Világterrorviláguralom
Marschalkó
Lajos: Világterrorviláguralom
andrelowoa
Történelmi
tanulmány
Magyar
Rezervátum 1997 (teljes írás)
A
hamu tüzesedni kezd az elfojtott parázsban, a vulkán kráteréből
kitörni készül a lávazuhatag, amely egykor elpusztította
Pompejit és Herculanumot, Sodomát, Gomorhát.
A
földkerekségnek van egy központi problémája, amelyről nem mer
beszélni senki. A keresztény világnak van egy tabuja, amely
érinthetetlen.
Van
“szent-tehén komplexum”, amelyhez éppúgy nem szabad
hozzányúlni, mint India szent majmaihoz. Mindezt úgy hívják,
zsidó kérdés.
Aki
ma ezt említi, azt elsősorban bolondnak tekintik, a pszyhiáter
terrorizmus és sarlatánizmus, vagy az úgynevezett
“igazságszolgáltatás” hatáskörébe utalják. A fehér ember
és az egész kultúr-világ ennek a világterrorizmusnak igájába
nyög, csak éppen nem akarja tudomásul venni, hogy milyen sorsot
szántak neki.
Mint
előző oldalainkon már megírtuk: Hitler, Rosenberg téves úton
keresték a zsidó probléma nyitját, mikor faji alapra helyezték
át a kérdést és Mózes, Ezdrás, Nehémiás isteni
kiválasztottságról szóló elméletével szembe állították az
árja-germán kiválasztottsági dogmát. Negatív és – mint az
eredmény mutatta – háborúvesztő, terméketlen,
negatív-judaizmus volt ez.
De
barna ingben, horogkeresztes karszalaggal is ugyanazt hirdette, mit
Mózes, Ezdrás és Nehémiás 5000 évvel megelőzőleg faji,
nacionalista és nemzetek feletti alapon, mint a zsidó nép számára
kiadott különleges isteni parancsolatot.
A
zsidó-kérdés kulcsa nem a faji, hanem a hatalmi alap. Milyen
méretű e világban egy 13-16 milliós nép politikai, gazdasági,
szellemi hatalma és milyen alapon jöhetett ez létre?
Ostobaság
azt hinni és hirdetni, hogy a zsidó alacsonyabb rendű faj, mint a
germán, kelta, vagy magyar, indus, turáni. Ellenkezőleg! A zsidó,
a maga nézőpontja szerint magas intelligenciájú fajta, amely ma
már semmi esetre sem azonosítható az egykönyvű Talmud-zsidóval,
a koszos kis galiciánerrel.
A
keresztény emberiség, sőt a zsidóság legnagyobb liberálisai és
szabadsághősei azonban világosan látták, hogy a Tan, a Talmud
és a Thóra a világtörténelem legnacionalistább, legsovénebb,
leghatalomratörőbb népét, a legkülönlegesebb népi képletet
nevelték ki a zsidóból. Népet, amely csak akkor tud létezni és
élni, ha kezében tart minden kulcspozíciót, minden hatalmat és
léte, megmaradása érdekében minden népet terrorizálni tud.
Talán
nem érdektelen, hogy Herzl Tivadar a cionizmus apostola a
földkerekség legintelligensebb zsidóságából származott: a
budapestiből. De ugyancsak Magyarországon született egy másik,
meghallgatatlan zsidó próféta is, akinek nevét talán nagyon
kevesen ismerik, Herzl Tivadar tanainak száz százalékos
ellentéte, dr. Fejér Lajos.
Dr.
Fejér Lajos vérrel, szívvel, lélekkel zsidó volt. Azonban mikor
már Magyarország határain is tombolt a hitlerizmus, úgy, mint a
nagy zsidó próféták, akik hiába akarták népüket megváltani
és megmenteni a Jehova, vagy Hitler bosszúja elöl, hatalmas
könyvet írt, amely talán egyetlen tökéletes felismerése a
zsidó-kérdésnek. Miután magyar nyelven jelent meg és Európában
már a második világháború előszelei fújtak, dr. Fejér Lajos
könyve idegen nyelveken nem jutott el a politikusok, az
államférfiak asztalára és természetesen meghallgatatlanul
maradt még a magyarországi zsidóság legmagasabb,
legintellektuálisabb köreiben is.
Dr.
Fejér Lajos, az európai zsidóság tragédiája közeledtén,
valami kísérteties felismerésre bukkant, amely nem volt tetszetős
sem az asszimilánsoknak, sem a cionistáknak és mégkevésbé
hitleristáknak. Ez a felismerés annyiból állott, hogy a hitleri
és rosenbergi nacionálszocializmus és a mózesi, vagy talmudi
cionista zsidó nácizmus között nincs semmiféle különbség.
Adolf Hitler a fajvédo törvények tekintetében szerény epigonja
volt Mózesnek, a zsidó Führernek. A hitlerizmus nem volt más,
mint negatív júdaizmus. A marxizmus és a kapitalizmus pedig
ugyanígy egymás édestestvérei.
A
marxizmus – írja a nagy zsidó tudós és publicista –
tökéletes parafrázisa a zsidó messianisztikus hitnek. Szellemi
vigasztalás, amelyet a gazdasági és politikai elnyomatásban lévő
munkásosztály részére rajzolt meg Marx, a tan apostola.
S
folytatja tovább: “Minden zsidó eszmével foglalkozó cikk, akár
pap, akár profán zsidó írja, par excellence, politikai cikk. A
zsidó eszme nem vallási eszme, hanem a nemzeti, állami
törvényközösség eszméje. A zsidóság az egész világot
átfogó irredenta mozgalom, amelynek szellemi forrása a zsidó
vallás, hivatásos agitátorai a Papok és médiuma a zsidó népi
anyag.
Juda
Halevi szerint a népek sorában az isteni kiválasztottság folytán
olyan elsőbbséget élvez, amelyet meg nem oszthat és nem is oszt
meg más népekkel. Ez a felfogás jelentené – érvényesülésében
a népek faji alapon nyugvó hierarchiáját, amelynek élén a
zsidóság állam, o képezné a népek arisztokráciáját. Az így
kialakuló világban olyan kasztrendszer fejlődne ki (de nem
hivatási, hanem faji alapon), ahol az emberek közt a fokozati
rendszer, mint az indusoknál, a nagy tömegnek lealjasításához
vezet: ahol már nem is jön emberszámba és az állat rendfokára
alásüllyedt pária”.
“Iróniája
a sorsnak, amely a népek és fajok történetét igazgatja, hogy a
hitlerizmusban olyan faji politika nyer kíméletlen alkalmazást,
amely árjafaj elnevezés alatt a német fajra ugyanazt a
kiválasztottsági teóriát érvényesíti, – de egyedül és
kizárólag a zsidósággal szemben! – amit a zsidó vallás
alkalmazna a zsidó faj javára, ha fejlődésének irányában
uralomhoz jutott volna. És alkalmazná a világ összes fajtáival
szemben!”
És
olvasván egy zsidó próféta, az eichmanni KZ-ben elpusztult nagy
magyarországi zsidó bölcselő sorait[1], úgy érezzük, hogy
ismét a Mene Tekelt írják a Fehér Ház és a Kreml falára.
Egyetlen faj arisztokratizmusa, vagy plutokráciája fenyegeti az
egész földkerekséget. Egyetlen faj kiválasztottjai ülnek a New
York Times, a Time a német 4 milliós Bild-Zeitung asztalainál, a
televíziók, rádiók szerkesztői szobáiban. Akarunk-e hát a
“népek arisztokráciájának” nyomorult elnyomottjai lenni?
Akarjuk-e amit egy becsületes magyar zsidó, dr. Fejér Lajos
jósolt meg, hogy az állat foka alá süllyedt pária legyünk?
A
zsidóság mindenkor is a terrorizmus népe volt. Josephus Flavius,
a szintén nagy és kiváló zsidó történelemtudós “A zsidó
háborúról” szóló könyvét kell elolvasnunk ahhoz, hogy
meglássuk: a bolsevizmus nem marxi és lenini találmány. Az
ó-korban is volt, a mainál sokkal rosszabb bolsevizmus – annyi
csekélyke különbséggel -, hogy a GPU- és Cseka-módszereket
akkor még nem idegen népek, hanem saját fajtájuk, saját népük
vezetői ellen folytatták a mai “humanisták”.
Josephus
Flavius zsidó volt. Százezres galilei hadsereget vezetett két
római cézár – Titus és Vespasianus vasfegyelmű légiói
ellen. Megverték, legyőzték. Ez még mit sem változtatott zsidó
hazafiságán.
Flavius
József, akkor kezdett lélekben is a rómaiak oldalára állani,
mikor látta, hogy a Templomot, amelynek nagyságáról, szépségéről
senki se adott nálánál szebb és jobb leírást, hirtelen
megszállja a csőcselék, a zsidó mob és Jeruzsálem fölött
úrrá lesz egy olyan terrorista, – ma úgy mondanánk –
bolsevista uralom, amelynél szebbet, véresebbet, kegyetlenebbet
nem álmodhatott se Lenin, se Sztálin, se Derzsinszkij.
A
Titus és Vespasianus légiói által már-már megközelített
Jeruzsálem belállapotairól, az ókori bolsevizmusról így ad
hírt az 1900 év előtti hírnök:
“A
zélóták és idumeusok (két zsidó néptörzs) a köznépet, mint
valami tisztátalan állatok csordáját úton, útfélen
mészárolták. Az összefogdosott előkelő embereket (nobiles) és
a fiatalságot megkötözve börtönbe csukták, arra számítva,
hogy kivégeztetésük halogatásával többeket párthívükül
megnyerhetnek…”
Mik
ezek, ha nem a szovjet-orosz bolsevizmus, az ÁVH, Cseka, GPU 1900
év előtti módszerei?
Mert
Josephus Flavius folytatja:
“Kivégeztetésük
előtt a legkegyetlenebb megkorbácsolást kellett elszenvedniök;
testük borítva volt sebeiktől, a veréstől és kínzástól, és
amikor már nem volt hely a testükön a kínzásokra, csak akkor
érdemesítették őket – a kardra… A népet pedig olyan
félelem, rettegés szállotta meg, hogy nyilvánosan megsiratni,
avagy eltemetni senki se merte a maga halottját.
Tizenkétezer
nemes ember pusztult el így”.
A
zélóták gyilkolási dühe – írja Flavius – főként bátor
és jeles férfiak ellen irányult, azt tartva, hogyha ezeket
irigységből kipusztítják, ezzel az erényektől való félelemtől
is megszabadulnak. Kivégezték tehát, sok mással együtt, Goriont
egy származásra, mint tekintélyre kiváló, a népuralomért
lelkesülő szellemdús férfit, akinél egyetlen zsidó sem
szerette jobban – a szabadságot!”
A
bolsevizmus lefelé szintező jellegzetessége ott lángolt már a
római légiók által ostromolt Jeruzsálemben is. “A nagy
bűntényekre és a kisebb vétségekre pedig egy és ugyanazon
büntetés volt: tudniillik a – halál, s ez elől csakis az
menekült, aki alacsony származás, vagy szegénységre nézve, a
lehető legsilányabb ember volt”.
Egyenesen
rémítő, ahogy Josephus Flavius leírja a zsidó terroristák
hatalmába tartott Jeruzsálem akkori állapotait: A zsidó
terroristák “ahol a házat bezárva látták, ez gyanújel volt
előttük arra nézve, hogy ott a bennlakók valamit esznek; nyomban
bedöntve hát az ajtókat, és a félig összerágott ételt az
emberek torkából húzták ki, evégből össze-vissza fojtogatva
őket. Öreg embereket, akik nem engedték a maguk falatját,
megdögönyözték; nőket, akik markukban valamit rejtegettek,
megtépázták. Nem volt könyörület sem az ősz fej, sem a
csecsemőkor iránt, hanem a valamit rágcsáló gyereket földhöz
vagdalták… A tekintélyesebb és gazdag embereket maguk a
zsarnokok elé kísérték s egyrészüket aztán hamis vád
alapján, állítólagos gonosz tervek miatt végezték ki, másik
részüket azért, mert a várost elárulni akarták a rómaiaknak”.
(Szovjet kirakat-perek!)
Vajon
nem-e a Szovjetunió és a keleti államok bolsevizmusáról írta
Josephus Flavius?:
“Az
uralom fölött egymással mindkét részről villongásban voltak,
a gazságokban azonban egyetértettek… Nem bírom egyenkint
felsorolni gáztetteiket, s ezért röviden csak annyit mondok, hogy
véleményem szerint, soha egy más város sem szenvedett annyi
mindenfélét és emberemlékezet óta nemzet, nem volt még
féktelenebb a gonoszlelkűségben”. Nem egy útszéli
antiszemitának, vagy “elvadult náci gyilkosnak”, hanem a
galilei hadak “héber főparancsnokának” félelmetes ítélete
ez saját nemzete fölött. Szinte a hátunk borzong tőle, hogy
idézzük Josephus Flavius könyvének egyik fejezetét, “arról
az asszonyról, aki éhségében megsütötte a fiát”.
A
héber hadvezér, későbbi történetíró állításait azonban
1900 éven át tényekként fogadta el a világ és a tárgyilagos
történetírás. Ezek szerint bizonyos Mária nevű asszony, akinek
vagyona legnagyobb részét elrabolták a zsarnokok, legyilkolta és
megsütötte saját fiát. “Te nyomorult kis gyermek, mondá –
írja Josephus Flavius, – kinek tartogassalak én háború, éhség,
lázadás közepette? Ha a rómaiak között fogsz is élni,
rabszolgaság lesz az osztályrészed; az éhség pedig előbb
utolért, mint a rabszolgaság, ezeknél még a lázadók, még
rettenetesebbek. Légy tehát az én eledelem, légy a lázadóknak
a bosszuló szelleme és légy az emberi életnek egy meséje, ami
még csak egyedül hiányzik a zsidók szerencsétlenségéből.
Ezeket
mondva megölte a fiát és miután megsütötte, a felét megette…
Ennek
a szerencsétlen esetnek híre pedig hamar eljutott a rómaiakhoz
is; ezek közül némelyek nem hitték el, mások sajnálkozásuknak
adtak kifejezést, sokan meg most még jobban meggyűlölték ezt a
nemzetet. A cézár pedig azért Isten elott beszámolt magáról;
mert o a zsidóknak békét ajánlott fel s kijelentette nekik, hogy
mindazok, amiket csak elkövettek, feledve lesznek”.
A
türelmes rómaiak számára is betelt végre a mérték. A cézár
rohamra vezényelte légióit, mikor a Templomot a felkelő
bolsevisták felgyújtották és Flavius szerint 1 600 000 zsidó
pusztult el a rómaiak ellen vívott háború idején. Titus cézár
azonban tiszta lelkiismerettel mondhatta:
“Ahányszor
csak győztem, mindig békére szólítottalak fel benneteket,
mintha csak én lettem volna a legyőzött fél. Amidon a templomhoz
értem el, szántszándékkal figyelmen kívül hagytam a hadijogból
kifolyó jogaimat és kértelek benneteket, legyetek kímélettel a
magatok szentélyei iránt s óvjátok meg a Templomot. Ti
visszautasítottátok minden ajánlataimat és a templomot saját
kezeitekkel gyújtottátok fel” – fejezi be Flavius, aki ezután
már csak a cézár római diadalmenetéről ír.
A
divus caesar, aki helyreállította a római birodalom békéjét,
nem sejthette, hogy amikor szétűzi és elhurcolja a zsidókat,
1900 évre terjedő szerencsétlenséget szabadít a világra. Mert,
csak oktalan “antiszemita” mondhatja, hogy a zsidóság
okvetlenül a békétlenség, a héber Flavius szerint “féktelen
gonoszlelkűség” népe.
Azonban,
senki nem tagadhatja, hogy minden nép sorsát, jellemét,
magatartását, az új és újabb nemzedékek gondolkodásmódját a
tradíció, a nevelés határozzák meg. Mikor Titus cézár
szétuzte a zsidókat, akkor a terror és a terrorizmus népét
szabadította a világra.
A
tegnapi és a mai zsidók sem tagadhatják: e népet, nem a fajiság,
nem a vérség nevelték azzá, amivé lett, hanem a Tan, amely ott
van a szentkönyvekben lefektetve. Ott volt már akkor is, amidon
Titus légiói Jeruzsálem falai alatt állottak. Ott volt korábban
is és a lerombolt Templomban olvasták tudós papok és főpapok
“Isten igéjét”, amely soha nem is volt más, mint a zsidóság
állami törvénye, amely a zsidót azonosította Istennel. S ez a
Tan, akárhogy is nézzük és a kereszténység egyik része hiába
vallja magáénak az Ó-szövetség (Tóra) tanait, a minden népek
elleni nacionalizmus, a népgyilkosság és népirtás vallása!!!
Humanitásról,
filantropiáról szóló üres szavak helyett elő kell venni az
Ó-szövetséget, a Tórát, a Talmudot, Sulhán Árukot, amelyek
mind a nemzsidó népek megvetését, a nemzsidó ember szabad
kirablását hirdetik.
A
nagy magyar, katolikus hebreológus, aki tökéletesen tudott
héberül, Huber Lipót kalocsai kanonok, minden úgynevezett
antiszemitizmus nélkül, a héber betűk fotokópiájával
bizonyítja ezt a zsidó terrorizmust. Idézi az Albó, Széfker
ikkarim 1861 Lemberg-i kiadását, amely szerint teste, lelke a
bálványozónak (a nem zsidóknak) szabad, mennyivel inkább
vagyona (pénze), mert helyes megölni a bálványozót. “Öljétek
meg azt, akinek nincs vallása (a vallástalant)”. Így
figyelmeztet a Tóra a bálványozókra, nemzsidókra. És Mózes, a
nagy Führer, kiadja a Jehovától közvetlenül kapott parancsot:
“Egyáltalán senkit se hagyj életben”. (Ó-szövetség, Mózes,
V. 20. 16.)
Senki
sem tagadhatja, hogy a zsidóság híven megtartotta a nemzeti és
vallási parancsokat.
Huston
Stewart Chamberlain, “A XIX. évszázad alapjai” (Die Grundlagen
des neunzehnten Jahrhunderts) alapvető művében olvassuk, hogy a
szétűzetés után a zsidók Ciprus-szigetén olyan terrorista
lázadást rendeztek, az akkor már hanyatló római birodalom
ellen, hogy annak 400 000 nem-zsidó, földközi-tengeri ember esett
áldozatául. Említettük azt is, hogy a régi, klasszikus Rómában
Ciceró, a nagy történetíró, római szenátor és a római
hatalom egyik legkiemelkedőbb szellemisége, a bíróság előtt
csak halkan sugdosva mert a bírákhoz szólni, mert – mint
mondotta – a zsidók anyagilag tönkreteszik, ha őszintén
beszél.
Miután
a Kr. u. második évszázadban Ciprus-szigetén többségben voltak
és ott meg akartak alapítani egy új zsidó nemzeti államot
egyetlen napon legyilkoltak a sziget lakosságából 220 000-et és
egyedül Cyrene városában 240 000 nem-zsidót pusztítottak el.
(Momsen: Römische Geschichte V. 543. oldal.)
A
terror és népgyilkosság népe Titus cézár jeruzsálemi győzelme
után szétáradt a világ minden részébe. A zsidóság egy
jelentős része a mai Spanyolországban kötött ki. A nyugati gót
királyok – miért, miért nem? – minden kedvezménnyel
elárasztották a zsidó bevándorlókat. A hála az volt, hogy –
Chamberlain szerint – a spanyolok ellen tisztán üzleti érdekből
a nyugati gót királyság, a befogadó állam ellen, szövetségesül
hívták a mórokat.
A
kalifák segítségével aztán, mint a feltétlen zsidóbarát
Heman “Die Weltstellung der Juden” (1882. 24. old.) írja, –
összpontosítottak a maguk kezében minden anyagi és szellemi
hatalmat. A mór állam elpusztult, ami azonban a zsidóknak mindegy
volt. Az időközben felépült spanyol államban ugyanúgy kezükbe
vettek minden hatalmat, pénzt, gazdagságot.
“Az
ország gazdagsága teljesen az o kezeikben volt: a földbirtok az
uzsorások tevékenysége és a spanyol nemesség eladósodása
következtében mindinkább az o birtokukba került. Az
államtitkároktól a pénzügyminiszterig minden hivatal, minden
adó- és pénzügy a zsidók hatalma alatt állott. Egész Aragónia
tulajdonképpen zsidó zálogban volt. Hatalmukat főként
kiváltságok megszerzésére használták fel. Például adósság
követelése esetén egyetlen zsidó esküje a kereszténnyel,
arabbal szemben, elég volt a bizonyításra, míg a keresztény
esküje a zsidóval szemben, egyáltalán nem volt érvényes.
Hatalmukkal oly mértékben visszaéltek, hogy végül is a nép
felkelt ellenük”. (Antiszemitizmus? – A szerző.)
Ugyanilyen
hatalomátvételre készültek azonban Nagy Károly németrómai
birodalmában, amely kegyesen befogadta őket. Nagy Károly az
adóbehajtást, az államigazgatást csaknem átruházta a zsidókra.
Mint adóbérlők és az állami hivatalok vezetői ezek hamarosan a
különféle kiváltságokat szerezték meg a maguk számára. A
zsidó bűnözot mérsékeltebb büntetésre ítélték, mint a
keresztényt, a vásár-napokat, szombatról vasárnapra helyezték
át.
Nagy
Károly, aki a keresztény középkor legnagyobb politikai lángesze
volt, rendelkezett bizonyos célirányos gyengeséggel.
“Engedményeket tett az ügyes zsidó csalásnak és a zsidóság
diplomáciájának”. (Maurice Pinay: Verschwörung gegen die
Kirche”. 463. oldal.)
“Ezekben
az időkben – írja Graetz, a zsidóság neves történetírója –
a zsidók voltak a világkereskedelem főképviselői”.
Az
ugyancsak zsidó Kastein megállapítja, hogy a zsidó kereskedelem
már az évezredfordulón Franciaországtól Indiáig és Kínáig
terjed és a zsidó hitközségek az egész világon úgy működtek,
mint kereskedelmi ügynökségek. A zsidó Schedechias volt a
császár bizalmi orvosa és a zsidók az o segítségével jutottak
be az udvarhoz.
“A
zsidó taktika – írja Maurice Pinay – az volt, hogy hűen
szolgálni a császárt, hogy ekként a keresztény államban minden
hatalmat a maguk számára hódítsanak. Nagy Károly halála után
fia Ludvig került a trónra, aki még jobban áldozatául esett a
zsidó hatalmi törekvéseknek”.
“Ha
új, tetterős keresztény vezetők nem harcoltak volna a zsidó
bestia ellen, a római-germán szent birodalom már 11 évszázadnak
előtte a zsidó imperializmus áldozatává vált volna”.
(Maurice Pinay: Verschwörung gegen die Kirche 467. oldal.)
Ezt
megelőzőleg azonban az egész világkereszténységet fenyegette
az arianizmus, amelynek vezetője a Líbiában született zsidó
Arius volt, aki a keresztény szentháromság tanával a régi zsidó
dogmát, az egyetlen zsidó istenség, a Jehova-tanát igyekezett a
keresztény egyházakba becsempészni, ötödik hadoszlopa útján.
Hány és hány keresztény esett áldozatául e terrorisztikusan
terjesztett tannak. Hány és hány nem-zsidó lett áldozatává a
Julianus apostata által kötött ál-keresztény és zsidó
szövetségnek, amelynek során a császár megígérte a zsidóknak,
hogy saját költségén építteti újra Jeruzsálemet és a
Templomot?
“A
Julián császár kedvezéreitol elkapatott zsidók, a keresztények
iránti fanatikus gyűlöletükben Palesztina és Szíria különböző
városaiban vakmerően elpusztították a keresztény bazilikákat.
Példájukat követték az egyiptomi zsidók is” – írja
Abrosius. (A. d. Theodosium ep 29. 18.)
Amidon
N. Konstantin utóda Konstancius császár az áriánusokhoz
pártolt, Egyiptomban a pogányok és a zsidók karddal, botokkal
rohanták meg a (keresztény) népet a templomokban. Szerzeteseket
lábbal tiportak és így öltek meg. (Athanasius Encycl. ad episc.
nr. 3. Közölve, Huber Lipót által.)
Alexandriában
– a legnagyobb zsidó diaspórában – 418-ban felgyújtották a
keresztények Szt. Alexander templomát; s mikor a keresztények
ennek megmentésére siettek, borzalmas vérfürdőt rendeztek a
keresztények között.
Amikor
Phokas kelet-római császár uralma alatt a perzsa király rátámadt
a kelet-római birodalomra, a kereszténység ellenségeivel
rokonszenvező szíriai zsidók a szíriai Antiokiában “a város
keresztény lakosságának nagyrészét leöldösték és óriási
máglyán elégették”. (Nicephorus. Historia Eccles. XVIII. Cap.
– Huber Lipót.)
Kr.
u. 614-ben a perzsák elfoglalták Jeruzsálemet és ott rengeteg
keresztény foglyot ejtettek. “A zsidók pedig sáskaseregként
özönlöttek a perzsák táborába, és tőlük – kiki tehetsége
szerint potom áron mintegy 90 000 keresztény foglyot vásároltak
meg, akiket aztán kisebb-nagyobb csoportokban kegyetlenül
lemészároltak”.
A
római birodalmon kívül például Perzsiában szintén hatalmas
méretekben folyt a zsidóterror. Kr. u. 343-ban Sapur perzsa király
uralkodásának 35 éve alatt 16 000 keresztény szenvedett
vértanúságot. Csak egyetlen napon 129 apácát végeztek ki a
zsidók. (“Az akkor teljesen zsidó uralom alatt állott
Perzsiában, Sapur zsidói száz püspököt és más egyháziakat
végeztettek ki”.) (Huber Lipót: Zsidóság és kereszténység
63. old.)
Arábiában
a Kr. u. 522-ben hatalomra jutott zsidó király, kegyetlen üldözést
kezdett a keresztények ellen. Negraán városában a zsidó király
4000 keresztényt ölt meg.
“A
vérengző zsarnok Hakim (Hakem egyiptomi kalifa 996-1021) a zsidók
biztatására (a mai Spanyolországban) több ezer keresztény
templomot pusztított el és a keresztények százezreit
mészároltatta le. (Huber Lipót: Zsidóság és kereszténység
71. old.)
A
terror népe mindig is értett hozzá, hogy mohamedán, vagy
keresztény királyokat, államhatalmakat mint használjon fel,
meghódított népek elnyomására.
Kastiliában
1350-ben, mint 15 éves gyermek került a trónra “Kegyetlen
Péter”, aki a kastiai zsidóvezért Samuel Ha-Levi Abulafia-t
nevezte ki előbb pénzügyminiszterré, majd az ország első
miniszterévé. “Sajnos a történelem bizonyítja, írja Maurice
Pinay, – ha a zsidók valamely keresztény, vagy nem-keresztény
országban a hatalmat kezükbe veszik, akkor a gyilkosságnak és
terrornak olyan hulláma indul meg, amelybett patakokban folyik a
keresztény és pogány vér”. A fiatal királyt zsidó
miniszterek és asztrológusok (a mai pszychiáterek megfeleloi!)
vették körül s mikor a nemesség és a király rokonsága
fellázadt a korlátlan zsidó terror ellen “Péter úgy érkezett
Kastiliába, mint egy vérszomjas, éhes farkas a juhnyájba. És
előtte haladt a rémület, oldalán a Halál és nyomán folytak a
vérpatakok”.
A
zsidók Kastiliában elérték “hatalmuk csúcspontját”. A pápa
kiátkozta Pétert és Kastilia keresztény alattvalóit feloldozta
minden, az államnak tett eskü alatti kötelezettségeik alól.
Addig azonban, amíg erre az intézkedésre sor került, ezrek és
tízezrek estek áldozatául a “keresztény” uralkodó lobogói
alatt folytatott zsidó terrornak.
Ma
már tulajdonképpen felesleges beszélni arról a zsidó terrorról,
amely elborította Spanyolországot. A spanyol államot és népet a
végleges leigázás veszélye fenyegette. Zsidók voltak a
földbirtokosok, a király miniszterei, a püspökök. Kialakult az
ál-kereszténnyé vált zsidók arculata, a marannóké, akik
kifelé ugyan keresztények voltak, de befelé a zsidó vallási
szokásaikat, szertartásaikat követték s csupán egyetlen céljuk
volt: meghódítani a keresztény spanyol államot. Spanyolországban
már a nép, sőt az arisztokrácia felkelése fenyegette, mikor
Torquemada, az inkvizíció vezetője azt ajánlotta a királynak és
királynőnek, hogy szólítsa fel a zsidókat: vagy térjenek
keresztény hitre, vagy hagyják el az országot.
Az
1492. március 31-én kelt királyi parancs a spanyol és a
világtörténelemben kiemelkedő fordulópont. A terror népét
kötelezték, hogy négy hónapon belül vagy elhagyja az országot,
vagy keresztény hitre tér. Mikor a kiutasítási rendelet
megjelent, Abarbanel a király zsidó kincstartója a legelőkelőbb
marannókkal megjelent a palotában, hogy 300 000 arany, abban az
időben jelenlegi dollár milliárdokat jelentő összeg
felajánlásával, a rendelet visszavonására bírja. Minderről
tudomást szerzett Torquemada foinkvizítor, aki kezében
feszülettel megjelent az Alhambrában, s így szólt az ingatag
királyi párhoz: “Iskarióti Judás 30 ezüst pénzért árulta
el ezt; felségtek 300 000 aranyért akarják elárulni” – és
elhagyta a termet. Erre az uralkodó pár állhatatos maradt.
1492.
augusztus 2.-án 30 000 zsidó család, kb. 150 000 zsidó; mások
szerint 350.000, a király hajóin elhagyta Spanyolországot. Sokan
Navarrába, Olaszországba, a mai Hollandiába, Törökországba, a
Földközi-tenger kikötőibe vándoroltak és lassan felszivárogtak
egészen Budáig.
Portugáliában
4 év múlva, 1496-ban Manuel király szintén elűzte a terror
népét. A “népek arisztokráciája faji alapon” azonban ment
és vándorolt tovább, szerte a világon. Jeruzsálem? Egyiptom,
Perzsia, Róma, Spanyolország, Portugália, Oroszország? Mindenütt
ott maradt nyomukban az országpusztulás. Ott maradtak a kifosztott
népek nyomorban. S ott maradt az, amit a magyarországi származású
zsidó próféta, dr. Fejér Lajos, a művelt, okos és éppezért
az eichmanni KZ-ben elpusztult, modern zsidó látott meg: “A
zsidó faj vonása ma is, hogy véleményét, sőt világnézetét,
ráerőszakolja (helyesen mondva: ráterrorizálja) a világra”.
A
kultúra nem egy nép, vagy egy faj monopóliuma. A keresztény
népek egyike sem tekintheti magát a többivel szemben
“kiválasztottnak”, vagy hivatottabbnak a kultúra ápolásában.
Csak éppen a zsidó faj, amely a keresztény népek kultúrájának
ápolásában részt nem vett és több, mint kétezer évet
kizárólag vallástudományának fejlesztésében töltött –
Talmudját és kabaláját művelte – őrizett meg olyan faji
önhittséget, amely az egyes zsidóban állandóan ébren tartja
azt a faji suggestiót, hogy o is a többi népeknél különb
szellemi képességek birtokában van” – írja Fejér Lajos
(Zsidóság: 315. oldal).
“A
népek faji alapon nyugvó arisztokráciája” akkor érte el a
világtörténelem során soha nem élvezett hatalmát, mikor a
hitleri birodalmat amerikai, angol, orosz fegyverek legyőzték.
Az
új, a “demokratikus” Nyugat-Németország az amerikai
átnevelők, zsidó terroristák, OSS és CIA-zsidók uralma alatt
elvesztette minden képességét az önállóságra. Ha a
világtörténelem során van nemzeti szerencsétlenség, az a német
tragédia. E népnek eltörték a gerincét: nürnbergi-perrel,
hazugsággal, terrorral, hamis igazságszolgáltatással,
Morgenthautervel, licenzírozott újságok félrevezetésével,
minden erkölcs, vallás, nemzeti érzés gyalázatos
destrukciójával.
Nyugat-Németországban
csak 30 000 zsidó él, de épp itt bizonyosul be, hogy a “népek
arisztokráciájának”, legyen az csak harmincezer fonyi, nagyobb
hatalma lehet, mint magának az ötvenkét milliós nemzetnek és
kormányának.
A
zsidó hatalomnak Nyugat-Németország fölött tényleges alapja:
1. a nagy Adenauer tévedése, amely abból indult ki, hogy az
Izraelnek nyújtott, egyszer, s mindenkorra szóló 3 és
félmilliárd DM-es “jóvátétellel” megnyerheti a
világ-zsidóság szimpátiáját és Amerika, valamint a
világ-zsidóságától hátbiztosítást kaphat, a bolsevista
veszedelemmel szemben. (Élete utolsó időszakában mondta, a Der
Spiegel című nagy magazinnak adott intervjújában: “Vigyázzunk!
A világ-zsidóságnak nagy hatalma van!”
Mintha
csak Ciceró mondotta volna a legfelsőbb római törvényszék
előtt.) 2. Az adenaueri megalkuvásnak következménye nem az volt,
amit a bölcs kancellár várt; a demokratikus Németország
becsületének, világtekintélyének helyreállítása, hanem a
Nyugat-Németország ellen megindított és a végtelenségig
fokozott zsidó gyűlölet-propaganda Tel-Avivtól New Yorkig és
végestelen végig, a földkerekségen. Az Izrael javára megkötött
3 és félmilliárd márkás “jóvátétellel” Adenauernak nem
sikerült nemzetét kiszabadítani a zsidó terrorizmus nyomása
alól. Ellenkezőleg! Jöttek az újabb és újabb cionista
követelések, zsarolások! Mikor Eichmann Adolfot közönséges
emberrablás és a világ “humanista” közvéleményének
hallgatása mellett elrabolták Buenos Airesbol, J. C. Burg, a
mélységesen kiábrándult és okos zsidó író a “Zsidóság
sorsa hóhérok és csalók között” című könyve szerint,
Adenauer New Yorkban “véletlenül” találkozott az éppen ott
tartózkodó Ben Gurionnal, akinek 500 millió DM-rol szóló
csekket adott át, azzal a kéréssel, hogy az Izraeli bíróság
előtt ne azonosítsák a mai nyugatnémet államot a hitleri
Harmadik Birodalommal. Ben Gurion “a nagy barát” zsebre tette a
csekket, ami azonban nem akadályozta a világ-zsidóságot abban,
hogy ne folytassa a Nyugat-Németország elleni megvadult
gyűlöletpropagandát.
Az
eredmény szörnyű és világ-veszélyes, mert a terror előbb-utóbb
csődbe kergeti a nyugatnémet államot. Jönni fog a
munkanélküliség és annak segítségével a szovjet-bolsevista
hatalom özönlik be majd a Rajnáig és a francia, olasz
kommunisták millióinak segítségével, egészen a spanyol
határig.
A
megfélemlített és a demokratikus rendért minden zsarolással
kétségbeesett versenyt futó Nyugat-Németország eddig 35
milliárd DM-et fizetett ki a zsidók “egyéni kártalanítására”.
A Wiedergutmachung összege el fogja érni az ötven, esetleg
százmilliárd DM-et is. Ha ehhez hozzávesszük, hogy szerte a
világon egész ügyvédkolchozok alakultak hamis tanúk
verbuválására, a kártalanítások hamis eskü alatti
nyilatkozatokkal való igazolására, ha tudjuk, hogy a német
Wiedergutmachung hivatalok számtalan tisztviselőjét kellett
megvesztegetettség miatt elítélni és ha ehhez hozzávesszük,
hogy a többiek – épp ezért? – állandó megfélemlítettségben
élnek, akkor nyugodtan elmondhatjuk, hogy Nyugat-Németország ma a
kétmilliós Izrael gyarmata lett.
Európa
területén különféle terrorista-szervezetek épülnek fel. Ilyen
például a ludwigsburgi “náci bűnöket üldöző hatóság”,
amely egy vörös múltú zsidó, Bauer legfőbb államügyész
hatalma alatt áll. Ilyen a Wiesenthal Simeon által vezetett bécsi
zsidó dokumentációs központ, amely szoros együttműködésben
van a ludwigsburgi, de egyben a moszkvai szovjet-hatóságokkal.
Ezek
működésének “fényében” lehet meglátni, hogy a fehér
emberiség a német nemzeti szocialista hatalom legyőzése után a
világterrorizmus uralma alá jutott. Közel negyedszázaddal a
“náci bűnök” elkövetése után a ludwigsburgi nyugatnémet
államügyészség, szoros egyetértésben az izraeli
titkosszolgálattal, náci “háborús bűnöst” keres. Óriási
költségekkel nyomoznak Martin Borman, Mengele, az auschwitzi orvos
felkutatására.
Auschwitzi
kirakat-perek folynak, amelyek során a földkerekség legtöbb
államából hatalmas költségekkel hajtják fel a tanúkat,
akiknek legnagyobb része – dr. Latenser védoügyvéd szerint, –
hamis tanú. A nyilvánvaló hamis tanút nem esketi meg a bíróság,
nehogy egy zsidónak baja essék. A hamis tanú mehet és futhat,
miután a német munkás adójából felvette a 9000 márkás
tanúdíjat. És a hamis tanúk miatt hányan, de hányan választják
az ártatlanul elítélt kisnácik közül a börtönben az önkéntes
halált, mint az egyetlen kivezető utat a XX.-ik század igazi
győztesei és igazi bűnöseinek terrorja elől való menekvést.
Ennek
a Szovjetnél is rosszabb, hangtalanul gyilkoló terrorizmusnak
legkiválóbb fegyvere, az amerikai zsidók által felépített
nyugatnémet “demokratikus” sajtó, amelynek megteremtésére a
megszállás idején az amerikai-angol zsidó sajtótisztek, a Hans
Habek, a Henry Ormondok, a gyűlölet tűzköréből máig sem
szabadult emigránsok adták a lizenceket és a sok milliós
alaptőkét. A “demokratikus” Nyugat-Németország sajtó cárja
ma Axel Springer, aki négymilliós Bild-Zeitungjával, a
monopolizált sajtókonszernjével a közönyös német munkástömeg
közvélemény-csináló atyaistene.
A
német intelligenciának szánt, kétségtelenül magas nívójú
Der Spiegelt, a nyugatnémet sajtódestrukció magazinját Rudolf
Augstein szerkeszti, aki halovány náci múltja ellenére Challoner
angol sajtó-őrnagy és két zsidó emigráns kezéből kapta a
megbízatást a német lélek, a német ifjúság
“felvilágisítására” mivel szerencsésebb a helyzet a többi
jelentős nyugatnémet lapoknál, ahol a múltjukat titkoló
karrierista egykori náci újságírók versengenek zsidó
kollégáikkal a nemzeti és szellemi, immár az erkölcsi értékek
rombolásában, hajdani bajtársaik kegyetlen üldözésében.
Azonban akármilyen mértékben süllyednek erkölcsileg a
zsidó-világterror szolgálatában, akármilyen lelkesen szolgálják
is ki a cionizmust és akármilyen hévvel magyarázzák, hogy a
német újra-egyesítés érdekében meg kell alkudni a
világ-zsidóság hatalmával, a világszerte folyó Németország
elleni külföldi, gyűlölet-hadjárat nem enyhül egy
árnyalatnyival sem.
Nem
is fog enyhülni soha, mert itt nemcsak a Thóra és Talmudból
ismert ötezer éves bosszú folyik, hanem ennél is sokkal több.
Mert minden eichmanni emberrablás, auschwitzi, treblinkai és
sobibori kirakat-per mögött ott áll az igazi nagy cél és az
ó-szövetségi ígéret beváltása utáni világhajsza: adjatok és
fizessetek még több Wiedergutmachungot!
A
sokak által megcsodált Nyugat-Németország és a neo-demokrácia
a satellit-szellem, a régi Landsknecht-mentalitás Amerikánál is
tipikusabb megtestesítője. Ha újabb és újabb jóvátételek
kizsarolása céljából a zsidók merényletet akarnak elkövetni
Ben Gurion nagy barátja, Konrad Adenauer ellen, ha aljas
rágalmakkal, a zsidó-gyilkosság gyanújával “kilövik” a
kormányból prof. Oberlündert, a menekültek nagy, szudéta-német
patrónusát, ha moszkvai, budapesti, prágai segítséggel és egy
Wiesenthal-szeru galiciáner be akarja bizonyítani, hogy Lübke
nyugatnémet köztársasági elnök “koncentrációs lágereket
épített” a hitleri idők alatt; akkor o ellene indul meg hajsza,
nemcsak a kommunista államokban, hanem a moszkvai és –
természetesen – new yorki lapokban.
A
világterror irányítói már beleszólnak abba is, hogy ki legyen
a német kancellár, mint ez George Kiesinger megválasztása után
történt, aki “náci múltja” miatt elsőszámú megzsarolható
alanya lett a cionista-kommunista világterrornak. A
világterroristák ma már ott tartanak, hogy elo akarják írni az
ötvenkét milliós német népnek, ki legyen a következő
köztársasági elnök. A new yorki “Aufbau” című német
nyelvű cionista újság már odáig megy a terrorizmusban, hogy
egyenesen Hamburg zsidó főpolgármesterét, dr. Herbert Weichmannt
ajánlja, sot követeli Nyugat-Németország jövendő köztársasági
elnökének, mert ezzel a választással “a német nép
bebizonyítaná, hogy úrrá lett a hitleri múlt fölött”.
Különös
német végzet, hogy ezt a népet azért gyűlölték Nyugaton, mert
Goetheket, Beethoveneket, Clausewitz-méretű nagy katonákat adott
a világnak, ma pedig azért vetik meg, – mint ezt több angol,
francia, szovjet-orosz, sőt kínai politikus megállapítja, mert
saját fészkébe piszkít, önmagát gyalázza, kisebbíti, a zsidó
világterror hatása alatt. És a világzsidóság kajánul nevet a
német politikusok, államügyészek, bíróságok megdöbbentő
szolgalelkűségén, mellyel meghajlik a “népek arisztokráciája
előtt” és szüntelenül, csak az Ó-szövetségi parancstól
reszket: “Mert a nép és az ország, amely néked nem szolgáland
elvész és a népek mindenestül elpusztulnak. És szopod a népek
tejét és királyok emlőjét szopod!” – jósolta a már
idézett Ézsaiás.
Nyugat-Németország
leigázása, erkölcsi és politikai felbomlasztása nem német és
legkevésbé nemzetiszocialista, hanem európai és világ-tragédia,
a XX. század legsötétebb fejezete, mert az 1945. május 9.-én
támasztott erkölcsi, politikai űrön keresztül mint a tüzes
láva-folyam árad be a bosszú, a terror, a szovjetbefolyás.
A
zsidó világhatalom, amelynek – nagyobbrészt hamis eskü alatti
nyilatkozatokra és hamis izraeli, lengyelországi tanúk
vallomására 35 milliárd márkát fizettek ki a nyugatnémetek –
olyan terrort gyakorol, amelyhez hasonló nincs se Vörös Kínában,
se a Szovjetunióban. S ez a terror – a világhódítók hideg
terrorja rosszabb, mint a gépfegyveres, vagy a hajdani
tungid-terror. Az csak a testet tudja megölni. Ez azonban a lelket,
az erkölcsi magatartás tisztességét öli ki Goethe, Schiller,
Beethoven, Nietsche, a feltalálók, orvostudósok egykori nagy
nemzetéből.
Adenauertol
kezdve, Ludwig Erhardt és Kiesinger kancellárokig a nyugatnémet
nép mindig úgy szerette magát a világ elott csillogtatni, mint a
nagy német nép egyedüli és kizárólagossági joggal felruházott
képviseletét, arról azonban kevesen tudtak, hogy a német
Bundestag, a bonni parlament, a szövetségi német kormány, a
szövetségi államok kormányai, az igazságszolgáltatás szervei,
a rendőri hatóságok legtöbbje az izraeli és new yorki
parancskiadási központ alantas végrehajtó hatóságaivá váltak.
A
világ-zsidóság ma már úgyszólván minden német ügybe beleüti
az orrát és terrorisztikusan parancsolni akar a 18 milliós
világkisebbség nevében az 52 milliós népnek. Nahum Goldmann, a
World Jewis Congress legfobb terroristája “radikális
változásokat” követel a nyugatnémet iskolák demokratikus
tantervében, a világzsidóság javára. Ugyancsak a World Jewish
Congress az egész világon hecceket rendez Nyugat-Németország
ellen, mert a hesseni Landtagba bevonult néhány National
Demokratische Partei által választott képviselő. Beleszólnak
abba, hogy ki kaphatja meg a Deutsche Stiftung nagydíját. S ha
véletlenül egy olyan nagy szellemi ember kapja meg, mint Armin
Mohler, a konzervatív, elfogultságoktól mentes német író,
akkor rögtön rásütik a bélyeget, hogy “antiszemita”.
Az
újságok, az idegen talpnyalásra berendezett államügyészek és
politikailag megfélemlített bírák, ülnek az államügyészi és
bírói magas pulpitusokon és ítélkeznek nem a németség, hanem
a világzsidóság nevében. Ma már nemcsak Shakespeare Velencei
kalmárját törölték a német színházak műsoráról, hanem már
ott tartanak, hogy ha egy bremeni kávés-cég osztogatja a kávét
hon szerető német vásárlóknak, akkor arra kényszerítik, hogy
a reklámot vonja vissza, mert abban egyetlen egyszer előfordul a
“zsidó” szó.
Ma
már a keresztény egyházak legkitűnőbbjei sem védettek a
sorozatos, és pimaszkodó zsidó támadástól. Köln érseke
Frings kardinális, csak annyit kérdezett egy hozzá belopakodott
Nussbaum nevu amerikai rabbinustól: Biztos-e Ön abban, hogy
hatmillió zsidó pusztult el a hitleri koncentrációs táborokban?”
Huszonnégy
óra múltán Frings kölni kardinális a zsidó világsajtónak
olyan pergotüzébe került, hogy kénytelen volt dementálni,
visszavonulni, magyarázkodni és végül is részt venni a
zsidó-keresztény testvériség hetén. Még ennél is
megdöbbentobb a világ-zsidóság akciója az oberammergaui
passió-játékok ellen. Az európai nagy pestis elmúlása után
fogadalmi ajándékként felajánlották az oberammergauiak, hogy 10
évenként eloadják a Krisztus szenvedéseirol szóló
passiójátékokat. Négyszáz éven keresztül játszották
egyszerű hegyi parasztok, falusi lányok, asszonyok a hét órás
eloadást betölto passiót. Pontosan úgy, ahogy az, az
Új-szövetségben írva van. Nem tettek hozzá egy szót sem és
nem vettek el egyet sem az apostolok megnyilatkozásaiból. Amikor
aztán a cionisták meghirdették a világbojkottot az oberammergaui
játékok ellen, a városi tanács felfogadta Hans Schwaighofer
rendezot, aki átírta a több száz éves szöveg egyes jeleneteit,
hogy abból kiküszöbölje “az antiszemita megjegyzéseket”.
Mert amit az Új-szövetség ír, ami kétezer éven át érvényes
volt a kereszténység számára, íme antiszemitizmus lett.
Schwaighofer a játékban szereplo zsidókat és keresztényeket
“allegorikus figurákkal” helyettesítette. Mi más ez, mint a
világuralom terrorja alatt.
Az
osi cél újra itt látható: dechristianizálni az egyházat,
úgymint az arianusok, a marannusok, vagy a szabadkomívesek
akarták. Összekavarni az eszméket, meghamisítani a Bibliát is,
hogy aztán a Vatikánban egy napon majd ne a Miatyánkot
imádkozzák, hanem a Kol-nidré imádkozása elott, mint a világ
minden zsinagógájában ma is, felhangozzék a Sátán egyházának
szörnyu átkozódása:
“Háborúval
sújtsa (Isten) a kutahait (a kereszténységet) és fejedelmét
(értsd Szamaélt az ördögök fejét, aki a rabbinizmus szerint
kormányozza a kereszténységet). Takarja (a kereszténységet)
felho hat hónapon át, hogy fekély csapásával kínoztassék.
Verje meg himlovel és büntesse haraggal és dühvel. Mert az
Örökkévalónak vérontása leszen (Boszrában=Rómában, a
kereszténység országaiban). Rendezd ezt (a vérontást)
Boszrában; buktasd meg a királyt (=a pápát) a Te dühödben és
akkor ébreszd majd üdvöd szeretteidnek (a zsidóknak). Te
örökkévaló nem fogod megtagadni irgalmasságodat.
(Huber
Lipót: Zsidóság és kereszténység 455. oldal.)
A
kereszténység kétezer éves történelmérol két nézet
uralkodik. Az egyik – amit egy nagy magyar szellemi ember, dr.
Vágó Pál hirdet, hogy a Thórában zseniálisan levezetett zsidó
világhódítás csakis a kereszténységet teperte le. Ennek pedig
történelmi oka, az a világosan bizonyítható tény lenne, hogy
Krisztus apostolai egyszeruen nem értették meg mesterüket.
Ezek
lelkében a mózési hit oly mély nyomokat hagyott, hogy az új
vallást el sem tudták képzelni a Thóra nélkül. Ez kiderül
azokból a vitákból, amelyek az Evangéliumnak “Az apostolok
cselekedetei” halálát követo 15.-ik évben tartott zsinatukon
még arról vitatkoztak, hogy szabad-e körülmetéletlen embert
megkeresztelni, ill. bevenni a keresztény közösségbe? Nem tudták
megérteni, hogy a Megváltó univerzális erkölcstana a zsidó
törzsi elzárkózó erkölcstannal összeegyeztethetetlen. Nem
értették meg, hogy Krisztus tanítása egyenesen a zsidó
istenkiválasztottság tana ellen irányult, amelynek megdöntése
logikusan a zsidó közösség felbomlásához vezetett volna. Ha az
apostolok következetesen ezen az úton maradnak és diadalra viszik
Krisztus antijudaista erkölcstanát, csakis ebben az esetben
teljesíthették volna azt a küldetést, amellyel a Megváltó
emlékének tartoztak, mert csakis ebben az esetben válthatta volna
meg Krisztus a világot a sátán zsinagógájától.
A
létet fenyegeto e végveszéllyel a synhedrion tisztában is volt,
amikor a fopap azzal az indoklással mondta ki a halálos ítéletet,
hogy jobb, ha egy ember hal meg, mintsem, hogy egy nép pusztuljon
el. Ezzel szemben az apostolok azzal, hogy az új vallás történelmi
alapjául megtartották a mózesi hitet – amelyet az o jogutóduk
a keresztény Egyház a Biblia ó-szövetségi részével együtt
szentté avatott – és egy önmagának ellentmondó ideológiával
szerencsétlenítették meg híveiket, nem adtak többet annál,
mint amit egy szakadár zsidó szekta adhatott; egy olyan
ideológiát, amely gyakorlati megvalósításában minden
tekintetben kedvezett a zsidó hatalmi törekvéseknek. A zsidók –
mert hiszen az apostolok, ha vérségileg nem is, de világnézetükben
ezek voltak – meghagyták izraeli használatra a harcos politikai
messiást, a keresztényeknek pedig egy jámbor Krisztust adtak, aki
azt tanítja, hogyha jobb képeden pofon ütnek, tartsd oda a balt
is, ha hétszer bocsátottál meg hiába, bocsáss meg
hetvenhétszer, ne törodj a földi javak gyujtésével – bízd
ezt a zsidókra – viseld türelemmel szolgaságodat, mert
mindezért a túlvilágon boségesen jutalmaztatol.
Amennyire
ez igaz, ugyanannyiban igaznak látszik a másik vélemény is,
amely szerint a keresztény egyház kétezer éve nem állott
másból, mint a zsidó beszivárgás és terrorizmus, antiszociális
gondolat elleni elkeseredett harcból. Ezt a harcot árulta el
XXIII. János és VI. Pál pápa, nem nagyon dicsoséges uralma
alatt, a Vatikán. A zsidó világterror behatolt az ökumenikus
világ-zsinatra és megvalósította az ariánusok és marannusok
nagy álmát: az antijudaista keresztény-szellem leigázását.
Hitlert
legyoztük! mondták a második világháború diadalmasai. – Most
következik Jézus Krisztus! És a vatikáni zsinat aláírta a
kereszténység halálos ítéletét. Legalizálta önmaga fölött
is, a zsidó világterrort!
(Hídfő
Könyvtár, 1967. november)
MAGYAR
REZERVÁTUM
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése