A
második új világrend
Az
új világrendről szóló írásokat bárki megtekintheti Dr Drábik
János írásainak olvasásával . Dr Drábik munkássága e témát
öleli fel és nem győzöm hangsulyozni nagyrabecsülésemet e
feltáró munkában az elemzései zseniálisak és helytállóak és
pártatlanok az önálló gondolkodás mintapéldái , ragyogó
elemzések.
A
sanghaji lázadók
A
program szerint a világkormányzati szervezet működésére,
ezáltal az USA nemzeti és szélesebben vett nemzetközi érdekeire
mindenekelőtt a multilaterális szerződések jelentik a legfőbb
veszélyt. Bár a program nem szól részletesen ezekről a
szerződésekről, de az utalásokból biztosak lehetünk benne ,
hogy a sanghaji szerződés az, amelyik komoly fejtörést okoz az
amerikai irányítású, globalista szervezet számára.
Igencsak
meglepő, hogy erről a szerződésről vajmi keveset hallani
idehaza, holott jelenleg ez a világ legerősebb gazdasági és
katonai együttműködési megállapodása, ami az amerikaival
szemben egy másik világrend kialakítását tűzte ki célul.
A
Sanghaji Együttműködés Szervezete (SESZ) alapító okíratát,
2001. július 15- én Karimov üzbég, Akajev kirgiz, Putyin orosz,
Csian Cö- min kínai, Nazarbajev kazah és Rahmonov tadzsik elnök
irta alá. Azóta megfigyelőként az alapító országokhoz
csatlakozott India, Irán, Mongolia és Pakisztán.
Az
alapszerződés értelmében a szerződésben részt vevő
országok összehangolják politikájukat, kereskedelmüket és
gazdasági tevékenységüket, tudományos és technológiai
kutatásaikat, kulturális és oktatási tevékenységüket, energia
és teherszállítási politikájukat, környezetvédelmi
tevékenységüket és ami a legfontosabb, katonai együttműködésüket
is a ,, világbéke, a globális és regionális gazdasági
stabilitás előmozdítása érdekében, azzal a céllal, hogy egy
új, demokratikus, igazságos és racionális politikai és gazdasági
világrendszer jöjjön létre. ,,
Ez
a kialakulóban lévő új világrendszer már alapjaiban élesen
ellenkezik az amerikai irányítású globalista törekvésekkel. A
szervezet írásban rögzített célja ugyan is, hogy a politikai –
gazdasági hatalmat és ezzel együtt az irányítást az USA és
Európa kezéből kiragadja és az eurázsiai, a kommunista és
muzulmán országoknak adja át. Parakash Karat, az Indiai Kommunista
Párt elnöke az egyik találkozón ki is jelentette: ,, A XXI.
század nem az USA százada lesz, hanem Ázsiáé. Ezt a századott
gazdasági és politikai erejének köszönhetően két ország,
India és Kína fogja irányítani..,,
A
sanghaji szerződés országainak területe együttesen 30 millió
189 ezer négyzetkilómétert tesz ki, ami az eurázsiai kontinens
háromötödét jelenti, lakosainak száma másfél milliárd, ami a
föld lakosságának negyede. A G- 8 – cak megbeszélésein
Vlagyimír Putyin orosz , Manmohan Shingh indiai és Hu Jintao kínai
miniszterelnök külön tanácskozásai már meghatározóak a világ
eseményeit illetően.
Talán
érthető, hogy a szerződés tagállamaihoz kötődő egyre
szorosabb kapcsolatai révén Irán mindinkább biztonságban érzi
magát és nem reagál félelemmel a fenyegető USA- EU szankciókra.
Irán
abban is biztos, hogy ilyen támogatás mellett Izrael nem meri
katonai lépésekre szánni magát ellene. Ráadásul a kapcsolatokat
még szorosabbra fűzheti az Irán – Pakisztán – India
gázvezeték tervezet kiépítése. Ha a vezeték megépül, ezek az
országok a világkereskedelmi ár negyedéért juthatnak majd
gázhoz, ami nagymértékben megnöveli a világpolitikában játszott
súlyukat.
A
szerződés iránt egyre nagyobb érdeklődét mutat Brazília és
Dél- Afrika is, ami ékes bizonyítéka annak, hogy az USA által
diktált világrend már Afrikában és Dél – Amerikában is egyre
kevésbé elfogadott. Ha figyelembe vesszük, hogy a szerződésben
szereplő államok atomfegyverrel rendelkeznek, illetve közel állnak
ahhoz, hogy ilyet birtokoljanak, akkor érthető az USA aggodalma
amiatt , hogy elveszítheti a világ vezető katonai szerepét.
,Bár
a nemzetközi kapcsolatokban még ma is az USA- é a főszerep, és
marad is előreláthatóan 2050 – ig, a politikai , gazdasági,
demográfiai technológiai és bizonyos tekintetben a katonai hatalom
folyamatosan a fejlődő országok kezébe csúszik át, mindenek
előtt Kína, India és Brazilia játssza e tekintetben a főszerepet,
míg más országok, főleg az európaiak, folyamatosan
hanyatlanak,,- állapítja meg a világkormányzati program.
A
program szerint a világ vezetésére létrehozott szervezetek, mint
az ENSZ, BT, és a G8 – ak nem képesek a változással lépést
tartani, egyrészt mert nincs meg a kellő felhatalmazásuk, másrészt
mert nem elég hatékonyak.
,,Valójában
azok a nemzetközi intézmények, amelyeknek a globális hatalmat
kellene szolgálniuk, mint a NATO, melynek a katonai világhatalmat,
a Világbank vagy az IMF, melynek a pénzügyi világhatalmat kellene
biztosítania, alapjaiban változatlanok maradtak azóta, hogy
Roosevelt, Churchill és Sztálin Jaltán döntött
létrehozatalukról,, - olvashatjuk szomorúan.
Az
úri elit meggátolta a cíkk másolását ezért újból le kellett
gépelnem , hogy ezt bárki lemásolhassa és terjeszthessük a
gondolatot ,, van másik alternatíva a kirablásunk e kereteit
megváltoztathatjuk , ha kell el kell csapni a politikai elitünket,
mint Izlandon, fizessék ők az adósságot ők vették fel, mi egy
kanyit sem láttunk belőle.
A Sanghaji Együttműködési Szervezet a számlapénz funkcióját betöltő Európai Valutaegység (ECU) mintájára saját valutát akar, mely leválthatná a dollárt a térségben.
"Egységes
ázsiai valuta, mely kiválthatja a dollárt"
A találkozó egyik fő gondolata, mely szerint az 1979-ben létrehozott és csak számlapénz formájában megjelenő Európai Valutaegység (ECU) mintájára egy, az SCO tagállamai közti pénzforgalom lebonyolítására alkalmas, a dollár mellőzése érdekében új egységes valutát kívánnak létrehozni. Az új valuta megegyezne a Bahrein, Kuwait, Katar és Szaúd-Arábia, vagyis az Öböl Együttműködési Tanács (GCC) által 2013-ban bevezetni kívánt valutával. Ez azt jelentené, hogy az SCO a kívánt bővítésével és a GCC-vel együtt egy 3 milliárd főt tömörítő szerveződés lenne, mely közös monetáris egységgel kereskedne egymás között.
Az SCO leszögezte, hogy meg kell akadályozni az egypólusú világ kialakulásának folyamatát és szükség van egy újfajta világrendre, melyben a szervezet vezető szerepet kap. A résztvevők szerint a Nemzetközi Valutaalap (IMF) is jelentős reformokra szorulna.
A gyakorlatban azonban sem Oroszországnak, sem Kínának nem áll az érdekében a dollár leváltása, hiszen megtakarításaik legnagyobb részét amerikai államkötvényekbe fektették.
A találkozó egyik fő gondolata, mely szerint az 1979-ben létrehozott és csak számlapénz formájában megjelenő Európai Valutaegység (ECU) mintájára egy, az SCO tagállamai közti pénzforgalom lebonyolítására alkalmas, a dollár mellőzése érdekében új egységes valutát kívánnak létrehozni. Az új valuta megegyezne a Bahrein, Kuwait, Katar és Szaúd-Arábia, vagyis az Öböl Együttműködési Tanács (GCC) által 2013-ban bevezetni kívánt valutával. Ez azt jelentené, hogy az SCO a kívánt bővítésével és a GCC-vel együtt egy 3 milliárd főt tömörítő szerveződés lenne, mely közös monetáris egységgel kereskedne egymás között.
Az SCO leszögezte, hogy meg kell akadályozni az egypólusú világ kialakulásának folyamatát és szükség van egy újfajta világrendre, melyben a szervezet vezető szerepet kap. A résztvevők szerint a Nemzetközi Valutaalap (IMF) is jelentős reformokra szorulna.
A gyakorlatban azonban sem Oroszországnak, sem Kínának nem áll az érdekében a dollár leváltása, hiszen megtakarításaik legnagyobb részét amerikai államkötvényekbe fektették.
Az
SCO csúcsot követően a leggyorsabban fejlődő országok:
Brazília, Oroszország, India és Kína, az
úgynevezett BRIC országok találkoztak első
ízben, a közös együttműködés reményében.
Jön
a nyersanyaghiány
A globális gazdaság motorja tehát a megerősödő keleti nagyhatalmak lesznek, de az életszínvonal és az egy főre jutó GDP tekintetében a gyors növekedés ellenére sem közelítik meg a nyugati államokat. Ennek részben az az oka, hogy Kína és India egyre súlyosabb demográfiai kihívásokkal kell hogy szembenézzen: az ázsiai országokban is megjelenik a nyugati államok nyavalyája, a népesség elöregedése. Az inaktívak számának növekedése jelentősen visszavetheti Kína és India növekedését.
Az elemzés külön fejezetben foglalkozik a természeti erőforrásokkal. Az egyre gyorsabb gazdasági fejlődés miatt nyersanyaghiány léphet fel, és fokozódhat a természeti erőforrásokért folytatott verseny. Különösen a stratégiai szempontból lényeges javak - a víz, az energia és az élelmiszerek - értékelődnek fel, mert a kínálat nem tud lépést tartani a kereslettel. Az erőforrások szűkössége mellett a globális felmelegedés is hozzájárul az energia- és az élelmiszerhiányhoz. A klímaváltozás elsősorban a szegényebb országokat sújtja majd. A globális felmelegedéssel járó víz- és élelmiszerhiány miatt konfliktusok törhetnek ki.
Az Egyesült Államok hírszerzése szerint komoly esély van rá, hogy egyes országok - köztük atomhatalmak is - terrorista szervezetek irányítása alá kerülnek, és több közel-keleti állam is atomfegyvereket fejleszthet. Bár továbbra sem valószínű, de nem is kizárt, hogy a jövőben sor kerül nukleáris fegyverek stratégiai bevetésére.
A jelentés felhívja rá a figyelmet, hogy a terrorizmus elleni harcot csak akkor lehet megnyerni, ha a Közel-Keleten sikerül enyhíteni a szegénységet, és ezzel elvágni a terrorista szervezetek utánpótlását.
A globális gazdaság motorja tehát a megerősödő keleti nagyhatalmak lesznek, de az életszínvonal és az egy főre jutó GDP tekintetében a gyors növekedés ellenére sem közelítik meg a nyugati államokat. Ennek részben az az oka, hogy Kína és India egyre súlyosabb demográfiai kihívásokkal kell hogy szembenézzen: az ázsiai országokban is megjelenik a nyugati államok nyavalyája, a népesség elöregedése. Az inaktívak számának növekedése jelentősen visszavetheti Kína és India növekedését.
Az elemzés külön fejezetben foglalkozik a természeti erőforrásokkal. Az egyre gyorsabb gazdasági fejlődés miatt nyersanyaghiány léphet fel, és fokozódhat a természeti erőforrásokért folytatott verseny. Különösen a stratégiai szempontból lényeges javak - a víz, az energia és az élelmiszerek - értékelődnek fel, mert a kínálat nem tud lépést tartani a kereslettel. Az erőforrások szűkössége mellett a globális felmelegedés is hozzájárul az energia- és az élelmiszerhiányhoz. A klímaváltozás elsősorban a szegényebb országokat sújtja majd. A globális felmelegedéssel járó víz- és élelmiszerhiány miatt konfliktusok törhetnek ki.
Az Egyesült Államok hírszerzése szerint komoly esély van rá, hogy egyes országok - köztük atomhatalmak is - terrorista szervezetek irányítása alá kerülnek, és több közel-keleti állam is atomfegyvereket fejleszthet. Bár továbbra sem valószínű, de nem is kizárt, hogy a jövőben sor kerül nukleáris fegyverek stratégiai bevetésére.
A jelentés felhívja rá a figyelmet, hogy a terrorizmus elleni harcot csak akkor lehet megnyerni, ha a Közel-Keleten sikerül enyhíteni a szegénységet, és ezzel elvágni a terrorista szervezetek utánpótlását.
A
stratégiai elemzés készítői többször kiemelik, hogy
előrejelzésükben számos bizonytalansági tényezővel számoltak,
amelyek esetleges bekövetkezése jelentősen átírhatja a globális
hatalmi trendek alakulását. Az atomfegyverek bevetése, egy
globális járvány, a szűkös természeti erőforrások
birtoklásáért folytatott háborúk eszkalálódása vagy egy
jelentősebb terrortámadás egyaránt befolyásolhatja a jövőt.
Mindent megváltoztathat az is, ha valamelyik feltörekvő
nagyhatalomban - Kínában vagy Oroszországban - demokratikus
átmenet kezdődik. "Nem valószínű, hogy ezen eshetőségek
bármelyike is bekövetkezik, de ha igen, akkor jelentősen átírják
a forgatókönyveket."
A
szétrabolt Európai országok mikor jönnek rá , hogy van élet e
rablók kiszuperálásával és keletre fordulásukkal a sanghaji
szerződés országai nem a nemzet államok kirablására építik a
nem terrorista hatalmukat. A terrorista pénzügyi hatalmak az uzsora
kamattal terrorizálják a nemzetállamokat eladósítják őket , és
céljuk a föld népességének a felét kiirtani, mert feleslegesé
váló népességet nem akarják etetni. A halálkultusz jellemző
rájuk az emberi faj kiírtása nem áll tőlük távol. Két
világégést már okoztak, a harmadikat most éljük át kicsit
másképpen, de folyik a harmadik világháború.
Az
országok politikai elitjeit le kell váltani , mint Izlandon és
felelősségre kell vonni őket az adósságtörlesztést , mint
Izlandon kell megoldani, a rohadék bankárok uzsorások háborús
bűnösök két világégésért felelősök. Ha kell ki kell nyírni
őket 100 milliók legyilkolásáért felelősségre vonni őket. A
csőd szélén álló EU – s országok, mint Görögország,
Olaszország, Spanyolország, Portugália Izlandi példaként
zavarják el a banki politikai elitet, tagadják meg az adósság
visszafizetést, és forduljanak a Sanghajiak felé kik a kölcsönös
előnyökön alakuló politikájukkal nem a kirablásukat tűzték ki
célul. Az erő átrendeződéséért jó volna ha a mi rabló
politikai elitünk is irányt váltana és nem a cionisták
szálláscsinálói lennének, a monetáris jogot visszavennék, és
a hitelpénzt leváltanák saját munkával fedezett
forintra.
Nem kell nekünk az unió csak viszi a pénzt, és nem ad semmi vissza, a monetáris jogot vissza kell szereznünk, a bankárokat kirakni az országból rabolják csak az anyabankjuk országát le , ha hagyják nekik.
Nem kell nekünk az unió csak viszi a pénzt, és nem ad semmi vissza, a monetáris jogot vissza kell szereznünk, a bankárokat kirakni az országból rabolják csak az anyabankjuk országát le , ha hagyják nekik.
Mi
csak orientálódjunk a sanghajiak felé, minél hamarabb bukik meg
az amerikai rabló uzsoracivilizáció annál kevesebb könny és
bánat éri a családokat és a nemzeteket. De a szolgálatokat is
lecserélni , mert őket szolgálják és nem a magyar érdekeket, a
zsidók adják vissza a Nemzeti vagyont ÁVH - s múltjuk miatt ez
akkor sem illetné meg őket ha minden szabályos és törvényes
lett volna. Fogják a batyujukat és húzzanak a tesójukhoz, vagy
vissza kazár földre.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése