Zsidó háborús és emberiségellenes bűnök a 20-ik században  
Tartalom: 
Zsidó bűntettek a Kommunizmus alatt.  
Zsidó bűntettek a német megszállás alatt.  
Zsidó bűntettek a II. Vh után. 
Zsidó bűntettek a Közelkeleten.  
Összefoglalás. 
1998 február 20-án. 
Anne McLellan asszonynak. 
Kanada Igazságügyminisztere 
Room 360, Justice Building 
239 Wellington Street 
Ottawa, Ontario 
K1A 0H8 
E-mail: mclela@parl.gc.ca 
Tisztelt McLellan Asszony, 
1998 Február 6-i levelemben kimutattam az aránytalanságot azok között  az emberek között, akik a II.vh. alatt súlyos háborús bűnöket követtek  el és azok között, akiket az Ön Igazságügyminisztériuma megvizsgált  további akció céljából. Abban a levélben a Japánban elkövetett háborús  bűnökre koncentráltam, és megígértem, hogy további példákkal fogok  szolgálni. 
Ebben a levélben ugyanazzal a témával foglalkozom - Hogy súlyos háborús  bűnöket nem ukránok követtek el, és az Ön által elrendelt bűnüldözés  ukránok ellen aránytalanságot mutat. Ebben a levélben zsidó háborús  bűnöket fogok leírni, amely különösen jelentős, mivel az Ön eljárásainak  fő hajtóerejét zsidó csoportok aktivitása adja. 
Tényeimet négy csoportba osztottam, zsidó háborús bűnök az emberiség  ellen (1) a kommunizmus alatt (2) a II. vh. alatti német megszállás  alatt (3) közvetlenül a II vh. után (4) a Közelkeleten. 
Mindenképp kérem Önt, vegye figyelembe, hogy minden tény mindig  megbízható forrásból származik, a legtöbbjük zsidó forrásokból. Ha Ön  alaposan megvizsgálja az alanti tényeket, arra kérem Önt, hogy  hasonlítsa össze a tények nagyságrendjét azon tények nagyságrendjével,  amelyekkel az Ön Igazságügyminisztériumának nácivadász osztálya Kanadai  ukrán egyéneket gyanúsít az ön mostani vádolási hulláma során. 
Az alanti tények felsorolása során abba a kellemetlen helyzetbe  kerültem, hogy a politikai inkorrektség birodalmába kerültem. Ezért  határoztam úgy, hogy a tényeket teljes részletességében fogom közölni.  Ha rövidebben mutattam volna be ezeket, az olvasó esetleg arra a  következtetésre juthatna, hogy mivel a tények olyan szűkösek, nem lehet  belőlük messzemenő következtetést levonni.Csak a tények részletes és  egyértelmű bemutatása lehet meggyőző.  
  
 1. Rész 
    Zsidó háborús bűnök és más bűnök az emberiség ellen a kommunizmus alatt.  
Az NKVD ukránokat mészárolt le a németek megjelenése előtt. A zsidó  bűnök a kommunizmus alatt terjedelmes témájából egyre szorítkozom: A  zsidók által dominált NKVD által rendezett gyilkolások, amelyek  elsősorban nemzsidókat, azon belül ukránokat érintettek 1941 nyarán,  Ukrajna német megszállása előtt.  
Az, hogy az NKVD ukránokat a németek megjelenése előtti lemészárolt,  széles körben ismert, sok forrás egységes leírásukban és különösen a  különítményekről (Einsatztruppen) szóló jelentésben, amelyet itt  idézünk:  
Míg a keletre felé való mozgás tartott, az NKVD tömeges  letartóztatásokat és kivégzéseket hajtott végre, főleg ukránokon --  különösen azokon, akik megpróbálák a kitelepítést kikerülni. A  börtönökben a legtöbb olyan elzártat, akiknek az ítélete hosszabb időre  szólt, mint 3 évre, egyszerűen lelőtték, a többieket kitelepítették, ha  ez lehetséges volt. Néhány városban az NKVD leégette a börtönöket, ha ez  lehetséges volt. (Volodymyr Kubijovyc, szerkesztő, Ukrajna. Rövid  enciklopédia, University of Toronto Press, Toronto, 1963, I kötet, 878  o., Vsevolod Holubnychy és H. M. írta ezt a részt.) 
A bolsevikok Nyugatukrajnában kb. 10 000 politikai rabot semmisítettek  meg az ellenségeskedések kirobbanása előtt és azután (tömeggyilkosságok  Lviv, Zolochiv, Rivne, Dubno, Lutsk, stb.. városokban történtek).  (Volodymyr Kubijovyc, szerkesztő, Ukrajna. Rövid enciklopédia,  University of Toronto Press, Toronto, 1963, I kötet, 886 o.) 
A németek előrenyomulása előtti menekülésük előtt a szovjet megszálló  hadsereg ukrán civilek ezreit ölte meg, föleg Lviv város  intelligenciáját. (Ukrajna enciklopédiája, 3. kötet, 222.o.) 
A szovjetek sietős visszavonulásának tragikus következményei voltak a  Nyugatukrajnában bebörtönzött politikai foglyok ezrei számára. Mivel nem  tudták őket időben kitelepíteni, az NKVD tömegesen mészárolta le őket  1941 június 22-29 között, függetlenül büntetésük okától. A legnagyobb  mértékű tömeggyilkosságok Lviv, Sambir és a galíciai Stanyslavivban  történtek, ahol kb. 10 000 rab halt meg, és Rivne és Lutskban  Volhyniában, ahol további 5000-t gyilkoltak meg. A tömegdeportációk, a  növekvő szovjet terror és ezek a gyilkosságok nagyban megnövelték a  nyugatukránok utálatát a szovjetek iránt. (Orest Subtelny, Ukraine:  Történelem, University of Toronto Press, Toronto Buffalo London, 1994,  461 o.)  
Röviddel a német haderő bevonulása után 2400 ukrán halottat mutattak,  akiket tarkólövéssel öltek meg Lviv (Lemberg) város börtönében a  szovjetek röviddel elvonulásuk előtt (Hans Frank, A bitófa árnyékában,  406. oldal).  
Lvovban 3 börtönben tartották a néhány ezer foglyot. Amikor a németek  június 29-én megérkeztek, a város bűzlött és a börtönöket szörnyülködő  rokonok állták körül. Hihetelen atrocitások történtek belül. A börtönök  vágóhidakhoz hasonlítottak. Az NKVD-nek egy hetébe került a borzalmas  feladat végrehajtása, mielőtt elmenekültek. (Gwyneth Hughes és Simon  Welfare, Vörös Birodalom: Az USSR tiltott története, 1990, 133.o.)  
Megtudtuk, hogy mielőtt az orosz csapatok kivonultak volna, Lemberg  (Lviv) polgárainak nagy hányadát, ukránokat és lengyeleket öltek meg  ebben és más börtönökben. Továbbá, sok német férfi és tiszt testét  találták meg, sokukat megcsonkítva. Lemberg lakossága keserűséget és  bosszúságot érzett a lakosság zsidó részével szemben. (Erwin Schulz,  1941 májusától szeptemberéig az 5. különítmény parancsnoka volt, amely a  C különítmény alá volt rendelve, John Mendelsohn, szerkesztő, A  holokauszt, kiválasztott iratok 18 kötetben, Garland, New York, 1982,  18. kötet, 18 o.) 
Másnap Dr. Rasch informált minket, hogy a Lembergben meggyilkoltak  száma 5000 körül volt. Kétséget kizárólag megállapították, hogy a  bebörtönzések és gyilkosságok zsidó funkcionáriusok vezetése alatt  történtek és Lemberg zsidó lakosságának részvételével. Ezért voltak  Lemberg lakosai a zsidók ellen hangolva. (Erwin Schulz, 1941 májusától  szeptemberéig az 5. különítmény parancsnoka volt, amely a C különítmény  alá volt rendelve, John Mendelsohn, szerkesztő, A holokauszt,  kiválasztott iratok 18 kötetben, Garland, New York, 1982, 18. kötet, 18  o.) 
A B különítmény vezetője jelentette, hogy ukrán lázadási kísérleteket  az NKVD véresen elfojtott 1941 június 25-én Lvivban. Kb. 3000 embert  lőtt le az NKVD. A börtönt fölgyújtották. Alig 20 %-a az ukrán  intelligenciának maradt életben. (Működési helyzetjelentés, USSR, No.  10, 1941 Julius 2., Yitzhak Arad, Shmuel Krakowski és Shmuel Spector, A  különítményekről szóló jelentés: A náci halálbrigádok zsidóellenes  propagandája 1941 július 1943 január között, Holokauszt könyvtár, New  York, 1989, 2. oldal).  
Hely: Lvov.  
Megbízható forrás szerint az oroszok kivonulásuk előtt 30 000 lakost  lelőttek. A GPU börtöneiben fölhalmozott és elégetett testek szörnyű  módon meg voltak csonkítva. A népesség izgalomban van: 1000 zsidót  tereltek össze erőszakkal. (Működési helyzetjelentés, USSR, No. 10, 1941  Julius 2., Yitzhak Arad, Shmuel Krakowski és Shmuel Spector, A  különítményekről szóló jelentés: A náci halálbrigádok zsidóellenes  propagandája 1941 július 1943 január között, Holokauszt könyvtár, New  York, 1989, 4. oldal).  
Hely: Zviahel (Novograd-Volynski) 
.. 
Mielőtt a bolsevikok elmenekültek volna, zsidókkal együtt megöltek  néhány ukránt, ezt a június 25-i ukrán felkeléssel indokolták, amely a  rabokat akarta kiszabadítani. 
Megbízható információk szerint kb. 20 000 ukrán tűnt el Lvovban, akiknek 80%-a az intelligenciához tartozott.  
Lvov börtönei zsúfolva voltak a meggyilkolt ukránok tetemeivel.Szerény  számítás szerint csak Lvovban 3 és 4 ezer közötti számú személyt öltek  meg vagy deportáltak.  
Dobromilban 82 halottat találtak, akik közül 4 zsidó volt. Az utóbbiak  bolsevik informátorok voltak, akiket azért öltek meg, mert a  gyilkosságokban cinkosok voltak. Dobromil mellett egy elhagyott sóbánya  aknája tele volt töltve halottakkal. Közvetlen szomszédságában egy 6*15  m-es méretű tömegsír található. A Dobromilban meggyilkoltak száma néhány  százra tehető. Samborban 1941 június 26-án a bolsevikok kb. 400 ukránt  lőttek le. További 120 embert gyilkoltak meg 1941 június 27-én. A többi  80 fogolynak sikerült lefegyverezni a szovjet őröket és elmenekültek.  ... 1939-ben már sok ukránt lelőttek és 1500 ukránt valamint 500  lengyelt keletre deportáltak.  
Oroszok és zsidók követték el ezeket a gyilkosságikat nagyon kegyetlen  módon. Bestiális csonkítások voltak napirenden. A nők mellét és a  férfiak nemiszervét gyakran levágták. Zsidók gyerekeket a falhoz  szögeztek és aztán meggyilkolták őket. A gyilkosságot tarkólövéssel  hajtották végre. Kézigránátokat is gyakran használtak ezeknek a  gyilkosságoknak az elkövetésére Dobromilban férfiak és nőket  kalapácsütésekkel öltek meg. A kalapácsokat azelőtt a vágóhídon  használták a jószág elkábítására. Sok esetben kegyetlenül megkínozták  áldozataikat: csontjaikat eltörték, stb.. Samborban bekötötték az  áldozatok száját, hogy a kínzás és gyilkosság elkövetésekor ne adjanak  ki hangot. A zsidók, néhány közülük hivatalos pozícióban, gazdasági  erejük mellett, mindig szolgálták a bolsevik rendőrséget, és ezeknek a  kegyetlenségeknek mindig partnerei voltak. Hét elfogott német pilótát is  meggyilkoltak. Hármukat az orosz katonai kórházban végezték ki  haslövéssel.  
Visszavonulásik előtt a bolsevikok a Lutski börtön 4000 lakójából  2800-at megöltek. 19 ukrán jelentése szerint, akik sebesülésekkel  túlélték a mészárlást, a zsidók meghatározó szerepet játszottak a  bebörtönzésekben és a kivégzésekben. A Zlochevi vizsgálatok  bebizonyították, hogy az oroszok visszavonulásuk előtt 700 ukránt zártak  be és gyilkoltak meg, és ebbe az egész helyi ukrán intelligencia  beleesett.  
(Működési helyzetjelentés, USSR, No. 24, 1941 Julius 16, Yitzhak Arad,  Shmuel Krakowski és Shmuel Spector, A különítményekről szóló jelentés: A  náci halálbrigádok zsidóellenes propagandája 1941 július 1943 január  között, Holokauszt könyvtár, New York, 1989, 29.33. oldal).  
Hely: Pleskau (Pskov)... 
A lakosság általában meg van arról győződve, hogy elsősorban a zsidókat  kellene felelősségre vonni az Ukrajnában elkövetett atrocitások miatt.  Ez amiatt van, mert az oroszok elvonulásuk előtt vagy deportálták az  ukrán intelligenciát, vagy kivégezték őket, azaz meggyilkolták őket,  feltételezhető, hogy az oroszok elvonulásáig Pleskauban 100 befolyásos  ukránt gyilkoltak meg. A testeket még nem találták meg, de a keresés már  megindult. 100-150 körüli számú ukránt gyilkoltak meg az oroszok  Kremenetsben. Ezeknek néhányát állítólag forró vizet tartalmazó üstökbe  dobták. Ezt abból következtették, hogy az exhumált testek némelyikéről  hiányzott a bőr... Dubno elhagyása előtt az oroszok, szokásuk szerint  tömeggyilkosságot követtek el.  
Tarnopolból való menekülésük előtt, úgy mint Lvovban és Dubnóban,  tomboltak. Kiásták 10 német katona holttestét. Majdnem mindegyiknek  dróttal volt a keze a hátán összekötve. A testeken rendkívül brutális  csonkítások voltak láthatók, úgy mint kinyomott szemek, levágott nyelvek  és végtagok. 
A meggyilkolt ukránok száma, akik között asszonyok és gyermekek is  voltak, 600-ra tehető. Az oroszok megkímélték a zsidókat és a  lengyeleket. A tarnopoli halottak száma az orosz megszállás után 2000-re  becsülhető. Az ukránok tervezett deportációja már 1939-ben elkezdődött.  Alig van Tarnopolban család, amelynek egy vagy több tagját nem  deportálták. .. A teljes ukrán intelligenciát megsemmisítették. A háború  kezdete óta az ukrán intelligencia 160 tagját gyilkolták meg vagy  deportálták. A város lakosai megfigyelték, hogy 1941 július 1-ének kora  reggelén egy kb. 1000 tagú civil csoportot hajtott a rendőrség és a  katonaság a városból kifelé.  
Úgy mint Lvovba, kínzókamrákat találtak az igazságügyminisztérium  börtöncellái mellett. Nyilvánvalóan itt forró és hideg fürdőket is  használtak kínzásra, mivel néhány holttest teljesen meztelen volt, bőrük  megégve és leválva sok helyen. Egy másik teremben egy vasrostélyt  találtak, amely kb. 1 méterrel volt a föld fölött és alatta hamut  találtak. Egy ukrán mérnök, aki szintén meg akartak ölni, és aki úgy  menekült meg, hogy egy halott áldozat vérét kente arcára, beszámolt  arról, hogy lányok és asszonyok sikoltozását is hallotta. (Működési  helyzetjelentés, USSR, No. 28, 1941 Julius 20, Yitzhak Arad, Shmuel  Krakowski és Shmuel Spector, A különítményekről szóló jelentés: A náci  halálbrigádok zsidóellenes propagandája 1941 július 1943 január között,  Holokauszt könyvtár, New York, 1989, 38-40. oldal).  
A zsidók ukránellenes bűneinek fölsorolásánál fontos két pont  aláhúzása: Először az, hogy ugyan a fenti idézetek sok részletet  elmondanak, a jelentés messze nem teljes. Hasonló jelentések kötetei  olvashatók hasonló eseményekről. Másodszor, a fenti idézetek olyan  eseményekről szólnak, amelyek néhány hét lefolyása alatt zajlottak le.  Hasonló zsidó háborús bűnök az emberiség és ukránok ellen történtek a  kommunista uralom alatt, évtizedek során, de ezek száma túl nagy ahhoz,  hogy itt fölsoroljuk őket. 
Az NKVD-t zsidók dominálták. 
Ki volt felelős ukránok 1941-es, a németek bevonulása előtti  lemészárlásáéert? Nyilvánvalóan az NKVD, és az NKVD-ről szóló fejezetek  gyakran megerősítik, hogy az NKVD-t zsidók dominálták. De pontos-e ez az  állítás, amely a szovjet titkosrendőrség aránytalanul magas zsidó  részvételéről szól? Olyan megállapítások, mint a következő, azt  sugallják, hogy ez valószínű: Yoram Sheftel, John Demjanjuk izraeli  védőügyvédje a következőt jelenti Szimferopol, Ukrajnai utazásáról, 1  KGB 1990-es főhadiszállásáról: 
A jobb falon egy emlékmű volt kb. 30 Szimferopoli KGB ember nevével,  akok a nagy honvédő háborúban estek al, ahogy a szovjetek a II. vh-t  nevezték. Megdöbbentem és haragudtam a nevek olvasásakor: az első  Polonski volt, az utolsó Levinstein, közöttük pedig olyanok mint  Zalmonowitz, Geller and Kagan - mind zsidók. A zsidó fiatalság legjobbja  Oroszországban, a cionizmus gerince, eladta magát és lelkét a vörös  ördögnek. (Yoram Sheftel, A Demjanjuk ügy: Egy látványos per  felemelkedése és lezuhanása, Victor Gollancz, London, 1994, 301 o.)  
Sheftel itt azt mondja, hogy a Szimferopoli KGB személyzetének 30 neve,  akik a háborúban meghaltak, mind zsidó név volt. Természetese Sheftel  30 emberből álló mintája nem jellemzi szükségszerűen az egész NKVD-t. De  az egész NKVD zsidó dominanciája nem ritka és kétséges feltevés, hanem  sok irányból fenntartott állítás. 
Zsidóként engem egy másik kérdés érdekel. Miért volt az NKVD-MVD  nyomozók között olyan sok zsidó - ezek között e legkegyetlenebbek? Nekem  ez egy fájó kérdés, de nem térhetek ki előle. (Yevgenia Albats, Állam  az államban: A KGB és szerepe Oroszországban, Past, Present and Future,  1994, 147 o.)  
Zsidók hemzsegtek a pártgépezet alsóbb fokozatain is - különösen a  Csekában, és követőiben, a GPUban, OGPUban és NKVDban... Nehéz a zsidók  túlsúlyát megindokolni a csekában. Lehet, hogy azért, mert a régi orosz  uralom alatt nem érezték jól magukat, az új államban a valódi hatalmat  maguknak akarták. (Leonard Shapiro, A zsidók szerepe az orosz forradalmi  mozgalomban, s szláv és keleteurópai szemle, 1961, 40, 165 o.)  
 
2. Rész 
    Zsidó háborús bűnök és más bűnök az emberiség ellen a német megszállás alatt.  
A médiák, és talán az Ön igazságügyi minisztériuma is sokat tesz azért,  hogy bemutassa, hogy számos ukrán együttműködött a megszálló  németekkel. Azonban a zsidóknak is megvoltak a kápóik (zsidó náci  rendőrség), a Judenrat-juk (zsidó szenátusuk a náci uralom alatt), zsidó  együttműködőik és informátoraik. A média sokat beszélt az ukrán  segédrendőrségről, amely a németeknek segített, de arról nem látszik  tudni, hogy a közvetlen halálos veszély miatt az együttműködésnek több  iránya is volt.  
A Jüdische Ordnungsdienstnek, amely gettók zsidó rendőrségének neve  volt, több ezer embere volt elkobzási tevékenységre. Csak a varsói  gettóban a zsidó rendőrség 2500 fő körül volt. Lódzban 1200 fő körül, A  Lvovi gettóban 500 ember. stb... (Raul Hilberg, Az európai zsidók  megsemmisítése, Quadrangle Books, Chicago, 1961, p. 310) 
Ilyen nagyszámú zsidó rendőrség mellett - ezrekről beszélünk - minden  olyan történethez, amely arról szól, hogy az ukrán segédrendőrség  letartóztat egy zsidót, nehéz lenne egy olyat találni, hogy a zsidó  rendőrség pontosan ugyanezt teszi? A játékban, amely arról szól, hogy  egy életet megmentünk egy kegyetlen úrnak szolgálva, nem tüntettek ki  egy pár zsidót? És az Ön igazságügyminisztériuma vajon egymás mellé  tette-e az ukrán és zsidó együttműködők listáját és megállapította, hogy  az ukránoké hosszabb vagy inkább korholható - vagy egyáltalán, van-e az  Ön igazságügyminisztériumának zsidó listája? 
De hogy kimutassuk, hogy a zsidók is szolgáltattak embereket a náci  rendőrség akciói számára, lehet, hogy elbagatellizálja az ügyet.  Valójában lehetséges annak a kimutatása, hogy minden esetben a  zsidóellenes akciók a zsidó kápók fennhatósága alatt történtek: 
A nácik sátáni terve biztosította, hogy minden zsidó személyes sorsa -  élete és halála- teljesen a zsidó szenátus [Judenrat] döntésétől  függött. A nácik időről időre elhatározták, hogy egy bizonyos számú  egyén a munkatáborokba utazik megsemmisítésre, de az egyéni kiválasztás  teljes egészében a zsidó szenátus kezében volt, az emberrablásokat és  bebörtönzéseket a zsidó rendőrség hajtotta végre (kápók). Ilyen agyafúrt  módon a zsidók rendkívül sikeresek voltak a tömeggyilkosságok  végrehajtásában és a gettó légkörének megmérgezésében az erkölcsi  degeneráció és korrupció útján. (Reb Moshe Shonfeld, A holokauszt  áldozatok vádja. Zsidó háborús bűnösök iratai és vallomásai, Neturei  Karta of U.S.A., Brooklyn, 1977, 119-120 oldal, kiemelés tőlünk)  
Dr. Israel Shahak a szerkesztőhöz intézett levelében aláhúzza, hogy  majdnem minden adminisztratív feladat, a nácik irányvonalának  kivitelezésére zsidó kezekben volt, a zsidó együttműködők mindenütt ott  voltak, és a zsidó együttműködők tették a zsidó holokasztot  kivitelezhetővé, és ők akadályozták meg a zsidó ellenállást is.  Különösen figyelemre méltó, hogy a varsói gettóban levő gyerekeknek azt  tanították, hogy jobban féljen a zsidó kollaboratőrtől, mint az  ukrántól:  
A holokauszt meghamisítása. 
Prof. Israel Shahak levele a szerkesztőhöz, publikált 1989 május 19-én  Kol Ha'ir, Jeruzsálemben. Online:  http://www.kaiwan.com/codoh/newsdesk/890519.HTML  
Nem értek egyet Haim Baram véleményével, hogy az izraeli oktatási  rendszer tanulóiba "holokauszt tudatot" nevelt . (Kol Ha'Ir 1989. május  12). Ez nem "holokauszt tudat", hanem inkább a holokauszt mítosza, vagy  inkább a holokauszt meghamisítása (olyan értelemben, hogy egy féligazság  rosszabb, mint egy hazugság.), amelyet beléjük neveltek. 
Mint olyan valaki, aki átélte a holokausztot, először Varsóban aztán  Bergen-Belsenben, rögtön tudok példát adni a mindennapi élet teljes  ignorálására a holokauszt alatt. A Varsói gettóban, az első masszív  megsemmisítési periódusban, (1943 júniusa és októbere között), szinte  nem is lehetett német katonákat látni. szinte minden adminisztratív  munkát és később a zsidók százezreinek transzportját halálukba a zsidó  kollaborátorok végezték. A varsói gettófelkelés kitörése előtt (amelynek  tervezése a zsidók többségének megsemmisítése után kezdődött), a zsidó  földalatti mozgalom minden zsidó kollaborátort megölt, akit csak tudott,  teljesen jogosan. Ha ezt nem tették volna, a felkelés sohasem  kezdődhetett volna el. A gettó lakosságának nagy része gyűlölte a  kollaboratőröket, sokkal inkább, mint a német nácikat. Minden zsidó  gyerek megtanulta, és ez sokuknak az életét mentette meg: 
"Ha belépsz egy négyzetbe, amelynek három kijárata van, az egyiket egy  német SS katona őrzi, a másodikat egy ukrán és a harmadikat egy zsidó  rendőr, próbálj meg először a németnél átmenni, utána talán az ukránnál,  de sohasem próbálkozz a zsidónál." 
Az egyik legfontosabb emlékem az, amikor a zsidó földalatti mozgalom  megölt egy megvetésre méltó kollaborátort, lakásom közelében 1943  februárjában, énekeltem és táncoltam a még vérző tetem mellett a többi  gyerekkel együtt. Még ma sem bánom ezt, éppen ellenkezőleg.  
Világos, hogy ilyen események nem voltak kizárólagosan zsidók, az egész  náci siker abban, hogy emberek milliói felett uralkodtak, a gonosz és  ördögi tervből származott, hogy kollaboratőrök hajtottak végre szinte  minden piszkos munkát nekik. De tud-e erről ma valaki? Ez és nem az,  amit ma tanítanak, volt a realitás. A Yad Vashem színházról (a  holokauszt múzeum helye -a szerkesztő) nem is szeretnék beszélni. Az és  annak a gonosz kihasználása, mint például délafrikai náci-kollaboratőrök  kitüntetése igazából minden szégyen szintje alatt van.  
Ezért, ha egy kicsit is tudnánk az igazságról a holokausztot illetően,  akkor megértenénk (függetlenül attól, hogy egyetértünk-e vele), hogy  miért semmisítik meg a palesztínek az ő kollaboratőreiket. Ez annak az  egyetlen módja, hogy harcoljanak a mi végtagtörő rendszerünk ellen. 
Szívélyes üdvözlettel:  
[Israel Shahak] 
Íme egy ilyen zsidó kollaborátor története:  
Moldetsky,a cionista munkáspárt vezetője, aki a bedzini szenátus  vezetője volt, az évek során sok ezer zsidót választott ki  kényszermunkára és megsemmisítésre, míg neki sikerült életben maradni. A  tömegdeportálásokra Moldetsky kiadott egy parancsot, amely teljesen  csaló és megtévesztő volt, amelyben ezt írta: "Zsidók, vegyétek föl  ünneplőtöket, és örömmel vonuljatok a gyülekezőhelyekre. Senki se  maradjon otthon." A zsidók ártatlanul engedelmeskedtek neki. Ennek  eredményeként nagy családok - az öregekkel együtt-, összesen 8000 ment  Auschwitzba. A nácik a csecsemőket zsákokba tették... 
A háború után Moldetsky cionista tevékenysége jóvoltából érthetően az  elsők egyike volt, aki bevándorolhatott Palesztínába. A zsidók  tízezreinek gyilkosaival való kollaborációja miatt a zsidó ágentúra  hivatalnokai nem találták úgy, hogy alkalmatlan lenne a beutazásra.  Eretz Yisroelbe ment, ahol a Bedzini zsidók bosszúja elérte egy hegyi  túra alkalmával. (Reb Moshe Shonfeld, A holokauszt áldozatok vádja.  Zsidó háborús bűnösök iratai és vallomásai, Neturei Karta of U.S.A.,  Brooklyn, 1977, 122.123 oldal) 
A média sokszor bemutatta a megszálló németeket üdvözlő ukránokat.  Például 1993 október 24-én Morley Safer ' A szabadság csúnya arca' c. 60  perces történetben azt állította, hogy: ' ugyanazon a tér [Lviv,  Ukrajna]-ban üdvözölte 50 éve Hitler csapatait felszabadítóként', mintha  ez egy ukrán tünet lenne a nácik iránti szeretetet mutatva. Safer úr  nem mondta meg, hogy azon a téren ukránok, lengyelek és zsidók  üdvözölték Hitler csapatait. Zsidók üdvözölték Hitler csapatait? Igen,  nézzük tovább: 
Az uralkodó meggyőződés az volt, hogy a rossz dolgok Oroszországból  jönnek és a jó dolgok Németországból. A zsidók történelmileg  Németországgal szimpatizáltak oroszországgal szemben, Nem Oroszország,  hanem Németország volt hagyományos útirányuk, ha menekültek. 1939  októbere és novembere között emiatt a meggyőződés miatt költöztek zsidók  ezrei az orosz megszállta Lengyelországból a német megszállta  Lengyelországba. Az áram akkor állt meg, amikor a németek lezárták a  határt. Hasonlóképpen egy évvel később amikor a szovjetek az újonnan  meghódított területeken tömeges deportációkat hajtottak végre, ez a  területen élő ukránoket, lengyeleket és zsidókat egyaránt  nyugtalanította. Majdnem mindenki várta a német csapatok bevonulását.  Amikor 1941 nyarán a hadsereg végre megérkezett, különösen az öreg  zsidók emlékeztek rá, hogy az első világháborúban a németek  felszabadítóként jöttek. Ezek a zsidók nem fogadták el, hogy a németek  most üldözőkként vagy gyilkosként jönnek. (Raul Hilberg, Az európai  zsidók megsemmisítése, Quadrangle Books, Chicago, 1961, 206 o.) 
Miután észrevesszük a szándékot, hogy az ukránokat támadják a németek  szíves fogadása miatt, a nem pártos megfigyelő észreveszi, hogy  mindenkit megrettentett kiszolgáltatása a kommunizmusnak, és hogy  Nyugat-Ukrajnában a háború első napjaiban senki sem tudta, hogy a  németek jót vagy rosszat hoznak, és mindenki remélte, hogy az új  irányítás könnyebbséget fog hozni.  
A média sokat lovagolt az ukránok kegyetlenségén a nácik szolgálatában,  néha azzal a felületes kommentárral, hogy az ukránok bizonyos  értelemben 'rosszabbak voltak mint a nácik'. Például Morley Safer, Simon  Wiesenthalhoz címezve a következőt mondta: 'Az a benyomásom, hogy az  ukránok akciói rosszabbak voltak, mint a németekéi.' Amit Safer úr nem  tűnik tudni az az, hogy egy pártatlan szemlélő a zsidók között  ugyanolyan kegyetlenséget vesz észre és ugyanolyan együttműködést lát: 
Kérdezzük meg a gettók és táborok túlélőit. Mind igazolják, hogy azok a  verések, amelyeket a zsidó 'aranyifjúságtól' kaptak, tele voltak  gúnnyal. Ezek nagyobb lelkesedéssel és kegyetlenséggel hajtották végre  feladataikat, mint azt a német parancsnokok kívánták. (Y. Efroiken, a  zsidók hősiessége és szent mivolta, Reb Moshe Shonfeld, A holokauszt  áldozatok vádja. Zsidó háborús bűnösök iratai és vallomásai, Neturei  Karta of U.S.A., Brooklyn, 1977, 21 oldal)  
Ő [K. Tzetnik] úgy festi le Eliezer Greenbaum képét, Yitzchak Greenbaum  fiáét, aki, hála taktikájának, hogy kémként és kegyetlenségek  véghezvivőjeként működött, amely még a németeket is mulattatta,  kinevezték a lakótömb parancsnokának. (Reb Moshe Shonfeld, A holokauszt  áldozatok vádja. Zsidó háborús bűnösök iratai és vallomásai, Neturei  Karta of U.S.A., Brooklyn, 1977, 21 oldal) 
Gyakorlatilag minden kápó tiszt egyetemet végzett volt, akik bestiaként  viselkedtek és időnként kegyetlenebbek voltak mint a nácik. (Reb Moshe  Shonfeld, A holokauszt áldozatok vádja. Zsidó háborús bűnösök iratai és  vallomásai, Neturei Karta of U.S.A., Brooklyn, 1977, 121 oldal)  
Az a kanadai igazságszolgáltatás érdeke, hogy üldözze az ukrán  kollaboratőröket míg védje a zsidó kollaboratőröket? Azért bocsát meg a  zsidó kollaboratőröknek, mert azok kényszer alatt szolgálták német  uraikat? Ha igen, akkor miért nem esnek az ukránok hasonló megértés alá?  Ők is hasonló kényszer alatt szolgáltak. A németek az ukrán népességgel  rendkívül szigorúan és kegyetlenül bántak. Még lényegesebb, az ukrán  táborőröket nagy részét szovjet hadifoglyokból toborozták, akik  semmiféle holokausztról nem tudtak és akik egyetlen választása az volt,  hogy a német hadifogolytáborokban elpusztulnak. Ha a németekkel való  együttműködést az önvédelem és a holokauszttól való menekülés  megbocsájtja, akkor ezeket az ukrán hadifoglyokat föl kell menteni,  mivel ők milliószámra pusztultak el a német hadifogolytáborokban:  
A győzelem reményében és a 'fölösleges' szlávok megsemmisítésének  akaratától vezetve, a náci hatóságok a foglyokat a szabad ég alatti  táborokban tartották, amelyeket szögesdróttal kerítettek körül és  megengedték nekik, hogy meghaljanak vagy járványok és betegségek  áldozatai legyenek. Gyakran egyszerűen megölték foglyaikat.  Következésképpen a háború végén az 5.8 millió szovjet fogolyból akik a  németek foglyai lettek, 3.3 milló pusztult el. ezen halálesetekből kb.  1.3 millió Ukrajnában halt meg.(Orest Subtelny, Ukrajna: Történelem,  University of Toronto Press, Toronto Buffalo London, 1994, 468 o.)  
 
3. Rész 
    Zsidó háborús bűnök és más bűnök az emberiség ellen közvetlenül a második világháború után.  
Minden tény, amit ebben részben közlünk, John Sack Szemet szemért: A  zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben c.művéből származik, Basic  Books, New York, 1993. 
A szerző: 
John Sack, a 'Szemet szemért' szerzője zsidó és a könyv hátoldala a következőt mondja róla: 
John Sack 50 éve újságíró. Riporterként dolgozott Észak - és  Délamerikában, Afrikában és Ázsiában. A Harper's-nek, a The Atlanticnak,  a The New Yorkernek dolgozott, emellett az Esquire társszerkesztője,  író, hírszerző és levelező a CBS-nél, dolgozott Koreában, Vietnamban, és  Irakban. Hét könyv írója, többek között az M-é és a Calley hadnagyé. 
A háború utáni bűnözők zsidók voltak. 
Ő volt az állambiztonsági hivatal vezetője Sziléziában, irodáját  Katowicében nyitotta meg, föltette a falra Sztálin képét és zsidókat  nevezett ki a hírszerzés,a börtön stb.. élére és a tisztek háromnegyed  része is zsidókból állt. D Josef mégsem volt a jó tündér. A jó tündér  Sztálin volt. A zsidóknak nem volt furcsa Sztálin irántuk mutatott  szeretete, mert úgy vélték. hogy azt akarta, hogy a németeket a pokol  kutyái pusztítsák el: azaz ők.... 
Miért volt Sztálin olyan részrehajló a zsidókkal? Sztálin nem  magyarázta el. ... Rendeletére egy olyan zsidó lett az állambiztonság  vezetője, akinek az apja Treblinkában halt meg. és minden osztály élén  zsidó állt, akinek a neve nem hangzott zsidósan, mint "General  Romkowski" vagy "Colonel Rozanski". Ezek az emberek nevezték aztán az  összes többi biztonsági szolgálati vezetőt Lengyelországban- Josefet  beleértve, akit most Jozefnek hívtak, és aki sohasem csodálkozott azon,  hogy miért szereti Sztálin a zsidókat. (John Sack Szemet szemért: A  zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993.,  52-53 o.) 
Egy prágai barátja volt Csehszlovákiában az államvédelem vezetője.. Sztálin tehát ide is zsidót tett. 
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 96 o.) 
Október 17-én Lengyelország elnöke parancsba adta, hogy azokat a  németeket, akik nem voltak bebörtönözve, ki kell utasítani  Lengyelországból és Németország lengyelek által igazgatott részeiről. és  a harangok zúgására a lengyel rendőrség összegyűjtötte őket és mind a  tíz milliót vonatra tette - a történelem legnagyobb emberi  helyváltoztatását kényszerítve ki. Kattowitzben, Kielceben, Breslauban,  Stettinben és más városokban a rendőrfőnök zsidó volt. Sokan voltak volt  partizánok, akiket 1944 augusztusában Lublinban ünnepeltek, ahol  Lengyelország rendőrfőnöke, katolikus ember .. egy zsidót nevezett ki  Lublin rendőrfőnökévé és ott minden körzet rendőrfőnökévé. Egy évre rá,  1945-ben ezek az emberek lettek Lengyelországban és és Németország  lengyelek által igazgatott részeiben több helyen rendőrfőnökök.  Breslauban, amely Németország lengyelek által igazgatott részében a  legnagyobb város, a rendőrfőnök, a hivatalvezető a németek ügyeinek  intézésére, a lengyel hadsereg belső biztonsági osztályának vezetője sőt  Breslau polgármestere is zsidó volt. 
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 138 o.) 
Olyan helyeken mint Gleiwitzben, a lengyeleket a börtön fala felé  fordították, a zsidó kivitelezők nagy vasgyűrűkhöz kötötték őket és azt  mondták: 'Vigyázz! Kész! Tűz!', lelőtték őket és azt mondták a lengyel  börtönőrőknek: 'Ne beszéljetek erről!'. A lengyel őröknek ez nem  tetszett, de a Jacobok, Josefek és Pinekek, a pimasz hivatalnokok,  lojálisak voltak Sztálinhoz, mivel ők magukat zsidó hazafiaknak  tartották és nem lengyel hazafiaknak. És ezért foglalkoztatott Sztálin a  jó tündér zsidókat. .. és tette őket a lengyel állambiztonság  hivatalaiba, a saját eszközeiként a Lengyel Népköztársaságban. 
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 139 o.) 
A Kattowitzi rendőrfőnök Pinek Pakanowski volt, és Breslau rendőrfőnöke  Shmuel "Gross,", aki a lengyel nevet, Mieczyslaw "Gross." -t használta.  Más zsidó rendőrfőnökök Lengyelországban és Németország lengyelek által  igazgatott részein Yechiel Grynspan Hrubieszowban, Ayzer Maka  Bielsko-Bialaban és egy nem azonosított ember Zabkowicében. A Lublini  partizánok - kétszáz ember, mind zsidó - lettek a "Chiel csoport" a  Holod zászlóaljban. A csoport parancsnoka Captain Yechiel "Chiel"  Grynspan volt és a zászlóalj parancsnoka Captain Aleksander Skotnicki,  aki Zemsta néven volt ismert. Lengyelország rendőrfőnöke Juzwak lett,  akit General Witold néven ismertek. "Gross" lett Lublin rendőrfőnöke, és  nyolc körzetvezetőjének egyike Sever Rubinstein volt."Gross," szerint  Lublin rendőrtisztjeinek 80%-a és rendőreinek 50%-a zsidó volt. (John  Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic  Books, New York, 1993., 215 o.) 
Néhány, a zsidók által a háború után elkövetett háborús bűn.  
Nap mint nap a németek Shlomo pincéjében a második és harmadik emeleti  hivatalokba kellett hogy menjenek. Nyolc kihallgató, majdnem mind zsidó  állta körül a németet, mondva: 'Tagja voltál a náci pártnak?'. Néha egy  német erre 'igen'-nel felelt, és a fiúk azt kiáltották: 'Te disznó' és  ütötték és mielőtt visszaküldték cellájába, sokszor eltörték a karját.  ... 
De néha egy német nem vallott. Ilyen eset volt egy 25 éves ember aki  tagadott, mikor egy 200 $-os kém azt mondta: 'Te párttag voltál. Én  tudom!'. Az embert a szürke épületbe vitték egy harmadik emeleti  kihallgatószobába és egy fiú megkérdezte: 'Párttag voltál?' 'Nem'. 
'Hány embernek vagy a főnőke?' 
'Főszezonban 35-en' 
'Akkor biztosan párttag voltál'- következtette a fiú. Elkérte a német  irattárcáját ahol megtalálta a horgászóengedélyét amelyen a német  horgásszövetség pecsétje volt. Ezt tanulmányozva azt mondta: 'Ezen a  párt pecsétje van.'  
'Nem az'. mondta a német. Karját az első világháborúban vesztette el és  ahogy jobb karjával gesztikulált, a fiúnak úgy tűnt, hogy Hitlert  élteti. A fiú feldühödött. Megfogta az férfi gallérját és leütötte.  Ahogy az a padlóra esett, csizmájával ráugrott a férfi mellkasára és  azon ugrált. Egy fél tucat vallató, majdnem mind zsidó, lenyomták a  férfit egy székre, lehúzták a nadrágját és gumibotokkal és kövekkel teli  gumizsákokkal ütlegelték. A zsidó karjai izzadni kezdtek, a férfi  meztelen lábán vár kezdett folyni.  
'Párttag voltál?' 
'Nem'. 
'Párttag voltál?' 
'Nem'.- a német sikoltott, addig sikoltott, amíg a fiúk Shlomo  konyhájába mentek és egy fakanállal rongyokat nem tömtek a német  szájába. Aztán abbahagyták ütlegelését. 
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 75 o.) 
Lola, egy zsidó táborparancsnoknő nem szólt bele, ha emberi részegen  kinyitották a cellákat, kihúzták a németeket, takarókat tettek rájuk,  hogy a verés nyomai ne hozzák zavarba a lengyel törvényszékeket, azt  mondták: 'disznók' és aztán fegyvereik agyával verték a foglyokat.  Auschwitzban, ahol zsidókat nem erőszakoltak meg (SS embereket  felakasztottak ilyesmiért), de Gleiwitzben egy lelkes kihallgató lehúzta  egy német lány ruháit, az ölébe ültette és azt mondta: 'Tegyük meg. Egy  perzsabundát adok neked!', de ha Lola tudott róla, ignorálta. A börtön  hangos volt a németek jajgatásától, de Lola nem szólt semmit, és egy  belső hang azt mondta a zsidó őröknek, hogy ha nem is tudod, hogy egy  német bűnös-e, a szőke haj, a kék szem, a német nyelv igazolta, hogy  ezek Hitler emberei voltak.  
Egyszer egy német jelent meg fekete nadrágban, az SS színében Lola  börtönében... Néhány őr, mind lányok, megragadták a terhelő  bizonyítékot: A férfi fekete nadrágját, és olyan erővel húzták le, hogy  az egyik ina elszakadt. A férfi jajgatott, de a lányok azt mondták neki:  'kuss' és nem vették észre, hogy a nadrág egy cserkészegyenruha része  volt. A 'férfi' 14 éves volt.  
A lányok elhatározták, hogy megkínozzák. Akkor az állambiztonságnak 227  börtöne volt németek számára és mindegyik a maga módján állt bosszút a  II. vh-ért.A fiúk fadarabokat használtak Breslauban, de Frankensteinban  fadarabokat nyomtak a németek körme alá. A Wunschelbergi fiúk  megkorbácsoltak egy németet, kávét öntöttek a sebeibe és azt mondták  neki: 'Te nem halsz csak úgy meg! Te meg fogsz dögleni!'. A Myslowitzi  800 fős börtönben, amelynek a parancsnoka egy Auschwitzi 20 éves zsidó  volt, a fiúk ürüléket öntöttek egy német fejére, azt mondták neki:  'szedd össze a szart' és amikor megtette, újra a fejére öntötték. A  Glatzi fiúk úgy akarták a németeket a 'nem' mondásáról leszoktatni, hogy  a fogaikat verték ki, egy zsidó fiú Neissében egy némettel kihúzatta a  saját aranyfogát...  
A Gleiwitzi lányok tüzet használtak. Lefogták a 14 éves német fiút,  cigarettákat nyomtak ki a testén és benzint használva, göndör fekete  haját meggyújtották... Végül elengedték, a német hazament, ágynak esett  és kezét a fején tartva mint egy boxoló a szorítóban kiabált: 'Ne tedd'.  A fejbőre molyette rongy volt... Ideggyógyászhoz küldték és az  életfogytiglanilag kezelte. (John Sack Szemet szemért: A zsidók németek  elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 87-88 o.) 
Az őrők ágyrudakat, vasrudakat, és a németek mankóit használták...  Egyszer egy német kezeit és lábát összekötötték, fejét pedig úgy verték a  falba, mint egy ágyúgolyót. A központban Shlomo kedvenc nyírfaszékeit  használták, de elégedetlen volt alkalmazott őreivel és éjszakáról  éjszakára megismételte a kínzást. A holttesteket reggelente a hullaházba  vitték, és a halottak nevét Shlomo följegyezte. 
A testek száma óriási volt. A németekkel verették egymást: egymás  gerincére kellett ugraniuk és egymás orrát nyomni. Olyan erővel ütötték a  németeket, hogy az egyiknek kiesett az üvegszeme. Az őrök  megerőszakolták a német nőket, egy 13 éves kislány terhes lett, és arra  tanították be a kutyáikat, hogy a német férfiak nemiszervét leharapják a  'sic' parancsra... ... 
Idővel Shlomo táborában a németek háromnegyed része meghalt, és Shlomo  kijelentette: 'Ami a németeknek öt év alatt nem sikerült Auschwitzban,  azt én öt hónap alatt megtettem Schwientochlowitzban. (John Sack Szemet  szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New  York, 1993., 106-107 o.)  
Potulicében több német halt meg, mint ahány zsidó a háború alatt  meghalt... 'Disznók'- kiáltották a zsidók, és korbácsolták a németeket,  Így Myslowitzban naponta százan haltak meg. Grottkauban a németeket  krumpliszsákokban temették el, de Hohensalzában bemásztak a koporsóba,  ahol a parancsnok elpusztította őket. Blechhammerben a zsidó parancsnok  meg se nézte a németeket, így látatlanul haltak meg. ...Az egész  területen az állambiztonságnak 1255 tábora volt, amelyekben németek  voltak, és mindegyikben a németek 25-50 százaléka meghalt.  
De az információ kijutott. A Berlinbe menő vonatokon újságírók  jelentették ezt a briteknek és az amerikaiaknak... 1945 augusztus 16.-án  Winston Churchill azt mondta a parlamentben: ' Németek hatalmas számban  pusztulnak el. Lehet hogy egy szörnyű tragédia van kibontakozóban a  vasfüggöny mögött.' Egy másik képviselő ezt mondta: ' Ezért haltak meg a  katonáink?'. És Washingtonban egy amerikai képviselő augusztus 2-án azt  jelentette: 'Azt reméltük, hogy a koncentrációs táborok szörnyűségei  után ilyen többet nem történhet meg. Sajnos...' A szenátor utána  beszámolt az ütlegelésekről, lelövésekről, a vízzel való kínzásokról, az  fölvágott ütőerekről, a 'kiloccsantott agyvelőkről' az állambiztonság  koncentrációs táboraiban. 
A leghangosabban a Vöröskereszt tiltakozott - nem a nemzetközi Genfben,  hanem az amerikai. Varsói emberei leutaztak Kattowitzba és beszéltek a  zsidó fiúval, aki az állambiztonság titkára volt: Pinek .. (John Sack  Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books,  New York, 1993., 110-111 o.)  
A következő három évben 60 és 80 ezer közötti számú ember halt meg az  állambiztonság injtézményeiben, sokkal kevesebb, mint ahány zsidó  Auschwitzban halt meg, de sokkal többen, mint ahányan Belsenben,  Buchenwaldban, vagy a többi helyek ezrein, ahol a zsidók ma kijelentik  'Sohasem felejtünk'.  
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 114 o.) 
Sokszor a 'nácik' a belépési korhatár alatt voltak. Chaim egyik  táborában egy újszülött német volt fogvatartva, egy a balti tenger  melletti táborban pedig egész barakkok voltak tele fehércsíkos  bölcsőkkel és négykilós foglyokkal. Tejet nem kaptak, mert a vörösfejű  doktor, egy zsidó Auschwitzból nem engedte be az anyákat, a lengyel  felügyelőknek azt mondta:'elég, ha a papírok azt mondják, hogy  beengedtem őket'. Az 50 csecsemőből 48 meghalt.  
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 128 o.) 
Egy napon a zsidó képviselő, [Czeslaw] tüzet gyújtott egy német  barakkban, 'szabotázs'-t kiáltott, és ahogy a német asszonyok a homokot  kezdték lapátolni, meggyújtotta szoknyájukat és a kiáltozó nőket a tűzbe  nyomta. Az őrők egy német férfi szakállát egyszer satuba fogták és  meggyújtották a németet.  
A meghalt németek nevét minden nap Czeslawnak adták, aki mindig azt  mondta: 'Miért ilyen kevés?'. Idővel Bielitzben majndnem mindenki  meghalt. A legszerencsétlenebb németek a Grubeni asszonyok voltak. A  háború alatt az SS 500 lengyelt temetett el egy Lamsdorf mellett levő  mezőn, de Czeslaw úgy hallotta, hogy 90 ezren voltak, és elrendelte,  hogy a Grubeni asszonyok ássák ki őket. Rosszul lettek, ahogy a fekete  testek megjelentek. Az arcok már nem voltak felismerhetők, a hús már  oszlófélben volt, de az őrök - akik gyakran pszichopatának látszottak ,  német nőket arra kényszerítettek, hogy urint igyanak, vért igyanak, egy  ember ürülékét megegyék, olajos ötmárkást nyomtak egy nő vaginájába  rákiáltottak a Grubeni asszonyokra: 'Feküdj le mellé!'. Mikor a asszony  megtette, ezt kiáltották: 'Öleld meg! Csókold meg! Szeretkezz vele!' és a  puskatussal benyomták a nők fejét a halott arcába. A nők, akik szájukat  összeszorították, nem tudtak kiáltani, akik kiáltoztak, szájuk telement  a halottak oszlóban levő húsával. Mikor felálltak, hányingerük volt és  köpködtek, testük, ruhájuk, kezük tele volt hullaméreggel, ruhájuk  nedves volt, büdösek voltak és így mentek vissza Lamsdorfba. A táborban  nem volt zuhany, a hullák tífuszban haltak meg, 64 asszony halt meg  Grubenben az eset következményeként.  
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 130-131 o.)  
A nemzetközi Vöröskereszt nemzetközi bizottsága szerint 1946 nyaráig  nem lehetett a német hadifogolytáborokat Lengyelországban meglátogatni,  és német civilek sohasem látogathatták meg ezeket. A német parlament  rendeletére a német szövetségi archívumok egy titkos tanulmányt írtak,  amelyet 1974 május 28-án szállítottak le a parlamentnek. A tanulmány  összefoglalója szerint: 
A lengyel táborokban és börtönökben kb. 200 ezer vagy ennél több ember  volt, a halálozási arány 20-50 %-ig terjedt. Ez azt jelenti hogy ezekben  40 és 60 ezer között, de legalábbis 60 ezer ember semmisült meg. Mivel  néhány táborban 50% volt a halálozási arány, 40 ezer túl alacsony  becslés lenne, 100 ezer túl magas lenne, és becslésem szerint 60-80 ezer  ember halt meg. Ez a szám lehet hogy magasabb, mert annak ellenére,  hogy a jelentés erről nem szól, néhány táborban 80% volt a halálozási  arány. 
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 206 o.) 
Anne O'Hare McCormick, a New York Timesban 1946 febr. 4-én megjelent  cikkében a 'lengyelek' háború utáni cselekedeteit a nácik kegyetlen  tetteivel hasonlította össze és B. Carroll Reece képviselő Tennesseeből  1957 május 16-án ezt népirtásnak nevezte. Azok közül a németek közöl,  akik Lengyelországban vagy a lengyelek által igazgatott német  területeken éltek, becslésem szerint 1950-ig 1 467 700 halt meg. 
(John Sack Szemet szemért: A zsidók németek elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 215 o.) 
Részletek és tények a Szemet szemértből. 
John Sack részletes jegyzeteket és forrásokat ad meg, sok zsidó nevét,  akik a fenti bűntényekben résztvettek. Sack jegyzetei között a következő  jegyzet található, amely nagy archívumok létezését igazolja, amelyek  zsidó háborús bűnöket és zsidók emberiség elleni bűneit tanúsítják a II.  vh. után, és akinek az analízise kanadaiak egy kisebb hadseregét az Ön  igazságügyminisztériumában foglalkoztathatna évekig:  
Úgy ahogy zsidók ezrei számoltak írásban vagy szóban be a  holokausztról, úgy írtak németek ezrei jelentést a háború utáni  tapasztalataikról. Ezekből 40 ezer van a Koblenzi Bundesarchivban, a  Német szövetségi Archívumban tárolva. Ezekből 748-at 8 kötetben  nyilvánosságra hoztak. (John Sack Szemet szemért: A zsidók németek  elleni bosszúja 1945-ben Basic Books, New York, 1993., 218 o.) 
Ebből az alkalomból megkérdem Önt, hogy az igazságügyminisztérium  alkalmazottai megvizsgálták-e ennek a 40 ezer tanúvallomásnak  valamelyikét is, és ha nem miért nem?  
 
4. Rész 
    Zsidó háborús bűnök és más bűnök az emberiség ellen a Közelkeleten  
Az előbb fölsorolt események rettenetesek, de egy értelemben el vagyunk  tőlük szigetelve, az idővel. Ezek nem ma történnek. Ez történelem. Ma  már túl késő van az elkövetők megfogására, vagy majdnem túl késő. Az  áldozatok régen sírjaikban vannak, kínzóik is csatlakoztak hozzájuk, a  szenvedésnek régen vége van. és az emlékezések majdnem kialudtak, mint  egy gyertya. A történészeknek ugyan sok elvégzendő munka maradt , de mi,  a többiek élhetjük életünket.  
Az itt leírt rémségek esetében ez nem áll. Ezek ma történnek, a vér ma  folyik. A kínzottak sikolya ma visszhangzik. Ezeket a rémségeket le  tudjuk állítani és meg tudjuk büntetni őket. Nem olyan egyszerűek, hogy  elolvasásuk után egyszerűen tovább éljük életünket. 
A kanadai háborús bűnösök üldözésében - az alant leírt izraeli háborús  bűnösök fiatalok és egészségesek, lehet, hogy Kanadába fognak  kivándorolni, és valószínűleg némelyikük ma köztünk él. Hogy koros  kanadaiakat azért üldöznek, mert halálos veszedelem idején vonakodva  német egyenruhát öltöttek és felületesen állítólagos feladatokat vittek  véghez, míg fiatal kínzók és gyilkosok, akiknek kezén friss a vér,  szabadon és büntetlenül sétálnak közöttünk, ez olyan következetlenség,  hogy én ebben a levélben kérem az Ön igazságügyminisztériumát ennek  elmagyarázására.  
A szerző: 
Az alanti idézetek mind Norman G. Finkelstein-től származnak, többnyire  a 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda éveiről való személyes  beszámoló', University of Minnesota Press, Minneapolis és London, 1996;  c. könyvből, egy idézet a 'Képzelet és valóság és az Izrael-Palesztin  ellentét realitása', Verso, London és New York, 1995.c. könyvből.  
Norman Finkelstein nemzetközi kapcsolatokat és politikai elméletet  oktat a City University of New Yorkban és a New York Universityn. A két  könyvének végén megjelent izzó hangú riportok túl számosak ahhoz, hogy  itt visszaadjuk őket itt. A 'Képzelet és valóság' ajánlása értékes  betekintést nyújt a hátterébe:  
Szeretett szüleimnek,  
Maryla Husyt Finkelsteinnak, A Varsói gettó túlélője, Maidanek koncentrációs tábor,  
és Zacharias Finkelsteinnak A Varsói gettó túlélője, Auschwitz koncentrációs tábor.  
Sohasem felejtsem el vagy bocsássam meg ami velük történt.  
Kezdjük egy rövid statisztikai adatgyűjteménnyel, amelyet Finkelstein bemutat Izrael születését illetően: 
1947 és 1949 között 750 000 palesztint űztek ki és Izrael kikiáltotta  függetlenségét, 1967 júniusában 300 000 palesztin menekült vagy üldözték  el őket ahogy Izrael a Nyugati partot és a Gázai övezetet meghódította.  Falvak százait törölték le a térképről. A Nyugati part és a Gázai  övezet izraeli megszállása során 1967 júniusa után több mint ezer  palesztint nőket és gyerekeket is - deportáltak vád és tárgyalás nélkül.  A föld felét és az értékes víztartalék 80%-át vette el az izraeli  kormány. Amíg a deportált palesztínok távol voltak, 100 ezer zsidó  telepedett le a Nyugati parton és a Gázai övezetben. Mindezek az  intézkedések - és ennél sokkal több hasonlót hozott Izrael a megszállott  övezetekben - ahogy egy iraeli újság szépítően nevezte 'nagyon messze  vannak a nemzetköti jog normáitól'. (Hotam, 1989 augusztus 4-én) (Norman  G. Finkelstein, 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda éveiről  való személyes beszámoló', University of Minnesota Press, Minneapolis és  London, 1996; 52 o.)  
És egy pár példa azokból az eseményekből, amelyek Izrael függetlenségi háborúját alkották: 
Atrocitások történtek, ezek 'kétségtelenül fölgyorsultak az IDF  haladása során' (Birth, 230. oldal). Vegyük szemügyre az Ad Dawayimai  tömeggyilkosságot késő októberben. Egy katona, az eset szemtanúja  leírta, hogy az IDF, amely a falut harc nélkül foglalta el, először  80-100 arab férfit ölt meg, utána nőket és gyerekeket. A gyerekekt úgy  ölték meg, hogy fejüket bottal szétverték. Minden házban volt legalább  egy halott. A többi arabot bezárták házaikba 'élelem és víz nélkül', és a  falut szisztematikusan kipusztították. 
Egy parancsnok elrendelte, hogy egy utász tegyen két idős asszonyt egy  bizonyos házba és robbantsa fel a házat velük együtt. Az utász  megtagadta a parancsot. A parancsnok ekkor saját embereinek parancsolta  meg az asszonyok bezárását és megtették az ördögi tettet. Egy katona  azzal büszkélkedett, hogy egy asszonyt megerőszakolt és utána lelőtte.  Egy asszonyt, aki újszülött gyermekét hordozta, megbíztak, hogy  takarítsa azt az udvart, ahol a katonák ettek. Egy pár napig dolgozott.  Végül lelőtték őt is és a csecsemőt is.  
A katona, aki szemtanú volt azt a következtetést vonta le, hogy:  'kulturált tisztek váltak brutális gyilkosokká és azt nem a csata  hevében... de a kiirtás és pusztítás elve tette őket azzá. Minél  kevesebb arab marad, annál jobb. ... 
Morris jelenti a következő (nagyon részleges) leltárát az IDF  atrocitásainak az októberi harcok során, ahogy azt a Mapam politikai  bizottsága írta le:  
SAFSAF -- '52 embert kötéllel összekötöttek , bedobták őket egy aknába  es beléjük lőttek. 10 meghalt. Az asszonyok kegyelemért könyörögtek.  Hármat megerőszakoltak. Egy 14 éves kislányt megerőszakoltak. További  négyet megöltek.'  
JISH - 'Egy asszonyt és a csecsemőjét megöltek. másik 11-et [megöltek?].' 
... 
(Norman G. Finkelstein, 'Képzelet és valóság és az Izrael-Palesztin  ellentét realitása', Verso, London és New York, 1995. 76 o.)  
Itt említi Izrael Libanoni invázióját 1982-ben:  
Kb. 200 Kuwaiti halt meg az iraki invázió során. Kb. 20 ezer palesztin  és libanoni halt meg Izrael libanoni inváziója során. A két invázió  közötti különbség százszoros. És ahogy a média dühöngött amiatt, hogy  Irak rettenetes vegyi fegyvereket vet be Irán és a kurdok ellen, úgy  arról is be kellett volna számolnia, hogy Izrael, valószínűleg  illegálisan, bombacsoportokat és foszforkagylókat használt a libanoni  háború folyamán. Visszaemlékezésében 'A nép kára', a régi brit levelező,  Robert Fisk, leírta a foszforkagylók két libanoni gyerek áldozatát:  
Dr. Shamaa története rettenetes volt és hangja elcsuklott, ahogy  mesélte. 'A két csecsemőt vízbe tettem, hogy a lángokat kioltsam.'  mondta. 'Egy félórával később még mindig égtek. Még a hullaházban is  órákig izzott testük.' Másnap Amal Shamaa kivette a két csöpp testet a  hullaházból, hogy eltemessék őket. Rémületére újból égni kezdtek.  
(Norman G. Finkelstein, 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda  éveiről való személyes beszámoló', University of Minnesota Press,  Minneapolis és London, 1996; 45-46 o.)  
A maradék idézetek az intifádával foglalkoznak, amelynek én több helyet adok, mivel az tényleg időszerű téma. 
Valójában a palesztin 'erőszak', amellyel én találkoztam az elfoglalt  területeken való tartózkodásom során, kevéssel volt több, mint  szimbólikus, de ugyanez nem mondható el arról az erőről, amely azt  elfojtotta. Egyszer a Jalazoun menekülttáborban gyerekek égettek el egy  autókereket az út mellett a táboron belül. Hirtelen egy autó állt meg  mellettük. Az ajtók kinyíltak és négy férfi (vagy telepesek, vagy  civilruhás katonák) ugrott ki, vadul lövöldözve minden irányba. A  mellettem levő fiúnak a hátába lőttek, a golyó a köldökén jött ki.  
(Norman G. Finkelstein, 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda  éveiről való személyes beszámoló', University of Minnesota Press,  Minneapolis és London, 1996; 2 o.) 
Délután a Bethlehemi tömeggyilkosságról érkeztek hírek. A tiltakozók  közé vegyült izraeli elhárító csoport, túristaként öltözve lelőtt öt  palesztin fiatalt. Az egyik halottan feküdt. Négy sebesült társát  hajánál fogva húzták a hadsereg raktárába. Ahogy a megrémült tömeg  szétoszlott, a civilruhás gyilkosok nevettek és tréfálkoztak az  egyenruhás gyilkosokkal. (Norman G. Finkelstein, 'Palesztína emelkedése  és bukása: Az intifáda éveiről való személyes beszámoló', University of  Minnesota Press, Minneapolis és London, 1996; 42-43 o.) 
Egy ezeroldalas gyermekvédelmi tanulmány, 'A palesztin gyerekek sorsa a  felkelés alatt', részletesen leírja a gyerekek 'ütlegelését,  könnygázzal való kezelését és lelövését'. Több mint 150 palesztin  gyereket öltek meg az intifáda kezdete óta, legalább 37 ezek közül  fiatalabb mint 6 éves. Átlagéletkoruk 10 év volt. Többségük, a tanulmány  szerint, nem is vett részt a kődobálásban amikor lelőtték, és a  lelőttek négyötöde esetén a hadsereg akadályozta vagy késleltette az  orvosi elsősegélyt. A hadsereg a temetéseket erőszakkal szétoszlatta  vagy akadályozta. Több mint 50 ezer palesztín gyereket kellett orvosilag  kezelni könnygáz belélegzése miatt, csonttörések és más sérülések miatt  az intifáda első két éve során. A gyerekek fele 10 évesnél fiatalabb  volt. A tanulmány szerint 'a katonák nagy részét nem vonták felelősségre  a gyerekek bántalmazása miatt.' Valóban. csak kevés esetről írt a sajtó  amelyet egyáltalán megvizsgáltak.  
A B'Tselem (Izraeli információsközpont az elfoglalt területen az emberi  jogok védelmére) tanulmánya szerint sokszor történik erőszak gyerekek  ellen, akik rendőrségi őrizetben vannak, és közülük a többség  ártatlanul. Komoly verések, ütlegelés, öklözés, rúgás, hajhúzás, bottal  vagy vasrúddal való verés, a falra vagy padlóra nyomás meglehetősen  szokásos. A tanulmány újabb módszerekről is beszámol fiatalkorúak  vallatásánál: 
A gyanúsított ütése, amikor az egy zsákban van, amely fejét beborítja  és a térdéhez van erősítve, a gyanúsított kikötése csavart helyzetben  egy szabad ég alatti csőhöz, hátrakötött kézzel órákig, sokszor esőben,  éjszaka vagy a forró nap alatt. A gyanúsított fogvatartása egy kis  sötét, büdös és fojtó cellában, melynek mérete másfél méter * másfél  méter. A gyanúsított bezárása egy embermagas cellába, ahol állni lehet,  de mozogni nem. A megkötözött gyanúsítottat órákig 'koporsóban' tartani,  egy dobozban, amely felülről zárható és ahol csak guggolni lehet, WC  nélkül.  
Az izraeli sajtó és emberi jogi jelentések húst és vért hoznak  napvilágra. A Hotam 1988 április 1-i kiadása egy 10 éves gyerek  megveréséről jelentett, aki a hadsereg vallatása során annyira  összevertek, hogy fekete és kék lett 'mint egy steak'. A katonákat  egyáltalán nem zavarta, mikor megtudták, hogy a fiú néma, süket és  szellemileg visszamaradt. A Koteret Rashit 1988 július 13-i száma  jelentette, hogy 25 gyerek eltűnése és a börtönbeli bánásmód azt okozta,  hogy a szülők 'zavarták' a hadsereget mikor azt kérdezték, hogy hol van  a gyerekük. A Hadashot 1988 augusztus 19-i száma egy hatéves bekötött  szemű gyerek fényképét mutatta, aki egy katonai autóban volt. A kapitány  azt mondta, hogy sok ilyen korú gyereket tartanak fogva, amíg néhány  száz dollárnyi váltsdágdíjat fizetnek értük, és hogy szállításuk közben a  gyerekek gyakran becsinálnak félelmükben. 'Önkéntes gyilkos' cím alatt  az izraeli emberi jogok ligájának 1989 augusztusi kiadása azt  jelentette, hogy az izraeli hadsereg (nyilvánvalóan a különítmények  céllövői) sok palesztin gyerekre céloz, akiket vezetőnek gondolnak. A  'gondosan kiválasztott' vezetőnek aztán vagy a fejébe vagy a szívébe  lőnek, aki rögtön meghal. Dr. Haim Gordon, az izraeli emberi jogoktól  jelentette, hogy egy nyolcévest megkínoztak a katonák, amikor az nem  volt hajlandó elárulni, hogy barátai közül melyik dobott köveket.  Meztelenre vetkőztetve a lábánál fogva akasztották föl és brutálisan  verték, mielőtt elengedték, egy tető sarkára nyomták. (Az izraeli liga  1990-es bulletinjéből idéztünk). A Hadashot január 15-i kiadása egy 13  éves esetét jelentette, akit fogságba tettek, miután ujjait eltörték és  ott tartották orvosi ellátás és élelem nélkül, mert apja nem tudta  kifizetni a 750 dolláros váltságdíjat. A Davar 1990 január 26-i száma  egy 16 éves lány esetéről számol be, akit egy gumibottal hadonászó  rendőr ütött ('megpróbálta a botot még a lábaim közé is nyomni') és  aztán megverték, mert nem volt hajlandó a vallomást aláírni. A Hotam  1990 június 29-i száma egy 13 éves gyanúsítottról számol be, aki nem  vallott bátyja ellen terhelőleg, akinek az arcát 'törték össze', és  akinek az egész testén zúzódások nyomai voltak, nem engedték meg órákig,  hogy igyon, és arra kényszerítették, hogy a nadrágjába vizeljen és  ürítsen.  
Egy 14 éves palesztín hátborzongató történetéről számol be a Hadashot  1992 februári száma, akit azért zártak be, mert azzal gyanúsították,  hogy köveket dobál, itt a Hebron letartóztatási központ belső forrását  idézi: 
Ami ott történt, az szörnyűséges volt. Botjaikat a fogvatartottakon  törték el, nemiszerveiket ütötték, összekötöttek egy foglyot a hideg  padlón és futballt játszottak vele - szószerint rugdosták és görgették.  Aztán egy telefonnal elektromos áramütésekkel traktálták, majd órákig a  hideg esőben kellett állnia. Összemorzsolják a rabokat, húsdarabokká  változtatják őket. 
Egy másik belső forrástól a központon belül azt idézték, hogy 'a  kínzások a damaszkuszi börtön kínzásaira emlékeztetnek'. (Norman G.  Finkelstein, 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda éveiről való  személyes beszámoló', University of Minnesota Press, Minneapolis és  London, 1996; 47-49 o.) 
Izrael legfelsőbb bírósága készséges cinkosa a megszálló rendszernek a  Nyugati parton és Gázában. A negyedik genfi konvenció kifejezetten  megtiltja magántulajdon tönkretevését, kivéve, ha 'ha az ilyen  tönkretevés abszolút elkerülhetetlen katonai akciók miatt', tehát  megtiltja a kollektív büntetést. Mégis a legfelsőbb bíróság véleménye  szerint a házrombolások az elfoglalt területeken megengedhetőek,  állítva, hogy 'a házrombolásról nem állítható, hogy az kollektív  büntetés lenne'. A negyedik genfi konvenció szintén megtiltja a  megszállónak, hogy 'saját civillakosságát az elfoglalt területeken  telepítse le'. A legfelsőbb bíróság vagy kimondta, hogy a a Nyugati  parton és Gázában levő települések legálisak vagy elutasította a  legalitásuk elleni érvek meghallgatását. A nemzetközi jog szerint a  megszálló nem vezethet be új adókat a megszállt területen. A legfelsőbb  bíróság szerint az áruforgalmi adó az 1976- ban megszállt területeken  jogos. ..  
A megszállt területen minden 'biztonsággal kapcsolatos' (és a legtöbb  polgári) ügy felett izraeli haditörvényszékek döntenek.Gyanúsítottakat  eljárás nélkül 18 napig le lehet zárni. Az elzárás meghosszabítása a  hadinyomozó információjától függ. A biztosíték elleni szabadonbocsátásra  vonatkozó kérvényeket 'szinte mindig elutasítják'. A gyanúsítottaknak  nincs joguk jogi képviseletre. Ha megengedték, hogy ügyvédet fogadjanak,  az ügyvéd nem látogathatta meg ügyfelét a nyomozás lezárásáig. A  vádeljárások egy komédia szintjén állnak. A vallomások nagy része  kínzások során született meg és szinte mindig héberül íródott, amelyet  kevés palesztin beszél vagy ír. Egy adminisztratív vád megengedte a vád,  tények vagy per nélküli elzárást egy évig. 
Hivatalos Izraeli törvények megengedik egy palesztin megölését csak  azért, mert álarcot visel, zászlót lobogtat vagy barrikádot emel (amely  néhány kőből és pár szemétládából áll), vagy ha nem áll meg  felszólításra. Szintén megengedték halálos műanyaggolyók bevetését és  'keresett' palesztínok csoportos kivégzését. Mindezek a rendeletek a  nemzetközi joggal ellentétben állnak amely a halálos műanyaggolyók  bevetését csak életveszélyes helyzetben hagyja jóvá, és csak akkor, ha  más lehetőség nincs. Egy közelkeleti megfigyelő ebből azt szűrte le,  hogy a hivatalos Izraeli gyakorlat elnézi a palesztínok jogtalan  meggyilkolását.  
Az idézett szabályok a halálos műanyaggolyók bevetését illetően a  hivatalosak voltak, a nemhivatalosak még lazábbak voltak, ahogy ez a  vizsgálatokból és a palesztínok vallomásaiból nyilvánvaló, akik  izraelieket gyilkossággal vádoltak. Az intifáda során több mint 700  palesztínt lőttek le az izraeli biztonsági erők. De egy izraeli katonát  sem vádoltak meg gyilkossággal és csak kettőt vádoltak meg emberek  lemészárlásával. Egy tucatnál kevesebbet vádoltak meg kisebb dolgokkal,  mint pl. illegális fegyverhasználat. A tíznél kevesebb katona, akik  palesztínokat öltek meg, egy hivatalos nyilatkozat szerint 18 hónapig  terjedő büntetést kapott. .. Amnesty International szerint a  palesztinokat egy kő eldobásáéert öt évig terjedő börtönbüntetésre  itélték.  
Újra szemügyre véve egy gázai esetét, akit izraeli katonák brutálisan  agyonvertek (akik közül egyiket sem vádoltak emberöléssel és ültettek le  öt hónapnál hosszabban), a prominens izraeli ügyvéd, Avigdor Feldman  ezt következtette: 'a területek törvényenkívülisége teljes. Mindenki -  rangtól és más dolgokban való véleményétől függetlenül egyetért abban,  hogy egy arab életének értéke nulla.' (Norman G. Finkelstein,  'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda éveiről való személyes  beszámoló', University of Minnesota Press, Minneapolis és London, 1996;  51-52 o.) 
Ezt a korlátozást idézve Gaza Beachban, az 'egyik legjobb' izraeli  internálótábor palesztínoknak, az izraeli újságíró, Ari Shavit  tapasztalatait széles körben tette ismertté ritka nyíltsággal és  éleselméjűséggel:  
A legtöbb palesztin perére vár. A legtöbbet azért zárták le, mert  köveket dobált vagy mert illegális szervezetek tagságával gyanúsítják.  Sok közülük tizenéves. Itt-ott látni fiúkat, akik kicsik és nagyon  fiatalnak tűnnek. A börtönnek 12 őrtornya van. Néhány izraeli katona  elszörnyülködik ezeknek és más őrtornyoknak a hasonlósága miatt,  amelyekről az iskolában tanultak... Lehet hogy a Shin Bet  [titkosszolgálat] terhére lehet ezt írni - azért, hogy embereket  letartóztat és hogy mit tesz a letartóztatottakkal. Majdnem minden  éjjel, miután kihallgatásai során néhány fiatalembert 'megtört', a Shin  Bet a fiatalemberek barátai neveivel listákat szállít a katonaságnak. A  katonák ezután minden éjjel kimennek a városba és 15-16 éves gyerekekkel  térnek vissza. A gyerekek fogai vacognak. Szemeik kimerednek. Sokszor  már verték őket... És a katonák összezsúfolják őket a 'fogadószobában',  és megnézik, hogy hogy vetkőznek le. Hogy megnézzék őket alsóruhában,  hogy megnézzék, hogy remegnek a félelemtől. És néha rugdossák őket - még  egy rúgás, mielőtt megkapják rabruhájukat. Lehet hogy a doktort  okolják. Felébreszted az éjszaka közepén hogy kezeljen valakit, akit épp  ma hoztak be - egy fiatal ember, mezítláb, megsebezve, aki úgy néz ki,  mintha epileptikus rohama lenne, aki elmondja, hogy éppen ütötték a  hátán, a gyomrán és a szíve fölött. Csúnya vörös foltokkal van a teste  tele. A doktor a fiatalember fele fordul és rákiált. Hangos, dühös  hangon mondja: Halj meg! És aztán nevetve hozzám fordul: Bárcsak mind  meghalna! vagy lehet hogy a sikoltások hibásak. Az ügyelet végén néha  rettenetes sikoltásokat hallasz .. a kihallatási részleg kerítésének  másik részéről, .. hajmeresztő emberi sikoltások. Szószerint  hajmeresztőek. Gázában a mi biztonsági szolgálatunk mint egy  titkosrendőrség működik, a mi internálótáboraink nyilvánvalóan  Gulágokként működnek. Katonáink börtönőrök. Vallatóink kínzók.  
.. Így az intifáda 40 hónapjában több mint tízezer izraeli állampolgár  egyenruhában vonult a kerítések között, hallotta a sikoltásokat, látta a  fiatalokat, akik kint és bent feküdtek. .. És az ország hallgatott.  Virágzott.. 10 (vagy 15, vagy 20) ezer izraeli végezte kötelességtudóan a  munkáját, kinyitották az izolációs cella nehéz vasajtaját majd bezárták  azt. Az embereket a kihallgatószobából a klinikára vezették, a  klinikáról vissza a kihallgatószobába. Látták közelről az embereket,  akik a terrortól beszarnak és a félelemtől bevizelnek. És egyikük sem  kezdett éhségsztrájkot a miniszterelnök háza előtt. Egyikük sem, akit  ismerek mondta, ez nem fog megtörténni. Nem egy zsidó államban. (Norman  G. Finkelstein, 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda éveiről  való személyes beszámoló', University of Minnesota Press, Minneapolis és  London, 1996; 71-73 o.)  
Ahogy a németek nemzedékei viselik a nácizmus terheit, úgy sok zsidó  nemzedék fogja a zsidók könyörtelen erőszakát a palesztin nép ellen. Úgy  ahogy ma Németország neve nemcsak Beethovennel és Brechttel, de  Hitlerrel és Himmlerrel is egybe van kötve, úgy a zsidók neve  elkerülhetetlenül nemcsak Marxszal és Menuhinnal, de Sharonnal és  Shamirral. Izrael terrorisztikus háborúja a palesztínok ellen  bemocskolta a 6 millió zsidó mártír emlékét.  
(Norman G. Finkelstein, 'Palesztína emelkedése és bukása: Az intifáda  éveiről való személyes beszámoló', University of Minnesota Press,  Minneapolis és London, 1996; 16 o.) 
 
Következtetések.  
A fenti anyag legalább három végkövetkeztetésre ösztönöz:  
Először, ha valaki megkísérli akár a történelmet, akár az aktuális  eseményeket megérteni a tömegmédia alapján, az nem teljes és zavart  képet kap. A médiát a politikai korrektség meggondolásai dominálják és  csak feltételesen és vezetés mellett lehet benne megbízni. 
Másodszor a zsidók kommunizmus alatt, a II. vh alatt és közvetlenül  azután, és ma a Közelkeleten elkövetett bűnei, eltörpítik azokat a  bűnöket, amelyekkel ukránokat vádolnak ezekben az időszakokban.  Ennélfogva az Ön igazságügyminisztériuma, amely ukránokat keres ki  üldözése céljára azt demonstrálja, hogy valójában nem a bűnösök  megbüntetése a célja, hanem egy politikai forgatókönyv lejátszása.  
Harmadszor, a fenti anyagok sugallják a fenti politikai forgatókönyv  megírásának motívumait, ugyanis azt, hogy a zsidó érdekek a keleteurópai  és ukrán háborús bűnök témáját ébren akarják tartani a nyilvánosség  előtt hogy azok lefedjék a sokkal nagyobb bűnöket, amelyet zsidók  követtek el ugyanezekben az években, és akik ez még fontosabb- ma is  elkövetik ezeket. 
Tisztelettel:  
Lubomyr Prytulak
 
Kettős mérce itt is a terrorista állam nem adja ki a háborús bűnösöket a zsidó háborús bűnös ezek szerint nem bűnös, gondolkodjatok már egy kicsit, egy kis nép terrorja az emberiség ellen.Hová vezet ez ha hagyjuk. Ez is elsődleges terror lesz a gyarmatok felett.
Na mesélj nem így gondolod, vagy nem mered kimondani, meghallják a gyarmatosítóink, és ellehetetlenítenek. Nem vagy így is ellehetetlenítve, akkor Te kollaboráns vagy dísz goj.
Neked papoljon a Fletó Ő ha kell zsidó, ha kell cigány, de sohasem magyar, rabló mint a többi, már a papától megtanulta az alapokat a környezete meg le diplomáztatta, mi meg csak sodródunk.
| Hering József: Izrael nem adja ki népirtást elkövető tömeggyilkosait          |                              |                          |        
 Hering József  
 Izrael nem adja ki népirtást elkövető tömeggyilkosait 
 A litván hatóságok 2007 augusztusában kérték Izraeltől Jichák Árád neves holokausztkutató meghallgatását, mert Vilnius szerint a zsidó történész a II. világháború idején és közvetlenül utána tevékenyen részt vett litván polgári személyek meggyilkolásában.  
 A zsidó állam, amint korábban, valószínűleg ezúttal sem tesz eleget egy zsidó háborús bűnös kiadatására vonatkozó kérésnek. 
 A második világháború utáni időszaktól napjainkig a sajtó, az irodalom, a képzőművészetek, a filmművészet és a történetírás irdatlan mennyiségben árasztja ránk a német nácik és segítőik által a zsidó nép ellen véghezvitt holokauszt eseményeiről, méreteiről és fájdalmáról szóló beszámolókat, visszaemlékezéseket és művészi alkotásokat. Mindez érthető, fájdalmas és nagyon emberi.  
 A zsidók XX. századi tragédiáját mindenkinek ismernie és előtte méltóképpen tisztelegnie kell! 
 Másrészt viszont a háború befejezése után több mint hat évtizeddel tarthatatlan állapot az, hogy például a nemzetközi zsidó szervezetek, de leginkább Izrael állam nyomására szinte minden országban le kell tagadni az örmény holokauszt megtörténtét. A magyar Országgyűlésben képviselők egy csoportja törvényhozással kívánt emléket állítani az örmény tragédiának, de cionista nyomásra a javaslat napirendre sem kerülhetett.  
 Továbbra sem illik beszélni a szövetségesek által a második világháború vége felé a német polgári lakosság soraiban véghezvitt tudatos, előre kitervelt tömeggyilkosságokról. Mi, ötvenesek, hatvanasok az iskolában, a színházakban és a mozikban a zsidó holokauszt történésein nőttünk föl, - miközben a háború utáni időszaktól napjainkig a zsidók dominálta hazai kulturális élet és a médiumok hallgattak és elhallgattatnak a Tito partizánjai és a román Maniu-gárdisták által Délvidéken és Erdélyben kivitelezett magyarirtásról, a Felvidékről Magyarországra és Csehországba deportált magyarok tragédiájáról, a szolyvai, a foksányi és a barcaföldvári haláltáborokról. 
 A hazai médiumok és politikusok (akiket mi választottunk a nyakunkra) tekintélyes része manapság is a holokausztkultúrát részesíti előnyben, s még mindig nacionalistának, rasszistának, nyilasnak, de a legjobb esetben csak magyarkodónak nevezik azt, aki ki meri mondani, hogy volt magyar holokauszt is.  
 A tabukat végre meg kell törni. Ezennel elindítunk egy sorozatot, amelyben igyekszünk fölvázolni a zsidók által a II. világháború alatt és után elkövetett népirtásokat. 
 Slomo (Solomon) Morel, a lengyelországi születésű zsidó kommunista tömeggyilkos, a német polgári személyek számára Swietochlowice városban létesített koncentrációs tábor szadista hóhéra 2007. február 14-én ágyban, párnák és jó anyagi körülmények között hunyt el Tel-Avivban. 
 A lengyel hatóságok kétszer is kérték kiadatását Izraeltől emberiségellenes és népirtó bűncselekmények elkövetése miatt. De mindhiába. (Morelről később még részletesen értekezünk.) 
 Jichák Árád, a világhírű holokausztkutató izraeli történész kiadatását, pontosabban  egy vizsgálóbizottság előtti meghallgatását 2007 augusztusában a litván hatóságok kérték.  
 Vilnius szerint ugyanis Árád, akárcsak a lengyelországi Morel, a II. világháború idején és után tevékenyen kivette részét ártatlan polgári személyek meggyilkolásából. Az izraeli hatóságok „természetesen” a legújabb kiadatási kérelemnek sem hajlandók eleget tenni. Pedig az Árádnak tulajdonított szörnyű bűncselekmények azért is elgondolkodtatóak, mert az izraeli történész nemcsak neves holokausztkutató, hanem a téma egyetemi előadója és huszonegy esztendőn keresztül a jeruzsálemi Jád Vásém Holokauszt Emlékmúzeum igazgatótanácsának az elnöke is volt, s ezenkívül az izraeli hadsereg nyugalmazott vezérezredese. 
 Jichák Árád (eredeti nevén: Iszák Rudnickij) 1926. november 11-én született a litvániai Svencionys városban. Az általános iskolát a Tárbut (kultúra) nevű, az egész kelet-európai zsidó világra kiterjedő héber tannyelvű intézetben végezte, majd siheder korában belépett a Litvániában is tevékenykedő Hánoár Hácijoni (Cionista Ifjúság) elnevezésű mozgalomba. A II. világháború kitörése 1939-ben éppen Varsóban érte, de idejében visszament a szülővárosába, amely ekkor már szovjet megszállás alatt volt.  
 De mivel a különféle felszabadítók a történelem folyamán Litvániában is sűrűn váltogatták egymást, Jichák Árád, és vele együtt 200 ezer ottani zsidó, 1941 szeptemberétől a németektől volt kénytelen rettegni. A litván fővárosban és más településeken a háború előtt mintegy 200 ezer zsidó élt, s ezért a  héberül jól tudó litván zsidók Vilniust csak Észak Jeruzsálemeként (Jerusálájim sel hácáfon) emlegették. 
 Partizánból NKVD ügynök 
 Jichák Árád visszaemlékezésében azt írja, hogy a németek gödrökbe lőtték szülővárosa zsidó lakosságának jó részét, de ő és vele együtt még néhány gyermek megszökött. A németek ezután egy kisebb gettót létesítettek a város mesteremberei számára. A gyerekeket kivitték a városon kívülre, ahol a raktárakban felgyülemlett zsákmányolt szovjet fegyvereket kellett nekik osztályozni és tisztítani. Mindjárt az első munkanapon elcsent egy rövid csövű, tehát könnyen ruha alá rejthető puskát. Egy hónap leforgása alatt a gyerekek két zsáknyi fegyvert loptak, majd elkezdték megszervezni a földalatti ellenállást. A gettót a németek őrizték, s így aztán  komolyabb ellenállást nem tudtak kifejteni. 1943 márciusában a fiatalok kiszöktek a környező erdőkben tevékenykedő szovjet partizánokhoz.  
 Árád a Markov Brigád Vilniusi Zászlóalj nevű szovjet partizánegységben Tolka mozgalmi néven a háború végéig elsősorban robbantásos terrorcselekményeket hajtott végre. 1943-ban beszivárgott a német hadsereg ellenőrizte vilniusi gettóba, ahol találkozott Ábbá Kovnerrel, az ottani ellenállási csoport parancsnokával, később Izrael koszorús költőjével. Árád az önéletrajzi visszaemlékezésében leírja, hogy a háború idején a szovjet partizánok soraiban miként harcolt a németekkel együttműködő litvánok, illetve jóval kisebb vehemenciával  a német katonák ellen Litvániában és Fehéroroszországban. 
 A Vörös Hadsereg 1944 júliusában érkezett Litvániába. Tolka egészen 1945. május 8-ig, Németország kapitulációjáig folytatta a harcot, de ekkor már a szovjet NKDV titkosszolgálat munkatársaként. A háború után Lengyelországon keresztül Olaszországba érkezett, ahol fölvette a kapcsolatot a brit hadsereg keretében harcoló palesztinai Zsidó Brigáddal. A német hadsereg és a német polgári lakosság ellen is megtorló akciókat végrehajtó Zsidó Brigáddal való együttműködése azonban tiszavirág életű volt, mert Tolka, ki tudja, miért, 1945 decemberének végén fölszállt a Hanna Szenes nevű illegális bevándorlóhajóra és fedélzetén megérkezett Palesztinába. 
 A Szentföldön is robbantott  
 De hogy milyen megbecsülésnek örvendtek Izraelben a más népek körében gyilkolászó zsidó judeonácik, annak érzékeltetésére először bemutatjuk Jichák Árád sorsának alakulását a Szentföldön. 
 Alig érkezett meg Palesztinába, mindössze két hónapot tölt Jágúr kibucban, s máris a britek és az arabok ellen harcoló Pálmáh nevű zsidó fegyveres alakulat soraiban találjuk. (A Pálmáh a héber P'lugot Máhác, azaz a Lesújtás Századai kifejezés mozaikszava.) A Pálmáh elit alakulat (amely 1948-ban beolvadt az akkor megalakult izraeli hadseregbe) emlékét megörökítő héber nyelvű világhálós honlapon olvasható, hogy Árád 1946 elején Náán településen elvégezte a pilótatanfolyamot, brit bizonyítványt kapott, s már szorgalmasan készíti a légi fölvételeket az arab célpontokról, amikor kiderül, hogy színtévesztő. Nagy tragédia persze nem történt, mert a partizán mindig gyorsan föltalálja magát, visszatért a korábbi, még a szovjet elvtársaktól tanult foglalatosságához, a robbantásos merényletekhez.  
 Tolka tehát ott folytatta, ahol partizánként abbahagyta. Rövidesen a robbantásos szabotőr akciókat végrehajtó tisztek kiképzője lesz Ásdot Jáákov és Áfikím kibucban. S hogy tanítványainak a gyakorlatban is bemutassa a szaktudását, fölrobbantja egy arab falubíró (muhtár) lakóházát annak lakóival együtt. Később Kelet-Jeruzsálemben a palesztinok lakta Sejk Dzsarráh és Suáfát nevű negyedében már több tucat arab házat repít a levegőbe. 
 Árád az 1948-ban megalakult izraeli hadseregben az '50-es évek közepén a páncélos hadosztályok műveleti alosztályának tisztje, az 1956-os Szuezi háborúban pedig a 27. zászlóalj tank ezredének parancsnoka. Az 1967-es, úgynevezett hatnapos háborúban már vezérezredesi rendfokozattal a váll-lapján a hadsereg oktatási főtisztje. 1972-ben, aránylag fiatalon, 46 éves fejjel leszerel és ezzel elkezdődik a polgári karrierje. 
 A Holokauszt Múzeum élén 
 Jichák Árád a tel-avivi egyetemen (hivatalos neve: Tel-Aviv Egyetem) a második világháború, s azon belül a zsidó holokauszt történetének sikeres előadója. Számos, ezzel a témával foglalkozó könyvet írt és adott ki különböző nyelveken. Az egyetemi katedra mellett 1972-ben a néhai Jigál Álon oktatásügyi és kulturális miniszter kinevezi a jeruzsálemi Jád Vásém Holokauszt Emlékmúzeum igazgatótanácsa elnökének, amely tisztséget egészen 1993-ig betölti. Árád a történelemtudományok doktora, disszertációját a vilniusi gettó történetéről írta. Később két kötetben megírta a Szovjetunió zsidóságának holokausztját. 
 A Háárec izraeli héber nyelvű napilap 2007. szeptember 7-én azt írta, hogy a litván hatóságok Jichák Árád emlékiratainak tüzetes tanulmányozása során jutottak arra a következtetésre, hogy az izraeli történész Litvánia német megszállása idején partizánként, illetve a világháború alatt és után az NKVD nevű szovjet titkosszolgálat munkatársaként tevékenyen részt vett litván polgári személyek, elsősorban  szovjetellenes hazafiak kivégzésében. 
   
 Jichák Árád az önéletrajzi művének (A Partizán – A Siralom völgyéből a Sion hegyig) megírásakor még nyilván nem gondolt arra, hogy a Szovjetunió szétesése után függetlenné váló Litvánia esetleg elkezdi kutatni a litván hazafiak ellen elkövetett kommunista zsidó bűntetteket. 
 Rimvydas Valentukevicius litván államügyész az AFP hírügynökségnek elmondta, hogy hivatala az országok közti jogsegélynyújtásra vonatkozó iratot küldött az izraeli legfőbb ügyészségnek, amelyben kérte, hogy a zsidó állam tegye lehetővé Jichák Árád meghallgatását.  
 Az izraeli történésznek küldött levélben a litván hatóság közölte Áráddal, hogy emberiség ellen elkövetett bűnökkel gyanúsítják, s ezért szeretnék kihallgatni. Árád persze tagadja a vádat, s rögtön kijelentette, hogy a litván gyanúsítás részét képezi annak a bosszúhadjáratnak, amelyet azért indítottak ellene, mert történészként gondosan összeállította a németekkel együttműködő litvánok listáját.  
 Valentukevicius ügyész szerint az Árádra vonatkozó terhelő bizonyítékokat a Litván Népirtás és Ellenállás Kutató Központ szerezte be. „Sok olyan dokumentum áll a rendelkezésünkre, amelyek arra engednek következtetni, hogy Jichák Árád igenis részt vett emberiségellenes bűncselekmények elkövetésében”, jelentette ki az AFP-nek Rimvydas Valentukevicius litván államügyész. 
 A sérthetetlen kettős mérce  
 Jichák Árád és az izraeli sajtó egy része természetesen antiszemitizmussal vádolta meg a történészt egyelőre csupán meghallgatni kívánó litván hatóságokat.  
 Árád a Háárecnek a következőt nyilatkozta: „A litvánok ezzel a kéréssel tulajdonképpen azt szeretnék bebizonyítani, hogy a második világháború idején voltak ugyan zsidókat gyilkoló litvánok, de ugyanakkor zsidók is öltek ártatlan litvánokat.” A litván Republika című újság nemrégiben szintén követelte Izraeltől, hogy tegye lehetővé Árád kihallgatását Vilniusban. A Háárec egyik cikkírója erre reagálva viszont ezt írta: „A Republika nem először fejt ki antiszemita és fasiszta nézeteket.”  
 Efrájim Zuroff, a jeruzsálemi Simon Wiesenthal Központ igazgatója is igen érdekes és elgondolkodtató nyilatkozatot adott a Háárec 2007. szeptember 9-ei számában az Árád meghallgatására vonatkozó litván kérésről:  
 „Nem ez az első eset arra, hogy idegen országok megpróbálják elérni a nácikkal kollaborálók meggyilkolásával gyanúsított izraeli állampolgárok kiadatását. Korábban a lengyelek egy személy (a tömeggyilkos Slomo Morel ), míg a litvánok Árádon kívül két izraeli állampolgár kihallgatásának lehetővé tételét kérték. Az izraeli igazságügyi minisztérium azonban nem hajlandó eleget tenni ezeknek a megkereséseknek, mert antiszemita kérésekről van szó. A litván vizsgálóbizottság is bűnben született, mert párhuzamosan kívánják vizsgálni a szovjetek és a nácik által elkövetett bűncselekményeket. Márpedig az elfogadhatatlan, hogy egyenlőségjelet tegyenek a két esemény közé”, - nyilatkozta Efrájim Zuroff.  
 (Megjegyezzük, hogy a judeonácikat ilyen szépen védelmező  Efrájim Zuroff szorgalmazza az Ausztráliában élő 86 éves Zentai Károly és a 95 esztendős budapesti Képíró Sándor magyar bíróság elé állítását a zsidók ellen elkövetett második világháborús állítólagos bűncselekményeik miatt.) 
 S hogy az olvasó jobban megértse az Izraelben és általában a zsidók bizonyos köreiben uralkodó fölfogást, a fentebb olvasható sajtónyilatkozatoknak az a lényege, hogy ha zsidó követ el emberiségellenes, népirtó bűncselekményeket, és ezért felelősségre kívánják vonni, vagy ha valaki csak rámutat bizonyos kommunista zsidók embertelen cselekedeteire, akkor azt az embert rögtön kikiáltják antiszemitának és fasisztának.  
 A most 81 esztendős Jichák Árád kiadatása ügyében az izraeli igazságügyi minisztérium e sorok írásakor még nem hozta meg a végső döntést, de túlzott illúzióik a litvánoknak sem lehetnek, amiképpen Jeruzsálem egészen pimasz jogi csűrés-csavarással korábban a lengyel hatóságok kérését is elutasította a másik zsidó tömeggyilkos, Slomo Morel esetében. 
  Pedig Vilnius  – amint az a litván megkeresésben olvasható – először csak meghallgatni szeretné a világhírű izraeli holokausztkutatót, megadva neki a nyilvános fórumot arra, hogy tisztázza magát. Jichák Árád nyilván jól tudja, hogy miért nem kíván élni ezzel a lehetőséggel. 
 A következő részben szólunk további zsidó tömeggyilkosokról, az általuk létrehozott megtorló alakulatok tevékenységéről, illetve arról, hogy az emberiség ellen elkövetett bűncselekmények után Izraelben és másutt a hajuk szála sem görbül. 
 Ha valamely ország merészeli kérni a kiadatásukat, vagy követeli azt, hogy vonják őket felelősségre a jelenlegi tartózkodási helyükön, akkor a hivatalos izraeli válasz szinte mindig az, hogy a németek, lengyelek, litvánok, magyarok, horvátok és más népek ellen a bosszúálló zsidók által elkövetett népirtások nem számítanak olyan bűncselekménynek, mint amilyen rémtetteket a nácik és segítőik elkövettek.