|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
Emlékezzünk Trianonra!
Trianon
misztériuma
Gondolatok
Kocsis István drámaíró Perc-emberek és
örökkévalóság c. írása kapcsán
Június 4. Egyeseknek
gyásznap – mások (félretéve lelkiismeretüket és
igazságérzetüket) a Monarchia
nemzetiségeinek államalapításaként,
“igazságos győzelemként” ünneplik. Egy kívülálló
azonnal feltenné a kérdést: mi történhetett Trianonban,
hogy két ennyire eltérő álláspontot fogalmazott meg a
“legyőzött” és a “győztesnek kikiáltott”? Ha az
érdeklődő a kereszténység talaján felépült európai
kultúra képviselője, még azt is megvizsgálná, vajon az
erkölcsi szempontok és az igazság milyen mértékben kapott
helyet a fizikai erőfölény mellett a békediktátum
megfogalmazásában.
Híres emberek véleménye
Trianonról
“Magyarországot valóban
mint legártatlanabbat büntették, ellenfél és szövetséges
helyett egyaránt.” – mondja Monzi szenátor, aki
döbbenten ismeri fel, hogy Trianonnal miképp
kerül a keresztény Európa a halálos bűn állapotába.
“Magyarországot keresztre
feszítették az I. világháború
után – és nem bűnei, hanem hite, Istenhez való hűsége
miatt, és így lett áldozata az elvakult szabadkőművesség
gyűlöletének és kapzsiságának . /Degrelle/
Henri Pozzi is
a világtörténelem legördögibb, ugyanakkor a legostobább,
legszégyenteljesebb mesterkedés eredményének tekinti
Trianont, és sejteti, hogy ő bizony szeretett francia
nemzete lelkétis félti:
cinkosságáért megbűnhődhet az Ég akaratából… “1919-ben
a hazugság volt Franciaország ellensége. Ha hazám csak
századrészét is ismerte volna mindannak, amit eltitkoltak
előtte: nem lett volna háború! Franciaország és vele
együtt Európa most nem ott tartana, ahol ma tart…” –
írja 30-as években.
“A háború hiénái közül
a románok a legaljasabbak. Franciaország szövetségesei
voltak, ennek ellenére két esztendőn keresztül úgy
viselkedtek, mintha a németekhez tartoznának. Milliókat
harácsoltak össze az ellenségnek eladott gabonából és
petróleumból…” /Clemenceau/
Clemenceau tehát a
románokat tartotta a legbűnösebbnek az I. világháborúban
részt vevő nemzetek közül. S végül nevét adta a 137 000
km2-es Románia 295 000 km2-es
soknemzetiségű birodalommá válásához. Későbbi tetteit
mérlegelve felmerül egy kérdés: akkor talán tudatosan
küzdött a bűn megjutalmazásáért?
Kinek lehet érdeke, hogy a
legyőzöttekből tömegesen olcsó munkaerő váljék?
A Római Birodalom idején –
mely az utolsó előtti évszázadig “pogány” volt – a
fizikai értelemben vett rabszolgák munkája biztosította a
gazdaság egyik alapját. A XX. századra “sikerült”
elérni, hogy az olcsó és érdekeit felismerni sem képes
munkaerőt már nem kell fizikai fenyegetéssel munkára
kényszeríteni: a pszichológia és a manipuláció módszerei
megteremtették a “szellemi rabszolgákat”. A recept
felettébb egyszerű: a szigorú erkölcsi normák helyett
csábítsd élvezetekre (lásd a középkort felváltó
reneszánszt), az oktatásban a szigorú számonkérés helyett
(porosz iskolarendszer) vezesd be a liberális iskolamodellt (s
“képezz” funkcionális analfabétákat, akik a reklámokból
diktált “divatot” követve élvezkedhetnek:
alkoholizálhatnak, drogozhatnak, dohányozhatnak,
ismerkedhetnek a szexualitás különböző válfajaival). A
könnyen elérhető kölcsön pedig fogyasztásra csábít: még
nem dolgoztál meg érte, s máris a tiéd lehet – addig, amíg
tudod fizetni a törlesztő részleteket. Ha nem, akkor
elvész a televíziód, a kocsid, a lakásod. S amikor már
ennivalóra se jut, és teljesen kiszolgáltatottá válsz,
megismerheted, milyen érzés, ha “a munkabér, a munkaerő
ára cincog zsebünkben”.
