2016. augusztus 8., hétfő

SZERETNE OLCSÓBB GÁZSZÁMLÁT?



SZERETNE OLCSÓBB GÁZSZÁMLÁT?


gaszamla-300x199.jpg

RENDELJE MEG A TURBO BOOSTER MÁGNESES ELVEN MŰKÖDŐ TALÁLMÁNYT!

Ha a képre klikkel videobemutatón nézheti meg, több széz mérés eredményét - Echo Tv riport, és eddigi tapasztalatok.

 Akkor nézzük, hogy miről is van szó, amivel Ön is csökkentheti a gázfogyasztását.

magnetgaz.jpg
Használatával csökkenthető a gázfogyasztás, mivel az erős mágneses térben a szénhidrogén (pl. a fűtésre használt földgáz) mágnesezhető. A mágneskezelt gáz pedig jobban keveredik a levegővel. Hatására több hő szabadul fel, amit műszeresen lehet ellenőrizni. A gyűrű alakú házban speciális mágneseket (neodymium) helyeznek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hoznak létre a gyűrű közepén. Élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz.

A Neodimium-vas-bór mágneseket 1980-ban fedezték fel, jelenleg ez a legmodernebb mágnesfajta. A szamárium-kobalt mágnesekkel együtt a ritkaföldfém mágnesek csoportjába tartoznak. Fő előnyük a szamárium-kobalttal szemben a jobb mágneses tulajdonságok.
 Beszerelése házilag is egyszerű:
Figyelem! Csak vas mentes csőszakaszra szerelve hatékony!
Az égéstérhez a legközelebb helyezve a legjobb az elérhető gázfogyasztás csökkenés. A gázmegtakarítás eredménye akár 10-30%-ot is elérhet. A felhelyezés után ajánlott a berendezés újbóli beszabályozása, hogy a legnagyobb megtakarítási eredményt lehessen elérni. Az újbóli beszabályozás nélkül is érezhető a gázfogyasztás csökkenése, de a maximális eredményhez szükséges a beszabályozás.

Az égéstérhez minél közelebb felhelyezve érhető el a legnagyobb gázfogyasztási megtakarítás. Az ilyen használatnál semmiféle utólagos teendő nincs. A felhelyezés után azonnal használható.

MEGRENDELÉS:showexpo@freemail.hu
Tel: 06 70 300 3054

VISSZAHÍVJUK A MI KÖLTSÉGÜNKRE!
KÜLDJE EL SMS-BEN VAGY EMAILBEN RÖVID KÉRDÉSÉT, ÉS A TELEFONSZÁMÁT!

TEL: + 36 70 300 3054 Email: showexpo@freemail.hu
VISSZAHÍVJUK


sorarany.gif
BESZERELÉS:
 Magyarországon engedélyezett gázkészülékek mindegyikébe a gázkészülék átalakitása nélkül beszerelhető. A beszereléshez, semmiféle engedélyre nincs szükség, hiszen a gázkészülékben semmilyen jellegü átalakítást vagy megbontást nem kell elvégezni.Természetesen a műveletet bízhatjuk szakemberre, a gázkazán illetve "cirkó" újra beszabályozása szükséges lehet. Mi magunk szereltük be otthonunkban, a beszabályozás annyiból állt, hogy alacsonyabbra vettük a gázt.
  sorarany.gif
A jelen pillanatban használatos Magyar Szabvány szerint a készülék felhasználása jogszerű, és nincs szükség a helyi gázszolgáltató engedélyeire!! Az eredmény 15-30%-ot is elérhet.

Mivel a fizikai beavatkozásunk kifejezetten a gázra hat, ebből eredően egy 
jobb minőségű égés jön létre, ami több hasznos hőt jelent számunkra. Ezáltal csökken az elégetlen szénhidrogének mennyisége. Ez a módszer a legkomolyabb tüzeléstechnikai égőfejekhez is adaptálhatók.

  sorarany.gif
10-15% ÜZEMANYAG MEGTAKARÍTÁS
Turbo/Petrol  Booster:
turbobooster.jpg  
ÁRA: 13.750 HUF
1.000 km-en átlag 4.400 Ft megtakarítás! 
A környezetvédelem az otthonunkban kezdődik!
A Booster használatával nem csak a pénztárcáját kíméli, hanem tevőlegesen is hozzájárul a kevesebb környezetkárosító anyagok kibocsátásához.

Teszteredmények:
Mercedes-Benz W124 (1995, 104639 km):
CO (810 rpm):
előtte: 0,550%vol
utána: 0,033%vol
változás: -94% Fogyasztás:
előtte: 9,8 l/100km
utána: 8,9 l/100 km
változás: -9,18%
BMW 5 (1993, 77316 km):
CO:
változás: -99% Fogyasztás:
előtte: 13,8 l/100km
utána: 11,9 l/100 km
változás: -13,8%
Opel Vectra A (1995, 42200km):
CO:
változás: -95,7%
Fogyasztás:
előtte: 10,5 l/100km
utána: 9 l/100 km
változás: -14,3%
 
Mérőpados bemérés:

A mérőpad forradalmian új, gyors és pontos méréseket végez.
A mérésről számítógépes jegyzőkönyv készül, amint az az
alábbi ábrákon is látható (a felhasznált képek és információk
a Power Controll kft-től származnak).
Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag
mennyiségből több energia szabadul fel a gépkocsi égésterében.
Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő.
Ezt a növekedést is mérni lehet ezen a különleges mérőpadon.
autoteszt.jpg
Felül egy Suzuki Ignis próbamérése szerepel a turbo booster
felszerelése előtt. Alul a jegyzőkönyv vonatkozó része látható
kinagyítva. A jegyzőkönyv szerint a jármű 66 lóerős volt.

 autoteszt2.jpg

A turbo booster felszerelése után (tíz perccel később) újabb mérésre
került sor (az időpont a bal felső sarokban pirossal keretezve látható).


autoteszt3.jpg
Az eredetileg 66 lóerős Suzuki Ignis teljesítménye 74 lóerőre, több mint 12% százalékkal megnövekedett. 
autoteszt4.jpg

A MÁGNES CSAK RÉZ vagy GUMI vagy MŰANYAG CSÖVÖN HATÁSOS.

Autóknál:

Üzemanyag fogyasztás csökkenés legalább 9%,
de volt ahol 25%-ot is elérte .
Dinamikusabb, pörgősebb motor.
Stabilabb alapjárat.
Stabilabb hideg indulás.
Károsanyag kibocsájtás csökkenése 40-90%-kal.
Várhatóan hosszabb katalizátor, kipufogó élettartam.
Nyugodtabb lelkiismeret, mivel hatalmas lépést
tettünk környezetünk védelmébe!

Gázkazánoknál: 
magnetgaz.jpg


Kevesebb gázfogyasztás, kisebb gázszámla.
Gyorsabban melegszik fel a víz, hamarabb lesz meleg.
Csökken a gázkazán relatív üzemórája.
(Tulajdonképpen itt is jelentkezik a megtakarítás)
Ha, már kevesebbet üzemel a gázkazán,
a tápszivattyú is kisebb igénybevételnek van kitéve
és nyílván kevesebb villanyáramot is fog fogyasztani.

Környezetünk - levegőnk közismerten legnagyobbszennyezői a szénhidrogéneket elégető kazánok, illetve a gépjárműmotorok.

Ha ezekben a készülékekben az égés tökéletesen zajlana,és a benzin, az olaj vagy a gáz szennyezőanyagtól menteslenne, akkor az égés során vízgőz (H2O) és széndioxid (CO2), azaz két a természetben is előforduló és azt így nem is szennyező égéstermék keletkezne.

A belsőégésű motorokban és az olajbeporlasztásos- illetve gázkazánokban az égés azonban korántsem tökéletes. Ahol van fordulatszámmérő az autó műszerfalán, ott jól látható, hogy ha egy autó utazósebességgel halad, akkor a dugattyús motor főtengelye kb. 3000 fordulatot végez percenként. Ez azt jelenti, hogy 50-szer fordul másodpercenként, azaz a hasznos munkaütem égési ideje 0,01 másodperc. A versenymotoroknál előfordul 0,0025 másodperces munkaütem is. Könnyű elképzelni, hogy ilyen rövid idő alatt nehezen ég el tökéletesen az üzemanyag. Ha pedig az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton például pont ezt a két összetevőt mérik.
A tökéletlen égés oka az, hogy az üzemanyag molekulái a vezetékben egymáshoz és a cső falához súrlódnak, és elektrosztatikusan feltöltődnek. Ilyenkor a molekulák egymáshoz ragadnak - a folyamatot hasonlíthatjuk a fésülködés után összetapadt hajszálakhoz.
A nem tökéletes égés miatt az üzemanyagban rejlő energia jelentős része nem hasznosul.
A kazánokból szintén rengeteg hasznos energia távozik a kéményen keresztül. Csak a legmodernebb és igen költséges berendezések képesek ennek egy részét visszanyerni.
A Petrol és Turbo Booster-t, (üzemanyag-erősítő készülék) ezeknek a problémáknak a megoldására fejlesztették ki.
Hogyan működik ez az okos készülék?

Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag-vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy futőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH

A Petrol/Turbo Booster felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját, sőt egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy fel volt szerelve, az égés minősége romlani kezd, és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok.
A Petrol/Turbo Booster élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz.
Petrol/Turbo Booster - fizikális vízlágyítás
A fizikális vízlágyítás, mint környezetbarát és energiatakarékos megoldás, alig tizenöt éve ismert még a szakemberek körében is. A vízben található oldott mészkő (közismertebb nevén vízkő ) egy ún. spontán kristály képződésen megy át és belőle aragonit kristály képződik, amely ebben a formában többé nem képes megtapadni a vízvezeték, boiler, csaptelepek, szaniterek, fűtésrendszerek vezetékeinek külső és belső felületén, hanem a lefolyó vízzel együtt távozik a rendszerből.
Az erős mágneses térrel rendelkező Petrol vagy Turbo Booster alkalmazása egy olcsó és szinte mindenütt használható megoldás, akár egyes berendezések külön védelméről van szó, akár egy teljes háztartás vízkő elleni védelméről. Magyarország szinte teljes területén probléma a kemény víz. A hagyományos vegyszeres vízkőoldók, a savazás hosszabbtávon ugyanúgy károsítják és tönkreteszik ezeket, mint maga a vízkő. A Petrol/Turbo Booster végleges védelmet biztosít a vízkővel szemben. Felszerelhető boilerek elé, fali vízmelegítők, cirko-falikazánok vízcsövére, vízóra aknába a bemenő fővezetékre, azok bármilyen megbontása nélkül.

Kopó alkatrészt nem tartalmaz tehát élettartama gyakorlatilag korlátlan!!Gondolj bele pár hónap alatt megtérül az ára és onnantól folyamatos megtakarítás sok éven keresztül!

Kermi engedély: http://e-depo.hu/doc/turbo_booster_kermi_engedely.pdf

Ilyen egyszerű a felszerelése: 
http://www.youtube.com/watch?v=NS5h6vas6Mw&feature=related 

Itt pedig egy független teszt:
http://www.scribd.com/doc/38314797/Turbo-Booster 

Ez pedig egy video az üzemanyag fogyasztás csökkenéséről:
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/uzemanyag-megtakaritas-www.t-booster-energia-greenpeace-YkdHjBZlYsgNfEYC 

itt pedig egy konvektoros kísérlet:
http://videa.hu/videok/tudomany-technika/gazfogyasztas-csokkentes-www-booster-energia-megtakaritas-kJAfZbPYy5366DPp 

  Vegyes közlekedésben elért megtakarítási eredmények:  
Toyota 1.3 diesel 8-10%
Suzuki Ignis 1.3 benzines 8-10%
Opel Astra G 1.4 benzines 10-12%
Ford C-max 1.6 diesel 10-15%
VW Caddy 2.0 benzin 10-15%
 


Tapasztalatok a a Turbo Booster hatékonyságáról:
Autószerelő, autókereskedő, autóalkatrész-tunning kereskedő, és cégautóflottával rendelkező cégeknél több gépjárművet szereltünk fel fogyasztás-csökkentő mágnessel.

A próba futások után a cégek az összes gépjáműveikre megrendelik a fogyasztás csökkentő mágneseket.



BUDAFOK-TÉTÉNY
Városüzemeltetési Közhasznú Társaság
3db TURBO BOOSTER kazánjára szerelve (égésjavító felszerelés) 2000.09.26.
50.226m3-ről 43.512m3-re, azaz 6.714m3-rel, vagyis 13,37%-kal csökkent.
GÁZMEGTAKARÍTÁS TESZTEREDMÉNYEK
Az azonos kazánok esetén is lehetnek eltérő megtakarítások, az adott kazán korától, a gáz minőségétől és a csőrendszer minőségétől függően. A feltüntetett értékek az eddig elért megtakarítások átlagai! 

Kazán típusa:
Megtakarítás:
ARISTON GEMIUS TANK 27RI
23,60%
BAXI
30,00%
BIASI
17,10%
CELSIUS  24 TERMO ÖV
19,70%
CELSIUS ÖV 21 EKO
21,42%
CELSIUS ÖV30
19,00%
CHAFFOTEAUX ET
22,30%
CHAFFOTEAUX MAURY
21,00%
EGYEDI
24,00%
ÉTI-20
19,56%
ÉTI-25
17,03%
ÉTI-35
18,85%
FÉG C18
28,07%
FÉG C21
22,18%
FÉG C30
25,07%
FÉG C40
24,12%
FÉG F850 P
26,90%
FERROLI
14,60%
FERROLI CE 30
22,60%
HERMANN MASTER 24KW
16,66%
JUNKERS
27,95%
JUNKERS ENE-240-23
25,50%
ÓCEÁN LUNA
16,00%
RAPIDO GA 110E
11,90%
SAUNIER DUVAL
17,86%
SAUNIER DUVAL  F-24
11,00%
SC-24
24,39%
STIEBEL ELTRON
17,40%
TERMO AMICA
16,25%
TERMO ÖV 20
18,92%
TERMO ÖV 35
16,17%
TERMO ÖV 45
21,25%
TERMOMAX 35
19,08%
TERMOMAX AMIGA
14,30%
TERMOTÉKA 35
14,54%
THERMOTÉKA
14,63%
UNICAL
18,86%
VAILLANT
14,56%
VAILLANT KOMBI
15,40%
VAILLANT VCW 18-10
13,80%
VAILLANT VCW-25/3
21,00%
VAILLANT VK 26
17,25%
VAILLANT VRC
28,00%
VAILLANT VU INT 486
7,00%
VAILLANT VVHV- 282/2
30,00%
VEZUV C10-24
24,23%
VIESSMANN VITOPENT 100
11,00%
ZC-18
19,35%

A TURBO BOOSTER ÁRA CSAK 13.750 HUF 

sorarany.gif
MEGRENDELÉS: showexpo@freemail.hu
Tel: 06 70 300 3054  
TERMÉKEINKET UTÁNVÉTTEL IS MEGRENDELHETI, A POSTAKÖLTSÉG TERMÉK NAGYSÁGÁTÓL FÜGGŐEN A POSTA TARIFÁK SZERINT ALAKUL, ÁLTALÁBAN: 1880- 2800 FT KÖZÖTT.
FIZETÉSI LEHETŐSÉG:UTÁNVÉTTEL KISZÁLLÍTÁSKOR A KÉZBESÍTŐNEK
HÁZHOZSZÁLLÍTÁSKOR ÜGYNÖKEINKNEK.

KÉRDÉSE VAN? VISSZAHÍVJUK A MI KÖLTSÉGÜNKRE! KÜLDJE EL SMS-BEN VAGY EMAILBEN RÖVID KÉRDÉSÉT, ÉS A TELEFONSZÁMÁT! 
TEL: + 36 70 300 3054, showexpo@freemail.hu
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS BUDAPEST ÉS KISKŐRÖS 10KM-ES VONZÁS KÖRZETÉBEN EGYSÉGESEN  CSAK 990Ft!
  sorarany.gif

TERMÉKEINKET UTÁNVÉTTEL IS MEGRENDELHETI, A POSTAKÖLTSÉG TERMÉK NAGYSÁGÁTÓL FÜGGŐEN A POSTA TARIFÁK SZERINT ALAKUL, ÁLTALÁBAN: 980- 2000 FT KÖZÖTT. FIZETÉSI LEHETŐSÉG: UTÁNVÉTTEL KISZÁLLÍTÁSKOR A KÉZBEÍTŐNEK .


Utalány elfogadó hely:
étkezési utalványt (Sodexo Pass, Ticket Restaurant, Enni-kék), és üdülési csek utalványokat elfogadunk bizonyos táplálék kiegészítők ellenértékeként!
 Megrendelés: +36 70 300 3054 showexpo@freemail.hu
        

TELJES KÖRŰ RENDEZVÉNYSZERVEZÉS: www.showexpo.hupont.hu

 GÁZMEGTAKARÍTÁS: www.energiaklub.hupont.hu  
 KEDVENC VENDÉGLŐM: www.kurtakocsma.hu

HASZNOS: www.hasznosoldalak.hu





Vályog-szalma építészetről.

Valós gázszámla csökkentő megoldás tapasztalatai

Fizess kevesebb gázszámlát!

Korszerű falfűtés rendszer Kivitelező Tóth Balogh Csaba Telefon: +36

Téglakő lerakás, másképp

Magyarország EGYETLEN passzívház lemezalapja a BAULAND-tól

IsoteQ Építkezés

IsoteQ MO. Kft. Referenciafilm

Ökológiai Intézet - A szalmabála ház

Simmer Sándor kistanya - A KALÁKA FÖLDHÁZ . Olcsó és jó.

Szupervályog ház építés

Kivitelezés - Kézivakolás

Utólagos vízszigetelés

A lamináltpadló lerakása

Laminált parketta lerakása 1. rész

Laminált parketta lerakása 2. rész

Trafótól a TV antennáig

Téglakályha építés

Mesterek:A téglás

Ártéri halászat

Dunai Halászat /Fajsz TV/

Gemenci halászok

Gemenci halászok 2

A mindszenti horgásztanya gondnoka.

Tiszai kuttyogatas

Horgászok a Tiszán

Az utolsó pákász (1977)

Az utólsó Pákász - Mike tanya

Az utolsó pákász

Halország - 01

Halország - 02

Halország - 03

Halország - 04

Halország - 05

Halország - 06

Halország - 07

A Tisza élni akar ...

A csuka - retro

Éjszakai süllőzés a Tisza-tavon - Horgász felszerelés_ horgászcikk_ 

Az eredményes horgászat titka

Halország - olajos hal (s1-04)

Halország - Füstölt hal (s1-01)

Pisztráng füstölés 1

Pisztráng füstölés 2.wmv

Halfüstölés, húsfüstölés mesterfokon!

Őszi (orv)halászat

cigány horgászat



A diófa metszése




Tüskevár 8. rész - Búcsú a berektől (Teljes film)

Tüskevár 7. rész - Tüskevár meghódítása (Teljes film)

Tüskevár 6. rész - Viharban (Teljes film)

Tüskevár 5. rész - Hárman a berekben (Teljes film)

Tüskevár 4. rész - A leskunyhóban (Teljes film)

Tüskevár 3. rész - A szökevény óriás (Teljes film)

Tüskevár 2. rész - A nádvilág (Teljes film)

Téli berek



Švejk, a derék katona I. CD1 (Teljes film)

Švejk, a derék katona I. CD2 (Teljes film)

Švejk, a derék katona II. CD1 (Teljes film)

Švejk, a derék katona II. CD2 (Teljes film)

Vuk (Teljes mese)

A hattyúk tava szinkronos



Üzemanyag megtakarítás - www.t

Gázfogyasztás csökkentés - www

Turbo Booster - gázfogyasztás csökkentés

Hogyan készül a titán

Hogyan készült? A mágnes.

Hogyan készült? Az aranylánc.

Hogyan készült? Az arany karikagyűrű.

Tyri és Tomi - Karikagyűrű készítés (making wedding rings)

Hogyan készült? A kötél.

Hogyan készült? A gránitkő.

Gránit sírkő - www.granitsirkodebrecen.hu

Z-MILAN 92 Kft. - Márvány és terazzo felújítás, beton polírozás 02.

"Terrazzo telepítés"

Terrazzo burkolat betét Griffin Canberra Map.mov

The Magic of Terrazzo Entrance foyer floor in Production

Javítás Terrazzo padlólapok

Terrazzo gép, Terrazzo Mozaik Making Machine

Tervező betoncserép Penész - beton padlólapok Mould

Dekoratív Beton Szimulált kőfaragás

How to Stamp Concrete

Az új Stepper a 3G Bikes

Momec meghajtó rendszer: az első prototípus

Bolygóműves sebességváltó

Mechanikai elvek (1930) Ralph Steiner [4 perc selection]

Hampstead Fletcher Capstan táblázat

Theodore Alexander Robert Jupe terjeszkedés asztal akció árverésre

Étkező asztal bővíthető belső levelek: Solid Walnut.MOV

Erőforrás Bútor

Egyedi számítógép asztal

1981 egykezes billentyűzet - CHI 2011

távirányító titkos ajtó / titkos ajtót a titkos szoba

Rejtett titkos átjárók a Creative Otthon Engineering

Hidden Room in The Safehouse - Germany

ZÁRT BUNKER felfedezések JERSEY CHANNEL SZIGETEK

Titkos Helyek a Google Föld!

Furcsa elhagyott katonai Complex

Exploring an Atlas Missile Silo

Hogyan indítson nukleáris rakéta.

The Day After (1983) American Nuclear Holocaust [full movie]

Hidegháborús nukleáris Gyárak [FULL VIDEO]

Ex-rakéta bunkerek lett élettér - Dreamspaces - BBC

http://www.youtube.com/watch?v=2Z4RbLyqMbQ 

Storm Shelters - Tour of an Installed Underground Huntsville Tornado 
http://www.youtube.com/watch?v=JJBFuwwYnDc 

Belül egy bomba menedéket Atlas Survival menhelyek által Equip 2 k

Atlas Survival Shelters: Corrugated 10'x50' Underground Home Virtual 

Doomsday Bunkerek Episode 1 Part 1/3

Doomsday Bunkerek Episode 1 Part 2/3

Doomsday Bunkers Episode 1 Part 3/3

Underground Menhelyek épült Shipping Container

Anderson Shelter Restoration Project

kleine lakókocsi video 3 X.flv

Bauer 3X uitschuifbare lakókocsi

Luxus yacht PROJEKT MAGNITUDE által Opalinski tervez

Csónakok Ön még soha nem látott

Funny Építési munkák - Vicces.

Exkluzív felvételek hogyan Tank Armour a Challenger 2 Leopard 2 és


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése