Egy
ébredő magyar:
MIÉRT
KELL A ZSIDÓK HATALMÁT LETÖRNI?
I.
Szemle
a zsidó és a keresztény tábor fölött.
A
zsidóságot kritizálni nem szabad! Aki zsidót kritizál, vagy
pláne bűneit feltárja, az: zsidó osztályt gyűlölő
antiszemita, akit a Népszava, a Világ, a Pesti Napló, a Fidibusz,
az Egyenlőség, s a többi különféle nevet viselő, néha nem
zsidó köntösben tetszelgő zsidó lapokban a rágalmak hasábjain
elégettek. A zsidók tudniillik az osztálygyűlölet ellenségei.
Ezért szidták, csúfolták és gyűlölték nyíltan és
bántatlanul a bolsevizmus letöréséig offenzív módon a
„gójokat”. Jaj volt annak, aki a „gójok” védelmére kelt,
azt Kun Béla, Pogány József, Szamuelly Tibor, Kunfi Zisgmond,
Weltner Jakab és a többi világot megváltó zsidó szapora, de
mindenkor hazafias és becsületes fajtája a nyilvánosság előtt
agyonkövezte.
Azaz
legyünk igazságosak! Voltak keresztényeink, akiket a zsidók
szerettek és védelmükbe vettek. Ezek az úgynevezett „díszgójok”,
kirakatkeresztények voltak, akik belsőleg azonban épp oly kevéssé
filoszemiták, mint a többi gójok. A díszkeresztény pénzért,
vagy egyéb előnyért a zsidó ügy kirakatában díszeleg, ahogy a
Dob utcai frissen mázolt néger a vásáros bódé kikiáltója
mellett.
A
zsidóság a „díszgójokkal” úgy takaródzik, mint a
struccvadász, aki a struccköntöst azért húzza magára, hogy az
üldözött struccok benne a vadászt föl ne ismerjék. Tessék
akármilyen zsidó politikai vagy társadalmi egyesülést
megvizsgálni. Mindegyiknek van egy-két „díszgója”. Kapósak a
gentry-származékok, a nem gentryk, ha nevükben egy-két ipszilon
díszeleg. Néha még a „díszgój” is meg van hamisítva, mert a
Kossuth-szakáll és az ipszilon viselője tősgyökeres zsidó.
A
hamisítatlan „díszgójok” voltak azok a farkasok, akik
báránybőrbe bujtatva a zsidóhad élén a hazafias és erkölcsös
nemzeti várba törtek, hogy a progresszivitás zászlója alatt a
történelmi Magyarországot szétrombolják, s romjain az egyedül
üdvözítő rablógyilkos bolsevizmusnak trónt emeljenek.
A
bolsevizmus letörésével a zsidóság és a nem-zsidók között az
erőviszonyok megváltoztak. Hazánk népességének 4—4.5%-át
tevő zsidóságnak hatalma, mely a Kárpátok övezte hazánkban
térdig gázolt vérben s nyakig dőzsölt rablott javakban,
megsemmisült; a 95.5% kereszténység, mint a földre sújtott
Anteusz, talpra ugrott és zsarnokát földre teperte, hogy soha
többet talpra ne állhasson. Ez a művelet, amelyet, a kereszténység
végzett, zsidó zsargon szerint „fehér terror”, „sötét
reakció”, mely miatt Oroszországot, Romániát, Törökországot,
Lengyelországot tönkretett. Ausztriát és Csehországot kikezdett
zsidóság bennünket „elítél”. A fölülkerekedett
kereszténység visszanyert hatalmának konzerválása végett a
zsidóosztály ellen kíméletlen osztályharcot folytat, hogy a
közszellemből a zsidó erkölcsöt, a hazafiasságot és becsületet
kigúnyoló zsidószellemet kiirtsa. Ez is, — mondja a hatalmáról
levitézlett zsidóság — sötét reakció, mely ha állandósul, a
mi Kánaáunk megszűnik gabonát, gyümölcsöt, állatokat, szenet,
ásványokat teremni, a munkás megszűnik dolgozni, s itt mindenki
munkakedvvesztetten éhen fog halni, mert ha az árdrágító,
lánckereskedő, uzsorás, börzesvindler és egyéb közhivatalokban
ülő zsidó hatalmáról letaszítva lapulni lesz kénytelen, a
paraszt és munkás búskomorságban pusztul el, a Duna és
mellékfolyói kiszáradnak, a nap pedig csak azokra az országokra
fog sütni, melyekben a „nemzetfenntartó” zsidókat
díszgyaloghintókon cipelgetik a „gójok”. Azt az osztályharcot,
amelyet a bolsevizmus letörése folytán levitézlett zsidó
osztály, mint ez idő szerint elnyomott, a 95.5% -os többségben
lévő keresztény osztály ellen folytat, maga a telhetetlen,
türelmetlen s erkölcs nélkül való zsidóság provokálta.
Galádul visszaélt azokkal a jogokkal, melyeket a liberalizmus neki
nyújtott. A magyar nép sohasem volt antiszemita. Antiszemitává a
zsidóság tette, mert a magyarságot elsősorban vagyonilag tette
tönkre, másodsorban, mikor a bolsevizmus cégére alatt az
államhatalmai magához ragadta, golyóval és akasztófával rohanta
meg hazánk népét, hogy uralmát örök időkre biztosítsa. A
zsidóság, mely batyuval a hátán a Kárpátokon átsompolyogva,
alázattal kezdte meg nálunk az uzsoraipart, egyszerre zsarnoki,
nérói haddá vedlett, mihelyt kimutatta a foga fehérét. A
kereszténység a hatalom összes eszközeit féltékenyen kénytelen
öklében tartani, hogy mihelyt a zsidóság a nála megszokott
korrupcióval, erőszakkal a hatalmat ismét magához akarná
ragadni, a hatalom korbácsaival iziben végigvághasson rajta,
Minden
országnak megvan az önrendelkezési joga. Meg van nekünk is. E
hazában 95.5% keresztény él. Ez a túlnyomó többség érvényt
fog szerezni akaratának, és szuverenitásánál fogva sorsát
intézni, s nem fogja tűrni, hogy egy 4.5%-os zsidóság
kapitalizmusa, hazafiatlan és erkölcs nélküli sajtója, a
külföldi közvélemény meghamisítása, félrevezeteti utcai
csőcselék útján a 95.5%-es többséget rabigába hajtsa.
A
keresztény nemzeti többség a nemzeti önfenntartás ösztönétől
űzötten a harcot a zsidóság ellen nyílt sisakkal kényszerült
felvenni. Az 1867 óta lappangó, s azóta egyre erősbödő, de a
zsidóság által elnyomott antiszemitizmusnak: a bolsevizmus
letörésével elemi erővel kellett kitörnie. A zsidó bolsevizmus
rémes borzalmai, vagyoni gaztettei az elkeseredett kereszténységet
az antiszemitizmus táborába terelték, mely mindaddig nem fog
leszerelni, ameddig a kereszténység anyagi és politikai
hegemóniája örökre biztosítva nincs. A bolsevizmus Dózsa
Györgynek akart szobrot emelni, a keresztény reakció dr. Istóczy
Győzőnek fog örök emléket alkotni, akit a bolsevizmus által
elpusztított Hungária romjai fájdalmasan igazolnak.
II.
Hogy
lesz a rongybatyuból zsidó mamutvagyon
— produktív munka nélkül?
E
művecskében párthíveinket részletesen fel fogjuk világosítani,
hogy miért kell a zsidóság ellen könyörtelen osztályharcot
folytatnunk?
1867-ben
kevés zsidó lakott hazánkban. A bolsevizmus kitörésekor már
4.5% zsidónk volt. 1919-ben a közhatalom már egészen zsidókézben
volt, mert a tőke, az egész kereskedelem, a hitelélet, a sajtó, a
földbirtok nagy része, a törvényhatóságokban s a parlamentben a
politikai hatalom nagyobbik fele zsidó volt. Az utóbbi időben már
zsidó miniszterünk is volt, kit néhány kikeresztelkedett zsidó
előzött meg. Vázsonyi, Teleszky, Szterényi, Harkányi, Hazai
neveire még emlékszünk. A közhatalom többi birtokosa csak
amolyan „díszgój” volt, akinek zsidófüttyre kellett táncolni.
Az előfütyülők a háború alatt Lánczy és Ullmann zsidó
bankárok voltak. A bolsevizmus megszüntette a díszgój intézményt.
Csak Garbainak kegyelmezett meg. A hatalom többi birtokosai mind
zsidók voltak. Ki beszél abban az időben Garbai-kormányról? Mi
csak Kun-kormányról hallottunk, Garbai a Kun-kormánynak
„sabeszgója” volt.
Hogyan
történhetett, hogy egy hatvan év előtt letelepedni kezdő csekély
népfaj egy 20 milliós államban politikai és gazdasági fölényre
tudott jutni, mikor közismert tudott igazság, hogy a zsidó a
gyéren jövedelmező produktív ipari és mezőgazdasági munkától
irtózik? Erről fog regélni Önöknek egy ébredő magyar. Meg
fognak győződni, hogy a zsidó erkölcs, ha ugyan erkölcsnek lehet
gúny nélkül nevezni, hazánk mélységes bukásának oka, hogy a
zsidóság a hazánkban élő keresztény népfajok veszedelme, s
hogy a zsidó parazitizmus a mi népünk boldogulásának, s
nemzetünk haladásának legnagyobb kerékkötője.
A
zsidó fütyülővel a szájában, rongybatyuval a hátán kezdi meg
a honfoglalást. Kezdetben a falu gúnyja. Majd pálinkás zsidóvá
lép elő. Boldogítja a hetivásárt. Később fűszeres-zsidó lesz
belőle. Panamázik a helyi hatósággal, a fináncokkal. Megkapja az
ítalmérési, meg a trafik jogot. A falusi zsidó boltja lesz a
közigazgatás által elhagyott paraszt bankja. A paraszt nála rúg
be. Berúgott állapotban nála kótyavetyéli el a holmiját és
áruját, amelyen a zsidó busás nyerséggel túlad. A paraszt a
falusi zsidónál vesz fel drága kölcsönt, melyet visszafizetni
nem tud. Az árverésen a paraszt egészen a zsidó kezébe kerül. A
zsidó tovább tollasodik. Szállodát nyit. Vendéglőjét
nagyobbítja, kávéházzal kiegészíti. Most már a helyi
hatalmasságok is felkeresik. A kis és középbirtokosok nála
lumpolnak, olcsón számit, még kölcsönt is ad. A közép és
kis-birtokos már a szállodás zsidótól kapja a kölcsönt, ő is
épp úgy a zsidó kezébe kerül, mint a paraszt.
Mialatt
a fütyülős zsidóból szállodás zsidó lesz, több honfitársa
telepszik meg mellette a faluban, ő az idegenvezető, a jövevények
szálláscsinálója. Egy-kettőre együtt van a hitközség.
Szántani, vetni, egyéb testi munkát végezni egyik sem megy. Az
nekik nem gseft. A zsidó kereskedőnek nevelődött. Pipával a
szájában, üzlete ajtajának féltájára támaszkova lesi
áldozatait. Olyan, mint a pók, mely hálója szögletébe bújva
lesi, mikor esik bele egy „legyecske?” Ezzel a „produktív”
munkával keresi vagyonát. A paraszt pedig egyre szegényedik, amíg
csak ki nem vándorol Amerikába.
A
szállodás zsidó már politikai tényező. Hatósági emberek, s
váltó adósai a lekötelezettjei. A képviselőválasztáson sok
alkotmányos költséget keres. Szállítja a részeg voksokat. A
szállodás zsidóból bankár, s egyéb üzletes lesz. Tőzsdén is
játszik. Mindennel spekulál. Mindent vesz, mert minálunk az
elhagyott népnél, a gseftelés jobban gyümölcsözik, mint a
produktív munka. Pénze útján belekerül a törvényhatósági
bizottságba is. Több, vele tartó hitsorsosával részt vesz a
törvényhatósági tisztújításokban. Pénzével irányító
szerepe van. Megmozdítja még az országos sajtót is. Belekerül
valamelyik szabadkőmíves páholyba. Ha a törvényhatóságnál
érvényesülése nem sikerül, szidja a gentryt és a reakciót. Ha
a parasztnyúzásban megakadályozzák, az agráriusokat szidja.
Panaszra megy a miniszterhez s egyéb politikai „balhékat”
rendez.
A
vidéki zsidó, produktív munka nélkül csakhamar a környék
nagybirtokosává hízik. Így lesz nagyjában, legalább szokvány
szerint, a galíciai zsidóból új magyar földesúr. Áll ez
megfelelő módosítással a fővárosi zsidóságra is, melynek
hatalmi túltengése Budapesten a históriában példátlan.
III.
A
közélet zsidó uzsorásai.
Budapest
törvényhatósági bizottsága csekély töredéktől eltekintve
zsidó, ámbár a lakosság összlétszámának fele sem az. A
virilis tagok zsidók, mert Budapest a zsidó uzsora központja. Itt
laknak az uzsorakirályok, kik lakbéruzsorán, tőzsdespekuláción,
kincstárcsaláson, közszállításokon, panamákon, árdrágításon,
lánckereskedelmen és egyéb nem produktív életpályákon
szerezték nagy vagyonukat. A nem virilis bizottsági tagokat a
klikkek választják. A klikkfőnökök túlnyomó része zsidó.
Ezek szállítják a zsidó törvényhatósági bizottsági
tagságokat, melyekért jelentékeny vételárat kell a választási
pinkába fizetni. A bizottsági tagsági mandátum panamaiparra
jogosító tagsági igazolvány.
A
törvényhatósági bizottság Budapesten annyira zsidó, hogy az
évzáró közgyűlések után bátran mehetne a Dohány-utcai
zsinagógába Te Deumra. Ehrlich G. Gusztáv, Vázsonyi, dr.
Glücksthal, dr, Stern neve arany héber betűkkel van a főváros
történelmében megörökítve. A fővárosi zsidó törvényhatóság
bizottság töltvén be választások útján a magisztraturát,
„goj” legyen a talpán, aki be tud valamilyen hivatalba jutni.
Telerakják a hivatalokat kortes erkölcsök és kortes érdemek
szerint zsidókkal, zsidók által fémjelzett díszgójokkal.
Különösen szeretik a kiugrott katolikus papokat. Ezeknek
tanácsnoki állásra elsőbbségük van. A polgármesteri állásra
csak duplán fémjelzett, s a törzsfőnököknek absolute engedelmes
filoszemita „gójnak” lehet igénye. Horribile dictu! A zsidó
törvényhatósági bizottság választja meg még a katholikus
egyház plébánosait is. A katholikus plébános jelöltnek az
összes zsidók kezét végig kell csókolni, hogy plébániát
kaphasson. Ugyebár, mily szép a magyar liberalizmus? Hogy
óbégatnának a zsidók, ha a „gójok” a rabbiválasztásba
beleavatkoznának. Directe Wilsonhoz mennének panaszra. Ilyen
közéleti állapotok mellett a zsidóság még csodálkozik, hogy
lehet egy „gój” antiszemita!
Azoktól
a panamáktól, melyek a fővárosi közmunkák és közszállítások
körül lefolynak, még Honolulu is hangos. Ebben a közéleti
mocsárban csupa zsidó fetreng, melyben kövérre hízik. Ha ezt a
zsidóság szemére vetik, azzal replikázik, hogy ha nem a zsidók
panamáznának, a keresztények tennék. A pesti zsidóság e cinikus
felfogása klasszikusan jellemzi a zsidó szellemet. Annak láttára
persze, hogy a kereszténység a panamafertőből a zsidóságot ki
akarja kergetni, a liberalizmus és demokrácia szent nevében az
ententehoz fordul oltalomért, hogy az „antiszemitizmus”, a
„fehér terror” és a „reakció” ellen lépjen fel. Ez a
zsidó taktika a legvéresebb antiszemita vezércikknél jobban lázit
a zsidó osztály ellen.
A
bevándorolt zsidó elem fővárosi garázdálkodása teszi
érthetővé, hogy a zsidóbolsevizmus csak Budapesten talált
talajra, mellyel szemben a hazafias és tiszta erkölcsű vidék
annak dacára hadiállapotba helyezkedett, hogy a zsidó politikusok
és zsidó generálisok golyóval és akasztófával tizedelték a
falu népét. A vidék nem vette be a pesti zsidók zsarnokságát,
melyet a mai zsidó sajtó azon a címen sír vissza, hogy a
vezetésnek a főváros kezén kell maradni, mert itt jelenik meg a
Világ, a Lloyd, a Népszava, az Egyenlőség, a Fidibusz, a Pesti
Futár, a Vágóhíd és egyéb zsidó irodalmi termék, melyek a
fővárosi szellemi fölénynek kultúrbizonyítékai, mert
Budapesten fél millió zsidó él, kiknek fele még galíciai honos,
s mert Budapesten akkora a Chevra Kadisa, milyet Jeruzsálem szent
falai sem láttak. Ilyen talmi logikával óhajtanak a pesti zsidók
nem ugyan Budapest, de saját hegemóniájukat biztosítani.
A
falusi zsidóknak a fővárosba törtetése, a fővárosban való
elterpeszkedése, s törvényhatósági bizottságokba való tömeges
betolakodása magyarázza Budapest botrányos erkölcsi bukását, s
ezzel együtt a felviharzó mérhetetlen antiszemitizmust, mely a
zsidó erkölcs pusztításainak ha kell, hatalmi szóval is, gátat
fog vetni.
IV.
A
zsidó erkölcstan.
A
zsidó erkölcs alapszabálya: „cél szentesíti az eszközt”.
Vagyont szerezni minden áron. A zsidónak teljesen „wurst”, hogy
mivel keresi vagyonát. Ma katholikus egyházi író, holnap
bolsevista népbiztos. Ma pöffeszkedő kapitalista, holnap
szocialista néptribun. Ma inkarnatus szocialista, holnap Kun Bélával
és társaival a gyűjtőfogházban csókolódzik. Ma Vázsonyi
leghűbb demokratája, Vázsonyi szökése után Károlyi Mihály
vezérembere, 1919 március 22-én Kun Béla zsidó fejedelem kóser
udvarában lebzsel. Ez a zsidókapacitás ma dühös királypárti.
Az egyik zsidó munkapárti képviselő, a másik vérbeli 48-as
párti Kossuth-szakállal. Van még Apponyi-párti zsidó képviselő
is klerikális mázzal. A zsidó lelkes vörös terrorista, de ha
muszáj, szívesen ül pár évi fegyházat zsebtolvajlásokért. Az
orgazdaságból élő tengernyi zsibárus karakter dolgában a
hitelszövetkezeti és bankdirektorral egy nívón boldogítja a
bolsevizmus legvégső határáig Magyarországot. Olyan rablók,
milyeneket a magyar zsidó bolsevizmus kitermelt, méreteikben az
angol bűnügyi regényírók fantáziáját messze túlszárnyalják.
A zsidó erkölcstelen kapzsisággal, karaktertelenséggel,
gonoszsággal bélelt kaftán. E megállapításon a csekélyszámú
tisztességes zsidó kedvéért közérdekből nem lehet a kivétel
rését megnyitni. A zsidó erkölcsöt különben e művecske
következő részében igen plasztikusan lehet rekonstruálni.
A
bűn és tisztesség között széles mesgye van, melyen csak a
szubjektív becsületérzés a rendőr. Akiben becsületérzés
nincs, bátran kalandozhat e mesgyén; az ügyész, rendőr hozzá
nem férhet; a becsületes ember meg az ilyen kalandorral mást nem
tehet, mint utálja és bojkottálja. Az ilyen kalandort a zsidó
erkölcs élelmesnek nevezi és előtte kalapot emel A zsidó azonban
az élelmesnél is ügyesebb. Bekalandozza a bűn területét is,
lehetőleg úgy, hogy rábizonyítható ne légyen. A büntető
hatóság ritkán éri utol az ilyen kalandorokat, és mégis, az
elitélt vagyoni bűntettesek 90% -a zsidó, amiből elképzelhető,
hogy mekkora a zsidók által elkövetett bűncselekmények száma.
Kedvenc bűncselekményeik a hamis eskü, uzsora, csalás (annak
minden fajtája) okirathamisítás, lopás, orgazdaság, sikkasztás,
vétkes és csalárd bukás, hűtlen kezelés, árdrágítás,
lánckereskedés, szállítási csalások, vesztegetés. A zsidó
egyéb bűncselekmények mezejére nem igen kalandozik, mert a
„rebachot” kicsinyli.
V.
„Gój”
vet, zsidó arat.
Idősebb
polgártársak még élénken emlékeznek a délvidéki
gabonauzsorára. Ez az uzsorának megengedett módja, mert ezzel
sokkal hamarabb lehet valakit tönkre tenni, mint a hiteluzsorával.
A pesti zsidó gabonabevásárló cégek hazánk Kánaánját, a
Bácskát és Bánátot a gabonauzsorával kegyetlenül letarolták,
a föld népét pedig földönfutóvá tették. Mit csinált a
pusztulás láttára a végrehajtó hatalom? Bűnpereket zúdított a
zsidók nyakába. Erre nyomban megindult a mentőakció. A jogi és
gazdasági (persze zsidó) szakirodalom tudományos alapon álló
zsidó bevásárlók védelmére kelt. A felsőbb bíróságok a
vádlottakat paragrafusok hiányában felmentették. A tőzsde Sobri
Jóskáit szabadlábra helyezték. De azért a Schlesinger és
Pollakovích cég és érdektársai büszkén mutatnak a
tőzsdepalotának csúfolt kőhalmazra, a zsidó uzsorakapitalizmus
budapesti kolosszusára, melynek minden egyes köve sok-sok, már
kivándorolt magyar, német és szerb paraszt véres verejtékébe
került. És a csahos gabonauzsorások mégis egyre a produktív
agráriusok ellen uszítanak, hogy a nemzetpusztító zsidó
merkantilizmust, a munkanélküli jövedelmet, a zsidó parazitizmust
még erősebbé tegyék. Ebből mindenki megértheti, miért gyűlöli
a zsidó a „hecckáplánt”, aki falusi híveit szövetkezetbe
tömöríti, hogy a zsidó uzsora ellen megvédje.
VI.
Hogyan
lehet tőke nélkül üzletet alapítani?
A
háború előtti évtizedekben a túltermelésben szenvedő
Németország és Ausztria hazánkat iparcikkeivel elárasztotta.
Magától értetődik, hogy az importáló cégek belföldi
képviselői zsidók voltak, még pedig túlnyomólag vagyonilag
lezüllött zsidók, akik csak azért, hogy jutalékkeresményüket
fokozzák, a kereskedői etika félretételével, reális alap nélkül
fűnek-fának hiteleztek. Ez az állapot kapóra jött a vagyontalan
zsidóknak, akik tőke és szaktudás nélkül vágtak neki az
„üzletgründolásnak”. A jóhiszemű hitelező a belföldi
képviselő ajánlatára formálisan kistafírozta az új boltost. A
verseny nehéz volt, az üzlet nem ment. Lejárófélben volt üzleti
tartozása is. A megszorult új boltos becsukta boltját. Megmaradt
holmiját a következő perlés elől sürgősen elkótyavetyélte. A
hitelező bottal üthette adósának nyomát. Ha perelt, ráfizette
még a perköltséget is, mert az adóson semmit sem lehetett
bevasalni. Ha a hitelező csődöt kért, kérelmével el kellett
utasítani, mert nem tudta kimutatni, hogy adósának akkora cselekvő
vagyona van, melyből a csődeljárás költségei kitelnek. Miután
csődnyitás elérhető nem volt, vétkes és csalárd bukásáért
nem lehetett a bűnvádi eljárást az adós ellen megindítani.
Hitelezési csalásért meg azért nem lehetett üldözni, mert ez a
legritkábban volt megállapítható. Végrehajtási csalásért meg
nem lehetett bántani, mert az árukat még pereltetése előtt adta
el. A csődcsalás a legritkább esetben volt rásüthető, mert a
nyomozás megindításához és irányításához szükséges terhelő
adatokat a távollevő és itt megbízhatatlan ügynök által
képviselt hitelezőnek felderítenie nem sikerült.
Hiteltörvényeink
hézagait, amint a gyakorlati élet tömegesen bizonyította, a tőke
nélküli zsidó boltosok alaposan kihasználták. A magyar piacra
utalt külföldi importőrök e vircsafton megbotránkoztak, de azért
kénytelenségből hazánkba tovább hiteleztek, persze mindig
drágábban, mert a korábbi üzleti veszteségeket új áraikba bele
kellett kalkulálniuk.
A
mi zsidónk első bukásával, melybe egy haja szála sem görbült
bele, egy kis kezdő tőkére tett szert. Feleségének neve alatt új
üzletet nyit, melybe kezdő tőkéjét beleöli. A felesége már
nagyobb hitelt kap. A feleség szakasztott úgy bukik, mint a férj,
azzal a különbséggel azonban, hogy ő már több pénzzel vonul
vissza. Amit a feleségével csinált, folytatja többi rokonaival,
míg végre akkora tőkét gyűjt magának, hitelezői vagyonából,
amekkorából valamelyik rokonának a neve alatt már versenyképes
üzletet tud nyitni magának.
Ebben
a bukási példában eklatánsán nyilvánult meg az úgynevezett
zsidó üzleti élelmesség, melynek becsületes neve — gazság.
Ennek pedig az egész háború előtti kereskedelem korrumpálása
volt az eredménye,
A
háború előtt úton-útfélen, kirakatokban és lapokban olvastunk
hirdetéseket: „Csődtömeg eladás, csődtömegben vett áruk
kiárusítása.” Rengeteg ily áru került forgalomba vesztegető
áron, hisz a kótyavetye áruért szédelgő zsidók úgyszólván
semmit sem fizettek hitelezőiknek. A közönség megrohanta a
bevásárlási forrásokat, melyek az árakat a tisztességes
kereskedelem rovására lenyomták. A. „gójok” egymásnak
megelégedetten sugdosták: „Hiába! Mégis csak zsidó boltosnál
lehet olcsón vásárolni!”
A
megtévesztett „gój” arra nem gondolt, hogy azt a kárt, amit a
zsidókereskedelem milliónyi csalással a külföldi hitelezőknek
okoz, nem az egyre vagyonosodó zsidó kereskedő, hanem a rohamosan
szegényedő vásárló közönség fizeti meg. Nem gondolt arra,
hogy a zsidó svindli a valóságban az élet megdrágulására, a
pénz értékcsökkenésére, hazánk eladósodására, a vörös
szocializmus terjedésére vezet, mely utóbbi a többi tényezővel
kapcsolatban a világot megváltó zsidó bolsevizmusnak volt
előfutárja. Az előre nem néző, előre nem látó keresztény
osztálynak határozottan imponáltak a zsidó vesztegető árak.
Olcsón vásárolt bűnös holmit, s ezzel eladta elsőszülöttségi
jogát egy tál lencséért. A bolsevizmus alatt bőven meglakolt a
zsidó korrupcióért, mert a törvényhozás útjain nem irtotta ki
már korábban a zsidó svindli kótyavetyét, sőt vásárlásával
egyenesen előmozdította.
VII.
A
bírósági végrehajtók eldorádója.
A
háború előtti 25 évre esik a végrehajtói intézmény fénykora
Budapesten. Európa első zsidó metropolisában a bírósági
végrehajtó volt a legnagyobb úr. Fiakkeron reggeltől estig
látogatta áldozatait (?), a bukott zsidókat, akik
vendégszeretettel fogadták régi ismerősüket, a keresztényeknél
nem szívesen látott bírósági kiküldöttet. A végrehajtók
rengeteg pénzt kerestek. Némelyik zsidó ellen 150—200
végrehajtást foganatosítottak. A végrehajtott hitsorsos nem
csinált kázust a végrehajtásokból. Lefoglalt holmiját
valamelyik megbízható rokonával vagy ismerősével kiigényeltette.
Tanúja mindig volt. Ha az igényperelést megunta, idegen név alatt
lakott, vagy pedig járványcédulát ragasztott ki lakása ajtajára,
hogy a végrehajló lábát hozzá be ne tehesse. A végrehajtások
nem zavarták abban, hogy 4—5 szobás elegánsan és kényelmesen
berendezett lakásában nagy jövedelmei eláruló s fényűző
zsúrokkal spékelt életmódot ne folytasson. Hadd pukkadjon a
hitelező — gondolta magában. Körülbelül 20 bíróból álló
járásbíróság harminc éven keresztül nagyiparszerűen tisztán
igénypereket tárgyalt. Igénypert nem lehetett elveszteni. A tanuk,
az árverési hiénák, mindig kéznél voltak. Sok ezer zsidó
rengeteg hitelezési csalásának sok aktája beszédes bizonyítéka
a régi V. ker. járásbíróság végrehajtási és igényperi
irattára, melyben az árverési hiénák milliónyi hamis esküje
van megörökítve. A zsidóság erre most vázolt taktikázásra,
mellyel hitelezőit falhoz állította, rém büszke volt. Hiába,
mondták a zsidónak van esze. A „gójt”, akibe polgári és
egyházi oktatója morált, etikát, talmudmentes tisztességet
préselt, lehülyézte, mert a zsidómorál magaslatára nem tudott
helyezkedni.
VIII.
A
szövetkezeti eszme hiénái.
A
szövetkezeti eszme a kisember erőssége, mely neki a nagytőke
előnyeit biztosítja. Így volt ez mindenhol, hazánkat kivéve.
Azokat a szövetkezeteket, melyeknek a kereszténység hasznát
vehette volna, a zsidóság a merkantilizmus zászlajának
lobogtatásával, sajtójával, s kormányhatalmával leheletlenné
tette. A hitelszövetkezeti eszmét azonban melegen felkarolta, mert
felfedezte, hogy a mi törvényeink mellett a hitelszövetkezeti
intézmény a hitel, uzsora védőbástyája. Mit csinált a tőkés
zsidó? Keresett magának egy vőt, zsidó fiskálist. Hozományul
20.000 koronát adott neki, s meghagyta neki, hogy csináljon
hitelszövetkezetet koronás alapon. A szövetkezetbe persze csak
a hitelre szoruló, de hitelképtelen középosztály lépett be,
hogy néhány száz korona ínségkölcsönt kapjon. A szövetkezet
tehát hitelképtelen adósok társasága volt. A gründoló após
volt a vezérigazgató, rokonai a többi igazgatók, a vőfiskális
volt a jogtanácsos és ügyész. Az após szerzett visszleszámolási
hitelt. A szövetkezti tagok derűre-borúra vettek föl
váltókölcsönöket. A koronás befizetéseket nem eszközölték.
Ennek aztán az volt a következménye, hogy a váltókölcsönnel
adós tag a leszámítoláskor néha négyszer-ötször akkora
ősszeggel tartozott, mint amekkorát felvett, dacára annak, hogy
sokat törlesztett, mert a törlesztéseket a tag
üzletrésztartozásának, s ennek függelékét képező rengeteg
késedelmi bírságnak részlettörlesztésére fordították és
pedig alapszabályszerűen. A szövetkezeti tag tehát csakhamar
elmerült az adósságokban. Most megkezdte működését a
szövetkezeti ügyész. Megperelte a váltóadós tagot kezeseivel
együtt, akik más váltókon persze az egyenes adósok voltak,
hiszen a megszorult szövetkezeti tagok egymásnak kezeskedtek. Az
ügyész minden adós és kezes ellen külön kért biztosítási és
kielégítési végrehajtást. Szaporította a költségeket, melyek
a tőkét rendszerint fölülmúlták. Némelyik szövetkezeti ügyész
a béke éveiben, akkori időkben horribilis évi 50.000 koronát
megkeresett ily perlésekkel. Szépen keresett mellette apósa is, a
vezérigazgató, mert ő szedte be a váltókölcsönök jutalékát.
Szóval ő előre keresett.
Az
1900-as években rengeteg ily szövetkezet boldogította Budapestet,
melynek szegény középosztálya, különösen a tisztviselők,
100,000 számra keresztül kasul voltak perelve. A gründolók tudták
és látták, hogy a hitelszövetkezeti gazdálkodás csak rövid
életű lehet. Ezzel azonban nem törődtek. Úgy spekuláltak
ugyanis, hogy ha pár évig tudják a szövetkezetben a lelket
tartani, a vezérigazgató jutalékokból többszörösen megkeresi
azt, amit az üzletbe ruházott, t. i, azt a bizonyos 20.000 korona
hozományt, melyet fiskális vejének adott. Fiskális veje pedig az
üzleten megkeresett 100-—120 ezer korona perköltséget. Ha a
szövetkezet bukik, ez a tagok baja, mert a passzívákért ők
felelősek.
1907-ben
azonban beütött a pénzkrach. A hitelszövetkezetektől megvonták
a visszleszámítolási hitelt. A szövetkezetek megbuktak. Sok após
és vő számítása füstbe ment. A szövetkezeti tagok pedig benn
maradtak a csávában.
Aztán
mondja valaki, hogy a zsidó nem szolgálta becsületesen a
szövetkezeti eszmét!
IX.
A
szolid zsidó tőke.
Szakasztott
ilyen üzleti erkölcsök melleit dolgoztak zsidó bankárjaink.
Produktív kölcsönt az arra szorulók a legritkább esetben tudtak
kieszközölni. Ily kölcsönök előnyösöknek csak abban az
esetben bizonyultak, ha a kölcsönvevők az uzsorakamatokat saját
vállalataik komitenseire áthárítani tudták. A kölcsönvevő
elképedt, mire a kölcsönösszeget neki folyósították. A
jutalék, a magas kamatláb, mindenféle egyéb levonások a kért
összeget alaposan megdézsmálták; ráadásul a pénzintézetet
vezető igazgatót a kölcsön folyósításáért külön kellett
honorálni. Keresni akart az ügynök is, aki a kölcsönvevő és
bankigazgató között az összeköttetést létesítette. A
közvetítő keresett is tekintélyes összegű províziót. A zsidó
tőke tehát így táplálta a hazai vállalkozásokat és a magyar
ipart. Isten csudája, hogy gazdasági életünk a háború kitörése
előtti hitelélet mellett teljesen össze nem omlott. Nem omlott
össze azért, mert a nagybankok, mint a cápák, uzsorakölcsöneikkel
az ipari és egyéb vállalatokat felhabzsolták, úgy, hogy a háború
alatt az áruuzsorán még kövérebbre hízott bankok földbirtokokat
és egyéb bérgazdaságokat voltak kénytelenek tőkéjük
gyümölcsöztetése végett megvásárolni. Ezen üzleti ág teljes
kiépítésében csak a közbejött politikai események akadályozták
meg.
Az
üzérkedés e nemével szemben a törvényhozás és végrehajtó
hatalom tehetetlenül állt. Ullman és Lánczy voltak Magyarország
teljhatalmú diktátorai. Övék volt a pénzügyi hatalom, mely a
politikai hatalmat zsebében tartotta.
A
bankok nemcsak a most vázolt keretek között garázdálkodtak,
hanem ezeken kívül is, Ha a bankigazgatók valamelyik tervbe vett
üzletről megállapították, hogy nagy nyereséggel kecsegtet,
szindikátust csináltak. Ez a szindikátus vette fel és
bonyolította le az üzletet. A szindikusok bankjuk pénzét
mobilizálták, s a szindikátus üzletét ezzel finanszírozták. A
nyereséget a szindikusok maguk között felosztották, egy részét
azonban, jutalmul azért, hogy a tőkét rendelkezésére bocsátotta,
bankjukba fizették. Ezek az urak tehát idegen tőkével saját
zsebükre dolgoztak. A közönség persze csodálkozott, hogy miért
sokkal drágább minden Magyarországon, mint a művelt nyugaton és
Németországban? A magyarázat egyszerű: a sok erkölcstelen és
tiltott profit drágította meg nálunk az életet, és mégis a
zsidók lármáztak a legjobban, hogyha olcsón vásárolni és élni
akarnak, kénytelenek külföldre menni s külföldön nyaralni. Ez a
zsidó cinizmus non plus ultrája.
Amit
a háború alatt az árdrágítók és lánckereskedők műveltek, a
háború előtt a kartelek csinálták. Aki a nagybankok üzleti
életét ismeri, ismeri egyúttal a kartelek erkölcseit, melyek
mindig gazdasági közérdekre hivatkoztak, midőn a kartelt alakítva
a fogyasztó közönséget kirabolták. Háború előtti
törvényhozásunknak nem volt ereje a nagy bankok és kartelek
hatalmát megtörni, ami nem csoda, hisz törvényhozásunk a háború
előtt lényegében a zsidó kapitalizmus képviselete volt. A
parlament minden pártjában egy csomó zsidó képviselő ült, a
többi tőle függő nemzsidó liberális köntösben imádkozott
vele. Az eladósodott gentryk és földesurak, a zsidó tőkésekkel
paktáló főpapok a zsidó kapitalizmus szekértolói voltak.
Egyszóval Magyarország zsidó tőkései ellenállhatatlan erővel
koldussá szipolyozták hazánk népét.
Amit
a zsidó kapitalizmus a világháború kitörésekor abbahagyott, a
változott körülmények között, a háborús gazdasági életnek
megfelelően sokkal nagyobb erkölcstelenséggel és
könyörtelenséggel folytatta.
A
zsidó tőke egész erejével a hadiszállításokra vetette magát.
Ezekbe az ügyletekbe belevitte a bankerkölcsöket is. Árdrágítani
és csalni! — ez volt a jelszó. Oly rémületes mértékben
gyakorolták üzleti politikájukat, hogy a végrehajtó hatalom a
háború kedvezőtlen esélyeitől megborzadva kénytelen volt drákói
szigorúságú büntető törvényeket és gyorsított eljárásokat
létesíteni. A zsidó tőke vesztegetése oly veszedelmes mérveket
öltött, hogy még egy vezérhadbizost is megvesztegettek. A kormány
ennek láttára a szállítási és ezzel kapcsolatos egyéb
bűncselekményeknél a nyomozási hatalmat az ügyészség kezébe
tette le. Az ügyészségen kívül csak a bíróságokban bízott
meg, melyek, különösen a kúria, kérlelhetetlen szigorral
üldözték hadseregünk csalóit, akik hazánk sírásóínak
bizonyultak. Bezzeg volt jajveszékelés a zsidó kapitalizmus
körében. A kúriának gyorsított ügyekben dolgozó tanácsait,
Tisza Istvánnal együtt majd, hogy máglyára nem állították.
Bíróságainkat azért, mert a zsidó tőke visszaélésének
üldözése körül kellő szigorral jártak el, antiszemitáknak
bélyegezték, ellenük valóságos társadalmi aknamunkát kezdtek
és folytattak. Ennél az aknamunkánál is az ismert zsidó
eszközökkel dolgoztak. Meg is volt a gyümölcse. Mikor a háború
vége felé a kormány hatalma meggyöngült s a kormányzat vezetése
gyenge kezekbe került, az antiszemitáknak, reakciósoknak csúfolt
bíróságok működésének ellensúlyozása végett zsidó
igazságügy-minisztert neveztek ki mire a különféle börtönökben
és fegyházakban ülő és sok évre elitélt hadseregcsalók
fellélegzettek és sokan közöttük, ha átmenetileg is, friss
levegőre kerültek. Erre a zsidó tőke megnyugodott.
A
háború alatt a nagy és kis bankok, melyek kivétel nélkül
zsidók, s a kereskedő zsidóság mohón űzte a lánckereskedés
virágzó iparát. Olyan üzlet ez, melyhez sem áru, sem pénz nem
kell, még üzleti telep sem. A kötlevél, mely mögött legtöbbször
áru sem volt, az árdrágító kávéházban egy délután
kézről-kézre körsétát végzett. Mindegyik kézben maradt néhány
% jutalék. Akárhányszor egy árukülönítmény egy délután 100
percentes árdrágításon esett át. 1914 őszén Galíciából
kiűzött lengyel zsidók rajokban lepték el fővárosunk zsidó
utcáit és kávéházait, ahol óriási mértékben űzték az
árdrágító lánckereskedelmet. Vagyonilag lezüllött
egzisztenciák egyik napról a másikra lettek milliomosokká —
produktív munka nélkül. És mit csinált a végrehajtó hatalom?
Drákói szigorúságú rendeleteket bocsátott ki az árdrágító
kereskedelem leküzdésére. Ha egyik-másik árdrágítót
lefülelték, megindult a mentési akció, különösen akkor, ha az
áldozat zsidó előkelőség vagy bank volt, minek következtében
az ügy elposványosodott, a bűnös pedig menekült. A fogyasztó
közönség pedig fogait csikorgatva kénytelen volt a rettenetes
drágaságot tűrni, míg körülötte az ő nyomorúságán és
nélkülözésén aranypiramisok épültek. A zsidóság pedig
büszkén mutatott fajának kiváló élelmességére: „Hiába, a
zsidónak van esze!” — és a máról holnapra produktív munka
nélkül megmilliomosodott szélhámos árdrágító előtt az
elismerés pálmáját lengette.
A
nemzsidóknak ezzel szemben csekély az a vigasztalás, hogy
börtöneik zsidókkal vannak megtömve, kiket vagyoni
bűncselekmények miatt ítéltek el. A baj az, hogy a bűnös
zsidóság legnagyobb része vagyonának piramisain pöffeszkedik,
holott a börtönök mélyén volna helye. Magyarország keresztény
népeinek a zsidó üzleti erkölcsök, vagyis a kereskedelmi
erkölcstelenséget intézményesen ki kell irtani, ami sikerülni
csak akkor fog, ha a zsidóságot egészségtelenül túltengő
hatalmáról leszorítjuk és zsidómentés közigazgatást állítunk
fel.
X.
A
magyar hazát „szerető” zsidóság.
1919
augusztus havában Magyarország népe, melyet a bolsevista zsidók
golyóval és akasztófával irtottak, elemi erővel fordult a
zsidóság ellen, hogy azt az angolok által felszabadított
Palesztinába tessékelje. A zsidóság azonban altruista érvekkel
okolta meg ittmaradását. Érvelése szerint Magyarország
kereskedelme tönkremegy, ha a zsidók vagyonostul elhagyják. Ez a
pökhendi népfaj, ez a kitessékelt vendég, elbiz
akodottságában
azzal tetszelgett magának, hogy az őstermelő és gyáros az áruk
kicserélése végett nem fog találkozhatni hazánk fogyasztóival,
ha zsidó nem fogja őket felfedezni és előkeríteni. A nép
azonban tovább tessékelte a zsidóságot, mert ez, amit a zsidóság
minálunk kereskedelemnek nevez, fentebbi leírásunk szerint
közönséges csalás és rablás s mi csak humanitásból
tessékeljük a zsidóságot Palesztinába, mert igazság szerint
börtönbe és fegyházakba kellene internálni. Ha a zsidóság
komolyan hinné, hogy a kereszténység az árucserét nem tudja
lebonyolítani, hazánkon „üldöztetéséért” azzal állna
bosszút, hogy 24 óra alatt kivándorolna. A zsidóság azonban ezt
nem teszi. Magyarországot, ezt a fejős tehenét esze ágában sincs
itthagyni. A liberalizmus, a demokrácia, az egyenlőség szent
eszméihez, az entente-missziókhoz, a világ összes zsidaihoz
rimánkodik segítségért, hogy a „gójok” kiszorításával
tovább itt maradhasson kereskedőnek, hogy további hatalmát
visszanyerve, a „gójokat” úgy kezelhesse, mint a régi hellének
a helótákat. A zsidóság csak azért ragaszkodik ittmaradásához,
hogy a zsidó kapitalizmust függelékével, zsidó, sajtójával
markában tarthassa, a nemzetrontó merkantilizmust az ő faji
sajátosságainak .megfelelően erősíthesse, a zsidó kapitalizmus
ellen szervezkedő szövetkezeti eszméket elnyomhassa. Ha már tűrni
tartozunk a zsidók itt maradását, semmi körülmények között
sem fogjuk megtűrni, hogy hatalmon maradjanak, mert a zsidóuralom
az utolsó hatvan év történetének tanulságai szerint a magyar
nemzet tüdővésze, mely ellen csak Amerikába való vándorlással
lehet védekezni.
XI.
A
zsidó sajtó.
Aki
az 1900-1920. megjelent sajtótermékeinket elolvassa, elképedéssel
kénytelen megállapítani, hogy a XX. század magyar sajtója a
förtelem undorító mélyébe süllyedt. Miért? Mert az ideál és
erkölcs nélkül való zsidóság kisajátította magának. A
serdületlen gyermekeket rontó Fidibusz, a hálószobák titkaiba
turkáló Pesti Futár, a Vágóhíd, a zsidókat egekig magasztaló
Egyenlőség, a vagyonosok zsebeire vadászó Korbács, a botrányokra
vadászó A Nap, a kerge lateinerek lapja, a Szende-Jászi féle
szabadkőműves Világ, a légyottokat közvetítő s Porzsolt
hipokrita förmedvényeitől unalmas Pesti Hírlap, a a
Rombach-utcában közkedvelt Neues Pester Journal, a börzezsidók
Pester Lloydja, a szerkesztő szekerét toló zsidómágnás Pesti
Napló, a Kossuth-szakállas, Sümegi Vilmos-féle, Károlyi Mihály
váltókon hizlalt Magyarország, a konjunktúra politikát anyagi
haszonból űző Az Est, s a többi, zsidó sajtótermék förtelmes
tartalmú zsidó zsargonú nemzetietlen, ízléstelen métely, mely a
jó ízlésű, ideális lelkű közönségben mindig undort keltett.
A magyarság rá volt e szennysajtóra utalva, mert a nemzeti ízléses
sajtót az elhatalmasodott zsidóság a sajtószabadság szent
nevében megfojtotta. A zsidó sajtó közutáltságát mi sem
bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy mihelyest a bolsevizmus
letörésével a zsidóság hatalma letört, hazánk népe mohón
kapott a nemzsidó sajtótermékek után, s üldözőbe vette a
gettóirodalmat, mely azt hitte, hogy a nemzsidókat továbbra is
rabszolgaságban tartja.
A
sajtó üzlet. Ezt senki kétségbe nem vonja. De az üzlet is
ethikával kell, hogy bélelve legyen. Azért, hogy a sajtó eszméket
termel, eszmékért küzd, hogy az emberiséget felvilágosítja,
anyagi elismerés jár a társadalomtól, melynek haladásán
fáradozik. De midőn a sajtót nem ez a közérdek irányítja,
hanem csak a cél, hogy jövedelmét gyarapítsa, a sajtó
erkölcstelen kokott, ki szerelmét minden fertőzött férfinek
pénzért áruba bocsátja. Tessék elolvasni, mit írtak a
zsidólapok 1918 november havában Tiszáról és Károlyiról, és
mit írtak ugyancsak e lapok és írók 1919 november havában ugyané
két férfiúról!
A
magyar zsidósajtó pausálékért adta el politikai irányát. A
gazdasági életre vonatkozó cikkeinek tartalma elárulta, hogy a
versenyző vállalatok közül melyik s körülbelül mily összeg
erejéig pénzelte le. A színházi kritikáikból meg lehetett
állapítani, hogy a kritikus urat milyen kötelék fűzi az általa
kritizált művésznőkhöz? A törvényszéki rovatból megtudtuk,
hogy a riportereket melyik zsidó fiskális keni szorgalmasan. Az
ilyen fiskálisokból lettek jeles kriminalisták. A törvényszéki
rovatban elhallgatott bűnperekről tudtuk, hogy szereplőiket
alaposan mellbevágták a sajtóvitézek, hogy szennyesüket ez arra
jogosan kíváncsi közönség elől elrejtsék. Tisza István gróf
két zsidó merénylőjének gaztettét a zsidó sajtó az egekig
magasztalta, mert a sajtó által félrevezetett nép mohón olvasta
az erkölcsileg perverz, zsidó gyilkosokat védő és magasztaló
cikkeket. És ez a szennyes sajtó a bolsevizmus letöréséig
egyeduralmat élvezett.
A
magyar hírlapirodalom a bolsevizmus letöréséig egy-két orgánum
kivételével tősgyökeres zsidó volt. A lapok zsidó magyar
nyelven írvák, telve talmud ötletekkel, zsidó és tolvajnyelvű
kitételekkel. Hasábjai telve harcokkal, melyben ellentétes érdekű
zsidó vállalatok s háttérben vagy előtérben egymással
viaskodnak. A sajtó-haramiaipar — értsd a zsarolást — jól
jövedelmező zsidó foglalkozás, gyomor és pofa kell hozzá, meg
nagy adag becstelenség és gazság. A nemzeti tanács és a
Kun-kormány sajtóharamiáinak viselt dolgaival a közvélemény már
eleget foglalkozott.
A
zsidó sajtó politikai üzérkedése valóságos közéleti
förtelem. A nemzet szabadságjogaival undorító
konjunktúrapolitikát űzött. Mindig a zsidó osztályérdek
vezette. A zsidó orgánumok, mint az ordasok, rávetették magukat
oly írókra, kik a destruktív zsidó sajtó ellen kikeltek. Mindez
a progresszivitás cégére alatt történt. A zsidó sajtó
legbecsületesebb intézményünket, az igazságszolgálatást is
terrorizálta, korrumpálta az esküdtbírósági intézményt. Lásd
a Tisza és Haverda gyilkosainak bűnpereit. Dr. Lengyel Zoltán a
„kriminalista” fiskális virágcsatát kapott, mert egy
anyagyilkost a sajtó útján korrumpált esküdtbírósággal
felmentetett.
Vázsonyi
Vilmosnak, a terézvárosi demokrata Napóleonnak sajtóvitézkedése
másból sem állott, mint az osztálygyűlölet féktelen
szításából, hogy hazánkban mindent destruáljon, amit ezer éven
keresztül számos generáció, a tatár, török és labancjárás
dacára hangyaszorgalommal fölépített. Vázsonyi sólettel töltött
Pandora szelencéje volt, mely a bomlasztó és fullasztó
zsidógázzal közéletünket agyonfertőzte. Tipikus szájmunkás
volt. Miniszteri székbejutásával érlelődött meg a nagy bomlási
processzus, mely a bolsevizmus kitörésével érte el tetőpontját.
Ez a demagóg tüzelte indirekté vértől csepegő cikkeivel a népet
Tisza István gróf meggyilkolására. Kovács és Lékai
hitsorsosai, Vázsonyi tógája mögé bújva meg is kísérelték
ellene az orgyilkosságot. A zsidósajtó hozsannával üdvözölte
ezt a két orgyilkost. A zsidóság meghajolt Vázsonyí Vilmos nagy
politikai hatalma előtt, aki Dési Zoltánt is reklámeszközül
használta föl. A Kovács nevű orgyilkost a zsidó szanatóriumban
a zsidóság virágerdőkkel árasztotta el.
Ezt
a zsidómanővert hazánk 20 millió keresztényének fogcsikorgatva
és némán kellett eltűrnie, mert a politikai hatalom akkortájban
a valóságban teljesen a csekélyszámú zsidóság kezében volt.
Amit
a zsidó sajtóban Vázsonyi nagyban végzett, a többi zsidó
újságíró kevesebb képességgel űzte. Csaholásban legközelebb
állott hozzá a zsidó kapitalista érdekeket szolgáló
szabadkőmíves Világ, mely a progresszivitás jelszava alatt
tenyésztette ki politikusokká hazánk sírásóit, a Jászi,
Szende, Kunfi zsidótriászt. A Népszava zsidó munkásvezér írói
a Világgal szövetkezve a munkástömegeket lázították és
maszlagolták, amíg a bolsevizmus a zsidósvindliből őket ki nem
józanította. A zsidó Népszava politikai erkölcstelenségét,
aljas perfidiáját, politikai köpönyegforgatását mi sem
bizonyította jobban, mint az, hogy a szabadságjogokért csak addig
küzdött, amíg hatalomra nem jutott. Hatalomra jutása után, mint
a héja, úgy csapott le az emberi és szabadságjogokra, melyeket
golyóval s akasztófával kegyelem nélkül kivégzett.
A
keresztény Magyarországnak hatalmi szóval irgalom nélkül le kell
számolni a zsidóság destruktív sajtó politikájával. Nincs
megalkuvás. Ez nálunk lét, vagy nemlét kérdése.
XII.
A
zsidó sajtó-szabadság.
A
zsidósajtó-egyeduralom megalapítói a zsidó szedők voltak. A
nyomdaipari pályát a zsidók mohón árasztották el, mert a
nemzsidóknál hamarabb fedezték fel, hogy a sajtó nagyhatalom. A
zsidószedők csinálták meg az első erős szociáldemokrata
szakszervezetet. Ez volt az ugyancsak zsidó pórázon vezetett
szociáldemokrácia első hatalmi tényezője, mely a zsidó
kiadókkal a bérharcot munkabeszüntetéseivel, sztrájkjaival
eredményesen felvette s ezzel a többi munkásszakmák szervezkedési
étvágyát felébresztette és fokozta. A háború letörésével a
zsidó szedők voltak a legkönyörtelenebb cenzorok. Ha valamelyik
cikk, vagy hír nekik nem tetszett, szedését megtagadták. A szedők
voltak tehát a sajtószabadság első gyilkosai, akik faji
elhelyezkedésüknél fogva kizárólag a zsidó érdekeket
szolgálták és mozdították elő.
A
második cenzor a szociáldemokrata párt volt, mely a bolsevizmus
letöréséig a produktív munkát végező „gój”-okból állott,
produktív munkát soha nem végzett s hatalomra s vele járó
előnyökre éhes szájmunkás zsidók vezetése alatt. A szegény,
agyonbolondított, félrevezetett munkáshad, mely a Népszava
hasábjain a sajtószabadságért küzdött, vezetőjének egy
szavára két ízben is lerombolta a Pesti Hírlap nyomdáját, mert
a munkásvezéreknek nem tetsző cikket adott. A később fellépett
zsidó-kommunisták utóbb ezt a kölcsönt vissza akarták a
Népszavának adni, mely csak a „letűnt kapitalista rendszer Tisza
huszárjainak”, a rendőröknek köszönhette, hogy Conti-utcai
nyomdája a sajtószabadságnak áldozatni nem esett. A
sajtószabadságot ilykép tisztelte Népszava és Vörös Újság.
1919 március 21-én persze a Kunfi Zsigmond és Kun Béla-féle
zsidó alapon összebarátkoztak és a sajtószabadság szent nevében
az egész sajtót kivégezték.
Harmadik
cenzor a rikkancssereg volt, melyet a zsidó sajtóérdekeltség,
vagy egyes kiadó szervezett. Bizonyos, persze nem-zsidó lapokat nem
volt szabad a rikkancsnak árulni, ha a zsidó grémiumba tartozó
sajtótermékekkel rikkancsok. Az Est saját rikkancsaival a
konkurens lapok rikkancsait terrorizálta. Ez a zsidó terror
sajátságos neme volt.
Hogy
a zsidók által föllázított szocialisták s utóbb kommunisták a
nemzsidó Apostol nyomdát a sajtószabadság nevében lerombolták,
az a zsidók által leigázott Magyarországon természetes tünet
volt, mert ez szerintük produktív munka volt.
Lehet-e
a zsidóságra a sajtószabadság védelmét bízni? E kérdésre
csak tagadó választ lehet adni. Szabad-e a politikai, s ennek
függelékét képező sajtóhatalmat zsidó kézben megtűrni? Erre
a kérdésre még a leginkarnátusabb zsidónak is saját
lelkiismerete előtt „nem”-mel kell válaszolnia.
A
proletárdiktatúra alatt a zsidó sajtó leplezetlenül tárta fel a
leigázott Magyarország előtt a zsidó faj igazi karakterét.
Véres, dühtől tajtékzó cikkeket eresztett szélnek Kun Béla
őfelsége, „Népszava” és „Vörös Újság” című kloaka
lapjaiban. Az osztálygyűlöletet féktelenül szította, hogy a
vörös terrort a csőcselék eksztázisáig fokozza. Az újságíró
zsidógyerekek kevésnek találták a Kárpátok fáit, melyekre az
ellenforradalmárokat föl kellene akasztani. Ez a hitvány, gyáva,
de amellett vérszomjas csőcselék hisztérikus görcseiben
kegyelemért sikítoz az ententehoz, a bíráit fehérterroristáknak
gúnyolja. Undorító ez a zsidó szemtelenség.
A
keresztény burzsoáziát, és az ellenszegülő szociáldemokratákat
a hazugságok és aljas rágalmak tömegével árasztotta el. A
közvélemény a vörös hírek olvastára a Szózatot persziflálta:
„Hazudnak rendületlenül.” A bolseviki sajtó a vörös próféták
butaságoktól és képtelenségektől hemzsegő beszédeit
közderültség mellett az egekig magasztalta. A szocialista és
kommunista népet hazug gazdasági és politikai hírekkel formálisan
butították. A románok már Monoron voltak, s a munkásokat még
mindig azzal bolondították, hogy a vörös hadsereg a Tisza-frontot
erősen tartja. A zsidó vörös sajtó orgiákat ült, mialatt a
vörös népbiztosok, vörös generálisok s függelékeit képező
zsidó siserehad az állam, a földesurak, a főurak vagyonát
elrabolta, hogy a rablott javakból a vendégszerető Ausztriában és
Csehországban véres babéraikon nyugodtan pihenhessenek. A zsidó
bolsevista sajtó azért maszlagolt a hiszékeny népnek, hogy
vezéreinek országrablásáról a figyelmet elterelje. Ugyancsak a
zsarnok zsidók, akik a vörös sajtót szolgálták, a liberalizmus
és demokrácia szent nevében az új Magyarország sajtószabadságát
féltik, a fehér terror ellen lármáznak, a reakció ellen
tiltakoznak, mert reményük, hogy a zsidók a keresztények
szervezkedését letörik, s a kereszténységet elnyomó zsidósajtó
hatalmát újra visszaszerzik. Íme, a zsidó jogra, igazságra,
egyenlőségre csak akkor hivatkozik, ha alul maradt; ha
felülkerekedik, a legbrutálisabb zsarnok. Ebből okuljon a
kereszténység.
XIII.
A
zsidó intellektüel.
A
zsidósajtó klakkján portált zsidó intellektüelek, akik hazánkat
erkölcseikkel tönkre rothasztották, rothadt lelkű zsebrákok.
Tisztelet és becsület az igen kevés kivételnek. Olvasóinknak az
egyes kategóriákat egyenként bemutatjuk.
a) A
jogrend hiénái.
A
magyar ügyvédi kar túlnyomó része zsidó. Nem ugyan azért,
mintha a jogot testestül-lelkestül kultiválná, hanem azért, mert
az ügyvédi pályán legtöbb alkalom nyílik munka nélkül
nyereségre szert tenni. Ez az ügyködése a joggal semmiféle
összefüggésben nincs. A zsidó ügyvéd szívesen vállal
népbiztosi, akármilyen kommunista, akár más politikai szerepet,
ha új szerepe illő anyagi előnyt biztosít neki, mert a nyereség
szerzésének eszközeiben nem válogatós. Néhány száz budapesti
zsidóügyvéd így hízott kövérre a kommunista érában.
A
zsidóügyvédek hitelszövetkezeti működéséről már fentebb
megemlékeztünk. Az ilyen ügyvéd az apósával együtt közönséges
uzsorás.
Tipikusabb
zsidófiskális a kriminalista. Kriminalista az a zsidó fiskális,
akit a törvényszéki riporterek 10—20 koronás napi illetékekért
a napilapok törvényszéki rovatában ilyenekké kireklámoznak. A
hiszékeny közönség a reklámnak bedől. Tényleg azt hiszi, hogy
a guzikenőcs a legjobb a világon. Bújában a kireklámozott zsidó
kriminalistához fut. Következik a mellbevágás, a hatalmas előleg.
Ezt követi a sablonos ügyvédi munka fortissimo szájmunkával,
hírlapi kísérettel. Befejezés 10—15 évi fegyház vagy kötél.
A
háború alatt a zsidó ügyvédi prakszis orgiákat ült. Még a
tapasztaltabb zsidók is léprementek zsidó kriminalistáknak, ha
árdrágítás, lánckereskedelem, vagy hadseregcsalás miatt az
ügyészség a hurkot a nyakukba vetette. A 100—200 ezer koronás
honoráriumok csak úgy röpködtek. A nagy honoráriumoknak sok-sok
évi fegyház volt az eredménye. A közönség a zsidó
kriminalistákból kiábrándult. Kiderült, hogy a hírlapi reklám
csak humbug volt.
A
zsidó ügyvéd nem jogász, hanem üzletember. Kijár és közvetít.
Busásan jövedelmez diplomája, ha sikerül egy képviselői
mandátumot megvásárolnia. Ha ilyet szerezni nem tudott, rokonsága,
szabadkőművesi összeköttetései, panamái útján a vállalatok,
bankok jogtanácsosi és ügyészi állásaiba tülekedte magát.
Mindenkit legázol, aki a versenynél útjában állott.
Az
ügyvédi kamarák lényegükbe véve zsidó-testületek. A fiatal,
nemzsidó ügyvédek a kapitalista bank- és kriminalista ügyvédekben
félisteneket látnak. Ezekkel töltik meg a kamara vezetőségét.
Kivételesen befurakodik egy-két stréber is — szájmunkával. Ez
a magisztrátus adja meg az ügyvédi kar erkölcsi színvonalát.
Ezért van az ügyvédi karnak jó hírneve.
b) Az
egészság hiénái.
A
zsidó orvosok ugyanolyan ethika szerint dolgoznak, mint a zsidó
ügyvédek, azzal a különbséggel, hogy általában az ügyvédeknél
nagyobb anyagi eredményt érnek el. A szenvedő, kétségbeesett
beteget és hozzátartozóit sokkal könnyebb megzsarolni, mint a
bajba került kliensét. A magyar szanatóriumok, a magyar zsidó
operatőrök impozánsabban nyúznak, mint a zsidó kriminalisták.
Az orvos is reklám létráján kapaszkodik fel arra a magaslatra,
amelyen már verseny nélkül nyúzhatja az emberiséget. A zsidó
orvos épp oly lelketlen, tolakodó, s a legtöbbször tehetségtelen
stréber, mint a zsidó ügyvéd. Az orvosi pozíciókban azokra
érdemesítő tehetség nélkül épp úgy beverekszi magát, mint a
hitsorsos ügyvéd.
A
zsidók azzal tetszelegnek maguknak, hogy csak zsidó lehet jó
ügyvéd és orvos. Bizonyítékul az életre hivatkoznak hazánkban.
Ebben a zsidóságnak annyiban van igaza, hogy csak zsidó lehet jól
kereső ügyvéd, jól kereső orvos, de abban semmi esetre, hogy a
zsidó jó orvos is, meg jó ügyvéd is. A tudományt a zsidó
sohasem tekinti, mint ilyent, jó jövedelmi forrásnak. A reklámtól
távolálló keresztény orvosi kapacitások s nem-kapacitások
sokkal magasabb tudományos polcon állanak a zsidóknál. A bajuk
csak az, hogy reklám útján nem törik magukat sem a sajtóban, sem
a szabadkőműves páholyokban, sem a lipótvárosi zsúrokon s
elrettentő honoráriumok szedésével nem terelik magukra a
közfigyelmet. A szenvedő beteg és hozzátartozói ugyanis épp
úgy, mint a zsidó ügyvédnél a kért honorárium nagyságából
következtetnek az orvos képességeire, gondolván, hogy az, ami
drága, kell, hogy jó legyen. Ebben rejlik a szemfényvesztés. Az
eddigi zsidó orvos-kultuszt ez okból ki kell irtanunk.
Hogy
a zsidó milyen távol áll a tudomány művelésétől bizonyítja a
világtörténelem. A természettudományok hírneves fejlesztői
csupa keresztények, akiknek a reklámnál pöffeszkedő zsidó
természetbúvárok (?) nyomába sem léphetnek.
c) A
kultúra hiénái.
Undorító
az az üzleti szellem, melyet a zsidóság a tanügybe plántált. Az
oktatás nála ideál nélküli jövedelmi forrás. Minél kevesebb
oktatás, minél több jövedelem. Budapesten felállított sok
svindli kurzus, mely vizsgákra készít elő és nyilvános
iskolákban szereplő zsidó tanerők közreműködésével
bizonyítványokat szállít, zsidó tulajdonosának fényesen
jövedelmez. Ezt nevezik a zsidókultúra terjesztésnek progresszív
alapon.
A
bolsevizmus kitörésekor a zsidó tanerők gyalázatosan
viselkedtek. A keresztény tanerőket visszavonulásra
kényszerítették, s mint „régi, megbízható kommunisták” az
elcsapott igazgatók helyébe szervezett iskolavezetői állásokat
villámgyorsasággal ellepték, mert „Rebach ist Rebach”. Hogy a
zsidó iskolavezetők által boldogított iskolák a
proletárdiktatúra alatt a progresszivitás jeligéje alatt az
ifjúság lelkét mennyire megfertőzték, arról a jövő évtized
kriminálstatisztikája fog szomorú bizonyítékot szolgáltatni.
Azt
a zsidó üzleti szellemet, mely egész tanügyünket megmételyezte,
vasszigorral ki kell, s ki fogjuk irtani.
d) A
zsidó Pokróc Ádám.
A
zsidóság régebben nem rajongott a vasutasi pályáért. Az
úttörőktől értesült, hogy elsőrendű jövedelmi forrás. A
fizetés ugyan kevés, de a mellékjövedelem igen tekintélyes, ha
az ember ügyes. A vasutasnak nagy discretionárius hatalma van. A
pályán, raktáraknál, feladásnál, leadásnál mindenható úr.
Az üzleti élet a zsidó vasutasra van utalva. A fuvarozási
eszközre szorulók versengve pályáznak a vasutas kegyeire —
drága pénzért. Az üzletember is zsidó, a vasutas is zsidó. Az
üzletes szívesen veszteget, a vasutas szívesen megvesztegetheti
magát. Aki ebből a vesztegetési forgalomból ki van rekesztve, az
üzleti versenyben végleg lemarad. A megvesztegetés útján
szerezhető, tehát munkanélküli jövedelem, oly csábító erővel
hatott a zsidóságra, hogy seregestül lepte el a vasút hivatalait,
melyek ily busás mellékjövedelemmel kecsegtették. És érdekes
tünet, hogy éppen a zsidó, tehát jól kereső vasutasok voltak
lelkes kommunisták, míg az elnyomott keresztény vasutasság hűen
kitartott a hazafias eszme mellett.
e) A
zsidó rendőr.
Mikor
szerette a zsidó a rendet? Soha! A zsidó fészkelődő, ideges,
tolakodó, mindenkit soron kívül meg akar előzni, lármás. Ha
tülekedéséért pár pofont kap, ez őt nem bántja és tovább
tülekszik. És mégis a zsidó szeret rendőr lenni; de nem a
karhatalomban, mert az veszélyes, és hasznot nem nyújtó. Olyan
rendőr szeret lenni, aki hivatalban ül és diszkrécionárius
hatalommal rendelkezik. Diszkrét ő, annyira diszkrét, hogy még
azt a baksis summát is letagadja, amit a hitsorsos fiskálistól,
vagy más hozzá bejáratos közbenjárótól kap.
A
háború tartama alatt történt, hogy egy árdrágítót a
detektívek a főkapitányságra kísértek. Megpillantotta a
folyosón egy vele ismerős rendőrkapitány. Beszólítja az
árdrágítót a kísérők mellől egy szóra saját szobájába. Az
illető detektívcsoport főnöke emiatt lármát csap, a
rendőrkapitányt szabálytalan beavatkozással és
megvesztegethetőséggel gyanúsítja. Azonnal vizsgálat. És
tényleg, írómappája alatt öt darab ezrest találtak. A
rendőrkapitány persze azonnal védekezett, hogy az árdrágító az
ő tudtán kívül észrevétlenül csempészte be. Ez a
rendőrkapitány utóbb lelkes kommunista volt, vörös őr
minőségben. Talán felesleges említenem, hogy zsidó.
A
fővárosi rendőrségi hivatalokban bizonyos zsidó fiskálisok
otthonosak. Csodálatos, hogy a felügyeleti hatóságok ezt a
tünetet nem veszik észre. A zsidó fiskálisokat ugyanis hitsorsos
rendőrtisztviselőkhöz, s ezeken keresztül a többihez éppen nem
gyanútlan szálak fűzik. Ezek a fiskálisok rendőri
összeköttetéseik útján rengeteg jövedelemre tesznek szert.
Annyi
szent, hogy a zsidóság Budapesten a rendőri büntetőtörvények
és rendeletek szigorúsága dacára egyáltalán nem fél.
Hát
megtűrheti a kereszténység azt a korrupciót, amit a zsidó rendőr
tisztviselők és zsidó fiskálisok a közrend és közbiztonság
rovására a szemeink láttára űznek?
Tovább
építve a következtetést, kérdjük, szabad-e megtűrni, hogy
zsidó bíró, vagy egyéb közhivatalnok legyen, akinek
lelkiismeretére s törvénytiszteletére van a karhatalom mikénti
gyakorlása bízva? Isten ments ilyen közigazgatástól! Ehhez nem
törvénykönyvvel, hanem pénzeszacskóval kellene jogot, igazságot
keresni menni.
XIV.
A
szifiliszes zsidó múzsák.
A
magyar zene és szépirodalom legsötétebb korszaka az elmúlt 30
évre esik. Sem a zene, sem a szépirodalom nem magyar, hanem
nemzetietlen és zsidó. Alakjában és tartalmában egyaránt. A
magyar népléleknek sem egyikhez, sem másikhoz semmi köze. Jókai
Mór sírja még ma is jeltelen. Arany Jánost a zsidók nemzeti
iránya miatt agyonhallgatással vetik meg, Petőfi Sándort a zsidó
kommunisták kigúnyolták, mert nem eléggé internacionalista.
Herczeg Ferencet, Rákosi Jenőt, Beöthy Zsoltot
lereakcionáriusozzák. A zsidóságnak egészen más a gusztusa.
Neki a Jövőnk című cionista lap kell, mely 1919 november 7-iki
számában a Szózatot a román cenzúra alatt kigúnyolta.
A
szépirodalom zsidó pornográfia, a nuditások ízléstelen vásári
kiállítása. Valósággal terjeszti az irodalmi szifiliszt.
Akárhány színház színpadja közönséges bordélyüzlet. E téren
az enervált Lipótváros színháza vezet. A Steinhardt mulató a
trágárságok tárháza volt. Az operett irodalom a trikószerepek
variálásából állott. Az orfeumok közönsége zsidózsargon
kuplékban kénytelen gyönyörködni. A zene zsidó. A kireklámozott
zsidó zeneírók irodalmi tolvajlásból élnek. A magyar nép és
zeneírót a zsidó sajtó agyondorongolja, mert keresztény. A
keresztény ugyanis nekik nem progresszív, hanem reakciós. Lehet
itt valaki Gounod, vagy Szigligeti, ha nem zsidó, el van némítva.
Így szolgálja a „liberális” és „toleráns” zsidóság a
keresztény többségű Magyarországon a kultúrát. Piha!
XV.
A
mi hárompontos hitsorsosaink.
A
szabadkőműves páholyok voltak az utóbbi évtizedekben a zsidó
kiegészítő testületek, ahonnan a közéleti állásokba fel
lehetett kapaszkodni. Mohón vadásztak a keresztényekre, de kevés
eredménnyel. A keresztények más világnézetük,
konzervativizmusuk miatt tartózkodtak a páholyokba való lépéstől
és azért, mert a zsidóságot gyűlölték. A belépett
keresztények nagyrészt kiugrott katholikus papok.
A
szabadkőművesség minden cáfolat dacára a zsidóság ön- és
kölcsönös segélyző szövetkezete. Egymást pártolják. Üzleti
és politikai életben egyaránt. A közhivatali állásokat, akár
kinevezés, akár választás útján töltötték be, az utóbbi
időben a szabadkőművesség töltötte be, mert a politikai és
gazdasági élet hatalmasságai, kik a kinevezést és a választást
irányítják, mind-mind szabadkőművesek. Progresszív protekció
nélkül nem volt állás, nem volt hivatal, lehetett valaki Faraday,
Newton, Marconi vagy Röntgen. A páholyokba a legellentétesebb
pártállású zsidók testvéri életet éltek.
Kivételesen
szeretetükbe fogadnak profán egyéneket is. T. i. olyant, aki velük
egy követ fújt, s politikájuk szekerét tolja.
A
szabadkőművesség a progresszivitás szabadalmazott vállalata, a
konzerváló tényezők közül legelkeseredetteben a katholikus
egyházat és a feudálisokat támadja, nem közérdekből, hanem
zsidó osztályérdekből, hogy a zsidó tőke a kötött
földbirtokokat fölszabadításuk útján épp úgy, mint a kis és
törpe birtokokat, magához ragadhassa. Szeretettel fogadják
keblükre hazánk integritása ellen törő nemzetiségi agitátorokat
is, akiknek destruktív politikája a többi szabadkőművest
teljesen fedte.
Az
októberi forradalom, s az ezt követő bolsevista felfordulás a
szabadkőművesség diadala, de egyben az ezeréves Magyarország
sírja volt. A zsidó kőművességgel, s ennek konjunkturális
csatlósaival a keresztény Magyarországnak irgalom nélkül le kell
számolnia, s nem szabad felülni annak a zsidó fogásnak, mely
minden fellépést fehér terrornak kiállt, s mely a történelmi
Magyarországot Ietipró zsidószabadkőművesség letörésére
irányul.
XVI.
A
zsidó jótékonyság.
„A
zsidó hiú” mondják. Ezért jótékonykodik. Ez a hit tévedés.
A zsidó azért jótékony, mert reklámember. Saját fajának
csinálja a reklámot. A zsidó jótékonyság olyan, mint a XIX.
század rablóié, a Rózsa Sándoroké, akik mindent összeraboltak,
s az összerablott holmiból a köznépnek morzsákat dobáltak.
Ezért a köznép hálából népdalokban dicsőíti még ma is. A
jótékony zsidók Rózsa Sándoroktól eltanulták ezt a taktikát.
Kiuzsorázták, kirabolták az ország népét, s az összeharácsolt
vagyonokból zsidó reklám kedvéért hangos jótékonyságot
gyakoroltak. Micsoda hipokrízis ez, melynek a zsidó sajtón hizlalt
nép bedől.
Ahogy
a zsidók hazánkba beszivárogtak, úgy vándoroltak a mieink
Amerikába. Miért? Mert a zsidóság e műben előadott módon
mindenéből kifosztotta, földjéből uzsora útján száműzte. A
parasztnak tehát új hazát kellett keresnie. Budapest után
New-York a második legnagyobb magyar város, amiből visszafelé
következtetve meg kell állapítani, hogy a kivándoroltak földje
már a zsidók kezén van.
Így
védte meg a törvényhozás liberalizmusával a magyar fajt. A
kiüldözött magyar fajért cserébe nemzetietlen, hazafiatlan zsidó
fajt kapott, mely a bolsevizmus gyilokjával a még ittrekedt
magyarságot is el akarta pusztítani. Ebből a bolsevizmusból,
ebből a demokráciából többet nem kérünk.
XVII.
A
kincstárcsaló zsidók.
Mialatt
a produktív munkát végző nép a fogyasztási adók terhe alatt
formálisan koplalt, a zsidó kapitalizmus a törvényhozásban és
az adókivető bizottságban a tőke hatalmával azon dolgozott, hogy
az adóterhek viselése alól magát kivonja. Ez fényesen sikerült
neki.
Vérlázító
volt az adókivető bizottságok működése. A régi korhadt
rendszer mellett a zsidó bizottsági tagság kortesjutalom volt. A
kortesek a zsidók voltak, vagy zsidó pénzen kitenyésztett
keresztények. Az önkormányzati alapon bejutott többi tagok
szintén hasonló kaliberű zsidók és nemzsidók voltak. Az
adófizető alanyok, kiknek adóját bizottsági kivetés útján
kellett megállapítani, szinten zsidók voltak, jelesen kereskedők,
ügyvédek, orvosok, építészek és egyéb szabadfoglalkozást
űzők. Zsidó zsidónak még akkor sem vájja ki a szemét, ha
előzetesen össze nem beszél. Hátha vicinális alapon és lokális
érdekekből egyike a másikára van utalva. Nagy haszonnal dolgozó
zsidó adóalanyokat nevetségesen csekély adóval róttak meg.
Tudok esetet, hogy egy gabonabevásárló céget, melynek évi tiszta
nyeresége 440.000 korona volt, 400 korona III. osztályú kereseti
adóval róttak meg, holott ez az összeg a törvényhozó által
célzott 10%-ot meg sem közelíti.
Az
adókivetési évadban a zsidóság lázasan keresi az
összeköttetéseket az adókivető bizottsági tagokhoz. Meg is
találja. A megdolgozott adókivetőket felkéri, hogy adójának
tárgyalásán pontosan jelenjenek meg. Megy is aztán az adópanama,
mint a karikacsapás.
Ugyanaz
a zsidó merkantil társaság, mely produktív munka nélkül
szerzett nyerségének megadóztatása alól kibújik, volt a
leghangosabb az adóreform követelésében. Piaci lármával
követelte a földbirtok és a paraszt nagymértékű megadóztatását.
A taktika gyalázatosságát mi sem jellemzi jobban, mint az, hogy a
földet hajnaltól késő estig túró földmíves, a háború előtt
munkájából megélni nem tudván, Fiumén vagy Hamburgon keresztül
új hazát volt kénytelen keresni, a földesurak egymásután mentek
tönkre, a nagyságos zsidó úr pedig produktív munka nélkül áru
és egyéb uzsorán vagy pláne mint nagybérlő, persze a paraszt
bőrén nagy vagyont szerzett.
Az
adóreformban a zsidó úgy viselkedett, mint a tetten ért tolvaj,
aki az őt üldözők félrevezetése végett a leghangosabban kiabál
a tolvaj után.
Ha
az új Magyarországban az adókivetést zsidókra bízzák még
egyszer, a kereszténység megérdemli azt a rabszolgaságot, melyben
a bolsevizmus letöréséig egy félszázadon keresztül része volt.
XVIII.
A
„hazafias” zsidó.
Igenis,
a zsidó hazafias. Szereti Palesztinát, de csak pár ezer kilométer
távolságból. A cionisták egyesületeikben és lapjaikban egymást
tessékelik a Jordán völgybe, de egyik sem megy. Mindegyik ott
marad, ahol az uzsora pókhálóját már kifeszítette. A cionizmus
tehát máris üzleti a zsidóknál, mert a cionista cionizmusból
él.
A
zsidó azért mégis hazafi, azzal a különbséggel, hogy az egész
világ az ő hazája. A zsidó bármely röghöz ragaszkodik, melyet
kiszipolyozni lehet. Az ő nacionalizmusa nincs tehát röghöz
kötve. Ezért nem soviniszta, s ezért nem ismer hazaszeretetet, s
ezzel járó önfeláldozást.
A
zsidófaj e tulajdonsága a magyarázata annak, hogy az
internacionális áramlatokban vezető szerepe van. A szocialista és
kommunista eszmék megalapítói és terjesztői túlnyomó részben
zsidók. A semita népfajok közös tulajdonsága az államfenntartó
képesség hiánya; az internacionális destrukció tehát a zsidófaj
integráns sajátossága. A zsidó ugyanis destrukcióban keresi
érvényesülését, mint a gomba, mely hivatását abban látja,
hogy a hatalmas tölgyeket elrohasztja. Ebben a tulajdonságában
aztán a zsidóság igazán egységes. Egyébiránt az elvtelenség
és jellemtelenség mezején mindenhová elkalandozik. A zsidó
szívesen munkapárti, függetlenségi, klerikális, kapitalista,
szocialista, kommunista, arisztokrata, demokrata. Az elvek nem
határoznak, a fő a „rebach”, melyet destruktív munkájával
szerez.
A
magyar szocializmus az 1918. októberi forradalommal letört. Az
uralmat a magyar nemzeti tanács vette át, mely 24 óra alatt a
„magyar” jelzőt törölte. A Nemzed Tanács Jászi, Szende, báró
Hatvány, Heltai, Kunfi, Weltner s egyéb hangos zsidók vörös
gyülekezete volt, kiknek a díszgój Károlyi Mihály és a kibérelt
katholikus pap Hock János asszisztált. Ezt a hazafiatlan zsidó
kurzust a zsidó bolsevizmus a tökély legmagasabb fokára vitte. A
Szózat és Hymnusz éneklőit az országrabló zsidó kommunisták a
forradalmi törvényszék elé állították. A zsidó
hazafiatlanságnak sikerült is ezeréves hazánkat teljesen
destruálni, tönkre tenni.
Ámbár
a bolsevizmus letört, a zsidóság hazánk eltipróinak, kirablóinak
az oláhoknak megnyerésével a Jövőnk című cionista lap 1919
november 7-i számában a Szózatot legyalázta, s az iskolai
fegyelmet megsértő s emiatt kicsapott zsidó tanulókból
vértanúkat csinált. Nem érdemli meg a magyarság egy napig sem a
szabadság levegőjét, ha ilyen zsidó inzultusokat megtorlás
nélkül egy napig is megtűr. A Jövőnkben is megnyilvánult zsidó
szemtelenség, várlázító, egyenesen pogromra uszító. A
magyarság higgadtságának köszönhető, hogy ezt az inzultust
véres megtorlás nélkül zsebre vágta.
A
zsidó, kevés kivételtől eltekintve soha nem volt, nem is lesz
hazafias érzelmű. A haza fogalma mindig gúny a szemében, a
trikolor pedig rongy. Budapest főváros zsidó tisztviselői cinikus
internacionalisták. Az egyik tanácsos például egy
iskolaigazgatónak a Szózat elénekeltetésére vonatkozólag a
következő zsidó viccel válaszolt: „Aber lassen Sie mir Ruhe!
Mit den Szózat bin ich so satt!” A zsidó olyan verziót érez a
nacionalizmussal szemben, hogy a hazafiasságot még szimulálni sem
tudja.
A
keresztény nemzeti kurzusnak a nemzetiségi különbségre való
tekintet és irgalom nélkül le kell gázolnia a hazát megtagadó
zsidóságot, mert a Kárpátok övezte országban élő népek,
csakis, de csakis a hazafiatlan zsidóság bomlasztó munkájának
köszönhetik, hogy a csehek a tótokat, magyarokat, németeket,
ruténeket leigázták, hogy a bácskai szerbek, németek, magyarok
és horvátok a népek önrendelkezési jogának megcsúfolásával,
mint egy birkanyáj, megkérdeztetésük nélkül Szerbiához
csatoltattak, hogy a Királyhágón túl románok, székelyek,
magyarok és szászok a megszállás gyönyöreiben és 25—50
botütésekben élvezik a román bojár kultúrát. Linder generális,
a zsidó „nemzeti tanács” hazafiatlan defetizmusával volt a
díszkeresztény harsonája, midőn a „Nem akarok katonát látni”
igéjével hazánk népeit a bolsevista zsidóságnak, s a szomszédos
rabló seregeknek kiszolgáltatta.
A
zsidónak nem kell haza. Tudomásul vesszük. Nem kell a zsidó
katonának sem. De ha a közteher alól kivonta magát, számoljon
azzal, hogy a közjogokból is kizárjuk. Álliberalizmus és talmi
demokrácia kedvéért ezer éves hazánkat és keresztény népeit
nem engedjük át a pusztulásnak.
XIX.
Hogyan
uszítják a zsidók a keresztényeket egymásra?
Magyarországon
a legveszedelmesebb zsidófészek Budapest, melyet a közhumor a
galíciai zsidók találkozóhelyének nevez. Kávéházakban
vendéglőkben, mulatókban, az: utcán többet hallani a zsidó
zsargonnal nevezett rothadt német nyelvet, mint a magyar szót. A
kaftán oly megszokott viselet, mint vidéken a gatya, meg a
borjúszájú ing. Így nyilvánul Budapesten a zsidók elnyomatása.
Hogy
hatalmasodtak el ennyire a zsidók?
A
múlt század 80-as éveiben kezdték meg a zsidók a fővárosban
való szervezkedést. A Terézvárosban Radocza neve körül, az
Erzsébetvárosban Ehrlich G. Gusztáv, a Józsefvárosban Hűvös és
Rémi személye körül. Radocza sikereit megirigyelte Vázsonyi,
felvette vele a harcot és pedig fényes sikerrel, mert a zsidókkal
elárasztott Terézvárost sikerült megnyernie. A Lipótvárost
Sándor Pál személye körül csoportosuló zsidó merkantilisták
sajátították ki. Óbudát dr. Stern József ügyvéd hódította
meg. Így jutott Budapest zsidókézre.
A
zsidók elhatalmasodásával párhuzamosan rohadtak közállapotaink.
A rothadási processzus a vidékre is kiterjedt. A fővárosi
zsidóság tőkéjével és sajtójával a törvényhozásban és a
központi végrehajtó hatalomban rohamosan hódított teret. Így
lett egy kettőre a zsidóság a főváros és ezzel az egész ország
diktátora, melyet Lueger, aki nem magyarfaló, hanem zsidófaló
volt, érdeme szerint gyűlölettel nevezett következetesen
Judapestnek, mintegy előre látván azt a pusztítást, melyet két
évtized múlva a zsidók bolsevista cégér alatt hazánkban véghez
vittek.
Magyarország
lakosságának alig 4.5%-át tevő zsidóságnak ügyesen kellett
lavíroznia, hogy hegemóniáját megtarthassa. Lavírozása abban
állt, hogy a társadalmi osztályokat egymásra uszította, úgy,
hogy ezek egymást kötötték le és őrölték meg. Az ellentétes
érdekű és harcoló osztályok vezéreivé a zsidók tolták fel
magukat tőkéjükkel s sajtójukkal. Ha a taktika úgy kívánta,
díszkeresztényeket toltak előtérbe.
Így
például a nemzeti munkapárt korifeusai zsidó töltések és
függelékeik voltak. A mandátumok tulajdonosai jórészben szintén
zsidók. A miniszterek között néhány kikeresztelkedett zsidó
díszeleg (Hazai, Szterényi, Teleszky, Harkányi). A közhivatalokat,
különösen a háború alatt zsidókkal árasztják el.
Ugyanekkor
az ellenzéki pártok is zsidókézben vannak. A leghangosabb
függetlenségiek zsidók. A Károlyi pártnak, melynek hazánk
tönkrejutását köszönheti, az egész ellenzéki sajtó verte a
nagydobot, amely persze — zsidó. A főkolompos orgánum a Világ
című szabadkőmíves zsidó lap. A 67-es és 48-as magyarság így
viaskodott egymással zsidó vezetés alatt.
A
nagytőkések sajtója tiszta zsidó. Vele szemben áll az egyedüli
szocialista orgánum, a Népszava. És íme, ez is zsidó, ámbár a
munkások legnagyobb része keresztény. A Népszava vezető írói
és a szociáldemokrata párt vezetői zsiddók, akik produktív
munkások sohasem voltak. A zsidó vezérlet alatt álló keresztény
munkások tehát a zsidó vezetés alatt álló kapitalizmussal vígan
verekedtek, míg a zsidó vezetők a háttérben a hatalom
gyönyöreiben együttérzéssel paroláztak egymással A zsidó
plutokrácia szimpátiája a Karlsteinban dőzsölő népbiztosok
iránt ez okból érthető. A zsidóság más irányban is
összeveszejti az ország népét, hogy mint kárörvendő harmadik a
hatalom felszínén maradjon. A szabadkőmíves páholyok
segítségével és sajtójával folyton uszít a főurak, főpapok
és a katholikus egyház ellen. A főurakra és főpapokra azért
uszítja a népet, hogy földbirtokaikat lekötöttségükből
fölszabadítsa, mert a zsidó úgyis tudja, hogy ami a népé, az
utóbb a zsidóé. A vallástalanság terjesztésével az egyházakat
gyengíti, remélvén, hogy a szekularizáció így könnyebben
sikerül. A protestánsokat papjaiknak a szabadkőmíves páholyokba
való csalogatásával uszították a katholikusok ellen. Így
játszotta ki a zsidó a keresztény magyart a keresztény magyar
ellen.
Mikor
a zsidók így az egész keresztény magyarságot összeveszejtették,
ők maradtak egyedül a hatalom porondján. Vázsonyi Vilmos Budapest
diktátora, akkora hatalomra tett szert, hogy nemzetünk óriásával,
Tisza Istvánnal állt ki párviadalra. A hatalom teljét élvező
zsidóság Vázsonyit e küzdelemben eredményesen támogatta. A
pyrrhusi győzelem bekövetkezett. Magyarország Tisza István
gróffal az októberi forradalomban megbukott, Vázsonyi azonban
megszökött.
A
bolsevizmusban letört zsidóság sehogy sem tud megbékülni azzal a
gondolattal, hogy Magyarországon nekik befellegzett. Ravaszságával,
becstelenségével, pénzével kétségbeesett erőlködéseket fejt
ki, hogy a liberalizmus, a demokrácia és az entente cégére alatt
mindenható hatalmát visszaszerezze. Régi taktikájával, fent
ismertetett eszközeivel dolgozik. Az ország népét, mely 95.5%
erejéig keresztény, azért, mert a letűnt zsidó kurzus helyébe
keresztény kurzust követel, a külföld előtt legképtelenebb,
koholt rágalmakkal gyalázza, ami itthon persze olaj a tűzre. A
zsidóság tüntető módon kereste a bennünket megszálló románok
barátságát. Parancsnokaik megnyerésének a keresztény sajtónak
lépten nyomon gáncsot vetett. A zsidóasszonyok tüntető módon
keresték a púderes román tisztek bizalmas barátságát, akikkel
vígan panamáztak. Volt egy pesti zsidó orgánum, mely a románokkal
való perszonál uniót lanszírozta, persze nem ingyen, nem érdek
nélkül. Amikor a kirabolt kereszténység vérben forgó szemekkel
nézte az itt ténfergő és dőzsölő román katonákat és
sóhajtozva leste kitakarodásuk napját, a zsidóság az egyik román
kommünike szerint kérve kérte a románokat, hogy az ország
nyugalma, érdekében (!) a megszállást tartsák továbbra fenn.
A
zsidók a megszállás fenntartásával időt akartak nyerni, hogy a
keresztény tábor megbontásával a zsidók hegemóniáját
fenntartsák. Csináltak mindenféle liberális, demokrata és egyéb
haladó hólyagpártokat, melyek zsidó pénzen és zsidó sajtón
nagyra fújtak, s melyeknek agitátorai Budapest határain túli
területre lépni nem mernek. A különféle elnevezésű
kormányellenes pártok vezetői valóságban kivétel nélkül
zsidók, akik a díszkeresztényeket drága árfolyamon veszik.
Mit
szólnak ahhoz, hogy még Vázsonyi Vilmos is felcsapott keresztény
népvezérnek? Az októberi forradalom (helyesebben saját
szökésének) évfordulóján tartott beszédében villogó gatyát,
borjúszájú inget, pörge kalapot, sarkantyús csízmát húzott,
fokost fogott, magát a „keresztény nép vezérévé” avatta,
hogy azt „úri izgatók” ellen harcba vezesse. Ez a kijelentése
vérlázító zsidó szemtelenség és pökhendiség. A fővárosi
zsidó tőkések cézárja és patrónusa, hogy hatalmát
megtarthassa, zsidó vallású Dózsa György-i állásra pályázik.
A
keresztényfaló mozgalomban legerősebben a gyalázatos bolsevista
uralom folytán agyontépázott, lerongyolódott szociáldemokrata
párt csatázik. A kommunisták ugyanis akik a levitézlett
bolsevizmus alatt eldorádójukat élték, a szociáldemokrácia
köntösébe bújtak vissza. Vezéreik zsidók, akik kézzel lábbal
dolgoznak, hogy a lefogott és bűnös kommunisták szabadlábra
helyeztessenek. Előtérbe nemzsidókat, díszkeresztényeket tolnak.
Kóristákul a Friedrich-ellenes pártembereket használják. A
szociáldemokrata párt úgy viselkedik, mintha a szociális eszméket
magának kisajátította volna és elfelejti, hogy az ő szociális
programja szerint: „A szociális termelésből fakad a —
zsírtalan tökfőzelék, a szovjetgerstli, a rothadt káposzta a
rabló népbiztos had, a román invázió és Magyarország teljes
lezüllése”. E kommunista jókért áldozták fel a hazátlan
zsidó bitangok hazánkat. A Vázsonyi vezetése alatt álló
zsidópropaganda ezt a talmi szociáldemokráciát akarja a szintén
szociális, de hazafias alapon szervezkedő keresztény demokrácia
ellen felhasználni, amely a munkás jólétet nem akarja többé a
zsírtalan tökfőzelékben, szovjetgerstliben, rablógyilkos
népbiztosokban, munkanélküli jövedelmet élvező proletárokban,
csavargó vörös katonákban és ellenségei inváziójában
megvalósulni látni.
Magyarország
munkásainak észre kell térni és be kell látni, hogy az ő sorsuk
a haza sorsával van összekötve, s hogy szociális törekvéseik
megvalósulása nem attól a párttól függ, mely zsidóvezetés
alatt hazánkat, s vele a munkásosztályt tönkre tette. Be kell
látnia, hogy a zsidó szocialisták által vezetett párt a zsidó
vezérek vak hatalmi eszköze volt, mellyel a munkásosztály
érdekeit, hazánk iparát megsemmisítették. A munkásosztálynak a
hazafiatlan Conti-utcai zsidó üzlettől magát emancipálva,
zsidóvezér mentesen újjá kell szerveznie, hacsak hazánkkal
együtt a pusztulás örvényében nem akar megsemmisülni.
Mit
akarnak a keresztények?
Igenis!
Mi antiszemiták vagyunk! Nem pogromozunk, de utolsó csepp vérig
küzdünk a destrukció ellen, melynek a hazafiatlan zsidóság
zászlóvivője és terjesztője. Hogy ezt a szerepet a zsidóság
vállalta, arról mi, keresztények, nem tehetünk. Vessen magára. A
kereszténységnek a társadalmi és politikai hegemóniát vissza
kell hódítani. Aki ebben bennünket meggátol, az a mi ellenségünk
és a hazáé. Ezeréves hazánk létét és jólétét csakis
hazafias és keresztény nemzet tudja biztosítani.
Megvalósítjuk
a keresztény demokráciát, melyet szociális támogatással talpra
állítunk. A demokrácia elveihez hűen autonóm fejlődési jogot
biztosítunk minden nemzetiségnek, mely szent István jogara alatt
keresi boldogulását. Letörjük a kapitalizmus kinövéseit,
melyekkel hazánk dolgozó osztályait kiuzsorázta. Letörjük az
egész vonalon a zsidóság korrupt halalmát, mert ez örökös
gáncs volna nemzeti renaissanceunkban. Zsidó ne legyen
közhivatalnok, zsidó nem vállalhat közmegbízást, zsidó ne
kaphasson italmérési, trafik és egyéb hasonló jogosítványokat.
A közigazgatást modern alapokra kell fektetni s szociális
tartalommal kibélelni. A vesztegetést drákói szigorral kell
büntetni. Gazdasági életünket, megfelelő tőrvényekkel és
intézményekkel olyképp kell megreformálni, hogy hazánk dolgozó
népét az uzsora ellen megvédhessük. Nem szabad a merkantilista
zsidók jajgatásának bedőlni.
A
földbirtok fogalmát korlátozni kell. Biztosítékokat követelünk,
hogy hazánk földje, hazánk faji tulajdonában, hazafias kezekben
maradjon. De arról is kell intézményesen gondoskodnunk, hogy a
zsidó árendás minőségben, különösen a főurakhoz és
főpapokhoz — vissza ne csempészhesse magát. Legfőképpen pedig
erős nemzeti hadsereget kell teremtenünk, mely a jognak és rendnek
az alapja, az ezeréves keresztény Magyarország fönnmaradásának
biztosítéka. E nélkül elvész a haza, elpusztul a nemzet!
A
zsidók minden néven nevezendő hatalmát össze kell törnünk.
Hazánk túlnyomó keresztény többsége az állami hatalomtól mást
nem kér, minthogy a leírt program szerint önrendelkezési jogának
érvényt szerezhessen. Ha e törekvésünk megvalósul, az a sok
százezer magyar, aki az Óceánon túl az óhazába visszasóvárog,
a Kárpátok övezte területen boldogabb hazát talál mint amilyent
a világháborúban elesett bajtársaink itthagytak.
Éljen
a keresztény Magyarország!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése