A
tudomány morzsái
Ez a levehető törzsű sík tényleg felemelkedhet
©
AKKA csoport
Kinek
van szüksége a repülõ autókra, ha repülõs vonatokkal
rendelkezhet?
Éveken
át az emberek azt mondták: "Megígértük, hogy repülő
autókat ígérnek!" Még nem kaptuk meg őket, de megkaphatjuk,
amit Marie
Mawad és Ania Nussbaum Bloomberg hívnak
repülő vonatok.
Ez
valójában egy nagyon okos ötlet az AKKA
csoporttól, melynek neve
"Link & Fly", amely elválasztja a repülőgép törzsét
a szárnyaktól. Nincs többé megragadni a taxit vagy a
buszokat a repülőtérre; Ehelyett a törzs egy kocsin ül, és
varázslatosan vonatká alakul át. Felveszi egy belvárosi
állomásra, majd felszáll a repülőtérre. A lovaglás során
a barátságos vám- és bevándorló emberek egy retina-vizsgálatot
végeznek, és amikor eljut a repülőtérre, mindenki már jó. Nézze
meg a díjnyertes videót,
meglehetősen elképesztő:
AKKA
ezt rövidtávú repülőgépnek tekinti; A
Bloomberg jelentései:
Hasonlóan az Airbus A320-as méretéhez és célfelhasználásához, az Akka Link & Fly kocsi rövid távú járatokhoz 162 utas szállítására alkalmas, és az ülőhelyeket kiválthatják a helyükre. A szárnyas szárnyak és a tetejére rögzített motorok 49 méteres szárnya, 34 méter hosszú és 8 méter magas.
AKKA
Group / Videó felvétel készítése
Ez
egy lenyűgöző koncepció, amely megváltoztathatja a
repülőgépeket, ahogy a konténerek megváltoztatták a
hajókat; ahelyett, hogy mindent elpazarolna, a csomagokat
kiürítené, tisztítaná és újratöltené, csak kicserélné a
bejövő repülőgép törzseit a kimenőben, lényegében az utasok
konténereit. A fordítási idő jelentősen csökken.
Lehet,
hogy véget vet az embereknek az első osztályú és üzleti
részlegen áthaladó emberek horror bemutatója, hogy elérjék a
gazdaságot, amelyről tudjuk, hogy növeli a láz haragját; csakúgy,
mint a vonatok, akkor a megfelelő autóban jársz. Még külön
repülőket is repülhetnek.
Természetesen
ez is megváltoztatja a repülőtereket; nem lesz szükséged
díszes terminálokra, mert senki nem vár rájuk, vagy biztonságban
tartja őket. Mivel mindenki a nagy sebességű vonatra /
törzsre szállítja a repülőteret, távolabb helyezkedik el a
városból, csökkentve a zaj és a helyi szennyezés problémáját.
©
AKKA csoport
Természetesen
a TreeHugger álláspontja az, hogy a Flying
haldoklik ,
hogy a szénlábnyom miatt ne tegyük tovább ezt. De ez egy
másik erény a Link & Fly; a vonat és a sík
megkülönböztethetetlenek. Lehet foglalni a rövid rövid
utat, amely repül, vagy a hosszabb, alacsonyabb szén-dioxid (és
esetleg olcsóbb) lovagolni a síneken. Ahogy a vasúti
hálózatok bővülnek, egy teljesen zökkenőmentes átmenetet
nyerhetünk a levegőből a vasútra.
És
a nagy óvárosi vasútállomásokról való repülés dicsőséges
lenne.
Link & Fly || AKKA Technologies
Ha Még Soha Nem Rendelkezel A Drone Előtt, Akkor Ez A Drone Tökéletes Az Ön Számára!
A
múlt héten az új drónot bevezettük az irodába. Ellentétben
azokkal a nagy (és drága!), Amelyekkel korábban volt, ez egyforma
méretű, mint egy okostelefon, és jön egy jobb ár . Ez
lehet az első drón, amelyet az egész lakosság számára
készítettek.
Természetesen
meg kellett vizsgálnunk a drótot. És ez csodálatos volt !
Miről beszélünk?
Az
új Drone
720X-ről van szó . Egy
teljesen új
típusú drón, amely lehetővé teszi bárkinek, hogy repüljen
vele .
A
Drone 720X elülső és hátulnézete.
A
Drone 720X-et 2 mérnök tervezte, akik szeretik a drótokat. Azt
találták, hogy melyik már tulajdonosa volt, nagyon nehéz
ellenőrizni, ezért tervezték ezt az ultra-kompakt
drótot . Anélkül, hogy feláldoznák a drónok főbb
jellemzőit. Kemény, könnyen kezelhető, és képes
Livestream-ra rögzíteni és rögzíteni videoklipeket HD-ben a
telefonján!
Hogyan működik?
Meglepettünk,
milyen egyszerű volt felállítani. Először telepítenie kell
egy ingyenes alkalmazást (csak kattints a QR kódra a kézikönyvből),
annyira egyszerű.
Miután
ezt megtette, csak dugja be az akkumulátort, csatlakoztassa a drónot
és indítsa el az alkalmazást. A kevesebb, mint 10
másodperc, akkor készen is van!
Egyszerű
Smartphone vezérlő és HD kamera.
És
a legjobb az, hogy a repülő nagyon könnyű . A
kezelőszervek fantasztikusak, nagyon intuitívek. Ez a fúró
csak természetesnek érzi magát. Néhány fiatal kolléga
abban a pillanatban volt az irodában, és pár másodpercen belül
gördültek vele. Az első drone járat valaha. Ez csak
csodálatos, hogy milyen könnyű és folyékony kontrollok vannak!
Miután
a levegőben volt, itt az ideje a beépített kamera használatára. A
legszebb képeket, öngyilkosságokat és videókat készíthet. Videók
létrehozása lehetetlen szögből, és lenyűgözni barátait a
legmenőbb selfie-kkel!
Lásd a Drone 720X műveletet
Mennyibe kerül?
Ezt
akarjuk tudni, ugye? Azt gondoltam, körülbelül 300 dollár
lesz
PS :
A trójai szinte elárult. Ez azt jelenti, hogy a gyártók
átmenetileg csökkenthetik az árat, így ebben a pillanatban 100
dollárért kaphatja meg az árat! És kapsz kedvezményt a
nagyobb mennyiségért!
Hogyan lehet megvásárolni a Drone 720X készüléket?
UPDATE:
Flash eladás
Ez a drone tökéletes, mert ...
Magasságtartó
Stabil
repülés és állandó leszállás
WiFi
FPV
Könnyű okostelefon vezérlők
HD
kamera
Lenyűgöző fotók és videók létrehozása
6
tengelyes Gyro
önstabilizáló technológia
3D
flip-ek és tekercsek
Sima mozgások és pontos pozícionálás
headless
mode
Átmenő távirányító technológia
Miért
akarja ezt a drótot?
Stabil repülés és állandó leszállás
Könnyű okostelefon vezérlők
Lenyűgöző fotók és videók létrehozása
önstabilizáló technológia
Sima mozgások és pontos pozícionálás
Átmenő távirányító technológia
A
Drone alig nagyobb, mint egy okostelefon. Összecsukható
rotorokkal kombinálva a világ leginkább hordozható
fúrója . Minden zsebébe vagy hátizsákába
illeszkedik!
Kicsi
és könnyű, így könnyen hordozható veled.
Abszolút
mindenki repülhet ezzel a drónnal! Az ellenőrzéseket a
tökéletességre tervezték. A Drone 720X hihetetlen lebegési
képességgel is rendelkezik. Nem kell a magasságra
koncentrálnia, csak irányítani és élvezni a repülést!
Egy
ilyen nevű drón nyilvánvalóan jó minőségű
kamerával érkezik . Ez a dróma tökéletes a
csodálatos képek és videók készítéséhez. És olyan
egyszerűen repülni vele, hogy csak a megragadni kívánt
tájakra összpontosítson . Film jelleg, barátok és
akár magad egy fantasztikus minőségben!
Eddig
még nem is említettük, hogy a drón ABS műanyagból készült,
ami sokkal könnyebbé és erősebbé teszi a
drótot .
Végül,
de nem utolsó sorban az ár meglehetősen
alacsony . Kevesebb, mint 100 dollár egy ilyen
drónért. Ennek kell lennie a legjobb árszínvonalú drónnak!
Következtetés: Megéri?
Ez
a magas színvonalú drón ennek az alacsony árnak nyilvánvalóan
igen! Gondoljon bele az összes csodálatos képre és
videóra, amelyet a Drone 720X segítségével rögzíthet . Csak
a szórakozás, amivel együtt lesz érdemes megrendelni! Ha még
soha nem hajózott egy drón előtt, ez az idő kezdődik!
Számunkra
mindenképpen megéri!
PS:
Ne hagyja ki az ajánlatot, miközben még mindig áll.
Részletes útmutatás a Drone 720X használatáról
Most,
hogy tudatában van ennek a csodálatos új drónnak, ha még mindig
raktáron van, itt van:
- Töltse le a selfiedrone alkalmazást, és csatlakoztassa az okostelefonhoz.
- Kezdje elképesztő képeket magáról, barátairól vagy családjáról!
Ennyire egyszerű.
TIPP :
Akár többet is megrendelnek, akkor is szabadon engedik a
drótokat. Használja ki ezt az ajánlatot és tegye családjával
vagy barátaival boldognak ezzel a csodálatos ajándékkal!
Mini Drone 720x in action
POCKET DRONE JY018
Egy jó éjszakai alvóbusz lenne csodálatos dolog. Aztán ott van a Snoozeliner.
2017. december 14
Igazi
szükség van a kényelmes, biztonságos és zöld földi
szállításra, nem egy buta sajtóközlemény.
Elon
Musk utálja a buszokat, és aggódik
a soros gyilkosok miatt . TreeHugger
Katherine megpróbálta megtenni a zöldet, és most
utálja a buszokat ,
azt írva, hogy "ez az egész kellemetlen élmény lenyűgöző
forrást jelentett számomra, főleg azért, mert szomorúnak
bizonyult -, hogy senki sem akar földi szállítást vállalni, mert
annyira haszontalan. "
De
ez nem így van. Láttuk, hogy a Cabin mit csinál
egy éjszakai buszon San
Francisco és Los Angeles között, és most a Simba, egy brit
matrac-in-a-box cég, javasolja egy alvó busz nyolc UK útvonalon.
De
a kabinhoz képest, amely egyetlen rögzített útvonalat követ az
emberek számára, akik egyébként repülnének, az úgynevezett
Snoozeliner másképp működne. James Cox, a Simba
vezérigazgatója idézi
a Független:
A munkába járás és az éjszakák valóban alvás tolvajok, amelyek idővel komoly álom-adósságot képesek felhúzni. A munkavállalóknak és a pártfoglalkozóknak egyaránt - az az álma, hogy egyenesen az ágyba költözött, amint befejezte az álmot, de sokak számára hosszadalmas ingázási otthont jelenthet, amikor összetörtél vagy valamivel rosszabb a kopásért. Mindig megvizsgáljuk, hogyan használhatjuk fel technológiánkat a meglévő tapasztalatok újradefiniálásához. A Snoozeliner szolgáltatás mindent megtesz annak érdekében, hogy segítsen az embereknek értékes elveszett alvási időt felvenni egy olyan designban, amely annyira kényelmes, mint otthonában.
©
Simba
A
helyi Metro-papíron ezek
izgatottak. "Képzeljük el, hogy képesek vagyunk nyugodt,
tiszta buszra ugrani, és tényleg 40 csillogást találni hazafelé
- biztos abban a tudatban, hogy sem a hányás, a sör, sem a
hátborzongató srácok nem fognak elfojtani." Úgy látják,
hogy a részeg karácsonyi ünnepek után hazaérnek. De úgy
hangzik, mintha a Snoozeliner pontosan hol találja a részeg
hátborzongató srácot; ez az, aki úgy tűnik, hogy
vendéglátás.
©
Simba
Az
Andersson-Wood építészek által tervezett Snoozeliner (négy hónap
alatt!) Tele van olyan jellemzőkkel, mint a borostyán fényterápia,
a nyugtató aromaterápia, melyet "alvásindító vagy mámorító
jellegű tulajdonságaikért" és tisztított cipőfestékként
ismerünk. Van egy "feltűnő függőleges erdő, amely
integrálja a légtisztító és nyugtató növényeket". Van
"forradalmi szoftver", amely elmondja a stewardoknak, hogy
mikor felébreszti az alvó utasokat, és ezt kapja meg, WiFi és USB
töltők. De ami a legfontosabb,
©
Simba
A buszokat a márka úttörő párnájával, párnával és matrac technológiával szerelik fel, amely egyedülállóan ötvözi a 2500 szabadalmaztatott kúpos rugót és az érzékeny memóriahabrétegeket, amelyek mindegyike kényelmet, támogatást és hőszabályozást biztosít.
Tényleg,
ez az egész Snoozeliner egy nagy ingyenes hirdetés a Simba számára,
és a Független alapvetően sajtóközleményt futtat.
És
ez szégyen, mert az éjszakai alvó busz nagyon jó ötlet. Nem
volt olyan rossz tapasztalatom, mint ahogy Katherine busszal New
Yorkba utazott, de a vonat egy egész napot vesz fel. ( Amikor
megtettem, ez
volt a legszegényebb határkifejtés, amit bárhová tettem, de ez
nyilvánvalóan rendellenes volt.) Amikor New Yorkba repülsz, a
Lagostól nyugatra fekvő legrosszabb repülőterekkel kell
szembenézni. Csak tegnap hazaértem, miután két éjszakát és
egy napot töltöttem a Hartford
repülőtéren ,
egy kis hónak köszönhetően. Szerettem volna a buszot a
repülőtéri szalag motelekhez.
Megbízható,
kényelmes és megfizethető éjszakai alvóbuszok sok utat fognak
érezni. És nincs szükségük aromaterápiára vagy vertikális
erdőkre.
A könnyű, retro-modern lakókocsi moduláris, adaptív belső térrel büszkélkedhet (Video)
Gondolkodva
a csomagolásról, és a természetben elengedhetetlenül csendes
időre eljutott a vadonba? Míg a sátorban való kemping nagy
móka, egyesek inkább a pótkocsi kényelmét élvezhetik. De
azok számára, akiknek kisebb autók vannak, és nem akarnak egy
másik jármű megvásárlására költeni, egy nagyobb pótkocsi
húzása nem kérdéses.
De
vannak kisebb, könnyebb pótkocsik. A Los Angeles-i
székhelyű Happier
Camper cég ezt
az aranyos, retro stílusú pótkocsit, amely mindössze 1.100 fontot
súlyozza, ami azt jelenti, hogy bizonyos közepes méretű autók
vagy állomáskocsik húzhatnak.
©
Happier Camper
©
Happier Camper
Nem
csak a Happier Camper HC1 könnyű, mint öntött üvegszálas teste
(plusz a kémiai
érzékenységgel rendelkezők számára ),
hanem egy sokoldalú, 70 négyzetméteres belső tér is , amely
egy sor moduláris kockának köszönhetően alkalmazkodik
a különböző helyzetekben összetevők,
amelyek mozgathatók különböző konfigurációkhoz.
©
Happier Camper
©
Happier Camper
©
Happier Camper
©
Happier Camper
Maguk
a kockák tartós, könnyű és időjárásálló formázott
anyagokból készülnek, és beágyazott hornyokba illeszthetők a
padlóba - belteret alkotva LEGO-szerű
alkalmazkodóképességgel. Készíthet egy belső teret egy
franciaággyal és egy egyszemélyes ággyal, egy konyhasarokkal, egy
queen-size ággyal, konyhasarokkal és étkezősarokkal, egy
irodahelyiséggel, vagy egy "mega-ágy" -al, amely akár öt
embert is aludhat. Vagy, egy hatalmas hátsó ajtónak
köszönhetően, egy kereskedelmi helyet is létrehozhat (mint egy
élelmiszer-teherautó) külső számlálótér hozzáadásával,
vagy mindent megtesz annak érdekében, hogy a pótkocsit teherautóra
helyezze át motorkerékpárokra vagy kajakokra.
©
Happier Camper
©
Happier Camper
©
Happier Camper
©
Happier Camper
Azok
számára, akik egy kicsit kiaknázni szeretnének
valami csábító szórakozást,
sok lehetőség
kínálkozik :
a HC1 lakókocsi egy hajlított, 100 wattos szolárpanellel és egy
AGM Deep Cycle akkumulátorral, egy Zamp Solar energiael inverterrel,
vagy száraz toalett.
©
Happier Camper
©
Happier Camper
Ez
a leleményes kis lakóautó nem olcsó; az ára 16 000 USD. De
ennek a könnyű, retro-modern lakókocsinak a legnagyobb ereje az
egyedülálló, nyitott belső tér, amely lehetővé teszi az utas
számára, hogy modulokat cseréljen ki és ki a pillanat
szükségleteinek megfelelően, vagy mindent teljesen eltávolítson,
hogy egy teherautó pótkocsijává alakítsa át hatalmas hátsó
ajtóval - amit a legtöbb más táborozó nem vallhat. Tudjon
meg többet a Happier
Camper és
a Tumblr
között .
A GoSun kályha újraterjeszti a napsütést
A
TreeHugger az évek során tucatnyi napelemet mutatott be, és
mindegyik nagyjából ugyanúgy működik, és a sütő szabványos
észak-amerikai főzéshez való alkalmazkodásának elvén
alapul. Emellett számos evakuált cső-napenergiával működő
vízmelegítőt mutatunk be, amelyek úgy működnek, mint a termosz
palackok, hogy gyorsan és hatékonyan szállítsák és tartsák a
hőt.
A GoSun
tűzhely egy
evakuált csőben főz egy ételt, megtartva a koncentrált hőenergia
90% -át, és percenként 550 fokot elérve. Számos okból
kifogástalan, és megváltoztatja azt a módot, ahogy a napsütésben
gondolkodunk. Ez egy nagyszerű példa az adhocizmus
elvére, amelyet
Charles Jencks építész és író írt:
Alkalmazható sok emberi törekvésre, amely cselekvés elve a sebesség vagy a gazdaság, a cél vagy a hasznosság. Alapvetően egy rendelkezésre álló rendszert vagy egy meglévő helyzetet új módon kell megoldani a probléma gyors és hatékony megoldása érdekében. A létrehozás módja különösen a már meglévő erőforrásokra támaszkodik.
© Gosun
Az
első dolog, amit szeretek, az, hogy egy létező technológiát egy
teljesen új és váratlan célhoz igazít. A fejlesztések
évtizedei nagyon hatékonyak voltak az evakuált csövek
gyártásában, és az elmúlt években a kínai termelés öt évvel
ezelőtti töredékéig csökkentette a költségeket.
© Gosun
A
következő intuitív ugrás, ami annyira fontos, az a megértés,
hogy ki érdekli, ha nem tudsz sütni egy tortát vagy egy egész
sültet. A kínai konyha mögött álló ötlet például egy
olyan konyha, ahol minden apró darabokra apróra vágott, mert az
üzemanyag szűkös és drága volt, és a kis darabok nagyon hamar
dobtak egy wok-szakácsba, és nagyon kevés üzemanyagot
használtak. Fuchsia
Dunlop valaha
is írt minden receptet ebben a dologban. Van egy
egész világ a receptek, amelyek csúszik közvetlenül a csőbe.
A
nagy szolárkemencék helyett, amely a hagyományos koncepcióinkhoz
illeszkedik, a GoSun egy kis adaptációt igényel ételmünkben. De
ez valójában egy tulajdonság, nem hiba; ez egy egészségesebb
étkezés lehet kevesebb élelmiszer-hulladékkal. A videóban
Patrick Sherwin feltaláló megjegyzi, hogy recepteket
keresnek; Felsorolok néhány nagyszerűt a bal oldali
kapcsolódó linkek közül.
A tehetséges építész megbirkózik az apró házzal, és egy mini drágakövekkel jön
Tavaly
arról írtunk, hogy egy
tehetséges építész egy RV-ot néz ki, mint egy bájos kabin az
erdőben ,
ahol Kelly Davis építész a Park Modell otthonok szabálykönyvére
nézett és újra feltalálta a modellt. Mert csak a
szabályokról van szó; ha valamit meg akarsz építeni, van
valahol egy sor. Ezért az apró otthonok 8'-6 "szélességűek
és kerekeken - akkor szabadidős járműveknek (RV-k) is nevezhetők,
és mentesülhetnek a standard építési szabályzattól és a
területrendezési szabályzat alól.
Most
Kelly Davis és Dan George Dobrowolski is újra rajta vannak, és az
RV szabálykönyvét arra tervezik, hogy egy lenyűgöző új kis
házat, az Escape Traveleret tervezzenek és építsenek.
©
Menekülés utazó
A
csapat az oldalukról ír :
Egy figyelemre méltó épület, amelyet saját gyárunkban készítettünk el Amerikában. Tervezése mágikus módon teszi lehetővé az élet nagy részét egy kis, energiatakarékos térben. Hagyja a helyére, vagy mozgassa az akarat. Még a legtöbb hagyományos pick-up is mozgathatja. Az utazók nagyszerűen csinálják a dolgokat.
Nem
vagyok ennyire biztos ebben; a specifikációk azt mondják,
hogy súlya 10 000 és 12 000 font között van, amihez egy A
osztályú illesztőprogram licenc szükséges, amely nagyon kevés
nem kereskedelmi járművezető. De a legtöbb apró otthont nem
úgy tervezték, hogy sokat mozogjon; úgy tervezték, hogy
helyet biztosítson egy másik életstílushoz, sokkal olcsóbb, mint
egy földdarabra állandóan kötött ház.
©
Menekülés utazó
Tehát
ne tegyünk ki gyorsabban, és mentse meg a kommentárokat a bajban:
ez nem olcsó, kezdve a $ 65,400-t, amelyet 82,400 dollárért
töltöttek. De azt jelenti, hogy betöltött; gyönyörű
díszítéssel és egy olyan kialakítással, amely lehetővé teszi
teljes méretű, teljes méretű káddal ellátott fürdőszobát,
teljes méretű konyhafelszereltséget.
©
Menekülés utazó
A
nappaliban van egy kandalló és egy transzformátor kanapé, így
nem kell felmászni a tetőtéri, ha nem akarsz. Ez nagyszerű
tulajdonsága az idősebb vásárlóknak és másoknak, akik nem
szeretik az éjszaka közepén emelkedő létrákat, vagy a fejüket,
amikor leülnek.
©
Menekülés utazó
Ez
egy nagyon eltérő terv a legtöbb apró otthonok, osztva a lofts
három zónába, egy mosdó, egy nappali és egy konyha és
étkező. Amint az ábrán látható, elfér hat; ez a
hangulatos lesz a vacsoraasztal körül. Azt hiszem, a teljes
méret tartomány túlcsordul, de kínálnak egy két égős
indukciós tűzhely opcióként.
Az utazók nagyszerűen csinálják a dolgokat. Teljes méretű konyha és fürdőszoba, nagy étkező vagy dolgozóasztal, nappali kandallóval és nagyképernyős TV-vel, szárnyas ablakok, igény szerinti melegvíz, még egy mosó / szárító. És ... hat emberig alszik! Plusz sok tároló, teljesen klímavezérelt, és minimális fogyasztás.
©
Menekülés utazó
Ez
szépen részletezett, cédrus mellé a külső, újrahasznosított
juhar deszkákat a belső. Ezek a fények aggódnak; hogy
RV-ként jóváhagyást szerezzen, semmi sem nyúljon túl a 8'-6
"-on, és ezek a lámpák kívülről mérik.
©
Menekülés utazó
A
specifikációk szilárdak, habszigeteléssel, igény szerinti
melegvízmelegítők, fémtetők és hűvös építészeti részletek,
mint ezek az alumínium csapok.
©
Menekülés utazó
Az
építész (és a legkeményebb dolog egy apró házban) szerepe az,
hogy eldöntsék, mennyi helyet adnak minden egyes
funkciónak. A Minihome
Sustainben a
konyha látványos volt, egy gálya, amely a (bár sokkal nagyobb)
egység közepét töltötte be. Itt Kelly Davis a fürdőszobába
tette, egy teljes méretű, öt lábas káddal és hosszú
hiúsággal. Azt hiszem, ismerik a piacukat; ez úgy néz
ki, mint a magasabb end második otthoni típusú egység, ahol az
emberek nem akarnak zuhanyozni, miközben a WC-n állnak. A piac
megmondja nekik, hogy helyesek-e vagy sem.
©
Menekülés utazó
Kelly
Davis, ügyfele és építői megváltoztatták a játékot a park
modelljével, és azt hiszem, itt csinálják újra, más piacra
hozva. Talán egy high end RV parkra gondolnak; talán
csúcsminőségű vendégház lesz. De ez nem feltétlenül a
szokásos otthona. Több információ található az Escape
Traveler weboldalán.
Kína építette a világ legnagyobb légtisztítóját
A
Xian-i 100 méter magas tisztító tornya 10 négyzetkilométeres
területet fed le.
A
levegőszennyező anyagok mennyiségének csökkentése minden nap a
legjobb megközelítés a tisztább helyi légkör számára, de
olyan területeken, ahol nagy mennyiségű szmog keletkezik, a levegő
tisztításának hatékony módja a középpontban van. Az egyik
erőfeszítés, amely akkoriban a
világ legnagyobb légtisztítójává vált ,
7 méter magas Smog szabad tornyot hozott
Rotterdamba ,
de amikor az országa a legrosszabb levegő minőségét büszkeli,
akkor nagyobbnak kell lennie. Sokkal nagyobb.
Kína
legutóbbi kísérlete a levegőszennyezés egy részének
mérséklésére egy kísérleti 100 méter magas kísérleti
légtisztító torony, amely Xianban található az ország északi
részén, és az előzetes vizsgálatok azt mutatják, hogy
javíthatja a levegőminőséget egy olyan területen, amely mintegy
10 négyzetkilométer méretben. A Kínai Tudományos Akadémia
projektje, a szmog torony, nem is olyan hatalom, amellyel a nagy
üvegházak alapját képező formatervezésnek köszönhetően a
bejövő levegőt a napenergiával melegíti, hogy passzív módon
emelkedjen a torony többszörös szűrője, mielőtt kilépne a
tetején, sokkal tisztább, mint korábban.
A
tavalyi évre elkészült torony szerint napi 10 millió köbméter
(353 millió köbméter) tiszta levegőt termelnek, átlagosan a PM
2,5 (finom
porszemcsék mérete 2,5 mikron vagy annál kisebb) 15% a helyi
levegőben a nehézszennyezések időszakában. A South
China Morning Post által
összegyűjtött anekdotikus bizonyítékokat keverték a szmog
torony hatékonyságával kapcsolatban, néhány lakos pedig azt
állította, hogy nem veszi észre semmilyen különbséget a levegő
minőségében, míg mások szerint "a javulás nagyon
észrevehető volt".
Ha
a vizsgálati eredmények továbbra is viszonylag hosszadalmasak, a
smog torony mögött álló akadémiai csoport reméli, hogy egy
sokkal nagyobb, 500 méter magas és 200 méter széles méretet
tervez, és mintegy 30 négyzetkilométernyi üvegházakat
táplál. Úgy gondolják, hogy egy ilyen méretű szmog torony
megtisztíthatja a levegőt egy egész kis város számára.
kalapács CleanTechnica
Elektromos bárkák visszatérnek az európai csatornákba
2018. január 24
De
ezek biztosan nem "az első kibocsátásmentes vitorlázók az
európai vízi utakon"; az ötlet 125 éves.
A Guardian szerint:
"A világ első teljesen elektromos, kibocsátásmentes és
potenciálisan személyzet nélküli tartályhajói ezen a nyáron
működnek Antwerpen, Amszterdam és Rotterdam kikötőin". Ezt
a "Tesla a csatornák" -nak hívják, nagy akkumulátorokon
futva, ami a 170 méter hosszú, 22 láb széles bárka mellett
nyomja. Az uszályok a belgiumi és a hollandiai belvízi
csatornákon közlekednek; a holland gyártó, a Port-Liner, az
akkumulátort egy hajózási konténerbe építi, így minden bárka
bejuthat.
"Ez lehetővé teszi számunkra, hogy újratelepítsük a már működő bárkákat, ami nagy lendületet ad az iparág zöld energetikai megbízatásainak" - mondta [Van-Meegen] a Port-Liner vezérigazgatója. "A konténereket a szén-dioxid-mentes energia-szolgáltató Eneco terheli a tengerparton, amely napenergia, szélmalmok és megújuló energiaforrásokból származik".
De
a Guardian, sőt az iparági helyszínek, mint a The Loadstar, téves
futófotók, mint például a Port-Liner
elindítja az első kibocsátásmentes bárkákat az európai vízi
utakon. A
bárkák több száz éve vannak, mert egy ló tízszer annyi
rakományt húzhat át bárkával, mint kosárral, bár némi
kibocsátással. De még inkább, 1893
óta működnek villamos energiával . Szerint Kris
De Decker Low Tech Magazine ,
ez az, amikor felsővezetékek lógtak részei az Erie-csatorna az
USA-ban és a Bourgogne csatorna Franciaországban. Teljesen
nulla kibocsátás volt; Kris írja:
A Bourgogne-csatorna telepítése nagy megelégedéssel szolgált, és ez volt az első elektromos hajóhajtómű rendszer gyakorlati, kereskedelmi alapon történő működtetése. Ezenkívül zéró kibocsátású szállítási rendszer volt: a pálya mindkét oldalán villamos energiát hoztak létre két egymást követő zárak kaszkádjaiból álló, 7,5 méteres leeresztett turbinák segítségével. Az ökológiai előnyökön kívül a megújuló villamos energia használatával a vonal szinte költség nélkül működött.
Németországban
a Rajnán 1935 óta működik ez a villanyjáró. "A rendszer ma
is működik, mert a dízelüzemű bárkák füstjei (amelyek a
csatorna többi része mentén felváltották az elektromos öszvért)
a hosszú alagút. "
Sokféleképpen
egy bárka olyan, mint egy villamos vagy egy villamos, egy rögzített
útvonalon. És mint egy utcai autóban, a közvetlen
villamosítás a leginkább energiatakarékos út a mozgáshoz,
sokkal hatékonyabb, mint az elemek gyártása, tárolása és
tárolása, valamint a rakomány. Sok szempontból sokkal
érzékenyebb megoldás az akkumulátoroknál, és csaknem olyan
közel van, mint az elektromos áram.
De
ez nem olyan szexi, mint egy "Tesla a csatornák", mint egy
kocsi vagy villamos a földön, nem olyan szexi, mint egy Tesla az
utakon. Valószínűleg több árut szállítana alacsonyabb
áron, és több ezer dízel teherautót szállít az utakról.
Az
új Port-Liner uszályok nagy előrelépést jelentenek a
dízelmotorok számára, de nem hívják őket az első villamos,
kibocsátásmentes bárkáknak. Ők 125 évesek.
Ez a napenergiás hidropanel napi 10 liter ivóvizet húzhat ki a levegőből
A
SOURCE egy napenergiával működő és önálló készülék, amely
napi 10 liter tiszta ivóvizet képes beszivárogni a levegőből.
Ha
a vízgőzt a levegőből gyűjtik és folyadékká kondrahálják,
akkor a légköri
vízgenerátorok lényegében
víztelenítik a levegőből származó vizet, és ezek az eszközök
sok ígéretet tesznek a független ivóvízforrás biztosítására. És
bár az aszály által sújtott régiók és a biztonságos és
stabil vízforrások nélküli helyszínek elsődleges fontosságú
jelöltek a víztermelő és tisztító berendezések számára, mint
például a fejlett világban a lakóházak és kereskedelmi
épületek, amelyek szintén előnyösek lehetnek azok használatából,
-rácsos otthonok és vészhelyzeti készletek.
Néhány vízgenerátor ,
mint például a WaterSeer, sok
a hype (és sok szkepticizmus), de
nem tudták szállítani. Mások, mint például az Ecoloblue
eszközök ,
egy kicsit költségesek és összetettek, de valójában
léteznek és
megvásárolhatók és üzembe helyezhetők. Az év elején a
Zero Mass Water SOURCE készülékeiről írtam, amely egy tetőtéri
napelem, amely csak a villamos energia helyett vizet termel, de az
árazás és a rendelkezésre állás nem volt teljesen világos. A
vállalat nemrégiben bejelentette, hogy a SOURCE hidropanel tömbök
most már elérhetők az Egyesült Államokban, ahol "szinte
minden éghajlaton és szinte az év minden napján működik".
A
standard SOURCE tömb két hidropanélből áll, amelyekhez a víz
előállításához vagy a helyi éghajlathoz szükséges kiegészítő
panelek tartoznak, és ez az önálló egység úgy van kialakítva,
hogy egy épület tetőjére szerelje fel, ahol ezáltal egy
átlagosan 4-10 liter / nap. A fedélzeten lévő 30 literes
tartály az összegyűjtött vizet tárolja, és kalciummal és
magnéziummal mineralizálja, és az eszköz kifolyását közvetlenül
a csaphoz (vagy hűtőszekrényhez vagy adagolóhoz) az épület
belsejében könnyű használni. Az éves szűrőváltozásokon
kívül semmilyen karbantartás nem szükséges, és az
ásványkazettát ötévente ki kell cserélni, amelyet egy
előfizetési program biztosít az időben.
A
Zero Mass Water szerint még az alacsony nedvességtartalmú és
száraz régiók is képesek a SOURCE egységeket a víz
előállítására használni, ami a rendszer sok szkeptikusja által
felvetett kérdés. "Az Arizona-i Scottsdale-i Zero Mass
Water-központban lévő vízkészletünk nyáron a relatív
páratartalom alatt 5% relatív páratartalom alatt van, és a SOURCE
még mindig vizet termel ezen hihetetlenül száraz körülmények
között. "
A
SOURCE vízgenerátorok költségesek, legalábbis a kezdeti
beruházások tekintetében. A két panelhez tartozó szabványos
tömb kb. 4000 dollárt, valamint további 500 dollárt telepít, és
azt mondják, hogy legalább 10 évig tartanak. Ez a költséget
napi 1,23 dollárra, vagy literenként 0,12 és 0,30 dollár között
teszi majd ki, amikor átlagolták az egység élettartama alatt.
Zero Mass' solar panels turn air into drinking water
A napelemes supercapacitor hidrogén üzemanyagot és villamos energiát termel
A
hidrogén és a villamos energia iránti kereslet kielégítése
érdekében az UCLA létrehozott
egy olyan eszközt, amely mind napenergia felhasználásával termel.
A
szuperkoncentráló hidrogén üzemanyagcella-hibrid energiát
tárolhat az olyan eszközök, mint a számítógépek és
okostelefonok táplálására, valamint a jövőben a hidrogénüzemű
autókra.
"Az
embereknek üzemanyagot kell használnia a járművek üzemeltetéséhez
és a villamos energiához, hogy működtethessék eszközeiket"
- mondta Richard Kaner, a kémia, a biokémia, az anyagtudomány és
a mérnök professzora. "Most egyszerre mindkét
üzemanyagot és villamos energiát egyetlen eszközzel is el lehet
készíteni."
Ez
olcsóbb megoldás, mint a többi hidrogéntechnológia, mivel
nikkelt, vasat és kobaltot használ, amelyek bőven vannak, mint a
szokásos nemesfémek. Ez csökkentheti a hidrogénautók
költségeit, amelyek még mindig sokkal drágábbak, mint a belső
égésű motorok vagy az elektromos autók.
A
városok számára is nagy energiatárolási megoldás lehet. A
készülék nagymértékben képes ellátni a villamos energiát, és
energiatakarékosan működni, kiegyensúlyozva a rács
teljesítményterhelését. Miután hidrogéngé alakult át, az
energia tárolható határozatlan ideig.
Ez
a technológia sokkal tisztább eljárást alkalmaz, mint a hidrogén
előállítására alkalmazott tipikus eljárások. A folyamat
során általában földgázt használnak, ami
szén-dioxid-kibocsátáshoz vezet. Ez a készülék napelemt
használ a vízmolekulák felosztására, ami messze nem új, de ez a
készülék új megközelítést alkalmaz.
A
kutatók úgy tervezték az elektródákat a nanoméreten, hogy a
legnagyobb mennyiségű felületet a vízre tegye ki. Az
elektródák több ezer alkalommal vékonyabbak, mint az emberi haj
vastagsága. Minél több víz jut el az elektródákhoz, annál
több hidrogént termelnek. Ez növeli a felesleges tárolóban
tárolt energiát is.
Most
a készülék elég kicsi ahhoz, hogy beleférjen a tenyerében, de a
kutatók úgy vélik, könnyen méretezhető, köszönhetően az
olcsó anyagokból ez készült.
A DARPA a növényeket lopakodó környezeti érzékelőkké fordítja
2017. november 22
A
DARPA új kémhálózaton dolgozik, de nem robotok vagy drónok
hálózata, ezúttal növények lesz. Az
ügynökség arra
törekszik, hogy a növényeket szuper szenzorokká tegye, amelyek
részletes információkat adhatnak környezetükről.
A
növények természetesen jelzik, hogy kapcsolatba kerülnek a
stresszorokkal a környezetükben, de ez az új program, az Advanced
Plant Technologies (APT), érinteni fogja ezeket a reakciókat, hogy
összegyűjtse az adott területről származó adatokat. A
kutatók úgy tervezik, hogy módosítják a növények genomjait,
így bizonyos ingerek, mint a vegyi anyagok, kórokozók, sugárzás
vagy elektromágneses jelek kiváltott válaszokat hoznak létre,
amelyek olvashatók és elemezhetők. Ezek a módosítások nem
befolyásolják a növények növekedési képességét.
A
növényi rendszerek energiafüggetlenek lennének, mivel
együttműködnének a növények biológiájával, és egyben
kimutathatatlan megfigyelés is.
A
növényszenzorokat más nem katonai alkalmazásokban is fel lehet
használni. Genetikailag módosíthatók, hogy felderítsék a
taposóaknákat vagy ronthatatlan szertartásokat a korábbi
konfliktusokból, hogy a közösségeket biztonságban tartsák.
"A
növények nagymértékben illeszkednek a környezetükhöz, és
természetes hatással vannak az alapvető ingerekre, például a
fényre és a hőmérsékletre, de bizonyos esetekben az érintésre,
a vegyszerekre, a kártevőkre és a kórokozókra is" - mondta
Blake Bextine APT programmenedzsere . "A
feltörekvő molekuláris és modellezési technikák lehetővé
teszik az észlelési és jelentéskészítési képességek
újragondolását számos ösztönzőhöz, amely nemcsak új
intelligenciaáramokat nyit meg, hanem csökkenti a hagyományos
érzékelőkhöz kapcsolódó személyi kockázatokat és költségeket
is."
A
cél az, hogy a lehető legkevesebbet alakítsuk ki a növények
tulajdonságaiból. A kutatók először laboratóriumokban és
üvegházakban próbálkoznak, mielőtt a természetes környezetbe
kerülnének. A növények felügyeletét olyan már létező
technológiával hajtják végre, amely alkalmas a növény
hőmérsékletének, a reflexiós kémiai összetételének és
távolról történő mérésére.
A szén nanotube-fonalak villamos energiát generálnak, ha feszítik és csavarják
A
"twistron" fonalakból készült ruhák a közeljövőben a
viselő testének mozgatórugásával képesek hordozni a hordozható
eszközöket.
Ha
összehasonlítjuk a viszonylag kiforrott megújuló energia
technológiák, mint a nap- és szélenergia, az energia-betakarító
szövet még gyerekcipőben jár, de a munka több a fronton már
így elég ígéretes
eredményeket ,
hogy folytassa a mikro léptékű villamosenergia forrásból. A
mechanikai energia villamos energiává történő átalakításának
egyik legutóbbi kutatása arra utal, hogy nemcsak a kis orvosi
eszközöket és a viselhető ruhákat egy speciális típusú
fonalból szőtt ruhával lehet meghajtani, de a "twistron"
fonal széles körű alkalmazása végül el tudná termelni a
villamos energiát az óceán hullámainak mozgása.
Egy
nemzetközi kutatók csapata, akiket a Dallas-i Texas Egyetem (UT
Dallas) és a dél-koreai Hanyang Egyetem kutatói vezetnek,
kifejlesztettek egy speciális fonalat szén nanocsövekből, amelyek
villamos energiát generálhatnak csavarodva vagy nyújtva, kis
helyigényű akkumulátorral biztosítja az energiát. " Maguk
a szén nanocsövek hihetetlenül vékonyak, körülbelül 10
000-szer vékonyabbak, mint egy emberi haj, mégis erősebbek az
acélnál, és miközben még nem teljesen egyszerűek vagy olcsóak,
mégis a csigás fonalak nagyszerű ígéretet mutatnak, mint a
mechanikus energiaszerkezeteket. A twistronnal ellátott inget
egy légző vagy szív monitor, vagy más kis méretű orvostechnikai
eszközök működtethetnének anélkül, hogy az akkumulátort be
kellene építeniük a csapathoz.
"A legegyszerűbb módja annak, hogy gondolkodjunk a csigás betakarítókon, van egy darab fonal, akkor megnyújtod, és ki áramlik." - Dr. Carter Haines, egyetemi kutatóprofesszor az Alan G. MacDiarmid NanoTech Intézetben, UT Dallasban
A
twistron fonalat elegendően csavarták, hogy önmagában
"feltekercselt gumiszalagként" tekerje fel, ami lehetővé
teszi az energiafogyasztás minőségét. Ha a "betakarító"
fonalat kinyújtják vagy megcsavarják, csökkenti a szén
nanocsövek térfogatát, ezáltal növeli az energiájukat, mivel a
fonalat a közelebb érkező elektromos töltések okozzák, ami
viszont növeli a fonal feszültségét és lehetővé teszi a
villamos energiát kell betakarítani. Dr. Ray Baughman, a
NanoTech Intézet igazgatója és a tanulmány társszerzője szerint
tekercselt twistron fonalak, amelyek másodpercenként 30-szor
nyúlnak ki, 250 watt csúcsteljesítményt hozhatnak
kilogrammonként, amelyről azt mondják, hogy "
A
Twistron betakarító fonalak vagy elektrolit bevonatot vagy
bemerülést igényelnek, amely egyszerű lehet az asztali só és a
víz számára, és bár a tengervíz sokkal összetettebb megoldás,
mint az, az óceánban lévő új anyag vizsgálata pozitív volt ,
és nagyobb mértékű alkalmazást eredményezhet a tengeri energia
területén. A kutatók szerint a twistron teljesítménye
felfelé növekszik, ha növeli a fonal átmérőjét, és
párhuzamosan több szálat helyez el, de a technika felgyorsításának
egyik pillanatában a gyártás költségei jelentkeznek. A
nagyszabású alkalmazások azonban csak a technika egyik aspektusa,
mivel az érzékelők, a kommunikáció és a tárgyak internetezete
az anyag egyik legmegfelelőbb felhasználási módja lehet.
"Ha a csigakerekercselőinket kevésbé lehetne költeni, akkor végső soron képesek lesznek az óceáni hullámokból elérhető hatalmas energiamennyiséget betakarítani, de jelenleg ezek a betakarítók a legmegfelelőbbek az érzékelők és az érzékelő kommunikációjának táplálására. mindössze 31 milligramm szén nanocsöves fűnyírókészülék szolgáltathatja a villamos energiát, amely egy 2 kilobájtnyi adatcsomagot 10 másodpercenként egy 100 méteres sugaron keresztül továbbít a tárgyak internete számára. " - Baughman
A
technológia, amely szabadalmakat nyújtott be a technológiára,
megjelentette megállapításait a Sciencefolyóiratban " A
szén nanotube fonal sodrása elektromos energiájának
betakarítása "
címmel .
A Google úgy néz ki, mint a só és a fagyálló megújuló energia tárolására
Az
abc, a Google anyavállalata, egy kísérleti X divízióval
foglalkozik, amely a "pie-in-the-sky" projektek
középpontjában áll, amelyek időről időre elkapták őket, de
megoldhatják a világ számos problémáját. Ez a divízió
szülte meg a Google önjáró autóját és a Project Loon-t, a nagy
magasságú léggömböket viselő Wi-Fi-t, és most már a
jobb sűrűségű
energiatárolásra helyezte
a látóterét .
Az
új Málta nevű
projekt az olvadt só tárolóból áll, amely egy ideje
ígéretes energiatárolási koncepció, és fagyálló fagypontú
hűtőházzal párosítva. Az olvadt só tároló napokig, akár
hetekig energiát tárolhat, így ideális megoldást jelent a
megújuló energiaforrásokra, amelyet jelenleg a legtöbb helyen
kell használni vagy elveszíteni.
Szerint
a Bloomberg ,
California már volt kiírási 300.000 MWh többlet villamos a rács,
hogy idén jött megújuló forrásokból. Ha ezt az energiát
tárolnák, több tízezer házat lehetett volna
meghajtani. Németország évente 4 százaléknyi szélenergiát
dob és Kína 17 százalékot dob.
© X
Ennek
a kettős hőenergiát tároló technológiának az előnyei az, hogy
képes tárolni az energia nagy sűrűségét, és valószínűleg
jóval olcsóbb, mint a lítiumelemek méretaránya. Ezenkívül
egyszerűen növelhető a só és a hideg folyadék tartályok
hozzáadásával, és a só több mint 40 évig feltölthető és
újra feltölthető.
Az
X a Silicon Valley-i kiskereskedelmi prototípust épített fel, és
olyan nagy üzleti partnereket keres, mint a GE vagy a Siemens, amely
kereskedelmi raszterként tesztelheti azt kereskedelmi
prototípusként. Miközben a projekt ambiciózus, X úgy
gondolja, hogy ez fontos és egy jó üzleti vállalkozás.
"Ha
a holdfénygyár egy nagy, fontos problémát ad fel, mint az
éghajlatváltozás, akkor talán soha nem fog megoldódni" -
mondta Obi Felten, az X igazgatója a Bloomberg-nek. "Ha
elkezdjük megoldani, akkor több milliárd és több milliárd
dollár van a piaci lehetőségekben."
Az
X csapat jelenleg anyagokkal és építési módszerekkel
büszkélkedik, hogy a technológia legjobb iterációjával jöhessen
létre.
Az új szén-dioxid-leválasztási technológia segíthet a mikrohullámú sütők újrahasznosításában és csökkenteni a költségeket
Az
erőművekben történő szén-dioxid-leválasztás javításáért
felelős nemzeti laboratóriumban kifejlesztett technológia képes
lehet arra, hogy segítse a sörfőzdék fogását és
újrahasznosítsa a CO2-t az erjesztési folyamatokból, miközben
csökkenti a költségeket.
Az
erőművek és a sörfőzdék nem úgy tűnnek, mintha nagyon sok
közös vonásuk lenne, kivéve talán az a tény, hogy a villamos
energiát a másik futtatásához hozzák létre, de legalább egy
kérdést osztanak meg, ami a CO2-kibocsátás. És a
közeljövőben közös technológiát nyújthatnak a CO2
csökkentésére a Lawrence Livermore National Laboratory (LLNL)
kutatói munkájának köszönhetően, akik olyan
szén-dioxid-leválasztási technikát fejlesztettek ki, amely
segíteni tudná a mikrohullámú sütőipari vállalatoknak a
költségek csökkentését és CO2-kibocsátásukat kibocsátást.
A
sörgyárak háromszor annyi CO2- t termelnek,
amennyi a karbonizáláshoz és palackozáshoz szükséges, csak
a természetes erjesztési folyamaton keresztül, és míg a nagyobb
sörfőzdék képesek lehetnek a CO2-visszanyerési rendszerek
megvásárlására, a kézműves sörfőzdék gyakran nincsenek abban
a helyzetben, erre. És éppen azért, mert a sörfőzde
megszerzi a CO2-t az erjedésből, nem jelenti azt, hogy
újrahasznosítja a végtermékbe, ahogyan azt az LLNL kutatói a
Coors Brewing Company-ban tartották meg:
"A Coors például az erjedési lépésekben évente körülbelül 300 millió font szén-dioxidot termel, de csak 80 millió fontot igényel, amelyek nagy részét jelenleg a beszállítók vásárolják." - LLNL
Az
újrahasználat helyett a CO2 megvásárlásának egyik következménye
az a költség, amelynek mintegy 80% -a a gáz szállítása miatt
következett be, és ha a sörfőzdék szén-dioxid-felhasználásban
és csomagolásban felhasználhatják CO2-jük egy részét, majd
eladhatják hogy más iparágakra támaszkodhassanak, alapvetően
önfenntartó CO2-ciklusokat működtethetnek, miközben
profitálhatnak szén-dioxid-kibocsátásukból is. Itt jön
létre az LLNL szén-dioxid-leválasztási technológiája, mivel
lehetővé teszi egy hatékony és környezetbarát CO2-visszanyerési
folyamatot, amely egy közös és olcsó anyagú szódabikarbónán
alapul.
A
kutatómódszer olyan gázáteresztő polimer mikrokapszulákat
alkalmaz, amelyek nátrium-karbonátot tartalmaznak, és mindkettő
hatékonyan képes elnyelni a CO2-t, és addig tartani, amíg hő
hatására felszabadul, és ezek a kapszulázott szódabikrok " újra
felhasználhatók örökre ",
az alapanyag bomlása nélkül . Ez lehetővé tenné a
sörfőzdök számára a CO2-kibocsátás költséghatékony módon
történő elfogását, majd a fogadó tartályokat elküldenék a
szén-dioxid mikrokapszulákból történő kivonására egy
CO2-szállítóval, és a visszanyert gáz egy része visszavezethető
a sörfőzdbe használat.
"Ezt a technológiát a széndioxid-kibocsátás légkörbe történő csökkentéséhez és a beszerzési költségek csökkentéséhez 75% -kal kell csökkenteni a sörgyárakban, ezért nemcsak a költségeket, hanem a költségeket is megtakarítjuk. a többlet értékesítésével is bevételt generálhatnak. " - Congwang Ye, LLNL mérnök és vezető kutató a MECS (Micro-Encapsulated CO2 Sorbents) csapathoz
Az Energiaügyi
Minisztérium szerint a
csapat következő lépése a koncepció kialakítása, amely úgy
tűnik, hogy a Kaliforniai Egyetem - a Davis pilótapincészet és a
sörgyár munkáiban működik. A csapat folytatni fogja a
kutatást további erjedéshez kapcsolódó szén-dioxid-leválasztási
vizsgálatokkal.
"A korai evangélistákkal és a kisebb sörfőzdékkel szeretnénk érettetni az ötletet, hogy végül felhasználhassuk azt a regionális sörfőzdék, erőművek és egyéb szén-dioxid-kibocsátási forrásokra." - Te
Azoknak
tudni ennek az új szén-dioxid elkülönítése technika, az eredeti
tanulmányt tettek közzé néhány évvel ezelőtt a Nature, a cím
alatt zárt
folyadék szorpciós széndioxid leválasztás .
A szolár festék hidrogént termel napfénytől és vízgőztől
Néhány
áttörés történt az évek során, amelyek ígéretet tettek arra
a jövőre, ahol a napelemeket festeni lehet vagy
permetezni a felületekre a könnyű napenergiához, bárhol. Az RMIT
Egyetem új
napkollektor technológiája egyedülálló módon alkalmazza a
napfényt a vízmolekulák hidrogén előállítására.
A
festék képes felszívni a vízgőzt a levegőben, mert olyan
anyagot tartalmaz, mint a szilikagél csomagok, amelyek a nedvességet
a gyógyszerek és az elektronika részeként tartják. Az
anyagot szintetikus molibdén-szulfidnak nevezik, és egy lépéssel
túlmutat a kiváló nedvességtartalmú szivacsról, félvezetőként
is működik, és katalizálja a vízmolekulák oxigénből és
hidrogénből történő felosztását.
A
titán-dioxid hozzáadásával a festék fokozza a napfény-elnyelő
képességét, így a festék hidrogén üzemanyag-üzem, amely
bármilyen felületre alkalmazható.
"A
titán-oxid a fehér festék, amelyet már most is használnak a
falfestékben, ami azt jelenti, hogy az új anyag egyszerű
kiegészítése átalakíthat egy téglafalat energiatermelő és
üzemanyag-termelési ingatlanokká" - mondta a vezető kutató
Dr. Torben Daeneke.
"Az
új fejlesztésnek számos előnye van: nincs szükség tiszta vagy
szűrt vízre a rendszer táplálására, minden olyan hely, ahol
vízgőz van a levegőben, akár a távoli, távol a vízektől távol
is."
A
festék szinte minden éghajlaton használható, még a nagyon száraz
is, amelyek közel vannak az óceánhoz.
A
molibdén-szulfidnak köszönhetően piros színárnyalatú festéknek
az a bónusza, hogy alapvetően zárt rendszert hoz létre. A
vízgőz abszorbeálódik hidrogén előállítására, de a hidrogén
égése vízgőzt hoz létre, amelyet a rendszer abszorbeálhat és
több hidrogént eredményezhet.
Az
alábbi új napfestékről videót tekinthet meg.
Solar Paint | RMIT University
A Forward Labs szolár tetője magasabb termelést ígér, alacsonyabb költséggel, mint a Tesla
Az
olcsó, tiszta otthoni energia egyszarvúja valószínűleg egy
megfizethető napenergia-tetőben lesz, amely nem úgy néz ki, mint
egy naptető, és amely gyorsan képes fizetni magának. Ez az
indítás lehet, hogy fejlesztette.
Az összes ricsaj felett Tesla napelemes tető kínál, amely felhívta egy kicsit a tűz a pézsma azon állítását, hogy ez „valójában kevesebbe kerül, mint egy normális tető”, akkor könnyen hiányzik néhány jelenlegi és a következő napelemes tető versenyző, mint például a SunTegra . De vannak más vállalatok is, amelyek innovatívak a vékonyfilmben, az épületbe épített fotovoltaikus (BIPV), a napelemek, a napellenzők és a napelemek területén, mint például a Forward Labs, amely most 2018-ra fenntartja a termékeit.
Az összes ricsaj felett Tesla napelemes tető kínál, amely felhívta egy kicsit a tűz a pézsma azon állítását, hogy ez „valójában kevesebbe kerül, mint egy normális tető”, akkor könnyen hiányzik néhány jelenlegi és a következő napelemes tető versenyző, mint például a SunTegra . De vannak más vállalatok is, amelyek innovatívak a vékonyfilmben, az épületbe épített fotovoltaikus (BIPV), a napelemek, a napellenzők és a napelemek területén, mint például a Forward Labs, amely most 2018-ra fenntartja a termékeit.
A
Forward Labs, a kaliforniai Palo Alto-ban alapított induló,
kifejlesztett egy "stand-seam" típusú napkollektoros
megoldást, amelynek célja a keverés, és nem a
kiemelés. Valójában, első pillantásra, nem úgy néz ki,
mint egy normál fémtető, és talán még a legkonzervatívabb HOA
szövetségeket is át tudná vinni, mégis évtizedekig olcsó
megújuló energiát nyújthatna. És nem csak ez, nem csak egy
napelem vagy panel, hanem réteges komponensrendszer, amely ötvözi
az edzett üvegfelületet és a napelemeket, valamint egy rejtett
rack-rendszert "bátor új tetőnk bátor új világunkra".
A
panelek nyolc különböző színben állnak rendelkezésre,
köszönhetően a vállalatnak az "optikai színes álcázó"
réteg bevonásával, amely közvetlenül az üveg alatt és a
napelemek felett helyezkedik el. Ez azt jelenti, hogy a "napelemeket"
bármely színben el lehet képzelni. a napelemek hatékonysága
magas. " A vállalat olyan monokristályos napelemeket
használ, amelyeknél a napelemes tetőtermékeknél nagyobb
igénybevételnek számítanak, mint az egyéb napkollektoros
termékek, elérve a négyzetméterenkénti 19W-ot (a versenytársak
számára kínált négyzetméterenként 11W-hoz képest), és a
vállalat szerint ez akár 33% -kal kevesebb lehet mint a hasonló
Tesla naptető, miközben még mindig ugyanolyan mennyiségű
villamos energiát termel.
"A célunk, hogy a napenergia tetőt piacra dobjuk, hármas volt, olyan integrált napelemes rendszert fejlesztettünk ki, amely jól néz ki, optimalizálja az energiatermelést és felgyorsítja a beruházások megtérülését.A többi naptető egyszerűen nem kínálja ugyanazt a megtérülést, amelyet a lakástulajdonosok számítanak pénzükért.
"Az ilyen fantasztikus költségmegtakarítások elérése meglehetősen egyszerű volt. Megfizethetőbb anyagokat használunk, mint versenytársaink, és szabványos gyártási eljárásokat alkalmaznak. A tető beépítési folyamata egyszerű és gyors - telepíthetjük rendszerünket más cégek által felhasznált idő felénél. A lakástulajdonosok számára nyújtott előny a befektetés megtérülése, amely feleslegessé teszi a szokásos napi megtérülési időt. "- Zach Taylor, a Forward Labs vezérigazgatója és terméképítészete.
A
cég honlapja szerint a tető nem napkollektoros részei körülbelül
8,50 dollár / négyzetméterre kerülnek, és a napkollektor
költsége 3,25 dollár / watt lesz, a teljes telepítési idő 2-3
nap. A már futó több bétaverzióval a Forward Labs 2018-ban
1000 dolláros visszatérítendő előleget fizet elő első gyártási
teteje előrendelésére, amely eredetileg San Francisco környékén
és annak környékén helyezkedett el. Egy érdekes,
környezetkímélő megoldásnál a vállalat azt is kimondja, hogy
" együttműködik
a feltörekvő aszfalt-újrafeldolgozó létesítményekkel ",
hogy megoldja a tetők eltávolítását a napkollektoros rendszerek
telepítésekor.
Az apró chip az elektronika élettartamát felülmúlja
Ha a
telefon akkumulátorának élettartama a
létezésed megrázó, akkor ez az Ön számára. A San
Antonio-i Egyetem (UTSA) mérnökei,
a Ruyan Guo professzora által vezetett elektrotechnika és
számítástechnika szakemberei fejlesztettek ki egy chipet, amely
szinte bármelyik gadget élettartamát meghosszabbíthatja.
A
kis chip csak a pinhead mérete, de a lehetősége nagyszerű. A
chip képes kisebb teljesítményű elektronikát használni, mint
például az okostelefonok, sokkal hatékonyabban dolgozni,
csökkentve azt az időtartamot, ameddig be kell dugnia az
elektronika energiafogyasztását az életünkben.
"Ez
a chip használható bármi, ami egy akkumulátoron működik" -
mondta az UTSA kutatója, Shuza Binzaid. "Az energiát úgy
kezeli, hogy az eszköz tovább tartson."
Amikor
az emberek szeretnék meghosszabbítani a telefon akkumulátorának
élettartamát, ez általában azt jelenti, hogy alacsony
energiafogyasztású üzemmódba kapcsolja, amely kikapcsolja a
telefon számos funkcióját az akkumulátor töltöttségének
megőrzése érdekében. A chip segítségével ugyanazt a
hatalomvételi üzemmódot lehet elérni, miközben a telefon teljes
funkcionalitással működik.
A
kutatók azt mondják, hogy a chip javítja az elektronika
hatékonyságát annyira, hogy a kisebb elemeket az egész fórumon
használhassák.
Az
akkumulátor élettartamának nagymértékű javulása miatt a chip
különösen alkalmas orvosi alkalmazásokra. Képzeljétek el a
ritmusmérőket, a defibrillátorokat és a jövőbeli orvosi
érzékelőket, amelyek szinte határozatlan ideig futhatnak,
eltávolítva a többszörös invazív műtétek kockázatát, hogy
kicseréljék az elemeket, amikor alacsonyak.
Ugyanazokat
az előnyöket látták olyan szenzorokban is, amelyek szemmel
tartják a levegőszennyezést, a tüzeket, sőt a hidak és az
épületek szerkezeti integritását is. A kis szerkentyűket,
például a fitness monitorokat ritkán kell felszámolni.
A
kutatócsoport éppen most kapott támogatást a Nemzeti Tudományos
Alapítványtól a csip kereskedelmi forgalomba kerülésének
céljából. Most a mérnököknek keményen meg kell hozniuk,
hogy melyik iparágra kell összpontosítaniuk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése