Játék
a tűzzel
Amerikai nukleáris fegyverek Európában
Új
jelentés példátlan details(február 2005)
Az Egyesült Államok továbbra is telepíthetik körülbelül 480 atombombát Európában, ami több mint kétszerese a szám általában becsülte a média és a nem kormányzati elemzők. A telepítési részletesek voltak a jelentés " amerikai nukleáris fegyverek Európában "közzé a Natural Resources Defense Council . A fegyverek mind B61 gravitációs bombák és telepítettek 8 bázisok hat NATO országok: Belgium, Németország, Olaszország, Hollandia, Törökország és az Egyesült Királyság (lásd az alábbi térképen).
A
480 nukleáris bombák Európában az utolsó hatalmas arzenálja
előre telepített fegyvereket, hogy a NATO és a Varsói Szerződés
használt telepíteni Európában a hidegháború alatt. A
Szovjetunió telepített nukleáris fegyverek a kelet-európai
országokban, de minden ilyen fegyvert vontak vissza Oroszországba. A
NATO részéről a készletek tetőzött néhány 7.300 nukleáris
robbanófejek 1973-ban, és fokozatosan csökkentek az azt követő
években (lásd a táblázatot). 1991-ben az amerikai kormány
úgy döntött - és a NATO egyetértett -, hogy vonja vissza szinte
az összes többi fegyver, de elhagyta 480 air-szállított bomba a
helyén.
Ma
az Egyesült Államok az egyetlen olyan nukleáris energia, amely
továbbra is a nukleáris fegyverek telepítésére kívül a saját
területén. A mintegy 480 nukleáris bombát az európai
használatra szánt összhangban NATO nukleáris csapás tervek, a
jelentés azt állítja, célpontok ellen Oroszországban vagy
országok a Közel-Keleten, mint Irán és Szíria.
A
jelentés azt mutatja, az első alkalommal, hogy hány amerikai
nukleáris bombák elkülönített kézbesítés nem nukleáris NATO
országokban. A háború idején, bizonyos körülmények
között, akár 180 a 480 nukleáris bombák lennének átadni
Belgiumban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában és
Törökországban szállításra saját nemzeti légi erőket.Nincs
más nukleáris energia vagy a katonai szövetségnek atomfegyverek
szánt kézbesítés nem nukleáris országokban.
Bár
az Egyesült Államok megőrzi teljes ellenőrzés békeidőben, ez a
kvázi-nukleáris non-nukleáris NATO-tagország megsérti a cél a
nukleáris atomsorompó-szerződés (NPT). Az Egyesült Államok
és a NATO azzal érvelnek, hogy nincs jogsértés, mivel az USA-ban
megtartja az irányítást a fegyvereket. De a szövetséges
nukleáris szerepe messze nyugvó békeidőben, a fogadó ország
pilótái gyakorló nukleáris csapásokat és karbantartás alatt
álló jármű készen áll a szállítás a nukleáris fegyvereket,
ha szükséges.Különben is, a szigorú jogi érv hiányzik a
nagyobb pont: felszerelésére nem nukleáris NATO-tagország számára
a szükséges eszközöket szállít nukleáris fegyverek szükség
esetén ellentmond az atomsorompó-normákat, hogy az USA és Európa
próbál hatni más országok, mint például Irán és Észak-Korea
.
Műholdas
képek a bázisok letölthető a jobb oldali bar.
|
A
jelentésből kitűnik, hogy bár az Egyesült Államok 1994-ben és
1996-ban visszavonta Munitions Support század (MUNSS) az öt nemzeti
bázisok Németország, Olaszország és Törökország, a
fegyvereket a bázisok nem tért vissza az Egyesült Államokba,
hanem átkerül a fő amerikai működési alapok e három
országban. Továbbá, a fegyverek továbbra is elkülönített
kézbesítés fogadó nemzet repülőgép. MUNSS szám
megnevezések megváltozott 2004-ben és logisztikai koncentráljuk
Spangdahlem Air Base Németországban a fennmaradó négy nukleáris
fegyverek letétkezelő egységeket telepített Belgiumban,
Németországban, Olaszországban és Hollandiában.
Nukleáris
fegyverek az USA és a NATO-erők
|
Megjegyzés:
a fegyverek felsorolt Ramstein Air Base, 40 lehet, hogy
visszatért az Egyesült Államokba.
|
A
jelentés azt is előírja az új betekintést logisztika a nukleáris
fegyverek telepítését Európában, beleértve a kapacitás és
jellemzői fegyverek Storage és Biztonsági Rendszer (WS3) tárol a
fegyvereket underground belső védő Aircraft Szervezetek az egyéni
bázisok. Kiemeli továbbá a flotta fegyverek karbantartása
Trucks (WMTs) diszpergált az alapjait, hogy a helyszíni
karbantartása a nukleáris bombák. Mivel ez a karbantartási
program időnként szétszereli fegyver belsejében Protective
Aircraft Shelter, a jelentés feltárja, a US Air Force 1997-ben
fedezték fel, hogy az eljárás kockázatát idézte elő véletlen
nukleáris robbanás, ha egy szétszerelt fegyver villámcsapás.
Kockázata
Véletlen nukleáris robbanás a NATO-bázisok
|
A US
Air Force biztonsági áttekintés meghatározni 1997-ben, hogy a
villámlás okozhatnak véletlen nukleáris robbanás során
szolgáltatás B61 nukleáris bombák a NATO védelmi légi
menedékhely.
|
Egy
másik megállapítás a jelentés, hogy az az Egyesült Államok
csendben modernizálta a B61 nukleáris bombák Európában az elmúlt
öt évben, hogy frissítse a bombák "use-ellenőrzés és
javítja a stabilitást a fegyverek" foglalkoztatás során.
Friss
korszerűsítése amerikai nukleáris fegyverek Európában
|
Között
a 1998 októbere és 2003 szeptemberében, az Egyesült Államok
korszerűsítette a nukleáris kezes képességek és a pálya
centrifugálás ellenőrzése B61 nukleáris bombák Európában.
|
A
jelentés azt is igazolja, hogy az amerikai hadsereg 1994-ben tett
intézkedéseket a nukleáris célzás és a nukleáris fegyverek
Európában ezen kívül az Európai Command években (EUCOM)
felelősségi területét. A EUCOM, ez azt jelenti, CENTCOM
(Központi Parancsnokság), amely magában foglalja Irán és Szíria
(lásd a 1994 dokumentumok a jobb oldali bar). Nem világos,
hogy a NATO parlamentek tudatában megállapodások cél és esetleg
találni a közel-keleti országokban, ahol a nukleáris fegyverek
európai székhelyű. Az intézkedések eredménye lehet
általános kiterjesztése az amerikai nukleáris politika a
hidegháború után, hogy még célozni szaporodó nemzetek nukleáris
fegyverekkel.
Szerepe
NATO nukleáris fegyverek Irán ellen?
|
Dokumentumok
részben minősítését és megjelent az USA Freedom of
Information Act azt mutatják, hogy intézkedéseket tettek a
1990-es évek közepén, hogy a használatát az amerikai
nukleáris erők Európában területén kívül felelősségi
USA Európai Parancsnoksága (EUCOM). Ennek eredményeként
ezeket az intézkedéseket, EUCOM most támogatja a CENTCOM
nukleáris missziók a Közel-Keleten, beleértve a potenciálisan
ellen Irán és Szíria. (Töltse le a teljes másolatát, e
két dokumentum a jobb oldali bar)
|
A
jelentés arra a következtetésre jut, hogy az Egyesült Államok és
a NATO már képtelen összeállítani hiteles küldetés a nukleáris
fegyvereket, hogy a telepítési feleslegesen folytatódik a
nukleáris elrettentés és Oroszország közötti viszony Európában,
és hogy a felszerelése nem nukleáris NATO-országok a képességek
a szállítási nukleáris fegyverek alámetszések USA és a NATO
Fegyverzetkorlátozási célkitűzéseit a 21. században. A
jelentés azt állítja, hogy a NATO a közelmúltban bejelentette,
hogy készen fokú nukleáris képes repülőgépek csökkent a
"hónap" azt sugallja, hogy a nukleáris elektronikus és
mechanikus interfészek a sztrájk repülőgép már eltávolították
a légi jármű, amely esetben nincs működőképes kell tartani a
nukleáris fegyverek Európában.
Az
elv nukleáris tehermegosztás kezdett feltárni 2001-ben, amikor a
nukleáris fegyverek vontak ki a Görögország. A inaktiválása
a lőszer Support Squadron at Araxos Air Base-ben elrendelte
2001 áprilisában visszalépése
után a fegyverek által engedélyezett elnöki határozattal
Directive/NSC-74 2000 novemberében. Görögország távozása a
NATO nukleáris klubhoz ellentmond a Szövetség Stratégiai
Koncepciója, 1999-től, amely hangsúlyozza, széles körű
elterjedését nukleáris fegyverek európai tagországokban. Ha
Görögország visszavonhatja nélkül súlyos következményekkel
NATO elrettentés vagy egységét, így lehet a többi európai
befogadó országok, amelyek jelenleg végre a NATO nukleáris csapás
küldetését.
A
jelentés azt javasolja, hogy az összes fegyvert kell vonni az
Egyesült Államok, és hogy az Egyesült Államok és a NATO
használja a politikai befolyást egy ilyen lépés, hogy vegyenek
részt Oroszországot, hogy drasztikusan csökkentse a nagyszámú
orosz nem stratégiai nukleáris fegyverek, valamint a növeljék
erőfeszítéseiket annak érdekében hozzon létre egy nukleáris
fegyverektől mentes övezet a Közel-Keleten. Kezdeményezések,
mint ezek, a jelentés arra a következtetésre jut, azt -
ellentétben fenntartásával amerikai nukleáris fegyverek Európában
- valódi biztonsági ellátásokat a NATO.
A
teljes jelentés elérhető a jobb oldali sáv mellett a dokumentumok
száma szerint FOIA. Szintén elérhető a műholdas képek
számos európai bázisokra, ahol amerikai nukleáris fegyverek
vannak tárolva.
Statisztika: 2006-ban az amerikai nukleáris fegyverek európai jelentés a harmadik legtöbbet letöltött jelentés a Natural Resources Defense Council honlapján.
Ukrajna Special Weapons
Felbomlása
után a Szovjetunió Ukrajna találta magát birtokában a világ
harmadik legnagyobb nukleáris arzenálját. Voltak 176
interkontinentális ballisztikus rakéták (ICBM) indító néhány
1240 robbanófejjel az ukrán területen. Ez az erő állt a 130
SS-19s, mindegyik képes hat nukleáris fegyverek, és 46 SS-24s,
minden fegyveres tíz nukleáris fegyverekkel. Egy további 14
SS-24 rakéták voltak jelen Ukrajnában, de nem működési
telepített a robbanófejeket. Több tucat bombázók stratégiai
nukleáris kapacitások voltak felfegyverkezve mintegy 600 légi
indítású rakéták, valamint a gravitációs bombák. Ezen
kívül több mint 3.000 taktikai nukleáris fegyverek kerekített ki
egy arzenál összesen mintegy 5000 stratégiai és taktikai
fegyvereket. Ma Ukrajna megmaradt nukleáris tevékenységeinek
teljesen polgári jellegű, és Ukrajna tagja minden fontosabb
Fegyverzetkorlátozási szerződések és rendszerek.
Az
első napon az önálló fejlődés, Ukrajna megerősítette három
alapelve - nem fogadja el, a gyártás, vagy a nukleáris
fegyverek. A Nyugat továbbra is foglalkozik a nukleáris
szempontjai Ukrajna problémák fegyverek elterjedésére. Western
érzékenység a nukleáris kérdésekben meggyőződése, hogy
Ukrajna vezetőit, hogy befolyásolhatja a Nyugat által a nukleáris
kart.
A
nyilatkozat az állami szuverenitás elfogadott a Parlament által az
ukrán SSR on 16 július 1990 meghatározta az épület a hadsereg,
mint egy nagy feladat, és a természetes joga a jövőbeli független
ukrán állam. Azáltal, bejelenti a jogot, hogy fenntartsák
saját hadsereggel, Ukrajna jelentős lépést felé függetlenségét
a Szovjetunió. A katonai puccs Moszkvában 1991 augusztusában
együtt attól tart, hogy a szovjet csapatok az ukrán területen
kíván fellépni agresszíven ellen az ukrán állam vezette a
hivatalos vezetés Kijevben alárendelni e csapatok ellenőrzése
ukrán hatóságok.
Ukrajna
azt is bejelentette, mint a saját a szovjet katonai tulajdonság a
talaj az újonnan függetlenné vált állam. Ukrajna először
bejelentette azon szándékát, így felett operatív irányítást a
stratégiai nukleáris fegyverek telepített saját
területén. Válaszolva ezek a szándékok, az orosz katonai
tisztviselők azt válaszolták, hogy megpróbálja, hogy ne
zavarjunk, vagy károsíthatja a vezetési és irányítási
rendszerek, az orosz csapatok stratégiai külföldön található
képeznének a közvetlen katonai fenyegetést jelent az Orosz
Föderáció.
Eredetileg
ukrán vezető Leonid Kravchuk volt "nem aggódik", ha
nukleáris fegyvereket küldtek Oroszországba a
leszerelésre. Fokozatosan azonban, a gondok fejlett eléggé
vezet hozzá visszafordítása beosztása, valamint március 12-én
1992-ben ideiglenesen felfüggesztheti átadásának taktikai
nukleáris fegyverek Oroszországba.Azonban, összhangban a 16 július
1990 Nyilatkozat Állami Szuverenitás és más megállapodások
aláírt létre a Független Államok Közösségének (FÁK) által
május 1992 Ukrajna önként eltávolította az összes taktikai
nukleáris fegyverek (kb. 3000), örökölt, az egykori Szovjetunió
Unióban.
A
háromoldalú megállapodást írt alá Moszkvában január 14-én
1994-ben az Egyesült Államok, Oroszország, és Ukrajna úgy
tekintettek, mint a jelentős nyugati sikert hatástalanítása
Ukrajnában a nukleáris fegyverek. A megállapodás értelmében,
az Orosz Föderáció küldött 100 tonna üzemanyag Ukrajnában a
nukleáris erőművek. Az Egyesült Államok beleegyezett, hogy
fizet $ 60 millió az Orosz Föderáció alátámasztására, hogy a
folyamat. A maga részéről Ukrajna megállapodott át 200
nukleáris robbanófejet egy 10 hónapos időszak során. Ukrajna
csatlakozott az atomsorompó-szerződés (NPT), mint egy nukleáris
fegyverrel nem rendelkező állam 1994-ben. Ukrajna aláírta az
Átfogó Atomcsend-Test-Ban Treaty (CTBT) február 23-án, 2001. Az
Ukrajna aláírta a CTBT, Kelet-Európa lett az első a Szerződés
hat földrajzi régió teljes mértékben megfelel a szerződés
feltételeit hatályba.
Mivel
a május 1994 120 SS-19 Stiletto és 60 SS-24 Scalpel ICBMs már
kiszállított Ukrajna újrafeldolgozásra Oroszországban.
Ukrajna
bejelentette, 1996 júniusában, hogy az összes robbanófejek volna
el az országból. A probléma merült fel eltávolítását
SS-19s, amely használja nagy mennyiségű mérgező anyag nevei
heptil. Az Egyesült Államok elküldött tartályok tartsa
2.200 tonna az anyag. Miután az SS-19 rakétákat kivettük
harci vám, 19 újból felhasznált Oroszországban.
1997
májusában Ukrajna beleegyezett, hogy megsemmisíti a SS-24
rakétákat, továbbá a SS-19 rakétákat, silók és elindítását
oldalakat kihasználva 47.000.000 $ keresztül biztosított a
Nunn-Lugar Cooperative Threat Reduction Program. Kivonását
harci kötelessége az SS-24 (RS-22) rakéták kezdődött július
1-jén, 1998.Teljes felszámolása ICBMs Ukrajnában a tervek szerint
fejeződik be január 4, 2001. 1998 szeptemberében az Egyesült
Államok Védelmi Minisztériuma által vezetett delegáció
helyettes védelmi miniszter Edward Warner, részt vett az
leszerelésével egy SS-24 siló hordozórakéta a Pervomaisk, a
Nikolayev region, Ukrajna.A Pervomaisk bázis 46 silók az SS-24
szilárd tüzelőanyag ICBMs. Leszerelési egységes siló
launcher becsülték költsége mintegy 1 millió dolláros, és az
Egyesült Államok kormánya kiosztott összesen US $ 399.200.000. A
Bechtel Corporation volt a fővállalkozó a leszerelési programot
az ukrán siló hordozórakéták.
Ukrajna
örökölt mintegy 30 százaléka a szovjet katonai ipar, amely
között van 50 és 60 százalék az összes ukrán vállalkozások
foglalkoztató 40 százaléka az aktív népesség. Ukrajna
volt, és az is marad, a vezető rakétákhoz kapcsolódó
technológia, különösen az irányítási rendszerek, a navigáció
elektronika harci hajók és tengeralattjárók, és a radar a
katonai repülőgépek. Erős verseny a világ fegyverek piacán
kényszerítette Ukrajnát, hogy vizsgálja meg exportál fegyvereket
politikailag instabil, vagy akár agresszív rendszereket. Ukrajna
megalapította saját hálózat fegyverkiviteli, és ezáltal nem
teljesen ismeri a nemzetközi szabályok és tilalmak. Az ukrán
katonai forgalmazott hagyományos fegyverek a fekete piacon, és
szerződéseket írt alá a kereskedelmi cégek. Az első
szerződések a fegyverek szállítás Irán aláírt, 1992 közepén,
és okozott negatív reakciót a nyugati (különösen az USA-ban.)
Május
13-án 1994-ben az Egyesült Államok és Ukrajna aláírt egy
egyetértési nyilatkozatot átadásáról szóló Missile
berendezések és technológia. Ez a megállapodás Ukrajna
kötelezettséget, hogy csatlakozzon a Rakétatechnológiai
Ellenőrzési Rendszer (MTCR) a controlling kivitelére rakétákhoz
kapcsolódó felszerelések és technológiák szerint MTCR
iránymutatások. Ukrajna is aláírta a hágai magatartási
kódex ballisztikus rakéták elterjedése elleni, amely 2002-ben
alakult.
A
11 stratégiai bombázók és 600 légi indítású rakéták cserélt
Ukrajna által Oroszország fizetés gáz tartozás átkerült
február közepén 2000 (melyek mindegyike megvolt a nukleáris
fegyverek eltávolítjuk 1996). Két Tu-160 bombázó repült
Priluki az ukrán Chernigov region az orosz légi bázison Engels. A
rakéták küldtek Oroszországot vasút. Három Tu-95MS
bombázók és hat Tu-160-as repülőgép már megérkezett Engels
October 1999 teljesítéséről szóló kormányközi
megállapodások. Mielőtt Oroszországba költözött, 19
Tu-160 repülőgép állomásozott a repülőtéren Priluki és 21
Tu-95MS helyezkedtek el UZIN.
Források és források
KANADAI nukleáris fegyverek
, Dr. John M. Clearwater
Dundurn Press (Toronto) 1998
Tól
1963-1984 amerikai nukleáris robbanófejek élesített kanadai
fegyverzeti rendszerek mind Kanadában és Németországban. Valószínű,
hogy a korai szakaszában az időszak, a kanadai hadsereg is üzembe
több erőfeszítést, pénzt és munkaerőt a nukleáris
kötelezettségvállalást, mint bármely más tevékenység. Ez
a fontos könyv operatív-technikai (W5) Expose az időszak. Ennek
célja az, hogy együtt, amíg-közelmúltban titkos információkat
a természet a nukleáris arzenál Kanada, és kombinálni ismert
információkat a rendszer az USA-ban nukleáris arzenálját.
A
munka kezdődik egy felhasználói fiókot az erőfeszítéseket a
Pearson kormányt, hogy írja alá a megállapodást az Egyesült
Államokkal szükségesek ahhoz, hogy a nukleáris fegyverek Kanadába
1963-ban. Későbbi fejezetek részletes vitát a négy
nukleáris fegyverek rendszereket telepített Kanada: a BOMARC
föld-levegő irányított légvédelmi rakéta, az őszinte JOHN
rövid hatótávolságú harctéri rakéta, a csillagvadász taktikai
termonukleáris bombázó, és a VOODOO-GENIE légvédelmi
rendszer. Minden fejezet tartalmaz egy fejezetet balesetek és
repülőesemények történt, míg a fegyverek voltak kanadai
helyszíneken. Az utolsó fejezet a végső soron hiábavaló
erőfeszítéseit a Tengerészeti Légi Vezetési és a Kanadai
Királyi Haditengerészet megszerezni nukleáris
tengeralattjáró-elhárító fegyverek.
A
függelék tartalmazza a szövegét közötti titkos megállapodással
Kanada és az USA-ban rendelkezésre a nukleáris robbanófejek, a
négy szolgáltatás-szolgáltatás rendelkezések egyes fegyverek
rendszer, és a szöveg tervezetét a konzultáció és az
engedélyezési megállapodást, amely 1965 megállapított eszközök
amelyben a miniszterelnök adna engedélyt használnak nukleáris
fegyvereket. A könyv azt is mutatja, hogy voltak olyan esetek,
amikor a miniszterelnök nem volt várható, hogy konzultációt kell
folytatni, és bebizonyosodik, hogy Pearson adott írni előzetes
engedély az amerikai nagykövet az elnöki használatra.
Műveleti
bázisok, állomások, TÁBOROK:
QUEBEC
QUEBEC
CFB
La Macaza (1963-1972, BOMARC)
CFB Bagotville (1965-1984, VooDoo-Genie) CFS Val d'Or (1965-1974, VooDoo-Genie) ONTARIO
CFB Bagotville (1965-1984, VooDoo-Genie) CFS Val d'Or (1965-1974, VooDoo-Genie) ONTARIO
CFB
North Bay (1963-1972, BOMARC) NEW BRUNSWICK
CFB
Chatham (1965-1974, VooDoo-Genie) BRITISH COLUMBIA
CFB Comox (1965-1984, VooDoo-Genie) CFB Comox (tervezett, 1962-ben a nukleáris anti- tengeralattjáró mélység díjak)
Nova
Scotia
CFB
Shearwater (tervezett, 1962, nukleáris tengeralattjáró-elhárító
mélység
díjak) NÉMETORSZÁG (SZÖVETSÉGI KÖZTÁRSASÁG)
Hemer (1964-1970 Honest John) Lahr (1964-1971 Starfighter) Baden-Soellingen (1964-1971 Starfighter) Zweibrucken (1964-1971 Starfighter)
MŰKÖDÉSI
Fegyverek és robbanófejeket BOMARC
W-40 nukleáris robbanófejjel légvédelem hozam: 7-10kt (rögzített) GENIE W-25 nukleáris robbanófejjel légvédelem hozam: 1.5kt (fix) Őszinte JOHN W-31 harcászati rakéta nukleáris robbanófejet cserélhető gödrök változó hozamú. hozamok: 2, 20, 40kt
Starfighter
1 B28RE taktikai / stratégiai termonukleáris
1 B28RE taktikai / stratégiai termonukleáris
robbanófej, változó hozamú. hozamok: 70kt, 350kt, 1.1Mt, 1.4Mt 2 B28EX taktikai / stratégiai termonukleáris robbanófej, változó hozamú. hozamok: 70kt, 350kt, 1.1Mt, 1.4Mt 3 Mk43 taktikai / stratégiai termonukleáris robbanófej, fix hozam hozam: 1MT 4 Mk57 taktikai termonukleáris robbanófej, hozam: 20kt (5-10-20kt)
Balesetek
/ események
tompa SWORD: 12/03/71, Val d'Or, W25 Genie
tompa SWORD: 12/03/71, Val d'Or, W25 Genie
Statikus
electricty esemény
HELPING HAND: 15/07/74, Val d'Or, W25 Genie
HELPING HAND: 15/07/74, Val d'Or, W25 Genie
esemény
még besorolt tompa SWORD: 27/09/67, Comox, W25 Genie
Eldobott fegyvert, meghúzta gyújtás kábel, gyújtás hiba. Tompa SWORD: 18/01/64, La Macaza, BOMARC lezuhanását van a menedék amely fegyveres BOMARC Unalmas SWORD:? /? /?, La Macaza / North Bay BOMARC elindítása vezérlő áramkörök bekapcsolásával magukat. Broken Arrow: 10/07/67, La Macaza, BOMARC tűz talált W40 robbanófej rekesz fedélzeten tüzelésű BOMARC rakéta a menedéket. Tompa SWORD: 31/10/6?, Zweibrucken, CF-104 Load Crew forgatni Mk28RE bomba és eltörte egy alkatrész.