Vajon az anyagi csábítás, a
zsarolhatósági csapda, a fenyegetés elvezethet-e odáig, hogy
a nép vagy nemzetiség
“választott” vezetői
- nem állnak ki választóik
kollektív bűnösségét megfogalmazó törvények ellen
(pl. a Benes-dekrétum, mely ellen az Európai
Parlamentben eddig csak egy Kassáról Brüsszelbe került
magyar emigráns “merte” felemelni a szavát – a
hivatalos politikusok nem),
a “nemzetállamban
gondolkodó” hatalommal összejátszva sürgősen olyan
jogszabályt fogadtatnak el a Parlamentben, amely lehetetlenné
teszi saját belső ellenzékének pártként indulását a
választásokon (s eközben fennhangon “demokráciáról”
papolnak),
az anyaország állampolgárait
tömeges munkaerő-beáramlással fenyegetik, mely munkahelyük
megtartását és nyugdíjukat “veszélyezteti” (a
politikai elutasítás oka inkább abban keresendő, hogy a
nemzetegyesítéssel a konzervatív és keresztény pártokra
szavazók száma jelentősen megnőne),
liberálisként meghirdetik a
szabad verseny filozófiáját – s közben a mezőgazdasági
termelés dotálásával teljesen egyenlőtlen feltételeket
teremtenek (lásd a kettős mérce tipikus
alkalmazását az EU-ban),
Vajon minek nyilvánítanák
hazájában az így gondolkodó, cselekvő francia, német,
izraeli vagy amerikai politikust? Talán perc-emberek
látszat-sikereinek – mely a nyugati “világ” receptjeit
(s érdekeit) követi. A média pedig el tudja hitetni, hogy
demokráciában élünk: a legrátermettebbekből választunk
(persze csak azok közül, akiket “tálcán” elénk raknak),
a hosszú távú nyugodt munkavégzés érdekében nem illik
elszámoltatással zavarni a négyéves időszak során
“képviselőinket” (magyarul: nem lehet őket visszahívni
választási ígéreteik megsértése miatt).
Furcsa helyzetek
Furcsa, hogy az 1868. évi
nemzetiségi törvényt megszületésekor éppen azok képviselői
tagadják meg, akiket egyenrangúsít.
Fogalmazhatunk úgy is, hogy
a nemzetiségek nem becsülték meg a magyar nemzet
nagylelkűségét: nem teljesítették azt, aminek ellenében
nekik egyenlő jogokat adtak. A magyar szupremácia, hegemónia
egyébként csak nacionalista szónoklatokban valósult meg –
a gyakorlatban nem. Ugyanis éppen ez a törvény tette
lehetetlenné, hogy a magyarság eredményesen védekezhessen az
irredenta román, szerb és szlovák nemzetiségi vezetők
ellen: a törvényt ugyanis kisebbségvédelemre (és nem a
“többség” akaratérvényesítésére) szánták alkotói.
A horvát képviselők a
kiegyezés után így hivatkoztak a Szentkorona-tanra:
“A magyar királyság a Szent
Korona birodalma, amelynek minden állampolgára Hungarus s a
magyar csak nemzetiség, amelynek nincs több joga, mint egyéb
nemzetiségeknek” – mondja Miskolczy Gyula. Egy román
irredenta 1923-ban így nyilatkozott: “Magyarországon
kezünkben volt a törvények védőpajzsa: a törvények
számunkra is törvények voltak. Magyarországon nem voltunk
rabszolgák.”
Az előbbi idézetek is
alátámasztják, hogy a Szent Korona tanának köszönhetően
tudott hosszú ideig békességben megférni egymás mellett a
magyar nemzet és a nemzetiségek.
A magyar király a német-római
birodalom császára is, és székhelye nem Magyarországon van.
A “császár” szabadulni szeretne a magyar alkotmánytól,
de még inkább a Szentkorona-tantól: ugyanis azok a
hatalmát gyöngítik. A nemzetiségi vezetők különös
taktikát választanak: szövetséget próbálnak kötni a
német-római császárral (ugyanazon személy:) a magyar király
ellen!
A Diplopma Leopoldinum (1691)
szerint minden görög katolikus román egyenrangú minden római
katolikus magyarral (ez az erdélyi országgyűlés
értelmezése).
A vallási uniót elfogadó
románokra nem vonatkoznak a rendi társadalom kötöttségei
(Micu-Klein ortodox püspök és követői értelmezése, melyet
nem fogadnak el a magyar és szász rendek). A püspök később
az őshonosi jogra kezd hivatkozni a diplomák és
dekrétumok helyett – ám ehhez új őstörténetet (a
románság őshonos Erdélyben) kell elfogadtatnia népével.
Látszatra teljesen reménytelen az ötlet: a korabeli
alkotmányban ugyanis nem szerepel semmiféle őshonosi jog…
Ezért 1735-ben egy kérvényben – a szászok
szabadságjogaival kapcsolatban -- írásba foglalja az addig
ismeretlen fogalmakat: az “őshonosi” és “katolikus”
jogot.
Lehet, hogy Bécsből “súgtak”
neki? A 19. századi román irredenta törekvések mögött sem
elsősorban a román nemzeti célokért (független állam),
hanem osztrák érdekekért (Erdély kiszakítása a Szent
Korona országai közül, majd az Osztrák Császársághoz
csatolása, Moldvával és Havasalfölddel együtt).
A magyarországi és erdélyi
románság többsége nem óhajtotta a Magyar Korona országai
területi épségének a megbontását, ugyanis a moldvai és
havaselvi (havasalföldi) románság összehasonlítatlanul
rosszabbul élt nála, és az egyesítés
életszínvonal-csökkenéssel és egyéb szokásbeli, közjogi
problémákkal jár.
Széchenyi István 1835-ös
rémálmában már meglátta a nemzeti Nagy-Ausztria képét,
amely a magyarok kiszorításával (és az ország
feldarabolásával) előrevetítette Trianon rémképét. Deák
Ferenc az illír és pánszláv mozgalmakra utalva fogalmazza
meg 1842-ben, hogy “a Monarchiát veszély, Magyarország
önállását s nemzetiségét halál fenyegeti.”
Sokan áltatják még ma is
magukat azzal, hogy 1848-49-ben magyarok és nem magyarok célja
azonos volt, csak tragikus módon ezt nem ismerték fel. Vagy
inkább az a valóban tragikus, hogy nem volt azonos? Andrei
Saguna (magyar állampolgár!) Magyarország feldarabolását
kérelmező beadványa főpaphoz méltatlan cinikus hangvétellel
már nem is beszél erdélyi vagy magyarországi románokról,
hanem csak osztrák románokról!
Mintha túlbuzgóságában elfelejtette volna, hogy Magyarország
valaha is létezett... Mindenesetre kísérteties az egyezés az
1948-49-ben elképzelt magyar-román határ és az 1940-es bécsi
döntés alkalmával meghúzott között.
Trianonban az is megtörténik,
ami senkinek (még a fináncarisztokráciának) sem érdeke.
Lázálomban élő, elmegyógyintézeti esetek hoznak
döntéseket, ráadásul nem tudatlanságból, hanem a
részletkérdések ismeretében.
Trianonban nem azok döntöttek,
akik a nyilvánosság előtt szerepeltek.
D. Lloyd George
visszaemlékezéseiből kiderül: Trianonban még nem tudta, mit
miért tesz. Később persze meg akarja tudni, annyira,
hogy Trianon után tanulmányozni is kezdi mindazt, amit már
Trianonban ismernie kellett volna.
G. B. Clemenceau is csak egy
“báb” volt (lásd a bevezető idézetet követő
mondatokat)?
Hogyan válik az istenfélő,
igazságkereső Wilson egy pillanat alatt “irányított
robottá”? Mi lehet az oka Wilson hirtelen pálfordulásának?
T. G. Masaryk “egyetemi tanár” és Wilson elnök furcsa
viszonya? A szabadkőműves Masaryknak “engedelmeskedő”
államférfiak (köztük Wilson) miért nem tartják be a
szabadkőművesség legközismertebb elveit se?
Érdemes felidézni, hogy
Wilson elnökségének idején “magánosítják” az
amerikai központi bankot, s hozzák létre a Nemzetek
Szövetségét is.
Ideológiai háború az ateizmus
és a klerikalizmus, a militarista monarchizmus között
(melynek oka a “vasárnapi templombajárók” és a
dogmákhoz hű katolikusok értékrendjének eltérése)?
Az amerikai hadseregnek nem kell
hatalmas csatákban győzedelmeskednie, hogy térdre
kényszerítse a Központi Hatalmakat. Wilson meghirdeti az örök
békét, amelyben nem diktátumok, hanem népszavazás
fogja eldönteni a határvitákat, s a népek önrendelkezési
joga minden nemzetet megillet majd. Nem lesz sem annexió, sem
kártalanítás, az új világrend alapja pedig a jog és az
igazság lesz, nem pedig az önzés – így szól az “ígéret”.
A végső csatározások elmaradnak: az erőfölényt elismerve
a Németország és az OMM hadseregei is hazaindulnak (nem
kapitulálnak!). Wilson azonban Versailles-ban
és Trianonban szembefordul eszméivel, megtagadja
nyilatkozatait, híres 14 pontját (melyben a 10. pont éppen az
autonómiákról beszél), s ezzel halálos sebet ejt az
európai szellemiségen is. Ezzel hosszú távon teret
enged a fasizmusnak, a nácizmusnak, a kommunizmus
térhódításának – mindannak, ami a II. világháborút
elkerülhetetlenné teszi. Masaryk elképzelései – amelyeket
a “megvesztegethetőségéről elhíresült” francia,
az angol és az amerikai sajtó is messzemenően támogat, a
klerikális osztrákok elleni gyűlöletet keltve --
győzedelmeskednek: a soknemzetiségű OMM feldaraboltatik, s
helyén újabb soknemzetiségű “birodalmak” (Csehszlovákia,
Románia, Jugoszlávia) jönnek létre.
A népszavazások pedig
elmaradnak, mivel a felmérések kiderítik, hogy azok a régi
status quo fennmaradását óhajtanák… Így a népek helyett
azok (kijelölt) vezetői döntenek. A béketárgyalás előadói,
hozzászólói pedig bíztatást kapnak: nem kell ragaszkodniuk
az igazsághoz (sőt annak látszatához sem), senki nem fog
“rákérdezni” állításaik “valódiságára”… A
fegyverszüneti megállapodások után pedig a román fél
“eléri”, hogy hadserege újra és újra átléphesse a
demarkációs vonalakat (s cinikusan kijelenti, hogy a magyarok
is nagy örömmel és köszönetnyilvánításokkal fogadták a
demarkációs vonalat önkényesen átlépő román hadsereget,
sőt küldöttséget is menesztettek (?!) Romániába, amely
kérte, hogy vonuljanak be Budapestre)… A “Magyarországtól
elcsatolandó területek” vissza kell
kerüljenek Romániához – miközben minden jelenlévő
tudja, hogy azok sohasem tartoztak oda (mégis hagyják, hogy
így kerüljön be a jegyzőkönyvbe).
“A magyarok is könnyebben
belenyugszanak Kelet-Magyarország elvesztésébe, ha Bánságot,
Partiumot és Kelet-Tiszántúlt is Erdélynek nevezik” –
érvelt a ravasz román diplomácia. A négy földrajzi egység
időtlen idők óta egy és oszthatatlan, s a legrégibb idők
óta román. A szerves egységből kiragadni egyetlen magyar
falut sem lehet, mert akkor az egész elvérzik… A nemzetközi
sajtó teljes mellszélességgel támogatja a román
elképzelést, köztük Seton-Watson,
a magyarellenes propaganda legfőbb terjesztője, akit a
döntéshozók és a megbízók egyaránt bértollnoknak
tartanak – olyannak, akire nagyon is szükségük van.
Egy árulkodó jel: a
hazudozás “minősége”
A kutatók valószínűsítik,
hogy az I. világháború nem két-, hanem csupán egyesélyes
volt. Azaz csak az egyik fél győzhetett – az amelyik
előkészítette a háborút… Ez a “fél” persze csak
akkor kockáztatta kilétének felfedését, amikor fennállott
a békekötés veszélye.
Végül a háború felelősei
diktálták a béke feltételeit. Valahogy úgy, ahogy a nagy
Szovjetunió megteremtését, majd szétesését is…A
“szabadság látszata”, az (ál)demokratikus formák
betartása ugyanúgy az egypólusú világrendhez és központi
irányításhoz vezet, mint a globális kommunista diktatúra
világállama /lásd Orwell Állatfarmjában/, a
szinkretikus világvallás elterjesztését előkészítő
“szekták” támogatása is ugyanennek a programnak része.
Drábik szerint a nemzetközi pénzrendszer bankjai ugyanis
hatékonyabb, biztonságosabb és szalonképesebb módját
biztosítják egy globális méretű monopóliumrendszer
kialakításának, mint a sikertelen szovjet diktatórikus
kísérlet.Hiszen Oroszországban a cárok többévszázados
uralma már összeomlott. Görögország pedig kénytelen volt
visszatérni liberális alkotmányához.
Az eddigiek alapján felvetődik
a választási rendszer reformjának szükségessége. Ennek
része kell legyen
- a helyi eredmények nem egy,
hanem három helyszínen tárolása,
- az ellenőrizhetőség
érdekében a cédulák megőrzése egy évig,
- a választók megjelölése a
többszöri voksolás elkerülése érdekében – lásd
Szerbiát, ahol a szórakoztatóiparban bevált, több napig
foszforeszkáló /lemoshatalan, letörölhetetlen/ pecséttel
jelölik meg a szavazatát leadó kezét,
- az esetleges beavatkozást
megkísérlők súlyos megbüntetése, a befolyásolt
eredményeket felmutató körzetek eredményeinek
megsemmisítése, ill. a választás megismétlése.
- hogy a helyi eredmények
aláírásokkal hitelesített listájának másolatát minden
érdekelt párt/szervezet a szavazókörzet lezárásakor
megkapja,
Trianon metafizikai
megközelítése
A józan ész teljes “hiánya”
Már az I. világháború
kitörése is józan ésszel érthetetlen, s csak a
“manipulátorok” hallatlan ügyességén múlott, hogy
sikerült Oroszországot és az Osztrák-Magyar Monarchiát /a
továbbiakban OMM/ “belerángatni” a háborúba,
noha azoknak nem volt valódi háborús célja. A Ferenc
Ferdinánd elleni sikeres merénylet után pedig mindenki
megkönnyebbült, aki aggódott a Monarchia jövőjéért –
még maga Ferenc József is.
De a legnagyobb rejtély mégsem
a háború kitörése, hanem az, hogy miért nem volt
szabad elfogadniuk 1917-ben az Antant vezető politikusainak az
OMM új uralkodójának, Károly császár-királynak a
különbéke-ajánlatát. Talán azért, mert a háború
egyik titkos célja éppen az OMM felszámolása volt? No meg a
dinasztiák közül legalább a három “konzervatívnak” –
az osztrák Habsburgnak, az orosz Romanovnak és a német
Hohenzollernnak – a megbuktatása…
Az eredeti cél tehát az OMM
köztársasággá alakítása (azaz a Habsburg-ház
trónfosztása, de a közép-európai birodalom megtartása)
volt. Hogyan lett ebből “megsemmisítés”, vagyis a
Kárpát-medence gazdasági és politikai ellehetetlenítése? Az
Istenhez leghűségesebbek, a Szent Korona országainak a
“keresztre feszítése”? Nem Romániát akarták
megjutalmazni (hiszen nem szolgált rá ekkora “ajándékra”).
A cél inkább Magyarország legyengítése lehetett: nehogy
képessé váljon a jövendő szláv “mintaállamtól”,
Csehszlovákiától visszaszerezni a magyarlakta területeket.
Az I. világháború tervét
többek között azzal a csellel fogadtatták el a korabeli
uralkodókkal, hogy a háború klasszikus háború lesz, és
csupán néhány hónapig ha elhúzódhat. S ebből “gyártottak”
a kulisszák mögött olyan ideológiai küzdelmet, amely a
kompromisszumos béke fogalmát nem ismeri, s helyette bevezeti
a végső győzelem (s a bűnös nép) fogalmát.
A béketárgyalások (a “modern
diplomáciai játékok”) központi kérdésévé az vált,
hogy miképpen lehet elfogadtatni a világgal,
hogy Németországot átmentik a jövő
számára, az OMM-t viszont megsemmisítik.
Nem is volt könnyű a frontokon küzdő franciák és angolok
németgyűlöletét “átalakítani” osztrák-, illetve
magyargyűlöletté – azaz bűnbakot találni
Németország helyett…
Miért volt Németországnak
“szerencséje”? A Párizs környéki békék valódi urai
azt már nem tehetik meg, hogy ne keltsék legalább a példás
büntetés látszatát. Németországnak hatalmas jóvátételt
kell fizetnie. Megfizethetetlent. És nem is gondolják
komolyan, hogy valaha meg fogja fizetni… Területi egysége
megmarad, “csupán” közjogi hagyományait kel feladnia –
s ez automatikusan elvezet Hitler hatalomra jutásához.
(Vajon ez a náci uralom is a versailles-i terv része, vagy
“csak” programozási hiba?)
És végül még a történelmi
Ausztria részére is területeket hasítanak ki
Magyarországból, majd az osztrákokban is magyarellenes
indulatok ébrednek… Hálából Szent István
kereszténység-felvételéért, Muhiért, Mohácsért. Az
eljárás nem igazán keresztény, s egyáltalán nem
újszövetségi. A régi “szemet szemért”-elv érvényesül
– megelőző csapásként.
Ennyire más kultúrát,
nyelvet, genetikai állományt képviselünk, hogy kb. ezer
évvel a “befogadás” után is csak mi lehetünk
a változás vesztesei, bárkik legyenek is Európában a
bűntények, háborúk vétkesei? Ennyire erős a gyilkolási
és rablási vágy az “idegen test” ellen, amely a 907-es
pozsonyi csatában az elpusztítására induló egész
“római-keresztény” világot önvédelemből megverte…
Úgy látszik, hogy az igazi
bosszú kikényszerített lehetősége több, mint 1000 év
múlva jött el…
A történelmi Orosz Birodalom
területi egysége is megmaradhat: ugyanis ezen egy nagyszabású
kísérlet kezdődik (a kommunizmusé)…
A Nagy Misztériumjáték XX.
századi újrajátszása
-- avagy a legártatlanabb
keresztre feszítése Istenben való hűségéért
Előképei és fokozatai: Egy
Isten(fiú) keresztre feszítése
Egy ország (nép)
keresztre feszítése
A Föld keresztre
feszítése
A kozmosz keresztre
feszítése
Az első és a második már
megtörtént – a harmadik “csak” folyamatban van...
Trianon halálos csapás a
hagyományos és keresztény Európa lelkén. Még a pápaság
sem állt ki a békediktátum előkészítése során megjelenő
“hazugság kultusza” ellen – de 1956-ban is csak bíztató,
harcra buzdító szavakat kaptunk, no meg a Szabad Európa Rádió
hergelését. S az orosz tankok a feltámadó legártatlanabbat
Trianon után 36 évvel ismét keresztre feszítették.
“Valakik” a pillanatért
odadobják az örökkévalóságot. Minden
ésszerűségnek ellentmondó tettük az ember számára
felfoghatatlan. Akkor lehet, hogy nem emberi kezdeményezésre
történt mindez? A Földre érkezett bukott angyalok, kiknek
vezére az Antiszakrális Fejedelem, az Antikrisztus? Akiknek
eszköze az ellentradíció, az álbeavatás, a spekuláció, a
megtévesztés, az újabb aranykor “illúziójának”
terjesztése. Akikben kialudt az Időtlenséggel összekötő
titokzatos fény, a lélek? Aki Istenre emelt fegyverrel képes
szándékosan ölni, aki elköveti a felfoghatatlanul súlyos
bűnöket: elárulja saját népét, vagy ateista létére
nem lép ki a papi rendből, aki ártatlant ítél el, aki
kereskedőként rendszeresen becsapja vevőit, aki üzleti
érdekből provokál háborút…
A “megszállt hasonmások”
(Hamvas Béla szavaival élve: az asztrális démonok)
legszívesebben misztériumjátékot rendeznek. A legigazabb, a
legártatlanabb keresztre feszítése elégíti ki őket.
A hasonmások “atyja” a Sátán. De
mindennek ára van: a hasonmás halála teljes,
mert lelke sem halhatatlan.
Lehet, hogy a XX. században az
ilyen “megszállt hasonmások” váltak
hangadókká, vezetőkké a kormányokban, a pénzvilágban?
Trianon tudatos szembefordulás
Istennel. A döntnökök tudatos lemondása a lelki üdvösségről.
Milliárdnyi arany odadobása egy garasért. A szánalmas sátán
tudatos szolgálata. Az Élet helyett a (kisbetűs) élet, a
Szellem helyett az Anyag választása, a földi gazdagság
káprázatáé. Kényelmes ballagás a Széles Úton a Pokol
felé. Kába szereplők kikényszerített “dicső” győzelme,
melynek ők maguk is szellemi, lelki áldozatai. Hiszen ők is
csak az örök misztériumjáték újrajátszásának szereplői.
S az összes lény közül az Antikrisztus a legrászedettebb.
Hiszen neki is be kell töltenie saját szerepét, hogy az
Isteni Terv beteljesedhessen a világban – vallja Guénon.
Aki erőszak révén “megkapta”
a Kárpát-medencét, még arra sem képes, hogy etesse,
működtesse.
A Szent Korona megtagadásának
pedig a magyar nemzet eljelentéktelenedése a következménye.
De sorsában az egész kereszténység osztozik. Trianonban a
döntéshozók saját, nyugat-európai hagyományaikra is
csapást mértek. Kizökkentették az időt, eltüntették az
éltető hagyományokat, semmibe vették a szakrális
hierarchiát.
Miért éppen Magyarországot
akarták megsemmisíteni? Mert tudták, hogy itt vethetik meg
lábukat mindazok, akik a kizökkent időt helyre akarja tolni:
akik visszavezethetik a kereszténységet a szakrális
hagyományokhoz.
TRIANON TITKÁT ma még
titikos(ított) és nem állami levéltárokban őrzött iratok
őrzik. Biztos volt a döntéshozók között olyan, aki
megpróbált visszafordulni (habár a “beszervezés” azzal
indul, hogy megpróbálják zsarolhatóvá tenni a jelöltet).
Az ő nyilvános megnyilvánulásuk nagyon fontos lenne.
A mai jogutódok alapvető
kötelessége (lenne), hogy elrendeljék a tükörbe
nézést: az IGAZSÁG teljes feltárását. A felmérhetetlen
károk enyhítésére valódi jóvátételre és igazságtételre
van szükség. Ez saját érdekük is. Rombolásaik úgysem
lehetnek végzetesek. Isten ugyanis az önmaga helyett keresztre
feszítettet mindig feltámasztja. Megsemmisíthetetlenné
teszi.
Az archaikus hagyomány szerint
mindaz, ami földi, az Égi Őskép megtestesülése.
Magyarországnak is van Égi Ősképe: az Égi Magyarország. Ez
az Égi Más megsemmisíthetetlen., s ma is ép egész. S ez a
szerves egység remélhetőleg nemsokára újra leképeződik a
Földre, a mai csonka, tönkretett, feszültségekkel teli, önző
és erkölcstelen vezetőkkel megterhelt ország helyére, s egy
csapásra visszaállítja az ősi harmóniát.
|
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése