56-
ban a magyarok a terrorista komcsi zsidó szabadkőművesek miatt
lázadtak fel,
kik az önállóságra , és gondolkodni tudó erő társadalmi
réteget likvidálták , hogy egy nagy maszlag legyen
a
nemzet . Bizony ezeket az embereket bedarálták a Dunába. Még
emlékszem a faterral a Duna parton sertepertünk mikor egy ilyen
csatorna kieresztésnél piroslott a Duna vize . Volt is ott sok hal
emelgették a hálót és bizony ettünk is e halakból , és rá
bambit ittunk .
Nem is tudtam elfelejteni a mai napig felidéződik a
jelenet a fejemben .
A
vakoló kazárok rémtettei hazánkban , és a lázadás !!!!!
X.
fejezet
A
második tancsere vagy enyém a boszú
Ha
valaha, úgy 1944 telének végén és 1945 tavaszán bizonyosult be,
hogy a két nép együtt élése lehetetlenné vált. 1945. április
4én vált teljesen világossá, hogy Kossuth szavai szerint a két
politikai institúció nem egyeztethető össze, bármilyen legyen a
magyar országlási rend. Az ország liberálkapitalista iparmágnás
urai Kurt Bechert jóvoltából már Amerikában voltak, vagy otthon
próbálták "átvészelni". Helyükre azonos arcélű, de
kommunista meggyőződésű új emberek jöttek, a szovjet szuronyok
védelme alatt. Ezeket azonban ugyanazon országhódító akarat
fűtötte, mint kapitalista elődeiket. Ezek is tudták, hogy a
kommunizmus más formában és más jelszavak alatt ugyanaz az
országhódítás, amelynek parancsa felharsant a kapitalista
Mantefiore Mózes többször idézett felhívásában.
"Zsidó
testvérek, foglaljátok el Galíciát és Magyarországot!"
Az
öt percnyi szabad magyar lélegzetvétel után nem felszabadulás,
hanem csupán újra tancsere történt.
Akik
Magyarországot Chorinék után visszafoglalták, a kommunizmus
világmegváltó lobogói alatt, ismét csak zsidók voltak.
Más
jelszavakkal, de ugyanazon céllal. Nem az iparbárók
csekk-könyvével, hanem géppisztollyal és terrorral, de ugyanazon
idegen uralmi akarattal.
Amit
Bródy Zsigmond a tiszaeszlári per idején hirdetett, hogy a magyar
középosztálynak el kell tűnnie, és át kell adnia helyét a
befogadottaknak, most faji és biológiai osztályharc formájában
fizikai megsemmisüléssé vált.
A tancsere jellegét az határozza meg legjobban, hogy kik hajtották végre a véres magyarirtást, és kiket semmisítettek meg.
Az
úgynevezett zsidókérdés 1944 végén és 45 elején vált
ijesztővé, és teljes méretűvé a magyarság számára.
Mert
hiszen, kik is voltak azok, akik, mint kommunista emigránsok
visszaszivárogtak Moszkvából, hogy a Chorinok helyett a zsidó
kommunista proletár ortodoxia segítségével vegyék át a hatalmat
Szent István országa fölött?
A moszkvai "hét nagy", akik a szovjet árnyékában visszaóvakodtak a hatalomátvételre: Rákosi-Roth Mátyás, Gerő-Singer Ernő, Vas-Weinberger Zoltán, Révai-Kahána József, Péter-Eisenberger Gábor, a terrorfőnök, Gábor-Greiner Andor, Farkas-Wolff Izrael, valamennyien zsidók.
Szokásos
magyarázat, hogy hitetlenek. De a hitetlen német, vagy ateista
angol is elsősorban angol, vagy német. És a "hét nagy"
megjelenése egymagában még nem is volna végzetes
szerencsétlenség, mert amikor
Moszkva
1943-ban, tagok és eredmények hiánya miatt felosztotta a
magyarországi illegális kommunista pártot, annak alig volt több,
mint száz tagja.
Jönnek
azonban a transistriai zsidók közé 1944-ben alámerült
munkaszolgálatos ifjú ezrek, jönnek azok, akik munkaszolgálatban
maradva, de mégis Magyarországon vészelik át a nekik nem kedvező
időket, jönnek az auschwitzi "elégetettek", a
mauthauseni deportáltak, akik az indulásnál már a vörös zászlót
tűzik ki a repatriáló vonatra. Jönnek a pápai
menlevéllel, vagy a svéd protestáns egyházak menlevelével
"átvészelt" fajilag üldözöttek, akik most
nem annyira a közvetlen ellenfeleknek vélt hungaristákkal akarnak
leszámolni, hanem az egész magyar néppel.
Az
úgynevezett faji kérdés, csak most, és csak általuk
válik faji kérdéssé, mégpedig nyers és meztelen
biológiai értelemben, a magyarság ellen irányuló
kollektív gyűlölet jegyében. Most már csak forma szerint van
különbség jobboldali, vagy szélsőjobboldali magyar között. A
közvetlen ellenfél egyszerűen a magyarság, azon az elvi alapon,
hogy "nem védtek meg minket a deportációtól".
A mi ellenségünk, a németek oldalán harcoltak, és ezzel
meghosszabbították a mi szenvedéseinket.
Most
válik nyilvánvalóvá, hogy ez a kisebbség soha sem érezte
magát a magyarság tagjának.
Kiválasztott,
uralkodó rétegnek tekintette önmagát, s amikor gyarmatosító
uralmát elvették tőle egy rövid időre, visszanyerte azt, azon a
magyarságon állt véres bosszút, amely háromszor áldozta fel
miatta és zúdította magára a német szövetséges
bizalmatlanságát, majd az ország megszállását.
Ennek
a bosszúnak és gyilkolási hadjáratnak vezetője és legénysége
az a munkaszolgálatos, ha volt, amelyet tulajdonképpen kész
keretként kapott a terrorrendőrség.
A
40 ezer munkaszolgálatosnak jó része nyomban, mint rendőrőrnagy,
rendőrezredes, rendőrhadnagy, vagy rendőrnyomozó ült be a
budapesti és vidéki rendőrségekbe.
Az
oroszok erre a célra hazaengedték az úgynevezett hadifogságból
azokat, a doni csatában átfutott, vagy a transistriai testvérek
közé 1944 augusztusában tízezrével elvegyült
munkaszolgálatosokat, akik ott kaptak kommunista ép rendőri
kiképzést a NKWD-tól.
Az
1956-os szabadságharc után elég hiteles helyről jött a bevallása
és bizonyítása mindannak, amit a magyar nép amúgy is tudott.
Tel
Avivból, a buenos airesi Hatikvában cikket írt dr. Dénes Béla,
az ÁVH-nak első rabfőorvosa, miután a budapesti cionista perben
elítélték, s a szabadságharc alatt onnan kiszabadult.
"Akármilyen
kínos is, de meg kell írni, hogy nemcsak Rákosi, Gerő, Farkas és
a moszkovita tábor vezetőinek jelentős része volt zsidó, hanem
jóformán száz százalékig zsidókból állt az ÁVH
nyomozógárdája is. És az 1945 utáni egyre erősebben élesedő
antiszemtizmusnak ez az oka."
Dr.
Dénes Béla együtt ült a börtönben románokkal és lengyelekkel.
"Nos
kiderült folytatja , hogy Lengyelországban, Romániában, a
Szovjetunióban ugyanazok a módszerek voltak érvényesek, mint a mi
ÁVO módszereink, s nekik épp úgy a legtragikusabb élmények közé
tartozott, mint ahogy nekem is, hogy a nyomozás során mindig a
zsidókkal álltak szemben, s álltam szemben én is." [205]
"Valójában
nem a németek, hanem igenis, a magyarok voltak azok, akik minden élő
zsidót, a legeldugottabb rejtekből is igyekeztek előkeríteni.
Hogy a magyar nép aljasságát tisztán lássuk, érdemes
összehasonlítani például a román nép magatartásával... A
román zsidók tömegével menekültek meg, míg a szomszédos magyar
területek hazafias zsidói majdnem egy szálig elvesztek."
[206]- állítja a hiteles zsidó tanúval szemben egy cionista lap,
Az
elkövetett kegyetlenségeket semmi esetre sem lehet "a
forradalmi" kommunista módszerekkel magyarázni.
Kegyetlenségek
minden nép életében fordulnak elő.
A
szovjet bolsevizmus első terrorgárdájában például véres
munkát végeztek a zsidók mellett a lett és kínai, mongol, kalmük
hóhérok is.
Magyarországon
azonban, még az ÁVH terrorgárdájában is kevés magyar
származású akadt, aki a kegyetlenségekben részt vett
volna.
Hogy
van az, hogy a vezetők közt sok nem oroszt, hanem zsidót is
kijelölt? kérdezték Lenintől.
Lenin: "Ez
nálam tudatos volt, mert a zsidónak a világ új berendezésében
óriási szerepe lesz. A zsidó simulékony, kitűnően alkalmazkodó,
és főleg mérhetetlenül kegyetlen. Orosz ember egy orosz
ellenforradalmárral soha nem tudna oly kegyetlenül eljárni, mint a
zsidó megteszi." [207]
Épp
úgy, mint az 1919-es terroristák cselekményeiben okvetlenül
szerepet játszott itt nem a vérség , hanem a több mint ezeréves
Tan "nevelő" hatása. A Tan arra nevelte népét,
hogy a nemzsidó nem ember, hogyha a vízbe fúl, nem szabad
kimenteni, hanem a víz alá kell nyomni, hogy a gój barom és úgy
kell velük bánni, mint az állattal.
Szabad
préda az életük, a vagyonuk.
Az
idegen állam alkotmányát nem szabad elismerni, és minden
eszközzel "úrrá kell lennetek nálatok nagyobb és
hatalmasabb nemzeteken is". A "minden eszközre"
vonatkozólag borzalmas bizonyítékokat hoztak magukkal 1956 után a
kommunista börtönökből kiszabadultak.
"
A tízezrével elfogott hazafiak 20 körme alá tíz-tíz gombostűt vertek, s aztán gumibottal összes körmeiket leverték. Vagy: az áldozatot seprűnyélre kötve, talpával lefelé fordítva, talpait órákon át gumibottal addig csépelték, míg kétszeresére dagadt. Vagy: az áldozatról lehúzták a harisnyáit, szájába nyomták, hogy ne tudjon ordítani, még egy gázálarcot is rákötöttek hangfogónak, azután hozzáfogtak a legkülönfélébb "munkához": nemi szervét gumibottal cafatokra verték, vagy vékony üvegcsöveket dugtak belé, és vaskalapáccsal addig verték, míg az üvegcső apró szilánkokként belepréselődött. Az ilyen áldozat még két év múlva is sírt, ahányszor örökké gennyező nemi szervén vizelnie kellett. (Rosenberg Ibolya vezette be ezt a kínzási módszert.) Vagy: az áldozat nemi szervét íróasztal fióknyílásába tördelték. Vagy: az áldozat nemi szervére két-három gumiforrasztó sallert kötöttek, meggyújtották, és így a nemi szervet teljesen leégették. (Dr. Farkas Ferenc ügyvéden kipróbált módszer, aztán általános.) Ha nő volt az áldozat, akkor nemi szervét addig döfködték gumibotokkal, míg véresen kifordult, és az áldozat hónapokon belül szörnyű kínok között meghalt. Vagy: az áldozatot hátrafektetve lekötötték, hasára vaslábos alatt patkányt kötöttek, a második vaslábosba föléje égő parazsat tettek, s így a patkányt arra késztették, hogy az áldozat hasán keresztül fúrja magát és elmeneküljön a megsüléstől. (Dr. Bőhm Ferencen kipróbált módszer.) Ilyen kínzások közben egyedül a budapesti központjukban, az Andrássy út 60-ban naponta legalább 30-an, 40-en haltak borzalmas mártírhalált." [208]
"
A tízezrével elfogott hazafiak 20 körme alá tíz-tíz gombostűt vertek, s aztán gumibottal összes körmeiket leverték. Vagy: az áldozatot seprűnyélre kötve, talpával lefelé fordítva, talpait órákon át gumibottal addig csépelték, míg kétszeresére dagadt. Vagy: az áldozatról lehúzták a harisnyáit, szájába nyomták, hogy ne tudjon ordítani, még egy gázálarcot is rákötöttek hangfogónak, azután hozzáfogtak a legkülönfélébb "munkához": nemi szervét gumibottal cafatokra verték, vagy vékony üvegcsöveket dugtak belé, és vaskalapáccsal addig verték, míg az üvegcső apró szilánkokként belepréselődött. Az ilyen áldozat még két év múlva is sírt, ahányszor örökké gennyező nemi szervén vizelnie kellett. (Rosenberg Ibolya vezette be ezt a kínzási módszert.) Vagy: az áldozat nemi szervét íróasztal fióknyílásába tördelték. Vagy: az áldozat nemi szervére két-három gumiforrasztó sallert kötöttek, meggyújtották, és így a nemi szervet teljesen leégették. (Dr. Farkas Ferenc ügyvéden kipróbált módszer, aztán általános.) Ha nő volt az áldozat, akkor nemi szervét addig döfködték gumibotokkal, míg véresen kifordult, és az áldozat hónapokon belül szörnyű kínok között meghalt. Vagy: az áldozatot hátrafektetve lekötötték, hasára vaslábos alatt patkányt kötöttek, a második vaslábosba föléje égő parazsat tettek, s így a patkányt arra késztették, hogy az áldozat hasán keresztül fúrja magát és elmeneküljön a megsüléstől. (Dr. Bőhm Ferencen kipróbált módszer.) Ilyen kínzások közben egyedül a budapesti központjukban, az Andrássy út 60-ban naponta legalább 30-an, 40-en haltak borzalmas mártírhalált." [208]
A
szadizmusnak erről a különös fajtajáról érdemes tudni és
megfigyelni, hogy az ószövetségi törvények szellemét "irtsd
ki a magvát" még szimbolikusan is követi, amidőn
nemcsak az áldozat fizikai elpusztítására de az anyaméhe
és a férfi nem szervei ellen irányul. A kihallgatásra
hozott férfi foglyok előtt meztelenre vetkőzött ÁVH-s bestiák,
akik izgalomba hozták a börtönökben kiéhezett férfit, aztán
üvegcsővel és kalapáccsal törik össze annak szerveit, a XX.
század barbarizmusának abszolút mélypontját jelentik. Százakról
tudunk, akiknek heréit verték órákig gumibottal, s akik vagy
belepusztultak ezekbe a kínzásokba, vagy örök életükre
nyomorékok lettek.
Egészen
riasztó, hogy a bosszúhadjárat lelki és faji motívuma között
milyen megdöbbentő nagy szerepet játszik a szexuális.
Munkaszolgálatosok
vagy ÁVH-s tisztek, akik rendszeresen bejárnak a börtönökbe,
hogy ott sorozatosan meggyalázzák a prominensebb női foglyokat,
férfiak, köztük neves zsidó újságírók, csak azért mennek el
a magyar mártírok kivégzésére, hogy ott szexuálisan
kielégüljenek, sőt ilyen természetű élményeiket meg is
írják, zsidó doktornok, akik az "ampulla apát"
propagálják, hogy ezzel is rombolják a keresztény anyák
erkölcsét, és titkos célként igyekezzenek pótolni az elpusztult
zsidó gyermekeket.
A
börtönökben, illetőleg egyedül a Gyűjtőfogházban négy-ötezer
a letartóztatottak száma, s ezek az ÁVH tortúrái után is
tulajdonképpen az 1867-ben emancipált országhódító kisebbség
foglyai. A magyarság ellen irányuló fajgyilkos tendenciát
mi sem árulja el jobban, minthogy a letartóztatottak a
magyar értelmiség, parasztság, később a munkásság tagjai, s
akik a börtönökben kínozzák, megalázzák őket eltekintve
néhány kubikosból lett ÁVH-stól , mint a hírhedt Lehota
ezredes a legritkább esetben magyarok.
Viszont az
orvosok, akik a börtönökben tulajdonképpen élet-halál
urai, kivétel nélkül az országhódító nép tagjai
közül kerülnek ki.
Dr.
Ferenc Sándor, a Hatikva 1955. március 28i számában ÁVH-s
orvosőrnagyi ruhában lefényképezve azzal dicsekszik, hogy ő
"pozitív zsidó", tehát cionista volt, és mint
ilyen 204 nyilas gyilkos kivégzésénél vett részt. "Mikor
elhagytam Budapestet, még 51 halálra ítélt volt a siralomházban"
mondja.
Midőn
pedig oly sokat hallunk a humanizmusról, akkor ezek a
"tudósok" vérpróbát vesznek minden politikai fogolytól,
mert így akarják bizonyítani, hogy aki ellenük védekezni
mert, az szifiliszes, elmebajos volt. Friedmann
Ferenc, a kommunista állam főügyészének orvos
öccse, György, már meg is írta világrengető
tudományos művét a magyar középosztályról, midőn
aztán még Rákosiék is letartóztatják gyógyszerlopás
miatt. Akiket a börtönökben agyonvertek, arról dr. Halász és
dr. Benedek főorvosok kiállították a halotti levelet, hogy az
áldozat influenzában, vagy tüdőrákban halt meg. Matolcsy
Mátyást, a kiváló magyar szociálreformert, dr.
Benedek (Blau) Imre ÁVHs százados főorvos ölt meg akként,
hogy midőn 1953-ban a börtönben megrohanta az angina pectoris,
halálos ágyánál a zsidóktól ellopott aranyok felől
érdeklődött, majd sóoldat injekcióval átszállította a
másvilágra.
"Itt
említem meg, hogy Benedek a magánzárkában levő betegekhez
injekciós tűvel és sóoldattal ment be. Ezek a szerencsétlenek
szintén megkapták a Benedek injekciót, s két óra múlva már
szállították is őket a hullakamrába." [209]
Hóman Bálinttal, a legnagyobb magyar történelemtudóssal a váci fegyház lépcsőit súroltatták, a 130 kilóról 70 kilóra soványodott Hómant be kellett szállítani a fogház kórházába, Halász (?) főorvos, humanista módon kérdezte tőle: "Még mindig nem döglött meg Hóman?" [210]
Hóman Bálinttal, a legnagyobb magyar történelemtudóssal a váci fegyház lépcsőit súroltatták, a 130 kilóról 70 kilóra soványodott Hómant be kellett szállítani a fogház kórházába, Halász (?) főorvos, humanista módon kérdezte tőle: "Még mindig nem döglött meg Hóman?" [210]
De
ugyanilyen aeskulapi esküt megtagadva álltak Mindszenty
hercegprímás kínzókamrájában Balassa-Blaustein és
Weil Emil doktorok.
Ugyanígy
lövetett a váci fogházból szabaduló keresztény rabokra, midőn
azokat a parasztság felszabadította a munkaszolgálatos
főorvos.
Teljesen
téves és ördögien megtévesztő mindezeket a
kegyetlenségeket a kommunizmus, vagy a szovjet
orosz rendszer barbarizmusával magyarázni. Ezen belül
létezik az a bizonyos mag, amelynek semmi, de semmi köze nincs Marx
kommunista kiáltványához, de még Lenin elméleteihez sem. Ez
a mag, a központi, életet adó csíra a Tan: a Talmud, a Sulhán
Áruk, és az ennek szellemében nevelt nép. Csak ennek
segítségével tud a bolsevizmus olyan terrorista és elnyomó, és
olyan kegyetlen lenni, mint amilyen.
A
börtönökben 1100 kalória értékű moslékot adnak a foglyoknak,
emlékezetül arra, hogy állítólag ilyen kalóriamennyiségen
tartották Hitlerék a "foglyokat".
A
humanista fogházigazgató azt mondja a raboknak: "Önök azért
vannak itt, hogy három éven belül megdögöljenek, és a Vácra
kiküldött orvosi bizottság megállapítja, hogy a foglyok
testsúlya átlagban 48,3 kilogramm. [211] A "szigorított
fogságra ítélt foglyoknak hatórás kurtavasat kellett
elszenvedniük mindennap három hónapig szalmazsák nélkül, a
földön fekve, 450 kalóriás koszton.
A
hatórás kurtavas irtózatos kínjai közepette arra kényszerítik
a keresztény foglyokat, papokat, hogy egyházi énekeket
énekeljenek.
Amikor pedig elfogynak a "háborús bűnös fasiszták", ugyanezzel a szadizmussal rohanják meg a keresztény egyházak papjait. S itt a zsidókat védő 1944-es a magyar katolicizmussal és protestantizmussal szemben még világosabban és még érthetőbben érvényesül az ősi mózesi és talmudi törvény: "romboljátok le oltáraikat, szent fáikat égessétek el tűzben". Itt már egy bizonyos nemzeti kisebbség állami törvényei érvényesülnek nemcsak a magyar néppel, hanem immár Krisztus egyházával szemben. A proletár ortodoxia országhódítása útjából a magyarság utolsó bástyáját, a magyar lapis refugii-kat kell lerombolni.
Amikor pedig elfogynak a "háborús bűnös fasiszták", ugyanezzel a szadizmussal rohanják meg a keresztény egyházak papjait. S itt a zsidókat védő 1944-es a magyar katolicizmussal és protestantizmussal szemben még világosabban és még érthetőbben érvényesül az ősi mózesi és talmudi törvény: "romboljátok le oltáraikat, szent fáikat égessétek el tűzben". Itt már egy bizonyos nemzeti kisebbség állami törvényei érvényesülnek nemcsak a magyar néppel, hanem immár Krisztus egyházával szemben. A proletár ortodoxia országhódítása útjából a magyarság utolsó bástyáját, a magyar lapis refugii-kat kell lerombolni.
Mindszenty
József hercegprímást, aki ezer és ezer zsidó életét
mentette meg, 83 óráig kínozzák, a börtönfal mellé
állítják, ütik-verik, "Aktendron"-nal kábítják, mert
mint a Sárga könyv mondja "antiszemita" volt. Kínzói
közül egy sem tartozott valamely keresztény
vallásfelekezethez. Kis Szalézt, a szentéletű
pátert állítólagos összeesküvés vádjával forró
tűzhelyre ültetik, s miután elégett egész alteste,
agyonverik. Baranyay Jusztin, a magyar hittudomány
egyik lángelméje, a rettentő kínzások következtében a
börtönben megőrül és meghal.
Mindezekre a
cselekményekre sem Marxnál, sem Leninnél nem találhattak
eligazító utasításokat az ÁVH terroristái. Kizárólag
a Talmud és Sulhán Áruk ősi beidegzettségei képesek embereket
ilyen borzalmas cselekményekre késztetni. A zsidó
proletár ortodoxia uralma alatt már nem a klerikalizmus, a
"csuhások" ellen, hanem ősi módszerek szerint magára
az egész kereszténységre tör, és minden gój népre vörös
álarcban és vörös hóhérpalástban a Tan. S ezen nem
lehet csodálkozni. A rabbinikus irodalomban Jézus sok neve
közül elég ennyit felemlíteni: "trágya,
ganéj, szemét, fajtalanság szülötte, utálatos csemete,
tisztátlan és döglött, megdöglött kutya." [212]
Ezek
megszégyenítését, pusztulását kell óhajtania. Szabad
keresztények Istenéből mint bálványistenből gúnyt űzni, a
keresztény vallást, templomokat, ünnepeket stb. megvetésből
gyalázó és gúnynevekkel illetni. "A keresztény papok
ornátusa, a keresztények vallási könyvei bálványtiszteleti
célra szolgáló tárgyak, tehát azok, akik azokat használják
bálványimádók." [213] A bálványimádókat pedig el
kell pusztítani fizikailag is.
Vajon Marxtól, Lenintől vagy a Sulhán Aruktól tanulták a magyarországi egyfajú és lelkű ÁVH-s terroristák mindazt, amit a szemtanú leír a váci börtönben lezajlott "kommunista nagypéntekről", amelyen a kirendelt terroristák előbb ledöntötték a börtönkápolna keresztjeit, majd megtartották az utolsó misét, amelyet egy életfogytiglani börtönre ítélt rablógyilkos cigány "celebrált", sűrűn átkozva Krisztust. Végül szétszaggatják az oltárterítőket, a szent ostyát bedobták a szemétkosárba, pontosan eleget téve a középkori ostyagyalázók talmudi parancsainak. [214]
Vajon Marxtól, Lenintől vagy a Sulhán Aruktól tanulták a magyarországi egyfajú és lelkű ÁVH-s terroristák mindazt, amit a szemtanú leír a váci börtönben lezajlott "kommunista nagypéntekről", amelyen a kirendelt terroristák előbb ledöntötték a börtönkápolna keresztjeit, majd megtartották az utolsó misét, amelyet egy életfogytiglani börtönre ítélt rablógyilkos cigány "celebrált", sűrűn átkozva Krisztust. Végül szétszaggatják az oltárterítőket, a szent ostyát bedobták a szemétkosárba, pontosan eleget téve a középkori ostyagyalázók talmudi parancsainak. [214]
Pontosan
ezt az ősi motívumot lehet felismerni abban is, hogy amikor a
szerzetesrendeket feloszlatják Rákosi-Roth Mátyásék, a
szerzetesekre és apácákra ócska, rongyos ruhákat húznak, a papi
talárokat, miseruhákat pedig a szemétkosárba hordják, miután
mint írva van ezek "bálványtiszteleti tárgyak".
Ugyancsak az ősrégi fanatikus egyik megnyilatkozása, hogy Kárpáti-Krausz birkózóbajnok, később ÁVH-s őrnagy, aki részt vesz Mindszenty bíboros megkínzásában is, 1945-ben a debreceni rendőrségi fogdában keresztre feszít egy csendőrt. Ez a művelet nem újdonság, sem a hasonló származású kommunista elemek által kirobbantott spanyolországi polgárháborúban, ahol az apácákat és szerzeteseket feszítik keresztre, sőt már a középkori Spanyolországban és más országokban sem, ahol ugyan még nincs kezükben az akkori hatalom, de bűnt titokban el lehet követni.
Ugyancsak az ősrégi fanatikus egyik megnyilatkozása, hogy Kárpáti-Krausz birkózóbajnok, később ÁVH-s őrnagy, aki részt vesz Mindszenty bíboros megkínzásában is, 1945-ben a debreceni rendőrségi fogdában keresztre feszít egy csendőrt. Ez a művelet nem újdonság, sem a hasonló származású kommunista elemek által kirobbantott spanyolországi polgárháborúban, ahol az apácákat és szerzeteseket feszítik keresztre, sőt már a középkori Spanyolországban és más országokban sem, ahol ugyan még nincs kezükben az akkori hatalom, de bűnt titokban el lehet követni.
Huber
Lipót: a "Zsidóság és kereszténység" c. nagy
teológiai munkájában gondosan kiszelektálja azokat az eseteket,
amelyekben csak a legkisebb kétség merülhet fel. "Ezek
azonban tények!" megállapítással a következő
fanatizmusból elkövetett bűntényeket sorolja fel. Az
angliai Norvichban 1144. március 25én keresztre feszítették
Wensan és Elosim 12 éves fiát, a franciaországi Bloisban
1171-ben és 1179-ben egy-egy keresztény fiút, 1250-ben
Saragossában a hétéves Diminguitó de Vált, Prágában 1305
nagypéntekén egy keresztény gyermeket, 1468 nagypéntekén Pacho
Salamon rabbi kezdeményezésére egy keresztény leánykát,
1490-ben pedig tizenegy maranó (áttért zsidó) ismét egy
keresztény leánykát "'A zsidók középkori
bűncselekményei nem koholt dolgok, nem ráfogások, nem rágalmak. A
gyilkosságok sem az ok, hanem megcáfolhatatlan tények." [215]
Egyedül az
ÁVH hóhérja, Bogár József 3500 embert akasztott fel írja a
Nation Europa 1962 szeptemberi számában Fiala Ferenc.
"A
zsidóság sajátságai és tulajdonságai öröklöttek.
Diszpozíciók, sokezer-éves gyakorlati fejlődés eredménye.
Négyezer-éves beidegzettség nem maradhat nyomtalanul a faj
idegrendszerében" írja Fejér Lajos, a kiváló zsidó szerző,
idézett könyvének 125. oldalán.
Hogy
mennyire nem csupán kommunista bosszúhadjárat az, ami
a magyarság ellen megindult, mi sem bizonyítja jobban, hogy ezt
hatalmas mértékben segítik a nyugati demokráciába
beépült különféle hasonló származású elemek. Himler
Márton, az amerikai OSS-be szerződtetett egykori
mátraverebélyi zsidó tanító, aki ezredesi rangban végzi
a leggyalázatosabb hóhérmunkát, hasonló fejvadászokat
szerződtetvén szolgálatába. Grandville-Grosz "amerikai",
Izrael Márton és a Himler-csoport vezető tagjai örökre és
feledhetetlenül beírják nevüket a magyar zsidó viszonylat
történetének szégyenlapjaira. Himler Márton
Péter-Eisenberger Gáborral történt megegyezése alapján
valósággal az amerikaiak, angolok szeme láttára lopja át a GPU
börtöneibe a nemzeti magyar vezetőréteg legjobbjait.
A kihallgatásoknál és a fejvadászat egész
folyamán nem bolsevista, még csak nem is demokratikus, legkevésbé
magyar népi szempontok uralkodnak. Nem az a kérdés, hogy ki
nyilas, ki baloldali vagy középutas, hanem mit tett a
zsidóság ellen.
Egyetlen
szempont körül forog az egész úgynevezett háborús bűnösség
kérdése. S ennek következtében magyarok százai kerülnek
börtönökbe, akasztófára, kivégző oszlopok elé. Olyan
magyarok, akiknek foglalkozása, hivatali beosztása kizárta, hogy
valamely háborús bűnt követhessenek el. S Nyugaton
ugyanaz az idegen szadista bosszú, gyűlölet fojtogatja őket,
mint Keleten és Magyarországon, mert a kivitelezők
ugyanazok. Magyar újságírók, színészek, művészek
indulnak el a kálváriás úton, börtönök és akasztófák felé,
mert tehetségükkel félreszorítottak egy tehetségtelenebb
országhódítót.
A
cél világos és félre nem ismerhető. A nemzetet jó vagy
rossz vezető rétegétől kell megfosztani, ha másként nem, a
biológiai megsemmisítés által.
Az
így megsemmisített magyar politikusok, tudósok, írók, újságírók
nevét fel sem tudjuk sorolni. Azonban az egész akció jellege
sokkal inkább apróbb jelenségekből ismerhető fel, népbírósági
ítéletekből, amelyek népellenes bűnösnek minősítenek, és egy
évre ítélnek egy házmesternőt, mert állítólag nevetett,
amikor a zsidókat deportálták. Népellenes bűnös több újságíró,
akik 1938-1939-es tudósításaikban megjegyezték, hogy a csalás,
sikkasztás miatt elítélt vádlott zsidó. Népellenes Luzsénszky
Alfonz, a békés tudós, mert magyarra fordította a Talmudot.
Népellenes a paraszt származású Dövényi Nagy Lajos, mert
befejezetlen regényt írt Kaganovicsok cím alatt. Ugyancsak
népellenes Dolányi Kovács Alajos, a nagy magyar tudós, mert
statisztikai adatokat sorolt fel a zsidóság térfoglalásáról.
Népellenes Dohnányi Ernő, mert. 1944-ben olyan fényképen volt
látható, amelyen rajta volt Szálasi Ferenc is. Az újságírókra,
akik valaha is szót emeltek az országhódítók uralma ellen,
ráfogják, hogy cikkeikkel meghosszabbították a háborút, és
ezért halálra, vagy kényszermunkára ítélhetők. A
keresztény kereskedők egyesületének a Baross Szövetségnek
tagjai kollektíve népellenesek, mert konkurenciát csináltak az
országhódítók kereskedelmének. Ugyanezért dobják ki az ÁVH
negyedik emeletéről Wünscher Frigyest, a Hangya vezérigazgatóját,
akit még a népbíróság sem tudna semmiféle jogcímen elítélni.
A
kommunista rendszerben is az ország fölé kerekedett idegen
proletár arisztokráciának keze nyoma mutatkozik meg az 1951-es
deportálásokban is, midőn kitelepítik a volt
"Horthy-középosztály" tagjait, azokat tehát, akiket nem
lehetett kiirtani a börtönökben, akasztófákon és a titkos
mészárlásokon. Kifelé ez valami proletár elégtétel adásnak
látszik, a Potemkin szocializmus igazságtételének azokkal
szemben, akik talán nem mindig teljesítették nemzeti és szociális
hivatásukat a magyar szegénységgel szemben. Azonban amikor
az 1945 előtti arisztokrácia, középosztály, honvéd tisztikar
maradék részét szétszórják a hortobágyi szikesekre, a vidéki
szénapajtákba, beledobják a nyomor legmélyebb mélységébe, a
magyar paraszti néplélek megérzi, hogy itt nem "szociális
igazságtételről" van szó, hanem az idegen nemzeti kisebbség
új országfoglalásáról, amely már nemcsak a szegénység hanem
minden magyar ellen irányul. És amikor gróf Bánfy József
földművelésügyi miniszter deportáltként formálisan kenyeret
koldul az egyik nyírségi falu utcáján, a magyar paraszt, a
legszegényebb is megosztja vele maradék kenyerét. Megosztja "a
fasiszta" deportáltakkal, talán régebbi földesuraival. A
csepeli "vörös" munkás, gyakran a kommunista is,
bujtatja a magyar katonatisztet, a képviselőt, hamis papírt,
állást szerez neki. Feledi a múlt sérelmeit, mert megérzi, hogy
most sokkal többről, sokkal nagyobb dolgokról van szó.
A
magyar nép minden felismerése igazolja, hogy egyetlen
magyarság van csupán, és az oroszon kívül egyetlen elnyomó
Rákosi-Roth Mátyás népe!
S
ha a magyar "fasiszták", "klerikálisok",
"csuhások", Jobboldali szociáldemokraták" sorsa és
barbár megkínzatása nem igazolná tételünket, amely szerint a
magyarországi bolsevizmus 90 százalékban az idegen kisebbség
diktatúrája, igazolja ezt a nemzsidó magyar kommunisták sorsa. Az
"antiszemita" Rajk László, a véreskezű
kommunista belügyminiszter, egyik Rákosi és Gerő ellen irányuló
"antiszemita" kijelentés miatt végzi életét akasztófán.
Kádár Jánost, aki "antiszemita" gyanús, Farkas Wolf
Izrael és Farkas Wolf Wladimir szovjet NKWD ezredes kínoztatja
félholtra, tépeti le a körmeit, és fosztja meg állítólag
férfiasságától is. Nagy Imre kezdetben kétes
szerepe után, magyar kommunizmust akar csinálni, amelyet
az első pillanatban "antiszemita fasiszta"
felkelésnek bélyegez a New Yorki cionista
nagygyűlés, szintén akasztófán végzi az
életét, talán ugyanott, ahol Szálasi
Ferenc.
Azonban, hogy uralmukat megvalósíthassák, nemcsak a magyar államot kell lerombolni, nemcsak a fasizmust, hanem a magyar nép ezeréves intézményeit, magát a Regnum Marianumot is. A keresztény ország szimbólumába természetesen beleértjük Krisztus protestáns egyházait is, amelyek liberális múltjuk ellenére éppúgy áldozatul esnek az idegen ortodoxiának, mint a katolikusok.
Azonban, hogy uralmukat megvalósíthassák, nemcsak a magyar államot kell lerombolni, nemcsak a fasizmust, hanem a magyar nép ezeréves intézményeit, magát a Regnum Marianumot is. A keresztény ország szimbólumába természetesen beleértjük Krisztus protestáns egyházait is, amelyek liberális múltjuk ellenére éppúgy áldozatul esnek az idegen ortodoxiának, mint a katolikusok.
A
budapesti Regnum Marianum templom, amelyet 1938-ban építettek fel,
jelképévé válik az országhódítók által leigázott keresztény
Magyarországnak, Rákosiék 1950-ben, a vörös diktatúra
virágkorában elrendelik a templom lebontását. A kommunista
munkamódszerek következtében 25 magyar kényszermunkás
hal meg a bontások során, mert sietni kell, hogy helyére, vagy
közvetlen közelébe felállíthassák Kaganovics Róza férjének,
Sztálin Józsefnek óriási szobrát.
Mi
van alattad eltemetve óh Regnum Marianum, Szent István,
Bocskay, Bethlenek, Kossuthok, Petőfik országa? A vérrel szentelt
romok alatt ott fekszenek a cionista-kommunista bosszúhadjárat, az
idegen állami törvény, a keresztény, de még a kommunista
országlási renddel sem összeegyeztethető idegen institúció
áldozatai. Alig ötven évnek tíz magyar miniszterelnöke,
27 minisztere, megszámlálhatatlan katonája, hadvezére,
hercegprímása, protestáns püspöke, középosztályának,
szellemi gárdájának számos fia, leánya végzi életét az idegen
institúció akasztófáin, börtöneiben, vagy a hontalanságban.
A
zsidó vallás a régi zsidó állam törvénye az exilben is.
Természetes, hogy ez a törvény kötelező volt minden zsidóra és
az állam minden polgárára. Az ellentét és a veszély ott
van, hogy ők a maguk törvényét alkalmazzák a befogadó állam
fiaira, leányaira, templomaira és erkölcseire.
A
véres romhalom alatt ott fekszik a szovjet által deportált
600 ezer polgári és katonai személy, akiket
1943-ban Varga-Weiszfeld Jenő, az első kommün népbiztosa,
Sztálin első számú gazdasági főtanácsadója ajánlott fel a
Pravdában "élő jóvátételként" a szovjet humanizmus
számára. Ott fekszenek a délvidéki partizánok
által legyilkolt magyar negyvenezrek, akiket Titó
helyettese, Mojse Pijade lövetett a szenttamási, zsablyai,
csurogi, magyarkanizsai tömegsírokba. S persze nem
utolsósorban a véres bűnszámlán ott van az otthoni
negyvenezer mártír is, akit a jehovai bosszú alapjaiban a
befogadott népidegen kisebbség munkaszolgálatosai
juttattak hóhérkézre vagy a meszes gödörbe. És ott
vannak a meg nem született magyarok, akiket a talmudista
kommunista egészségügy-minisztérium vezetői irtanak ki a
születési korlátozások propagandájával rendkívül egyszerű
módon.
Kodolányi
János, az otthon élő nagy magyar író írja 1961 decemberében:
"1952-ben még 240 ezer újszülött pillantotta meg a
napvilágot. A születések száma 1962-ben már 49 ezerre
zuhant. Százezres magyar városokat hajítottak ki az.
asszonyok a szemétre. A születések indexe 23 ezrelékről
14 ezrelékre, a természetes szaporodás 4,9 ezrelékre
süllyedt. A házasságon kívül élők száma az egész
lakosságnak csaknem egyharmadára duzzadt. A teljesen meddő
házasságok a lakosság 14 százalékára." Az
egészségügyi minisztérium vezetői, a születéskorlátozók
között csupa álmagyarizált zsidók nevei szerepelnek.
És
a lerombolt templom kövei alatt ott vannak az 1945-ben külföldre
menekült 500 ezer magyarnak és az 1956-ban
ugyancsak menekülő 172 ezer magyarnak búcsúkönnyei is, akik
tulajdonképpen ma sem tudják, hogy egyedül és kizárólag egy
1867-ben befogadott fajta üldözöttjei, áldozatai, legyenek
fasiszták, antiszemiták, filoszemita katolikusok, marxista
szociáldemokraták, szabadkőművesek, de sok esetben akár magyar
kommunisták is.
És ott van a gyár, amelyre felírták: "Tiéd a gyár, magadnak dolgozol", de ahol a proletár ortodoxia munkásigazgatói az urak, a munkahajcsárok, a kizsákmányolók. Ott van a másik nagy jelszó: "Legfőbb érték, az ember." És az ember, nem tud megszületni, mert a magyar anyák kénytelenek "százezres városokat a szemétre dobni".
És ott van a gyár, amelyre felírták: "Tiéd a gyár, magadnak dolgozol", de ahol a proletár ortodoxia munkásigazgatói az urak, a munkahajcsárok, a kizsákmányolók. Ott van a másik nagy jelszó: "Legfőbb érték, az ember." És az ember, nem tud megszületni, mert a magyar anyák kénytelenek "százezres városokat a szemétre dobni".
Nem
is száz év alatt idejutottál Mária és Kossuth országa,
aki befogadtad az idegent, s könnyelműen rábíztad a politikádat,
gazdasági javaidat, szellemi értékeidet. Hiszen a Regnum
Marianum templom helyén már ott áll a Sztálin szobor. A
nagy Sztálin azonban csupán az idegen nemzeti kisebbség
patrónusa magyar földön. A háta mögött ez uralkodik,
ez ül a minisztériumokban, a terrorrendszer kulcspozícióiban, és
őrzi a börtönöket, és uralja tovább a szellemi és gazdasági
életet.
Sion
Bölcseinek Jegyzőkönyvei akár igazak, akár hamisítások
megvalósultak a magyar gyakorlatban is: " Szükséges,
hogy minden országban rajtunk kívül ne legyen más, csak
proletártömeg, továbbá a rendőrséghez. tartozó
katonák." És akik a terror kulcspozícióit
kezükben tartják, az ÁVH ezredesei, a kék parolis
terrorezredekbe besorozott magyarok, cigányok, valóban a
Jegyzőkönyvek kísérteties meglátásait testesítik meg. "Rajtunk
kívül ne legyen más, csak proletár tömeg." És
nincs is más. "Belőlünk mindent elborító terror
fakad" jósolják a Jegyzőkönyvek. És
valóban az fakad.
Ha
valahol, úgy Magyarországon 1956-ig megvalósult a teljes
ószövetségi világterror. A Regnum Marianum véres köveit
már széjjelhordozták, de a szobor talapzatától a
városligeti kioszkig vezető titkos, földalatti folyosó
gondoskodik róla, hogy nagy felvonulások, fényes kommunista
ünnepségek során bekövetkezhető kisebb-nagyobb lázadások
esetén az ország idegen urai mindenkor menekülhessenek a feltámadt
népharag elől. A miskolci ÁVH-t, ahol
különösen túlzott mértékben vannak képviselve az
országhódító faj tagjai, szintén titkos alagút köti össze
Lillafüreddel.
Negyvenezer
főnyi ÁVH-s praetorianus sereg mellett a magyar NKWD 400 ezer
besúgója, spiclije, fizetett ügynöke és denunciánsa fordul a
magyar nép ellen.
Az
1956-os szabadságharc idején kiostromolt vidéki ÁVH-s központok,
a Pártház menekülői, a népharag által agyonsújtottak szinte
egytől egyig joggal mondhatják el a Jegyzőkönyvnek szavaival: "A
gójok olyanok, mint a juhnyáj, és mi vagyunk a farkasok."
Azok, akiket
nyomorult koldusként fogadott be a magyarság, most a magyar munkás
és értelmiségi káderlapjait szortírozzák, és jaj
annak az akár kommunista magyarnak is akiről feljegyzik, hogy zsidó
főnökével vagy kolléganőjével nem volt elég barátságos, vagy
éppen görbe szemmel nézett rá. A népi demokrácia, vagy ha
tetszik a "szovjet szocializmus" itt végleg
elárulja, hogy nem más, mint a kisebbségi világuralom keleti
fedőszerve. Jegyzőkönyvek: Mi szemmel tartjuk
mindazokat, akik útunkon akadályt képeznek.
Sion
Bölcseinek 1895-ös nagy látomása a bolsevizmusról, mint
a zsidó világuralom legmagasabb formájáról íme megvalósult
Magyarországon.
Földalatti
alagutak állanak rendelkezésére az országhódítóknak, ha éppen
menekülni kényszerülnének.
Négyszázezer
spicli ellenőrzi a gyárakban, hivatalokban, hogy mit beszél magyar
a magyarral.
A
budapesti ÁVH-n és annak vidéki kirendeltségein lefényképeznek
minden külföldről érkező levelet, lehallgatnak minden helyi
telefonbeszélgetést. S Csepelen, ahol 1938-ban 35 ezer munkás
dolgozott 500 munkavezető felügyeletével, 1952-ben 45 ezer munkás
dolgozik ugyanott, de a felügyelők, ellenőrök, munkahajcsárok
száma 30 ezer! [216]
"A
megfélemlítés, a terror forrásai, mi vagyunk!" mondja
a bázeli kongresszus tizedik ülésének jegyzőkönyve, amely
egyébként pontos harci utasításokat tartalmaz a
világzsarnokság megvalósítására, a társadalmi osztályok
fizikai kiirtására, amit Magyarországon csaknem tökéletesen meg
is valósítottak.
1956.
október 23., ha nem is volt "antiszemita"
forradalom, Cion Bölcsei Jegyzőkönyveinek megvalósult
perfekcióját tárta fel. Földalatti alagút a Sztálin
szobortól a szemben levő kioszkig, földalatti alagút a miskolci
ÁVH-tól a lillafüredi szovjet főhadiszállásig, negyvenezer
kartoték a kiostromolt győri ÁVH-nál nyilvántartott külföldi
levelekről, lehallgatott telefonbeszélgetésekről.
S
amikor a szabadságharcosok betörnek Rákosi-Roth Mátyás
villájába, ott találják a krematórium kemencét, amelyben el
lehetett tüntetni a magyar áldozatokat. A
diktátor luxusvillájában találtak hullakamrákat is,
amelyben mésszel, formalinnal leöntött holttestek voltak. A
hullakamrák fölött ott van a mahagóni berakással díszített
dolgozószoba, a titkos telefonvonalak és számok serege, az
országot leigázó egész hatalom minden titka. Mintha csak
Zichy Géza regényének rossz álmai váltak volna valóra.
S amiként Kun-Kohn Béláék 200 millió aranykorona értékű
magyar vagyonnal menekültek a Szovjetunió felé ugyanúgy 22 vagon
magyar értéket rakat fel Gerő-Singer Ernő, hogy Moszkva felé
induló, száműzött kollégájának legyen mit aprítania a tejbe.
Orwelli
ország rettentő képe az, ami a befogadó nemzet szemei előtt
feltárul, amidőn 1956. november 2án a szabadságharcosok
baggerokkal ásni kezdik a félben maradt földalatti vasút egyik
részlegébe épített 3000 cellából álló börtönt, amelyben
ismeretlen, eltüntetett rabok szenvedtek, akiket már nem lehetett
kiszabadítani, mert jött a szovjet támadás.
Magyarország
számára csak egy tanulság maradt. A Jegyzőkönyvek nagy és
megvalósult programja: "Szükséges, hogy minden országban ne
legyen más, csak proletár tömeg..., s a rendőrséghez. tartozó
katonák."
A pártház kiostromlása megmutatta a magyar proletárnak, hogy kik voltak ezek a "rendőrségi katonák". Asztalos-Apfelbaum ÁVH-s ezredes, aki ÁVH-s közrendőri egyenruhában akarta megadni magát a csepeli kommunistákból, magyar proletárokból álló tömegnek, és akit 12 hasonló arcélű társával ízekre marcangolt a népharag. [217]
Amikor a nemzeti jobboldalt akasztófákra hurcolják, vitéz Endre László, Pest vármegye mártír alispánja, aki valóban tudományosan kutatta a kérdést, kivégzése előtti éjszakán, 1946. március 21én megírja a szeretteinek szóló búcsúlevelet:
A pártház kiostromlása megmutatta a magyar proletárnak, hogy kik voltak ezek a "rendőrségi katonák". Asztalos-Apfelbaum ÁVH-s ezredes, aki ÁVH-s közrendőri egyenruhában akarta megadni magát a csepeli kommunistákból, magyar proletárokból álló tömegnek, és akit 12 hasonló arcélű társával ízekre marcangolt a népharag. [217]
Amikor a nemzeti jobboldalt akasztófákra hurcolják, vitéz Endre László, Pest vármegye mártír alispánja, aki valóban tudományosan kutatta a kérdést, kivégzése előtti éjszakán, 1946. március 21én megírja a szeretteinek szóló búcsúlevelet:
"
... Cion Bölcseinek Jegyzőkönyvei valóban igazak, ...az ő
kezükben van a világuralom megvalósulása és elpusztít mindent,
ami az új világállam. felépítésében nekik akadályt jelent.
Ami tehát most folyik, az nem igazságszalgáltatás, hanem
prevenció és megtorlás egyben. Elpusztítása nemcsak azoknak,
akik valamit csináltak, hanem azoknak, akik valamit csinálhatnának,
vagy csinálhattak volna.
A nyugati hatalmak... tovább haladnak a mélypont felé. De egyszer csak túljutnak rajta. S ha most nem is, de évek, vagy rövid évtizedek múlva,
ha
bekövetkezik a fordulat, újra azok ellen fordul majd a milliók
dühe, akik a mostani vérengzést csinálják."
Vitéz
Endre László a halál küszöbén mit sem tévedett. Talán
csak egy árnyalati különbséget látott sötéten, midőn
azt írta: "nem lesznek többé szabadságharcok, csak
rabszolgalázadások." [218]
Jönnie kellett tehát az 1956-os magyar szabadságharcnak, amely jött is a történelem logikája szerint feltartóztathatatlanul. "Az
Jönnie kellett tehát az 1956-os magyar szabadságharcnak, amely jött is a történelem logikája szerint feltartóztathatatlanul. "Az
1956-os magyar
szabadságharc volt az első pártpolitika-mentes forradalma a
világnak." [219]
Ez
száz százalékig igaz. Azonban a szabadságharc semmit sem
veszít dicsőségéből, ha bevalljuk róla: rabszolgalázadás
volt. Szervezettségének hiánya és szervezhetetlenségének
okából nem is lehetett más. Nem voltak vezetői, szervezői,
Görgey méretű nagy katonai és Kossuth nagyságú Istentől
rendelt vezérei.
A
rabszolgák lázadtak fel az idegen institúció, a bolsevizmus,
rejtett kisebbségi uralom ellen, ha ezt nem is mondták ki, de
cselekedték az ÁVH a kommunizmusba burkolt országhódító uralom
fellegvárai ellen. Azonban
ez
a rabszolganemzet kelt fel 1956. október 23-án. Nemzet, amelynek
nem voltak már arisztokratái,
proletár vezéregyéniségei, magyar szellemi nagyjai, mert tudatosan kiirtotta őket az idegen uralom, idegen törvény.
proletár vezéregyéniségei, magyar szellemi nagyjai, mert tudatosan kiirtotta őket az idegen uralom, idegen törvény.
A
rabszolga magyar kelt fel, előkészületlenül, vezérek, okos
tanácsadók, hadvezérek és politikusok nélkül.
A
csepeli munkásrabszolgák, a kolhozok és egyetemi klinikák
rabszolgái lázadtak fel, hogy dicsőséges forradalmukkal és
szabadságharcukkal megrázzák a világ lelkiismeretét.
És
a magyar rabszolgák előtt járó kísértetseregben ismét csak
láthatatlanul most már ott ment Solymosi Eszter árnyéka mellett
gróf Tisza István, gróf Teleki Pál, Szálasi, Bárdossy, Imrédy,
Sztójai, a megkínzott prímás és a kommunista Rajk László véres
árnyéka.
A
magyar sors rabszolgalázadásában összetalálkoztak osztályok,
pártok, felekezetek, és a 14 éves "srácok" sírjai
felett beteljesedett:
Minden
kiontott magyar vér, minden magyar vér,
ami folyt, párolgott és virult belőle
idegen trón, élősdi bolt,
minden kiontott ártatlan vér,
harctéren ontott hősi vér,
és munkában csorgott verejték,
és megrabolt bér és babér,
az én vérem is, az Anyámé
a régi libapásztoré, az Ő vére s legyalázott
szegény Solymosi Eszteré.
ami folyt, párolgott és virult belőle
idegen trón, élősdi bolt,
minden kiontott ártatlan vér,
harctéren ontott hősi vér,
és munkában csorgott verejték,
és megrabolt bér és babér,
az én vérem is, az Anyámé
a régi libapásztoré, az Ő vére s legyalázott
szegény Solymosi Eszteré.
A
magyarság világtörténelmi forradalmát eltaposta a szovjet tank,
az amerikai árulás, Szueznél a bolsevikeknek adagolt nyugati
segítség. A véreső azonban elhozta a nagy tanulságot is.
A magyarság szabad és boldog, csak nélkülük lehet, s csak úgy, ha többé egyetlen egy sem él közülük magyar földön.
A magyarság szabad és boldog, csak nélkülük lehet, s csak úgy, ha többé egyetlen egy sem él közülük magyar földön.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése