Magyarország
NWO szinkronizált terror-alkotmánya
|
A cím ne
tévesszen meg senkit! Magyarország tervezett, és még nem
elfogadott, de már a parlament által megszavazott
Alkotmánya
olyan, mint
a
felhatalmazás nélküli, illegitim kiagyalói,
de nézzük,
mit szültek össze nekünk, nélkülünk! Ja, látom ha valaki
hülye akkor nagyon az! Link
Hazugságok egész sorát, akarják
2012. január
01-én
lenyeletni
velünk, ezúttal
60
ezer izraeli katona, 11 NATO logisztikai központ hadereje,
az In-kal security
kormányt
őrző fegyveres testülete, az
IOSA
őrző-védő
félkatonai fegyveres szervezetei fenyegető árnyékában! Ki
hallott már demokratikus diktatúráról?
(Aki nem tudná:
NWO=New
World Order = Új Világrend = Zsidó Világkormány)
Újabb
illegitim
alkottákolmány, az 1949-es,
XX-as
törvényként,
szovjet tankokkal a háttérben ránk erőltetett, és az
MSZMP
által 1988-tól 1989-ig,
egy év alatt
kiagyalt, kollektív bizalmatlansági indítvánnyal jogfosztottá
tett
Magyar Nép
ellen!
Ezúttal
Magyarországra, a magyar társadalmi szervezetek ismételt
kihagyásával, Nemzetgyűlésnek kinevezve
a 80%-ban
askenázi-kazár parlamentet, újabb
terrorrendszert akarnak a nyakunkba akasztani Európa ismételt
felháborodása ellenére!
Szijjártó,
alkotói büszkeségről vizionál nyilatkozatában, miközben
viharos gyorsasággal megszavaztatták, csakúgy, mit az 1949-es
vagy az 1989-es alkottákolmányokat, anélkül, hogy az
érintettek tudnák, mi szerepel benne!
Magyarországnak
2012. január 1-el újabb kazár alkotmánya léphet hatályba,
ismételten erőszak, társadalmi konszenzus nélkül,
de ennek nagy
hagyománya van hazánkban az utóbbi, megszállásban eltöltött
67 évben!
Az az indoklás sem állja meg a helyét, hogy az ország azért vesztette volna el függetlenségét, 1944-ben, mert területén idegen csapatok állomásoztak. Ez a körülmény ugyanis 1990 után is fennállt, mivel a
NATO-katonák
jelenléte éppúgy megszállás, mert
nincs
különbözőség a ruszki megszállás, és az izraeli és
szövetségi rendszer között!
Viszont,
ha már
elismerték az 1949-es és az 1989-es alkotmány érvénytelenségét,
illegitimitását, akkor miért lenne érvényes a NATO
csatlakozási szerződés, az EU csatlakozás, és a Lisszaboni +
Velseni Szerződések?
Az alábbiakban
az illegitim
jogalappal rendelkező FIDESZ-KDNP
által
összetákolt, sok helyen a legdurvább diktatúra kialakításának
érdekében megfogalmazott "Alkotmány-tervezet"
olvasható! Saját érdekében mindenki olvassa el, és
ne
feledkezzen meg arról, hogy a közalkalmazottak, így
köztársasági elnök, a főméltóságok, a kormány és
parlament is KÖZALKALMAZOTTAK! Az ország lakossága pedig a
munkáltató, nem rabszolgája egy diktatórikus rendszernek!
Ezen jogokat számunkra, a nemzetközi jog és az érvényben lévő
1944-es Alkotmány is biztosítja!
Néhány szemelvény az
Alaptörvénynek
szánt
kezdeményezésből, ami "természetesen"
nem
tartalmazza, az állampolgárok önvédelmi jogait, mint
alapjogot!
"Valljuk, hogy valódi népuralom csak ott van, ahol az állam szolgálja polgárait, ügyeiket méltányosan, visszaélés és részrehajlás nélkül intézi." "...1990. május másodikától, az első szabadon választott népképviselet megalakulásától számítjuk." - 1989-ben ugyanazok vezették félre, csapták be Magyarország állampolgárait, akik az utóbbi 21 évben elrablógazdálkodták, kifosztották, és nyomorba döntötték az országot! Most ott ülnek a kormányban, és tovább rombolják, kifosztják az országot, irtják népét, miközben a lakosság kipusztításával helyet csinálnak megbízóik számára!"Valljuk, hogy valódi népuralom csak ott van, ahol az állam szolgálja polgárait, ügyeiket méltányosan, visszaélés és részrehajlás nélkül intézi." (Hajdúhadház)"Nem ismerjük el történelmi alkotmányunk idegen megszállások miatt bekövetkezett felfüggesztését."
>-
izraeli megszállás, és askenázi-kazár népuralom(?)"
Nem ismerjük
el az 1949. évi kommunista alkotmány jogfolytonosságát, amely
egy zsarnoki uralom alapja volt, ezért kinyilvánítjuk annak
érvénytelenségét." - az
1989-es alkotmány az 1949-es átirata, "jogfolytonos"
rendszeralapja, és mint ilyen alapján, a jelenlegi FIDESZ-KDNP-s
kormány is illegitim, vagy is új választások is szükségesek,
az Alaptörvény és az Alkotmány népi szintű elfogadása
után!
Az alkotmány-tervezet: B. Cikk "(4) A nép hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül gyakorolja."
-
mi az, hogy kivételesen? Kiskapu a rendszerurak számára!
C. Cikk "(2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni."
- Ez
a pont szerepelt az 1989-es alkotmányban is, de 1990-es csaláson
félrevezetésen alapuló, a 1994-es büntetésből elfogadott, a
1998-as "megbundázott", a 2002-es, 2006-os, és 2010-es
elcsalt választások nyomán, senki sem foglalta el a megérdemelt
helyét a Kossuth tér lámpaoszlopain! (sok hűhó
semmiért?)
"(3) Az Alkotmány és a jogszabályok érvényre juttatása érdekében kényszer alkalmazására kizárólag az állami szervek jogosultak." ??? (In-kal, IOSA)E. Cikk "(1) Magyarország az európai népek szabadságának, jólétének és biztonságának kiteljesedése érdekében közreműködik az európai egység megteremtésében."
>-
a szolidaritás szép dolog, de illegitim kormányok által aláírt
egyezményeknek alárendelni az országot?
"(1) Magyarország a kiegyensúlyozott, átlátható és fenntartható költségvetési gazdálkodás elve szerint működik. "
- az
utóbbi 21 évben nem láttunk elfogadható vagyonleltárt, de a
FIDESZ-KDNP átadás-átvételi adatait sem!
Ezek a pontok az E cikkből nem érvényesek, mivel illegitim, mivel jogbitorló kormányok által kötött szerződések érvénytelenek (vagy a nyugat által halálra ítélt Kadhafi mostani szerződései érvényesek lennének most?)."(2) Magyarország az Európai Unióban tagállamként való részvétele érdekében nemzetközi szerződés alapján - az alapító szerződésekből fakadó jogok gyakorlásához és kötelezettségek teljesítéséhez szükséges mértékig - egyes, Alkotmányból eredő hatásköreit a többi tagállammal közösen, az Európai Unió intézményei útján gyakorolhatja.
-
Illegitim kormány nem írhat alá nemzetközi szerződést!
"(3) A (2) bekezdés szerinti nemzetközi szerződés kötelező hatályának elismerésére adott felhatalmazáshoz az országgyűlési képviselők kétharmadának szavazata szükséges."
Illegitim
kormány illegitim parlamentje?
G. cikk "(1) Születésével a magyar állampolgár gyermeke magyar állampolgár. Sarkalatos törvény a magyar állampolgárság keletkezésének vagy megszerzésének más eseteit is meghatározhatja."
-
újabb joghézag beillesztése!
"(2) Magyarország védelmezi állampolgárait."
>- és
ezt a FIDESZ-KDNP kormány fogja garantálni, ahogy most, és
előzőleg sem tették, "társkormányaikkal" együtt?
Az egyoldalú "védelmezés" prioritási sorrendje
szerint: zsidó, cigány, egyéb nem magyar, magyar?
Kálium-kloridos mérgezés? Adóscsapda? Kormányszintű
állampolgár ellenes csalások kontrollja? Hol van a tervezetben,
a garancia, az állampolgár védekezési lehetősége kormány
vezérelt csaló bíróságok, közhivatalok ellen?
"(3) Senkit nem lehet születésével keletkezett vagy jogszerűen szerzett magyar állampolgárságától megfosztani."
- kettős
állampolgárságúakat nemzet -és haza ellenes cselekedetek
alapján kötelező!
"(4) Az állampolgárság részletes szabályait sarkalatos törvény határozza meg."
- a
"sarkalatos törvény" olyan, mint az "üzleti
szabályzatra" hivatkozás egy szerződésben! Ott sem
módosítható egyoldalúan a szerződés, de az üzleti
szabályzat bármikor! Ez csalási, az Alkotmány megkerülési
lehetőség beépítése!
I. Cikk "(1) Magyarország címere hegyes talpú, hasított pajzs. Első mezeje vörössel és ezüsttel hétszer vágott. Második, vörös mezejében zöld hármas halomnak arany koronás kiemelkedő középső részén ezüst kettős kereszt. A pajzson a magyar Szent Korona nyugszik."
-
erről inkább népszavazással kellene dönteni (én az 1915-ös
címerre voksolnék).
K. Cikk "(2) Magyarország támogatja a gyermekvállalást."
- a
gyermek természetes körülmények közötti fejlődése
érdekében különböző nemű "szülőkkel", ugyanis a
szülő szóban benne van a gyermeket szülő nő, és a gyermek
létrejöttében közreműködő apa! A "természetes azt
jelenti, hogy nem nőt szólít apunak, vagy nem férfi az anyja"!
Az esetleges nem-változtató műtét már elfogadható, a
gyermekvállalás vonatkozásában, örökbefogadás esetén!
L. cikk "(2) Magyarország biztosítja a tisztességes gazdasági verseny feltételeit, fellép az erőfölénnyel való visszaéléssel szemben és védi a fogyasztók jogait."
- Orbán
- Pintér maffiaügyletei és kapcsolódva, szintén a jelzett duó
számláját is terhelő Martonyi gazdasági bűncselekményei?
Postabank, Siótur, vám és ÁFA csalási ügyek? "(2)
Magyarország biztosítja a tisztességes gazdasági verseny
feltételeit, fellép az erőfölénnyel való visszaéléssel
szemben és védi a fogyasztók jogait."
-
és a NATO permetezések? Hol van itt "tisztességes
gazdasági verseny feltétel"?
M. Cikk "(1) Magyarország a kiegyensúlyozott, átlátható és fenntartható költségvetési gazdálkodás elve szerint működik.
Ez valami
vicc?
"(2) Ennek az elvnek a megvalósulásáért az Országgyűlés és a Kormány viseli az elsődleges felelősséget. "
- az
alkotmánytervezetből HIÁNYZIK
A KÉPVISELŐK VISSZAHÍVHATÓSÁGA, A KORMÁNY NÉPSZAVAZÁS
ÚTJÁN TÖRTÉNŐ FELOSZLATÁSI LEHETŐSÉGE, VALAMINT A MUNKÁJÁT
NEM MEGFELELŐEN VÉGZŐ KÉPVISELŐK, KORMÁNYTAGOK,
KÖZTISZTVISELŐK SZANKCIONÁLÁSI LEHETŐSÉGE!
O. Cikk "(2) A természeti erőforrások, különösen a termőföld és az ivóvízkészlet, valamint a biológiai sokféleség és a kulturális értékek a nemzet közös örökségét képezik, amelynek a jövő nemzedékek számára való megőrzése az állam és mindenki kötelessége."
-
Ez a FIDESZ "uralkodása" alatt is úgy értelmeződött,
hogy szabadon ellophatják!
R. Cikk "Az Alkotmány elfogadására vagy az Alkotmány módosítására irányuló javaslat elfogadásához az szükséges, hogy azt az országgyűlési képviselők legalább kétharmada támogassa. " - mindkettőre Nemzetgyűlés és népszavazás előírása kötelező kell, hogy legyen! S. cikk "3) A sarkalatos törvény olyan törvény, amelynek elfogadásához, módosításához a jelen lévő országgyűlési képviselők kétharmadának szavazata szükséges."
- a
"sarkalatos törvények", amennyiben állampolgári
jogokat az alkotmány figyelembevétele nélkül, vagy megkerülési
szándékával hozzák, népi kezdeményezésre Nemzetgyűlés, és
népszavazás hatályosíthatja csak!
SZABADSÁG ÉS FELELŐSSÉG I. cikk "(3) Az alapvető jogokra és kötelezettségekre vonatkozó szabályokat törvény állapítja meg."
-
gumitörvény alkalmazás lehetőségének beépítése az
alkotmányba! Az emberi jogokat az alkotmánynak kell tartalmazni
és garantálniFÉLREÉRTHETETLENÜL,
FÉLREÉRTELMEZHETETLENÜL!
A legfontosabb, az ÖNVÉDELEM JOGA HIÁNYZIK A TERVEZETBŐL! A alkotmányozók nem követelhetik az állampolgároktól, hogy tulajdona és testi épsége védelmében csak és kizárólag az állami védelmi eszközökre támaszkodhasson, ha az nem áll rendelkezésre! VII. Cikk "(1) Mindenkinek joga van a békés gyülekezéshez." - legyen csak egyszerűen "gyülekezési joghoz",
Gyurcsány,
vagy Orbán provokátorainak megjelenése esetére is, mellőzve a
békést, és kapcsolódva az önvédelmi joghoz!
VIII. Cikk "(3) A sajtószabadságra, valamint az elektronikus tömegtájékoztatási és hírközlési piac felügyeletére vonatkozó részletes szabályokat sarkalatos törvény határozza meg."
-
Újabb "üzleti szabályzat" szintű törvény
beépítésének lehetősége! A nagy felháborodást kiváltó
Média törvényt ne lehessen belopni így az alkotmányba! A
média szabályozását fixen kell beépíteni az
alkotmányba, DIKTATÓRIKUS
ELEMEK NÉLKÜL!
XI. Cikk "(1) Mindenkinek joga van a munka és a foglalkozás szabad megválasztásához, valamint a vállalkozáshoz. Képességeinek és lehetőségeinek megfelelő munkavégzésével mindenki köteles hozzájárulni a közösség gyarapodásához."
- A
KÉNYSZERMUNKAVÉGZÉST nem
kellen belefoglalni az alkotmányba, vagy ez lenne az NWO
főpróbája?
XII. Cikk "(1) Mindenkinek joga van a tulajdonhoz és az örökléshez. A tulajdon társadalmi felelősséggel jár."
-
alkotmányos jog kell, hogy legyen, hogy a tulajdon ne lehessen
zsarolási alap az "állam" számára!
"(2) Tulajdont kisajátítani csak kivételesen és közérdekből, törvényben meghatározott esetben és módon, teljes, feltétlen és azonnali kártalanítás mellett lehet."
-
meghagyva a tulajdonosnak, hogy "tisztességes" piaci
árat kínáljanak, és kelljen csak elfogadnia!
XIV. Cikk "(4) Magyarország a jogegyenlőség megvalósulását az esélyegyenlőtlenségek kiküszöbölését célzó intézkedésekkel is segíti."
-
pozitív, vagy negatív diszkrimináció alkalmazásának
tiltásával!
XV. Cikk "(4) A nagykorú gyermekek kötelesek rászoruló szüleikről gondoskodni."
- ha ez
módjukban áll, és nincs a felek egyikének akarat
ellenére!
XVII. Cikk "(1) Gyermekek foglalkoztatása - testi, szellemi és erkölcsi fejlődésüket nem veszélyeztető, törvényben meghatározott esetek kivételével - tilos. "(2) Magyarország külön intézkedésekkel biztosítja a fiatalok és a szülők munkahelyi védelmét."
-
gumi törvények, nem definiált alapjogok, külső hivatkozás
beépítése! Semmilyen alapjogi, vagy alkotmányos védelmet nem
nyújt a munkavállalóknak!
XVIII. Cikk "(1) Magyarország arra törekszik, hogy minden állampolgárának szociális biztonságot nyújtson. Anyaság, betegség, rokkantság, özvegység, árvaság és önhibáján kívül bekövetkezett munkanélküliség esetén minden magyar állampolgár a törvényben meghatározott támogatásra jogosult. "(2) Magyarország a szociális biztonságot az (1) bekezdés szerinti és más rászorulók esetén a szociális intézmények és intézkedések rendszerével valósítja meg. (3) Törvény a szociális intézkedések jellegét és mértékét a szociális intézkedést igénybe vevő személy közösség számára hasznos tevékenységéhez igazodóan is megállapíthatja. (4) Magyarország az időskori megélhetés biztosítását a társadalmi szolidaritáson alapuló egységes állami nyugdíjrendszer fenntartásával és önkéntesen létrehozott társadalmi intézmények működésének lehetővé tételével segíti elő. Törvény az állami nyugdíjra való jogosultság feltételeit a nők fokozott védelmének követelményére tekintettel is megállapíthatja."
- Ezeket
úgy hívják, az alkotmányos szabályozás teljes hiánya! Sem
jogalap, sem alapjog nem lehet, ráadásul feltételes módban!XIX.
Cikk
"(1) Mindenkinek joga van testi és lelki egészségének megőrzéséhez."
- akár
az állam képviseletét ellátó, vagy a kálium-kloridos
lakossági népirtás esetében a kormány ellen is! Az államnak
kötelezettséget kell vállalnia, hogy nem vesz részt, és nem
támogat semmilyen módon állampolgárai egészségére veszélyes
tevékenységet! Ellenkező esetben a kormány és a parlament
megbízatása azonnali hatállyal megszűnik, mivel nem tartotta
be az állampolgárokkal szembeni (mint munkáltató), és
köztisztviselők (mint munkavállalók) megbízási
feltételeit!
"E jog érvényesülését Magyarország a munkavédelem, az egészségügyi intézmények és az orvosi ellátás, a sportolás és rendszeres testedzés, valamint az épített és természetes környezet védelmének biztosításával segíti elő."
-
kihagyták belőle az állampolgárok védelmét szolgáló
egészségkárosítási bűncselekmények elleni fellépést!
XX. Cikk "Magyarország törekszik arra, hogy az emberhez méltó lakhatás feltételeit és a közszolgáltatásokhoz való hozzáférést mindenki számára biztosítsa." - nemzetiségi, faji, vallási részrehajlás nélkül!XXI. Cikk "(2) A jövő nemzedékek érdekében nem tekinthető az egyenlő választójog sérelmének, ha sarkalatos törvény azokban a családokban, ahol van kiskorú gyermek, az anyának - illetőleg helyette törvényben meghatározott esetben más személynek - további egy szavazati jogot biztosít."
-
mivel a társadalom egy jelentős hányada kényszerül a
társadalom másik jelentős részének eltartására, és ez
miatt nem vállal párkapcsolatot, és ebből gyermeket,
méltánytalanság az eltartókat büntetni, az eltartottak
szavazati jogának növelésével! Maradni kell, a korábbi
szavazati jog meghatározási feltételeknél!
XXIII. Cikk "Mindenkinek joga van ahhoz, hogy egyedül vagy másokkal együtt írásban kérelemmel, panasszal vagy javaslattal forduljon bármely közhatalmat gyakorló szervhez."
- A
CSOPORTOS PERINDÍTÁS LEHETŐSÉGE LEGYEN ALAPJOG!
XXVI. Cikk "(4) Senki nem nyilvánítható bűnösnek és sújtható büntetéssel olyan cselekmény miatt, amely az elkövetés idején a magyar jog szerint nem volt bűncselekmény. A bűnösség megállapításának és a büntethetőségnek a tilalma kiterjed - a nemzetközi szerződés, illetve az Európai Unió jogi aktusa által meghatározott körben - más állam joga szerinti bűncselekmények esetére is. "
-
Ez az 1989-es alkotmány "mentesítő" törvénye,
állami szintű csalások fedezésére! Helyes megfogalmazás
esetén bele kell venni, hogy bűncselekmény, és nem évül el,
ha különösen nagy kár okozás, vagy a nemzetgazdaság
megkárosítására irányuló a cselekmény, és létrejöttéhez
a törvényhozók is hozzájárultak az erre a célra hozott
törvénnyel, rendelettel, vagy jogszabállyal! Ez esetben népi
delegálású, népbírósági döntést kell hozni, az
összefonódás gyanúja miatt! Ezen törvény segítségével
lopták szét az országot, és a tettesek is ennek az alkotmányos
alapjognak köszönhetik, hogy a mai napig nem kerültek börtönbe!
A felelősségre vonást visszamenőlegessé kell tenni! Ha a
kormány és parlament nem támogatja a felelősségre vonást,
megbízatása megszűnik!
"(5) Senki nem vonható büntetőeljárás alá vagy ítélhető el olyan bűncselekményért, amely miatt Magyarországon vagy -; nemzetközi szerződés, illetve az Európai Unió jogi aktusa által meghatározott körben - más államban a törvénynek megfelelően már jogerősen felmentették vagy elítélték. "
- a
külföldi büntetés Magyarországon felülvizsgálható kell,
hogy legyen, mivel hasonló módszer fordulhat elő, mint az
adózás esetében, szlovákiai adózásra, vagy offshore cégekre
specializálódott országokba mentett illegálisan szerzett
vagyonok esetében! Magyarország ellen, vagy magyar állampolgár
ellen, magyar állampolgár által elkövetett bűncselekményt
Magyarországon kell tárgyalni!
XXVII. Cikk "(1) A Magyarországon élő nemzetiségek és népcsoportok államalkotó tényezők. Minden valamely nemzetiséghez vagy népcsoporthoz tartozó magyar állampolgárnak joga van önazonossága szabad megvallásához. A nemzetiségeknek és népcsoportoknak joguk van az anyanyelvhasználathoz, a saját nyelven való egyéni névhasználathoz, saját kultúrájuk ápolásához és az anyanyelvű oktatáshoz."
- ez a
jog, csak nemzetiségük felvállalása esetén érvényesíthető,
"bemondás" alapján
nem! Nemzetiségi oktatáshoz a nemzetiséget igazolni kell, vagy
bejegyeztetni a népesség-nyilvántartóba!
Most következnek az igazi NWO-s terrorrendszer bevezetéséhez szükséges "elemek": XXVIII. Cikk "(1) Minden ember és törvény alapján létrehozott jogalany teherbíró képességének megfelelően hozzájárul a közös szükségletek fedezéséhez."
- A
"kényszermunkáról" már másodjára esik szó! "(2)
A közös szükségletek fedezéséhez való hozzájárulás
mértékét a gyermeket nevelők esetében a gyermeknevelés
kiadásainak figyelembevételével kell megállapítani."
- A
"népes" cigány és zsidó családok kiemelt
támogatásához szükséges pénzalapot, a patkányként
mérgezett, hátrányosan megkülönböztetett magyar, és nem
zsidó/cigány népességgel akarják megfizettetni, ugyanúgy,
ahogy Európa más országaiban is a muszlim "kisebbségek"
eltartását! "XXIX.
Cikk
"(1) Minden magyar állampolgár köteles a haza védelmére."
-
az alkotmánytervezet nem ír arról, hogy az illegitim kormányok
érvénytelen nemzetközi szerződései alapján, a magyar
állampolgárt milyen "nemzetközi megegyezések"
alapján köteles más országok érdekeltjei kábítószer,
szerv, és fegyverkereskedelmi üzleteiért harcolni! A katonai
tevékenység országon kívüli kiterjesztéséhez a Nemzetgyűlés
határozata szükséges! Nem rendelheti el sem a Köztársasági
Elnök, sem a Parlament, sem a kormány!
"(3) Rendkívüli állapot idején, vagy ha arról megelőző védelmi helyzetben az Országgyűlés határoz, a magyarországi lakóhellyel rendelkező, nagykorú magyar állampolgárságú férfi katonai szolgálatot teljesít. Sarkalatos törvény határozza meg a katonai szolgálat teljesítésének formáit és részletes szabályait. (4) Magyarországi lakóhellyel rendelkező, nagykorú magyar állampolgárok számára - sarkalatos törvényben meghatározottak szerint - rendkívüli állapot idejére honvédelmi munkakötelezettség írható elő. (5) Magyarországi lakóhellyel rendelkező, nagykorú magyar állampolgárok számára - sarkalatos törvényben meghatározottak szerint - honvédelmi és katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében polgári védelmi kötelezettség írható elő. (6) Minden ember és törvény alapján létrehozott jogalany - sarkalatos törvényben meghatározottak szerint - honvédelmi és katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében gazdasági és anyagi szolgáltatás teljesítésére kötelezhető."
- a
3-4-5-6 pontok már előre vetítik az Európában 2012-re
kirobbantandó forradalmi válsághelyzet miatti szankcionálási
lehetőségeket! Amíg Magyarországnak nincs valóban magyar
parlamentje, és magyar kormánya, csak a Nemzetgyűlés hozhasson
ilyen határozatot, de a későbbiek folyamán és társadalmi
egyeztetés szükséges, és ellentétek esetén csak a
Nemzetgyűlés dönthessen! A kérdés azért különösen
veszélyes, mert ez az 1989-es MSZMP alkotmány katonai diktatúra
bevezetésére irányuló törvényhivatkozásainak, még durvább
megfogalmazása! Jelenleg ilyen törvény elfogadását, a
magyarellenes izraeli irányítású parlament és kormány miatt
kerülni kell, ill. el kell utasítani!
Az Országgyűlés Az országgyűlés nem felettes, hanem kiszolgáló, munkavállaló szerve az ország lakosságának érdekképviselete érdekében! Mióta felettese a munkavállaló (itt közalkalmazott), a munkáltatónak, vagyis az ország lakosságának? Az Országgyűlés feladat- és hatáskörei"(1) MAGYARORSZÁG legfőbb népképviseleti szerve az Országgyűlés."
-
Magyarország legfőbb népképviseleti szerve a Nemzetgyűlés,
nem a parlament, vagy a kormány!
"a) megalkotja Magyarország Alkotmányát,"
- a
parlament nem alkotmányozhat, és az alkotmány módosításait
is a nemzetgyűlésnek kell egyeztetni és engedélyezni!
"d) felhatalmazást ad a feladat- és hatáskörébe tartozó nemzetközi szerződés kötelező hatályának elismerésére," - nemzetközi szerződéseket társadalmi egyeztetés után, a nemzetgyűlés fogadhat el, mivel ez az egész országra vonatkozik, és szélesebb körű egyeztetést követel! "e) megválasztja a köztársasági elnököt, az Alkotmánybíróság tagjait, a Kúria elnökét és a legfőbb ügyészt, az alapvető jogok biztosát, valamint az Állami Számvevőszék elnökét,"
-
Ezen tisztségek viselő nem lehetnek pártok által delegált
személyek, és a pártok tagjai, mert pártdelegáltságuk
veszélyeztetheti a demokratikus rendet!
"g) feloszlatja az alkotmányellenesen működő képviselő-testületet,
-
az önkormányzatokat csak a területileg illetékes választók
javaslatára lehet feloszlatni! A jogkör országgyűlés alá
rendelése, központosított diktatúra kialakítására ad
lehetőséget!
"h) különleges jogrendet érintő, illetve katonai műveletekkel kapcsolatos döntéseket hoz"
-
különleges jogrend "alkotása", és katonai műveletek
csak a Nemzetgyűlés egyetértésével lehetségesek!
Az Országgyűlés megbízatásának keletkezése és megszűnése "(3) A köztársasági elnök a választások egyidejű kitűzésével feloszlathatja az Országgyűlést," ha
- Nem
csak a köztársasági elnök oszlathatja fel az országgyűlést,
hanem a nemzetgyűlés is, elsőbbséget élvezve! Ugyanez a
nemzetgyűlés a köztársasági elnököt is leválthatja
indokolt esetben (pl. hazaárulás, idegen hatalmakkal való
kollaborálás stb.).
Az országgyűlési képviselők jogállása Az országgyűlési képviselők felelősségre vonhatósága, visszahívhatósága továbbra sem szerepel a tervezetben! Csak megválasztott képviselő kerülhet a Parlamentbe! "(1) Az országgyűlési képviselők jogai és kötelezettségei egyenlőek, tevékenységüket a köz érdekében végzik, azzal összefüggésben nem utasíthatóak."
-
Az országgyűlési képviselők választóik, vagy a nemzetgyűlés
akaratából számon kérhetők, indokolt esetben leválthatók,
és felelősségre vonhatók!
"(2) Az országgyűlési képviselőt mentelmi jog és a függetlenségét biztosító javadalmazás illeti meg. Sarkalatos törvény meghatározza azokat a közhivatalokat, amelyeket az országgyűlési képviselő nem tölthet be, valamint más összeférhetetlenségi eseteket is megállapíthat."
- A
mentelmi jog köztörvényes bűncselekmények, a választói
megbízási jogkör túllépése allól, és a Nemzetgyűlés
előtti elszámoltatás alól sem mentesíti! A javadalmazása
elszámolás köteles, költségtérítéses, és a PÁSZF
ellenőrzése mellett nyilvános! Elszámoltatására és
felügyeletére a választói, és a nemzetgyűlés is
jogosultak!
"(3) Az országgyűlési képviselő megbízatása megszűnik"
- a
felsorolt a-b-c-d-e-f pontjain kívül, ha nem képviseli
választói akaratát, vagy tevékenysége és munkája választói
szerint, nem kielégítő, vagy választói akaratával nem egyező
pártosságot, összejátszást mutat, és képviselői mandátumát
választóin kívüli érdekcsoportoknak rendeli alá! Leváltása
után vizsgálat deríti fel, hogy követett el szerződésszegést
választói ellen, és bűncselekmény esetében bíróság ellé
állítható! Leváltásához nem kell 2/3-os országgyűlési
szavazat, kivéve az (f) pontot!
"(5) Az országgyűlési képviselők jogállására és javadalmazására vonatkozó részletes szabályokat sarkalatos törvény határozza meg." - Az országgyűlési képviselők jogállására és javadalmazására vonatkozó részletes szabályokat, a Nemzetgyűlés, MINT MUNKÁLTATÓ határozza meg! Az Országgyűlés működése "(5) Az Országgyűlés akkor határozatképes, ha az ülésen a képviselőknek több mint a fele jelen van."
-
AZ ORSZÁGGYŰLÉS NEM HOZHAT HATÁROZATOT 75%-OS SZEMÉLYES
JELENLÉT NÉLKÜL! Az országgyűlés munkahely! A távollét
okát, idejét nyilvánosan igazolni kell a választók
felé!
Törvényalkotás "(1) Törvényt a köztársasági elnök, a Kormány, országgyűlési bizottság vagy országgyűlési képviselő kezdeményezhet."
- és a
Nemzetgyűlés! A (2) pont helytelen "a törvényt
alkotmányossági vizsgálatra megküldheti" helyett a
kötelezően megküldeni elfogadható! A 2/3-os és a 80%-os
törvényeket az Alkotmánybíróság vizsgálja meg, és
javaslata alapján a Nemzetgyűlés hagyja jóvá! Egyéb
törvények ellen, az Alkotmánybíróság, a köztársasági
elnök, és a Nemzetgyűlés indítványozhat megszüntetést,
vagy követelhet meg az országgyűléstől módosítás! A
törvényalkotási tervezet további pontjai az (1)-es pont
változtatásai figyelembevételével kell, hogy kialakításra
kerüljenek!
Országos népszavazás (További diktatórikus elemek, átvétele az 1989-es illegitim alkotmányból!) 3. Nem lehet országos népszavazást tartani "a) Alkotmány módosítására irányuló kérdésről,
-
200 ezer választópolgári kezdeményezésre mindenről lehet
népszavazást tartani, amit a Nemzetgyűlés utasítására a
parlament vizsgál ki, és a kérdés megoldásához készített
tervezetéről beszámol az országnak, a hivatalos állami médián
keresztül, majd a parlament által készített tervezet
elfogadásra kerülhet, ha a Nemzetgyűlés, az Alkotmánybíróság,
vagy a köztársasági elnök nem jelez alkotmányellenes
elemet!
"b) a központi költségvetésről, a költségvetés végrehajtásáról, központi adónemről, illetékről, járulékról, vámról, valamint a helyi adók központi feltételeiről szóló törvény tartalmáról,"
- a
Nemzetgyűlés kifogásolható költségvetési elemek, vám és
adó módosításokról, helyi adók központi feltételeiről
szóló törvény tartalmáról, a Nemzetgyűlés egységes
állásfoglalásának hiányában, vagy határozatképtelensége
esetén, népszavazással dönt! "c)
az országgyűlési képviselők, a helyi önkormányzati
képviselők és polgármesterek, valamint az európai parlamenti
képviselők választásáról szóló törvények tartalmáról"
- A
felsorolt képviselők választásáról szóló törvényeket a
Nemzetgyűlés határozza meg, betartásáról a parlament köteles
ellenőrizhetően gondoskodni! Ismételten felmerül a munkaadói
és munkáltatótói jogviszony! A köztisztviselők nem lehetnek
állam az államban! "d)
nemzetközi szerződésből eredő kötelezettségről"
- a
nemzetközi szerződések közügyek, és mivel sem a
parlamentnek, sem a kormánynak nem lehet magánmegállapodása
nemzetközi vonatkozásban, ebben a kérdésben is a Nemzetgyűlés
határoz, és az országgyűlés hajtja végre a megszavazott
döntést, döntéseket!
"f) az Országgyűlés feloszlásáról,"
- Az
Országgyűlés feloszlásáról a népi kezdeményezésre a
Nemzetgyűlés dönt! Ez esetben felmondást a Nemzetgyűlés
mondja ki a munkavállaló, és alkalmatlannak bizonyuló
közalkalmazottakkal szemben! Ismételt 1989-es alkotmányból
származó diktatórikus elem!"g)
képviselő-testület feloszlatásáról," ua. mint az előző
pontban, de a képviselő testületeket visszahívhatják a
választók is!
"h) hadiállapot kinyilvánításáról, rendkívüli állapot és szükségállapot kihirdetéséről,"
- hadi
állapotot csak az ország megtámadása esetén rendelhető el, a
Nemzetgyűlés összehívása mellet! 2006-ban Gyurcsány Ferenc
próbált kiprovokálni a hadiállapot bevezetéséhez "szükséges
állapotokat", ami az állam közalkalmazottainak
(munkavállalóinak), a magyar nép elleni diktatúra
kialakítására tett kísérlete volt! Ilyen törvénybe iktatott
lehetőséget TILOS az alkotmányba beépíteni!
"i) a katonai műveletekben való részvétellel kapcsolatos kérdésről"
-
Magyarország hadereje nem szolgálhatja más országok
haszonszerzési háborúját (afganisztáni kábítószer útvonal,
és termelés biztosítása, NATO vegyi-permetezések támogatása,
ENSZ békemissziónak álcázott, védtelen országok
lerohanásában való részvétel stb.). Minden katonai műveletben
való részvételt a Nemzetgyűlés hagyhat jóvá!
"4. Az országos népszavazás érvényes, ha az összes választópolgár több mint fele érvényesen szavazott, és eredményes, ha az érvényesen szavazó választópolgárok több mint fele a megfogalmazott kérdésre azonos választ adott."
-
ha csalás gyanúja nem merül fel, egyik, vagy másik oldalról!
Ez esetben, és csalás nélküli szavazáskor, a Nemzetgyűlés
dönt ill. továbbítja az utasítást, és az országgyűlés
jogkörébe kerül végrehajtásra a népi akarat!A
köztársasági elnök
A köztársasági elnök feladat- és hatáskörei: "2. A köztársasági elnök a Magyar Honvédség főparancsnoka. - beszámolási, és egyeztetési kötelezettséggel a Nemzetgyűlés hadügyi bizottsága felé, de nem adhat ki a magyar nép elleni parancsot! Polgárháború esetén, a Nemzeti Gárda feladata a polgárháborús helyzet felszámolása, melynek menetét a Nemzetgyűlés hadügyi bizottsága irányít! A Nemzetgyűlés hadügyi bizottságának összetétele féléves időközönként változik a Nemzetgyűlésen belüli választással!"
9. a különleges
jogrendet érintő döntéseket hoz" -javasolhat!A
10-27 közötti pontokban a Nemzetgyűlés, népszavazási
kezdeményezés, vagy törvénytelenség felmerülése esetén
felülbírálhatja a köztársasági elnök döntését!
A köztársasági elnök megbízatásának keletkezése A köztársasági elnököt a Nemzetgyűlés javasolhatja. Nem lehet párt vagy szervezet volt, vagy aktív tagja, személyéről Népszavazás dönt! Megválasztásához 50% +1 fő szavazat szükséges! Ezért a (2) - (3) pont érvénytelen! Sikertelen szavazás esetén az (5) pont határideje kitolódik 30 nappal. A köztársasági elnök jogállása "1. A köztársasági elnök személye sérthetetlen."
- a
Nemzetgyűlés leválthatja! "(3)
A köztársasági elnök jogállásának részletes szabályait és
javadalmazását sarkalatos törvény határozza meg." -
Javadalmazása, a mindenkori miniszteri fizetések 5-szöröse.
Lakhelye, megbízása idejére a Budai Vár, melyen számottevő
változtatást nem végeztethet! Tetszőlegesen ideig újra
választható a Nemzetgyűlés javaslatára, és a népszavazás
eredményeként!
"(2) Az Alkotmányt vagy tisztsége gyakorlásával összefüggésben valamely más törvényt szándékosan megsértő, illetve szándékos bűncselekményt elkövető köztársasági elnökkel szemben az országgyűlési képviselők egyötöde indítványozhatja a tisztségtől való megfosztást. (3) A megfosztási eljárás megindításához az országgyűlési képviselők kétharmadának a szavazata szükséges. A szavazás titkos."
-
Az országgyűlés javasolhatja a Nemzetgyűlés számára a
leváltást kétharmados többség esetében, amit a Nemzetgyűlés
indoklás ismeretében köteles elbírálni, és a leváltásról
dönteni!
A Kormány és az önálló szabályozó szervek A Kormány az Országgyűlésnek felelős, legfelsőbb felelősséggel a Nemzetgyűlésnek tartozik! "2. A Kormány a közigazgatás legfőbb szerve, törvényben meghatározottak szerint államigazgatási szerveket hozhat létre." - a legfőbb szerv a Nemzetgyűlés! A Kormány és a Kormány tagja megbízatásának megszűnése "3. ha az Országgyűlés a miniszterelnök által kezdeményezett bizalmi szavazáson a miniszterelnökkel szemben a bizalmatlanságát fejezi ki,"
-
Az új alkotmányba be kívánják építeni Gyurcsány-Bajna-
féle bizalmatlansági önindítványozást, ami korábban is a
hatalomátmentés egyik, a saját 1989-es illegitim alkotmányuk
által is törvénytelen módozata! A Nemzetgyűlés leválthatja
a miniszterelnököt, ha bizalmatlanság merül fel, akár
érvényes, és kellő létszámú népszavazási kezdeményezés,
akár a parlamenti képviselők, akár a nemzetgyűlés, akár a
köztársasági elnök részéről!
Az ügyvezető kormány Ügyvezető kormány alakítására a nemzetgyűlés előzetes szakmai alapon történő kiválasztás (tartalék, vagy válságkezelő kormány) alapján állíthat ideiglenes kormányt! Kiválasztása a beiktatott kormánnyal egy időben kerül kijelölésre, és egyéb tényezők (közben felmerülő alkalmatlanság, haláleset stb.) miatt módosulhat! Törvényt nem alkothat, de a Nemzetgyűlés felhatalmazásával, válságelhárítás esetén hozhat ideiglenes rendelkezéseket, a működőképesség fenntartása érdekében! Önálló szabályozó szervek "3. Az önálló szabályozó szerv évente beszámol az Országgyűlésnek."
- önálló
szabályozó szervek nem létezhetnek! Mivel Magyarországon
nincs, és nem lehet titkosítandó tevékenység, ez miatt nem is
lehet éves beszámolási kötelezettséggel bíró szerv sem! A
korábbi és jelenlegi kormányok titkosítottak, a magyar
állampolgárok sérelmére elkövetett bűncselekményeket,
érintettségük okán, ez megengedhetetlen! Titkosítani csak
tudományos szellemi termékeinket lehet, a nemzetgazdaság
érdekeinek sérülésének elkerülése érdekében, ezt is csak
a hasznosítás megkezdésének idejéig, és kormányhatározattal!
Rendelet kiadási joga - mivel az önálló szabályozó szerv
létrehozására nincs indok - nincs!
Az Alkotmánybíróság "6. a Kormány vagy az országgyűlési képviselők egynegyedének kezdeményezésére felülvizsgálja a jogszabályok alkotmányosságát,"
-
és a Nemzetgyűlés utasítására!
A bíróság "7. A bírósági szervezet többszintű. Az ügyek meghatározott csoportjaira - különösen közigazgatási és munkajogi eljárásokra - külön bíróságok létesíthetők."
- A
közigazgatási és munkajogi eljárásokra nem létesíthetők,
hanem kötelezően létesítendő, "független"
bíróságok szükségesek!
"3. A Kúria elnökét kilenc évre a köztársasági elnök javaslatára az Országgyűlés választja. A Kúria elnökének megválasztásához az országgyűlési képviselők kétharmadának szavazata szükséges."
- A bírák
kinevezését, gyanú esetén a Nemzetgyűlés felülbírálhatja!
Megbízatási ideje 5 év!
Folytathatnám az igazi népképviseleti ALKOTMÁNY megteremtésére tett kísérletet, de lassan kifutok a képernyőről! Megállapíthatjuk, hogy a 2012. január 1-től bevezetni szándékozott "alkotmány", egy erősen NWO beütésű, terrorisztikus elemeket tartalmazó, és sok vonatkozásában az 1989-es förmedvénnyel megegyező TÁKOLMÁNY! /Tulok/ |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése