SZERETNE OLCSÓBB GÁZSZÁMLÁT?
Ha a képre klikkel videobemutatón nézheti meg, több széz mérés eredményét - Echo Tv riport, és eddigi tapasztalatok.
Akkor nézzük, hogy miről is van szó, amivel Ön is csökkentheti a gázfogyasztását.
Használatával
csökkenthető a gázfogyasztás, mivel az erős mágneses
térben a szénhidrogén (pl. a fűtésre használt földgáz)
mágnesezhető. A mágneskezelt gáz pedig jobban keveredik a
levegővel. Hatására több hő szabadul fel, amit
műszeresen lehet ellenőrizni. A gyűrű alakú házban
speciális mágneseket (neodymium) helyeznek el úgy, hogy
különlegesen erős homogén mágneses mezőt hoznak létre a gyűrű
közepén. Élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére
szoruló alkatrészt nem tartalmaz.
A Neodimium-vas-bór mágneseket 1980-ban fedezték fel, jelenleg ez a legmodernebb mágnesfajta. A szamárium-kobalt mágnesekkel együtt a ritkaföldfém mágnesek csoportjába tartoznak. Fő előnyük a szamárium-kobalttal szemben a jobb mágneses tulajdonságok.
A Neodimium-vas-bór mágneseket 1980-ban fedezték fel, jelenleg ez a legmodernebb mágnesfajta. A szamárium-kobalt mágnesekkel együtt a ritkaföldfém mágnesek csoportjába tartoznak. Fő előnyük a szamárium-kobalttal szemben a jobb mágneses tulajdonságok.
Beszerelése
házilag is egyszerű:
Figyelem! Csak
vas mentes csőszakaszra szerelve hatékony!
Az
égéstérhez a legközelebb helyezve a legjobb az elérhető
gázfogyasztás csökkenés. A gázmegtakarítás eredménye akár
10-30%-ot is elérhet. A felhelyezés után ajánlott a berendezés
újbóli beszabályozása, hogy a legnagyobb megtakarítási
eredményt lehessen elérni. Az újbóli beszabályozás nélkül is
érezhető a gázfogyasztás csökkenése, de a maximális
eredményhez szükséges a beszabályozás.
Az égéstérhez minél közelebb felhelyezve érhető el a legnagyobb gázfogyasztási megtakarítás. Az ilyen használatnál semmiféle utólagos teendő nincs. A felhelyezés után azonnal használható.
Az égéstérhez minél közelebb felhelyezve érhető el a legnagyobb gázfogyasztási megtakarítás. Az ilyen használatnál semmiféle utólagos teendő nincs. A felhelyezés után azonnal használható.
|
VISSZAHÍVJUK A MI KÖLTSÉGÜNKRE! KÜLDJE EL SMS-BEN VAGY EMAILBEN RÖVID KÉRDÉSÉT, ÉS A TELEFONSZÁMÁT! TEL: + 36 70 300 3054 Email: showexpo@freemail.hu VISSZAHÍVJUK |
BESZERELÉS:
Magyarországon
engedélyezett gázkészülékek mindegyikébe a
gázkészülék átalakitása nélkül beszerelhető. A
beszereléshez, semmiféle engedélyre nincs szükség, hiszen a
gázkészülékben semmilyen jellegü átalakítást vagy megbontást
nem kell elvégezni.Természetesen
a műveletet bízhatjuk szakemberre, a gázkazán illetve "cirkó"
újra beszabályozása szükséges lehet. Mi magunk szereltük be
otthonunkban, a beszabályozás annyiból állt, hogy alacsonyabbra
vettük a gázt.
A
jelen pillanatban használatos Magyar Szabvány szerint a készülék
felhasználása jogszerű, és nincs szükség a helyi gázszolgáltató
engedélyeire!! Az eredmény 15-30%-ot is elérhet.
Mivel a fizikai beavatkozásunk kifejezetten a gázra hat, ebből eredően egy jobb minőségű égés jön létre, ami több hasznos hőt jelent számunkra. Ezáltal csökken az elégetlen szénhidrogének mennyisége. Ez a módszer a legkomolyabb tüzeléstechnikai égőfejekhez is adaptálhatók.
Mivel a fizikai beavatkozásunk kifejezetten a gázra hat, ebből eredően egy jobb minőségű égés jön létre, ami több hasznos hőt jelent számunkra. Ezáltal csökken az elégetlen szénhidrogének mennyisége. Ez a módszer a legkomolyabb tüzeléstechnikai égőfejekhez is adaptálhatók.
10-15% ÜZEMANYAG MEGTAKARÍTÁS
Turbo/Petrol Booster:
ÁRA: 13.750 HUF
1.000 km-en átlag 4.400 Ft megtakarítás!
A környezetvédelem az otthonunkban kezdődik!
A
Booster használatával nem csak a pénztárcáját kíméli, hanem
tevőlegesen is hozzájárul a kevesebb környezetkárosító anyagok
kibocsátásához.
Teszteredmények:
Mercedes-Benz
W124 (1995,
104639 km): CO (810 rpm): előtte: 0,550%vol utána: 0,033%vol változás: -94% Fogyasztás: előtte: 9,8 l/100km utána: 8,9 l/100 kmváltozás: -9,18% |
BMW 5 (1993,
77316 km): CO: változás: -99% Fogyasztás: előtte: 13,8 l/100km utána: 11,9 l/100 kmváltozás: -13,8% |
Opel Vectra
A (1995,
42200km): CO: változás: -95,7% Fogyasztás: előtte: 10,5 l/100km utána: 9 l/100 kmváltozás: -14,3% |
Mérőpados bemérés:
A mérőpad forradalmian új, gyors és pontos méréseket végez.
A mérésről számítógépes jegyzőkönyv készül, amint az az
alábbi ábrákon is látható (a felhasznált képek és információk
a Power Controll kft-től származnak).Az üzemanyag megtakarítás oka, hogy ugyanabból az üzemanyag
mennyiségből több energia szabadul fel a gépkocsi égésterében.
Ennek következtében a kocsi maximális teljesítménye is megnő.
Ezt
a növekedést is mérni lehet ezen a különleges mérőpadon.
Felül egy Suzuki Ignis próbamérése szerepel a turbo booster
felszerelése előtt. Alul a jegyzőkönyv vonatkozó része látható
kinagyítva. A jegyzőkönyv szerint a jármű 66 lóerős volt.
A turbo booster felszerelése után (tíz perccel később) újabb mérésre
került sor (az időpont a bal felső sarokban pirossal keretezve látható).
Az eredetileg 66 lóerős Suzuki Ignis teljesítménye 74 lóerőre, több mint 12% százalékkal megnövekedett.
A MÁGNES CSAK RÉZ vagy GUMI vagy MŰANYAG CSÖVÖN HATÁSOS.
Felül egy Suzuki Ignis próbamérése szerepel a turbo booster
felszerelése előtt. Alul a jegyzőkönyv vonatkozó része látható
kinagyítva. A jegyzőkönyv szerint a jármű 66 lóerős volt.
A turbo booster felszerelése után (tíz perccel később) újabb mérésre
került sor (az időpont a bal felső sarokban pirossal keretezve látható).
Az eredetileg 66 lóerős Suzuki Ignis teljesítménye 74 lóerőre, több mint 12% százalékkal megnövekedett.
A MÁGNES CSAK RÉZ vagy GUMI vagy MŰANYAG CSÖVÖN HATÁSOS.
Autóknál:
Üzemanyag fogyasztás csökkenés legalább 9%,
de volt ahol 25%-ot is elérte .
Dinamikusabb, pörgősebb motor.
Stabilabb alapjárat.
Stabilabb hideg indulás.
Károsanyag kibocsájtás csökkenése 40-90%-kal.
Várhatóan hosszabb katalizátor, kipufogó élettartam.
Nyugodtabb lelkiismeret, mivel hatalmas lépést
tettünk környezetünk védelmébe!
Gázkazánoknál:
Kevesebb gázfogyasztás, kisebb gázszámla.
Gyorsabban melegszik fel a víz, hamarabb lesz meleg.
Csökken a gázkazán relatív üzemórája.
(Tulajdonképpen itt is jelentkezik a megtakarítás)
Ha, már kevesebbet üzemel a gázkazán,
a tápszivattyú is kisebb igénybevételnek van kitéve
és nyílván kevesebb villanyáramot is fog fogyasztani.
Környezetünk - levegőnk közismerten legnagyobbszennyezői a szénhidrogéneket elégető kazánok, illetve a gépjárműmotorok.
Ha ezekben a készülékekben az égés tökéletesen zajlana,és a benzin, az olaj vagy a gáz szennyezőanyagtól menteslenne, akkor az égés során vízgőz (H2O) és széndioxid (CO2), azaz két a természetben is előforduló és azt így nem is szennyező égéstermék keletkezne.
A belsőégésű motorokban és az olajbeporlasztásos- illetve gázkazánokban az égés azonban korántsem tökéletes. Ahol van fordulatszámmérő az autó műszerfalán, ott jól látható, hogy ha egy autó utazósebességgel halad, akkor a dugattyús motor főtengelye kb. 3000 fordulatot végez percenként. Ez azt jelenti, hogy 50-szer fordul másodpercenként, azaz a hasznos munkaütem égési ideje 0,01 másodperc. A versenymotoroknál előfordul 0,0025 másodperces munkaütem is. Könnyű elképzelni, hogy ilyen rövid idő alatt nehezen ég el tökéletesen az üzemanyag. Ha pedig az égés tökéletlen, elsősorban két erősen mérgező anyag, szénmonoxid (CO) és el nem égett szénhidrogén (CH) távozik a kipufogócsövön. A zöldkártyás környezetvédelmi vizsgálaton például pont ezt a két összetevőt mérik.
A tökéletlen égés oka az, hogy az üzemanyag molekulái a vezetékben egymáshoz és a cső falához súrlódnak, és elektrosztatikusan feltöltődnek. Ilyenkor a molekulák egymáshoz ragadnak - a folyamatot hasonlíthatjuk a fésülködés után összetapadt hajszálakhoz.
A nem tökéletes égés miatt az üzemanyagban rejlő energia jelentős része nem hasznosul.
A kazánokból szintén rengeteg hasznos energia távozik a kéményen keresztül. Csak a legmodernebb és igen költséges berendezések képesek ennek egy részét visszanyerni.
A Petrol és Turbo Booster-t, (üzemanyag-erősítő készülék) ezeknek a problémáknak a megoldására fejlesztették ki.
Hogyan működik ez az okos készülék?
Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag-vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel az üzemanyag vagy futőanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik a szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl hasznosítható. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH
A Petrol/Turbo Booster felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját, sőt egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy fel volt szerelve, az égés minősége romlani kezd, és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok.
A Petrol/Turbo Booster élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz.
Petrol/Turbo Booster - fizikális vízlágyítás
A fizikális vízlágyítás, mint környezetbarát és energiatakarékos megoldás, alig tizenöt éve ismert még a szakemberek körében is. A vízben található oldott mészkő (közismertebb nevén vízkő ) egy ún. spontán kristály képződésen megy át és belőle aragonit kristály képződik, amely ebben a formában többé nem képes megtapadni a vízvezeték, boiler, csaptelepek, szaniterek, fűtésrendszerek vezetékeinek külső és belső felületén, hanem a lefolyó vízzel együtt távozik a rendszerből.
Az erős mágneses térrel rendelkező Petrol vagy Turbo Booster alkalmazása egy olcsó és szinte mindenütt használható megoldás, akár egyes berendezések külön védelméről van szó, akár egy teljes háztartás vízkő elleni védelméről. Magyarország szinte teljes területén probléma a kemény víz. A hagyományos vegyszeres vízkőoldók, a savazás hosszabbtávon ugyanúgy károsítják és tönkreteszik ezeket, mint maga a vízkő. A Petrol/Turbo Booster végleges védelmet biztosít a vízkővel szemben. Felszerelhető boilerek elé, fali vízmelegítők, cirko-falikazánok vízcsövére, vízóra aknába a bemenő fővezetékre, azok bármilyen megbontása nélkül.
Kopó alkatrészt nem tartalmaz tehát élettartama gyakorlatilag korlátlan!!Gondolj bele pár hónap alatt megtérül az ára és onnantól folyamatos megtakarítás sok éven keresztül!
Kermi engedély: http://e-depo.hu/doc/turbo_booster_kermi_engedely.pdf
Ilyen egyszerű a felszerelése: http://www.youtube.com/watch?v=NS5h6vas6Mw&feature=related
Itt pedig egy független teszt:http://www.scribd.com/doc/38314797/Turbo-Booster
Ez pedig egy video az üzemanyag fogyasztás csökkenéséről:http://videa.hu/videok/tudomany-technika/uzemanyag-megtakaritas-www.t-booster-energia-greenpeace-YkdHjBZlYsgNfEYC
itt pedig egy konvektoros kísérlet:http://videa.hu/videok/tudomany-technika/gazfogyasztas-csokkentes-www-booster-energia-megtakaritas-kJAfZbPYy5366DPp
Vegyes
közlekedésben elért megtakarítási eredmények:
Toyota 1.3 diesel 8-10% Suzuki Ignis 1.3 benzines 8-10% Opel Astra G 1.4 benzines 10-12% Ford C-max 1.6 diesel 10-15% VW Caddy 2.0 benzin 10-15% |
|
Tapasztalatok
a a Turbo Booster hatékonyságáról:
Autószerelő, autókereskedő, autóalkatrész-tunning kereskedő, és cégautóflottával rendelkező cégeknél több gépjárművet szereltünk fel fogyasztás-csökkentő mágnessel.
A próba futások után a cégek az összes gépjáműveikre megrendelik a fogyasztás csökkentő mágneseket.
BUDAFOK-TÉTÉNY
Városüzemeltetési Közhasznú Társaság
3db TURBO BOOSTER kazánjára szerelve (égésjavító felszerelés) 2000.09.26.
50.226m3-ről 43.512m3-re, azaz 6.714m3-rel, vagyis 13,37%-kal csökkent.
Autószerelő, autókereskedő, autóalkatrész-tunning kereskedő, és cégautóflottával rendelkező cégeknél több gépjárművet szereltünk fel fogyasztás-csökkentő mágnessel.
A próba futások után a cégek az összes gépjáműveikre megrendelik a fogyasztás csökkentő mágneseket.
BUDAFOK-TÉTÉNY
Városüzemeltetési Közhasznú Társaság
3db TURBO BOOSTER kazánjára szerelve (égésjavító felszerelés) 2000.09.26.
50.226m3-ről 43.512m3-re, azaz 6.714m3-rel, vagyis 13,37%-kal csökkent.
GÁZMEGTAKARÍTÁS
TESZTEREDMÉNYEK
Az azonos kazánok esetén is lehetnek eltérő megtakarítások, az adott kazán korától, a gáz minőségétől és a csőrendszer minőségétől függően. A feltüntetett értékek az eddig elért megtakarítások átlagai!
Az azonos kazánok esetén is lehetnek eltérő megtakarítások, az adott kazán korától, a gáz minőségétől és a csőrendszer minőségétől függően. A feltüntetett értékek az eddig elért megtakarítások átlagai!
Kazán típusa:
|
Megtakarítás:
|
ARISTON GEMIUS TANK 27RI
|
23,60%
|
BAXI
|
30,00%
|
BIASI
|
17,10%
|
CELSIUS 24 TERMO ÖV
|
19,70%
|
CELSIUS ÖV 21 EKO
|
21,42%
|
CELSIUS ÖV30
|
19,00%
|
CHAFFOTEAUX ET
|
22,30%
|
CHAFFOTEAUX MAURY
|
21,00%
|
EGYEDI
|
24,00%
|
ÉTI-20
|
19,56%
|
ÉTI-25
|
17,03%
|
ÉTI-35
|
18,85%
|
FÉG C18
|
28,07%
|
FÉG C21
|
22,18%
|
FÉG C30
|
25,07%
|
FÉG C40
|
24,12%
|
FÉG F850 P
|
26,90%
|
FERROLI
|
14,60%
|
FERROLI CE 30
|
22,60%
|
HERMANN MASTER 24KW
|
16,66%
|
JUNKERS
|
27,95%
|
JUNKERS ENE-240-23
|
25,50%
|
ÓCEÁN LUNA
|
16,00%
|
RAPIDO GA 110E
|
11,90%
|
SAUNIER DUVAL
|
17,86%
|
SAUNIER DUVAL F-24
|
11,00%
|
SC-24
|
24,39%
|
STIEBEL ELTRON
|
17,40%
|
TERMO AMICA
|
16,25%
|
TERMO ÖV 20
|
18,92%
|
TERMO ÖV 35
|
16,17%
|
TERMO ÖV 45
|
21,25%
|
TERMOMAX 35
|
19,08%
|
TERMOMAX AMIGA
|
14,30%
|
TERMOTÉKA 35
|
14,54%
|
THERMOTÉKA
|
14,63%
|
UNICAL
|
18,86%
|
VAILLANT
|
14,56%
|
VAILLANT KOMBI
|
15,40%
|
VAILLANT VCW 18-10
|
13,80%
|
VAILLANT VCW-25/3
|
21,00%
|
VAILLANT VK 26
|
17,25%
|
VAILLANT VRC
|
28,00%
|
VAILLANT VU INT 486
|
7,00%
|
VAILLANT VVHV- 282/2
|
30,00%
|
VEZUV C10-24
|
24,23%
|
VIESSMANN VITOPENT 100
|
11,00%
|
ZC-18
|
19,35%
|
A TURBO BOOSTER ÁRA CSAK 13.750 HUF
MEGRENDELÉS: showexpo@freemail.hu
Tel:
06 70 300 3054
TERMÉKEINKET
UTÁNVÉTTEL IS MEGRENDELHETI, A POSTAKÖLTSÉG TERMÉK NAGYSÁGÁTÓL
FÜGGŐEN A POSTA TARIFÁK SZERINT ALAKUL, ÁLTALÁBAN: 1880-
2800 FT KÖZÖTT.
FIZETÉSI
LEHETŐSÉG:UTÁNVÉTTEL KISZÁLLÍTÁSKOR A KÉZBESÍTŐNEK
HÁZHOZSZÁLLÍTÁSKOR
ÜGYNÖKEINKNEK.
|
KÉRDÉSE
VAN? VISSZAHÍVJUK A MI KÖLTSÉGÜNKRE! KÜLDJE EL SMS-BEN
VAGY EMAILBEN RÖVID KÉRDÉSÉT, ÉS A TELEFONSZÁMÁT!
TEL:
+ 36 70 300 3054, showexpo@freemail.hu
|
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
BUDAPEST ÉS KISKŐRÖS 10KM-ES VONZÁS KÖRZETÉBEN EGYSÉGESEN
CSAK 990Ft!
TERMÉKEINKET UTÁNVÉTTEL IS MEGRENDELHETI, A POSTAKÖLTSÉG TERMÉK NAGYSÁGÁTÓL FÜGGŐEN A POSTA TARIFÁK SZERINT ALAKUL, ÁLTALÁBAN: 980- 2000 FT KÖZÖTT. FIZETÉSI LEHETŐSÉG: UTÁNVÉTTEL KISZÁLLÍTÁSKOR A KÉZBEÍTŐNEK .
|
Utalány
elfogadó hely:
étkezési
utalványt (Sodexo Pass, Ticket Restaurant, Enni-kék), és
üdülési csek utalványokat elfogadunk bizonyos táplálék
kiegészítők ellenértékeként!
Megrendelés:
+36 70 300 3054 showexpo@freemail.hu
|
LELEPLEZŐ
- ORSZÁGKRÓNIKA
KÖNYVÚJSÁG
|
TELJES KÖRŰ RENDEZVÉNYSZERVEZÉS: www.showexpo.hupont.hu
GÁZMEGTAKARÍTÁS: www.energiaklub.hupont.hu
KEDVENC
VENDÉGLŐM: www.kurtakocsma.hu
HASZNOS: www.hasznosoldalak.hu |
Vályog-szalma építészetről.
Valós gázszámla csökkentő megoldás tapasztalatai
Fizess kevesebb gázszámlát!
Korszerű falfűtés rendszer Kivitelező Tóth Balogh Csaba Telefon: +36
Téglakő lerakás, másképp
Magyarország EGYETLEN passzívház lemezalapja a BAULAND-tól
IsoteQ Építkezés
IsoteQ MO. Kft. Referenciafilm
Ökológiai Intézet - A szalmabála ház
Simmer Sándor kistanya - A KALÁKA FÖLDHÁZ . Olcsó és jó.
Szupervályog ház építés
Kivitelezés - Kézivakolás
Utólagos vízszigetelés
A lamináltpadló lerakása
Laminált parketta lerakása 1. rész
Laminált parketta lerakása 2. rész
Trafótól a TV antennáig
Téglakályha építés
Mesterek:A téglás
Ártéri halászat
Dunai Halászat /Fajsz TV/
Gemenci halászok
Gemenci halászok 2
A mindszenti horgásztanya gondnoka.
Tiszai kuttyogatas
Horgászok a Tiszán
Az utolsó pákász (1977)
Az utólsó Pákász - Mike tanya
Az utolsó pákász
Halország - 01
Halország - 02
Halország - 03
Halország - 04
Halország - 05
Halország - 06
Halország - 07
A Tisza élni akar ...
A csuka - retro
Éjszakai süllőzés a Tisza-tavon - Horgász felszerelés_ horgászcikk_
Az eredményes horgászat titka
Halország - olajos hal (s1-04)
Halország - Füstölt hal (s1-01)
Pisztráng füstölés 1
Pisztráng füstölés 2.wmv
Halfüstölés, húsfüstölés mesterfokon!
Őszi (orv)halászat
cigány horgászat
A diófa metszése
Tüskevár 8. rész - Búcsú a berektől (Teljes film)
Tüskevár 7. rész - Tüskevár meghódítása (Teljes film)
Tüskevár 6. rész - Viharban (Teljes film)
Tüskevár 5. rész - Hárman a berekben (Teljes film)
Tüskevár 4. rész - A leskunyhóban (Teljes film)
Tüskevár 3. rész - A szökevény óriás (Teljes film)
Tüskevár 2. rész - A nádvilág (Teljes film)
Téli berek
Švejk, a derék katona I. CD1 (Teljes film)
Švejk, a derék katona I. CD2 (Teljes film)
Švejk, a derék katona II. CD1 (Teljes film)
Švejk, a derék katona II. CD2 (Teljes film)
Vuk (Teljes mese)
A hattyúk tava szinkronos
Üzemanyag megtakarítás - www.t
Gázfogyasztás csökkentés - www
Turbo Booster - gázfogyasztás csökkentés
Hogyan készül a titán
Hogyan készült? A mágnes.
Hogyan készült? Az aranylánc.
Hogyan készült? Az arany karikagyűrű.
Tyri és Tomi - Karikagyűrű készítés (making wedding rings)
Hogyan készült? A kötél.
Hogyan készült? A gránitkő.
Gránit sírkő - www.granitsirkodebrecen.hu
Z-MILAN 92 Kft. - Márvány és terazzo felújítás, beton polírozás 02.
"Terrazzo telepítés"
Terrazzo burkolat betét Griffin Canberra Map.mov
The Magic of Terrazzo Entrance foyer floor in Production
Javítás Terrazzo padlólapok
Terrazzo gép, Terrazzo Mozaik Making Machine
Tervező betoncserép Penész - beton padlólapok Mould
Dekoratív Beton Szimulált kőfaragás
How to Stamp Concrete
Az új Stepper a 3G Bikes
Momec meghajtó rendszer: az első prototípus
Bolygóműves sebességváltó
Mechanikai elvek (1930) Ralph Steiner [4 perc selection]
Hampstead Fletcher Capstan táblázat
Theodore Alexander Robert Jupe terjeszkedés asztal akció árverésre
Étkező asztal bővíthető belső levelek: Solid Walnut.MOV
Erőforrás Bútor
Egyedi számítógép asztal
1981 egykezes billentyűzet - CHI 2011
távirányító titkos ajtó / titkos ajtót a titkos szoba
Rejtett titkos átjárók a Creative Otthon Engineering
Hidden Room in The Safehouse - Germany
ZÁRT BUNKER felfedezések JERSEY CHANNEL SZIGETEK
Titkos Helyek a Google Föld!
Furcsa elhagyott katonai Complex
Exploring an Atlas Missile Silo
Hogyan indítson nukleáris rakéta.
The Day After (1983) American Nuclear Holocaust [full movie]
Hidegháborús nukleáris Gyárak [FULL VIDEO]
Ex-rakéta bunkerek lett élettér - Dreamspaces - BBC
http://www.youtube.com/watch?v=2Z4RbLyqMbQ
Storm Shelters - Tour of an Installed Underground Huntsville Tornado
http://www.youtube.com/watch?v=JJBFuwwYnDc
Storm Shelters - Tour of an Installed Underground Huntsville Tornado
http://www.youtube.com/watch?v=JJBFuwwYnDc
Belül egy bomba menedéket Atlas Survival menhelyek által Equip 2 k
Atlas Survival Shelters: Corrugated 10'x50' Underground Home Virtual
Doomsday Bunkerek Episode 1 Part 1/3
Doomsday Bunkerek Episode 1 Part 2/3
Doomsday Bunkers Episode 1 Part 3/3
Underground Menhelyek épült Shipping Container
Anderson Shelter Restoration Project
kleine lakókocsi video 3 X.flv
Bauer 3X uitschuifbare lakókocsi
Luxus yacht PROJEKT MAGNITUDE által Opalinski tervez
Csónakok Ön még soha nem látott
http://www.youtube.com/watch?v=XtE673wG7A4
Future Trucks (big rigs)
http://www.youtube.com/watch?v=tMC4PlaR69w
Future Trucks (big rigs)
http://www.youtube.com/watch?v=tMC4PlaR69w
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése