Gojok
az egér lyukban
Roger
Waters Izrael bojkottjára szólítja fel a zenészeket
2013.03.21. 13:44 - Lángoló Gitárok
Roger-Waters-Wall-Quebec.jpgRoger Waters Pink Floyd-basszusgitáros-énekes decemberben, az ENSZ-ben beszélt a palesztin emberek ellen Izrael állam által elkövetett bűntényekről, most pedig egy interjúban nyilatkozta azt, hogy nyílt levélben szólítja fel zenésztársait a közel-keleti ország teljes bojkottálására. Waters állítása szerint már rá is beszélte Stevie Wondert, hogy mondja le egy ottani koncertjét, amit az izraeli védelmi erők gálavacsoráján adott volna.
Egyébként ez a fellépés vette rá a nyílt levél megírásához, mivel szerinte ez olyan lenne, mintha a dél-afrikai rendőrség előtt zenélne Johannesburgban a 1960-as sharpeville-i mészárlás után. Ezt azért sem tartja a zenész jó ötletnek Waters, mert Wonder az ENSZ békenagyköveteként érkezett volna Izraelbe. Az Electronic Intifadában megjelent beszélgetéséből az is kiderül, hogy egy külön kislemezen gondolkodik, amiben még több kollégáját kérné fel Izrael bojkottjára, és már fel is vette a kapcsolatot Steven Van Zandttal, Bruce Springsteen gitárosával - és a Maffiózók tévésorozat Silviójával - a projekttel kapcsolatban.
Van Zandt egyébként a '80-as években pont a dél-afrikai apartheid ellen szólalt fel és rögzített egy hasonló dalt az országban. Waters augusztus 25-én lép fel a Puskás Ferenc Stadionban, ahol ismét a magyarok elé áll a The Wall előadásával.
Ronaldóék beszólnak Izraelnek
Prieger Zsolt 2013.03.26.09:12 rangado.hu
A nemzetközi focivilág legnagyobb sztárjai közül többen egyértelműen jelezték: a palesztin felszabadítási mozgalom mellett állnak.
Míg a magyar válogatott románok ellen vívott meccsét rasszizmus ürügyén zártkapussá nyilvánították, és a FIFA is határozottan e tárgykörbe utalja a közel-keleti ország politikáját kritizáló szurkolói attitűdöt, addig a nemzetközi focivilág legnagyobb sztárjai közül többen egyértelműen jelezték: a palesztin felszabadítási mozgalom mellett állnak, és kritizálják az agresszív izraeli katonai politikát. Míg decemberben Eric Cantona nyilatkozott keményen, most Cristiano Ronaldo nyilvánult meg úgy, hogy annak talán nem lesz sportdiplomáciai következménye.
Történt pár napja, hogy a portugálok Izrael ellen vívott mérkőzése után Cristiano Ronaldo nem volt hajlandó a mezcserére, mert mezét egy palesztin weblapnak ígérte oda. Ronaldo már korábban is többször hangsúlyozta, mélységesen lesújtják a gázai övezet ellen történő, sokszor az ott élő gyerekeket is büntető katonai akciók. Szavait tettek is követték, hiszen elárvereztette aranycipőjét, amelynek bevételét gázai iskoláknak ajánlotta fel. CR7 már korábban is kifejezte szimpátiáját a palesztin függetlenségi mozgalommal, hiszen már Manchesterben palesztin kendőben fotózkodott, illetve 2011-ben egyszer már árverésre bocsátotta focicsukáit, amelynek bevétele szintén ugyanott landolt.
Tán még nála is híresebb névrokona, a brazil focilegenda Ronaldo, aki szintén a Real sztárja volt egy időben, a béke követeként járt Ramallahban még 2005-ben. "Igazi nagykövet járt nálunk, a béke embere" - mondta róla az akkori palesztin miniszterelnök, aki olyan nagy szavakat talált elmondani egymás után, hogy Ronaldo, aki az ENSZ különleges "Jóakarat-nagykövete", elhozhatja Ciszjordánia számára a háború végét. Ronaldo még egy árvaházat is felavatott a megszállt területeken, ami az ő nevét vette fel. A játékos a Real Madrid minden labdarúgója nevében köszönte meg a vendéglátást és így fogalmazott: "Megígérem a palesztin népnek, hogy mindenkinek elmondom, hogy milyen csodálatos emberek élnek itt." Ronaldo végül vette a bátorságot, és Izraelbe is átlátogatott, részt vett egy focimeccsen, ahol izraeli és palesztin vegyes csapatok játszottak egymás ellen.
Nemcsak a Madrid jelenlegi és régi sztárjai gondolkodnak hasonlóan, hiszen Kanoutét, vagy a világ legjobbjának tartott Leo Messit is lekapták már fotósok "Szabad Palesztinát!" feliratú mezben, sőt utóbbi főnöke, Rosell elnök a közelmúltban a többi között azért utazott Izraelbe, hogy felvesse egy Barca-meccs lehetőségét, amelyet a Szentföldön egy izraeli-palesztin csapat ellen vívnának. A közel-keleti békefolyamat segítése már régóta barcás ügy, hiszen 2005-ben szintén egy palesztin-izraeli vegyes csapattal játszottak a Nou Campban, a béke jegyében.
Szintén közelmúltbéli hír, hogy az európai topligák játékosai közül többen is tiltakoztak a jövő évi U21-es Európa-bajnokság ellen, amelyet Izraelben rendeznek. A nagy formában lévő Eden Hazard a Chelsea-ből, Yohan Cabaye, a Newcastle játékosa, és Abou Diaby (Arsenal) sok már társukkal együtt petícióban fordultak az UEFA-hoz, elítélve a torna házigazdáját, Izraelt a gázai övezetben zajló események, illetve két palesztin futballista tárgyalás nélküli fogva tartása miatt.
Korábban a Manchester United egykori kiválósága, a mostanában színészként jeleskedő Eric Cantona is nyílt levélben fordult a torna szervezőihez a palesztin játékosok őrizet bevétele miatt. "A rasszizmus, az emberi jogok megsértése és a nemzetközi jog durva megsértése jelenleg mindennapos események ebben az országban. Itt az ideje annak, hogy véget érjen Izrael büntetlensége és ott is ugyanazok a szabályok érvényesüljenek, mint amit a többi országtól is elvárunk" - szólt be Cantona is Izraelnek.
Balos cégre írták ki a 13 milliárdos Fradi-tendert
2013, március 26 - 15:20 alfahir.hu
A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. által kiírt pályázatot a Market Zrt. nyerte meg, ez lesz az a cég, mely 13,49 milliárd forint ellenében lebontja az Albert Stadiont, majd 2014 őszéig egy újat húz fel helyette. A cég erős baloldali kötődéssel rendelkezik, ám annak ellenére nyerni tudott a tenderen, hogy Fidesz-kormányzás alatt Fidesz-képviselő a Fradi elnöke.
39 éven át volt az FTC otthona, a bontás már megkezdődött
Nagy fába vágta fejszéjét Kubatov Gábor, a Fidesz listázó pártigazgatója, mikor elfoglalta az FTC elnöki székét. Bár a klub úszott az adósságban, a politikus-elnök már akkor új stadion építésének tervét lebegtette be - a szurkolók legnagyobb csodálkozására. Az elmúlt évek azonban igazolták, hogy Kubatov nem a levegőbe beszélt: már akkor tudhatta, hogy állami pénzből visszavásárolják majd az angol befektetői csoportnak adott telket, majd szintén állami pénzből új stadiont húznak fel rá.
A Könyves Kálmán körút és az Üllői út által közrefogott saroktelken található stadion lebontása már bő egy évtizede téma: a roppant értékes terület ugyanis nyolc hektáros, melyből a stadion mindössze hatot foglal el. Ha azt a telek hátsó részén építik újjá, akkor a maradék két hektár a kedvező fekvés miatt igencsak jó áron értékesíthető, ezért próbálkozott a projekttel korábban egy angol befektetői csoport nevében Szász András, MSZP-közeli milliárdos. A kormányváltásnál azonban eldőlt, hogy ötletéből nem lesz semmi, azt ugyanis az állam maga szerette volna végrehajtani.
Más nem is nyerhetett
2011-ben ezért a magyar állam ötmilliárd forintból visszavásárolta a telket, majd leporolta a terveket, hogy lebontsa a régi stadiont, felépítse az újat, a telek maradékát pedig kedvező áron értékesítse. Az MNV pályázata az elmúlt héten zárult le, és igencsak meglepő fordulatot hozott: Fidesz-kormány és fideszes Fradi-elnök ide vagy oda, a tendert az a Market Zrt. nyerte meg, aki erős baloldali kötődésekkel rendelkezik. Ismerve a hazai viszonyokat, kijelenthető, hogy nem verseny döntötte el az eredményt: egyes pletykák szerint a tendert eleve úgy írták ki, hogy azt a már előre kiválasztott cég nyerje meg. Úgy tudni, a Swietelsky meg is támadta a kiírást, mondván, azt kifejezetten a Market Zrt-re specializálták. Erre utalt a Népszabadság decemberi cikke is, melyben részletezték a Marketet helyzetbe hozó pályázati kiírásokat, mint a digitális mérkőzésközvetítő rendszerre vonatkozó referenciaigény, a kivitelező saját tulajdonú hulladékkezelő telepe (erre elég lett volna külön megállapodni egy hulladékkezelő céggel), de olyan részleteket is meghatároztak, hogy a rakodókanálnak 3 köbméteresnek, a betonpumpa gémkinyúlásának pedig 36 méteresnek kell lennie; majdnem csak az maradt ki a kírásból, hogy a cég neve M-betűvel kezdődjön és arket legyen a vége.
A Market Zrt. tulajdonosa egyébként az a Wing Zrt., mely a korábban Bajnai által irányított Wallis Holding tagja. Ez a cég jelenleg Veres Tibornak, Magyarország egyik leggazdagabb emberének tulajdonában van. A Wing részvényese a Cipruson bejegyzett VIRINI HOLDINGS Ltd. és az a Scheer Sándor is - ő egyben a Market Zrt. vezérigazgatója -, aki korábban baloldali kormányzás alatt, a szintén baloldali kötődésű Kisteleki István-féle MLSZ-ben volt elnökségi tag. Abban az elnökségben, mely korábban a bíróság által is törvénytelennek minősített eljárással a kizárta a Fradit az NB2-be.
A Market Zrt.-hez tartozó hír még, hogy ők építik a fideszes Láng Zsolt (I. kerületi polgármester és az Országgyűlés önkormányzati bizottságának elnöke) százmilliós rózsadombi villáját - melyet a politikus "kifelejtett" vagyonnyilatkozatából -, holott egy milliárdos árbevételű cégre egyáltalán nem jellemző, hogy magánházakat építenének.
Titokban már előre fizettek
A pletykák arról szólnak, hogy a döntés már jóval a tender előtt megszületett, a Market Zrt. és köre ennek fejében támogatni kezdte a Fradit. Mint ismert, Kisteleki István elnöklése idején a holland Erwin Koeman lett a válogatott szövetségi kapitánya, s nem sokon múlt az sem, hogy ősszel ő üljön le a Fradi kispadjára. A Ferencvárosnál Kubatov ezt visszautasította, a Kisteleki-Scheer-féle vonal azonban maradt, ennek, valamint az általuk nyújtott anyagi támogatásnak eredményeként került a Fradi kispadjára a korábban neves európai csapatoknál (PSV, Tottenham, Hamburg, Salzburg) dolgozó Ricardo Moniz is, akinek forrásokat biztosítottak, hogy neves csapatoktól igazolja le korábbi játékosait. Szakmailag egyébként a Fradinál ezek az utóbbi évtized legjobb lépésének bizonyultak, az edző és az új játékosok hamar a szurkolók kedvenceivé váltak, azt azonban szinte senki nem boncolgatta, hogy honnan szerzett erre forrásokat az ősszel még mindig százmilliós adósságot maga előtt görgető Fradi.
Fidesz-Wallis-Fidesz
Az is az érdekességek közé tartozik, hogy a stadionépítésért felelős kormánybiztos, Fürjes Balázs szintén a Bajnai-féle Wallis cégcsoportnak volt az embere - 2002-től egészen addig, amíg a kormány 2011-ben ki nem nevezte. Előtte szintén kormányzati pozíciót töltött be, az első Fidesz-kormány idején Deutsch Tamás kinevezésére a Papp László sportaréna építését irányította, mint miniszteri biztos. Az a beruházás a tervezett 26 milliárd helyett végül 40 milliárd körüli összegbe került... Portálunk egyébként több forrásból is úgy értesült, hogy a Fideszen belül komoly belharcok dúltak - részben amiatt, hogy a projekt koordinálását a Nemzeti Sportközpontok helyett Fürjes Balázs kezébe adták, valamint azért, mert a milliárdos projektet egy baloldali kötődésű cégnek játszották át, ám Rogán és a Fradi-elnök Kubatov is kiállt a Market Zrt. mellett.
Az új létesítmény látványterve - kétséges, hogy megvalósul?
A Fradimob.hu szurkolói portál információi szerint Kubatov ezzel a lépéssel szerette volna bebiztosítani, hogy az FTC lebontott otthonának helyén egy esetleges kormányváltás esetén is új stadion épüljön, a Népszavának nyilatkozó, egyébként szocialista Vincze Géza, korábbi Fradi-játékos és edző szerint azonban kizárt, hogy meg is épüljön a létesítmény. Vincze úgy véli, a stadion 90 fokkal elfordítva nem fér el a telken, az építkezést pedig a talaj sem teszi lehetővé, félő, hogy a metró felé beszakadna. Vincze úgy tudja, ha meg is épül a stadion, annak helyszíne a Népliget lehetne, erről már meg is kezdődtek az egyeztetések. Ebben az esetben egyes körök a teljes 8 hektáros telekre rátehetnék a kezüket, a Fradi pedig nagy bajba kerülhet. Emellett azért meg kell jegyezni, hogy Vincze Géza véleménye nem feltétlenül számít mérvadónak...
S.B.
Elképesztő mennyiségű pénzt vontak ki a bankok Magyarországról
2013. március 26., kedd 10:27 NAPI
Térségünkben az elmúlt egy évben hazánkból vonták ki a legtöbb tőkét GDP-arányosan a bankok az EBRD adatai szerint.
A finanszírozási környezet nem csak bankok, hanem az országok számára is kihívásos marad a tőkebeáramlás tekintetében - mondta a GKI Gazdaságkutató konferenciáján Alexander Lehmann, az EBRD vezető közgazdásza az uniós és a magyar válságkezelést értékelő előadásában. Hozzátette: aggodalomra ad okot az alacsony beruházási ráta, a rövid távú perspektíva nem túl biztató, az elmúlt időszakban folyamatosan lefelé kellett módosítani a régió és Magyarország növekedési kilátásait. Az előadáson bemutatott ábrákból kiderült, hogy a volt szocialista országok egyik leggyengébb teljesítményét mutatja Magyarország, illetve hazánk esetében a befektetési aktivitás csökkenése magyarázza részben a gazdaság mélyrepülését.
A feltörekvő európai országok átlagában a banki tőkekivonás (pontosabban mérlegalkalmazkodás, deleveraging) a GDP 4,5 százalékának megfelelő értéket tett ki az elmúlt egy évben. Magyarország messze az átlag feletti értéket, közel 12 százalékot produkált - Szlovénia ennél valamivel kisebbet -, miközben a legutóbbi negyedévben Szlovákiában és Lengyelországban már fordulat látszik. Az EBRD úgy véli, folytatódni fog a banki tőkekivonás, így inkább a helyi finanszírozás kerül előtérbe.
Lehmann utalt Elena Flores, az Európai Bizottság szakértőjének előadására: kiemelte, hogy a növekedés elősegítéséhez Magyarországon sincs elegendő fiskális tér. Hangsúlyozta ugyanakkor, hogy a strukturális reformokon belül lehet olyan intézkedéseket tenni, amelyek növelhetik a befektetői bizalmat és áttételesen segíthetik a növekedést is. Az OECD öt ilyen területet nevezett meg: a munkabérre rakódó közterheket, az idősek munkaerőpiaci részvételét, az oktatási rendszert, az üzleti élet szabályozását és a versenyt, valamint a közszféra hatékonyságát. Az EBRD szerint ezeken túl a bankokra vontakozó állami szabályozás és adórendszer alakításával is elősegíthető lenne a befektői bizalom javulása, nem beszélve a hiteles kommunikációról és egy középtávú program kialakításáról.
Kapcsolódó:
Orbán: Magyarország jobban teljesít
Ébredezik Európa: jöhet az EU-t megreformáló csoport?
2013, március 26 - 17:40 MTI - alfahir.hu
Václav Klaus volt cseh államfő azt szeretné, ha a hozzá hasonló gondolkodású európai személyiségek egy olyan csoportot alakítanának, amely igyekezne felrázni és megváltoztatni az Európai Uniót.
Az euroszkepticizmusáról ismert politikus, aki március elején távozott a cseh állam éléről, nem erősítette meg, de nem is cáfolta a sajtó azon értesülését, hogy képviselői mandátumot kíván szerezni az Európai Parlamentben.
"Rövid távon ilyen terveim nincsenek" - jelentette ki Klaus, amikor Prágában kedden bemutatták a beszédeiből készült válogatást.
Jövőbeni terveivel kapcsolatban nyilvánvaló túlzással azt mondta, hogy legszívesebben "a földgolyó elnöke lenne". Miután azonban ez nem lehetséges, szeretne Európában "további Klausokat" találni, akik hozzá hasonlóan szeretnék megváltoztatni az EU-t.
A hibás képlet, amellyel a világot leigázzák!
Lehet kérdezni az egyetemen/főiskolán a tanárokat, hogy is van ez?? Jobb esetben válaszolni is fognak!
De a pontos válasz itt van: vagy a mechanizmust kell megváltoztatni (törvényileg, James Robertson professzor módszerével megtiltani a magánbankoknak a pénzteremtést) vagy a pénzhasználati szokásainkat kell megváltoztatni, és a pénz forgási sebességét ezáltal növelni. A pénz gyűjtése a jelenlegi mechanizmus mellett igen káros a társadalomra: közvetlen oka az eladósodásnak és az alacsony béreknek. Nem a pénzt, hanem a vagyont kell gyűjteni. Pl a pénzt befektetni, állampapírokba . Meg kell tagadni a csalással kibocsájtott elektronikus pénz -pénzrendszer- működését és az államadósság visszafizetését! Persze mindezt tudatosan és békésen!
Akinek még nem lett volna világos, kormányunk éppen ebbe az irányba tart, hogy országunk végre kilépjen/ kilábaljon ebből a csapdából!
"Amerikában az összes tanácstalanság, zavarodottság, aggodalom és nyomorúság nem az alkotmány vagy az államszövetség tökéletlenségeiből, nem az erény és a becsület iránti vágyakozásból; sokkal inkább a pénz, a hitel és a bankjegyforgalom sajátosságaira vonatkozó ismeretek teljes hiányából fakad." (John Adams, az Amerikai Alkotmány Alapító Atyja)
Videó: http://www.youtube.com/watch?v=aasVB-ttNmU
Kapcsolódó:
Hogyan vernek át minket "szabad rabszolgákat" már évszázadok óta?
Ferenc pápa bezáratja a Vatikán bankját?
A bankok tudták, hogy a devizahitelesek fizetésképtelenné válhatnak
Névsorolvasás: Így tömik a zsebüket Orbán parlamenti szavazórobotjai
2013.03.26 19:35 STOP
A Fidesz a hatalmat nem az ország életének jobbá tételére, hanem saját zsebeinek megtömésére használja. Orbán Viktor parlamenti szavazórobotjai három év alatt az országot a mélyszegénységbe tolták, a saját zsebüket pedig jól megtömték. A fizetésükön felül a legtöbb költségtérítést felvett képviselők nem meglepő módon mind a Fidesz, a KDNP és a Jobbik politikusai - írta közleményében Török Zsolt, az MSZP szóvivője.
"A legnagyobb összeg Hörcsik Richárdnak, Sárospatak fideszes polgármesterének jutott: 26,8 millió forint. Ezt a pénzt egy sárospataki közmunkás 45 év alatt lenne képes megkeresni.
Vitányi István (Fidesz) 26,7 milliót tett el, miközben olyan sokat tett szülőföldjéért, az általa képviselt Hajdú-Bihar megyéért, hogy bőven az országos átlag fölött, 20 százalék körül alakul ott a munkanélküliség.
Pálffy István (KDNP) a kulturális bizottság tagjaként úgy kapott eddig 25,4 milliót, hogy a kultúra támogatását a kormányzat 30 százalékkal csökkentette. Jakab István 25,2 milliót tett zsebre eddig költségtérítésre, miközben hat éve nem járt debreceni lakásában.
Ágh Péter, az ifjúsági és családügyi bizottság alelnöke is szemrebbenés nélkül eltette a maga 25 millióját, hisz olyan sok jót tett a fiatalokért és a családokért, hogy azok örömükben Angliába, Németországba, Ausztriába és egyéb EU-s államokba futottak - dolgozni.
Pósán László az oktatási bizottság alelnöki posztján üldögél, és költségtérítés címén annyi pénzt zsebelt be eddig, amennyit egy pedagógus 19 év alatt tudna csak a fizetéséből megkeresni.
Összességében a kormánypárti képviselők már most több költségtérítést vettek fel, mint az előtte lévő négy évben. Ennyit ért el a Fidesz-KDNP három év alatt a kétharmados többségével" - írta Török Zsolt.
Gazdatanácsok Szövetsége: Nyílt válasz az NFA 2013. március 25.-i közleményére
"Feljelentette a Nemzeti Földalapkezelő Szervezet (NFA) a bábonymegyeri földfoglaló gazdákat" címmel olvashattuk a sajtónak eljuttatott NFA közleményt tegnap óta. S a közlemény nem tesz mást, mint újra ismétli a megalapozatlant, a többszörösen cáfolt szólamot, hogy "A földhaszonbérleti pályázati rendszer úgy épül fel, hogy abban spekulálni lehetetlen". Tetézi ezt még azzal is, hogy a közlemény kifejti, Ágh János is - tudjuk már, "kényszeredetten" kedvezményezettként - megtette a szükséges (?!) lépéseket.
A Gazdatanácsok Szövetsége nevében felszólítjuk az NFA illetékeseit, hogy ne fel-, de jelentsenek végre, hogy miért fedezik a törvénytelenségeket! A mi határozott álláspontunk, hogy a gond maga az NFA, azaz a nemzet talán legsúlyosabb sorskérdésében, a földügyekben a törvényesség helyreállításának, a jogállamiság biztosításának kulcsa éppen az NFA jelenlegi tevékenységének azonnali leállítása, beszüntetése.
Felszólítjuk a Vidékfejlesztési Minisztert, rajta keresztül a kormányt, hogy miután az NFA illetékesei nem adnak semmilyen magyarázatot az NFA szabálytalan és törvénytelen működésére, azonnali hatállyal függessze fel az NFA működését és tegyen javaslatot annak átszervezésére, hiteles személyek kinevezésére és alkalmas pályázati rendszer kialakítására.
Az NFA véleménye, miszerint a bábonymegyeri figyelemfelhívás jogellenes volt, téves. Az ok és okozat súlyos összekeverése. Ami jogellenes, az a törvénytelenségek és szabálytalanságok feltárásáról szóló, a visszaéléseket bizonyító elemzések, bejelentések válasz nélkül hagyása, a gazdák megélhetését súlyosan érintő döntések, a tájékoztatás szándékos visszatartása. Nem jogellenes az, ha ezt a tisztességes állampolgárok nem tűrik a végtelenségig. Nem jogellenes, ha a helybéliek a törvényesség helyreállítása és a falu érdekében a nyilvánosság elé állnak.
A tények az NFA közleményében sugallottakkal szemben mást mutatnak. Az NFA-nak feljelentés helyett sokkal inkább az alábbi kérdésekre kellene választ adnia.
Tény, hogy az NFA a mai napig nem tett semmit Kajászón az általa is ismert törvénytelenség felszámolására (magyaralmási döntés ). Sőt, a helybéliek jelzései alapján a jogtalan bérlő avagy az NFA (ám nyilván együttműködve) úgy kísérli meg elfogadhatóvá tenni a törvénytelenséget, hogy a törvényesen elnyerhető maximális 6000 AK érték feletti, mintegy 70 ha mértékű területet önkényesen leválasztva a 8194 AK értékű területből nem művelteti, ezzel elismeri ugyan, de nem számolja fel a törvénytelenséget. Inkább fokozottan törvénytelen, minthogy lehetőséghez juttatná a helybéli pályázókat. Ugyanezt a jelenséget tapasztalják Csornán is.
Tény, hogy az NFA a mai napig sem tett semmit a Lepsényben, Bábonymegyeren többszörösen jelzett visszaélések megakadályozására.
Tény, hogy az NFA egyetlen megyében sem tett semmilyen ellenlépést a már többszörösen feltártés már nyilvánvalóan kormányprogram ellenes "eredmények" és sok esetben törvénytelen eljárás felszámolására, s az európai normákat is felrúgva kitart az eredeti - zárt ajtós, titkos - pályázati rendszere mellett.
Tény, hogy egyetlen egyszer sem volt hajlandó közvetlen kapcsolatba lépni a panaszosokkal. A számtalan beadvány és megkeresés ellenére sem volt képes kielégítő megoldást találni a lepsényi, kajászói, bábonymegyeri, csornai, kaskantyúi, borsodi mezőségi, stb. gazdák által megvilágított sorozatos túlkapásokra, szabálytalanságokra, visszaélésekre, törvénytelenségekre.
Tény, hogy a Bábonymegyeri Gazdatanács legutóbbi tértivevényes levelét az NFA Somogy megyei elnöke már át sem vette (a tegnapi nap érkezett vissza), ami az NFA tisztviselőitől önmagában is azonnali magyarázatot - a felügyelő minisztertől pedig azonnali felelősségre vonást - követel.
1. kérdés: Miért nem vette át a helyesen címzett tértivevényes bejelentést az NFA megyei elnöke? Egy jogállamban ez hogyan és miként lehetséges?
Tény, hogy az NFA mai napig nem hirdetett eredményt, nem tájékoztatta egyöntetűen az érintetteket, az eredménytelenül pályázókat, s csak a gazdák érdekében eljáró országgyűlési képviselő személyes közbenjárásával kicsikart szóbeli tájékoztatás az alapja mindannak, amiről most a közember az NFA ködös feljelentő közleményében olvashat.
2. kérdés: Miért nem tájékoztatták máig az érintetteket, ha döntést már hoztak? A jogállam keretei hogyan adhatnak erre lehetőséget? Egyáltalán, törvényes-e ez?
Tény, hogy a Somogy megyei NFA elnöke előbb érkezett Bábonymegyerre, mint a gazdák általa át nem vett levele. No, persze nem azért, hogy a gazdáknak, hanem hogy Ágh Jánosnak segédkezzék a közbirtokosságról szóló, a helyi Gazdatanács nevében a területen vasárnap elhelyezett tábla és jelképes akasztófák eltávolításában, s a közleményből az derül ki, hogy talán "titkon" már szerződést is kötöttek Ágh Jánossal a kényszerhasznosításról.
3. kérdés: Miként lehetnek egyoldalú társak egy eredendően éppen az egyenjogúság feltételeit biztosítani hivatott felülvizsgálati, tényfeltárási eljárásban? Ez nem jogtalan?
4. kérdés: Milyen alapon tudhat Ágh János arról, amiről a többi pályázó nem tudhatott, hogy ő kényszerhasznosíthat, miközben a pályázók még mindig a saját pályázatukban bíztak (volna)? Mi a jogalapja annak, hogy Ágh János, mint bérlő járhat el (feljelentést is tehet?) akkor, mikor az NFA nem tájékoztatta sem a pályázókat a pályázataik esetleges elhalasztásáról, eredményéről, vagy eredménytelenségéről? Mi a jogalapja e különeljárásnak?
5. kérdés: Mikor lett ezen ideiglenes kényszerhasznosításról szóló döntés kihirdetve, kifüggesztve, hol és hogyan? Mióta bérlője valójában Ágh János a majd ezer hektárnak, amelynek évenkénti SAPS támogatása ~60eFt/ha/év (~60millió Ft kényszer)?
6. kérdés: Miért éppen Ágh János és családja és egy 20 km-es körzeten kívülre eső üzem lett a terület kiválasztott kényszerhasznosítója? Mi volt ennek a kiugróan kivételes és arcátlan döntésnek az erkölcsi és/vagy jogalapja, mikor az országgyűlésnek, mint jogalkotónak, éppen e döntéssel ellentétes volt a szándéka akkor is, mikor a Nemzeti Földalapkezelő szervek működését törvényben szabályozta?
A Nemzeti Földalapkezelő közleményét megfogalmazókat a tények elhallgatása újfent politikai nyilatkozatra ragadtatta, mikor azt feltételezik, hogy a helyi gazdákat bármire, bárki is biztatta. Ahelyett, hogy egyszer is megkérdezték volna őket.
Nem utolsó sorban, a Gazdatanácsok Szövetsége a közlemény utolsó mondatát a leghatározottabban elutasítja, miszerint "A földalap ... jó gazda módjára ezeket a földeket ideiglenesen művelésbe adja".
A Nemzeti Földalapkezelő eddigi tevékenységével, sorozatos félretájékoztatásaival, politikai nyilatkozataival egyértelműen bebizonyította, hogy NEM JÓ GAZDA!
A Gazdatanácsok Szövetsége megalakulása óta világosan és egyértelműen vallja és a tisztességes, jó szándékú helyi gazdák összefogásával előbb-utóbb a minden településen egységes elven szerveződő Gazdatanácsaival be is bizonyítja, hogy
A JÓ GAZDÁK HELYBEN LAKNAK, HELYBEN ÉLNEK ÉS HELYBEN IS MARADNAK,
ÉS TERÜLETI IGÉNYÜKBEN IS MÉRTÉKET TARTANAK!
Kelt Bábonymegyeren, 2013. március 26-án a Bábonymegyer-Som Gazdatanács nevében
Gazdatanácsok Szövetsége titkársága
http://www.youtube.com/watch?v=IbP0YjHWkPk Feljelentette a földfoglaló bábonymegyeri gazdákat az NFA
A diákok azt a feladatot kapták, hogy tapossanak rá Jézus nevére
2013. 03. 26. 17:04 Magyar Kurír
A floridai Atlantic Egyetemen különös módon kívánták fejleszteni a diákok vitakultúráját.
Az elmúlt hetekben a kultúrák közti kommunikáció tantárgy egyik óráján a tanár azt feladatot adta a hallgatóknak, hogy írják fel Jézus nevét egy papírlapra, majd tegyék le a földre, és tapossanak rá. Egy mormon vallású diák kijelentette: a tanári tekintélyt tiszteletben tartja, de a feladatot sértőnek tartja és nem teljesíti. Ryan Rotela utóbb a CBS12 műsorában nyilatkozva elmondta: az incidens után felfüggesztették, és a dékánhelyettes közölte vele, hogy ne menjen vissza.
"A feladat abban kívánta segíteni a hallgatókat, hogy többféle perspektívából szemléljék a dolgokat, a tantárgy célkitűzéseinek megfelelően" - nyilatkozta az ügyről az egyetem kommunikációs és multimédiás tanulmányokért felelős igazgatója.
A feladat a tantárgy tanári kézikönyvében (Intercultural Communication: A Contextual Approach, 5th Edition) egy teljes óra anyaga. Az instrukció így foglalja össze a tanár teendőit: "Írassa fel a diákokkal egy lapra a JÉZUS nevet nagy betűkkel. Kérje meg őket, hogy álljanak fel, és a lapot helyezzék a lábuk elé a földre, a névvel fölfelé. Kérje meg a diákokat, hogy gondolkozzanak egy percig. Rövid csend után utasítsa őket, hogy lépjenek rá a lapra. Legtöbben habozni fognak. Kérdezze meg, miért nem lépnek rá. Beszélgessenek el a kulturális jelképek fontosságáról."
Az eset a nyílt keresztényellenesség példája - szögezi le a Christian Post március 22-i cikkében idézett szakértő. "Sokféleség, tolerancia - üres jelszavak, amelyektől a liberálisok és a haladók jól érzik magukat, miközben ők maguk sokszor nem hajlandóak tolerálni, sőt olykor kimondottan támadják a hagyományos keresztény és konzervatív értékeket."
*
Az eset néhány nap alatt óriási sajtóvisszhangot váltott ki. A hírekre reagálva március 25-én az egyetem üzenetet tett közzé a honlapján, melyben őszinte sajnálkozását fejezi ki és hivatalosan bocsánatot kér minden sértettől az elfogadhatatlan eset miatt. Hozzáteszi: az egyetem minden vallást tiszteletben tart, és egyetlen diákot sem fog semmilyen módon büntetni a történtek kapcsán.
(mk)
Nincs már itt nekünk semmi keresnivalónk: gyerünk vissza Ázsiába!
2013. március 26. 17:06 Hunhír.info
"Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!" - ezeket a szavakkal 1902. január 31-én publikálta véleményét Ady Endre, és a kétségbeesés hangja igencsak időszerű ma is.
Menjünk vissza Ázsiába
Szeretett úri véreim: a serleg tele. Nincs már itt nekünk semmi keresnivalónk: gyerünk vissza Ázsiába!... Egy kis helyet talán kapunk, persze lehetőleg távol még az ázsiai kultúrára hajlandó népektől is. Bejöttünk - agg krónikások szerint - hős Álmossal s Árpáddal és társaival. Menjünk vissza Rakovszky Stefi, Lengyel Zoltán, ifj. Móricz Pál s a többi nyomában. De menjünk, míg - lehet...
E dicső, gazdag történelmű úri népségtől lakott ország tegnap szerencsésen elérte a legbalkánibb nívót. Az a gyalázatosságában is mulattató komédia, mely ez ország keserves parlamentjében tegnap lefolyt, bele fog kerülni a történelembe. Egy futó percig szeretnék honáruló "nemzetiségi agitátor" lenni, hadd tudnám kellő érzékenységgel felfogni a magyar parlamentben lefolyt skandalumot. Ilyen megríkató baromság megérésére mégsem voltunk berendezkedve, pedig elkészültünk mi már minden megérhetőre.
Parlament kell ennek az országnak? Kancsuka, nem parlament. Azaz dehogy kancsuka. Kisdedóvó, gyermekkert és sok-sok türelem, ha e dicső erényből maradhatott volna valami a huszadik századra.
Vázsonyi Vilmos, az egyetlen magyar népképviselő, akit öntudatos nép választott, nem juthat szóhoz a magyar parlamentben. Nem engedik szóhoz jutni a gyermekek, akik haragusznak, mert kinizsisdi s malomkősdi játékukat megzavarta, a gyermekek, akik, hajh, tizenkilencmilliomod magunk szerencsétlen bőrén kockáznak és malomköveznek.
Az immár legbalkánibb parlamentnek ez a botránya irtózatos, kegyetlen világosságot adott a mi szemeinknek. Olyan titkot világított meg, amit jaj de jó lett volna sohasem tudni. Megtudtuk hogy a magyar parlamenti gyermekek mind egyformák: esküdjenek bár a kétfejű sas karmára, a Széll Kálmán harmatozó pattanására, Kossuth Lajos kalapjára, pápa csalhatatlan őszentsége papucsára, bármire. Obskurus agyuk velejének vastag burkát csak egy kicsit kell megkarcolni, ott zsibongnak előttünk a maguk siralmasan hasonlatos voltukban.
Kultúr-bestiákat mondott Vázsonyi? A kultúra isteni nevében vétózunk e címadományozás ellen. De a bestiák reputációja érdekében is, mert a bestiák mindig ki merik a fogukat mutatni, nem csak akkor, mikor demokrata képviselővel van dolguk.
Szeretett úri véreim, Ázsia ordított fel tegnap bennetek. A nosztalgia, a nomád, baromi ember méla vágyakozása rohamba tört ki. Nem voltam ott, de látom a képet. Középen az agyonhajszolt egyetlen intellektus. Sokat tud, sokra vágyik, merész a hite, elszánt a munkája, nagy a gyűlölete. És - óh szörnyűség - ősei a Jordánon átkeltek. Ez a kis zsidó óriás közöttük. Ezt az óriást fiatalon fölkapta szárnyaira a hír, imádja őt sok ezerek tömege, s tud... Ez, ez a legborzasztóbb! Ez az ember mer tudni közöttük, a tudatlanok között! De meg hogy ez az ember zsidó! Ott áll zavarodottan a középen. Egy harsány szitok hallszik. Lengyel Zoltán kiáltott, egy ifjú együgyű, ki hiányos intelligenciájával más, kultúr országban evőkészlet tisztító sem lehetne. Meg Leszkay úr, meg Rakovszky úr, meg a többi jólismert idióta. És Vázsonyi egy egyfogatú kocsin futtat el ebből a komédia házból, hova bekerülni idestova erkölcsi halál lesz.
Szeretett úri véreim, értsük meg egymást. Kinizsi fáj ugye és a malomkő? A keleti nomád lomhasága lázadt fel ugye, hogy semmisítsük meg ezt az embert még a Krimiából velünk hozott eszközökkel, mert tanulni, tudni, s az ő fegyvereivel állni vele szemben nem tudunk. Ugye így van szeretett úri véreim? Mert csak így lehet menteni ezt a világra szóló skandalumot.
Ha ugyan így is lehet. De aligha. Néznek bennünket kultúrnépek. Látják képtelenségünket a haladásra, látják, hogy szamojéd erkölcsökkel terpeszkedünk, okvetetlenkedünk Európa közepén, mint egy kis itt felejtett középkor, látják, hogy üresek és könnyűk vagyunk, ha nagyot akarunk csinálni, zsidót ütünk, ha egy kicsit már józanodni kezdünk, rögtön sietünk felkortyantani bizonyos ezeréves múlt kiszínezett dicsőségének édes italából, látják, hogy semmittevők és mihasznák vagyunk, nagy népek sziklavára, a parlament, nekünk csak arra jó, hogy lejárassuk. Mi lesz ennek a vége, szeretett úri véreim? Mert magam is ősmagyar volnék, s nem handlézsidó, mint ahogy ti címeztek mindenkit, aki különb, mint ti. A vége az lesz, hogy úgy kitessékelnek bennünket innen, mintha itt sem lettünk volna.
Legyünk ez egyszer számítók. Kerekedjünk föl, s menjünk vissza Ázsiába. Ott nem hallunk kellemetlenül igazmondó demokratákat. Vadászunk, halászunk, verjük a csöndes hazai kártyajátékot, s elmélkedhetünk ama bizonyos szép ezredéves álomról.
Menjünk vissza, szeretett úri véreim. Megöl itt bennünket a betű, a vasút, meg ez a sok zsidó, aki folyton ösztökél, hogy menjünk előre. Fel a sallanggal, fringiával, szentelt olvasókkal, kártyákkal, kulacsokkal, agarakkal, versenylovakkal és ősökkel! Menjünk vissza Ázsiába!...
Ady Endre
NN 1902. január 31.
Jelentés Párizsból videóval: egymillióan vonultak a deviánsok ellen
Vasárnap hatalmas tüntetés volt Párizsban, több mint 1 millió (!) ember tiltakozott azon törvénytervezet ellen, ami engedélyezné a deviánsok házasságát és a gyermekadoptálást számukra. A tömeget a rendőrség távol akarta tartani a Champs-Élysées-től, de egy órás küzdelem után feladták, így a tüntetők Párizs legnagyobb sugárútján menetelhettek. A francia rendőrség se jobb, mint a magyar vagy a szlovák, családokat, köztük gyerekeket (!) is lefújtak könnygázzal. Francia bajtársaink a Renouveau français-től az első sorban harcoltak. Egyik tagjuknak a keze eltörött a küzdelem során, jobbulást kívánunk neki!
Violents affrontements entre anti-mariage gay... by leparisien
Forrás: Deres.TV
Kapcsolódó: A deviancia utat tör az USA-ban
Néphülyítés,
parasztvakítás!
Szerző:
Elek Attila, Független SZABAD EURÓPA, www.szabadeuropa.com
2013.03.24.
Sokszor
gondolkodom arról, hogy mi lehet az oka annak, hogy a magyar
politikusok így át tudják verni a magyarokat. Mindig oda lyukadok
ki, hogy ennek az oka csak két dolog lehet. Az egyik a képzetlenség,
a tájékozatlanság és a tudatlanság. A másik, a politikai
elvakultság, a vakhit. Az első esetben többször tapasztaltam és
írtam is, hogy az emberek nagy rész nem, hogy százalékot számolni
nem tud, de még a milliót is keveri a milliárddal. Sokszor
megütközve tapasztalom társasági beszélgetésekkor, hogy amikor
én azt mondom, hogy például 10 milliárd forintot szór el a
kormány, akkor oktondi és buta polgártársam azt mondja, hogy az
semmi, mert Zuschlag meg ötvenmilliót lopott el. (Természetesen
minden lopás személytől függetlenül bűn, itt most csak a
tudatlanságra mondok példát).
Zuschlag
János egy nyegle kis tenyérbemászó képű fickó volt. Ellopott
50 milliót. Nevetségesen kis hal azonban a 10 milliárdos bálnákhoz
képest.
Ez
a szegény együgyű, számtanból vak polgártársam azt gondolja,
hogy akkor Zuschlag ötször annyit lopott, mint amiről én
beszélek. Most kezdjem el minden egyes embernek magyarázni, hogy az
1 milliárd az 1000 milliót jelent? Hogy 10 milliárd forint az 10
ezer millió! A cikkeimmel mindent megteszek annak érdekében, hogy
a gondolkodni vágyó embereknek segítséget nyújtsak a gazdaság
működéséről és felépítéséről. Sajnos azokkal, akik a
milliót keverik a milliárddal és azokkal, akik nem tudják, hogy
mit jelent az alap, a százalékérték és százalékláb nem nagyon
tudok mit kezdeni. A másik csoporttal, akik akkor is a baloldalra
vagy éppen a jobboldalra szavaznak, ha annak képviselői szíjat
hasítanak a hátukból, szintén nem sokat lehet kezdeni. Az olyan
szavazóval, aki ünnepli és támogatja azt az általa megválasztott
vezért, aki kilopja az utolsó garast is a zsebéből mit lehet
kezdeni? Semmit. Ő váltig azt hiszi, hogy nem a vezére sarcolja és
nyúzza őt, hanem különböző boszorkányok és démonok.
Meg
is érdemlik egymást és mi is őket. Olyanok a vezetők, amilyen a
nép. Ezek szerint ezt érdemeljük, erre van igényünk!
Miről jutott ez eszembe? Húsz éve figyelem a néphülyítéseket és parasztvakításokat. Régen a szegény szerencsétlen parasztemberre mondták, kicsit megalázóan, hogy vakulj paraszt. Értették ezt arra, amikor az egyszeri ember elment a vásárba és csodát látott. Mutogattak neki zsiráfot, elefántot vagy egy tűznyelőt, törpét, szakállas nőt, óriáspókot, egyéb „csodákat”, ő meg hanyatt esett, idézőjelben megvakult a csodálkozástól. Aztán ment haza a falujába, és elmesélte, hogy miket látott. Ez valamilyen szinten, szegény parasztember lenézése volt, de sajnos a mai világban is mindennapos. Nagyüzemben folyik a néphülyítés és a parasztvakítás, és a parasztok mi vagyunk. (Nem a parasztságot, mint munkásembert bántom. Itt most a szó azon értelmét használom, melyben egyik ember lenézi embertársát.) Most éppen rezsicsökkentéssel ámítják a magyart. És a magyar ámul!
Az
első parasztvakítás és néphülyítés a rendszerváltás után a
kárpótlási jegy volt.
De
menjünk sorrendben! Kezdetben volt a rendszerváltás. Vakították
a népet a kárpótlási jegyekkel. Most aztán mindenki kárpótolva
lesz, visszaszerezheti régi földbirtokát, üzemeit, egymillió
vállalkozó országa leszünk. Ehelyett mire költötte a magyar a
kárpótlási jegyét? Megvette első elöltöltős mosógépét és
videomagnóját, melyek azóta már rég tönkre mentek. Ennyi erővel
el is égethette volna a jegyeket. Most aztán hiába kiállt
elszámoltatásért, minden törvényes volt, bármely magyar
lehetett volna milliárdos vállalkozó, csak, hát nem lett.
Helyette lett Gyurcsány, Simicska és Orbán család milliárdos.
Széles Gábor, Várszegi, Demján, Leisztinger, Csányi, Pintér
különböző oldali oligarcha. Aztán elkezdődött a privatizáció,
ami a Horn kormány ideje alatt tombolt a legjobban, de bőven
kivette belőle részét a jobboldali Antall, Boross kormányzat, és
nyakig benne volt az első Orbán kormány is. Kétségtelen tény,
hogy a Horn kormány privatizálta a közművek nagy részét, és
garantált 8%-os hasznot az új tulajdonosoknak. A kérdés most már
csak az, hogy a nagy rezsicsökkentő Orbán kormány első regnálása
idején miért nem törölte el ezt a rendeletet? És miért tartotta
meg, sőt emelte a garantált haszon mértékét a külföldi
tulajdonosok számára? Akkor nem volt fontos a rezsicsökkentés?
Bizony nem, fontosabb volt a pártkassza feltöltése, a gazdasági
háttéremberek feltőkésítése és a médiabirodalom kiépítése.
Mert miből lehet felépíteni egy saját TV-t, ingyenes
újsághálózatot, óriásplakát birodalmat? Simicska és Vitézy
uraknak miből lettek milliárdjai (ezermilliói), hogy ezeket
létrehozzák? Honnan lehet ehhez szerezni több ezer millió
forintot? Nagyon egyszerű. Az emberek fizetik a magas
rezsiköltségeket, a közműcégek meg támogatnak bizonyos
pártközeli vállalkozásokat, ahogy azt Lázár János meg is
mondta, konkrétan a Vízművek esetében.
Mégis
mit tetszettek gondolni, miből telik a Simicskának a metropolra, a
Vitézy családnak a Helyi Témára? A Hír Tv miből üzemel? Mi
fizettük a magas rezsit, a milliárdokból (ezermilliókból) meg
kiépült a médiabirodalom. Most, hogy megvan, már lehet rezsit
csökkenteni, ugyebár!
A
hatalomért versengő politikusok persze újabb és újabb
ígéretekkel halmozzák el a választókat. Medgyessy Péter
2002-ben jóléti rendszerváltást ígért. Nyert is vele! Kevesen
emlékeznek már rá, hogy a száznapos programban 50%-kal emelte a
közalkalmazotti fizetéseket, és be lett vezetve a 13. havi
nyugdíj. Mit mondott erre az ellenzékbe szorult és hatalomért
remegő Orbán Viktor? Hallottuk-e egyszer is, hogy tisztelt
választók, ez így nem lesz jó, nem szabad 13. havi nyugdíjat és
13. havi bért adni, mert nincs rá fedezet, és csak az adósságot
növeljük. Hallottuk-e egyszer is, hogy a legfontosabb az adósság
elleni harc? Ha valaki hallotta ezt, kérem írja meg nekünk, én
ugyanis nem hallottam. Mit hallottam? Orbán azt mondta, ő nem csak
13. havi nyugdíjat és fizetést ad, hanem 14. sőt 15. havit is, és
ráadásul ingyen benzint a munkába járáshoz. Mi következik
ebből? Az emberek joggal hihették azt, hogy minden rendben van, sőt
annyira rendben van, hogy már 14., 15. havi bérre és nyugdíjra is
telik, csak a szemét Gyurcsány nem ad. Orbán bezzeg adna. Ezzel
Orbán legitimálta, áldását adta a 13. havi nyugdíjra és bérre.
Ez Orbán Viktor óriási felelőssége. Csakhogy ez okozta többek
között az eladósodottságot. Akkor most ki adósította el az
országot? Persze Gyurcsány sem angyalka, mert amikor meghallotta,
hogy Orbán már majdnem 20. havi nyugdíjat ígér, válaszul ő meg
kitalálta, hogy annyira jól mennek a dolgaink, hogy csökkentsünk
adót.
Medgyessy
tartotta eddig egyedül meg a választási ígéretét. Bele is
bukott, Gyurcsány az SZDSZ segítségével megfúrta.
2005-2006-ban
gyorsan szét is verte a költségvetést, 5%-os ÁFA csökkentéssel.
Orbán mit mondott erre? Ácsi Feri, ez így nem lesz jó, mert
növekszik az adósság! Szó sincs róla, Orbán kevésnek tartotta
az 5%-os ÁFA csökkentést, és még nagyobb csökkentést ígért!
Mit gondolhattak az emberek? Minden rendben van, olyan jól megy,
hogy Gyurcsány adót csökkent. Orbán meg 14. havit ígér.
Magyarul vakult a magyar. A két parasztvakító Gyurcsány és Orbán
volt. A két fő hazug! A politikai vakhitesek erre azt kántálják,
hogy nem szabad összemosni Orbánt Gyurcsánnyal, mert ő nem olyan.
Dehogynem! Egyik kutya, másik eb. A két hazudozó, ígérgető,
vásári ripacs! A parasztvakítók!
Aztán Gyurcsány „szerencsétlenségére” megnyerte a 2006-os választást, és persze, hogy látta, hogy ez a hazugság nem megy tovább, lásd öszödi beszéd. A szerencsétlen magyar meg állítólag elemileg fel volt ezen háborodva. Ezek szerint tényleg elhittük, hogy kolbászból van a kerítés. Miközben Orbán babszemmel a fenekében mindent megtett a hatalom átvevéséért, jött az újabb néphülyítés. Nem kell más csak egyszeri nagyarányú adócsökkentés! Ha jön a Fidesz a nemzetközi pénzvilág kalap lengetve fogja ünnepelni és minden rendben lesz. Aztán mikor 2010-ben Orbán ismét hatalomra került, kiderült, hogy ez is csak parasztvakítás volt, nem lett minden rendben. A nemzetközi pénzvilág nem kezdte el kalapját lengetve dönteni a pénzt hazánkba. Ezért az ígért és remélt 5-6%-os gazdasági növekedés következtében várható tejjel-mézzel folyó Kánaán bizonytalan időre (15-20 évre) elhalasztódott.
Aztán Gyurcsány „szerencsétlenségére” megnyerte a 2006-os választást, és persze, hogy látta, hogy ez a hazugság nem megy tovább, lásd öszödi beszéd. A szerencsétlen magyar meg állítólag elemileg fel volt ezen háborodva. Ezek szerint tényleg elhittük, hogy kolbászból van a kerítés. Miközben Orbán babszemmel a fenekében mindent megtett a hatalom átvevéséért, jött az újabb néphülyítés. Nem kell más csak egyszeri nagyarányú adócsökkentés! Ha jön a Fidesz a nemzetközi pénzvilág kalap lengetve fogja ünnepelni és minden rendben lesz. Aztán mikor 2010-ben Orbán ismét hatalomra került, kiderült, hogy ez is csak parasztvakítás volt, nem lett minden rendben. A nemzetközi pénzvilág nem kezdte el kalapját lengetve dönteni a pénzt hazánkba. Ezért az ígért és remélt 5-6%-os gazdasági növekedés következtében várható tejjel-mézzel folyó Kánaán bizonytalan időre (15-20 évre) elhalasztódott.
Persze
addig is senki sem járt rosszabbul. Akinek meg kevesebb lett a havi
pénze 10 ezerrel, az csak a kivétel. Kiderült, hogy a magyar
népnek újabb parasztvakítás kell, nem a növekedés a fontos,
hanem az 1 millió új munkahely. Visszavezetjük az embereket a
munka világába! Hova? Kedves Orbán Úr! Még a képzett, jó
egészségben lévő embereknek sincs munkájuk, mit akar a
szerencsétlen képzetlen cigányokkal és a rokkantakkal.
Parasztvakítás! Aztán, mikor nem teremtődött az Úr parancsára
1 millió új munkahely, de még egy sem, akkor a vásári
mutatványos új számmal állt elő! Gazdasági szabadságharc, az
adósság elleni küzdelem, IMF kipaterolás! Persze érdemes
megjegyezni, hogy az a szerencsétlen és egyszeri magyar, akit
hülyítenek és vakítanak, memóriazavarokkal is küzd. Senki nem
követelte már a 14. és 15. havi nyugdíjat, sőt senki sem kérte
vissza a 13. havit sem. Miért nem kérdezi meg valaki, hogy, ha ezek
a szemetek elvették a 13. havit, akkor most miért nem adja vissza
Orbán? Nem lehet, mert az új parasztvakítás megakadályozza ezt.
Eladósították az országot! Mi adnánk, de eladósították! És
ez csak most derült ki!
Sebaj,
mi majd csökkentjük az adósságot! Kétévi erőltetett
adósságcsökkentés következménye, hogy a magyar államadósság
soha nem látott magasságokba emelkedett. Erre, kiáll Giró-Szász
András kormányszóvivő és azt mondja, hogy ez nem igaz, mert csak
azért növekedett az államadósság, mert sok államkötvényt
adtunk el (sok új kölcsönt vettünk fel), de az megvan és azt nem
kell beleszámolni az adósságba. Mindez még igaz is lehetne,
csakhogy 2008-ban felvett IMF hitel sem szolgált másra, minthogy a
rendkívül alacsony 15 milliárd eurós devizatartalékot 35
milliárdra duzzasszuk fel. Ennyi erővel az a pénz is megvan, tehát
akkor az sem növeli az adósságot? Csak, hát ilyen kérdéseket a
vakított parasztember nem szokott feltenni. Az elhülyített nép
nem gondolkodik. Amikor már nem lehet megmenteni a számokat, mindig
újabb mutatvánnyal kell előrukkolni. A kárpótlási jegy, a
privatizáció, a jóléti rendszerváltás, a 13. havi nyugdíj, az
adócsökkentési láz, a felpörgetjük a gazdaságot illúzió, az
1 millió munkahelyet teremtünk, és az adósság elleni
szabadságharc után itt az újabb vásári mutatvány a
rezsicsökkentés. Ki ne szeretne kevesebbet fizetni az áramért és
a gázért? A kérdés csak az, hogy, ha ennyire fontos az Orbán
kormánynak az emberek rezsije, akkor az elmúlt három évben miért
emelkedett majdnem 30%-kal ezek ára? De a vakított parasztember,
mint tudjuk, rossz memóriával rendelkezik. Könnyes szemmel rebeg
hálát a rezsicsökkentésért, és húzza be az ikszet a
nagyjótevő, igazságos uraság neve mellé. A nép, mely meg van
hülyítve, a paraszt, mely meg van vakítva, nem fogja megkérdezni,
hogy, de kedves uraság, miért emeltél eddig 30%-ot, ha most meg
csökkentesz 10%-ot. Olyanok vagyunk mi magyarok, mint a megvert
feleség otthon, aki másnap titkolja, és még maga előtt sem
ismeri el, hogy mindig jól megveri a férje.
Mi
elhiszünk minden vásári attrakciót! Elhisszük a télapót, a
húsvéti nyulat, a rezsicsökkentést. Igaz, hogy előtte emelték a
telefonszámlát, az ÁFÁ-t, a szegények SZJA-ját, a jövedéki
adókat, csekkadót vezettek be. Kommunális adó néven bevezették
az ingatlanadót. Itt a tandíj, aminek persze más a neve. Havi
szinten 10-15 ezret raboltak ki egy átlagember zsebéből. Most meg
pár ezer forintos rezsicsökkentést adnak (meddig persze?). Mi meg
hálálkodunk és vakulunk.
Kormányunk
pedig olyan, hogy lekever két nagy pofont a kisgyerekének, aztán
egy szem savanyúcukorral akarja jóvátenni a bűnét. És mit tesz
a kisgyerek? A pofonon sajnálkozik? Á dehogy, önfeledt áhítattal,
feldagadt képpel és mosolyogva veszi át az egy szem savanyúcukrot.
Sajnos, azt kell mondjam, ilyenek vagyunk. Természetesen valóban
csökkenteni kéne a rezsiket, növelni a fizetéseket, mérsékelni
az adókat, de nem csak akkor, amikor közeleg a választás. Mert,
ha nem látunk át a szitán, miután megválasztottuk az aktuális
főurakat, a fizetésemelésből fizetéscsökkentés, az
adócsökkentésből adóemelés, a rezsicsökkentésből rezsiemelés
lesz. Egészen a következő választásokig, amikor újabb
parasztvakítással hülyítenek minket meg. Mi lehet a következő
ígéret 2017-ben? Új autót fél áron mindenkinek, ingyen sör,
esetleg örök élet? Ezt is elhinnék egypár millióan.
Vezetőink meg jókat röhögnek, rajtunk a vásári sátorban, miközben kiabálják felénk, hogy vakulj paraszt! Csak, hát a parasztok mi vagyunk! Sokan már megvakultak és szeretnek is vakok lenni.
Vezetőink meg jókat röhögnek, rajtunk a vásári sátorban, miközben kiabálják felénk, hogy vakulj paraszt! Csak, hát a parasztok mi vagyunk! Sokan már megvakultak és szeretnek is vakok lenni.
Hulljon
a férgese!
2013/03/27 Szabad Riport
Nagy jelentőségű gazdasági apró hírek
Az öt BRICS-ország (Brazília, Oroszország, India, Kína és Dél-Afrika) megállapodott egy Fejlesztési Bank létrehozásában. Ezt Pravin Gordhan dél-afrikai pénzügyminiszter jelentette be ma Durbanban, ahol szerdán a tartják a BRICS csúcstalálkozót.
A BRICS Bank kezdőtőkéje várhatóan legalább 50 milliárd dollár lesz, de hogy hogyan osztják szét a résztvevők között, egyelőre nem tisztázott. Vlagyimir Putyin orosz elnök is, hogy részt vett a durbani BRICS csúcstalálkozón, ahol az aktuális nemzetközi problémákat is megvitatták.
Ezzel hivatalosan is megalakult a cionista bankvilág ütőképes ellenpólusa.
Bár nem ismerjük a lefektetett alapszabályokat, de reményeink szerint ezúttal nem egy kifosztó gépezet jött létre, aminek működésében a cionistáktól megszokott rabló-kapitalista módszerek és szuverén országok belügyeibe mélyen beavatkozó politika érhető tetten. Épp ellenkezőleg!
A világ tisztességes fele olyan pénzügyi szervezet megszületésére vár, amely az etikát komolyan veszi, és korrekt pénzügyi politikát folytat, mely valóban a világ fejlődését szolgálja, és nem támogatja az ügyeskedő gazemberek pénzmosását, spekulációit. Az ésszerű kockázatokat felvállalja, a rábízott vagyonokat felelősen kezeli, ügyfelei bizalmát megszolgálja. Ugyanakkor képes felvenni a harcot és legyőzni a mostani cionista, soros-rotschild bélyegű bankoligarchiát.
Ha megtöri a jelenlegi aljas monetáris egyeduralmukat és a dollár alaptalan dominanciáját, egészen biztosan számíthat mindazon erők támogatására, és üzleti megbízásaira, akik elítélik a jelenlegi erkölcstelen és igencsak erőszakos pénzügyi módszereket.
A Világbank is pánikban?
Ugyanakkor, ennek ellentmondani látszik a Xinhua hírügynökség március 26-i jelentése miszerint Zhang Gaoli, a Kínai Kommunista Párt Központi Bizottsága Politikai Bizottsága Állandó Bizottságának tagja, kínai miniszterelnök-helyettes március 25-én délután Pekingben találkozott a Világbank ügyvezető igazgatói delegációjával. A két fél eszmecserét folytatott a Világbank által nyújtott hitel kínai felhasználásának helyzetéről, Kína és a Világbank közötti együttműködés megerősítéséről, a világgazdaság helyzetéről és a kínai gazdaság fejlesztéséről. Zhang Gaoli elmondta, hogy az elmúlt években a Kína és a Világbank közötti együttműködés gyakorlatias, kölcsönösen előnyös és eredményes volt. Kína kész továbbra is elmélyíteni az együttműködési partneri kapcsolatot a Világbankkal, hangsúlyozta Zhang Gaoli.
Halál a dollárra?
Ám ezzel egyidejűleg március 4-én a Goldenfront egy szenzációs és igen beszédes hírt adott közzé, melyben beszámol arról, hogy a Népi Bank of China a honlapján megjelent egy nyilatkozat miszerint Kína reméli, hogy minden exportőr és importőr a nemzetközi tranzakciók fizetésekor a jüant választja, mint nemzetközi fizetőeszközt.
Emögött a Kínai Központ Banknak az a törekvése áll, hogy megerősítése a jüan nemzetközi pénzügyi szerepét tartalék valutaként, vagyis, mint dollárt kiváltó nemzetközi fizetőeszközt.
Helyesen értékelték, hogy a jüan, növekvő nemzetközi népszerűsége kiváló alap a jüan nemzetközi valutaként való elismerésre, mely viszont a jövőben fenyegetést jelent az olyan devizák globális "piaci részesedésére" mint a dollár.
Ez a lépés, hogy Kína még az év vége előtt megszünteti a dollár használatát a nemzetközi kereskedelmében sokkal messzebb mutat.
Ugyanis ez nemes egyszerűséggel azt jelenti, hogy Kína és az Egyesült Államok kapcsolatában egy "szeizmikus sokk" fog hamarosan bekövetkezni, mely egyenesen elvezet a fiskális és monetáris politika megszűnéséhez, és Kína teljesen függetlenné és védetté válik az olyan további gazdasági válságok hatásaitól, mint a 2008-as mesterséges pénzügyi spekulációs világválság - ellentétben pl. az USA-val, és EU-val és még sokakkal, akiket viszont végső pusztulásba dönt.
Bár a világ médiában kevesen érték fel ésszel, hogy ez a bejelentés sokkal komolyabb ügy, mint amilyennek látszik. - bár a Spiegel például ilyen szalagcímmel hozta: "Kína megtámadja az USA-t" -, mert az, hogy Kína lecseréli a dollárt a jüanra a nemzetközi kereskedelmében már most megrendítette a bizalmat a dollárral szemben, mely a jövőben beláthatatlan következményekkel fog járni az USA-ra nézve, és örökre megváltoztatja az erőviszonyokat a világ devizapiacain.
Mint a Goldenfront.ru írja a jüan határokon átnyúló használatának növekedése válasz volt a növekvő piaci keresletre ugyanis a Bank of China terveit megvalósítandó korábbi vizsgálatának során megállapította, hogy 20 tartomány 67.000 vállalkozása bonyolít nemzetközi üzleti jüanban, melynek volumene elérte a 65 milliárd eurót. Megállapítja továbbá, hogy amennyiben a sikerül a jüant szilárdan a valuta piramis tetejére rangsorolni, "az lesz az utolsó szög a halálos beteg dollár koporsójában".
Mi azonban nem hisszük, hogy ennek a háborúnak az egyetlen vesztese a csupán dollár, illetve az USA lesz. Sokkal valószínűbb és megalapozottabb szerintünk, hogy a dollárral együtt zuhan az utolsó stádiumában lévő Euro is, valamint az Euró övezet tagjai, és az azokkal szoros pénzügyi és gazdasági kötelékben - értsd függő- és alárendeltségi viszonyban - álló EU tagországok, főként a kiszolgáltatottabbak, és kifosztottabbak.
Nos, ha harc, hát legyen harc! Audie - Szabad Riport Tudósító Iroda
forrás: Ororszország Hangja/China Radio International/Goldenfront.ru
Kapcsolódó:
Enigmák - A végjáték lépései - 2013.03.26.
És, ha megint a víz lesz az úr...
Féláron vett lakást Debrecenben egy Mazsihisz-vezető
Hatalmas bukta sül Cipruson: 80 százalék is lehet a különadó
2013. március 27., 13:47 Privátbankár, MTI
A tervezett különadó dupláját is kivetnék a 100 ezer eurónál nagyobb ciprusi bankbetétekre. Kedden még csak 40 százalékos különadóról szóltak a hírek, de most már biztosnak látszik, hogy nagyobb mértékben sarcolják meg a betéteket.
Mihalisz Szarrisz ciprusi pénzügyminiszter azt mondta, hogy az ország legnagyobb bankjánál, a Bank of Cyprusnál elhelyezett 100 ezer eurót meghaladó betétek esetében mintegy 50 százalék, a Laiki (Popular) Banknál pedig akár 80 százalék is lehet a különadó.
A ciprusi pénzügyminiszter azt mondta, hogy korlátozzák majd a megtakarításokhoz való hozzájutást, de csak olyan mértékben, hogy az a legkisebb kényelmetlenséget okozza a lakosságnak és az üzleti szférának.
Már csak Cipruson vannak zárva a ciprusi bankok
Közben Görögországban ma megnyitották annak a három ciprusi banknak a fiókjait, amelyeket kedden vásárolt meg egy görög bank. Cipruson a bankok csütörtökön nyitnak, miután március 16. óta zárva vannak.
Ahogy a Pirivátbankár már megírta, a görög Piraeus Bank 524 millió euróért vette meg a Görögországban működő három ciprusi bankot, amelyek a bankválság óta zárva voltak. A Bank of Cyprus, a Laiki (Popular) Bank és a Hellenic Bank 330 fiókjának szerdai nyitásakor a helyi beszámolók szerint kezdetben hosszú sorok kígyóztak a fiókok előtt a befektetőknek arra a félelmére, hogy megadóztatják betéteiket. A betétesek megnyugtatására görög kormányzati illetékesek délelőtt többször is hangsúlyozták, hogy a ciprusi bankok görög fiókjaiban elhelyezett megtakarításokat nem adóztatják meg, a kormány garanciát vállal a három bankban elhelyezett betétekre.
Kapcsolódó cikkek
Ciprusi banknyitás: nincsenek sokan, de aki ott van, nem vidám - videó
Kezdődik a roham: órákon belül nyitnak a ciprusi bankok
Szegény Ciprust még a Moody's is húzza
Ha nincs pénze luxusautóra, vegyen autógyárat!
Hova tűnt el a pénz Ciprusról?
2013.03.27. | 18:52 komlomedia.hu
Több százmillió eurót utaltak át Ciprusról a ciprusi bankok londoni és moszkvai képviseletein keresztül - jelenti az ITAR-TASSZ hírügynökség a Mega görög tévécsatornára hivatkozva.
A Mega értesülései szerint, Cipruson élesen bírálják a Ciprusi Nemzeti Bank főigazgatóját, Panikosz Dimitriadiszt, aki a válság idején engedélyezte a Ciprusi Bank és a Ciprusi Népbank londoni fiókjainak a működést, és lehetővé vált nagy összegek felvétele a brit fővárosban a ciprusi bankok számláiról és Moszkvában egy orosz bankon keresztül.
Miközben a ciprusi kormány tárgyalásokat folytatott az európaiakkal és Cipruson korlátozták a készpénz felvételét, sok százmillió eurót vettek fel a ciprusi bankok külföldi fiókjain keresztül - jelenti a tévécsatorna.
A Mega szavai szerint jelenleg a szigetország politikai vezetősége célkeresztben tartja a Ciprusi Központi Bank főigazgatóját, Panikosz Dimitriadiszt a válság idején tanúsított magatartása miatt, és többen követelik lemondását.
A Mega közölte, hogy a ciprusi parlament házelnöke, Jannakisz Omiru rendelkezik egy olyan listával, amelyen a ciprusi pénzintézetek legutóbbi tranzakciói szerepelnek, amelyeket aközben valósítottak meg, míg az eurócsoport a betétek "megnyirbálásáról" hozott döntést.
A Phileleftherosz ciprusi napilap mai számában közölte, hogy adatok jelentek meg nagyszabású pénzösszeg lopásáról a Ciprusi Népbankból, valamint a Görögországba eláramlott több milliárd euróval kapcsolatos botrányról.
Az ülésre sürgősen berendelték Jannakisz Omiru házelnököt és Petrosz Kliridisz főügyészt, aki arra kötelezte a Ciprusi Népbank igazgató tanácsának tagjait, hogy bocsássák a vonatkozó adatokat a parlament rendelkezésére. Omiru aztán a parlamenti képviselőkkel és a főügyésszel együtt a kiszolgáltatott adatokat "szigorúan titkosnak" minősítette és elrendelte a parlament épületében való őrzésüket, ahol fokozott biztonsági intézkedéseket foganatosítottak - jegyzi meg a Phileleftherosz.
Ha kiderül, hogy a ciprusi bankokban jelenleg kevesebb a pénz, mint volt korábban, akkor a bankbetétekre kirovandó rendkívüli adó magasabb lesz, mint eredetileg tervezték. Mihalisz Szarrisz ciprusi pénzügyminiszter, aki korábban nagy betétek 30-40%-nak leírását hangoztatta a Ciprusi Bankban, ma a RIK tévécsatorna adásában kijelentette, hogy nem tartja kizártnak, hogy a 100 ezer eurót meghaladó bankszámlákról a Ciprusi Bankban 50%-t, a Ciprusi Népbankban pedig 80%-t írnak le.
Forrás: ruvr.ru
Hová vezet a Gyöngyöspatai Út?
Gyöngyöspata polgármestere és önkormányzata megalkotta és hatályba léptette új Szervezeti és Működési Szabályzatát[i], amely indoklásával[ii] együtt azt célozta elérni, hogy Magyarország ismét a Szent Korona Országa legyen.
Kétségem nincs az alkotók jó szándékát, jogi ismereteit és hazaszeretetét illetően.
Gaudi-Nagy Tamás véleményemet kérő levelében azt írta, hogy ennek a kezdeményezésnek az ihletésében én is szerepet játszottam.
A megtisztelő felkérés, a kezdeményezés szándéka és "ihlető" szerepem miatt szükségesnek tartom leírni véleményemet (az ihlet nyilván a településtől - alulról - építkező hatalomgyakorlásra és a törvénykezés döntési folyamaként értelmezésére vonatkozik).
Alapvető kérdés Magyarország szabadsága.
Annak a számára, aki ismeri a Lisszaboni Szerződést (kiváltképp a II/26. cikk - négy liberális alapelv -, II/3. cikk - közös hatáskörbe utalt területek - I/3. cikk (3) bekezdés - a szubszidiaritás átértelmezése), nem vitakérdés, hogy Magyarország nem "független" - és ennek következtében - nem "jogállam" [Magyarország Alaptörvénye B) cikk (1) bekezdés], ugyanis deklarált gyarmatbirodalmi státuszunk fogalmazódik meg az E) cikk (2) és (3) bekezdésében.
Az idézett két cikk közötti ellentmondásból eredően az Alaptörvény minden cikke flexibilisen értelmezhető, vagyis jogilag hivatkozni lehet rá, de a hivatkozott cikk értelmezése "szabadon választható". [Ld. a 8. cikk (3) bekezdése d./ pontjának eltérő értelmezése az Országgyűlés Alkotmányügyi Bizottsága, valamint az OVB és a Kúria részéről.]
Mindezt azért írtam le, hogy bizonyítsam: a Működési Szabályzatban hivatkozott jogszabályok nem biztosítják a szabadságot, amely a Szent Korona Országának alapfeltétele.
(Ezen nyilvánvaló bizonyíték következtében felesleges addig elmenni, hogy Magyarország mikor volt utoljára szabad, vagyis képes az Isteni Iránymutatás Alkotmányként követésére.)
Ilyen módon egy település arra képes, hogy formailag őrizze hagyományainkat, de annak tartalmi gyakorlására nincs jogosultsága. (Emlékeztetek arra, hogy a termőföld forgalomképes, mivel a tőke részévé minősítette a Lisszaboni Szerződés - és az előtt a Római Szerződés is -, tehát a településnek nincs rendelkezési joga saját élettere fölött).
Vagyis szabadságunk a rezervátumban élés lehetőségéig ér.
Mindazonáltal a Gyöngyöspatán elindult folyamat elvezethet a Szent Korona Országának megteremtéséhez, de csak akkor, ha szabadságunk békés visszavételéhez kötjük.
Erre reális lehetőségünk van a 2014-es választásokon, annak tudatosításával a választókban - saját településükön keresztül bemutatva -, hogy a világot válságba sodró nyugati civilizáció gondolkodási módjának megvalósítható alternatívája hagyományainkban megőrzött ősi civilizációnk.
A békés hatalomváltás feltételei több mint tizenöt éves munkám eredményeként rendelkezésre állnak. A minden településre kiterjedő adatbázist, a jogi és ismertető anyagot úgy készítettem el, hogy magában foglalja a Konföderatív Európa megteremtésének lehetőségét is.
Az alulról építkezés rendszerszemléletű bemutatásának bizonyítékai a jegyzetben szereplő linkeken érhetőek el[iii]. A hivatkozott anyagok honlap-címei: http://gondoskodomagyarorszag.com/,http://euellenpont.com/ és http://eu-no-ek-yes.com/.
Felajánlom egyenrangú együttműködésemet olyan - meglévő vagy alakuló, országos kapcsolatrendszerrel rendelkező - szervezetnek (egységet alkotni képes szervezeteknek), amely programjaként a Gondoskodó Magyarországot fogadja el, és azokat a - honlapon szereplő - választási elveket magáévá teszi, amely felülemeli a Gyöngyöspatán elindult folyamatot a pártérdekeknek. A Szent Korona Értékrend tisztasága megőrzésének jogát magamnak tartom fenn.
Az, hogy a Szent Korona Országa ne rezervátumi gondolat legyen, hanem a Magyar Küldetés újjáteremtő beteljesülése, nem rajtam múlik.
Kelt Szegeden, 2013. Kikelet havának 27. napján.
Árpád sarja, Halász József
[i] Gyöngyöspata község önkormányzata képviselő-testületének 8/2013. (III. 20.) önkormányzati rendelete
Gyöngyöspata község önkormányzatának szervezeti és működési szabályzatáról -http://gyongyospata.hu/wp-content/uploads/2013/03/uj_onkormanyzati_szmsz_2013.pdf
[ii] Gyöngyöspata község önkormányzatának szervezeti és működési szabályzatának történeti alkotmányos rendelkezéseinek indokolása Gyöngyöspata község önkormányzata képviselő-testületének 8/2013. (III. 20.) önkormányzati rendelete Gyöngyöspata község önkormányzatának szervezeti és működési szabályzatáról - http://gyongyospata.hu/wp-content/uploads/2013/03/szmsz_jav.pdf
[iii] Gyöngyöspata Települési tervezete - http://nemzetiegyseg.com/Gyongyospataadatlap.pdf
Gyöngyös járás adatai - http://nemzetiegyseg.com/Gyongyosj2013.pdf
Heves megye adatai - http://nemzetiegyseg.com/Hevesmegye.pdf
Magyarország adatai - http://nemzetiegyseg.com/Magyarorszag2013s.pdf http://youtu.be/3KvBVX0yH4s
Videó: http://youtu.be/3KvBVX0yH4s
CSAK agrárkamarát szervez a Gazdatanácsok Szövetsége
Tisztelt Szerkesztőség!
Nem kapott választ beadványára a Gazdatanácsok Szövetsége, amelyet az Alapvető Jogok Biztosának címzett a "választásnak" nevezett törvénytelen eljárás miatt. Ennek ellenére ez nem jelenti azt, hogy el is fogadjuk, hogy ez a csúfosan kijelölt és "Nemzetinek" is nevezett Agrárkamara a családi, kis és közepes gazdálkodók kamarája volna. Ez a bennfentesek kamarája, ha egyáltalán kamara. Nem nyugszunk bele, bármily ünnepélyességgel is takargatják az elfogadhatatlant. A Gazdatanácsok Szövetsége meghirdette a Családi, kis és közepes gazdálkodók Agrár Kamarájának (CSAK) szervezését és el is kezdte az aláírások gyűjtését 2013. március 24-én vasárnap.
az agrárkamaráról
A Gazdatanácsok Szövetsége a mai napon bejelenti, hogy miután a 2013. február 2.-i Kajászói Alakuló gyűlésének a 2013. március 2.-i Küldöttértekezlet által is megerősített állásfoglalása ellenére a Vidékfejlesztési Minisztérium nem vonta vissza az "agrárkamarai választásnak" hamisított, ám nem csupán a Gazdatanácsok Szövetsége által, hanem szinte az egész agrártársadalom által is kifogásolt agrárkamarai tisztviselői megbízásokat, nem ismerjük el a "trükkösen" kinevezett tisztviselőkből álló Nemzeti Agrárkamarát, mint a falvak és a vidék családi, kis és közepes gazdálkodóinak kamaráját.
A Gazdatanácsok Szövetsége e napon, 2013. március 24-én megkezdi a Családi, Kis és Közepes Gazdálkodók Agrárkamarájának (CSAK) szervezését és megalakítását, melynek minden tagja jelölő, jelölhető, választó és választható.
Kelt: Bábonymegyer (Darány-puszta), 2013. március 24.
Dr. Boór Ferenc sk. Tamási Béláné sk.
Gazdatanácsok Szövetsége titkára Gazdatanácsok Szövetsége jogi képviselője gazdatanacs@gmail.com Összefogás a Magyar Földért és Vidékért Egyesület elnöke
Gazdatanácsok Szövetsége Sajtószolgálat https://docs.google.com/file/d/0B2eX2yV7Hp4dcVZfQnlNZjlva3M/edit https://docs.google.com/file/d/0B2eX2yV7Hp4dVEgwdllkN0FzejQ/edit
Szia!
Használjátok és főként minél többen olvassátok és terjesszétek, mert kizárólag ezen összefonódott banda biztos jogi alapokon és kizárólag jogi értelemben vett részleges vagy teljes szarráverése esetén van esélyünk bármire is.
Mindenre felkészültek, kizárólag arra nem, hogy egy ilyen anyag valaha is összeáll - egy jogi végzettség nélküli - valakinek a fejében, és azt jogilag is jól artikulált és közérthető módon az összes létező dokumentum évekig tartó összeszedése után el is készíti és arra is lesz ereje és módja, hogy meggyőzve azt az egyetlen parlamenti erőt, aki semmilyen módon nem volt és nincs benne a 23 éve tartó mutyiban, azokkal jó kapcsolatot és korrekt együttműködést kiépítve nyakukba borítsa a csurig telt szarosvödröt. Ezek most jogilag is megbuktak olyan szinten és mértékben, hogy arra semmilyen logikailag és jogilag védhető magyarázat nincs és nem lehet.
Átvételi igazolás
T. Címzettek!
Biztos ami biztos, a Legfőbb Ügyészségen a mai napon eredeti átvételi igazolás mellett benyújtottam Gaudi Tamás által Varga Zs. Andrásnak tegnap kézben átadott közérdekű bejelentést.
A Legfőbb Ügyész Helyettese által az Országgyűlésben adott válasz több sebből is vérzik - védhetetlen módon.
(http://www.gaudi.jobbik.hu/lenyúlt_mszmp_és_kisz_vagyon_miatti...)
Varga. Zs András nagyot tévedett tegnap nagy plénum előtt azzal is, hogy azt állította, miszerint az 1993. évi IV. tv-nyel lezárták az 1989.11.26-i népszavazás és az 1990. évi LXXIII. tv-nyel előírt (nem a sokak által gondolt személlyel azonos személyre vonatkozó !) kötelező elszámolást.
Ugyanis a képviselők okirat-hamisításával tévedésbe ejtett Országgyűlés Elnöke, majd pedig Országgyűlés által jogszabálysértő módon napirendre tűzött és megtárgyalt 7374/1992. tv. javaslatból lett 1993. évi IV. tv. kimondja;
4. § Az Országgyűlés döntése alapján a Kormány
1993. szeptember 30-ig
- azon társadalmi szervezetekkel szemben, akiknek vagyonelszámolása nem volt elfogadható - vagyonelszámolásuk nem volt hitelesíthető, megszűnés miatt vagyonelszámolást nem nyújtottak be - az e törvény 3. §-ában meghatározottakon túlmenően, az 1989. évi II. törvényben foglaltakra is figyelemmel további szankciókat kezdeményez, és tett intézkedéséről beszámol az Országgyűlésnek. Ennek keretében
- javaslatot tesz a társadalmi szervezetek vagyonának kezelésére, felhasználására, társadalmi szervezetek nyilvántartásából törlésének következtében szükséges intézkedések törvényi szabályozására.
5. § Az olyan elszámolási kötelezettség alá eső ingatlan vagy ingóság, amely az elszámolásra kötelezett társadalmi szervezet elszámolását követően válik ismertté, a Kincstári Vagyonkezelő Szervezet kezelésébe kerül.
6. § E törvény a kihirdetés napján lép hatályba. 2. számú melléklet az 1993. évi IV. törvényhez
A törvény 2. §-a alapján elfogadásra alkalmatlan vagyonelszámolások
A) Nem hitelesíthető, el nem fogadott vagyonelszámolások
1. A Demokratikus Ifjúsági Szövetség és az alábbi tagszervezetei Budapest
2. Baranya Megyei Demokratikus Ifjúsági Szövetség Pécs
3. Baranya Megyei Diákszövetség Pécs
4. Bács-Kiskun Megyei Demokratikus Ifjúsági Unió Kecskemét
5. Budavári Fiatalok Szövetsége Budapest
6. Ifjúsági Szervezetek Szabolcsi Szövetsége Nyíregyháza
7. Szolnok Megyei Szocialista Ifjúsági Szervezetek Szövetsége Szolnok
8. Tolna Megyei Ifjúsági Szervezetek Szövetsége Szekszárd
Ez - ismereteim szerint - a mai napig nem történt meg!!! Erről - hivatalból is - van tudomása az ügyészségnek, na meg tőlem is.
Tehát maga a törvénysértően elfogadott, és a 4-21. pontok alatt joghatályos cselekményeket végzett és érvényes pótvagyonelszámolást benyújtottként nevesített fantom DEMISZ szervezetek okán is törvénysértő 1993. évi IV. törvény önmagában bizonyíték arra, hogy a Legfőbb Ügyészségnek sincs foglma arról, hogy mi is történt és mi is történik "törvényesség és demokrácia" címszó alatt hazánkban. Ugyanis Varga Zs. által hivatkozott törvény bizonyítja, hogy a rendszerváltással / módszerváltással összefüggő kötelező érvényű vagyonelszámolás - a közösen feltárt okokon túli körülményekből következően is - lezáratlan.
Természetesen van még bőven el nem lőtt munició, de annak felhasználása és mikéntje a hatróságok és más érintettek reakcióinak a függvénye - megítélsem szerint.
Kiemelten hívom fel T. Címzettek szíves figyelmét arra a nagyon lényeges tényre, hogy a Jobbik is közérdekű bejelentőként a 2009. évi CLXIII. tv. alapján lépett fel az állapotbűncselekmények (Btk. 34. § d/ pont) rendszerével előállított és fennálló jogellenes állapottal összefüggésben.
A Tv. kimondja;
14. §
(1) A tisztességes eljárás követelményét sérto magatartással elért elonyt az állam javára meg kell fizetnie annak a személynek vagy szervezetnek, akinek a javára a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartás elony szerzését eredményezte, feltéve, hogy e személy, vagy e szervezet vezetoje, alkalmazottja vagy tagja e magatartásról és az ebbol származó elonyrol tudott, illetve errol e személyek bármelyikének kello gondosság tanúsítása esetén tudnia kellett volna.
(2) A Hivatal a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartásból elért elony visszafizetésérol határozatban rendelkezik. A Hivatal a határozatban közérdekvédelmi bírságot állapít meg azzal a személlyel vagy szervezettel szemben, akinek a javára a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartás elony szerzését célozta vagy eredményezte. A közérdekvédelmi bírság mértéke
a)
az elony összegének felétol - ha az elért vagy elérni kívánt elony a 25 millió forintot nem haladja meg - az elért vagy elérni kívánt elony összegéig,
b)
az elony összegének felétol - ha az elért vagy elérni kívánt elony a 25 millió forintot meghaladja - az elért vagy elérni kívánt elony kétszereséig
terjedhet.
(3) A közérdekvédelmi bírság összegét az eset összes lényeges körülményeire - a tisztességes eljárás követelményének megsértésével biztosított vagy biztosítani kívánt elony tényére vagy mértékére, a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartás ismételt tanúsítására - tekintettel kell meghatározni. A bírság összegét emelo tényezoként kell értékelni, ha a magatartás a környezet, az élelmiszerbiztonság, a közegészségügyi ellátás veszélyeztetését, vagy a fogyasztók, üzletfelek érdekeinek sérelmét is okozta.
(4) Az elony mértékének meghatározásához az elért jövedelmet, vagy vagyonnövekedést kell figyelembe venni. Az elérni kívánt jövedelem esetében becslés útján az elonyt olyan mértékben kell megállapítani, mintha a szervezet jövedelem- vagy vagyonnövekedést ért volna el.
(5) A Hivatal a pert indít azzal a felügyeletre vagy ellenorzésre kötelezett személlyel szemben, aki a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartásról és az ebbol származó vagy várható elonyrol tudott, vagy kello gondosság tanúsítása esetén tudnia kellett volna.
(6) Ha a bíróság megállapítja, hogy a felügyeletre vagy ellenorzésre kötelezett személy a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartásról és az ebbol származó vagy várható elonyrol tudott, vagy kello gondosság tanúsítása esetén tudnia kellett volna, az alperesnek legalább egy évre, de legfeljebb három évre megtiltja a vezeto tisztségviselo foglalkozás gyakorlását.
(7) A Hivatal, ha a felügyeletre vagy ellenorzésre kötelezett személy a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartásról és az ebbol származó vagy várható elonyrol tudott, köteles a vezeto tisztségviselo foglalkozás gyakorlásának megtiltása iránt ideiglenes intézkedés iránti kérelmet benyújtani a bírósághoz. A bíróság az ideiglenes intézkedés iránti kérelemrol 30 napon belül dönt, a határido elmulasztása esetén az ideiglenes intézkedés iránti kérelmet elutasítottnak kell tekinteni. Ebben az esetben a Hivatal fellebbezhet a Pp. 156. § (6) bekezdés alapján.
A bejelent? díjazása
16. § (1) Ha a Hivatal a tisztességes eljárás követelményének megsértése miatt bírságot szabott ki, a Hivatal elnöke a bejelentot díjazásban részesíti, amelynek összege a megállapított bírság 10%-a.
(2) A díjban nem részesülhet a rosszhiszemu bejelento, az a személy, akit a bejelentésben foglalt magatartással összefüggésben jogszabály alapján feljelentési kötelezettség terhel, aki részt vett a tisztességes eljárás követelményének a megsértésében, továbbá az sem, aki a korábban tett nyilatkozatában a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartás, illetve tevékenység felderítése szempontjából fontos tényt vagy körülményt elhallgatott, illetoleg valótlan adatot közölt.
(3) Nincs helye a díj kifizetésének, ha
a)
a Hivatal a bejelentés idopontja elott a bejelentésben közölt információval már rendelkezett,
b)
a bejelentés olyan közigazgatási hatósági ügyre vonatkozik, amelyben a bejelento ügyfélként vett részt, de nem élt a rendelkezésre álló jogorvoslati lehetoséggel, vagy jogorvoslati kérelmében a tisztességes eljárás követelményét sérto magatartásra nem hivatkozott.
(4) A díjjal összefüggo közterhek megállapítási, bevallási és megfizetési kötelezettségét a Hivatal teljesíti.
(5) Ha a Hivatal megállapítja, hogy olyan ok merült fel, amely a (2) és a (3) bekezdésben foglaltak szerint a díjfizetést kizárja, a bejelentot a díj visszafizetésére kötelezi.
(6) A díj nem követelheto vissza azon a címen, hogy a bíróság a Hivatal bírságot kiszabó határozatát megsemmisítette, kivéve, ha a bíróság megállapította, hogy a bejelentés rosszhiszemu volt.
A Tv. 1. § (3) bek. e) pontja kimondja;
e) jelentős előny:
a 25 millió forintot meghaladó mértéku elony, ide értve azt az esetet is, ha ugyanazon személlyel, szervvel szemben tett több cselekményre vonatkozó bejelentésben vagy bejelentésekben valószínusített érték együttesen meghaladja ezt az összeget.
A 14. § szeinrti bírság összegének a meghatárzosa a feltárt - és a többszörös oknál fogva fennálló lezáratlanság miatt is folyamatban lévő - korrupciós ügy alapján a közérdekű bejelentőt a hatályos 2009 évi törvény alapján komoly összegű díjazás illeti.
Ezen kötelező érvényű törvényi rendelekezés a korrupciót feltáró közérdekű bejelentőként fellépett JOBBIK részére - is - olyan törvényen alapuló jogos pénzügyi követelés alapját képezi, amit sok tekintetben lehet - és meglátásom szerint kell is - a célok elérése érdekében használni.
Tisztelettel és üdvözlettel:
Minda Zoltán
06-30-954-3180 zoltan.minda@gmail.com www.mindazoltan.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése