2018. július 21., szombat

A tudomány morzsái






A tudomány morzsái




Ez a levehető törzsű sík tényleg felemelkedhet




© AKKA csoport
Kinek van szüksége a repülõ autókra, ha repülõs vonatokkal rendelkezhet?
Éveken át az emberek azt mondták: "Megígértük, hogy repülő autókat ígérnek!" Még nem kaptuk meg őket, de megkaphatjuk, amit Marie Mawad és Ania Nussbaum Bloomberg hívnak repülő vonatok.
Ez valójában egy nagyon okos ötlet az AKKA csoporttól, melynek neve "Link & Fly", amely elválasztja a repülőgép törzsét a szárnyaktól. Nincs többé megragadni a taxit vagy a buszokat a repülőtérre; Ehelyett a törzs egy kocsin ül, és varázslatosan vonatká alakul át. Felveszi egy belvárosi állomásra, majd felszáll a repülőtérre. A lovaglás során a barátságos vám- és bevándorló emberek egy retina-vizsgálatot végeznek, és amikor eljut a repülőtérre, mindenki már jó. Nézze meg a díjnyertes videót, meglehetősen elképesztő:



AKKA ezt rövidtávú repülőgépnek tekinti; A Bloomberg jelentései:
Hasonlóan az Airbus A320-as méretéhez és célfelhasználásához, az Akka Link & Fly kocsi rövid távú járatokhoz 162 utas szállítására alkalmas, és az ülőhelyeket kiválthatják a helyükre. A szárnyas szárnyak és a tetejére rögzített motorok 49 méteres szárnya, 34 méter hosszú és 8 méter magas.




AKKA Group / Videó felvétel készítése
Ez egy lenyűgöző koncepció, amely megváltoztathatja a repülőgépeket, ahogy a konténerek megváltoztatták a hajókat; ahelyett, hogy mindent elpazarolna, a csomagokat kiürítené, tisztítaná és újratöltené, csak kicserélné a bejövő repülőgép törzseit a kimenőben, lényegében az utasok konténereit. A fordítási idő jelentősen csökken.
Lehet, hogy véget vet az embereknek az első osztályú és üzleti részlegen áthaladó emberek horror bemutatója, hogy elérjék a gazdaságot, amelyről tudjuk, hogy növeli a láz haragját; csakúgy, mint a vonatok, akkor a megfelelő autóban jársz. Még külön repülőket is repülhetnek.
Természetesen ez is megváltoztatja a repülőtereket; nem lesz szükséged díszes terminálokra, mert senki nem vár rájuk, vagy biztonságban tartja őket. Mivel mindenki a nagy sebességű vonatra / törzsre szállítja a repülőteret, távolabb helyezkedik el a városból, csökkentve a zaj és a helyi szennyezés problémáját.
© AKKA csoport
Természetesen a TreeHugger álláspontja az, hogy a Flying haldoklik , hogy a szénlábnyom miatt ne tegyük tovább ezt. De ez egy másik erény a Link & Fly; a vonat és a sík megkülönböztethetetlenek. Lehet foglalni a rövid rövid utat, amely repül, vagy a hosszabb, alacsonyabb szén-dioxid (és esetleg olcsóbb) lovagolni a síneken. Ahogy a vasúti hálózatok bővülnek, egy teljesen zökkenőmentes átmenetet nyerhetünk a levegőből a vasútra.
És a nagy óvárosi vasútállomásokról való repülés dicsőséges lenne.


Link & Fly || AKKA Technologies





Ha Még Soha Nem Rendelkezel A Drone Előtt, Akkor Ez A Drone Tökéletes Az Ön Számára!



A múlt héten az új drónot bevezettük az irodába. Ellentétben azokkal a nagy (és drága!), Amelyekkel korábban volt, ez egyforma méretű, mint egy okostelefon, és jön egy jobb ár . Ez lehet az első drón, amelyet az egész lakosság számára készítettek.
Természetesen meg kellett vizsgálnunk a drótot. És ez csodálatos volt !

Miről beszélünk?

Az új Drone 720X-ről van szó . Egy teljesen új típusú drón, amely lehetővé teszi bárkinek, hogy repüljen vele .
Fényes kép
A Drone 720X elülső és hátulnézete.
A Drone 720X-et 2 mérnök tervezte, akik szeretik a drótokat. Azt találták, hogy melyik már tulajdonosa volt, nagyon nehéz ellenőrizni, ezért tervezték ezt az ultra-kompakt drótot . Anélkül, hogy feláldoznák a drónok főbb jellemzőit. Kemény, könnyen kezelhető, és képes Livestream-ra rögzíteni és rögzíteni videoklipeket HD-ben a telefonján!

Hogyan működik?

Meglepettünk, milyen egyszerű volt felállítani. Először telepítenie kell egy ingyenes alkalmazást (csak kattints a QR kódra a kézikönyvből), annyira egyszerű.
Miután ezt megtette, csak dugja be az akkumulátort, csatlakoztassa a drónot és indítsa el az alkalmazást. A kevesebb, mint 10 másodperc, akkor készen is van!
Fényes kép
Egyszerű Smartphone vezérlő és HD kamera.
És a legjobb az, hogy a repülő nagyon könnyű . A kezelőszervek fantasztikusak, nagyon intuitívek. Ez a fúró csak természetesnek érzi magát. Néhány fiatal kolléga abban a pillanatban volt az irodában, és pár másodpercen belül gördültek vele. Az első drone járat valaha. Ez csak csodálatos, hogy milyen könnyű és folyékony kontrollok vannak!
Miután a levegőben volt, itt az ideje a beépített kamera használatára. A legszebb képeket, öngyilkosságokat és videókat készíthet. Videók létrehozása lehetetlen szögből, és lenyűgözni barátait a legmenőbb selfie-kkel!

Lásd a Drone 720X műveletet

Mennyibe kerül?

Ezt akarjuk tudni, ugye? Azt gondoltam, körülbelül 300 dollár lesz
PS : A trójai szinte elárult. Ez azt jelenti, hogy a gyártók átmenetileg csökkenthetik az árat, így ebben a pillanatban 100 dollárért kaphatja meg az árat! És kapsz kedvezményt a nagyobb mennyiségért!

Hogyan lehet megvásárolni a Drone 720X készüléket?

Ez szuper könnyű. Meg lehet vásárolni a hivatalos honlapon .
UPDATE: Flash eladás
Ideiglenes eladás jó eredmények miatt! 50% kedvezmény + ingyenes szállítás!
Az ajánlat péntekig, július 13-án, 11:59 óráig érvényes .

Ez a drone tökéletes, mert ...

Pet walking

Magasságtartó
Stabil repülés és állandó leszállás

Kemping

WiFi FPV
Könnyű okostelefon vezérlők

Áramkimaradások

HD kamera
Lenyűgöző fotók és videók létrehozása

Villám támadás

6 tengelyes Gyro
önstabilizáló technológia

Autós problémák

3D flip-ek és tekercsek
Sima mozgások és pontos pozícionálás

SOS jelek

headless mode
Átmenő távirányító technológia

Miért akarja ezt a drótot?

Drone 720X fő előnyei a hordozhatóság, az ár, a fényképezőgép és az egyszerű használat.
A Drone alig nagyobb, mint egy okostelefon. Összecsukható rotorokkal kombinálva a világ leginkább hordozható fúrója . Minden zsebébe vagy hátizsákába illeszkedik!
Fényes kép
Kicsi és könnyű, így könnyen hordozható veled.
Abszolút mindenki repülhet ezzel a drónnal! Az ellenőrzéseket a tökéletességre tervezték. A Drone 720X hihetetlen lebegési képességgel is rendelkezik. Nem kell a magasságra koncentrálnia, csak irányítani és élvezni a repülést!
Egy ilyen nevű drón nyilvánvalóan jó minőségű kamerával érkezik . Ez a dróma tökéletes a csodálatos képek és videók készítéséhez. És olyan egyszerűen repülni vele, hogy csak a megragadni kívánt tájakra összpontosítson . Film jelleg, barátok és akár magad egy fantasztikus minőségben!
Eddig még nem is említettük, hogy a drón ABS műanyagból készült, ami sokkal könnyebbé és erősebbé teszi a drótot .
Végül, de nem utolsó sorban az ár meglehetősen alacsony . Kevesebb, mint 100 dollár egy ilyen drónért. Ennek kell lennie a legjobb árszínvonalú drónnak!

Következtetés: Megéri?

Ez a magas színvonalú drón ennek az alacsony árnak nyilvánvalóan igen! Gondoljon bele az összes csodálatos képre és videóra, amelyet a Drone 720X segítségével rögzíthet . Csak a szórakozás, amivel együtt lesz érdemes megrendelni! Ha még soha nem hajózott egy drón előtt, ez az idő kezdődik!
Fényes kép
Számunkra mindenképpen megéri!
PS: Ne hagyja ki az ajánlatot, miközben még mindig áll.

Részletes útmutatás a Drone 720X használatáról

Most, hogy tudatában van ennek a csodálatos új drónnak, ha még mindig raktáron van, itt van:
  • Rendelje a Drone 720X -et a hivatalos weboldalról .
  • Töltse le a selfiedrone alkalmazást, és csatlakoztassa az okostelefonhoz.
  • Kezdje elképesztő képeket magáról, barátairól vagy családjáról!

Ennyire egyszerű.

TIPP : Akár többet is megrendelnek, akkor is szabadon engedik a drótokat. Használja ki ezt az ajánlatot és tegye családjával vagy barátaival boldognak ezzel a csodálatos ajándékkal!


Mini Drone 720x in action


POCKET DRONE JY018




Egy jó éjszakai alvóbusz lenne csodálatos dolog. Aztán ott van a Snoozeliner.

Lloyd Alter
2017. december 14
Snoozeliner oldalnézet© Simba / mert minden busznak függőleges erdőre van szüksége
Igazi szükség van a kényelmes, biztonságos és zöld földi szállításra, nem egy buta sajtóközlemény.
Elon Musk utálja a buszokat, és aggódik a soros gyilkosok miatt . TreeHugger Katherine megpróbálta megtenni a zöldet, és most utálja a buszokat , azt írva, hogy "ez az egész kellemetlen élmény lenyűgöző forrást jelentett számomra, főleg azért, mert szomorúnak bizonyult -, hogy senki sem akar földi szállítást vállalni, mert annyira haszontalan. "
De ez nem így van. Láttuk, hogy a Cabin mit csinál egy éjszakai buszon San Francisco és Los Angeles között, és most a Simba, egy brit matrac-in-a-box cég, javasolja egy alvó busz nyolc UK útvonalon.
De a kabinhoz képest, amely egyetlen rögzített útvonalat követ az emberek számára, akik egyébként repülnének, az úgynevezett Snoozeliner másképp működne. James Cox, a Simba vezérigazgatója idézi a Független:
A munkába járás és az éjszakák valóban alvás tolvajok, amelyek idővel komoly álom-adósságot képesek felhúzni. A munkavállalóknak és a pártfoglalkozóknak egyaránt - az az álma, hogy egyenesen az ágyba költözött, amint befejezte az álmot, de sokak számára hosszadalmas ingázási otthont jelenthet, amikor összetörtél vagy valamivel rosszabb a kopásért. Mindig megvizsgáljuk, hogyan használhatjuk fel technológiánkat a meglévő tapasztalatok újradefiniálásához. A Snoozeliner szolgáltatás mindent megtesz annak érdekében, hogy segítsen az embereknek értékes elveszett alvási időt felvenni egy olyan designban, amely annyira kényelmes, mint otthonában.
simba alszik© Simba
A helyi Metro-papíron ezek izgatottak. "Képzeljük el, hogy képesek vagyunk nyugodt, tiszta buszra ugrani, és tényleg 40 csillogást találni hazafelé - biztos abban a tudatban, hogy sem a hányás, a sör, sem a hátborzongató srácok nem fognak elfojtani." Úgy látják, hogy a részeg karácsonyi ünnepek után hazaérnek. De úgy hangzik, mintha a Snoozeliner pontosan hol találja a részeg hátborzongató srácot; ez az, aki úgy tűnik, hogy vendéglátás.
felülnézet a simba© Simba
Az Andersson-Wood építészek által tervezett Snoozeliner (négy hónap alatt!) Tele van olyan jellemzőkkel, mint a borostyán fényterápia, a nyugtató aromaterápia, melyet "alvásindító vagy mámorító jellegű tulajdonságaikért" és tisztított cipőfestékként ismerünk. Van egy "feltűnő függőleges erdő, amely integrálja a légtisztító és nyugtató növényeket". Van "forradalmi szoftver", amely elmondja a stewardoknak, hogy mikor felébreszti az alvó utasokat, és ezt kapja meg, WiFi és USB töltők. De ami a legfontosabb,
alsónemű© Simba
A buszokat a márka úttörő párnájával, párnával és matrac technológiával szerelik fel, amely egyedülállóan ötvözi a 2500 szabadalmaztatott kúpos rugót és az érzékeny memóriahabrétegeket, amelyek mindegyike kényelmet, támogatást és hőszabályozást biztosít.
Tényleg, ez az egész Snoozeliner egy nagy ingyenes hirdetés a Simba számára, és a Független alapvetően sajtóközleményt futtat.
És ez szégyen, mert az éjszakai alvó busz nagyon jó ötlet. Nem volt olyan rossz tapasztalatom, mint ahogy Katherine busszal New Yorkba utazott, de a vonat egy egész napot vesz fel. ( Amikor megtettem, ez volt a legszegényebb határkifejtés, amit bárhová tettem, de ez nyilvánvalóan rendellenes volt.) Amikor New Yorkba repülsz, a Lagostól nyugatra fekvő legrosszabb repülőterekkel kell szembenézni. Csak tegnap hazaértem, miután két éjszakát és egy napot töltöttem a Hartford repülőtéren , egy kis hónak köszönhetően. Szerettem volna a buszot a repülőtéri szalag motelekhez.
Megbízható, kényelmes és megfizethető éjszakai alvóbuszok sok utat fognak érezni. És nincs szükségük aromaterápiára vagy vertikális erdőkre.


A könnyű, retro-modern lakókocsi moduláris, adaptív belső térrel büszkélkedhet (Video)



Kimberley Mok
2016. július 5
A boldogabb Camper© Happier Camper
Gondolkodva a csomagolásról, és a természetben elengedhetetlenül csendes időre eljutott a vadonba? Míg a sátorban való kemping nagy móka, egyesek inkább a pótkocsi kényelmét élvezhetik. De azok számára, akiknek kisebb autók vannak, és nem akarnak egy másik jármű megvásárlására költeni, egy nagyobb pótkocsi húzása nem kérdéses.
De vannak kisebb, könnyebb pótkocsik. A Los Angeles-i székhelyű Happier Camper cég ezt az aranyos, retro stílusú pótkocsit, amely mindössze 1.100 fontot súlyozza, ami azt jelenti, hogy bizonyos közepes méretű autók vagy állomáskocsik húzhatnak.
A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper
Nem csak a Happier Camper HC1 könnyű, mint öntött üvegszálas teste (plusz a kémiai érzékenységgel rendelkezők számára ), hanem egy sokoldalú, 70 négyzetméteres belső tér is , amely egy sor moduláris kockának köszönhetően alkalmazkodik a különböző helyzetekben összetevők, amelyek mozgathatók különböző konfigurációkhoz.
A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper
Maguk a kockák tartós, könnyű és időjárásálló formázott anyagokból készülnek, és beágyazott hornyokba illeszthetők a padlóba - belteret alkotva LEGO-szerű alkalmazkodóképességgel. Készíthet egy belső teret egy franciaággyal és egy egyszemélyes ággyal, egy konyhasarokkal, egy queen-size ággyal, konyhasarokkal és étkezősarokkal, egy irodahelyiséggel, vagy egy "mega-ágy" -al, amely akár öt embert is aludhat. Vagy, egy hatalmas hátsó ajtónak köszönhetően, egy kereskedelmi helyet is létrehozhat (mint egy élelmiszer-teherautó) külső számlálótér hozzáadásával, vagy mindent megtesz annak érdekében, hogy a pótkocsit teherautóra helyezze át motorkerékpárokra vagy kajakokra.
A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper
Azok számára, akik egy kicsit kiaknázni szeretnének valami csábító szórakozást, sok lehetőség kínálkozik : a HC1 lakókocsi egy hajlított, 100 wattos szolárpanellel és egy AGM Deep Cycle akkumulátorral, egy Zamp Solar energiael inverterrel, vagy száraz toalett.
A boldogabb Camper© Happier Camper


A boldogabb Camper© Happier Camper
Ez a leleményes kis lakóautó nem olcsó; az ára 16 000 USD. De ennek a könnyű, retro-modern lakókocsinak a legnagyobb ereje az egyedülálló, nyitott belső tér, amely lehetővé teszi az utas számára, hogy modulokat cseréljen ki és ki a pillanat szükségleteinek megfelelően, vagy mindent teljesen eltávolítson, hogy egy teherautó pótkocsijává alakítsa át hatalmas hátsó ajtóval - amit a legtöbb más táborozó nem vallhat. Tudjon meg többet a Happier Camper és a Tumblr között .

A GoSun kályha újraterjeszti a napsütést



Lloyd Alter
2013 Szeptember 11
Gosun tűzhely© Gosun
A TreeHugger az évek során tucatnyi napelemet mutatott be, és mindegyik nagyjából ugyanúgy működik, és a sütő szabványos észak-amerikai főzéshez való alkalmazkodásának elvén alapul. Emellett számos evakuált cső-napenergiával működő vízmelegítőt mutatunk be, amelyek úgy működnek, mint a termosz palackok, hogy gyorsan és hatékonyan szállítsák és tartsák a hőt.
GoSun tűzhely egy evakuált csőben főz egy ételt, megtartva a koncentrált hőenergia 90% -át, és percenként 550 fokot elérve. Számos okból kifogástalan, és megváltoztatja azt a módot, ahogy a napsütésben gondolkodunk. Ez egy nagyszerű példa az adhocizmus elvére, amelyet Charles Jencks építész és író írt:
Alkalmazható sok emberi törekvésre, amely cselekvés elve a sebesség vagy a gazdaság, a cél vagy a hasznosság. Alapvetően egy rendelkezésre álló rendszert vagy egy meglévő helyzetet új módon kell megoldani a probléma gyors és hatékony megoldása érdekében. A létrehozás módja különösen a már meglévő erőforrásokra támaszkodik.
Gosun szakasz© Gosun
Az első dolog, amit szeretek, az, hogy egy létező technológiát egy teljesen új és váratlan célhoz igazít. A fejlesztések évtizedei nagyon hatékonyak voltak az evakuált csövek gyártásában, és az elmúlt években a kínai termelés öt évvel ezelőtti töredékéig csökkentette a költségeket.
gosun© Gosun
A következő intuitív ugrás, ami annyira fontos, az a megértés, hogy ki érdekli, ha nem tudsz sütni egy tortát vagy egy egész sültet. A kínai konyha mögött álló ötlet például egy olyan konyha, ahol minden apró darabokra apróra vágott, mert az üzemanyag szűkös és drága volt, és a kis darabok nagyon hamar dobtak egy wok-szakácsba, és nagyon kevés üzemanyagot használtak. Fuchsia Dunlop valaha is írt minden receptet ebben a dologban. Van egy egész világ a receptek, amelyek csúszik közvetlenül a csőbe.
A nagy szolárkemencék helyett, amely a hagyományos koncepcióinkhoz illeszkedik, a GoSun egy kis adaptációt igényel ételmünkben. De ez valójában egy tulajdonság, nem hiba; ez egy egészségesebb étkezés lehet kevesebb élelmiszer-hulladékkal. A videóban Patrick Sherwin feltaláló megjegyzi, hogy recepteket keresnek; Felsorolok néhány nagyszerűt a bal oldali kapcsolódó linkek közül.
A GoSun már kipipálta a célját a Kickstarteren , de ez az egyik, amit nézni kell.



A tehetséges építész megbirkózik az apró házzal, és egy mini drágakövekkel jön



Lloyd Alter
2015. július 7
Utazó külső© Traveller
Tavaly arról írtunk, hogy egy tehetséges építész egy RV-ot néz ki, mint egy bájos kabin az erdőben , ahol Kelly Davis építész a Park Modell otthonok szabálykönyvére nézett és újra feltalálta a modellt. Mert csak a szabályokról van szó; ha valamit meg akarsz építeni, van valahol egy sor. Ezért az apró otthonok 8'-6 "szélességűek és kerekeken - akkor szabadidős járműveknek (RV-k) is nevezhetők, és mentesülhetnek a standard építési szabályzattól és a területrendezési szabályzat alól.
Most Kelly Davis és Dan George Dobrowolski is újra rajta vannak, és az RV szabálykönyvét arra tervezik, hogy egy lenyűgöző új kis házat, az Escape Traveleret tervezzenek és építsenek.
utazó úton© Menekülés utazó
A csapat az oldalukról ír :
Egy figyelemre méltó épület, amelyet saját gyárunkban készítettünk el Amerikában. Tervezése mágikus módon teszi lehetővé az élet nagy részét egy kis, energiatakarékos térben. Hagyja a helyére, vagy mozgassa az akarat. Még a legtöbb hagyományos pick-up is mozgathatja. Az utazók nagyszerűen csinálják a dolgokat.
Nem vagyok ennyire biztos ebben; a specifikációk azt mondják, hogy súlya 10 000 és 12 000 font között van, amihez egy A osztályú illesztőprogram licenc szükséges, amely nagyon kevés nem kereskedelmi járművezető. De a legtöbb apró otthont nem úgy tervezték, hogy sokat mozogjon; úgy tervezték, hogy helyet biztosítson egy másik életstílushoz, sokkal olcsóbb, mint egy földdarabra állandóan kötött ház.
belső mutatják konyha© Menekülés utazó
Tehát ne tegyünk ki gyorsabban, és mentse meg a kommentárokat a bajban: ez nem olcsó, kezdve a $ 65,400-t, amelyet 82,400 dollárért töltöttek. De azt jelenti, hogy betöltött; gyönyörű díszítéssel és egy olyan kialakítással, amely lehetővé teszi teljes méretű, teljes méretű káddal ellátott fürdőszobát, teljes méretű konyhafelszereltséget.
Utazó lakóterület© Menekülés utazó
A nappaliban van egy kandalló és egy transzformátor kanapé, így nem kell felmászni a tetőtéri, ha nem akarsz. Ez nagyszerű tulajdonsága az idősebb vásárlóknak és másoknak, akik nem szeretik az éjszaka közepén emelkedő létrákat, vagy a fejüket, amikor leülnek.
a belső tér perspektívája© Menekülés utazó
Ez egy nagyon eltérő terv a legtöbb apró otthonok, osztva a lofts három zónába, egy mosdó, egy nappali és egy konyha és étkező. Amint az ábrán látható, elfér hat; ez a hangulatos lesz a vacsoraasztal körül. Azt hiszem, a teljes méret tartomány túlcsordul, de kínálnak egy két égős indukciós tűzhely opcióként.
Az utazók nagyszerűen csinálják a dolgokat. Teljes méretű konyha és fürdőszoba, nagy étkező vagy dolgozóasztal, nappali kandallóval és nagyképernyős TV-vel, szárnyas ablakok, igény szerinti melegvíz, még egy mosó / szárító. És ... hat emberig alszik! Plusz sok tároló, teljesen klímavezérelt, és minimális fogyasztás.
az utazó iparvágányának részlete© Menekülés utazó
Ez szépen részletezett, cédrus mellé a külső, újrahasznosított juhar deszkákat a belső. Ezek a fények aggódnak; hogy RV-ként jóváhagyást szerezzen, semmi sem nyúljon túl a 8'-6 "-on, és ezek a lámpák kívülről mérik.
csapok belsejében© Menekülés utazó
A specifikációk szilárdak, habszigeteléssel, igény szerinti melegvízmelegítők, fémtetők és hűvös építészeti részletek, mint ezek az alumínium csapok.
fürdőszoba© Menekülés utazó
Az építész (és a legkeményebb dolog egy apró házban) szerepe az, hogy eldöntsék, mennyi helyet adnak minden egyes funkciónak. A Minihome Sustainben a konyha látványos volt, egy gálya, amely a (bár sokkal nagyobb) egység közepét töltötte be. Itt Kelly Davis a fürdőszobába tette, egy teljes méretű, öt lábas káddal és hosszú hiúsággal. Azt hiszem, ismerik a piacukat; ez úgy néz ki, mint a magasabb end második otthoni típusú egység, ahol az emberek nem akarnak zuhanyozni, miközben a WC-n állnak. A piac megmondja nekik, hogy helyesek-e vagy sem.
konyha él© Menekülés utazó
Kelly Davis, ügyfele és építői megváltoztatták a játékot a park modelljével, és azt hiszem, itt csinálják újra, más piacra hozva. Talán egy high end RV parkra gondolnak; talán csúcsminőségű vendégház lesz. De ez nem feltétlenül a szokásos otthona. Több információ található az Escape Traveler weboldalán.


Kína építette a világ legnagyobb légtisztítóját



Derek Markham
2018. január 24
Kína hatalmas légtisztító tornya© Kínai Tudományos Akadémia
A Xian-i 100 méter magas tisztító tornya 10 négyzetkilométeres területet fed le.
A levegőszennyező anyagok mennyiségének csökkentése minden nap a legjobb megközelítés a tisztább helyi légkör számára, de olyan területeken, ahol nagy mennyiségű szmog keletkezik, a levegő tisztításának hatékony módja a középpontban van. Az egyik erőfeszítés, amely akkoriban a világ legnagyobb légtisztítójává vált , 7 méter magas Smog szabad tornyot hozott Rotterdamba , de amikor az országa a legrosszabb levegő minőségét büszkeli, akkor nagyobbnak kell lennie. Sokkal nagyobb.
Kína legutóbbi kísérlete a levegőszennyezés egy részének mérséklésére egy kísérleti 100 méter magas kísérleti légtisztító torony, amely Xianban található az ország északi részén, és az előzetes vizsgálatok azt mutatják, hogy javíthatja a levegőminőséget egy olyan területen, amely mintegy 10 négyzetkilométer méretben. A Kínai Tudományos Akadémia projektje, a szmog torony, nem is olyan hatalom, amellyel a nagy üvegházak alapját képező formatervezésnek köszönhetően a bejövő levegőt a napenergiával melegíti, hogy passzív módon emelkedjen a torony többszörös szűrője, mielőtt kilépne a tetején, sokkal tisztább, mint korábban.
A tavalyi évre elkészült torony szerint napi 10 millió köbméter (353 millió köbméter) tiszta levegőt termelnek, átlagosan a PM 2,5 (finom porszemcsék mérete 2,5 mikron vagy annál kisebb) 15% a helyi levegőben a nehézszennyezések időszakában. A South China Morning Post által összegyűjtött anekdotikus bizonyítékokat keverték a szmog torony hatékonyságával kapcsolatban, néhány lakos pedig azt állította, hogy nem veszi észre semmilyen különbséget a levegő minőségében, míg mások szerint "a javulás nagyon észrevehető volt".
Ha a vizsgálati eredmények továbbra is viszonylag hosszadalmasak, a smog torony mögött álló akadémiai csoport reméli, hogy egy sokkal nagyobb, 500 méter magas és 200 méter széles méretet tervez, és mintegy 30 négyzetkilométernyi üvegházakat táplál. Úgy gondolják, hogy egy ilyen méretű szmog torony megtisztíthatja a levegőt egy egész kis város számára.
kalapács CleanTechnica




Elektromos bárkák visszatérnek az európai csatornákba

Lloyd Alter
2018. január 24
kikötői kikötő© Port-Liner bárka
De ezek biztosan nem "az első kibocsátásmentes vitorlázók az európai vízi utakon"; az ötlet 125 éves.
Guardian szerint: "A világ első teljesen elektromos, kibocsátásmentes és potenciálisan személyzet nélküli tartályhajói ezen a nyáron működnek Antwerpen, Amszterdam és Rotterdam kikötőin". Ezt a "Tesla a csatornák" -nak hívják, nagy akkumulátorokon futva, ami a 170 méter hosszú, 22 láb széles bárka mellett nyomja. Az uszályok a belgiumi és a hollandiai belvízi csatornákon közlekednek; a holland gyártó, a Port-Liner, az akkumulátort egy hajózási konténerbe építi, így minden bárka bejuthat.
"Ez lehetővé teszi számunkra, hogy újratelepítsük a már működő bárkákat, ami nagy lendületet ad az iparág zöld energetikai megbízatásainak" - mondta [Van-Meegen] a Port-Liner vezérigazgatója. "A konténereket a szén-dioxid-mentes energia-szolgáltató Eneco terheli a tengerparton, amely napenergia, szélmalmok és megújuló energiaforrásokból származik".
De a Guardian, sőt az iparági helyszínek, mint a The Loadstar, téves futófotók, mint például a Port-Liner elindítja az első kibocsátásmentes bárkákat az európai vízi utakon. A bárkák több száz éve vannak, mert egy ló tízszer annyi rakományt húzhat át bárkával, mint kosárral, bár némi kibocsátással. De még inkább, 1893 óta működnek villamos energiával . Szerint Kris De Decker Low Tech Magazine , ez az, amikor felsővezetékek lógtak részei az Erie-csatorna az USA-ban és a Bourgogne csatorna Franciaországban. Teljesen nulla kibocsátás volt; Kris írja:
A Bourgogne-csatorna telepítése nagy megelégedéssel szolgált, és ez volt az első elektromos hajóhajtómű rendszer gyakorlati, kereskedelmi alapon történő működtetése. Ezenkívül zéró kibocsátású szállítási rendszer volt: a pálya mindkét oldalán villamos energiát hoztak létre két egymást követő zárak kaszkádjaiból álló, 7,5 méteres leeresztett turbinák segítségével. Az ökológiai előnyökön kívül a megújuló villamos energia használatával a vonal szinte költség nélkül működött.
Németországban a Rajnán 1935 óta működik ez a villanyjáró. "A rendszer ma is működik, mert a dízelüzemű bárkák füstjei (amelyek a csatorna többi része mentén felváltották az elektromos öszvért) a hosszú alagút. "
Sokféleképpen egy bárka olyan, mint egy villamos vagy egy villamos, egy rögzített útvonalon. És mint egy utcai autóban, a közvetlen villamosítás a leginkább energiatakarékos út a mozgáshoz, sokkal hatékonyabb, mint az elemek gyártása, tárolása és tárolása, valamint a rakomány. Sok szempontból sokkal érzékenyebb megoldás az akkumulátoroknál, és csaknem olyan közel van, mint az elektromos áram.
De ez nem olyan szexi, mint egy "Tesla a csatornák", mint egy kocsi vagy villamos a földön, nem olyan szexi, mint egy Tesla az utakon. Valószínűleg több árut szállítana alacsonyabb áron, és több ezer dízel teherautót szállít az utakról.
Az új Port-Liner uszályok nagy előrelépést jelentenek a dízelmotorok számára, de nem hívják őket az első villamos, kibocsátásmentes bárkáknak. Ők 125 évesek.


Ez a napenergiás hidropanel napi 10 liter ivóvizet húzhat ki a levegőből



Derek Markham
2017. november 28
Nulla tömegű víz SOURCE napenergia ivóvíz-generátor© Zero Mass Water
A SOURCE egy napenergiával működő és önálló készülék, amely napi 10 liter tiszta ivóvizet képes beszivárogni a levegőből.
Ha a vízgőzt a levegőből gyűjtik és folyadékká kondrahálják, akkor a légköri vízgenerátorok lényegében víztelenítik a levegőből származó vizet, és ezek az eszközök sok ígéretet tesznek a független ivóvízforrás biztosítására. És bár az aszály által sújtott régiók és a biztonságos és stabil vízforrások nélküli helyszínek elsődleges fontosságú jelöltek a víztermelő és tisztító berendezések számára, mint például a fejlett világban a lakóházak és kereskedelmi épületek, amelyek szintén előnyösek lehetnek azok használatából, -rácsos otthonok és vészhelyzeti készletek.
Néhány vízgenerátor , mint például a WaterSeer, sok a hype (és sok szkepticizmus), de nem tudták szállítani. Mások, mint például az Ecoloblue eszközök , egy kicsit költségesek és összetettek, de valójában léteznek és megvásárolhatók és üzembe helyezhetők. Az év elején a Zero Mass Water SOURCE készülékeiről írtam, amely egy tetőtéri napelem, amely csak a villamos energia helyett vizet termel, de az árazás és a rendelkezésre állás nem volt teljesen világos. A vállalat nemrégiben bejelentette, hogy a SOURCE hidropanel tömbök most már elérhetők az Egyesült Államokban, ahol "szinte minden éghajlaton és szinte az év minden napján működik".
A standard SOURCE tömb két hidropanélből áll, amelyekhez a víz előállításához vagy a helyi éghajlathoz szükséges kiegészítő panelek tartoznak, és ez az önálló egység úgy van kialakítva, hogy egy épület tetőjére szerelje fel, ahol ezáltal egy átlagosan 4-10 liter / nap. A fedélzeten lévő 30 literes tartály az összegyűjtött vizet tárolja, és kalciummal és magnéziummal mineralizálja, és az eszköz kifolyását közvetlenül a csaphoz (vagy hűtőszekrényhez vagy adagolóhoz) az épület belsejében könnyű használni. Az éves szűrőváltozásokon kívül semmilyen karbantartás nem szükséges, és az ásványkazettát ötévente ki kell cserélni, amelyet egy előfizetési program biztosít az időben.
A Zero Mass Water szerint még az alacsony nedvességtartalmú és száraz régiók is képesek a SOURCE egységeket a víz előállítására használni, ami a rendszer sok szkeptikusja által felvetett kérdés. "Az Arizona-i Scottsdale-i Zero Mass Water-központban lévő vízkészletünk nyáron a relatív páratartalom alatt 5% relatív páratartalom alatt van, és a SOURCE még mindig vizet termel ezen hihetetlenül száraz körülmények között. "
A SOURCE vízgenerátorok költségesek, legalábbis a kezdeti beruházások tekintetében. A két panelhez tartozó szabványos tömb kb. 4000 dollárt, valamint további 500 dollárt telepít, és azt mondják, hogy legalább 10 évig tartanak. Ez a költséget napi 1,23 dollárra, vagy literenként 0,12 és 0,30 dollár között teszi majd ki, amikor átlagolták az egység élettartama alatt.
The Verge -nál Lauren Goode közelebbről megvizsgálta a SOURCE eszközt:
További információ a Zero Mass Water-en található 

Zero Mass' solar panels turn air into drinking water




A napelemes supercapacitor hidrogén üzemanyagot és villamos energiát termel



Megan Treacy
2017. november 28
Hidrogén napkollektor© Reed Hutchinson / UCLA
A hidrogén és a villamos energia iránti kereslet kielégítése érdekében az UCLA létrehozott egy olyan eszközt, amely mind napenergia felhasználásával termel.
A szuperkoncentráló hidrogén üzemanyagcella-hibrid energiát tárolhat az olyan eszközök, mint a számítógépek és okostelefonok táplálására, valamint a jövőben a hidrogénüzemű autókra.
"Az embereknek üzemanyagot kell használnia a járművek üzemeltetéséhez és a villamos energiához, hogy működtethessék eszközeiket" - mondta Richard Kaner, a kémia, a biokémia, az anyagtudomány és a mérnök professzora. "Most egyszerre mindkét üzemanyagot és villamos energiát egyetlen eszközzel is el lehet készíteni."
Ez olcsóbb megoldás, mint a többi hidrogéntechnológia, mivel nikkelt, vasat és kobaltot használ, amelyek bőven vannak, mint a szokásos nemesfémek. Ez csökkentheti a hidrogénautók költségeit, amelyek még mindig sokkal drágábbak, mint a belső égésű motorok vagy az elektromos autók.
A városok számára is nagy energiatárolási megoldás lehet. A készülék nagymértékben képes ellátni a villamos energiát, és energiatakarékosan működni, kiegyensúlyozva a rács teljesítményterhelését. Miután hidrogéngé alakult át, az energia tárolható határozatlan ideig.
Ez a technológia sokkal tisztább eljárást alkalmaz, mint a hidrogén előállítására alkalmazott tipikus eljárások. A folyamat során általában földgázt használnak, ami szén-dioxid-kibocsátáshoz vezet. Ez a készülék napelemt használ a vízmolekulák felosztására, ami messze nem új, de ez a készülék új megközelítést alkalmaz.
A kutatók úgy tervezték az elektródákat a nanoméreten, hogy a legnagyobb mennyiségű felületet a vízre tegye ki. Az elektródák több ezer alkalommal vékonyabbak, mint az emberi haj vastagsága. Minél több víz jut el az elektródákhoz, annál több hidrogént termelnek. Ez növeli a felesleges tárolóban tárolt energiát is.
Most a készülék elég kicsi ahhoz, hogy beleférjen a tenyerében, de a kutatók úgy vélik, könnyen méretezhető, köszönhetően az olcsó anyagokból ez készült.



A DARPA a növényeket lopakodó környezeti érzékelőkké fordítja

Megan Treacy
2017. november 22
apt darpa© DARPA
A DARPA új kémhálózaton dolgozik, de nem robotok vagy drónok hálózata, ezúttal növények lesz. Az ügynökség arra törekszik, hogy a növényeket szuper szenzorokká tegye, amelyek részletes információkat adhatnak környezetükről.
A növények természetesen jelzik, hogy kapcsolatba kerülnek a stresszorokkal a környezetükben, de ez az új program, az Advanced Plant Technologies (APT), érinteni fogja ezeket a reakciókat, hogy összegyűjtse az adott területről származó adatokat. A kutatók úgy tervezik, hogy módosítják a növények genomjait, így bizonyos ingerek, mint a vegyi anyagok, kórokozók, sugárzás vagy elektromágneses jelek kiváltott válaszokat hoznak létre, amelyek olvashatók és elemezhetők. Ezek a módosítások nem befolyásolják a növények növekedési képességét.
A növényi rendszerek energiafüggetlenek lennének, mivel együttműködnének a növények biológiájával, és egyben kimutathatatlan megfigyelés is.
A növényszenzorokat más nem katonai alkalmazásokban is fel lehet használni. Genetikailag módosíthatók, hogy felderítsék a taposóaknákat vagy ronthatatlan szertartásokat a korábbi konfliktusokból, hogy a közösségeket biztonságban tartsák.
"A növények nagymértékben illeszkednek a környezetükhöz, és természetes hatással vannak az alapvető ingerekre, például a fényre és a hőmérsékletre, de bizonyos esetekben az érintésre, a vegyszerekre, a kártevőkre és a kórokozókra is" - mondta Blake Bextine APT programmenedzsere . "A feltörekvő molekuláris és modellezési technikák lehetővé teszik az észlelési és jelentéskészítési képességek újragondolását számos ösztönzőhöz, amely nemcsak új intelligenciaáramokat nyit meg, hanem csökkenti a hagyományos érzékelőkhöz kapcsolódó személyi kockázatokat és költségeket is."
A cél az, hogy a lehető legkevesebbet alakítsuk ki a növények tulajdonságaiból. A kutatók először laboratóriumokban és üvegházakban próbálkoznak, mielőtt a természetes környezetbe kerülnének. A növények felügyeletét olyan már létező technológiával hajtják végre, amely alkalmas a növény hőmérsékletének, a reflexiós kémiai összetételének és távolról történő mérésére.



A szén nanotube-fonalak villamos energiát generálnak, ha feszítik és csavarják



Derek Markham
2017. augusztus 31
szén nanocsőfonal© UT Dallas
A "twistron" fonalakból készült ruhák a közeljövőben a viselő testének mozgatórugásával képesek hordozni a hordozható eszközöket.
Ha összehasonlítjuk a viszonylag kiforrott megújuló energia technológiák, mint a nap- és szélenergia, az energia-betakarító szövet még gyerekcipőben jár, de a munka több a fronton már így elég ígéretes eredményeket , hogy folytassa a mikro léptékű villamosenergia forrásból. A mechanikai energia villamos energiává történő átalakításának egyik legutóbbi kutatása arra utal, hogy nemcsak a kis orvosi eszközöket és a viselhető ruhákat egy speciális típusú fonalból szőtt ruhával lehet meghajtani, de a "twistron" fonal széles körű alkalmazása végül el tudná termelni a villamos energiát az óceán hullámainak mozgása.
Egy nemzetközi kutatók csapata, akiket a Dallas-i Texas Egyetem (UT Dallas) és a dél-koreai Hanyang Egyetem kutatói vezetnek, kifejlesztettek egy speciális fonalat szén nanocsövekből, amelyek villamos energiát generálhatnak csavarodva vagy nyújtva, kis helyigényű akkumulátorral biztosítja az energiát. " Maguk a szén nanocsövek hihetetlenül vékonyak, körülbelül 10 000-szer vékonyabbak, mint egy emberi haj, mégis erősebbek az acélnál, és miközben még nem teljesen egyszerűek vagy olcsóak, mégis a csigás fonalak nagyszerű ígéretet mutatnak, mint a mechanikus energiaszerkezeteket. A twistronnal ellátott inget egy légző vagy szív monitor, vagy más kis méretű orvostechnikai eszközök működtethetnének anélkül, hogy az akkumulátort be kellene építeniük a csapathoz.
"A legegyszerűbb módja annak, hogy gondolkodjunk a csigás betakarítókon, van egy darab fonal, akkor megnyújtod, és ki áramlik." - Dr. Carter Haines, egyetemi kutatóprofesszor az Alan G. MacDiarmid NanoTech Intézetben, UT Dallasban
A twistron fonalat elegendően csavarták, hogy önmagában "feltekercselt gumiszalagként" tekerje fel, ami lehetővé teszi az energiafogyasztás minőségét. Ha a "betakarító" fonalat kinyújtják vagy megcsavarják, csökkenti a szén nanocsövek térfogatát, ezáltal növeli az energiájukat, mivel a fonalat a közelebb érkező elektromos töltések okozzák, ami viszont növeli a fonal feszültségét és lehetővé teszi a villamos energiát kell betakarítani. Dr. Ray Baughman, a NanoTech Intézet igazgatója és a tanulmány társszerzője szerint tekercselt twistron fonalak, amelyek másodpercenként 30-szor nyúlnak ki, 250 watt csúcsteljesítményt hozhatnak kilogrammonként, amelyről azt mondják, hogy "
A Twistron betakarító fonalak vagy elektrolit bevonatot vagy bemerülést igényelnek, amely egyszerű lehet az asztali só és a víz számára, és bár a tengervíz sokkal összetettebb megoldás, mint az, az óceánban lévő új anyag vizsgálata pozitív volt , és nagyobb mértékű alkalmazást eredményezhet a tengeri energia területén. A kutatók szerint a twistron teljesítménye felfelé növekszik, ha növeli a fonal átmérőjét, és párhuzamosan több szálat helyez el, de a technika felgyorsításának egyik pillanatában a gyártás költségei jelentkeznek. A nagyszabású alkalmazások azonban csak a technika egyik aspektusa, mivel az érzékelők, a kommunikáció és a tárgyak internetezete az anyag egyik legmegfelelőbb felhasználási módja lehet.
"Ha a csigakerekercselőinket kevésbé lehetne költeni, akkor végső soron képesek lesznek az óceáni hullámokból elérhető hatalmas energiamennyiséget betakarítani, de jelenleg ezek a betakarítók a legmegfelelőbbek az érzékelők és az érzékelő kommunikációjának táplálására. mindössze 31 milligramm szén nanocsöves fűnyírókészülék szolgáltathatja a villamos energiát, amely egy 2 kilobájtnyi adatcsomagot 10 másodpercenként egy 100 méteres sugaron keresztül továbbít a tárgyak internete számára. " - Baughman
A technológia, amely szabadalmakat nyújtott be a technológiára, megjelentette megállapításait a Sciencefolyóiratban " A szén nanotube fonal sodrása elektromos energiájának betakarítása " címmel .

A Google úgy néz ki, mint a só és a fagyálló megújuló energia tárolására



Megan Treacy
2017. augusztus 2
szélgazdaság idahoCC BY-ND 2.0 Donahos
Az abc, a Google anyavállalata, egy kísérleti X divízióval foglalkozik, amely a "pie-in-the-sky" projektek középpontjában áll, amelyek időről időre elkapták őket, de megoldhatják a világ számos problémáját. Ez a divízió szülte meg a Google önjáró autóját és a Project Loon-t, a nagy magasságú léggömböket viselő Wi-Fi-t, és most már a jobb sűrűségű energiatárolásra helyezte a látóterét .
Az új Málta nevű projekt az olvadt só tárolóból áll, amely egy ideje ígéretes energiatárolási koncepció, és fagyálló fagypontú hűtőházzal párosítva. Az olvadt só tároló napokig, akár hetekig energiát tárolhat, így ideális megoldást jelent a megújuló energiaforrásokra, amelyet jelenleg a legtöbb helyen kell használni vagy elveszíteni.
Szerint a Bloomberg , California már volt kiírási 300.000 MWh többlet villamos a rács, hogy idén jött megújuló forrásokból. Ha ezt az energiát tárolnák, több tízezer házat lehetett volna meghajtani. Németország évente 4 százaléknyi szélenergiát dob ​​és Kína 17 százalékot dob.
projekt malta© X
Ennek a kettős hőenergiát tároló technológiának az előnyei az, hogy képes tárolni az energia nagy sűrűségét, és valószínűleg jóval olcsóbb, mint a lítiumelemek méretaránya. Ezenkívül egyszerűen növelhető a só és a hideg folyadék tartályok hozzáadásával, és a só több mint 40 évig feltölthető és újra feltölthető.
Az X a Silicon Valley-i kiskereskedelmi prototípust épített fel, és olyan nagy üzleti partnereket keres, mint a GE vagy a Siemens, amely kereskedelmi raszterként tesztelheti azt kereskedelmi prototípusként. Miközben a projekt ambiciózus, X úgy gondolja, hogy ez fontos és egy jó üzleti vállalkozás.
"Ha a holdfénygyár egy nagy, fontos problémát ad fel, mint az éghajlatváltozás, akkor talán soha nem fog megoldódni" - mondta Obi Felten, az X igazgatója a Bloomberg-nek. "Ha elkezdjük megoldani, akkor több milliárd és több milliárd dollár van a piaci lehetőségekben."
Az X csapat jelenleg anyagokkal és építési módszerekkel büszkélkedik, hogy a technológia legjobb iterációjával jöhessen létre.


Az új szén-dioxid-leválasztási technológia segíthet a mikrohullámú sütők újrahasznosításában és csökkenteni a költségeket



Derek Markham
2017. június 21
Az LLNL-ből származó mikrokapszulák© John Vericella / LLNL
Az erőművekben történő szén-dioxid-leválasztás javításáért felelős nemzeti laboratóriumban kifejlesztett technológia képes lehet arra, hogy segítse a sörfőzdék fogását és újrahasznosítsa a CO2-t az erjesztési folyamatokból, miközben csökkenti a költségeket.
Az erőművek és a sörfőzdék nem úgy tűnnek, mintha nagyon sok közös vonásuk lenne, kivéve talán az a tény, hogy a villamos energiát a másik futtatásához hozzák létre, de legalább egy kérdést osztanak meg, ami a CO2-kibocsátás. És a közeljövőben közös technológiát nyújthatnak a CO2 csökkentésére a Lawrence Livermore National Laboratory (LLNL) kutatói munkájának köszönhetően, akik olyan szén-dioxid-leválasztási technikát fejlesztettek ki, amely segíteni tudná a mikrohullámú sütőipari vállalatoknak a költségek csökkentését és CO2-kibocsátásukat kibocsátást.
A sörgyárak háromszor annyi CO2- t termelnek, amennyi a karbonizáláshoz és palackozáshoz szükséges, csak a természetes erjesztési folyamaton keresztül, és míg a nagyobb sörfőzdék képesek lehetnek a CO2-visszanyerési rendszerek megvásárlására, a kézműves sörfőzdék gyakran nincsenek abban a helyzetben, erre. És éppen azért, mert a sörfőzde megszerzi a CO2-t az erjedésből, nem jelenti azt, hogy újrahasznosítja a végtermékbe, ahogyan azt az LLNL kutatói a Coors Brewing Company-ban tartották meg:
"A Coors például az erjedési lépésekben évente körülbelül 300 millió font szén-dioxidot termel, de csak 80 millió fontot igényel, amelyek nagy részét jelenleg a beszállítók vásárolják." - LLNL
Az újrahasználat helyett a CO2 megvásárlásának egyik következménye az a költség, amelynek mintegy 80% -a a gáz szállítása miatt következett be, és ha a sörfőzdék szén-dioxid-felhasználásban és csomagolásban felhasználhatják CO2-jük egy részét, majd eladhatják hogy más iparágakra támaszkodhassanak, alapvetően önfenntartó CO2-ciklusokat működtethetnek, miközben profitálhatnak szén-dioxid-kibocsátásukból is. Itt jön létre az LLNL szén-dioxid-leválasztási technológiája, mivel lehetővé teszi egy hatékony és környezetbarát CO2-visszanyerési folyamatot, amely egy közös és olcsó anyagú szódabikarbónán alapul.
A kutatómódszer olyan gázáteresztő polimer mikrokapszulákat alkalmaz, amelyek nátrium-karbonátot tartalmaznak, és mindkettő hatékonyan képes elnyelni a CO2-t, és addig tartani, amíg hő hatására felszabadul, és ezek a kapszulázott szódabikrok " újra felhasználhatók örökre ", az alapanyag bomlása nélkül . Ez lehetővé tenné a sörfőzdök számára a CO2-kibocsátás költséghatékony módon történő elfogását, majd a fogadó tartályokat elküldenék a szén-dioxid mikrokapszulákból történő kivonására egy CO2-szállítóval, és a visszanyert gáz egy része visszavezethető a sörfőzdbe használat.
"Ezt a technológiát a széndioxid-kibocsátás légkörbe történő csökkentéséhez és a beszerzési költségek csökkentéséhez 75% -kal kell csökkenteni a sörgyárakban, ezért nemcsak a költségeket, hanem a költségeket is megtakarítjuk. a többlet értékesítésével is bevételt generálhatnak. " - Congwang Ye, LLNL mérnök és vezető kutató a MECS (Micro-Encapsulated CO2 Sorbents) csapathoz
Az Energiaügyi Minisztérium szerint a csapat következő lépése a koncepció kialakítása, amely úgy tűnik, hogy a Kaliforniai Egyetem - a Davis pilótapincészet és a sörgyár munkáiban működik. A csapat folytatni fogja a kutatást további erjedéshez kapcsolódó szén-dioxid-leválasztási vizsgálatokkal.
"A korai evangélistákkal és a kisebb sörfőzdékkel szeretnénk érettetni az ötletet, hogy végül felhasználhassuk azt a regionális sörfőzdék, erőművek és egyéb szén-dioxid-kibocsátási forrásokra." - Te
Azoknak tudni ennek az új szén-dioxid elkülönítése technika, az eredeti tanulmányt tettek közzé néhány évvel ezelőtt a Nature, a cím alatt zárt folyadék szorpciós széndioxid leválasztás .



A szolár festék hidrogént termel napfénytől és vízgőztől



Megan Treacy
2017. június 14
szolár festék rmit egyetemVideó képernyő elfog a RMIT Egyetemen
Néhány áttörés történt az évek során, amelyek ígéretet tettek arra a jövőre, ahol a napelemeket festeni lehet vagy permetezni a felületekre a könnyű napenergiához, bárhol. Az RMIT Egyetem új napkollektor technológiája egyedülálló módon alkalmazza a napfényt a vízmolekulák hidrogén előállítására.
A festék képes felszívni a vízgőzt a levegőben, mert olyan anyagot tartalmaz, mint a szilikagél csomagok, amelyek a nedvességet a gyógyszerek és az elektronika részeként tartják. Az anyagot szintetikus molibdén-szulfidnak nevezik, és egy lépéssel túlmutat a kiváló nedvességtartalmú szivacsról, félvezetőként is működik, és katalizálja a vízmolekulák oxigénből és hidrogénből történő felosztását.
A titán-dioxid hozzáadásával a festék fokozza a napfény-elnyelő képességét, így a festék hidrogén üzemanyag-üzem, amely bármilyen felületre alkalmazható.
"A titán-oxid a fehér festék, amelyet már most is használnak a falfestékben, ami azt jelenti, hogy az új anyag egyszerű kiegészítése átalakíthat egy téglafalat energiatermelő és üzemanyag-termelési ingatlanokká" - mondta a vezető kutató Dr. Torben Daeneke.
"Az új fejlesztésnek számos előnye van: nincs szükség tiszta vagy szűrt vízre a rendszer táplálására, minden olyan hely, ahol vízgőz van a levegőben, akár a távoli, távol a vízektől távol is."
A festék szinte minden éghajlaton használható, még a nagyon száraz is, amelyek közel vannak az óceánhoz.
A molibdén-szulfidnak köszönhetően piros színárnyalatú festéknek az a bónusza, hogy alapvetően zárt rendszert hoz létre. A vízgőz abszorbeálódik hidrogén előállítására, de a hidrogén égése vízgőzt hoz létre, amelyet a rendszer abszorbeálhat és több hidrogént eredményezhet.
Az alábbi új napfestékről videót tekinthet meg.


Solar Paint | RMIT University





A Forward Labs szolár tetője magasabb termelést ígér, alacsonyabb költséggel, mint a Tesla



Derek Markham
2017. május 26
Tovább Labs naptető© Forward Labs
Az olcsó, tiszta otthoni energia egyszarvúja valószínűleg egy megfizethető napenergia-tetőben lesz, amely nem úgy néz ki, mint egy naptető, és amely gyorsan képes fizetni magának. Ez az indítás lehet, hogy fejlesztette. 
Az összes ricsaj felett 
Tesla napelemes tető kínál, amely felhívta egy kicsit a tűz a pézsma azon állítását, hogy ez „valójában kevesebbe kerül, mint egy normális tető”, akkor könnyen hiányzik néhány jelenlegi és a következő napelemes tető versenyző, mint például a SunTegra . De vannak más vállalatok is, amelyek innovatívak a vékonyfilmben, az épületbe épített fotovoltaikus (BIPV), a napelemek, a napellenzők és a napelemek területén, mint például a Forward Labs, amely most 2018-ra fenntartja a termékeit.
A Forward Labs, a kaliforniai Palo Alto-ban alapított induló, kifejlesztett egy "stand-seam" típusú napkollektoros megoldást, amelynek célja a keverés, és nem a kiemelés. Valójában, első pillantásra, nem úgy néz ki, mint egy normál fémtető, és talán még a legkonzervatívabb HOA szövetségeket is át tudná vinni, mégis évtizedekig olcsó megújuló energiát nyújthatna. És nem csak ez, nem csak egy napelem vagy panel, hanem réteges komponensrendszer, amely ötvözi az edzett üvegfelületet és a napelemeket, valamint egy rejtett rack-rendszert "bátor új tetőnk bátor új világunkra".
A panelek nyolc különböző színben állnak rendelkezésre, köszönhetően a vállalatnak az "optikai színes álcázó" réteg bevonásával, amely közvetlenül az üveg alatt és a napelemek felett helyezkedik el. Ez azt jelenti, hogy a "napelemeket" bármely színben el lehet képzelni. a napelemek hatékonysága magas. " A vállalat olyan monokristályos napelemeket használ, amelyeknél a napelemes tetőtermékeknél nagyobb igénybevételnek számítanak, mint az egyéb napkollektoros termékek, elérve a négyzetméterenkénti 19W-ot (a versenytársak számára kínált négyzetméterenként 11W-hoz képest), és a vállalat szerint ez akár 33% -kal kevesebb lehet mint a hasonló Tesla naptető, miközben még mindig ugyanolyan mennyiségű villamos energiát termel.
"A célunk, hogy a napenergia tetőt piacra dobjuk, hármas volt, olyan integrált napelemes rendszert fejlesztettünk ki, amely jól néz ki, optimalizálja az energiatermelést és felgyorsítja a beruházások megtérülését.A többi naptető egyszerűen nem kínálja ugyanazt a megtérülést, amelyet a lakástulajdonosok számítanak pénzükért.

"Az ilyen fantasztikus költségmegtakarítások elérése meglehetősen egyszerű volt. Megfizethetőbb anyagokat használunk, mint versenytársaink, és szabványos gyártási eljárásokat alkalmaznak. A tető beépítési folyamata egyszerű és gyors - telepíthetjük rendszerünket más cégek által felhasznált idő felénél. A lakástulajdonosok számára nyújtott előny a befektetés megtérülése, amely feleslegessé teszi a szokásos napi megtérülési időt. "- Zach Taylor, a Forward Labs vezérigazgatója és terméképítészete.
A cég honlapja szerint a tető nem napkollektoros részei körülbelül 8,50 dollár / négyzetméterre kerülnek, és a napkollektor költsége 3,25 dollár / watt lesz, a teljes telepítési idő 2-3 nap. A már futó több bétaverzióval a Forward Labs 2018-ban 1000 dolláros visszatérítendő előleget fizet elő első gyártási teteje előrendelésére, amely eredetileg San Francisco környékén és annak környékén helyezkedett el. Egy érdekes, környezetkímélő megoldásnál a vállalat azt is kimondja, hogy " együttműködik a feltörekvő aszfalt-újrafeldolgozó létesítményekkel ", hogy megoldja a tetők eltávolítását a napkollektoros rendszerek telepítésekor.
Tudjon meg többet a cég honlapján .


Az apró chip az elektronika élettartamát felülmúlja



Megan Treacy
2017. május 1-jén
chip akkumulátor élettartamát© UTSA
Ha a telefon akkumulátorának élettartama a létezésed megrázó, akkor ez az Ön számára. A San Antonio-i Egyetem (UTSA) mérnökei, a Ruyan Guo professzora által vezetett elektrotechnika és számítástechnika szakemberei fejlesztettek ki egy chipet, amely szinte bármelyik gadget élettartamát meghosszabbíthatja.
A kis chip csak a pinhead mérete, de a lehetősége nagyszerű. A chip képes kisebb teljesítményű elektronikát használni, mint például az okostelefonok, sokkal hatékonyabban dolgozni, csökkentve azt az időtartamot, ameddig be kell dugnia az elektronika energiafogyasztását az életünkben.
"Ez a chip használható bármi, ami egy akkumulátoron működik" - mondta az UTSA kutatója, Shuza Binzaid. "Az energiát úgy kezeli, hogy az eszköz tovább tartson."
Amikor az emberek szeretnék meghosszabbítani a telefon akkumulátorának élettartamát, ez általában azt jelenti, hogy alacsony energiafogyasztású üzemmódba kapcsolja, amely kikapcsolja a telefon számos funkcióját az akkumulátor töltöttségének megőrzése érdekében. A chip segítségével ugyanazt a hatalomvételi üzemmódot lehet elérni, miközben a telefon teljes funkcionalitással működik.
A kutatók azt mondják, hogy a chip javítja az elektronika hatékonyságát annyira, hogy a kisebb elemeket az egész fórumon használhassák.
Az akkumulátor élettartamának nagymértékű javulása miatt a chip különösen alkalmas orvosi alkalmazásokra. Képzeljétek el a ritmusmérőket, a defibrillátorokat és a jövőbeli orvosi érzékelőket, amelyek szinte határozatlan ideig futhatnak, eltávolítva a többszörös invazív műtétek kockázatát, hogy kicseréljék az elemeket, amikor alacsonyak.
Ugyanazokat az előnyöket látták olyan szenzorokban is, amelyek szemmel tartják a levegőszennyezést, a tüzeket, sőt a hidak és az épületek szerkezeti integritását is. A kis szerkentyűket, például a fitness monitorokat ritkán kell felszámolni.
A kutatócsoport éppen most kapott támogatást a Nemzeti Tudományos Alapítványtól a csip kereskedelmi forgalomba kerülésének céljából. Most a mérnököknek keményen meg kell hozniuk, hogy melyik iparágra kell összpontosítaniuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése