2011. április 10., vasárnap

Ismerkedés a blogolással

Üdvözlet mindenkinek!
Aki e- blogot felkeresi annak elárulhatom Én épp most kezdem első lépéseimet megtenni e- virtuális terepen. Nem sok tapasztalattal kevés ismerettel, de belevágtam, és kiakarom próbálni a blog nyújtotta lehetőségeket. Itt 2011. április. 10.- én vasárnap az első blogbejegyzésem készítem. Tudom nem egy nagy esemény , de számomra ez egy új kezdet egy új megjelenési forma. Több sikertelen próbálkozásom a blogoldalakon végül a Blogger oldalon sikerült ez a mutatványom. Köszönöm ha elfogadtok és el is kezdem a blogolást.

Az első bejegyzésem miről is szóljon? Mondjuk a viszonyítási pontról.

Viszonyítási pontok.
Az ember életében felhalmozódnak az ismeretek az ismeretek közötti eligazodáshoz viszonyítási pontokat jelölünk ki, hogy az új ismereteket a megfelelő helyekre tegyük az ismerethalmazunkba. Ez segít az elraktározásban , és az előkeresésben bennünket, így tudjuk, hogy egy teljesen új dologról van e - szó, vagy már kapcsolódik valamihez és ezzel bővítjük szélesítjük látókörünket. Ha teljesen új dolgot fogadunk be, egy újabb viszonyítási pontunk adódik , és a dolgok szemléletét e- szűrőn keresztül is megvizsgálhatjuk , ha akarjuk.
A tudományos szemlélet módban így bővítik az ismereteket, így építik fel a teóriákat , és a valósággal összevetve kielemezve alkotják meg a különböző dolgokat. Kimondhatjuk felhalmozott ismeret , viszonyítási pontok, új ismeret , az ismeret elhelyezése, feldolgozása, új dolgot szülhet. Így lettem Én most blogoló, ha elhelyezhetem magamat e - folyamatba. Igaz csak kezdő, mert van mit megismerni, megtanulni való, hogy használni is tudjam a módszert. Hát így kapcsolódnék Én a blogolók táborába e - pár sor írásával , remélem lesz egy pár élményem, s egy jó pár kapcsolat teremtés a táboron belül. Ezzel zárom bemutatkozásom üdvözlök mindenkit.
Szép napot sodródunk.

1 megjegyzés:

  1. Felszólítalak, hogy a lehető legrövidebb időn távolítsd el az összes posztomat az oldaladról.

    VálaszTörlés