Koncentrációs
táborlakó
lesz
a szabad Afrika valamennyi
népe, és a börtönőrük a
terrorista
zsidó nép lesz
Miért éppen Izrael?
Miért
éppen Izraeltől kell félteni a magyar függetlenséget? Jó pénz,
az izraeli pénz? És, ha igen, kinek és mire? Miért jelent
nemzetbiztonsági kockázatot, ha egy politikusnak izraeli útlevele
is van? Peresz csak viccelt, vagy tényleg gyarmatosítanak minket?
Antifasiszta hiszti és összeesküvés-elméletek helyett íme, csak
a tények!
Az
elmúlt két hét vezető közéleti híre kétségtelenül Gyöngyösi
Márton képviselő „zsidólistázó" mondata. A pontosság
kedvéért szögezzük le, a „listázás" kifejezést a
jobbikos politikus nem használta, kétségtelen viszont, hogy –
miként maga is elismerte - védhetetlenül rosszul és pontatlanul
fogalmazott, habár a szövegkörnyezetből egyértelműen kitűnik,
hogy a
közéletben
szerepet vállaló esetleges magyar-izraeli kettős állampolgárokban
lát nemzetbiztonsági kockázatot. Hogy okkal-joggal vagy
sem, arról lehet vitatkozni. Mi több, kell is – érvek ellen
érveket, tények ellen tényeket felsorakoztatva, nem pedig
megbélyegző jelzőkkel dobálózva. A botrányban éppen ez, vagyis
a lényeg sikkadt el, bár a fülsiketítő nácizással együtt
itt-ott felszínre bukott egy fontos kérdés: miért éppen Izrael,
miért éppen a közéletben esetlegesen tevékenykedő
izraeli-magyar kettős állampolgárok jelentenének nemzetbiztonsági
kockázatot?
Aki
erre zsigerből rávágja, hogy azért, mert az ezen elmélkedők
antiszemiták és nácik, az akár be is fejezheti e cikk olvasását.
A világ ennél jóval sokszínűbb, az emberek, a vélemények, a
kételyek és a kérdések árnyaltabbak, hogysem ilyen-olyan
ideológiai bélyegekkel felcímkézett skatulyákba volnának
szoríthatók. Többre jutnánk, ha a kibékíthetetlen vitában álló
felek legalább hozzávetőleges nyíltsággal, higgadt
tárgyszerűséggel ütköztetnék álláspontjaikat.
Nem
tisztünk eldönteni – pláne nem holmi ledorongoló jelzővel
irányba állított magabiztos tőmondattal -, hogy valóban
létezik-e ilyen nemzetbiztonsági kockázat. Vélelmekre,
feltételezésekre épülő kombinálásba is fölösleges
belebonyolódni. Mindössze annyit tehetünk, hogy alább
felsorakoztatunk néhány olyan dokumentálható, igazolható tényt
és jelenséget, melyeket érdemes megrágni és mérlegelni.
Jó
pénz, csak...
Hogy
szó ne érhesse a ház elejét, kezdjük mindjárt Bajnai Gordon
kormányának külügyminiszterével, Balázs Péterrel, aki 2009
június 27-28-án Korfun a NATO-Oroszország Tanács külügyminiszteri
szintű ülésén, illetve az EBESZ külügyminiszteri
értekezletén ezt
mondtaorosz
kollégájának, Szergej Lavrovnak:
„Az
orosz pénz jó pénz,
csak szeretjük
tudni, hogy mik a szándékai.
" Hozzátette,
Magyarország akkor tudja „jól
fogadni" az orosz tulajdonszerzést Magyarországon, ha az
„arányos,
átlátható és kiszámítható."
És
azt is mondta még az orosz tőkéről:
„...bizonyos
nagyságrenden felül a kormányzatnak tudnia kell róla, számolnia
kell vele, s az is elképzelhető, hogy hatást gyakorol rá."
Nos,
Balázs Péter fontos dolgot mondott. Igen,
minden
esetbe tudni kell, hogy a külföldi tőke milyen céllal jönne
Magyarországra.
Az
világos, hogy a
tőke
célja alapvetően a
befektetett pénz megsokszorozása, vagyis a
haszon létrehozása,
aminek
azonban minden egészséges állam határt szab, éspedig ott, ahol a
piaci szabadság végződik, és a nemzetstratégiai érdek
kezdődik.
Balázs
Péternek tehát igaza volt. Olyannyira, hogy ezen alapelvet –
mármint hogy
bizonyos
nagyságrenden felül a kormánynak tudnia kell az idegen tőke
jelenlétének mikéntjéről és céljairól –
minden
külföldi tőkére ki
kell terjeszteni. Természetesen az izraelire is.
Hogy
miért? Főképp azért,
mert
Simon Peresz, Izrael államelnöke nyíltan meghirdette Magyarország
felvásárlását:
„Izraeli
üzletemberek befektetnek az egész világon. Izraelnek precedens
nélküli gazdasági sikerei vannak, mostanra kivívtuk gazdasági
függetlenségünket, fölvásároljuk Manhattant, Lengyelországot
és Magyarországot. (…)
Manapság
gyarmatok létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet
birodalmakat alapítani.
Nézzék meg, mekkora birodalmat épített ki magának rendőrség és
katonaság nélkül Bill Gates, s azt is láthatják, hogy micsoda
ereje van neki. A kormányok ezzel szemben nem képesek realizálni
az erejüket, van költségvetésük, de nincs pénzük.
A
kormányoktehát képtelenek
az eredményes működésre, de a cégeket nem kötik gúzsba a
korlátozások."
(Simon
Peresz, Izrael államelnöke hazája legfontosabb gazdasági
összejövetelén, a Kereskedelmi Irodák Szervezetének éves rendes
közgyűlésén 2007. október 10-én Tel-Avivban)
E
megnyilvánuláshoz valamilyen módon viszonyulni kell(ene) a magyar
közélet minden szereplőjének.
A
jellemző csönd beszédes. Pedig a felvásárlás víziója nem új
keletű. Ezelőtt harminc évvel már ezt olvashattuk: „Kizárhatjuk
megfontolásainkból azt a lehetőséget, hogy a közép- és
nagyvállalatoknál belföldi magántőkés gyakorolja a tulajdonosi
funkciókat. (...) A nagytőke felszámolása harminc év után már
olyan irreverzibilis folyamat, amelyen
csak külső kolonializáció változtathatna." (Bauer Tamás: A második gazdasági reform és a tulajdonviszonyok, Mozgó Világ, 1982. november. Igen, ez az a Bauer Tamás. A hírhedt ex-SZDSZ-es magyargyűlölő, Gyurcsány egyik jobbkeze.)
csak külső kolonializáció változtathatna." (Bauer Tamás: A második gazdasági reform és a tulajdonviszonyok, Mozgó Világ, 1982. november. Igen, ez az a Bauer Tamás. A hírhedt ex-SZDSZ-es magyargyűlölő, Gyurcsány egyik jobbkeze.)
Mit
is jelent magyarul a
kolonializáció?
Gyarmatosítást.
A
túlzott külföldi tulajdonszerzés
-
avagy a baueri kifejezéssel élve kolonializáció -
pedig
nemzetbiztonsági
kérdéseket is fölvethet.
A
tulajdonviszonyok és a
tőkekoncentráció
ugyanis döntően meghatározhatja egy társadalom lélektani
állapotát
és
így a belső stabilitást. A közel 90 százalékban közvetlenül
külföldi
kézben lévő bankrendszer például a devizahitelezésnek hazudott
machinációkkal az érintetteket családtagokkal együtt számítva
közel négymillió embert ejtett túszul, kiforgatva
őket tulajdonukból, otthonukból.
őket tulajdonukból, otthonukból.
(A
modell száz évvel ezelőtti archetípusát érzékletesen
dokumentálta Kazárföldön című
szociográfiájában Bartha Miklós.)
Tehát
nem árt a külföldi tőke szándékait ismerni.
4.000.000.000
dolláros érdeklődés
No
de ismerjük vajon az izraeli tőke céljait? Ha nem,
forduljunkautentikus
forrásokhoz!
„Izrael
az egyik legnagyobb befektető Magyarországon, a kapcsolatokat
fejleszteni szándékozunk. A közeljövőben
mezőgazdasági
szakemberek érkeznek Magyarországra,
hogy
a lehetséges befektetésekről tárgyaljanak itteni kollégáikkal.
A
hangsúlyos
témák
közül
mindenképpen meg kell említeni az
alternatív
energiahordozók kiaknázását,
vagy
éppen a Kapuváron is meglévő
gyógyvizek
hasznosítását. (…)
A
legfontosabb feladatom felmérni azokat a lehetőségeket, amelyekben
a magyarok partnerei lehetnek az izraeli befektetőknek."
Ezt
nem más
nyilatkozta
a
Kisalföldnek 2008
áprilisában, mint Aliza Bin-Noun akkori
izraeli
nagykövet.
Mármost kétségtelen tény, hogy a
Mármost kétségtelen tény, hogy a
mezőgazdaság,
illetve a vízkincsMagyarország stratégiai ágazatai,
ezért
nem mindegy, kik, milyen formában és milyen céllal fektetnek be
ezen területekbe.
Az
izraeli nagytőke az 1990-es évek közepén körül kezdett
jelentősebben érdeklődni a magyarországi befektetési lehetőségek
iránt. Akkoriban - tevékenységüket finanszírozandó - megvetette
lábát hazánkban a Leumi Bank is, melynek számos botrány után be
kellett zárnia budapesti fiókját.
Az 1990-es
évek közepe óta
nem
szűnik az izraeli lelkesedés,
éventeátlagosan mintegy
300 millió dollárt ruháznak
be
Magyarországon
a zsidó államból érkezett vállalkozók.
A
jelenleg hazánkban „dolgozó" izraeli tőke nagyjából 4
milliárd dollár.
Ezzel
Izrael a Magyarországon befektetett külföldi pénzmennyiség
tekintetében a nem európai befektetők sorában az Egyesült
Államok mögött a második hazánkban, de a legnagyobb európai
államokat - Németország, Franciaország, Nagy- Britannia -
tekintetbe véve is az élvonalban van.
Persze
erre bárki mondhatja, hogy ezzel semmi gond, a külföldi tőke
keresi a hasznot. Nyilván így is van - de emlékezzünk vissza, mit
is mondott Balázs Péter, Bajnai külügyminiszter az orosz tőkével
kapcsolatban! Tény pedig, hogy
az
izraeli tőke kifejezetten stratégiai ágazatok iránt érdeklődik.
Legfőképpen az ingatlanpiac iránt, olyannyira, hogy az összes
hazánkban forgó izraeli befektetés több mint hatvan százaléka e
területet érinti.
Kartellek,
trükkök, kutatások
Számos
bevásárlóközpont született a zsidó államból jött vállalkozók
tőkéjéből, a
Duna
Pláza és
a nyomában
országszerte
kialakult plázahálózat például teljes egészében izraeli
érdekeltség.
Amellett,
hogy ezek átalakították a városképi környezetet,
ellehetetlenítették
a magyar mezőgazdasági kis és közepes méretű termelőket, és
nem mellesleg fénysebességgel alakították ki a „plázázó"
ember típusát.
De
nem csak bevásárlóközpontokban utaznak az izraeliek, hanem
lakó-
és egyéb ingatlanokban is.
A főváros
tizenharmadik
kerületének meghatározó
arculatformálója
ma
már az izraeli-amerikai közös tulajdonban lévő
Autóker-Holding,
mely
számos
lakóparkot jegyez. A
budapesti „ingatlanfejlesztések"
gyakorlatilag izraeli monopóliummá váltak, hiszen több mint 70
százalékban a zsidó államból érkezett vállalkozók érdekeltek
bennük.
Egyes
szakemberek szerint az ingatlanpiacon megtermelt minden
második forint izraeli haszon.
Igazán pontos adatok sajnos nincsenek, mert több olyan offshore-cég
is tevékenykedik Budapesten, melyről csak sejteni lehet, hogy
izraeli érdekeltség.
Ami a
lakóparképítést illeti, ez pénzigényes
műfaj. A szükséges
pénzelőteremtésének
számtalan
módja van. A leggyakoribb az, hogy a részvénytársaság-szerűen
működő
befektető
cég bankgaranciával pénzt köt le Izraelben,
majd
ezt transzferálják a magyarországi bankvilágba, hogy itt
kedvezményes hitelt tudjanak fölvenni.
Ettől
fogva máris amagyar
adófizetők által a bankokba
helyezett pénzzel sáfárkodnak,
arról
nem beszélve, hogy míg Izraelben két százalék körül kamatozik
a pénz, addig hazánkban jóval magasabb a kamatláb. Budapest tehát
az izraeli „ingatlanfejlesztők" hídfőállása, de az elmúlt
években egyre erőteljesebben érdeklődnek a vidék iránt is.
Ennek
oka egyebek mellett az, hogy a Közel-Keleten állandósult
bizonytalanság, a háborús helyzet miatt az
izraeli
tőke előszeretettel keres magának biztonságos, stabil üzleti
környezetet.
S
Magyarországot, úgy tűnik, valamiért ilyennek találják a zsidó
állam vállalkozói. Köztük az izraeli illetékes hatóságok
szerint is
szép
számmal akadnak olyanok, akik itteni tranzakcióikkal ügyesen
kibújnak az izraeli adótörvények alól.
De
nem csak „ingatlanfejlesztők", hanem vásárlók is szép
számmal érkeznek Magyarországra. Az Ingatlanbróker magazin 2008
nyarán hosszabb írásban elemezte az izraeliek budapesti
ingatlanbizniszeit. A szakmai orgánum a Jediot Ahronot című
izraeli napilapra hivatkozva azt állította, hogy
a
zsidó állam befektetői körében Toronto után Budapest a második
legnépszerűbb város.
Az
Ingatlanbróker közölte azt az információt is, hogy
több
tízezer ingatlan
van izraeli tulajdonban, melyek értékesítése gyakorta egyes
izraeli cégek közti kartellezések nyomán
kialakult árak szerint történik. Az
„ingatlanfejlesztők" tehát
alapvetően
meghatározzák az ingatlanpiaci viszonyokat.
Ez
pedig döntően befolyásolja az építőipart, amit mindig
húzóágazatnak szoktak tekinteni.
Csakhogy
a
hazai építőipari cégek jelentős része bedőlt, mások napról
napra próbálnak életben maradni.
Ennek
oka az az általános tapasztalat, hogy izraeli beruházók gyakran
megtévesztik a kivitelezőket, vagy olyan körülményeket
teremtenek, hogy a kivitelező garantáltan ne tudja teljesíteni a
szerződésben aprólékosan rögzített feltételeket. Ily módon
gyakran
töredékét fizetik ki a magyar vállalkozók járandóságának.
Az
izraeli tőke emellett
kedveli
a vegyipart és a gyógyszergyártást is.
Ma
Magyarország
legerősebb
gyógyszergyártó mamutcége az izraeli tulajdonú Teva,
melynek
debreceni üzeme olyannyira jelentős, hogy a cég néhány éve
bezárta angliai telephelyét, s a brit piacot is a Magyarországon
gyártott készítményekkel látja el. A gyógyszeripar pedig ilyen
meglódult időkben, amikor egymást éri a kergemarhakór, a
madárinfluenza vagy a sertésinfluenza, stratégiai szerepet kap, és
igencsak jó üzlet
Akárcsak
az
információ-technológia
és a telekommunikáció.
E
területekre vonatkozóan 2009 elején írt alá Eli Yishay akkori
izraeli kereskedelmi, munkaügyi és ipari miniszter és Molnár
Károly akkori magyar kutatás-fejlesztési miniszter
Jeruzsálemben kutatás-fejlesztési
megállapodást.Az
egyezmény deklarált célja, hogy együttműködésre serkentse a
két ország vállalkozásait az információtechnológia és a
telekommunikáció terén. Az esetleges
közös
projektek a tervek szerint állami támogatásban is részesülhetnek.
Háború
és béke izraeli kézben
Mint
látható, a Magyarországon jelentős mennyiségben jelen lévő
izraeli
tőke tehát
az
ingatlanpiacon, a gyógyszer- és vegyiparban, a mezőgazdaságban és
a távközlésben van jelen, s érdeklődik a vízvagyon és az
alternatív energiahordozók iránt is.
Ezek stratégiai
ágazatok.
Amagyar
államnak tehát indokolt lenne illő tisztelettel fölvetni
az
oroszpénzzel kapcsolatban
megfogalmazott kérdést izraeli vonatkozásban is, a
választópolgároknak
pedig
minden
fülsiketítő és figyelemelterelő vértolulás ellenére is
igenis
joguk van tudni, kik azok a magyar közéletben, akik ezen állam
útlevelét is birtokolják.
Annál
inkább,
mert
más országok történései intő példaként szolgálnak.
„Két
izraeli kabinetminiszterünk van,
az
egyik háborúval foglalkozik
(David Kezerasvili
honvédelmi
miniszter),
a másik pedig tárgyalásokkal (Timur
Jakobasvili
területi egységért felelős
államminiszter),
és
itt az izraeli részvétel: háború és béke egyaránt izraeli
zsidók kezében van."
A
szöveg nem antiszemita összeesküvés- elmélet szüleménye, az
eredeti, angol nyelvű változat így szól: „We
have two Israeli cabinet ministers, one deals with war (Defense
Minister David Kezerashvili), and the other with negotiations (State
Minister for Territorial Integration Temur Yakobashvili), and that is
the Israeli involvement here: Both war and peace are in the hands of
Israeli Jews." A
forrás pedig nem más, mint a Haaretz
című izraeli lap.
Ha
tehát erről,
mármint
döntő befolyással rendelkező személyek kettős, jelesül grúz
és izraeli állampolgárságáról Grúzia vonatkozásában
egy
izraeli lapban nyíltan beszélhet a nemrég megbukott
(egyébként
amerikai állampolgársággal is rendelkező)
grúz
elnök,
Miheil
Szaakasvili,
akkor
Magyarországon sem lehet tabu e téma. A
magyar embereknek
joguk van tudni,
milyen
céllal favorizálja látványos
súllyal
hazánkat
a stratégiai ágazatok iránt érdeklődő izraeli tőke, és
voltak-e,
vannak-e a közéleti szereplők között olyanok, akik e célok
elérését a közélet fontos pozícióiban a felvásárlást
hirdető államfő országának útlevelét is magukénak tudva
igyekeznek előmozdítani.
(A
Magyar Nemzeti Bank devizagazdálkodási főosztályát - 1950-től
1953-ig tartó pénzügyminisztériumi kitérőjétől eltekintve -
1948-tól 1988-ig vezető, majd a Jegybank első elnökhelyettesi
tisztségét betöltő, eközben 1982 és 1988 között a Nemzetközi
Valutaalap magyarországi kormányzójaként is ténykedett, majd
1990-től 1994-ig az izraeli-magyar vegyes cég, a Leumi-Hitelbank
Rt. alelnökeként, később igazgatótanácsi elnökeként szerepet
vitt, történelmi léptékben
a
magyar állam eladósodásáért felelősséget viselő,
2006-
ban a Gyurcsány-kormány által kitüntetett, 2009-ben elhalálozott
Fekete
Jánoson kívül.)
Azt
pedig ki-ki eldöntheti, hogy mindezt nemzetbiztonsági kockázatként
értékeli-e vagy sem.
Egy
örök liberális toposzt idézve
érdemes felnőttként
kezelni a
társadalmat e téren is.
Ágoston
Balázs
És
akkor még szó sem esett a médiáról és fegyverekről....
Egyébként
meg nem csak az izraeli tőke veszélyes, hanem minden idegen
érdekeltség. Csak itt a veszélyességi fok tolódik el nagyon az
izraeli irányába.
Ugyanis minden idegen tőkét egy erős állam vissza tud verni ha utközik az érdekeivel. Mert az izraeli tőkén kívül csak hasznot keres. Az izraeli viszont be akar ide örökre rendeszkedni.
Egyébként tőke nem tőke, nem ezen van a hangsuly. Hanem azért nem szabad emlegetni mert a hosszutávú kérdésektől odzkodnak nehogy elgondolkodtató legyen, majd később mint logikai kövezkeztetés.
Miért nem magyar fajú vezetése van az országnak. És ez a kulcs. Miért idegen nemzetekből származók vezetik egy teljesen más fajú nemzetet.
Fordítsuk csak meg a kérdést.
Miért lázadtak a zsidók a romai uralom ellen? Csak nem raszisták voltak? Vagy?
Ugyanis minden idegen tőkét egy erős állam vissza tud verni ha utközik az érdekeivel. Mert az izraeli tőkén kívül csak hasznot keres. Az izraeli viszont be akar ide örökre rendeszkedni.
Egyébként tőke nem tőke, nem ezen van a hangsuly. Hanem azért nem szabad emlegetni mert a hosszutávú kérdésektől odzkodnak nehogy elgondolkodtató legyen, majd később mint logikai kövezkeztetés.
Miért nem magyar fajú vezetése van az országnak. És ez a kulcs. Miért idegen nemzetekből származók vezetik egy teljesen más fajú nemzetet.
Fordítsuk csak meg a kérdést.
Miért lázadtak a zsidók a romai uralom ellen? Csak nem raszisták voltak? Vagy?
És
ami még nagyon fontos.
Mi a baj a raszizmussal, már ha lenne értelme, mert például semmi bajom az inuitokkal. A raszizmust itt szerintem azt jelenti, hogy nem nagyon szeretem a betolakodó ,kecskebaszó, kaftános redvás zsidókat. Akik a pénzügyi manővereikkel kifosztják népemet, őlik a nyugdijasokat és gyermekeink életterét és jövöjét teszik tönkre. Vagy ha az ötödik hadoszlopként müködtetett cigányokat veszem alapul, akik élősködnek rajtunk. Akkor igen marhára raszista vagyok. És bármily különös ez egy redvás zsidónak rohadt büszke vagyok rá.
És ha csak nem köves slomóval kell konferenciázgatnom semmi hátrány nem ér. Sőt. Próbáljátok ti is ki.
Majd meglátjátok másnap rendesen felkel a nap. És a buszra is felengednek pedig jegylukasztás közben hangosan szoktam üvöltözni, hogy mocskos gyerekgyilkos zsidókat utálom.
Mi a baj a raszizmussal, már ha lenne értelme, mert például semmi bajom az inuitokkal. A raszizmust itt szerintem azt jelenti, hogy nem nagyon szeretem a betolakodó ,kecskebaszó, kaftános redvás zsidókat. Akik a pénzügyi manővereikkel kifosztják népemet, őlik a nyugdijasokat és gyermekeink életterét és jövöjét teszik tönkre. Vagy ha az ötödik hadoszlopként müködtetett cigányokat veszem alapul, akik élősködnek rajtunk. Akkor igen marhára raszista vagyok. És bármily különös ez egy redvás zsidónak rohadt büszke vagyok rá.
És ha csak nem köves slomóval kell konferenciázgatnom semmi hátrány nem ér. Sőt. Próbáljátok ti is ki.
Majd meglátjátok másnap rendesen felkel a nap. És a buszra is felengednek pedig jegylukasztás közben hangosan szoktam üvöltözni, hogy mocskos gyerekgyilkos zsidókat utálom.
A
zsidókkal kapcsolatban a rasszizmus vádja fából vaskarika, mivel
nem képeznek egységes rasszt. Fel kell homályosítani az ezzel
vagdalkozókat.
Az állampolgárság megszerzésének egyik feltétele (elvileg) az eskü is, az adott állam iránti lojalitás megfogadása. Két állampolgársággal (és nem kettős állampolgársággal) rendelkezve, éles helyzetben, amikor a két állam érdekei között kell dönteni, akkor vajon melyik mellett dönt a delikvens? Hogy ez biztos legyen, azért nem lehet két állampolgárságú személy stratégiai pozícióban.
Nem mellesleg, a Parlamentben hűsöló zsidók, és az összes többi, izraeli állampolgársággal rendelkező zsidó nem kettős állampolgár, mivel a zsidók csak elenyészű kisebbségben magyar állampolgárok! A Parlamentben ilyenformán tisztán izraeli állampolgárok ülnek.
Megnéztem az 1867. évi XVII. törvénycikk nem adott nekik állampolgárságot, pusztán az ország izraelita lakosainakbiztosította minden politikai és polgári jog gyakorlását. Lakosokról van szó benne és nem a Szent Korona alattvalóiról, és nem állampolgárság megadásáról. A lakos az nem egyenlő az állampolgárral.
A 1879. évi L. törvénycikk a magyar állampolgárság megszerzéséről és elvesztéséről alapján pedig, ami még a 2. Világháború után is hatályban volt, azok, akik (most nem részletezem) 10 évnél hosszabb időre elhagyták az országot (pl. alijáztak Izraelbe) és ezt nem jelentették be, elveszítették az állampolgárságukat a kiskorú gyerekeikkel együtt. Ugyanígy, ha más állam államplgárságát felvették. Van ebben a törvényben még más nyalánkság is, ami miatt hiába hivatkoznak arra, hogy az őseik magyar zsidók voltak. Ilyen pl., hogy ha magyar nő idegen állampolgárhoz megy feleségül, akkor a kiskorú gyerekeivel együtt elveszti a magyar állampolgárságát. Vagyis, ha egy batyus magyar nőt vett feleségül (érdekházasság az állampolgárság megszerzésére), akkor nemhogy nem kaphatta meg a magyar állampolgárságot, hanem a nő is elveszítette a magyart, és ha nincs magyar állampolgárság, akkor az utód sem lehet magyar állampolgár.
Amúgy pedig, az azt hiszem, az 1897 körüli törvény, ami az izraelita felekezeteket elismerte egyenrangúnak, eléggé bizonyítja, hogy az 1867-es emancipációs törvény nem adott nekik állampolgárságot. Ezen a kérdésen a Jeruzsálemi királyi cím sem változtat, mert az nem egy ténylegesen uralt terület volt, csupán cím.
Át fogom nézni az 1000 év összes, zsidókra vonatkozó törvényét, és csinálok egy összeállítást az állampolgárságukról, csak hogy tudják, hogy tudjuk, hogy jog szerint nálunk semmiképpen nem azok.
Különben is egy dolog úgy állampolgárságot veszteni, hogy a határt átteszik az ember feje felett, és kényszerítik, hogy vagy lemond vagy takarodik, tehát ártatlan benne, vagy amikor valaki saját döntéséből elhagyja az országot.
Az állampolgárság megszerzésének egyik feltétele (elvileg) az eskü is, az adott állam iránti lojalitás megfogadása. Két állampolgársággal (és nem kettős állampolgársággal) rendelkezve, éles helyzetben, amikor a két állam érdekei között kell dönteni, akkor vajon melyik mellett dönt a delikvens? Hogy ez biztos legyen, azért nem lehet két állampolgárságú személy stratégiai pozícióban.
Nem mellesleg, a Parlamentben hűsöló zsidók, és az összes többi, izraeli állampolgársággal rendelkező zsidó nem kettős állampolgár, mivel a zsidók csak elenyészű kisebbségben magyar állampolgárok! A Parlamentben ilyenformán tisztán izraeli állampolgárok ülnek.
Megnéztem az 1867. évi XVII. törvénycikk nem adott nekik állampolgárságot, pusztán az ország izraelita lakosainakbiztosította minden politikai és polgári jog gyakorlását. Lakosokról van szó benne és nem a Szent Korona alattvalóiról, és nem állampolgárság megadásáról. A lakos az nem egyenlő az állampolgárral.
A 1879. évi L. törvénycikk a magyar állampolgárság megszerzéséről és elvesztéséről alapján pedig, ami még a 2. Világháború után is hatályban volt, azok, akik (most nem részletezem) 10 évnél hosszabb időre elhagyták az országot (pl. alijáztak Izraelbe) és ezt nem jelentették be, elveszítették az állampolgárságukat a kiskorú gyerekeikkel együtt. Ugyanígy, ha más állam államplgárságát felvették. Van ebben a törvényben még más nyalánkság is, ami miatt hiába hivatkoznak arra, hogy az őseik magyar zsidók voltak. Ilyen pl., hogy ha magyar nő idegen állampolgárhoz megy feleségül, akkor a kiskorú gyerekeivel együtt elveszti a magyar állampolgárságát. Vagyis, ha egy batyus magyar nőt vett feleségül (érdekházasság az állampolgárság megszerzésére), akkor nemhogy nem kaphatta meg a magyar állampolgárságot, hanem a nő is elveszítette a magyart, és ha nincs magyar állampolgárság, akkor az utód sem lehet magyar állampolgár.
Amúgy pedig, az azt hiszem, az 1897 körüli törvény, ami az izraelita felekezeteket elismerte egyenrangúnak, eléggé bizonyítja, hogy az 1867-es emancipációs törvény nem adott nekik állampolgárságot. Ezen a kérdésen a Jeruzsálemi királyi cím sem változtat, mert az nem egy ténylegesen uralt terület volt, csupán cím.
Át fogom nézni az 1000 év összes, zsidókra vonatkozó törvényét, és csinálok egy összeállítást az állampolgárságukról, csak hogy tudják, hogy tudjuk, hogy jog szerint nálunk semmiképpen nem azok.
Különben is egy dolog úgy állampolgárságot veszteni, hogy a határt átteszik az ember feje felett, és kényszerítik, hogy vagy lemond vagy takarodik, tehát ártatlan benne, vagy amikor valaki saját döntéséből elhagyja az országot.
Tisztelt
Miniszterelnök úr !
Mielőtt
tovább ecsetelnénk , hogy nemzetbiztonsági kérdés a zsidó
kettős állampolgárok közéleti funkciói, és mielőtt itt is
polgárháborúra játszva kirobbantanák a cigány – magyar
ellentétre hajazó polgárháborút, vagy úgy járnánk mint a
Birodalmi Amerika, hogy zsidó érdekből folytat háborúkat a világ
ellen , és áldozza fel amúgy munkanélküli fiait és lányait, a
cionista profitszerzés oltárán , és rabolja le a fél világot a
zsidó terroristákkal , itt álljunk meg egy kicsit és
gondolkodjunk.
Gondolkodóba
ejtő az a tény ahogy a külügyminisztériumunk elsóhajtott
elsődleges terrorista országoknak megnyílik , és rögtön katonai
segítséget ajánl fel. Igen Mali- ról beszélek , kikkel sem
határvitában nem állunk , sem homokot nem akarunk behozni, de még
a tuaregek tevéire sem fáj a fogunk. Mégis a terrorista csoportban
érezhetjük magunkat , mert a külügy úgy döntött a zsidó
érdekeket Afrikára is ki kell terjeszteni. Mielőtt a világ
legnagyobb koncentrációs táborát ami most Gáza lenne teljesen
bekerítve vesztegzár alatt tartva se ki se be emberfia ott nem
közlekedhet. Lakosság kiéheztetve , gyógyszertől élelemtől
megfosztva csak vegetálhat, és ha a koncentrációs tábor
fogvatartóinak úgy hozza a kedve még meg is bombázza foszfor
bombákkal , mert ha már lud legyen kövér alapon , de kérdem én
miért nem disznó, ugyan is elég mocskosak . Mióta az új földes
úr bajnai- döbrögi el libázta e témát és az Izraelnek szánt
segélyt ellopta elég disznó a helyzet. Na szóval mielőtt egész
Afrikára kiterjesztik ezt a koncentrációs tábort, és mi is
börtönőrnek szegődnénk a külügy jóvoltából, le kéne
szögezni egy pár fogalmat. Magyar ország nem akar terrorista
állammá válni , még ha a külügy arra hajaz is . Könnyű nekik
tele vannak zsidóval, és persze hogy , nem a magyar érdekeket
képviselik most sem.
Hogy
ez mennyire így van a magyar érdekeket egyáltalán nem is
képviselik ebben az intézményben , ezért vannak a magyar verések
még mindig , ezért nincs autonómiája még mindig Erdélynek , és
sorolhatnánk a kifogásokat de csak a vak nem látja e dolgokat , és
a vak hűséget esküdött FIDESZ-esek.
Tisztelt
Miniszterelnök úr ! Ha eredményt akar elérni ezen a téren is
kérem a külügyminisztériumot bízza meg a holokauszt múzeum
üzemeltetésével azt jól szolgálnák a fiuk és a lányok a többi
emberét pedig küldje el Galíciába, és a közéletben ténykedő
rabló zsidókat még csapja hozzájuk, és vagyonukat elkobozva
batyuztassa őket az új hazába. Így talán meglesz a nemzeti
vagyonunk is , és a rabló politikai gengszter váltásunk is
megtörténik , és végre magyar emberek fogják védeni a magyar
érdekeket. A rabló pártocskákra sincs szükségünk , kik csak a
széthúzást a megosztást erőltették erre a népre, ha hagyták
volna nemzetté válni , - akkor mondhatnám népnek e roncshalmazt,
de innen szép felállni, és ha kell nemzetté kovácsolódni .
Vissza véve a monetáris jogot és gyakorolni is azt a bankokat
államosítani , és behívni az iszlám bankokat a zsidó tőkét
visszafogni , ha kell kiűzni a maffia pénzeket ,- úgy mint
fegyverkereskedelmi , drogpénzeket ember és szervkereskedelemből
származó pénzeket - zárolni kell és elkobozni mint a többi
halandótól .
Miniszterelnök
úr ! Ha ezeket a kérdéseket helyre tesszük, és a világ egy jobb
hely lesz akkor már fél sikerünk lesz Magyarország megmentésére.
Ha a bürokratikus vízfejű Európai uniót is otthagyjuk, és a
nemzetek Európáját támogatjuk és építjük akkor biztos, hogy
élni fog a Magyar nemzetállam és nem igázzák le a Galíciai jött
mentek.
Kérem
a Miniszterelnök urat !
Szabaduljon
meg a FIDESZ zsidajaitól , mert a jobb oldali liberálisok sem
jobbak a baloldali zsidóknál, mindkét oldal rabolja öli a
magyart.
Ezt
kívánja öntől egy nemzetben gondolkodó magyar a sok közül akik
még mindig így gondolkodnak , és eszük ágában sincs a
hazaárulókkal egy gyékényen árulni.
És
ha már katonákat küldünk Maliba kérem küldje a késelő
cigányokat és a rabló és gyilkos zsidókat, hátha a Galíciai
táj megtetszik nekik és kint maradnak , így nem cigányosodik el
az ország 2050- re, és még mindig Magyar országnak hívják majd
a Kárpátmedencét.
De
ha a terrorista Magyarországot erőlteti a túlzsidósodott
külüggyel a mi vállunkra ne támaszkodjon , mert nincs már nekünk
semmink csak jóhiszeműségünk, és az élni akarásunk, a
szabadkőműves hordát a külügytől a Tudományos Akadémiáig meg
kell tisztítani, és a magyar érdekeket kell képviselni e cionista
elemeknek is , vagy telepítse őket a cigány sorokra, hogy ne
uszítsák a magyarokra a nincstelen kilátástalan életű
embertársaikat. Ott elmélkedjenek a Finnugor ősmondákon , hátha
a cigányok ősmondáját is megtalálják ezek az ÁVH- s unokák
kik még mindig uralják a politika színpadát.
Most
is elég sok a haramia a politikai közélet színpadán , de mi lesz
ha ránk szabadul az a sisere had amit bajnai gyurcsány lmp képvisel
Kik nyíltan hazaárulók és a bankvilág üdvöskéik, kiket jól
kitömnek pénzzel , hogy hatalomra segítésük után a pénz
szivacsukkal , még a nadrágjainkat is lehúzzák rólunk. A terror
gépezet már eddig is ki volt építve és működött is hellyel
közel , de ha ezek nyernek az ÁVH- s húsdarálót is beindítják
, mert még 4000000000 magyart a másvilágra kell küldeniük. Egyet
nem értek meg , hogy csak a jobboldaliakat gyilkolják meg
balesetnek álcázva pl. Hajder esete, vagy ott van Brejvik
ténykedése, csak ők tudnak bombát készíteni és robbantani ,
mert zsidó kapcsolataik vannak , nálunk egy bajnai egy gyurcsány
nem válhat közlekedési baleset áldozatává, és utána nem
sokkal mikor a figyelem lanyhul , jöhetne a család. De ezt minden
nagy értéket elrablónál el kellene végezni egészen a családig
, hogy ne legyen értelme lerabolni a közösséget a nemzetet. De
mit várhatunk ahol az olajrablók dirigálnak a draskovics
terrorista keresztapák irányítanak a háttérből a zsidó
vakolókkal, a szent tehenekkel.
Miniszterelnök
úr ! Nőjünk fel a feladatra, tegyük rendbe ezt az országot, hogy
ne váljék az uzsorások kamatrabszolgájává. Megérdemli ez a nép
hogy emelt fővel járjon , hisz nem hollókosztos , homofóbb, nem
szervkereskedő, nem drogüzér, és nem fegyverkereskedő, és nem
egy rabló horda, csak egy befogadó állam volt eddig, de ezen
változtatni kell , ahogy az élet ezt most kikényszeríti belőlünk,
vagy elveszünk egy szálig.
Miniszterelnök
úr! Döntsön belátása szerint , de mi terroristákat nem
támogatunk , elég volt a szemkilövetőkből , elég volt a
bankokból , az elsődleges terroristákból, és az uzsora
kamatjukból. És elég volt a fülkeforradalmárok FIDESZ-es
zsidajaikból, mert a jobboldal liberálisai is csak lerabolják ezt
az országot, tehát az ellenségeink, és ezt ők alakították ki a
közélet le rablásával , és a nemzeti vagyonunk
eltulajdonításával. És ezt nem bocsájtjuk meg soha, mint azt sem
hogy zsidó ÁVH – saink a Dunába darálták a magyarok legjavát.
Védheti őket a Miniszterelnök úr! DE ha eljön az idő mindnyájan
egyként cselekedve egy molotov koktélt még el tudunk dobni a
népünk ellenségére, a rabszolgatartóink kiszolgálóira. Isten
áldja magyar országot, és Isten óvja a magyarok kifosztóit
népünk haragjától , kik most rabigára fognak bennünket, ha
hagyjuk.
Angol-cionista pénzügyi összeesküvés
Nem
is oly rég az iráni sajtóban jelent meg egy jó leleplezö cikk
arról, hogy a 2008-as pénzügyi válságot a globális elit
"messianisztikus" (háborúpárti) frakciója idézte elö
szándékosan.Angol-zionist
financial conspiracy
www.presstv.ir/detail/239756.html
Hasonló információk találhatók benne mint A hazudott 700 milliárd helyett 16 billió dollár vészkölcsön lett szétosztva c. írásban.
A jovonk.info lefordította magyarra:Angol-cionista pénzügyi összeesküvés
jovonk.info/2012/06/02/angol-cionista-penzugyi-osszeeskuves
(1 trillió angolul = 1 billió magyarul)
www.presstv.ir/detail/239756.html
Hasonló információk találhatók benne mint A hazudott 700 milliárd helyett 16 billió dollár vészkölcsön lett szétosztva c. írásban.
A jovonk.info lefordította magyarra:Angol-cionista pénzügyi összeesküvés
jovonk.info/2012/06/02/angol-cionista-penzugyi-osszeeskuves
(1 trillió angolul = 1 billió magyarul)
Éppen
azt halljuk, hogy a Bank of England főnöke, Sir Mervyn King
kijelenti: többet kellett volna tenni ahhoz, hogy a jelenlegi
válságot elkerüljük!
Nos, Mr King, Ön bizonyára fején találta a szöget, tekintettel arra, hogy Ön volt az, aki engedélyezte előző miniszterelnökünknek, Gordon Brown-nak, hogy kisöpörje az aranyrudakat a Bank of England páncéltermeiből és átküldje azokat az EU-nak.
Ön az, Mr King, aki mindent tud az országban zajló csalásról, annak rákos daganat szerű terjedéséről a jelenlegi miniszterelnöktől kezdve vezető parlamenti képviselőkön keresztül egészen a Lordok Házának tagjaiig.
Ön az, Mr King, aki az Új Világrend pénzügyi hatalmát képviseli Nagy-Britanniában, és Ön az egyedül, aki engedi, hogy trilliók csússzanak be és ki ebből az országból a legteljesebb mértékben ellenőrizetlenül.
A legelképesztőbbnek azt a tényt tartom, hogy ez az ember már 1990 óta van a Bank of England-nél, és ennek ellenére van annyira arcátlan, hogy hangoztassa: többet kellett volna tennünk... Feltételeznénk, hogy a helyzet ismeretében és a szakmai végzettségei birtokában ez az ember képes kéne legyen nem csupán arra, hogy felismerje a láthatáron fenyegető összeomlásokat, de arra is, hogy azokat meg is oldja, aszerint ahogy és amikor érkeznek.
Nos, Mr King, hadd világosítsam hát Önt fel arról, mi is zajlik valójában a világban, mi történik itt az Egyesült Királyságban, és hogy Ön miért is nem tesz semmit az ellen!
Hatalmas csalás és korrupció folyik minden áldott nap itt az Egyesült Királyságban és Ön tud róla, mert Ön része a rohadásnak és továbbra is engedélyezi, hogy az megtörténjen! 15 trillió $-nak (azaz a tejes USA adósságnak) megfelelő összeget irányítottak az USA Reserve Bankból (Fed) a HSBC Bankba Londonba, majd továbbították a Royal Bank of Scotland-nak. Úgy tűnik, senki sem tudja, mi történt a pénzzel ezek után, de ugyan kit érdekel?! „Mi is az a 15 trilliócska barátok közt elosztogatva?”! Hozzátenném, hogy a teljes USA adósság valójában jóval meghaladja ezt az összeget, akár a háromszorosa is lehet annak... és közben gondoljunk arra a 46 millió amerikaira, akik USA élelmiszerjegyeken élnek!
Hihetőnek tartom, hogy további 6 trilliárd $-t adtak annak az Olaszországnak, amelyik, mint mindannyian tudjuk, most már az Új Világrend (NWO), más nevén az IMF uralma alatt van...! Amit én annyira dühítőnek tartok, az a nyílt arrogancia, ahogy az a sok NWO-s féreg intézkedik kormányzati körökben, bankokban, és a nagyvállalatok szintjén. Gordon Bowden és én megneveztünk és megszégyenítettünk sokat közülük előző írásaimban, a díszes társaság élén a drága miniszterelnökünkkel, David Cameronnal. Ugye amikor leleplezzük a csalás és megvesztegetés hatalmas hálóját, meg kell keressük a pókot és mondanom sem kell, az a pók nem más, mint a Rotschildok... (Soros György az ő nemzetközi ügyintézőjük - szerk.) nagy kövér férgek, amelyek a brit nép húsán híznak.
Nem háríthatjuk a felelősséget egy személyre akkor, amikor olyan pondrókkal állunk szemben, mint Alan Greenspan, Timothy Geithner, Ben Bernanke és egy rakás Rotschildnak nevezett féreg, akik még több olajat öntöttek a tűzre. Egyáltalán, el tudják azt Önök képzelni, hogy ezek 750 000 tonna aranyrúd költöztetéséről meséltek, amikor ezidáig összesen 1507 tonnát bányásztak?!
Sikerült érthetővé tennem, átlátják már, hogy miről van szó? Nem látják, mennyire gonosz ez az NWO és hogyan pénzelik önmagukat számtalan hatalmas pilótajátékkal, cselszövéssel, amiket a boszorkánykonyháik ezreiből üzemeltetnek a világ majdnem minden államában. Lépjünk ki ebből az országból egy pillanatra és gondolkodjunk el egy ilyen szemfényvesztésen:
Mindannyian tudjuk, a 9/11 egy belső művelet volt nemcsak a Mossad, a CIA és sok magas beosztású hivatalnok részvételévél, de tudatában voltak-e annak, hogy mi történt tulajdonképpen a Pentagonban közvetlenül azelőtt, hogy egy cirkáló rakéta (és nem egy Boeing!) belecsapódott? Hadd helyezzem ezt igaz megvilágításba egy ez idő tájt megjelent újságcikk foszlányával. A címlapon ez volt olvasható:
„A Federal Reserve nem tud elszámolni 15 trillió $-ral”.
A megelőző 18 hónapban a Wall Street-ről eltűnt kb 15 trillió $. A 9/11-et megelőzően Donald Rumsfeld védelmi miniszter elismerte, hogy minisztériuma nem tud elszámolni 2.3 trillió $-ral. Nos, míg az emberek a sertésinfluenzával voltak elfoglalva, a Federal Reserve főfelügyelője halkan elismerte, nem tud elszámolni 9 trilliárd $-ral. Ha mondjuk naponta elköltöttek volna 1 millió $-t Jézus születése óta, még nem érték volna el az 1 trillió dollárt, 31 710 év kellene ahhoz, hogy elérjük az 1 trilliót.
Az a helyzet, hogy a trillió $-os összeg nem is egy valós szám gyakorlati síkon, és ez azt jelzi, hogy embereinket és nemzetünket kifosztották. Annak a hivatalnak az irodái, amelyik a Védelmi Minisztérium hiányzó pénzeit vizsgálta, a Pentagon épületének azon részében voltak, ahova a rakéta becsapódott... ez is egy biztos módja a kivizsgálások leállításának, nem gondolják?
Még mindig arra a 15 trillió $-ra gondolván...csak képzeljék el, hogyan tudott ugyanaz az összeg átkelni a „tavon” a HSBC/RBS markában találva magát, hogy aztán egyszerűen eltűnjön? Ha esetleg nem tudták, a bátor Lord James of Blackheath volt az, aki szót emelt ez ügyben idén márciusban a Lordok Házában. A következő cím alatt megtekinthetik a Háznak benyújtott előadását:
Pénzügyi terrorizmus Amerikában: több, mint 1 millió haláleset évente, 62 millió ember nulla tulajdonnal, míg a gazdasági elit 46 trillió $-ral meglépett.
Ugyanaz történik ebben az országban, amit az imént olvastak, egy másik léptékben. A mi politikai és pénzügyi szféránkat a cionisták pénzelik és ellenőrzik, akik pártolják a csalás és megvesztegetés zsinórmértékét. Mielőtt folytatnám, eltérek kissé ettől a pénzügyi vonaltól, hogy bemutassam, milyen mélyen beágyazódott a cionisták által vezérelt Új Világrend ebben az országban. Diktál a politikusainknak és ellenőrzi azokat, egy állandó háborút tart fenn egy nem létező ellenséggel szemben, amit Al-Kaidának, vagy ahogy George Bush bevezette: „a terrorizmus, vagy a gonosz tengelye ellen folytatott háborúnak” neveznek.
Ez nagyon fontos a mi gazdaságunk vonatkozásában, több okból is:
- hatalmas összegeket szív el az adófizetők pénzéből és irányítja át a fegyverkereskedelem magánjellegű üzletszférájába
- lehetővé teszi, hogy az NWO végrehajtsa „geopolitikai terveit”
- az olaj hordónkénti árát hihetetlen magasságokba röpíti
- mint a gyógyszeripar befektetéseként üzemel.
Hétfő reggel egy rádióvita részese voltam az Oroszország Hangjánál (The Voice of Russia) 12 St James Square, Londonban. A beszélgetés tárgya „egy évvel Bin Laden halála után, illetve az Al-Kaida jelenlegi állapota” volt. A meghívottak Dr Christina Hellmich a Reading Egyetemről, Valentina Soria a Védelmi és Biztonsági Tanulmányok Egyesült szolgálatainak Intézetétől, és két további vendég, akikkel stúdión kívülről teremtettek kapcsolatot: Lorenzo Vidino a Svájcban működő Zürichi Biztonsági Tanulmányok Központjából és Robert Crowley a Kockázatelemző Tanácsadó Csoporttól.
A témafelvezető után szót kaptam, hogy nyilatkozzam ebben a roppant ellenmondásos ügyben. Mondandómat azzal kezdtem, hogy az Al-Kaida nem létezik, soha sem létezett, és hogy ez az egész az „iszlamofóbia” részeként arra hivatott, hogy a terrorizmus rémképét fenntartsa.
Eleve arra gondoltam, hogy én leszek a tövis a két rózsa között, amikor Christina és Valentina szólalt meg, de aztán nyilvánvalóvá vált, hogy egyfajta cionista ideológiát hallgatok 4 az 1 ellen arányban, és hogy nem számít a véleményem, azt nem veszi tudomásul a másik fél, az elfogadás legkisebb jelét sem adja. Különösen, amikor azt mondtam, hogy Bin Ladent nem ölték meg egy évvel ezelőtt, hanem történetesen 2001 december 14-e körül a Rawalpindi-i katonai kórházban meghalt.
Azzal folytattam, hogy a 9/11 és 7/7 egyaránt belső műveletek voltak, és említést tettem a madridi vonatrobbantásról, amitől aztán Lorenzo rohamba lendült háta mögött a többi három elszánt támogatásával. A műsoridő szűk keretein belül nem bocsátkozhattam e nagy horderejű ügy részleteibe, tehát úgy döntöttem, nem megyek bele ebbe a függő játszmába, kihagyom.
Az Al-Kaidát nem tették felelőssé a madridi robbantásért. A Legfelsőbb Bíróság megsemmisítette Basel Ghalyoun és Mohamed Almallah Dabas ellen korábban hozott ítéletet, amely mindkettejüknek 12-12 év börtönt szabott ki terrorcsoport tagságának vádjával. Szintén felmentette Abdelilah El Fadual El Akilt, 9 év börtön alól, amit terrorista csoporttal való együttműködés miatt kapott, akárcsak Raul Gonzalez Pena, aki robbanó anyagok és szerkezetek előállítása / leszállítása miatt kapott 5 évet.
Más szóval, Spanyolország Legfelsőbb Bírósága szerint ezek az egyének nem tartoztak terrorszervezethez, legalábbis nem egy iszlám terrorcsoporthoz. Látszólag nem volt elég bizonyíték ahhoz sem, hogy a bandavezérnek tartott Mohamed „az egyiptomi” ellen hozott ítéletet megerősítsék, így a többi ítélethez hasonlóan azt is kihajították.
Egyébként 6 spanyol állampolgárnak is köze volt a bűncselekményhez, közülük ketten ténylegesen kormányzati informátorok, akik drog ügyletekben stb is érintettek. Röviden, a csoportban volt két balek, és a bizonyítékok azt támasztották alá, hogy a Spanyol Civil Gárda robbantási osztaga volt a bűncselekmények mögött, és egy „Al-Kaida által ihletett terrorcsoport” fondorlatos meséjével táplálták a tömeghisztériát. Úgy döntöttem, nem szellőztetem meg az ügyet, nyilvánvaló okokból kifolyólag.
A fentieket azzal a szándékkal iktattam be, hogy rámutassak egy ország gazdasága, háborúk és konfliktusok, geopolitikai tervek, természetes erőforrások közötti szoros összefüggésre. Mindig is fenntartottam azt a véleményemet, hogy a jelenség „terrorizmusként” való címkézése téves. Én inkább a „szabadságharc” kifejezést alkalmazom, olyan körülmények között, amikor valakik betörnek a hazádba vagy átveszik a saját erőforrásaid fölötti hatalmat fegyverek kényszere alatt. Hitem szerint a nyugati imperializmus egy öngerjesztő terrorizmust termel ki magából és a kettő együtt rekord mélységű szegénységet eredményez.
Annak tudatában elmondhatjuk, hogy az az általános helyzet, ami ebben az országban eluralkodott, a cionista Új Világrend agyszüleménye, még nehezebbé teszi ezeknek az elszabadult, irányíthatatlanná vált folyamatoknak a kiigazítását.
Az USA rúdaranyat és aranyban fizetendő bemutatóra szóló kötvényeket visz át Európába, így azokat rávezetik az európai bankok könyvelési mérlegeire az ennek megfelelő hitel-kötelezettség nélkül, ami fenntartja a bankok fizetőképességét, ezáltal meggátolja a Wall Street által Európának folyósított hitel ellenében hullámszerűen fellépő hitel-nemteljesítési csereügyletek több trillió $-os igényeit. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy a kifosztott amerikai nép jó ideje a Wall Street-i bűnözőknek fizet.
Akadt azért egy valaki, akinek volt hozzáfűzni valója az Egyesült Királyság és az EU-ban kialakult helyzettel kapcsolatban. Teljesen egyértelmű, hogy egy gigantikus pénzmosó műveletet vezényelnek, melynek az elsőrangú célja az, hogy alátámassza a velejéig romlott, csaló USA kincstári piacot.És most, amikor ennek a csalásnak bizonyításához az i-re csupán a pontot kell feltenni, Lord James of Blackheath volt olyan kedves, hogy szolgáltatta a részleteket.
Szeretném hozzáfűzni azt a tényt is, hogy dollár billiók, ha nem trilliók értékében keringenek olyan piszkos pénzek, amelyek közvetlen kapcsolatban állnak a drog kartellel és egyértelműen a CIA-vel, MI5/6-tal, Moszaddal és másokkal, akik szintén az Új Világrendhez tartoznak.
Visszatérve a mi első számú bűnözőnkhöz, idézzük Sir Mervyn Kinget:
„Együttérzek azokkal az emberekkel, akik dühösek a pénzügyi válság miatt, amely elindított egy mély gazdasági visszaesést 1 millió munkahely elvesztését eredményezve”. Hozzátette: „Önök közül ez sokaknak mélységesen igazságtalannak tűnik, és az is. Meg tudom érteni, miért dühös olyan sok ember.”
Nos, Mr „Ponzi” King (szerkesztői kiegészítés: Charles Ponzi szélhámos csaló 1882-1949), úgy gondolom, hogy a brit nyilvánosság túl van már azon, hogy egyszerűen dühös lenne, és ha módjuk lett volna rá, rég kipenderítették volna a bársonyos állásából! Egy másik jelentésben az áll, hogy a helyzet ellen hozott rövid távú intézkedések valójában súlyosbíthatják az alapvető gazdasági gondokat, elmélyítik a hitelválságot, és az adófizetőkre terhelik a számlát...hát, Mr King, ezt Ön bizonyára telibe találta.
Abban az esetben, ha Önök, a nyilvánosság, nem figyeltek volna fel rá, Mr King ahhoz nagyon hasonlóan dolgozik, mint ahogy az ő Új Világrendes pajtása, Ben Bernanke (FED) teszi: mindketten egyre több pénzt nyomtatnak. Ha fel tudják idézni, idén február 5-e körül hangzott el ez a bejelentés:
Sir Mervyn King, a Bank of England vezére újra indítja a nyomdákat ezen a héten és legyárt további legalább 50(?) milliárd fontot azért, hogy feltartóztassa a mély válság kísértetét!
Amint egy országot kivéreztettek, behozzák az NWO által futtatott IMF-et hogy hiteleket nyújtson azoknak az országoknak, amelyeket korábban megb... És az ő új gazdasági megszorításaikkal nem egyszerűen csak irányítják azt az országot, hanem továbbra is és egyre inkább erőszakot követ el a társadalom közép- és alsóbb osztálybeli adófizetőin.
Összegzésként elmondhatjuk, az NWO világosan látja, hogy az olyan helyeken, mint az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság, mi jelentjük a legnagyobb fenyegetést az ő folytonos vagyon-, erőforrás-, és hatalom felhalmozásukra (szerkesztői vélemény: ez nyilvánvalóan nem így van, az említett két angolszász ország cinkosként otthont és kiváltságokat biztosít a cionista világuralomra törő politikának, ezekben az országokban a társadalom túlnyomó többsége elvtelen, hitetlen, agymosott, multikulti fogyasztó. Mint ilyen, nem alkalmas a hatékony ellenállásra.). A leginkább sebezhető országok Tunézia, Algéria, Albánia, Egyiptom és más afrikai és közel-keleti országok (arab tavasz), de még mindig terjed a világ nagy részén, és most a gyengébb európai államokat fenyegeti.
Forrás: PressTv
Bartha László - Jövőnk.info
Nos, Mr King, Ön bizonyára fején találta a szöget, tekintettel arra, hogy Ön volt az, aki engedélyezte előző miniszterelnökünknek, Gordon Brown-nak, hogy kisöpörje az aranyrudakat a Bank of England páncéltermeiből és átküldje azokat az EU-nak.
Ön az, Mr King, aki mindent tud az országban zajló csalásról, annak rákos daganat szerű terjedéséről a jelenlegi miniszterelnöktől kezdve vezető parlamenti képviselőkön keresztül egészen a Lordok Házának tagjaiig.
Ön az, Mr King, aki az Új Világrend pénzügyi hatalmát képviseli Nagy-Britanniában, és Ön az egyedül, aki engedi, hogy trilliók csússzanak be és ki ebből az országból a legteljesebb mértékben ellenőrizetlenül.
A legelképesztőbbnek azt a tényt tartom, hogy ez az ember már 1990 óta van a Bank of England-nél, és ennek ellenére van annyira arcátlan, hogy hangoztassa: többet kellett volna tennünk... Feltételeznénk, hogy a helyzet ismeretében és a szakmai végzettségei birtokában ez az ember képes kéne legyen nem csupán arra, hogy felismerje a láthatáron fenyegető összeomlásokat, de arra is, hogy azokat meg is oldja, aszerint ahogy és amikor érkeznek.
Nos, Mr King, hadd világosítsam hát Önt fel arról, mi is zajlik valójában a világban, mi történik itt az Egyesült Királyságban, és hogy Ön miért is nem tesz semmit az ellen!
Hatalmas csalás és korrupció folyik minden áldott nap itt az Egyesült Királyságban és Ön tud róla, mert Ön része a rohadásnak és továbbra is engedélyezi, hogy az megtörténjen! 15 trillió $-nak (azaz a tejes USA adósságnak) megfelelő összeget irányítottak az USA Reserve Bankból (Fed) a HSBC Bankba Londonba, majd továbbították a Royal Bank of Scotland-nak. Úgy tűnik, senki sem tudja, mi történt a pénzzel ezek után, de ugyan kit érdekel?! „Mi is az a 15 trilliócska barátok közt elosztogatva?”! Hozzátenném, hogy a teljes USA adósság valójában jóval meghaladja ezt az összeget, akár a háromszorosa is lehet annak... és közben gondoljunk arra a 46 millió amerikaira, akik USA élelmiszerjegyeken élnek!
Hihetőnek tartom, hogy további 6 trilliárd $-t adtak annak az Olaszországnak, amelyik, mint mindannyian tudjuk, most már az Új Világrend (NWO), más nevén az IMF uralma alatt van...! Amit én annyira dühítőnek tartok, az a nyílt arrogancia, ahogy az a sok NWO-s féreg intézkedik kormányzati körökben, bankokban, és a nagyvállalatok szintjén. Gordon Bowden és én megneveztünk és megszégyenítettünk sokat közülük előző írásaimban, a díszes társaság élén a drága miniszterelnökünkkel, David Cameronnal. Ugye amikor leleplezzük a csalás és megvesztegetés hatalmas hálóját, meg kell keressük a pókot és mondanom sem kell, az a pók nem más, mint a Rotschildok... (Soros György az ő nemzetközi ügyintézőjük - szerk.) nagy kövér férgek, amelyek a brit nép húsán híznak.
Nem háríthatjuk a felelősséget egy személyre akkor, amikor olyan pondrókkal állunk szemben, mint Alan Greenspan, Timothy Geithner, Ben Bernanke és egy rakás Rotschildnak nevezett féreg, akik még több olajat öntöttek a tűzre. Egyáltalán, el tudják azt Önök képzelni, hogy ezek 750 000 tonna aranyrúd költöztetéséről meséltek, amikor ezidáig összesen 1507 tonnát bányásztak?!
Sikerült érthetővé tennem, átlátják már, hogy miről van szó? Nem látják, mennyire gonosz ez az NWO és hogyan pénzelik önmagukat számtalan hatalmas pilótajátékkal, cselszövéssel, amiket a boszorkánykonyháik ezreiből üzemeltetnek a világ majdnem minden államában. Lépjünk ki ebből az országból egy pillanatra és gondolkodjunk el egy ilyen szemfényvesztésen:
Mindannyian tudjuk, a 9/11 egy belső művelet volt nemcsak a Mossad, a CIA és sok magas beosztású hivatalnok részvételévél, de tudatában voltak-e annak, hogy mi történt tulajdonképpen a Pentagonban közvetlenül azelőtt, hogy egy cirkáló rakéta (és nem egy Boeing!) belecsapódott? Hadd helyezzem ezt igaz megvilágításba egy ez idő tájt megjelent újságcikk foszlányával. A címlapon ez volt olvasható:
„A Federal Reserve nem tud elszámolni 15 trillió $-ral”.
A megelőző 18 hónapban a Wall Street-ről eltűnt kb 15 trillió $. A 9/11-et megelőzően Donald Rumsfeld védelmi miniszter elismerte, hogy minisztériuma nem tud elszámolni 2.3 trillió $-ral. Nos, míg az emberek a sertésinfluenzával voltak elfoglalva, a Federal Reserve főfelügyelője halkan elismerte, nem tud elszámolni 9 trilliárd $-ral. Ha mondjuk naponta elköltöttek volna 1 millió $-t Jézus születése óta, még nem érték volna el az 1 trillió dollárt, 31 710 év kellene ahhoz, hogy elérjük az 1 trilliót.
Az a helyzet, hogy a trillió $-os összeg nem is egy valós szám gyakorlati síkon, és ez azt jelzi, hogy embereinket és nemzetünket kifosztották. Annak a hivatalnak az irodái, amelyik a Védelmi Minisztérium hiányzó pénzeit vizsgálta, a Pentagon épületének azon részében voltak, ahova a rakéta becsapódott... ez is egy biztos módja a kivizsgálások leállításának, nem gondolják?
Még mindig arra a 15 trillió $-ra gondolván...csak képzeljék el, hogyan tudott ugyanaz az összeg átkelni a „tavon” a HSBC/RBS markában találva magát, hogy aztán egyszerűen eltűnjön? Ha esetleg nem tudták, a bátor Lord James of Blackheath volt az, aki szót emelt ez ügyben idén márciusban a Lordok Házában. A következő cím alatt megtekinthetik a Háznak benyújtott előadását:
Pénzügyi terrorizmus Amerikában: több, mint 1 millió haláleset évente, 62 millió ember nulla tulajdonnal, míg a gazdasági elit 46 trillió $-ral meglépett.
Ugyanaz történik ebben az országban, amit az imént olvastak, egy másik léptékben. A mi politikai és pénzügyi szféránkat a cionisták pénzelik és ellenőrzik, akik pártolják a csalás és megvesztegetés zsinórmértékét. Mielőtt folytatnám, eltérek kissé ettől a pénzügyi vonaltól, hogy bemutassam, milyen mélyen beágyazódott a cionisták által vezérelt Új Világrend ebben az országban. Diktál a politikusainknak és ellenőrzi azokat, egy állandó háborút tart fenn egy nem létező ellenséggel szemben, amit Al-Kaidának, vagy ahogy George Bush bevezette: „a terrorizmus, vagy a gonosz tengelye ellen folytatott háborúnak” neveznek.
Ez nagyon fontos a mi gazdaságunk vonatkozásában, több okból is:
- hatalmas összegeket szív el az adófizetők pénzéből és irányítja át a fegyverkereskedelem magánjellegű üzletszférájába
- lehetővé teszi, hogy az NWO végrehajtsa „geopolitikai terveit”
- az olaj hordónkénti árát hihetetlen magasságokba röpíti
- mint a gyógyszeripar befektetéseként üzemel.
Hétfő reggel egy rádióvita részese voltam az Oroszország Hangjánál (The Voice of Russia) 12 St James Square, Londonban. A beszélgetés tárgya „egy évvel Bin Laden halála után, illetve az Al-Kaida jelenlegi állapota” volt. A meghívottak Dr Christina Hellmich a Reading Egyetemről, Valentina Soria a Védelmi és Biztonsági Tanulmányok Egyesült szolgálatainak Intézetétől, és két további vendég, akikkel stúdión kívülről teremtettek kapcsolatot: Lorenzo Vidino a Svájcban működő Zürichi Biztonsági Tanulmányok Központjából és Robert Crowley a Kockázatelemző Tanácsadó Csoporttól.
A témafelvezető után szót kaptam, hogy nyilatkozzam ebben a roppant ellenmondásos ügyben. Mondandómat azzal kezdtem, hogy az Al-Kaida nem létezik, soha sem létezett, és hogy ez az egész az „iszlamofóbia” részeként arra hivatott, hogy a terrorizmus rémképét fenntartsa.
Eleve arra gondoltam, hogy én leszek a tövis a két rózsa között, amikor Christina és Valentina szólalt meg, de aztán nyilvánvalóvá vált, hogy egyfajta cionista ideológiát hallgatok 4 az 1 ellen arányban, és hogy nem számít a véleményem, azt nem veszi tudomásul a másik fél, az elfogadás legkisebb jelét sem adja. Különösen, amikor azt mondtam, hogy Bin Ladent nem ölték meg egy évvel ezelőtt, hanem történetesen 2001 december 14-e körül a Rawalpindi-i katonai kórházban meghalt.
Azzal folytattam, hogy a 9/11 és 7/7 egyaránt belső műveletek voltak, és említést tettem a madridi vonatrobbantásról, amitől aztán Lorenzo rohamba lendült háta mögött a többi három elszánt támogatásával. A műsoridő szűk keretein belül nem bocsátkozhattam e nagy horderejű ügy részleteibe, tehát úgy döntöttem, nem megyek bele ebbe a függő játszmába, kihagyom.
Az Al-Kaidát nem tették felelőssé a madridi robbantásért. A Legfelsőbb Bíróság megsemmisítette Basel Ghalyoun és Mohamed Almallah Dabas ellen korábban hozott ítéletet, amely mindkettejüknek 12-12 év börtönt szabott ki terrorcsoport tagságának vádjával. Szintén felmentette Abdelilah El Fadual El Akilt, 9 év börtön alól, amit terrorista csoporttal való együttműködés miatt kapott, akárcsak Raul Gonzalez Pena, aki robbanó anyagok és szerkezetek előállítása / leszállítása miatt kapott 5 évet.
Más szóval, Spanyolország Legfelsőbb Bírósága szerint ezek az egyének nem tartoztak terrorszervezethez, legalábbis nem egy iszlám terrorcsoporthoz. Látszólag nem volt elég bizonyíték ahhoz sem, hogy a bandavezérnek tartott Mohamed „az egyiptomi” ellen hozott ítéletet megerősítsék, így a többi ítélethez hasonlóan azt is kihajították.
Egyébként 6 spanyol állampolgárnak is köze volt a bűncselekményhez, közülük ketten ténylegesen kormányzati informátorok, akik drog ügyletekben stb is érintettek. Röviden, a csoportban volt két balek, és a bizonyítékok azt támasztották alá, hogy a Spanyol Civil Gárda robbantási osztaga volt a bűncselekmények mögött, és egy „Al-Kaida által ihletett terrorcsoport” fondorlatos meséjével táplálták a tömeghisztériát. Úgy döntöttem, nem szellőztetem meg az ügyet, nyilvánvaló okokból kifolyólag.
A fentieket azzal a szándékkal iktattam be, hogy rámutassak egy ország gazdasága, háborúk és konfliktusok, geopolitikai tervek, természetes erőforrások közötti szoros összefüggésre. Mindig is fenntartottam azt a véleményemet, hogy a jelenség „terrorizmusként” való címkézése téves. Én inkább a „szabadságharc” kifejezést alkalmazom, olyan körülmények között, amikor valakik betörnek a hazádba vagy átveszik a saját erőforrásaid fölötti hatalmat fegyverek kényszere alatt. Hitem szerint a nyugati imperializmus egy öngerjesztő terrorizmust termel ki magából és a kettő együtt rekord mélységű szegénységet eredményez.
Annak tudatában elmondhatjuk, hogy az az általános helyzet, ami ebben az országban eluralkodott, a cionista Új Világrend agyszüleménye, még nehezebbé teszi ezeknek az elszabadult, irányíthatatlanná vált folyamatoknak a kiigazítását.
Az USA rúdaranyat és aranyban fizetendő bemutatóra szóló kötvényeket visz át Európába, így azokat rávezetik az európai bankok könyvelési mérlegeire az ennek megfelelő hitel-kötelezettség nélkül, ami fenntartja a bankok fizetőképességét, ezáltal meggátolja a Wall Street által Európának folyósított hitel ellenében hullámszerűen fellépő hitel-nemteljesítési csereügyletek több trillió $-os igényeit. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy a kifosztott amerikai nép jó ideje a Wall Street-i bűnözőknek fizet.
Akadt azért egy valaki, akinek volt hozzáfűzni valója az Egyesült Királyság és az EU-ban kialakult helyzettel kapcsolatban. Teljesen egyértelmű, hogy egy gigantikus pénzmosó műveletet vezényelnek, melynek az elsőrangú célja az, hogy alátámassza a velejéig romlott, csaló USA kincstári piacot.És most, amikor ennek a csalásnak bizonyításához az i-re csupán a pontot kell feltenni, Lord James of Blackheath volt olyan kedves, hogy szolgáltatta a részleteket.
Szeretném hozzáfűzni azt a tényt is, hogy dollár billiók, ha nem trilliók értékében keringenek olyan piszkos pénzek, amelyek közvetlen kapcsolatban állnak a drog kartellel és egyértelműen a CIA-vel, MI5/6-tal, Moszaddal és másokkal, akik szintén az Új Világrendhez tartoznak.
Visszatérve a mi első számú bűnözőnkhöz, idézzük Sir Mervyn Kinget:
„Együttérzek azokkal az emberekkel, akik dühösek a pénzügyi válság miatt, amely elindított egy mély gazdasági visszaesést 1 millió munkahely elvesztését eredményezve”. Hozzátette: „Önök közül ez sokaknak mélységesen igazságtalannak tűnik, és az is. Meg tudom érteni, miért dühös olyan sok ember.”
Nos, Mr „Ponzi” King (szerkesztői kiegészítés: Charles Ponzi szélhámos csaló 1882-1949), úgy gondolom, hogy a brit nyilvánosság túl van már azon, hogy egyszerűen dühös lenne, és ha módjuk lett volna rá, rég kipenderítették volna a bársonyos állásából! Egy másik jelentésben az áll, hogy a helyzet ellen hozott rövid távú intézkedések valójában súlyosbíthatják az alapvető gazdasági gondokat, elmélyítik a hitelválságot, és az adófizetőkre terhelik a számlát...hát, Mr King, ezt Ön bizonyára telibe találta.
Abban az esetben, ha Önök, a nyilvánosság, nem figyeltek volna fel rá, Mr King ahhoz nagyon hasonlóan dolgozik, mint ahogy az ő Új Világrendes pajtása, Ben Bernanke (FED) teszi: mindketten egyre több pénzt nyomtatnak. Ha fel tudják idézni, idén február 5-e körül hangzott el ez a bejelentés:
Sir Mervyn King, a Bank of England vezére újra indítja a nyomdákat ezen a héten és legyárt további legalább 50(?) milliárd fontot azért, hogy feltartóztassa a mély válság kísértetét!
Amint egy országot kivéreztettek, behozzák az NWO által futtatott IMF-et hogy hiteleket nyújtson azoknak az országoknak, amelyeket korábban megb... És az ő új gazdasági megszorításaikkal nem egyszerűen csak irányítják azt az országot, hanem továbbra is és egyre inkább erőszakot követ el a társadalom közép- és alsóbb osztálybeli adófizetőin.
Összegzésként elmondhatjuk, az NWO világosan látja, hogy az olyan helyeken, mint az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság, mi jelentjük a legnagyobb fenyegetést az ő folytonos vagyon-, erőforrás-, és hatalom felhalmozásukra (szerkesztői vélemény: ez nyilvánvalóan nem így van, az említett két angolszász ország cinkosként otthont és kiváltságokat biztosít a cionista világuralomra törő politikának, ezekben az országokban a társadalom túlnyomó többsége elvtelen, hitetlen, agymosott, multikulti fogyasztó. Mint ilyen, nem alkalmas a hatékony ellenállásra.). A leginkább sebezhető országok Tunézia, Algéria, Albánia, Egyiptom és más afrikai és közel-keleti országok (arab tavasz), de még mindig terjed a világ nagy részén, és most a gyengébb európai államokat fenyegeti.
Forrás: PressTv
Bartha László - Jövőnk.info
|
2012. szeptember 10. hétfő, 20:18 |
A
Magyarország által nemrég Azerbajdzsánnak átadott "baltás
gyilkos" katonatiszt kiadatásának, és botrányos
amnesztiában részesítésének elöre kalkulált, rejtett célja
az orosz-barát Örményország és az izraeli bábu Azerbajdzsán
között már régóta alvó hegyi-karabahi
konfliktus újrakirobbantása volt,
melybe aztán bele lehetett volna keverni az oroszokat
Örményország és Izraelt Azerbajdzsán oldalán, egy harmadik
világháború térségbeli elindításának a reményében.
Azerbajdzsán Irán északi szomszéda is. A "séma"
hasonló lett volna, mint 2008-ban az orosz-grúz konfliktus
idején, mely szintén kishíján atomkonfliktusba torkolt a
nagyhatalmak közt a gerjesztett indulatok miatt, mivel az izraeli
bábu Grúzia nem respektálta a pekingi olimpia békeidejét se,
ami váratlanul érte, és feldühítette az oroszokat. Az azeri
katonatiszt kiadatásának, és botrányos amnesztiában
részesítésének célja szintén "kellö mennyiségü
indulat" gerjesztése lett volna, ami kishíján sikerült
is. De végülis nem sikerült.
Nem tudni (illetve
igen...), hogy ki volt ebben az összeesküvésben benne a FIDESZ
köreiböl Netanjahuék szolgálatában, de egyszer ezért még
felelni fog. A rezsimed pedig ezzel alighanem megpecsételte magát,
Orbán.
Washington
mélyen csalódott Magyarországban
"Magyarország
múlt pénteken adta ki Safarovot Azerbajdzsánnak, akit azonnal
szabadon engedtek. Az eset után Barack
Obama amerikai elnök komoly aggodalmának adott
hangott az elmérgesedő konfliktus miatt"
Az orosz
külügyminisztérium élesen elítélte Magyarország és
Azerbajdzsán akcióját
(Russian
Ministry of Foreign Affairs condemns the actions of Hungarian and
Azerbaijani authorities)
Semmilyen
törvény nem kötelezte Magyarországot, hogy kiadja a baltás
gyilkost
2012. szept.
5: Örményország kész a háborúra Azerbajdzsánnal a baltás
gyilkos kiadatása miatt
(Armenia
ready for war with Azerbaijan after killer pardon)
Mit keresnek
izraeli távirányítású kémrepülök Azerbajdzsánban?
(What Are
Israeli Drones Doing in Azerbaijan?)
Hozzászólások (3)
...
Írta: nem_programozhato, október 03, 2012
(3
héttel késöbb)
A cioncigó hírgyártóinak még mindig túl nagy az optimizmusa. Izrael nem fog támadni. Meg van neki tiltva. http://www.hirado.hu/Hirek/201...eket_.aspx "Megfigyelők szerint ha Izrael az Egyesült Államok jóváhagyása nélkül támadná meg Irán atomlétesítményeit, Azerbajdzsánra támaszkodhatna. ... Azerbajdzsán, az olajkincsben gazdag egykori szovjet köztársaság esetleges támogatása - amelyről az azeri katonai terveket ismerő helyi források számoltak be - félresöpörheti az akció sikerével kapcsolatos aggályokat. Így az azeri légierő támaszpontjai megoldást adhatnának a gépek üzemanyag-utánpótlására, a pilóta nélküli azeri drónok segíthetnének a felderítésben, és az iráni határhoz közel fekvő támaszpontokról lehetne expedíciókat küldeni az esetleg lelőtt izraeli gépek személyzetének kimentése végett. ... Izraeli tisztségviselők még magánbeszélgetésekben is kerülik a témát, bár egy forrás annyit elárult, hogy Azerbajdzsánból felszálló felségjel nélküli üzemanyag-utántöltő gépek segíthetnék a bevetésen lévő gépek hatósugarának és bombaterhének növelését. Tel-Aviv és Teherán között 1600 kilométer a távolság, vagyis Irán területének nagy része az F-16-os bombázók és F-15-ös kísérőik hatósugarán kívül esik. A küldetés sikere szempontjából tehát kulcsfontosságú az üzemanyag-utánpótlás."
...
Írta: egy vendég, november 29, 2012
És
ehhez mit szóltok ?
Nem én találtam ki ! 2 milliós magyar irtás 2 milliós zsidó betelepítés miatt Rendszeres olvasótok vagyok és most egy információt szeretnék megosztani veletek, ami talán hihetetlennek hangzana, ha nem Magyarországon élnénk... Közeli hozzátartozóm egy orvos mellett dolgozik. A mai nap folyamán ez az orvos egy (város név) kollégájával folytatott beszélgetést. A dokktor úr a mondandóját az izraeli betelepüléssel kezdte, miszerint családok és katonák készülnek betelepülni az országba, de ez már ismert régóta. A lényeg annyi, hogy ezek miatt a betelepülések miatt 2 millió embert kell megölni az egészségügyön keresztül és ezt már hónapok óta meg is teszik az orvosok, hiszen az OEP olyan szankciókat hozott, amelyek lehetetlenné teszik bizonyos betegek meggyógyítását, olyan betegségek esetén, amelyek egyébként nem végződnének halállal. (Akár egyszerű betegségekből is csinálnak halált) Az orvosok meg meg is teszik, és igazából meg se rázza nagyon őket. A hír nem téves, mert a helyi orvost én is ismerem és az informátor is megbízható (rokon). A beszélgetés a mai napon történt. http://www.jovonk.info/2009/09/25/olvasonk-2-millios-magyar-irtas-2-millios-zsido-betelepites-miatt |
Semmilyen
törvény nem kötelezte Magyarországot, hogy kiadja a baltás
gyilkost
2012.
szept. 5: Örményország kész a háborúra Azerbajdzsánnal a
baltás gyilkos kiadatása miatt
(Armenia
ready for war with Azerbaijan after killer pardon)
Mit
keresnek izraeli távirányítású kémrepülök Azerbajdzsánban?
(What
Are Israeli Drones Doing in Azerbaijan?)
... hogy vajon megszólalt-e az elnök úr egy újabb áldozat ügyében. Megszólalt-e egy Budapesten baltával megölt örmény, Gurgen Margaryan gyilkosának szabadon engedése után?Nem, Áder János másfél hete hallgat a nemzetközivé dagadt botrányban.
Pedig Áder Jánosnak írt levélben tiltakozott a libanoni örmények egyházi vezetője is. Így az elnök hivatalosan értesült az ügyről. Csak úgy tűnik, semmilyen cselekvéssel nem akart az ártatlan áldozat oldalára állni.
Éles vita alakult ki a Fidesz múlt heti elnökségi ülésén az azeri baltás gyilkos kiadatása miatt.Orbán Viktor információink szerint elismerte, hogy ő adta ki az utasítást Ramil Safarov kiadására, noha tisztában volt vele, hogy előbb-utóbb szabadon engedik.
Igen? Te döntöttél? És Áder volt az "üzenöangyal" Netanjahunál?
A
cioncigó hírgyártóinak még mindig túl nagy az
optimizmusa.
Izrael nem fog támadni. Meg van neki tiltva.
http://www.hirado.hu/Hirek/201...eket_.aspx
"Megfigyelők szerint ha Izrael az Egyesült Államok jóváhagyása nélkül támadná meg Irán atomlétesítményeit, Azerbajdzsánra támaszkodhatna.
...
Azerbajdzsán, az olajkincsben gazdag egykori szovjet köztársaság esetleges támogatása - amelyről az azeri katonai terveket ismerő helyi források számoltak be - félresöpörheti az akció sikerével kapcsolatos aggályokat.
Így az azeri légierő támaszpontjai megoldást adhatnának a gépek üzemanyag-utánpótlására, a pilóta nélküli azeri drónok segíthetnének a felderítésben, és az iráni határhoz közel fekvő támaszpontokról lehetne expedíciókat küldeni az esetleg lelőtt izraeli gépek személyzetének kimentése végett.
...
Izraeli tisztségviselők még magánbeszélgetésekben is kerülik a témát, bár egy forrás annyit elárult, hogy Azerbajdzsánból felszálló felségjel nélküli üzemanyag-utántöltő gépek segíthetnék a bevetésen lévő gépek hatósugarának és bombaterhének növelését.
Tel-Aviv és Teherán között 1600 kilométer a távolság, vagyis Irán területének nagy része az F-16-os bombázók és F-15-ös kísérőik hatósugarán kívül esik. A küldetés sikere szempontjából tehát kulcsfontosságú az üzemanyag-utánpótlás."
Izrael nem fog támadni. Meg van neki tiltva.
http://www.hirado.hu/Hirek/201...eket_.aspx
"Megfigyelők szerint ha Izrael az Egyesült Államok jóváhagyása nélkül támadná meg Irán atomlétesítményeit, Azerbajdzsánra támaszkodhatna.
...
Azerbajdzsán, az olajkincsben gazdag egykori szovjet köztársaság esetleges támogatása - amelyről az azeri katonai terveket ismerő helyi források számoltak be - félresöpörheti az akció sikerével kapcsolatos aggályokat.
Így az azeri légierő támaszpontjai megoldást adhatnának a gépek üzemanyag-utánpótlására, a pilóta nélküli azeri drónok segíthetnének a felderítésben, és az iráni határhoz közel fekvő támaszpontokról lehetne expedíciókat küldeni az esetleg lelőtt izraeli gépek személyzetének kimentése végett.
...
Izraeli tisztségviselők még magánbeszélgetésekben is kerülik a témát, bár egy forrás annyit elárult, hogy Azerbajdzsánból felszálló felségjel nélküli üzemanyag-utántöltő gépek segíthetnék a bevetésen lévő gépek hatósugarának és bombaterhének növelését.
Tel-Aviv és Teherán között 1600 kilométer a távolság, vagyis Irán területének nagy része az F-16-os bombázók és F-15-ös kísérőik hatósugarán kívül esik. A küldetés sikere szempontjából tehát kulcsfontosságú az üzemanyag-utánpótlás."
És
ehhez mit szóltok ?
Nem én találtam ki !
2 milliós magyar irtás 2 milliós zsidó betelepítés miatt
Rendszeres olvasótok vagyok és most egy információt szeretnék megosztani veletek, ami talán hihetetlennek hangzana, ha nem Magyarországon élnénk... Közeli hozzátartozóm egy orvos mellett dolgozik. A mai nap folyamán ez az orvos egy (város név) kollégájával folytatott beszélgetést. A dokktor úr a mondandóját az izraeli betelepüléssel kezdte, miszerint családok és katonák készülnek betelepülni az országba, de ez már ismert régóta. A lényeg annyi, hogy ezek miatt a betelepülések miatt 2 millió embert kell megölni az egészségügyön keresztül és ezt már hónapok óta meg is teszik az orvosok, hiszen az OEP olyan szankciókat hozott, amelyek lehetetlenné teszik bizonyos betegek meggyógyítását, olyan betegségek esetén, amelyek egyébként nem végződnének halállal. (Akár egyszerű betegségekből is csinálnak halált) Az orvosok meg meg is teszik, és igazából meg se rázza nagyon őket. A hír nem téves, mert a helyi orvost én is ismerem és az informátor is megbízható (rokon). A beszélgetés a mai napon történt.
http://www.jovonk.info/2009/09/25/olvasonk-2-millios-magyar-irtas-2-millios-zsido-betelepites-miatt
Nem én találtam ki !
2 milliós magyar irtás 2 milliós zsidó betelepítés miatt
Rendszeres olvasótok vagyok és most egy információt szeretnék megosztani veletek, ami talán hihetetlennek hangzana, ha nem Magyarországon élnénk... Közeli hozzátartozóm egy orvos mellett dolgozik. A mai nap folyamán ez az orvos egy (város név) kollégájával folytatott beszélgetést. A dokktor úr a mondandóját az izraeli betelepüléssel kezdte, miszerint családok és katonák készülnek betelepülni az országba, de ez már ismert régóta. A lényeg annyi, hogy ezek miatt a betelepülések miatt 2 millió embert kell megölni az egészségügyön keresztül és ezt már hónapok óta meg is teszik az orvosok, hiszen az OEP olyan szankciókat hozott, amelyek lehetetlenné teszik bizonyos betegek meggyógyítását, olyan betegségek esetén, amelyek egyébként nem végződnének halállal. (Akár egyszerű betegségekből is csinálnak halált) Az orvosok meg meg is teszik, és igazából meg se rázza nagyon őket. A hír nem téves, mert a helyi orvost én is ismerem és az informátor is megbízható (rokon). A beszélgetés a mai napon történt.
http://www.jovonk.info/2009/09/25/olvasonk-2-millios-magyar-irtas-2-millios-zsido-betelepites-miatt
|
http://www.168ora.hu/blogblokk...02186.html
http://www.origo.hu/itthon/201...atasa.html
Igen? Te döntöttél? És Áder volt az "üzenöangyal" Netanjahunál?