Illusztrálva
az egész néhány 20 fényképek és ábrák, és támogatja
kiterjedt átírása az eredeti
dokumentumok, KANADAI nukleáris fegyverek lesz nagy értékű az újságírók,
tudósok, jelenlegi és korábbi katonai,
kormányzati, és az érdeklődő laikusok számára annak bemutatását, hogy mi volt a
mélyen rejtett titka a kanadai
politikai és katonai élet.
dokumentumok, KANADAI nukleáris fegyverek lesz nagy értékű az újságírók,
tudósok, jelenlegi és korábbi katonai,
kormányzati, és az érdeklődő laikusok számára annak bemutatását, hogy mi volt a
mélyen rejtett titka a kanadai
politikai és katonai élet.
KANADAI
nukleáris fegyverek
1-55002-299-7
400 oldal, papír
25 fényképek, rajzok 16
$ 23,99 (20,50 $ US)
150x230mm
1-55002-299-7
400 oldal, papír
25 fényképek, rajzok 16
$ 23,99 (20,50 $ US)
150x230mm
Másolatait
a könyv megrendelhető
közvetlenül a kiadótól:
közvetlenül a kiadótól:
DUNDURN PRESS Suite 200 8 Market Street Toronto, Ontario, M5E 1M6 (416) 214-5544 (416) 214-5556 FACS info@dundurn.com Ön is rendelni: University of Toronto Press 5201 Dufferin Street North York, Ontario M3H 5T8 (416) 667-7791 (416) 667-7832 FACS 1-800-565-9523 1-800-221-9985 FACS utbooks@gpu.utcc.utoronto.ca
ÉLETRAJZ:
Clearwater, John
John
Murray Clearwater, BA (Hons), MA, PhD, Winnipegben született
1966-ban. Tanult politológiát, a University of Winnipeg
mielőtt Halifax intézni a Mester a szovjet és a kanadai politikai
és katonai nukleáris fegyverek doktrína Dalhousie
Egyetemen. Követően odaítélése az ő mesterképzésre
1990-ben, John dolgozott elemző és történész Air Command HQ at
CFB Winnipeg. Otthagyta a munkát költözni Londonba és
dolgozni doktori értekezését a War Studies Department of Kings
College London. Irányítása alatt a Prof. Dr. Lawrence
Freedman, John írta és védte: "A születése Stratégiai
fegyverzetellenőrzésre Johnson Administration, 1963-1969."
Miután
visszatért Angliából 1994 tavaszán, az ő érdeke nukleáris
fegyverek Kanadát lobbantak, és ő kezdett intenzív
erőfeszítéseket, hogy a fájlokat maradt az 1960-as és 1970-es
minősítését a különböző szervezeti egységek és
ügynökségek. Kutatás ez a könyv volt Dr. Clearwater
Washington, DC, Montgomery, Alabama, Winnipeg és Manitoba Shilo, és
ezen keresztül a labirintus a bürokrácia Ottawában. Sok
felhasználás hozta őt az adatokhoz való hozzáférésre vonatkozó
törvény Kanadában és a Freedom of Information Act az Egyesült
Államokban.
John
élt egész Kanadában, Washingtonban, és Londonban. Ő utazott
mind Kelet-és Nyugat-Európában, és 1994-ben figyelték meg a
választásokat Magyarországon. Ő éppen befejezte egy hónapos
utazás az egykori Szovjetunió katonai látogató múzeumok és
fényképezés a rendelkezésre álló nukleáris fegyvereket is.
Dr.
Clearwater most él Ottawa voltak dolgozik, mint egy katonai elemző
és szakértő a nukleáris fegyverek. Ő foglalkoztatott
Honvédelmi Headquarters mint az információhoz való hozzáférésről
Staff Officer.
John
Clearwater elérhető
interjúban rádió-vagy televízió, illetve
a nyomtatott médiában. Interjúk is
megoldható bármikor lehet
végezni telefonon vagy egy
Ottawa stúdióban.
interjúban rádió-vagy televízió, illetve
a nyomtatott médiában. Interjúk is
megoldható bármikor lehet
végezni telefonon vagy egy
Ottawa stúdióban.
John
Clearwater érhető el
bármikor a nap folyamán at
(613) 995-8028 (munka)
(613) 234-2290 (otthon)
(613) 995-5777 (FACS)
is elérheti őt e-mailben az alábbi címen:
bármikor a nap folyamán at
(613) 995-8028 (munka)
(613) 234-2290 (otthon)
(613) 995-5777 (FACS)
is elérheti őt e-mailben az alábbi címen:
Figyelembe File: Világszerte Nukleáris telepítések 1998
Ez
egy összefoglaló a március 1998 NRDC jelentést nyújt, az első
alkalommal, mérvadó becsült mérete és elhelyezkedése a
nukleáris arzenálja az Egyesült Államok, Oroszország,
Nagy-Britannia, Franciaország és Kína. A jelentés
tartalmazza a részletes leírásokat, beleértve a térképeket és
táblázatokat, a mai fegyverkészletek, és leírja az események
vezettek a konszolidáció fegyverek tárolóhelyek. A szerzők
arra is vetíteni várható trendeket a jövőre nézve. A
jelentés teljes szövege letölthető
Adobe Acrobat formátumú.
Bár
a végén a hidegháború átalakította a kapcsolatokat
Oroszországgal, és leszerelési megállapodások eredményeként
jelentős csökkenését nukleáris fegyverek világszerte NRDC úgy
becsüli, hogy mintegy 36.000 nukleáris bombák továbbra is a
arzenálja az öt nukleáris hatalom - az Egyesült Államok,
Oroszország , Nagy-Britannia, Franciaország és Kína.
Az
elmúlt évtizedben, nagy léptékű csökkentése a méret a
nukleáris arzenál eredményeztek jelentős elmozdulások fegyverek
helyeken, az eltolódások páratlan hiszen a legkorábbi nap a
nukleáris fejlesztéseket. Mostanáig azonban nem mérvadó
becslések a méretek, helyszínek és jellemzői világméretű
nukleáris arzenálja állt rendelkezésre.
Az
1980-as évek öt hatáskörök birtokában közel 70.000 nukleáris
fegyverek, elszórt a Szovjetunióban, Kelet-és Nyugat-Európában
és Ázsiában, valamint és alatt a nyílt tengeren.Azóta kiterjedt
konszolidáció került sor, a ötszörösére számának csökkenése
a tárolóhelyek, hogy a 150.
OTK
értékeli a nukleáris fegyverzet az öt ország az alábbiak
szerint:
- Az Egyesült Államok: Közel 12.000 nukleáris fegyverek található 14 államban. Új-Mexikó, Georgia, Washington, Nevada, és Észak-Dakota az első öt és a fiók mintegy 70 százaléka a teljes. A többi kilenc Wyoming, Missouri, Montana, Louisiana, Texas, Nebraska, Kalifornia, Virginia, és a Colorado. A szám az amerikai nukleáris fegyverek Európában drasztikusan lecsökkentek, több mint 6.000 sok fajta a korai 1980-as években mintegy 150 B61 bombák tíz légi bázisok hét országban (Belgium, Németország, Görögország, Olaszország, Hollandia, Törökország és az Egyesült Királyság) által 1997 végéig. Az Egyesült Államok az egyetlen ország, amely nukleáris fegyverekkel telepített határain kívül.
- Oroszország: Bizonyos 22.500 fegyvereket telepítettek mintegy 90 hely Oroszországban.Egy kevéssé értékelik logisztikai bravúr, szovjet, majd orosz tagjai a 12. Main Igazgatósága egységes szerkezetbe foglalt, az elmúlt évtizedben, a messzi arzenál több tízezer nukleáris fegyverek több száz helyen a kelet-európai és 14 köztársaság alatt 100 hely a mai Oroszországban.
- Nagy-Britannia: A brit készletek hamarosan áll egyetlen fegyver típusa - a Trident II rakéta a Vanguard-osztályú tengeralattjárók. Végére a 1998 márciusában az utolsó WE 177 gravitációs bombák a tervek szerint visszavonult, és a Tornado bombázók, hogy amint végzett közülük csak hagyományos küldetések.
- Franciaország: A francia készletek összesen mintegy 450 robbanófej háromféle négy helyszínen, meg egy tucat bázisok elején az 1990-es évek.
- Kína: A kínai készletek a becslések szerint mintegy 400 utcában található mintegy 20 telek.
Míg
a tényeket, készletek és elhelyezkedése a nukleáris fegyverek
továbbra is titok, a szerzők már nyomon fejlemények nukleáris
telepítések és a helyet, közel húsz éve. Ez a jelentés
egy sokkal átfogóbb és javított frissítés 1992-ben jelentést
NRDC atomprogramját, amely csak az Egyesült Államok bevetések.
The visszavonása az amerikai nukleáris fegyverek Dél-Korea
Az
elnöki nukleáris kezdeményezés bejelentette, szeptember 27-én,
1991, vezetett visszavonásának valamennyi nukleáris fegyverek
Dél-Korea.
|
Az
Egyesült Államok visszavonta az utolsó nukleáris fegyverek
Dél-Korea 1991 decemberében. A kezdeményezés eredménye volt
elnök George H. Bush egyoldalú leszerelési kezdeményezésére
1991 szeptemberében, amely visszavonta a taktikai nukleáris
fegyverek minden tengerentúli helyszínen, kivéve a légi bombák
a fél
tucat NATO európai ország .
Bár
a dél-koreai kormány idején megerősítette a visszavonás USA
affirmations nem volt egyértelmű. Ennek eredményeként a
pletykák fennállt hosszú ideig - különösen Észak-és Dél-Korea
- hogy a nukleáris fegyverek maradt Dél-Koreában. Mégis, az
elállási megerősítette Pacific Command 1998-ban egy
visszaminősített részét CINCPAC Command History az 1991 .
Válaszul
a Bush elnök kezdeményezésére CINCPAC hogy "kifejezetten
feladata, hogy dolgozzon ki egy tervet az eltávolítására AFAPs
[Artillery Fired Atomic lövedékek] TOMAHAWK Land Attack rakéták,
nukleáris (TLAM / N), a nukleáris sztrájk bombák, és a nukleáris
mélységi bombák (NDBs ) a lehető legrövidebb időn belül. "
Bush
elnök jóváhagyta a nukleáris fegyverek Deployment Authorization
(NWDA) az FY 1991 FY 1992 november 5-én, 1991 Nemzetbiztonsági
irányelv 64. cikkének (NBI-64.) Az CINCPAC történelem, "ez
a művelet az utat a tényleges hozam az összes szárazföldi
haditengerészeti légi leszállított és tengeri alapú taktikai
nukleáris fegyvereket az USA területére, a visszavonás az összes
nukleáris fegyver Koreából, és egyéb elvonások Európában.
" Fontos továbbá, hogy a
CINCPAC előzmények :
"CJCS USCINCPAC tanácsolta, hogy a visszavonás a fegyverek Korea volt legmagasabb prioritást a szállítási eszközök, a fegyver mozgás megkezdése következő ülése előtt a ROK és az USA Katonai Bizottsága és Biztonsági Bizottság (MCM / SCM) tervezett november 20-22 1991. "
Az
utolsó nukleáris fegyver kivonta Dél-Korea 1991
decemberében. Nukleáris tüzérségi lövedékek, vagy
tüzérségi lövedékek Fired Atomic, mint ez W79 volt
elsődleges. Az utolsó W79 robbanófej lebontották a Pantex
Terv 2003-ban.
|
A
fegyverek el Dél-Koreából, a nukleáris tüzérségi lövedékek
voltak "elsődleges szállítás"szerint
CINCPAC . Mint
ilyen, a B61 bombák az országban maradt, egy kis ideig, amíg a
tüzérségi lövedékek eltűntek. A visszavonás részt vevő
mintegy 60 tüzérségi lövedékek és 40 B61 bombákat.
Reakciók
és Intentions
A
dél-koreai kormány Seoul nyilvánvalóan meglepődött Bush elnök
kezdeményezését, amely elsősorban a gesztus felé a Szovjetunió,
és a hivatalos reakció lassan jön. Két héttel azután, hogy
Bush elnök bejelentését, pletykák kezdtek keringő a dél-koreai
média Seoul fontolgatja nyilvánította magát atommentes amikor az
amerikai kivonulás lezárult."Ismeretes, hogy a kormány
fontolgatja nyilvánításáról nemlétére nukleáris fegyverek
Dél-Korea közösen az amerikai kormány", a dél-koreai
sajtó Chosun Ilbo idézett egy azonosítatlan
állami forrásból mondás.
A
második gondolat hogy vissza kell vonni az összes amerikai
nukleáris fegyverek Korea is felszínre kerültek. Mivel a
nukleáris tüzérségi lövedékeket kezdte elhagyó Kunsan Air Base
délre Szöul, a Washington Post számolt be október
12-én, hogy az Egyesült Államok úgy döntött, hogy elhagyja a
B61 bombák mögött egyelőre. Mégis így néhány nukleáris
fegyverek Dél-Koreában, míg ugyanakkor ragaszkodik ahhoz, hogy
Észak-Korea nem fejleszt nukleáris fegyvereket sok értelme, és a
következő héten amerikai kormányzati tisztviselők azt mondta
a New York Times , hogy a repülőgép bombákat is
vissza kell vonni. A döntés, a tisztviselők magyarázható,
részben, hogy meggyőzze Észak-Korea lehetővé teszi nemzetközi
ellenőrzés a nukleáris létesítmények, és részben azért, mert
az amerikai hadsereg már nem hittem, hogy a nukleáris bombák volt
szükség, hogy megvédje Dél-Korea.
Észak-Korea
első válasza a kivonási terv az volt, hogy akkor is fenyegetve
érzik magukat az amerikai nagy hatótávolságú nukleáris
fegyvereket, hogy elérheti Észak-Korea máshonnan. November
1-jén a Reuters számolt be egy cikk jelent meg, a hivatalos
észak-koreai napi Rodong Sinmun nevetségessé az
Egyesült Államok beszél eltávolítására nukleáris fegyverek
Dél-Korea, miközben a nukleáris ernyő a terület fölött. "Ez
nagyon is természetes, hogy már említettük, ezt az amerikai"
nukleáris ernyője "Dél-Korea" a cikk azt mondta,
hozzátéve, hogy "ők továbbra is fenyeget minket nukleáris
fegyverek a jövőben. Ilyen körülmények között," a papír
mondta, " az amerikai nukleáris fenyegetés nekünk nem lenne
eloszlatni, bár a nukleáris fegyverek veszik ki a Dél-Koreában. "
Miközben
elfogadja a visszavonást, Szöul ragaszkodott ahhoz, hogy az ország
továbbra is az amerikai nukleáris ernyő. Így Észak-Korea
először fenntartotta álláspontját, hogy az ellenőrzéseket a
nukleáris létesítmények nem lenne megengedett, amíg Dél-Korea
továbbra is az USA nukleáris ernyője tengeri és légi indítású
nukleáris fegyvereket. De jelentős politikai váltás,
November 26, Phenjan bejelentette, hogy való betekintést lehetővé
tenni titkos nukleáris létesítmények, ha Washington lehetővé
ellenőrzéseket annak alapjait annak biztosítására, hogy az
összes amerikai nukleáris fegyverek vontak ki a Dél-Koreában. Bár
hivatalosan üdvözölte Bush elnök szeptember 27 kezdeményezésére,
Észak-Korea kijelentette, hogy "írja alá a nukleáris
biztosítéki megegyezéssel, amikor az Egyesült Államok kezdi,
hogy vonja ki nukleáris fegyvereit Dél-Koreában."
December
18, 1991, dél-koreai elnök, Roh Tae-Woo kijelentette: "Ahogy
én beszélek, ott nem létezik semmilyen nukleáris fegyver
egyáltalán bárhol a Koreai Köztársaságban."
|
Két
nappal később, november 28-án, a dél-koreai Yonhaphírügynökség
számolt be, hogy Dél-Korea és az Egyesült Államok beleegyezett,
hogy befejezze a visszavonás által az év végéig, és állapítsa
meg a dél nukleáris fegyverektől mentes során Bush elnök
tervezett látogatása Szöulban január elején 1992. "Észak-Korea
azon bejelentését, [hogy ellenőrzések ha az amerikai nukleáris
fegyverek kivettük a dél] késztette a két szövetséges, hogy
előre a menetrend, hogy felszámolják a nukleáris fegyverek
telepített az amerikai erők Dél-Korea," a dél-koreai kormány
forrás azt mondta a hivatal.
Bár
az egyik dél-koreai tisztviselő azt nyilatkozta a sajtónak, hogy
"a kormány erősítse meg a visszavonást," amerikai
katonai tisztviselők továbbra sem véleményezni a jelentést,
mondván: "Mi sem megerősíteni, sem cáfolni a létezését a
nukleáris fegyverek itt bármikor." Mégis hírek
denuclearizing dél-koreai nehéz volt titokban tartani, és a New
York Times számolt be a Szöuli december 11-én, hogy ez
volt gyakorlatilag volt egy "nyílt titok, hogy az amerikai
katonai erők itt már verseny felszámolása, amit három évtizede
jelent az utolsó sor elleni védekezés a North: An arzenál több
mint 150 nukleáris fegyverek. "
December
közepére, a dél-koreai kormányzati tisztviselők magántulajdonban
mondta újságíróknak, hogy az Egyesült Államok már befejezte a
tervezett visszavonását nukleáris fegyverek Dél-Korea. Végül,
December 18, 1991, dél-koreai elnök Roh Tae-Woo nyilvánosan
kijelentették, hogy nem voltak amerikai nukleáris fegyverek
Dél-Korea: "Ahogy én beszélek, ott nem létezik semmilyen
nukleáris fegyver egyáltalán bárhol a Koreai Köztársaságban,"
tette mondta. Arra a kérdésre, Roh nyilatkozat, amerikai
elnök, George H. Bush azt mondta, hogy: "Hallottad, mit
mondott, és Roh [én] nem arról vitatkozni vele."
amerikai
Nuclear Strike Planning Észak-Koreával szemben
Követően visszavonása nem
stratégiai nukleáris fegyverek Dél-Korea, az Egyesült Államok
nukleáris tervezés ellen Észak-Korea továbbra is
fejlődni. Foglalkoztatása nem stratégiai bombák ellen az
észak-ma a felelőssége, harcos szárnyak székhelye a
kontinentális Egyesült Államokban. Egyéb nukleáris tervezés
magában Trident tengeralattjárók és a hosszú távú stratégiai
bombázók.
A
2001-es Nuclear Posture Review azonosított Észak-Korea, mint egy
"azonnali készenléti", amely meghatározza követelményei
amerikai nukleáris csapásmérő képességeit, és a feladat
a Global
Strike misszió a
STRATCOM 2003-ban jött létre a CONPLAN 8022 új, megelőző csapást
tervet, amely Észak-Korea (többek között) a célkeresztben. Végül,
az észak-koreai nukleáris kísérletet 2006 októberében
megerősítette ezeket a tervezési követelményeknek és indított
egy erős megerősítése az amerikai bővített nukleáris
elrettentés politikája a térségben.
Amerikai
F-16-osok Over Kunsan Air Base
|
A
8. Tactical Fighter Wing at Kunsan Air Base utolsó tanúsította,
hogy tárolja és szállít nukleáris fegyverek január-1991.
|
Fighter-Bombers
Az
utolsó ismert nukleáris fegyver tanúsítási ellenőrzést a 8.
Tactical Fighter Wing at Kunsan Air Base történt az első felében
1991-ben. A
szárny története a január-június 1991 írja
le a fegyvereket alá alján telt speciális Air Force képzési és
vizsgálatokat. Ezeket szükség a szárnyat, hogy hitelesített
tárolására és kezelésére nukleáris fegyverek a bázison.
A
történelem azt
is leírja, hogy az amerikai pilóták Kunsan Air Base ment nukleáris
csapás képzés. Ez állt az általános nukleáris csapás
végzettség, és "single-hajó nukleáris sztrájk." Összesen
48 F-16C / D repülőgép állomásozott Kunsan abban az időben,
amelyek közül néhányat felszerelt szállít B61 nukleáris bombák
tárolni a bázis.Visszavonását követően a nukleáris fegyverek
1991 decemberében, a nukleáris tanúsítása a szárny hagytuk
lejárni.
Visszavonását
követően a nukleáris fegyverek Dél-Korea 1991 decemberében, a
4. Fighter Wing a Seymour Johnson Air Force Base feladatul kapta,
hogy nukleáris csapás tervezéssel Észak-Koreával szemben.
|
Azóta
sztrájk tervezés Észak-Koreával szemben a nem stratégiai
nukleáris fegyverek volt a feladata harcos szárnyak székhelye a
kontinentális Egyesült Államokban. Ezek közül az egyik a 4.
Fighter Wing a Seymour Johnson Air Force Base Észak-Karolinában. A
1998 első felében szerint a
4 th FW
parancs előzmények ,
összesen 18 F-15E Strike Eagle harcos bombázók a 336 th Fighter
Squadron arra rejtjelezett ("generált") egy nukleáris
foglalkoztatási gyakorlat (NEM), hogy a szimulált egy nukleáris
csapás Észak-Koreával szemben.Ahelyett, hogy repülő Korea, a
légi jármű esett a BDU-38 dummy nukleáris bombák az Avon Park
Bombing tartomány Floridában. A forgatókönyváltal
leírt Wing Commander :
"A
szimulált harci háború Koreában, egy koreai forgatókönyv. Ez
magában foglalta a [Észak-Korea] vegyi támadások elleni védelmet
használó teljes kémiai fogaskerék [sic]. A forgatókönyv ...
szimulált határozata a Nemzeti Command Hatóságot tekintve a
nukleáris fegyverek .... Mi azonosított légi jármű, személyzet,
és [a fegyvert] homlokrakodók betöltéséhez legfeljebb taktikai
nukleáris fegyverek rá a repülőgép .... [A] utolsó fázisa a
testmozgás, a foglalkoztatási fázis ... szükséges számunkra,
hogy repülni Azokon a repülőgépeken le, hogy a tartomány a
floridai and drop "a BDU-38s.
Ez
a forgatókönyv gyakorolta kétszer időszakban és képezte az
alapját a szárny nukleáris tanúsítási ellenőrzést.
A
képesség a sztrájk célokat kevesebb, mint 15 perc, a Trident
D5 tengeri indított ballisztikus rakéta egy "kritikus
rendszer" az amerikai erők Korea.
|
Ballisztikus
rakéták Tengeralattjárók és hosszú távú Bombers
Amellett,
hogy nem stratégiai légi szállított bombákat, tengeri indítású
ballisztikus rakéták fedélzeti stratégiai Ohio-osztályú
tengeralattjárók (SSBNs), a Csendes-óceánon járőröző tűnik
is, hogy van egy küldetés Észak-Koreával szemben. A DOD
főellenőre jelentés 1998-tól szerepel
a Trident rendszer a "kritikus rendszer" által azonosított
amerikai csendes-óceáni Parancsnokság és az amerikai erők
Koreában ", hogy különösen fontos a számukra."
Bár
az elsődleges feladata a Trident rendszer ellen irányul célpontok
Oroszországban és Kínában, a D5 rakétát indított egy alacsony
pályán járat egyedülálló nagyon rövid időn belül (12-13
perc) ütőerő az idő kritikus célok Észak-Koreában. Nincs
más amerikai atomfegyverek rendszer kap egy robbanófejet a cél,
hogy gyorsan. Két-három SSBNs van a "kemény
figyelmeztető jelzés" a Csendes-óceán bármely adott
időpontban, birtok orosz, kínai és észak-koreai célokat
veszélyeztetik kijelölt járőr területeken.
Hosszú
távú stratégiai bombázók is lehet rendelni atomcsapás szerepet
Észak-Koreával szembeni bár kevéssé konkrét ismert. Az Air
Force térképen (lásd alább) javasolja a B-2 csapás szerepet
Észak-Koreával szemben. Mivel a kijelölt légi fuvarozó a
B61-11 föld átható atombomba, a B-2 erős jelölt esetleges
nukleáris csapás missziók elleni észak-koreai mélyen eltemetett
földalatti létesítményeket.
B-2
Strike Tervezési Észak-Koreával szemben
|
Mivel
a kijelölt légi fuvarozó a B61-11
föld átható atombomba és
a lehetséges jövőbeni Robust Nuclear Earth Penetrator, a B-2
lopakodó bombázó is fontos szerepe van célpontok ellen
Észak-Koreában. Újabb fejlesztések lehetővé tervezi
egy új, B-2 nukleáris csapás misszió kevesebb, mint 8 óra.
|
A
képessége a B-2 bombázó lefolytatására rövid nyilatkozat a
nukleáris csapások javult az elmúlt években. Amíg az
1990-es évek, a tervezés és feldolgozása egy TIOP
(az egységes integrált műveleti terv )
kirohanás a B-2 bombázó került körülbelül 25 óra. 1998-ban,
a modernizáció volt folyamatban a 50 százalékos
teljesítmény-növekedést azáltal, hogy háromszor gyorsabb
hardver és szoftver javítások. És 1998 novemberében
STRATCOM elrendelte az operatív követelmény dokumentumot a B-2
frissíteni kell, hogy még rövidebb határidőket nukleáris csapás
küldetések:
a)
Szándékos Tervezett Missions: nem több, mint 24 órán
keresztül.
b) Adaptív Tervezett Mission (rendező Planning Választható és Theater nukleáris opció): nem több, mint 8 óra.
b) Adaptív Tervezett Mission (rendező Planning Választható és Theater nukleáris opció): nem több, mint 8 óra.
Bár
ez a frissítés is szánják sztrájk tervezés célpontok ellen
Oroszországban és Kínában, a következmény az, hogy a tervezés
egy új, korlátozott sztrájkot sortie Észak-Koreával szembeni
lehetne tenni kevesebb időt vesz igénybe egy B-2 repülni Whiteman
AFB-ben Missouri Észak-Korea.
A
hatása a 2006-os nukleáris teszt
A
jövő az amerikai nukleáris csapás tervezés Észak-Koreával
szembeni elérte új jelentőséget után Phenjan nukleáris tesztet
hajtott végre 2006 októberében. A vizsgálatot indított egy
erős amerikai megerősítése a nukleáris ernyő felett Dél-Korea
és Japán, és úgy tűnik, hogy alátámaszthatta nukleáris (és
hagyományos) tervezés a régióban.
"Az
Egyesült Államok felel meg teljes palettáját elrettentő és
biztonsági kötelezettségvállalások" President Bush
elmondta Japán és Dél-Korea rögtön
a vizsgálat után. Condoleezza Rice utazott,
Északkelet-Ázsiában, ahol majdnem pontosan meghatározta az
n-szó, mondván,
hogy "az
Egyesült Államok az akarat és a képesség, hogy megfeleljen a
teljes körű - és
én aláhúzás teljes körű -
az elrettentő és biztonsági kötelezettségvállalások Japánban.
" (Kiemelés tőlem.)
Két
héttel később, William Arkin nyilvánosságra ,
hogy a felülvizsgálatát CONPLAN 5029 kezdte, hogy további
megelőző hagyományos sztrájk lehetőségek elleni észak-koreai
tömegpusztító fegyverek (WMD) tevékenységek. The Washington
Times felkapta,
hogy az ólom és a jelentett ,
hogy a hagyományos sztrájk tervezés már folyamatban hónappal a
vizsgálat előtt, de most már gyorsul. Nukleáris sztrájkok
tartották a túlzott, a Pentagon hivatalos a papírra, hanem egy
másik magas rangú védelmi tisztviselő megerősítette a nukleáris
ernyő és az Egyesült Államok "fog igénybe bármilyen erőnek
is szükségünk van, hogy megvédje a Koreai Köztársaságból.,
Hogy a nukleáris elrettentés nyelven helyen. "
Következmények
Az
Egyesült Államok ígéretet tett a közös
nyilatkozat a negyedik körben a hatoldalú tárgyalásokszeptember
19-én, 2005, hogy "nem áll szándékában, hogy megtámadják
... [Észak-Korea] nukleáris fegyverekkel ...". Amennyiben
a további nukleáris csapás tervezés jelentése "szándék"
a támadást, azonban ilyen tervezés ellentmond a közös
nyilatkozat.
Észak-Korea
az aktuális Planning
|
November
18-án, 2005, az új hely és a Global Strike parancs lett
működőképes STRATCOM miután elhaladtak a tesztelés a
nukleáris háború gyakorlat magában Észak-Korea. Lásd
a háttérben .
|
A
jelenlegi amerikai nukleáris csapás tervezés Észak-Koreával
szemben úgy tűnik, hogy szolgálja három szerepet: az első egy
bizonytalanul meghatározott hagyományos elrettentés szerepet
befolyásolására szánt észak-koreai magatartás előtt
ellenségeskedést. Ez a szerep kibővült kissé a 2001-es
Nuclear Posture Review hogy nem csak megakadályozzák, hanem
lebeszélni Észak-Koreát abban, hogy a tömegpusztító
fegyverek. Miért, miután öt évtizedes harc Észak-Korea
nukleáris fegyverekkel csak látni Phenjan mélyebb törekvés a
tömegpusztító fegyverek, a Bush-adminisztráció úgy véli, hogy
további nukleáris képességek valahogy lebeszélni Észak-Koreát
abban, hogy a tömegpusztító fegyverek egy rejtély. Ez annál
is inkább így van, mivel az
1994-es Nuclear Posture Review arra a következtetésre jutott ,
hogy a kitoloncolási nukleáris dél-koreai és a hajók körül a
félsziget nem befolyásolta a proliferációt.
A
második szerep biztosítása, meggyőzése Dél-Koreában és
Japánban, hogy az Egyesült Államok képes és akarat, hogy
megvédje őket az észak-koreai támadás. Washington
aggodalmát fejezi ki annak lehetőségét, hogy Tokió és Szöul
dönthetnek úgy, hogy fel kell építeni a nukleáris fegyverek is,
válaszul Észak-Korea WMD program. "Úgy vélem, fontos,
hogy a különböző megbeszélések azt [rendelkező nukleáris
fegyverek]," japán külügyminiszter Taro Aso mondta egy
parlamenti külügyi panel után az észak-koreai vizsgálat. "A
valóság az, hogy csak Japánban, amely nem tárgyalta rendelkezik
nukleáris fegyverekkel, és az összes többi ország is megbeszélte
volna," mondta. De ez a vita "már kész," Shinzo
Abe miniszterelnök gyorsan
közbelépett ,
ragaszkodva ahhoz, hogy az újonnan megalakult kormány nem osztott a
nukleáris kérdésben. Japán és Dél-Korea is attól
tartanak, hogy Phenjan nem hisz az Egyesült Államok kész lenne a
megtorlásra nukleáris fegyverekkel, ha Észak-Korea megtámadta. De
miért a japán vagy dél-koreai atombomba lenne bármilyen jobb
hatással Phenjanban számításai nem tisztázott.
A
harmadik szerep esetében elrettentés sikertelen: a tényleges
felhasználása a nukleáris fegyverek elpusztításának
biztosítására célokat. A hidegháború telepítését száz
taktikai harcászati célú nukleáris fegyverek Dél-Korea
várhatóan elrettentés nem egy nagyszabású, de annak ellenére,
hogy ezek a fegyverek mostanra
visszavonták ,
a nukleáris csatatérre tervezés folytatódott. A
Bush-adminisztráció elővásárlási doktrínája, ami részben
motiválja Észak-Korea, a legszélsőségesebb példa erre, mert
arra számít, hogy az elrettentés is meghiúsul. Bár STRATCOM
következtetésre jutott 1993-ban ,
hogy a " klasszikus elrettentés már lehetővé teszi
adaptív tervezett missziók elleni bármilyen használata a
tömegpusztító fegyverek ", a Pentagon nem csupán
hivatkozott meglévő képességek végrehajtásához elővásárlási
doktrína, de azzal érvelt, hogy az új és hatékonyabb támadó
"globális sztrájk" és védekező rakétavédelmi
képességek szükségesek legyőzni ellenfeleiket, mint Észak-Korea.
Az
egyéb szempontok a koreai nukleáris kérdés, lásd:
" A
történelem az amerikai nukleáris fegyverek
Dél-Korea
» visszavonása az amerikai nukleáris fegyverek Dél-Korea
» nukleáris ernyője alatt Dél-Korea megerősítette
» visszavonása az amerikai nukleáris fegyverek Dél-Korea
» nukleáris ernyője alatt Dél-Korea megerősítette
Az
Egyesült Államok Nukleáris Umbrella Over Dél-Korea
Az
Egyesült Államok fenn a nukleáris ernyő alatt Dél-Koreában,
mivel a koreai háború, amikor a nukleáris fegyverek először
bevetett a Csendes lehetséges felhasználásra Kína ellen abban az
esetben, amerikai erők harcoló Koreában vereséget szenvedett a
kínai erők. A január
1958 ,
az első nukleáris fegyvereket telepített Dél-Korea és a
nukleáris fegyverek az országban maradt, amíg 1991 végén, amikor
az utolsó fegyvereket visszavonták.
1991
óta az
Egyesült Államok igyekezett megnyugtatni Dél-Korea - és jel
Észak-Korea -, hogy a nukleáris esernyő ép hiánya ellenére
nukleáris fegyverek a földön álló, a nukleáris fegyverek
telepített az Egyesült Államokban, és a fedélzeti ballisztikus
rakéta tengeralattjáró vezényeltek a Csendes-óceánon.
Az
alábbiakban rövid áttekintést követi és másolatait
közelmúltbeli reaffirmations az amerikai nukleáris ernyő felett
Dél-Korea.
Röviddel
azután, hogy észak-koreai nukleáris kísérletet, amerikai
védelmi miniszter Donald Rumsfeld védelmi miniszter és a
koreai Yoon Kwang Ung megerősítette a nukleáris ernyője alatt
Dél-Korea.
|
Nukleáris
Brief október 23, 2006
Nuclear Umbrella újbóli megerősítése következik Nuclear koreai nukleáris teszt
Nuclear Umbrella újbóli megerősítése következik Nuclear koreai nukleáris teszt
Kevesebb,
mint két héten belül Észak-Korea tesztelt egy nukleáris
dolgozzon ki, az Egyesült Államok és Dél-Korea adott ki közös
közleményt a
38. Security konzultatív találkozó megerősítette, hogy az
Egyesült Államok nukleáris ernyője alatt Dél-Korea. Ellentétben
a 2005-ös közlemény (lásd alább), a 2006-os nyilatkozat
megerősítette a "folytatása a kiterjesztett elrettentés
által felajánlott amerikai nukleáris ernyő".
Elemzés:
etetési észak-koreai fenyegetés megítélése
A 2006-megerősítése megjelent harmadik bekezdésében a kommüniké, négy bekezdését fel a 2005-ös nyilatkozat volt, és keretében tett az Észak-Korea vizsgálat október 9-én. A nyilatkozat kifejezetten említi a "kiterjesztett elrettentés" helyett inkább egyértelmű "rendelkezéseit a nukleáris ernyő" kifejezés a 2005-ös közlemény. Feltételezhető, hogy a intension az volt, hogy a megerősítésére, inkább egy kicsit explicit tekintettel az új körülményekhez.
A 2006-megerősítése megjelent harmadik bekezdésében a kommüniké, négy bekezdését fel a 2005-ös nyilatkozat volt, és keretében tett az Észak-Korea vizsgálat október 9-én. A nyilatkozat kifejezetten említi a "kiterjesztett elrettentés" helyett inkább egyértelmű "rendelkezéseit a nukleáris ernyő" kifejezés a 2005-ös közlemény. Feltételezhető, hogy a intension az volt, hogy a megerősítésére, inkább egy kicsit explicit tekintettel az új körülményekhez.
One
közönséget ez az állítás Dél-Korea, egy látszólagos
megpróbálja megnyugtatni Szöul és meghiúsítani minden
gondolatait kell kidolgozni a nukleáris fegyvereket. Ezt az
üzenetet is szolgál más nem nukleáris országok, köztük Japán,
hogy tényleges biztonsági előnyei tartózkodik a fejlődő
nukleáris fegyverek és tapadó rendelkezései az
atomsorompó-szerződést.
A
másik közönség Észak-Koreában, így egy kicsit világosabb,
mint azelőtt, hogy minden agresszív lépései ellen a dél
lehetett, potenciálisan kiváltó nukleáris választ az Egyesült
Államokban. Ezt az üzenetet is szolgál más potenciális
nukleáris proliferátor, mint Irán.
Mégis
a megerősítése a nukleáris ernyő egy időben, amikor úgy tűnik,
hogy sürgősen korlátozniszerepét
a nukleáris fegyverek a régióban, nem megerősítik a
szerepet. George Bush elnök elítéli az
észak-koreai nukleáris kísérletet szólított fel a
"denuclearized" Koreai-félszigeten, de úgy tűnik, hogy a
látás elérhetetlen, ha minden fél továbbra is ragaszkodik ahhoz,
hogy a nukleáris fegyverek számára létfontosságú nemzeti
biztonságát. Az észak-koreai vizsgálat azt sugallja, hogy
eljött az ideje, hogy tervezzen egy biztonsági struktúrát a
térségben, amely nem támaszkodik a nukleáris fegyverek.
US
védelmi miniszter Donald Rumsfeld védelmi miniszter és a koreai
Yoon Kwang Ung nem kívánja módosítani az amerikai nukleáris
ernyő felett Dél-Korea.
|
Nukleáris
Brief október 24, 2005
Nuclear Umbrella Over Dél-Korea megerősítette
Nuclear Umbrella Over Dél-Korea megerősítette
A
37 th Security konzultatív találkozó között
az Egyesült Államok és Dél-Korea október 21-én, 2005, úgy
döntött, hogy megerősítik a fennmaradási egy amerikai nukleáris
ernyő felett Dél-Korea értékelői mint módosítsa, hogy
megnyugtassák észak-koreai aggályokat.
A közös
közlemény az
ülés megállapítja, hogy "Rumsfeld miniszter megerősítette
az Egyesült Államok elkötelezettségét, hogy ... folyamatos
nyújtása nukleáris ernyő a [Dél-Korea], amely összhangban áll
a kölcsönös védelmi szerződés".
A
megerősíti a nukleáris esernyő, Rumsfeld és Yoon megjegyezte:
"Észak-Korea folyamatos fejlesztése a tömegpusztító
fegyverek és nagy hatótávolságú rakéták." Azt
mondta, hogy "szilárd kombinált védelmi pózol fenn kell
tartani annak érdekében, hogy a béke és a stabilitás a
Koreai-félsziget és Északkelet-Ázsiában." A közlemény
megállapította, hogy a ROK és az USA egyesített erő képesség
"marad a csúcs kész."
Elemzés:
elszalasztott lehetőség?
A
megerősítésével, az amerikai nukleáris ernyő felett Dél-Korea
jön csak egy hónappal befejezése után a negyedik fordulóban a
hat rész tárgyalások, ha Észak-Korea beleegyezett abba,
hogy"lemondás az összes nukleáris fegyver, valamint a meglévő
nukleáris programok és visszaküldésével, rövid időn belül, a
szóló szerződés a nem nukleáris fegyverek elterjedésének
megakadályozásáról és a NAÜ biztosítéki. " Az
Egyesült Államok ígéretet tett ugyanezen az ülésen, hogy "nem
nukleáris fegyverek a Koreai-félszigeten, és nem áll szándékában,
hogy megtámadják ... a KNDK nukleáris fegyverekkel ...".
Tekintettel,
hogy a fejlődés, tábornok Leon LaPorte, a parancsnok az amerikai
erők Dél-Koreában, azt mondta újságíróknak, mielőtt
a 37 th Security konzultatív találkozó
viták benne arról, hogy tompítsa az amerikai nukleáris
ernyő. Szerint a különböző sajtójelentések, LaPorte
mondta a nyelvet a nukleáris zálogjog tárgyát képezte last
minute közötti tárgyalások Rumsfeld politikai csoport és a
dél-koreai védelmi minisztérium. "Úgy gondolom, hogy ez
éppen most tárgyalt közötti OSD politika és MND politikát.
Tehát kapsz dolgozott itt azt hiszem, a következő két órában"
LaPorte mondta újságíróknak utazik miniszter Rumsfeld.
Általános
Leon LaPorte (balra), azt mondta újságíróknak, hogy
a37 th Security
konzultatív találkozó megvizsgálták tompítsa az amerikai
nukleáris ernyő felett Dél-Korea.
|
Ehelyett
a nukleáris zálogjog megerősítette nélkül látható
változás. Miért lenne az Egyesült Államok és Dél-Korea
látja szükségességét, hogy ebben az időben, hogy megerősítse
a nukleáris esernyő?
A
válasz lehet kombinációja több megfontolások, mindenekelőtt a
"majd meglátjuk", ha Észak-Korea folytatja a saját
ígéretét.Végtére is, Észak-Korea nyilvánosan bejelentett első
alkalommal február 10-én 2005-ben, hogy az általa előállított
nukleáris fegyverek "önvédelmi", és március 31-én,
azt hozzátette, hogy ez volt a "teljes értékű nukleáris
fegyverek állam." Nyilatkozat félretéve, amerikai
hírszerző vállalt a több mint egy évtizede, hogy Észak-Korea
talán már össze néhány nukleáris fegyverek.Mégis, egyik fél
sem nyújtott bizonyítékot másolatot készíteni igényüket.
Egy
másik szempont lehetett biztosítani Dél-Korea a folyamatos teljes
USA védelmi elkötelezettségét. Megváltoztatása atomernyő
ugyanakkor, hogy az Egyesült Államok csökkenti a hagyományos
erőit Dél-Korea is túl sokat túl hamar.
Egy
másik szempont lehet, hogy Kínában. Az amerikai nukleáris
ernyő a régióban nem összpontosít Észak-Korea, hanem magában
foglalja tervezés elleni potenciális kínai agresszió. Semmissé
tételének vagy gyengítik az esernyő alatt félszigeten, egyesek
azzal érvelnek, esetleg elhagyják Dél-Korea nyitott a potenciális
kínai kényszer és küldje el a rossz jel, amikor Kína úgy tűnik,
egyesek szerint próbál nyomást Tajvan és erősítse befolyását
a régióban.
Végül
pedig ott van a kérdés kiterjesztett elrettentés a térségben
általában. Japán által lefedett része azonos esernyő, mint
Dél-Korea. Néhányan talán már amiatt, hogy bármilyen
mértékű az amerikai nukleáris ernyő a térségben növelheti
japán kételkedik saját biztonsági megállapodást kötött az
Egyesült Államokkal és Japánnal spawn saját nukleáris
fegyverekkel ambícióit.
Annak
ellenére, hogy ezeket a megfontolásokat, a döntés
a 37 th Security konzultatív
közgyűléserősítsék a nukleáris ernyője alatt Dél-Korea úgy
tűnik, hogy elszalasztott egy fontos lehetőség, hogy használja a
státuszát az esernyő, mint további ösztönzést mozgatni a
nukleáris menetrend a Koreai-félszigeten előre. Ahelyett,
hogy egyszerűen csak megerősíti az esernyő, ahogy van, az
Egyesült Államok és Dél-Korea is tette volna függővé,
Észak-Korea végző keresztül saját ígéreteiket, hogy feladja
nukleáris fegyvereket és csatlakozzon az atomsorompó-szerződést.
Egy
módosítatlan esernyő teszi az USA nézd álnok, amikor azt mondja,
hogy nem áll szándékában megtámadni Észak-Korea nukleáris
fegyverekkel, és ez ad Észak-Korea egy egyszerű ürügy arra, hogy
megkérdőjelezik a hitelességét a Közös
Nyilatkozat a negyedik körben a hatoldalú tárgyalások.
A
történelem az amerikai nukleáris fegyverek Dél-Koreában
Az
Egyesült Államok telepített nukleáris fegyverek Dél-Koreában 33
év. Az első fegyverek érkeztek január 1958 jól megszűnését
követően csökkent a koreai háború, és négy évvel előre
telepítését, a nukleáris fegyverek kezdődött Európában. Az
évek számát és típusát, a nukleáris fegyverek Dél-Koreában
gyakran változott. Egy ponton a késő 1960-as években, nem
kevesebb, mint nyolc különböző típusú vezényeltek időben
(lásd a táblázatot).
Még
mielőtt a fegyvereket kezdett érkező januárban 1958-ban a US
Távol-Kelet Command Állandó Működési eljárás (SOP) -tól
november 1956 azonosított két helyszínen Koreában (Uijongbu és
Anyang-Ni) a képes fogadni és kezelni a nukleáris fegyvereket, ha
szükséges.
Tényleges
telepítések januárjában indult 1958-ban, négy és fél évvel
azután, hogy vége a koreai háború, a bevezetésével öt
atomfegyverek rendszerek: Őszinte John föld-föld osztályú
rakéta, a Matador cirkáló rakéta, az Atomic-Demolition lőszer (
ADM) nukleáris taposóaknák, és a 280-mm-es pisztolyt, és 8-inch
(203mm) tarack.
Az
Egyesült Államok telepített, összesen 11 fajta nukleáris
fegyverek Dél-Koreában az évek során. A készletek
csúcsot ért 1967-ben mintegy 950 robbanófej, de tovább
csökkent utána, amíg az utolsó fegyvereket visszavonták
1991-ben. Ez a táblázat egy "élő dokumentum",
amely frissíti az új információ válik elérhetővé
( kattintson
a képre a letölthető legújabb nagy felbontású PDF-változat )
|
A
Davy Crockett lövedék telepített Dél-Korea között július
1962-június 1968. A robbanófej volt szelektív hozam
legfeljebb 0,25 kt. A lövedék súlya csak 34,5 kg (76
font).
|
Nukleáris
bombák harcos bombázók érkezett március 1958, majd három
föld-föld osztályú rakéta rendszerek (Lacrosse, Davy Crockett és
Sergeant) között július 1960 és szeptember 1963. A
dual-misszió Nike Hercules légvédelmi és föld-föld osztályú
rakéta érkezett január 1961, és végül a 155 mm-es Howitzer
érkezett 1964 októberében. A csúcs a kiépítése, közel
950 robbanófejek küldtek Dél-Koreában.
Négy
fegyver típusok csak maradt telepített néhány évig, míg a többi
maradt évtizedek óta. A 8-inch Howitzer tartózkodott végéig
1991-ben csak a fegyver kell telepíteni az egész 33 év alatt az
amerikai nukleáris fegyverek telepítését Dél-Korea. A többi
fegyverek maradt a végéig voltak a levegőben szállított bombák
(különböző típusú bomba vezényeltek az évek során, befejezve
a B61), és a 155-mm Howitzer nukleáris tüzérség.
A
nukleáris bombák szolgált mind a stratégiai (TIOP) és a nem
stratégiai (színház) szerepét. 1974-ben szerint
a csendes-óceáni Parancsnokság ,
négy F-4D Phantom fúvókák a 8. Tactical Fighter Wing (TFW) a
Kunsan Air Base parkolt az a kifutópálya végén, a nukleáris
bombák szárnyaik alatt az amerikai Pacific Air Forces "TIOP
Quick Reaction Figyelmeztessen elkötelezettség. A célkitűzések
valószínűleg Kína, mindössze 390 km-re nyugatra. A 8. TFW
is volt egy nem-TIOP szerepe, feltehetően célpontok ellen
Észak-Koreában.
A
kínai TIOP Axis
|
||
Kunsan
AB
|
Kadena
AB
|
Clark
AB
|
8
TFW
|
18
TFW
|
3
TFW
|
Három
amerikai harcászati vadászrepülőgép szárnyait
Dél-Korea, Japán és a Fülöp-szigetek alakított TIOP sztrájk
tengely Kína ellen 1974-ben.
|
Kunsan
a TIOP sztrájk szerepe 1974-ben részét képezte egy három-bázis
tengely off Kína együtt a 18. Tactical Fighter Wing at Kadena Air
Base Okinawa és a 3. Tactical Fighter Wing Clark Air Base-ben a
Fülöp-szigeteken. Bár csak Kunsan volt Quick Reaction Alert
szerepét abban az időben, mind a három bázis volt egy "nagy
TIOP non-riasztási szerepe" szerint
a csendes-óceáni Parancsnokság . A
18. TFW TIOP non-riasztási szerepe figyelemre méltó, mert azt
mutatja, hogy az Egyesült Államok továbbra is a nukleáris csapás
műveleteket Okinawa után a
sziget visszatért japán ellenőrzés és nukleáris fegyverek
eltávolítjuk 1972. A folyamatos TIOP szerepet Kadena azt
jelenti, hogy a diplomáciai megállapodás (szerződés)
valószínűleg létezett az Egyesült Államokban és Japánban az
újbóli nukleáris bombák Kadena Air Base a válságban.
A
Lance föld-föld osztályú rakéta is bevetett Dél-Korea, de úgy
tűnik, csak a hagyományos robbanófejeket. A nukleáris
robbanófejek tárolták Guam, ahol az utolsó 54 W70 robbanófejeket
érkezett a Naval Magazine szeptember 30-án, 1976.
A
belső viták Lance nyújt érdekes példa a trade-off különböző
fegyver képességeit. A hadsereg
ajánlott telepíteni
Lance, hogy Dél-Korea, mert a "Korea, mint a leginkább igénylő
terület használatát a földi nukleáris fegyverek", és mert
építve extra tárhelyet Guam drága lenne.CINCPAC
egyetértett, de ajánlott ,
hogy az öregedés Őszinte John és Nike Hercules rendszereket
visszavonhatók bevezetése Lance. A parancsnok az amerikai
Force Korea egyetértett, dekijelentette,
hogy elfogadhatatlan
lenne, hogy visszavonja a Nike Hercules, mert az egyedülálló
anti-air képesség.
A
vezérkari főnökök amiatt aggódtak, hogy a telepítési és a
Csendes várni kell az elnöki döntési folyamat arról, hogy is
telepíthetik Lance Dél-Koreában, így a Lance robbanófejek arra
rohant Guam. Az december végéig 1976 szerint az Egyesült
Államok csendes-óceáni Parancsnokság történelem ,
Az összes engedélyezett robbanófejek volt a helyén Guam.
A
Lance föld-föld osztályú rakéta volt telepített Dél-Korea,
de csak a hagyományos változat. A nukleáris robbanófejek
rekedt Guam.
|
A
Lance telepítési egybeesett egy
jelentős felülvizsgálatát a
biztonsági nukleáris fegyverek tárolóhelyek a Csendes-óceánon. A
felülvizsgálat, amely szintén megvizsgálta a diplomáciai
szabályok tárolás szövetséges országok és a követelmények a
nukleáris fegyverek a régióban, úgy találta, hogy a biztonság
nem volt kielégítő, hogy a diplomáciai szabályok nem voltak
megfelelőek, és hogy a fegyverek száma telepített meghaladja a
követelményeknek a háborús terveket.
Ennek
eredményeként a FY 1977 nukleáris fegyverek telepítési terv
díszítve a testtartás, amely tartalmazta eltávolítása 140
nukleáris fegyverek a Fülöp-szigetekről, valamint kezdeményezte
az visszavonása Őszinte John, Nike Hercules és Sergeant rakéta
rendszerek Dél-Korea. Közepén 1977 szerint
CINCPAC ,
a nukleáris fegyverek Dél-Koreában tárolták Camp Ames, Kunsan
Air Base és Osan Air Base. A nukleáris fegyverek tárolóhely
a Osan Air bázist aktiválva végén 1977-ben. Ez a csökkenés
folytatódott a következő években, és eredményezte a száma a
nukleáris fegyverek Dél-Koreában csepegés néhány 540 1976-ban
körülbelül 150 tüzérségi lövedékek és bombákat
1985-ben. Mire az elnöki nukleáris kezdeményezés 1991-ben,
mintegy 100 robbanófejek maradt, melyek mindegyike eltörölte 1991.
Port
látogatása USS Greenfish (SS-351), hogy Århus, Dánia, 1971
A
nukleáris tengeralattjáró képes USS Greenfish (SS-351) látogatott
Århus, Dánia, július 22-26, 1971. A tengeralattjáró
működött részeként úgynevezett tengeralattjáró vadász-gyilkos
csoport együtt a repülőgép-hordozó USS
Intrepid (CVS-11) ,
amely meglátogatta Copenhagen körülbelül ugyanabban az időben. A
USS Greenfish látogatása Dánia történtek csak három évvel a
baleset után egy amerikai nukleáris fegyverekkel B-52 repülőgép
Grönlandnál, amely után a dán kormány ragaszkodott ahhoz, - még
a mai napig -, hogy az Egyesült Államok ismerte és kitartott Dánia
betiltsák a nukleáris fegyverek területén. Mégis US Navy
dokumentumai egyértelműen azt mutatják, amit sokan már várt, de
a dán kormányok mindig elutasították vizsgálata nélkül: a USS
Greenfish on-terhelt nukleáris fegyverekkel megelőzően kikötői
látogatás Dániában.
USS
Greenfish (SS-351) folyamatban
|
A
nukleáris fegyverekkel támadó tengeralattjáró USS Greenfish
(SS-351) látogatott Århus, Dánia 1971-ben megsértve dán
politika ellen, a nukleáris fegyverek területén.
|
Az
1971-es Deployment
USS
Greenfish eltért a tengeralattjáró bázis Groton április 16-án
irányító: Lisszabon, Portugália. A tengeralattjáró
működött részeként Anti-Submarine Warfare Group Four, és míg a
folyamatban lévő tengeralattjáró végzett Hunter-Killer-Group
műveleteket. Miután egy rövid látogatás: Lisszabon, USS
Greenfish részt vett a NATO gyakorlása Rusty Razor óceán keleti
részén, ami után hajózott Plymouth Dél-Angliában.
Miután
Portsmouth a USS Greenfish vitorlázott délre ismét érkezett Rota,
Spanyolország átutalása előtt a hatodik flotta a
Földközi-tengeren. A Rota a tengeralattjáró kikötve mellett
tengeralattjáró tender USS Holland (AS-32) a tájékoztatók, az
üzemanyag és a szabadság.Szintén együtt a tengeralattjáró
ajánlat volt a két stratégiai tengeralattjárók USS Andrew
Jackson (SSBN-619) és a USS Alexander Hamilton (SSBN-617).
Mk-45
ASTOR
|
A
nukleáris csak Mk-45 ASTOR (Anti-Submarine Torpedo) fedélzetén
a USS Greenfish (SS-351) végzett a W34 robbanófej hozamú 10-15
kt. A fegyver volt a vezeték-irányított, és volt egy sor
10-12 mérföld. Ezek a tényezők adott okot, hogy a vicc,
hogy az ASTOR volt egy "kill valószínűsége" két: a
cél és a launcher.
|
Míg
kikötve mellett USS Holland, a USS Greenfish végzett ideiglenes
szolgáltatás egyik nukleáris torpedókat. A bejegyzést a
tengeralattjáró fedélzetén log (lásd az alábbi ábrát) azt
mutatja, hogy egy Mk-45 ASTOR (Anti-Submarine Torpedo) torpedó volt
kirakásáig 8:30-kor a reggel szombat, május 29, 1971, feltehetően
fel a USS Holland javításra . A kiszállított torpedó már
regisztrációja szám 145569. 14:30-kor délután, röviddel
azelőtt, USS Greenfish a tervek szerint elhagyják Rota ugyanazon
Mk-45 ASTOR torpedó (nyilvántartási szám 145569) hozta vissza a
tengeralattjáró fedélzetén. Harminc-három perccel később
a USS Greenfish eltávozott Rota irányító először a
Földközi-tengeren, majd működését az Észak-Atlanti-óceán és
a kikötői látogatást Dániában.
Az
első rész a műveleteket a Földközi-tenger érintett manővereket,
azzal Six Fleet Ready erők, és miután a port látogatás Nápoly
Olaszország, Operation Constellation 71. Ez volt az egyik fő
feladat, hogy az érintett egy jelentős részét az egész Hatodik
Flotta.
Miután
egy látogatást Franciaországban és Spanyolországban, USS
Greenfish elhagyta a Földközi-tenger és észak felé az
Északi-Atlanti-óceán és a kikötő látogatás Rotterdam
Hollandiában. Ezt kellett volna az utolsó látogatás, mielőtt
vissza az Egyesült Államokban, de a tengeralattjáró, amely a
tervek szerint enyhítésére USS Greenfish is késik. Ahhoz,
hogy töltse ki a kéthetes bővített körutazás, döntés
született arról, hogy tranzit a felületen Rotterdamból Århus
Dánia, ahol a USS Greenfish érkezett július 22-én. Szintén
érkezik Dániában volt a tehermentesítő tengeralattjáró, a USS
Sirago (SS-485), amely végzett forgalom közben inport Århus.
USS
Greenfish (SS-351) Betölti nukleáris fegyverek előtt Dániában
|
Május
29, 1971, míg a inport Rota, Spanyolország, az USS Greenfish
(SS-351) kirakásáig egy Mk-45 ASTOR nukleáris torpedó majd
később ugyanazt ASTOR hátsó fedélzeten röviddel induló
Rota műveletek a Földközi-tenger és Észak-Európában. Két
hónappal azután, ASTOR torpedó # 145569 hozta a fedélzeten,
USS Greenfish érkezett Århus, Dánia. (Kattintson a képre,
hogy letölthető a teljes oldalt a tengeralattjáró fedélzetén
napló).
|
USS
Greenfish távozott århusi július 26-án és vitorlázott egyenesen
vissza Groton, CT, ahol augusztus 5-én érkezett meg. Néhány
héttel azután, hogy a visszatérés az Egyesült Államok, az USA
haditengerészet ellenőrök érkeznek kezdeni a személyzet képzése
annak közelgő időszakos nukleáris fegyverek tanúsítási
vizsgálat. alatt szeptemberben és októberben, a hajó ment
műszaki szabványosítási vizsgálat (TSI) és egy haditengerészeti
műszaki szakértelem ellenőrzés (NTPI).Mindkét ellenőrzést
"végeztek ezen a kis idő alatt kiemelkedő eredményeket és
dicséretet a teljesítmény, hozzáállás és erkölcsi a
személyzet." Ennek eredményeként a USS Greenfish
tanúsítási folytatni nukleáris ASTOR torpedókat bővült.
Vissza
a Dánia 1972-ben
A
USS Greenfish visszatért Észak-Európa és Dánia (valamint
Norvégia) újra 1972-ben. Mind 1972-ben és 1973-ban a
tengeralattjáró folytatta működik az ASTOR nukleáris torpedó és
rendszeresen képzett és letette az igényes nukleáris tanúsítási
vizsgálatok adott hajókkal osztottak nukleáris fegyverek
missziókat. Valóban, a USS Greenfish tűnik végeztet
nukleáris fegyverek végig, hogy az utolsó fegyvert tehermentesítés
előtt állni lefelé és leszerelés decemberben 1973.
Visszaminősített
részletei USS Greenfish nukleáris műveletek során a 1971, 1972 és
1973 felsorolását az alábbi táblázat tartalmazza:
USS
Greenfish (SS-351)
nukleáris műveletek során a 1971-1973 |
|
Dátum
|
Leírás
és megjegyzések
|
02/27/71
|
Érkezzen
Groton, CT, befejezését követően hajógyár időszakban.
|
04/16/71
|
Indulás
Groton, CT, bővített telepítés a Földközi-és
Észak-Európában, mint egy egység COMASWGRU NÉGY.
|
04/29-05/02/71
|
Inport
Lisszabon, Portugália, majd a NATO gyakorlása Rusty Razor.
|
05/12-14/71
|
Inport
Plymouth, England, majd a közös műveletek a portugál és a
spanyol haditengerészet.
|
05/21-30/71
|
Inport
Rota, Spanyolország. Kikötve mellett USS Holland
(AS-32). Szintén jelen van USS Andrew Jackson (SSBN-619) és
a USS Alexander Hamilton (SSBN-617) [Deck Log]
Deck naplója: (05/29) 8:30 kirakásáig 1 MK 45 torpedó regisztrációja szám 145569. 14:00 On-terhelt 1 MK 45 torpedó-nyilvántartási szám 145569. 14:33 folyik. Departed május 30 IAW COMSUBLANT OPORD 11-71 Észak-Európa és a kikötői látogatást tett Dániában. |
06/07-11/71
|
Inport
Nápoly, Olaszország, a "Constellation 71".
|
06/19-24/71
|
Inport
Nice, France, a szonár értékelési gyakorlatok.
|
06/30-07/07/71
|
Inport
Palma, Spanyolország.
|
07/12-19/71
|
Inport
Rotterdam, Hollandia.
|
07/22-26/71
|
Port
látogatás Århus, Dánia , a forgalom és a
megkönnyebbülés. Szintén inport a USS Sirago (SS-485).
|
08/05/71
|
Visszatért
Groton, CT.
|
09/27-10/15/71
|
Ezen
időszak alatt a hajó ment a műszaki szabványosítás
Inspection ( TSI ) és egy haditengerészeti
műszaki Proficiency Inspection ( NTPI ). Az
ellenőrzések "lezárták a kis idő alatt kiemelkedő
eredményeket és dicséretet a teljesítmény, hozzáállás és
erkölcsi a személyzet."
|
11/22/71
|
Belép
száraz dokk ARD-7-ben Groton, CT, feltehetőleg folytatta egy
fegyver offload. [Megjegyzés: ez a száraz dokk események
nem szerepelnek a fedélzeti naplóban.]
|
07/10/72
|
Indulás
Groton, CT, az Észak-Európa hajókázás NATO gyakorolja IAW
COMSUBLANT OPORD19-72.
|
07/25-31/72
|
Port
látogatás Århus, Dánia . Szintén jelen
van USS McCloy (FF-1038.)
|
08/18-21/72
|
Inport Trondheim,
Norvégia .
|
10/19-30/72
|
Port
látogatás Kiel, Nyugat-Németország . Szintén
jelen van USS New (DD-818). [Deck Log]
|
11/10/72
|
Vissza
a Groton, CT.
|
11/27/72
|
Inport
Groton, CT, ahol egy torpedó tehermentesítés / onload került
sor.
Deck naplója: Loaded és tehermentesítő számos hagyományos torpedók és betöltve 1 MK 45 MOD 0 Torpedo nyilvántartási szám 154866. |
02/23/73
|
Inport
NAD [NWS] Earle, NJ, a nukleáris fegyverek cseréjére.
Deck naplója: 11:30 Kezdte be-és off-loading torpedókat. 13:00 Kész rakodási és off-loading torpedókat. Loaded 2 MK 45 MOD 2 torpedók regiszter szám 158743 és 154832. Off-terhelt 2 MK 45 MOD 2 torpedók regiszter szám 154884 és 150807. |
03/21/72
|
A
NAD [NWS] Earle, NJ, a torpedó átutalással.
Deck naplója: 10:00 Kezdte off loading torpedók és a rakodási torpedókat. 11:30 Befejezett átadó torpedókat. Torpedók nyilvántartási szám 154770 és 145584 kirakásáig. Torpedók nyilvántartási szám 150807 és 154844 onloaded. |
02/23/73
|
A
NAD [NWS] Earle, NJ.
|
07/11-13/73
|
Ment
műszaki szabványosítás Inspection (TSI).
Deck naplója: (07/12) 08:30 Col. JR Smith, az USA Field Command, Defense Nukleáris Ügynökség kíséri annak tagjai és személyzete a fedélzetre lépett, és megkezdte műszaki szabványosítási vizsgálat. (07/13) 11:30 Ki betöltve 1 MK 45 MOD 2 torpedó nyilvántartási szám 158745. 12:30 Col. JR Smith, Amerikai Egyesült Államok, Field Command, Nukleáris Védelmi Ügynökség és annak személyzete távozott. |
08/02-03/73
|
Navy
Műszaki Proficiency Inspection (NTPI).
|
08/10/73
|
Inport
NAD [NWS] Earle, NJ, mielőtt stand-le, és felkészülés a
leszerelés.
Deck naplója: 8:15 Kezdte kirakása torpedókat. 8:30 Befejezett kirakó torpedókat. Kirakásáig 2 MK 45 MOD 2 torpedókat regisztrálj no. 154832 és 158743. |
Jelentés:
kínai nukleáris erők
és az amerikai nukleáris háború Planning
és az amerikai nukleáris háború Planning
november 30, 2006
Kína
és az Egyesült Államok a nukleáris fegyverkezési versenyt. Nem
egy fegyverkezési verseny intenzitásának és aránya az
USA-szovjet fegyverkezési versenyt a hidegháború alatt, hanem egy
fegyverkezési verseny mégis. Az amerikai-kínai ellenséges
nukleáris kapcsolatok megy vissza a koreai háború, de a körét és
kifinomultságát a verseny úgy tűnik, hogy növekszik.
Ezzel
párhuzamosan a modernizáció katonai erők általában mindkét
ország frissít nukleáris erők szem előtt, amit a másik
csinál. A politikai intézmények mindkét oldalán a
Csendes-óceán -, és néhány média és magánintézmények -
vannak elfoglalva, kiemelve a többi országot, mint egy fenyegetés.
Ezzel,
hogy a kínai nukleáris erők és az amerikai nukleáris
háború Planning dokumentumokat, hogy a Pentagon, a
hírszerző közösség, kongresszusi bizottságok, magánintézmények
és részben a média gyakran eltúlozzák a kínai nukleáris
kapacitások és cherry-pick új fejlemények az összefüggésben
mutat fenyegetés . A példák akkor használják, ha támogatja
a megnövekedett katonai bevetések vagy fejlesztése a hatékonyabb
fegyverek képességeit, hogy szembeszálljanak a kínai fenyegetés.
Kínai
nukleáris erők és az amerikai nukleáris háború
Planning van írta
Hans M. Kristensen igazgatója, a Nuclear Information Project FAS,
Robert S. Norris, vezető tudományos munkatárs az NRDC nukleáris
programot, és Matthew G. McKinzie, tudományos tanácsadó az NRDC
nukleáris programjában. Ajelentést közzé közösen Szövetsége
amerikai tudósok és
a Natural
Resources Defense Council .
A
jelentés vizsgálja a vitát Kína modernizációját a nukleáris
erők véleménye a készítmény és a lehetséges jövőbeli
fejlődését a kínai nukleáris arzenál, leírja az elmúlt és a
jelenlegi amerikai nukleáris célba Kínában, és használja
kormányzati program, hogy szimulálja a hatását a kínai és az
amerikai nukleáris támadások.
A
jelentés sürgeti, hogy Kína és az Egyesült Államokat, hogy
tegyen sürgős lépéseket megállítására és visszafordítására
a versenyt.
A
jelentés alapja számos dokumentum alapján kapott a Freedom of
Information Act, más dokumentumokat közzé az amerikai és a kínai
kormány, tanulmányok a magán intézmények, média jelentések,
más nyilvánosan elérhető információk, és a nagy felbontású
kereskedelmi műhold képeket.
A
250 oldalas jelentés a következő részekből áll, amelyet akár
letölthető egyenként vagy a teljes jelentés az alábbi, vagy a
jobb oldali dokumentum bar:
- Fedjük le (PDF, 0,35 MB)
- Tartalom és összefoglaló (PDF, 0,28 MB)
- 1. fejezet: A vita a kínai nukleáris korszerűsítése (PDF, 0,27 MB)
- Értékelések, hogy a Pentagon, amerikai kormányzati szervek, a kongresszus, a média és a magánintézmények írni Kína nukleáris modernizációs és szándékait.
- 2. fejezet: Becslések a kínai nukleáris erők (PDF, 8,65 MB)
- felvázolja azokat a jelenlegi kínai nukleáris arzenálja alapján nyilvánosan elérhető forrást és az új információk alapján szerzett a Freedom of Information Act. Megvizsgálja a lehetséges jövőbeli fejlődése a kínai arzenál a különböző feltételezéseket. Műholdas képek használhatók kiválasztott profil kínai katonai létesítmények, amelyek közül néhány még soha nem mutatott a nyilvánosság előtt.
- 3. fejezet: Kína az USA nukleáris háború Planning (PDF, 1,00 MB)
- Leírja múltbeli és jelenlegi amerikai nukleáris célzás Kína, a feloldott dokumentumok és más információk megtalálásához a változásokat a nukleáris csapás tervek és fegyvereket telepítések.
- 4. fejezet: Szimulált amerikai és a kínai nukleáris Strikes (PDF, 1,73 MB)
- használja amerikai kormány számítógépes szoftverek szimulálására amerikai és a kínai nukleáris sztrájkok, és számítsuk ki a kapott emberi életet és halálesetek. Megvizsgálja hatások esetleges jövőbeli kínai testhelyzetek.
- 5. fejezet: Következtetések és ajánlások (PDF, 0,07 MB)
- Függelék: Kínai Nuclear Forces, 2006 (PDF, 0,04 MB)
- Végjegyzetek (PDF, 0,15 MB)
A teljes jelentés elérhető itt (PDF, 12,50 MB)
Vegye Google Earth Utazás a kínai katonai létesítmények
Kihasználva
egyedülálló képességeit az ingyenes Google Earth programot, FAS
és NRDC megterveztem egy virtuális utazást a kiválasztott
nukleáris és katonai létesítmények Kínában. Itt van,
hogyan használja azt:
2. Kattints ide ,
vagy a térképen jobbra le a FAS-NRDC Google fájlt. A program
kérni fogja, hogy vagy megnyitja a Google Earth, vagy töltse le a
merevlemezre.
3. Amikor
a Google Earth betöltődött a számítógépen, ellenőrizze, hogy
a check-box "kínai nukleáris erők és az amerikai nukleáris
háború Planning" a "Places" ablakban a bal oldalon
van jelölve, hogy aktiválja a helyjelzők.
4. Kattintson
egyszer az első helyjelzőre ("a kínai nukleáris erők és az
amerikai nukleáris háború Planning"), hogy nyissa ki a
szöveget "buborék" tájékoztatása.
5. Ha
minden helyjelzővel még nem nyitotta meg automatikusan, kattintson
a "plusz-box", hogy a bal oldalon a "check-box" a
"Places" ablakban.
6. A
helyjelzők egy ikon, hogy néz ki, mint a Google Earth embléma,
vagy egy fájl mappa tartalmazhat további al-helyjelzők. Kattintson
a "plus-box"-hoz nyit minden mappát. Vegye
figyelembe, hogy egyes légi bázisokat tartalmazó al-helyjelzők
egyes légijármű.
7. Kattintson
duplán az egymást követő helyjelző Nagyításhoz egyes
létesítmény. Ne felejtsd el, hogy a "döntés" és
"forgatása" funkcióját a Google Föld, hogy kap egy jobb
kilátás.
8. Az
utolsó két mappa tartalmazza képe jelenik meg a nukleáris csapás
szimulációk. Ezek a szimulációk részletesen ismertetjük
a 4.
fejezetben a
jelentés.
Megjegyzés :
Olvassa el a jelentést blog http://fas.org/blog/ssp/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése