2019. február 11., hétfő

Csúfságok vízköpők






Csúfságok vízköpők




















Szevasztok na kivagyok ???


Görény vagyok a becsületrend tulajdonosa
a páholy kilövési parancsot adott !!!

Ildikó vagyok a cenzorok cenzora

Feri vagyok félig cigány félig magyar , de inkább kazár metszett farkú !!!



Kosi vagyok rá !!!
Moszkovita haleledel gyártó !!!!
A darálót nem merték kirakni a Duna partra , csak a ledaráltak cipőit !!!

Pintér vagyok a sátán szolgáló leánya a BT – m telerakta az alföldi akácosokat temetetlen halottakkal , a páholyom ezért vérbírónak jelölt ki a politikai maffia donja ként !!!!

Az erdők uraként Mengele kisöccse -ként szolgálunk , és védünk !!!
Ha ez nem elég a páholy rásegít !!!
Pusztuljon a magyar , hogy nőjön a profitom !!!

Átkozott légy éltedben . és holtodban !!!


boros vagyok a kis donpedró !!!


Flóri vagyok a cigány báró úgy lopok mint ahogy a hajnali pír meglátogat az ég alján !!





Lelkem sincs már az árnyékom is megfakult !!!


Hajdan én voltam a Selmeci Gabika !!!


A terror árnyéka csak a két jelképes szarvacska jelzi a zsidó terrort hazánkban , az elcsalt rendszerváltást az újabb ÁVH kazár kifosztásunkat , kik most a páholyok sötét zugában osztják az észt !!!!


A Flóri hamis hangszere , de már doktori szigorlatra vár !!!

a pogány Madonna !!

ÁVH – s harmónium !!!


Rákosi csengettyűje !!!



Kóka Jani Hárfája !!!


Pintér Orbán gyalúpada !!!


Bajnai halotti hárfája !!

Pege Aladár birtoka !!


Ez meg itt a Rogán düllői társasház !!!


Pintér elsősegély csomagja !!!


A Fóti bankrablás karkötői !!!

A becsempészett cionista neutron bomba rejtekhelye !!!


Farkas Flóri lakópark !!!


A kilakoltatott családok citi szálláshelye nyáron !!!


Ház szép kilátással a jövőbe !!


Lapát monostor Kakaga hágónál!!!

Rogán guruló dollárjai !!!


Csőlakók az ürge lyukban !!!
Szebb jövőről álmodnak !!













Őrült Hillary !!!
Gyermek hús fogyasztása után !!!

Madonna a fasz szopó bálvány !!!

Dali a sátánista kókler !!!


a sík torz betüremkedései !!!



Lesz ez még így sem !!!



A te síkod merre van !!!


Bölcsőd az majdan sírod is !!!


Sátánka Madonna !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése