|
A
Magyar Köztársaság fegyveres megszállásának
stratégiája.
1.
A "humanitárius intervenció", mint
fogalom
Mindenekelőtt lássuk, mit takar a
humanitárius intervenció fogalma, mik a céljai és mi
szolgáltathat alapot annak végrehajtására. Az Intervenció
latin szó,melynek jelentése :Interventálás,beavatkozás,
közbelépés; közbenjárás, közvetítés. Erőszakos,
főleg fegyveres beavatkozás más állam belügyeibe. A
"humanitárius intervenció" kifejezést két
értelemben szokás használni. Egyik értelme szerint
humanitárius intervenciónak az tekinthető, ha egy állam
valamely idegen állam területén tartózkodó saját
polgárainak védelmében lép fel humanitárius okokból, míg
a másik ,hogy ha egy országon belüli konfliktus,vagy
természeti katasztrófa következtében kialakult
káosz.továbbterjedhet más államokra és így veszélyt
jelent a "nemzetközi békére és biztonságra".
A
nemzetközi jog ma még nem ismeri a ?humanitárius
intervenció" fogalmát, azt, amely a XIX. században
bukkant fel először. Annak idején erre hivatkozva
indítottak az európai nagyhatalmak fegyveres akciókat
egy-egy országban. Mivel akkoriban még semmilyen norma sem
tiltotta a háború indítást, e fogalomnak jogilag nem volt
igazán jelentősége. Egy állam ugyanis akkor is jogszerűen
indíthatott fegyveres támadást egy másikkal szemben, ha
egyáltalán semmire sem hivatkozott. A világ csak a XX.
század közepén, az ENSZ megalapításakor jutott el a
háború és bármilyen más fegyveres erőszak tilalmának a
kimondásáig. Ilyen körülmények között hosszú ideig fel
sem merülhetett az, hogy bárki ?humanitárius intervenciót"
indítson. A helyzet a hidegháborút követő években is
csak részben változott meg. A Nyugat a kilencvenes évek
elején ismerte fel azt, hogy nem maradhat tétlen egy-egy
humanitárius katasztrófával fenyegető válságban.
A
BT tagjai az amerikai--orosz ?mézeshetek" időszakában
késztetést éreztek arra, hogy olyan humanitárius
válságokba avatkozzanak be, amelyek kizárólag valamely
államon belül keletkeztek. Ekkor a testület több
határozatában is kijelentette, hogy az érintett államban
kialakult helyzet ?veszélyt jelent a nemzetközi békére és
biztonságra". Más szóval azt állította, hogy a
válság, a humanitárius katasztrófa -- egyebek között a
rendszerint meginduló menekültáradat miatt -- átterjedhet
a szomszédos államokra is. Ilyenkor aztán a BT
felhatalmazást adott fegyveres beavatkozásra.
Ilyen
tartalmú határozat született például a szomáliai válság
kezdetén. Ruandában ugyanakkor a BT reménytelennek látta
azt, hogy megállítható lenne a nép irtás, így -- bár
szintén megállapította, hogy az ottani ?humanitárius
válság" a nemzetközi békét és biztonságot
fenyegeti -- voltaképpen csak mentő akciók lebonyolítására
adott felhatalmazást. (A másik jó példa a 2010-e Haiti
katasztrófa,ami valójában egy USA által végrehajtott
HAARP támadás volt,természeti katasztrófának
beállítva,ami jogalapot szolgáltatott az amerikai hadsereg
bevonultatására,újjáépítő-békefentartó misszióra
hivatkozva.Azomban az amerikai hadsereg semmilyen humanitárius
feladatot nem végzett a szigeten,viszont szétosztott több
ezer tonna,mérgezett élelmiszert,mint humanitárius
segélyt.Ennek hatására ezrekkel nőtt a megbetegedések,és
a halálos áldozatok száma. Az USA azóta is egy
támaszpontot és jelentős fegyveres erőt állomásoztat a
Kubához nagyon közel eső szigeten,de maradjunk a egyenlőre
a nyilvánvalóbb fegyveres konfliktusoknál.)Ami a dél szláv
országok egymás ellen vívott háborúit illeti, azokat a BT
nemzetközi fegyveres konfliktusoknak minősítette. Ezekkel
kapcsolatban ugyanis az ENSZ-alapokmányban foglalt általános
rendelkezések alapján dönthetett külső beavatkozásokról.A
kilencvenes években tehát olyan gyakorlat alakult ki, hogy a
BT -- anélkül, hogy a ?humanitárius intervenció"
fogalmára utalt volna -- jogi lehetőséget teremtett ilyen
jellegű nemzetközi fegyveres fellépésekre. Ezekről
egyébként továbbra is csak a BT dönthetett, egyes államok
vagy nemzetközi szervezetek saját magukat semmire sem
jogosíthatták fel.Ez az állapot egészen a koszovói
konfliktus kiéleződéséig tartott.
A nyugati
hatalmak akkor készek lettek volna a koszovói albánok
melletti fegyveres fellépésre, erről azonban a BT-ben az
oroszok és a kínaiak kilátásba helyezett vétója miatt
nem születhetett határozat. Ekkor a NATO úgy tett, mintha
joga lett volna a ?humanitárius intervencióra", és
homályos megfogalmazással erre hivatkozva indított
légitámadásokat Szerbia ellen.Ráadásul az általánosan
elterjedt vélekedés szerint a "demokratikus államok"
mindenütt fellépnek,felléphetnek azokkal a kormányokkal
vagy fegyveres csoportokkal szemben, amelyek halomra
gyilkolják saját lakosaikat, vagy súlyosan sértik azok
alapvető emberi jogait. A közvélemény a hidegháború óta
eltelt két évtizedben minden, komoly emberi áldozatokkal
járó zavargás esetében -- amúgy teljesen érthetően --
külső beavatkozásért kiáltott. Más szóval?humanitárius
intervencióért" amit az emberi életek védelmére
indítanak.
2. A
cionista háborúk és megszállás a humanizmus
nevében
Az USA-NATO iraki,afganisztáni
háborúja nem a fehér emberé. Nem is az olaj
társaságoké. Nem, ezek cionista háborúk!
Erről
jut eszembe Oliver Stone nagyszerű alkotását, a ?Július
4-én született" c. film. A filmben egy Ron Kovic (akit
a mindig jóképű Tom Cruise játszott) belép a hadseregbe.
Vietnamba akar menni, hogy harcoljon a kommunisták ellen.
?Inkább a halál, mint a vörösök" hangzik a jelszava.
Úgy indul Vietnamba, mint egy jól kiképzett, fiatal és
bátor amerikai, aki kiáll a demokráciáért és őszintén
kész arra, hogy meghalljon a kommunista fenyegetés
leveréséért, bárhol jelenjen is az meg. Amikor Vietnamból
hazatér, deréktól lefelé meg van bénulva. De a polgár
társai nem fogadják őt hősként. Ehelyett vele egykorú
tüntetőkkel találkozik, akik tűzre vetik az amerikai
zászlót. Ő nem érti, hogy miért. Kifejezésre juttatva a
tüntetők iránti gyűlöletét a Bronxi Veterán Kórházban,
hamarosan felfogja, hogy a fekete ápolók egészen más a
véleménnyel vannak a háborúról. Ahogy egy férfi ápoló
elmagyarázza neki: ?Vietnam a fehér ember háborúja, a
gazdag ember háborúja". Később, mint sok más
Vietnamot járt amerikai, Kovic is eljut a felismerésre, hogy
a háború egyáltalán nem a demokráciáért folyt. A hozzá
hasonló fiatal amerikaiakat azért küldték oda, hogy egy
saját szabadságáért küzdő népet elnyomjanak. Néhány
évtized múltán a világ legnagyobb hadigépezete újra
mozgásba lendült nép irtási ügyben, ezúttal Irakban. A
tömeg mészárlást fiatal fiúk hajtják végre, akik nem
igazán biztosak abban, hogy miért vannak ott, de azt a Fehér
Ház egy könyörtelen és nagyhatalmú elit nevében
elrendelte. Nem volt meglepetés, hogy Iraknak semmiféle
tömeg pusztító fegyvere nem volt. Végül is az USA nem
olyan ostoba, hogy megtámadjon egy olyan országot, amelynek
van. Az veszélyes lehetne. De annak ellenére, hogy mi
biztosan tudjuk, hogy ez a háború egyáltalán nem volt
?megelőző" és nem Irak felszabadításáért folyt, a
?háború az olajért" elmélet is -- amelyet a háború
ellenes mozgalmak nagy többsége elfogadott -- napról napra
veszíti a talajt a lába alól. Legalább föl kéne tennünk
a kérdés, hogy tényleg az olaj volt-e a fő oka a
háborúnak. Az olaj kívánatos, de az amerikaiak nem drága,
hanem olcsó olajat akarnak. Irak megszállása az amerikai
adó fizetőknek havi több mint 5,8 milliárd dollárjába
kerül.Emiatt olcsóbb lett volna a térségben támogatni a
diktátorokat, mint megbuktatni őket -- mégpedig olyan
eredménnyel, hogy majdhogynem egyáltalán nincs olaj. De ez
nem a fehér ember háborúja. De nem is az olaj társaságok
háborúja. Nem, ez is egy cionista háború a sok közül.srael
Shamir izraeli író az ?A Cionista Megszálló Kormánynak
Árnyéka" c. kitűnő dolgozatában arról ír, ami
valószínűleg Irak megtámadásának a valódi oka
volt:?Mint a megszálló kormányzat fejének, Jay Garnernek
az a feladata, hogy létrehozzon egy új, izraelbarát Irakot.
A Jerusalem Post, egy keményvonalas cionista napilap, amelyet
Conrad Black, Pinochet és Sharon barátja ad ki, beszélgetést
folytatott a hazaárulók egyikével, Ahmed Cselebi
jobbkezével, Musawival.
Musawi lelkesülten beszél az
Izraelhez fűződő legszorosabb kötelékekkel kapcsolatos
reményéről. Az új Irakban nem lesz hely a palesztinok
számára, mert a nagy palesztin közösséget az INC vezetői
(és feltehetőleg az ő cionista tanácsosaik) egy
visszataszító ötödik had oszlopnak tekintik. Ehelyett egy
?béke ív" fog húzódni Törökországból Irakon és
Jordánián keresztül Izraelig egy új támpontot képezve a
Közel-Keleten.A megszállási rezsimet az USA hadserege a
cionisták érdekében hozta létre, ezért, ha valami, ez
joggal nevezhető CMK-nak, Cionista Megszálló Kormánynak."
(Az eredetiben ZOG, Zionist Occupation Government) Az iraki és
afganisztáni háborúk -- csakúgy, mint az Irán elleni
amerikai fenyegetés ,valamint legújabban a térségbeli arab
országokban mesterségesen gerjesztett forradalmak és polgár
háborúk(Líbia,Egyiptom,Tunézia,stb) mind izraeli érdekekre
vezethetők vissza. Izrael és nagyhatalmú lobbija már
régóta azon van, hogy az USA tegyen valamit az Izraelre
valamilyen formában fenyegetést jelentő arab országok
kormányaival. A térség de-stabilizálása sokkal előnyösebb
Izraelnek, mint az USA-nak.
Azthiszem jogosan merül
fel tehát a kérdés, hogy akkor mégis ?mi lehet a be nem
vallott, igazi oka és mozgató rúgója az USA háborúkhoz
vezető politikájának?! Az elemzések után azt a
következtetést lehet levonni,hogy egy nagyhatalom (a
valóságban szuperhatalom) harcol egy kis megbízó
állam,Izrael csatlósaként.
A zsidók az amerikai
népességben nem tesznek ki többet 2-2,5nál, ami olyan
tény, amit -- úgy látszik -- a legtöbb Amerikainak nehéz
elhinni.
Egy 2002. októberében közé tett felmérés
szerint az átlagos, nem zsidó amerikaiak azt hitték, hogy a
lakosság legalább 18a zsidó. Minden negyedik megkérdezett
amerikai azt válaszolta, hogy az amerikaiak 10-19a zsidó,
ugyanakkor minden ötödik úgy becsülte, hogy a zsidók
20-29ot tesznek ki. Valami 12gondolta azt, hogy a számuk
30-49között van! De miért is tudná másképp a nem zsidó
amerikai? A becsléseik azon alapulnak, amit látnak.
Kapcsoljuk be a TV-t, menjünk moziba, vegyünk fel egy
újságot, kísérjünk figyelemmel egy választást, a zsidók
aránya minden esetben sokkal nagyobb, mint 2,5 (...) A zsidók
12a gondolja, hogy ők az amerikaiak 2át teszik ki, 13szerint
3ot, 11nem tudja, ami szintén ?megfelelő" válasz. Az
amerikai zsidók 7a azonban azt hiszi, hogy ők az amerikaiak
1át alkotják. A zsidók 5a azt gondolja, hogy 4nyian vannak.
18hitte, hogy 6-10a számuk. 6szerint a zsidók 11-15on
vannak, és az amerikai zsidók 18a úgy becsülte magukat,
hogy 15fölött vannak. Ez óriási, 600fölötti hiba
határ!!!Az azonban, hogy az ember zsidó, még nem teszi
cionistává (noha, sajnos, majdnem minden szervezett zsidó
cionista). Tény, hogy a (nem szervezett) amerikai zsidók
többsége ellenezte az iraki háborút is,de a nagyhatalmú
zsidó lobby azonban támogatta. Az ő erőteljes háború
iránti támogatásuk határozottan olyan komoly tényező,
amelyet nem szabad figyelmen kívül hagyni.A cionista zsidók
a két nagy amerikai pártnak adott anyagi hozzájárulás
nagy részét ma is állják. Ahogy az Aftonbladet c. svéd
napilap rámutatott:
?A zsidók óriási összegeket
nyomnak az amerikai politikába, 30-szor annyit, mint az arab
amerikaiak. Nekik van hatalmuk. A ?pénz beszél"
jelmondat által uralkodnak."
Tény, hogy az
amerikai milliárdosoknak majdnem a fele zsidó. (Ez a
jelenség azonban nem korlátozódik az Egyesült Államokra.
A hét orosz oligarchából hat zsidó.Magyarországon a
helyzet még sokkal drámaibb,ebben a tekintetben!) Az
amerikai másképp gondolkodó és szerző, Gore Vidal az
Israel Shahak professzor ?Zsidó történelem, zsidó vallás"
c. nagyszerű könyvéhez írott előszavában felfed egy
történetet, amely meghatározóan befolyásolta a
Közel-Kelet történetét az utóbbi hatvan év
során.
?Valamikor a kései ötvenes években a
világklasszis pletyka fészek és alkalmi történész, John
F. Kennedy elmesélte nekem, hogy Harry S. Trumant mindenki
magára hagyta, amikor rájött, hogy indul az elnökségért.
Akkor egy amerikai cionista hozott neki egy bőröndben 2
millió dollár készpénzt a vonatra, amelyen a kampány
körútját járta. ?Ezért hajszolták át nálunk olyan
sietve Izrael elismerését." Mivel sem Jack, sem én nem
voltunk antiszemiták (nem úgy, mint az ő apja és az én
nagyapám), mi ezt csak egy újabb, Trumanról és az amerikai
politika derűs korruptságáról szóló mókás történetnek
tartottuk. (...)
Nem akarom felsorolni annak a
boldogtalan térségnek a háborúit és riadalmait. De azt
kimondom, hogy Izrael elsietett kitalálása megmérgezte az
USA-nak, Izrael kétséges párt fogójának a politikai és
szellemi életét. Ez lehetséges, mert Amerika történetében
egyetlen más kisebbség sem rabolt el annyi pénzt az
amerikai adófizetőktől a célból, hogy egy ?haza földbe"
fektesse be. Ez olyan, mintha az amerikai adó fizető
kötelezve volna arra, hogy támogassa a pápát a pápai
állam visszafoglalásában, csak azért, mert a népünk
egyharmada római katolikus. Ha ezt bárki megkísérelné,
hatalmas volna a fölzúdulás és a kongresszus nemet
mondana. De egy kevesebb, mint 2os vallási kisebbség
rávette, vagy megfélemlítette a képviselőket (a szükséges
kétharmadot, hogy hatástalanítsanak egy valószínűtlen
elnöki vétót), miközben élvezik a média
támogatását.
Maga Shahak lefordított egy
cikket, amely héberül jelent meg a Kivunimban, a Cionista
Világ szervezet lapjában 1982. februárjában, és mint
?Kivunim terv" vált közismertté. A cikknek, amelyet
egy Oded Yinin írt, a címe ?Izraeli stratégia a
kilencszáznyolcvanas évekre" és a Közel-Keletre
vonatkozó elképzelése ?az egész területnek kis államokra
való földarabolására és valamennyi létező arab államnak
a felbontására volt alapozva", ahogy Shahak
összefoglalta. Noha ő határtalanul derűlátónak,
ténylegesen üres képzelődésnek tekintette, azért
hozzátette:
?Az a gondolat, hogy Izraelnek valamennyi
arab államot szét kell darabolni kis egységekre, újra és
újra megjelenik az izraeli stratégiai gondolkodásban. Példa
kedvéért Ze'ev Schiff, a Ha'aretz katonai levelezője (és
valószínűleg e téren a legtájékozottabb Izraelben) ír a
?legjobbról", ami az Izraeli érdekek szerint történhet
Irakban: ?Irak felbontása egy siita államra, egy szunita
államra és a kurd rész elkülönítése" (Ha'aretz
82.06.02.). A valóságban a tervnek ez az összetevője
nagyon régi"
És lám, mi történik: 2003.
novemberében a New York Times-ban megjelent egy cikk, amelyet
a Council of Foreign Relations (Külkapcsolatok Tanácsa, egy
rendkívül befolyásos magán szervezet) korábbi elnöke és
a Times korábbi szerkesztője Leslie H. Gelb írt a következő
fejcímmel: A három államos megoldás. Az ismertetett ötlet
az volt, hogy az USA-nak fontolóra kéne vennie, hogy Irakot
három különálló államra osszák, ?északon a kurdokkal,
a szunnitákkal középen és a síitákkal délen". Gelb
azt írja, hogy ?ezt a három államos megoldást
Washingtonban évtizedekig elképzelhetetlennek tartották.
... De az idők megváltoztak." Ekképp a cionisták
által kiagyalt terv minden, csak nem halott. Miközben az
egész világ elítéli Izrael embertelen viselkedését a
palesztin néppel szemben, a cionisták azt mutatják be, hogy
Washington a kezükben van. Nem csak az elnök választási
kampányok jelentős részét fizetik, hanem a kezükben van
az egyenirányított média. ?A média pedig a modern államok
ideg rendszere" Egy nagyon összetett társadalomban a
mai gyakorlati demokrácia egy kifinomult számítógéphez
hasonlítható. A gépezete egy feltétellel tud sikerrel
működni: ha az információ szabadon áramlik a rendszeren
keresztül. Ha minden bemenő adatot ösztönösen
ellenőriznek és szűrnek azon egyetlen ismérv alapján,
hogy jó-e az a zsidóknak, nem csoda, ha a gép olyan szörny
szülött kimenetet hoz létre, mint a ?bosszú Babilonon
Jeruzsálem Kr.e. 586-os lerombolásáért". És valóban,
a rég elmúlt 1948-as évben Izrael első uralkodója, David
Ben Gurion azt mondta:
Történelmi bosszút állunk
Asszírián, Arámián és Egyiptomon".
Most úgy
van, hogy ez megtörténik, mivel COG célba vette Irakot,
Szíriát és Egyiptomot. Három évtizeddel Ben Gurion halála
után a Guardian arról számol be, hogy ?az USA vezette had
erő katonái kiterjedt pusztítást és szennyezést okoztak
Babilon ősi városának a maradványaiban".Eltartott
ugyan egy ideig, de a jóslat igaznak bizonyult.
De a
néhai Ben Gurion nem csak a bosszú állásról álmodozott.
Neki Nagy Izrael megteremtéséről is voltak álmai. A Szuez
háború harmadik napján a Knesszetben mondott beszédében
elismerte, hogy a háború igazi célja "Dávid és
Salamon királyságának a helyreállítása" egészen a
bibliai határokig. Követőjének, Ariel Sharonak ugyanaz az
álma és készen áll azt beteljesíteni, ha arra alkalom
adódik. Ha az idő alkalmas, a térségben megmaradt
palesztinok tömeg mészárlása és kiűzése kétségtelenül
megtörténik. Jeff Blankfort úgy utal Washingtonra, mint
?a cionisták legfontosabb megszállt területére" Igaza
van. A cionista zsidók erősebbek, mint valaha. A cionista
keresztények erőteljes támogatásával az izraeli érdekek
biztonságban vannak. A cionista marok szorítását az
amerikai közel-keleti politikában lehetetlen tagadni. Az nem
áll Amerika érdekében, hogy mindig azt tegye, ami Izraelnek
a legjobb.Az USA-ban nem az amerikaiak vannak hatalmon, hanem
egy elit és lobbik, amelyek az engedelmességig pénzelik (és
fenyegetik) a politikusokat. Természetes, hogy háborúkat
viselni olyan országokban, amelyeket a legtöbb amerikai
megkeresni sem tud a térképen, nem áll a nép érdekében.
A mohó tőkések mellett van egy nagy tényező, amelyet
figyelembe kell venni, amikor a háború indítékait
keressük.Nagyon-nagyon sokan alábecsülik annak a szerepnek
a fontosságát, amelyet a cionizmus játszik Amerika
külügyeiben (és kisebb mértékben a belügyeiben is). Az
USA egy ?lobbykrácia" -- egy állam, amelyben
nagyhatalmú lobbik uralkodnak. A politikusok az ő pénzbeli
támogatásuktól függenek, hogy egyáltalán valami esélyük
legyen a választási versenyben. Ez a helyzet a jelenlegi
washingtoni hatalom esetében is.
A befolyásos Bush
családnak és háborús bűnös munka társainak a Fehér
Házban részvényeik vannak a hadi iparban, és az pénzeli
őket. Nekik személyesen jövedelmez a háború. Azonban a
közel-keleti amerikai külpolitikát és az USA Izraelnek
nyújtott fenntartás nélküli támogatását nem lehet
egyszerűen ezzel a ténnyel megmagyarázni. Az iraki
olajszállítósok feletti rendelkezés egymagában nem
elegendő ok 150 000 amerikai katona Irakba küldésére olyan
drágán. Fontos felismerni, hogy olyan lelkes cionisták
vannak vezető beosztásokban, akik bármi szükségeset
készek megtenni, ha az Izrael érdekében áll. A
neokonzervatívokról beszélek, akikre röviden, mint
neokonokra szoktak utalni. Ténylegesen Izrael volt a fontos
ügy, ami miatt a neokonok elhagyták a Demokrata Pártot,
ahol valaha megtalálhatók voltak. Még 1993-ban írta
Benyamin Ginsburg, a politika tudományok tanára:
?Az
egyik legnagyobb tényező, amely feltartóztathatatlanul a
jobboldalra sodorta őket, az Izraelhez való kapcsolódásuk
volt, és az 1960-as években növekvő bosszúságuk a
Demokrata Párttal szemben, amely egyre inkább ellenezte az
Amerikai katonai készségét és belehabarodását a harmadik
világ ügyeibe. A Reaganféle jobboldal keményvonalas
kommunista ellenességében, az amerikai katonai erő iránti
elkötelezettségében, és arra való készségében, hogy
politikailag és katonailag beavatkozzék más népek ügyeibe
a demokratikus értékek (és amerikai érdekek)
előmozdítására, a neokonok olyan politikai irányvonalra
leltek, amely garantálta Izrael biztonságát."
A
neokonok elkötelezettsége Izraelnek, a zsidó lobby óriási
befolyása és a Keresztény Közösségek meghódítása a
cionizmus által a valódi magyarázata az USA állandósult
Izrael iránti támogatásának. Egyesek számára furcsának
hangzik, de ma helytelen Izraelre úgy utalni, hogy az az USA
csatlós állama. Manapság pontosabb az ellenkezőjét
mondani, mint akármi mást. Ezt nagyon jól állapította meg
az izraeli születésű muzsikus, Gilad Atzmon, amikor
megkérdezték:
?Azt gondolom, hogy kezdetben azért
volt Izrael, hogy segítse a nyugati gyarmatosítást (Balfour
nyilatkozat, stb.) De nem állt ott meg. Az amerikai
kormányzat a késő hetvenes és a nyolcvanas években
felismerte, hogy a nyugati globalizáció számára a
legnagyobb veszély az arab ellenkezés és az iszlám
ellenállás. Izrael azért volt ott, hogy örökösen
fenntartsa a folyamatos szembenállást. Így bizonyos
értelemben - Önnek igaza van, legalábbis történelmileg -,
Izrael azért volt, hogy az amerikai érdekeket szolgálja, de
a dolgok megváltoztak. Az elmúlt tíz évben az erő
egyensúlynak az eltolódását látjuk. A cionisták, a
republikánusok és a jobboldali keresztény csoportok közötti
új kötelék az amerikai-izraeli viszonyban egy teljesen új
szakasz vezetett be. Úgy gondolom, hogy az amerikai nép nagy
jót tenne magának, ha alaposan megvizsgálná a kormányának
a dolgait. Az amerikaiaknak azt kéne megkérdezniük
maguktól, hogy amerikai érdekek-e azok, amiért dolgoznak,
vagy inkább izraeliek. Az iraki háború jó kiindulási pont
egy ilyen szellemi gyakorlat számára. "
Az iraki
háború esetében a magukat a legjobb ajánlatevőnek eladó,
(vagy egyet nem értés esetén szájukat tartó) pénz éhes
politikusoknak és az olyan odaadó cionistáknak, mint a
neokonok, az érdekei kéz a kézben járnak. Nem lesz addig
béke a Közel-Keleten, amíg az amerikaiak nem szabadítják
fel magukat a Washingtont szorongató cionisták és néhány
ember ama meggyőződése alól, hogy mindig azt kell tenni,
ami Izraelnek jó, ahelyett, ami Amerikának jó. A
konzervatív Pat Buchanan nagyon jól foglalta össze, hogy
miről szól a neokonok ideológiája:
"Ami
után ezek a neokonok futnak, az az amerikai vér besorozása,
hogy a világot Izrael számára biztonságossá
tegyék."
3.Magyarország
a cionisták kezében.
Palesztína
és Magyarország elfoglalásának azonos szisztémája
Ezen
gondolatok alapján azt hiszem nyugodtan ráilleszthetjük az
amerikai politikai,társadalmi klisét a Magyarországi
viszonyokra is,azonban hazánk estében a
földrajzi,geopolitikai viszonyok miatt sokkal alattomosabb és
kifinomultabb cionista stratégiával állunk szemben.Kezdjük
ott,hogy minek kell a cionistáknak Magyarország? Az 1800-as
évek második felében Angliában hatalmas karriert befutott
zsidó üzletember a világban szétszórtan élő zsidókat
az 'ígéret földjének' elfoglalására ösztönözte. Az
Izraelita Világ szövetség felhívása a következőkről
szólt:
"Az egész föld kerekségen nincs
egyetlen darab föld sem, amelyet könnyebben leigázhatnánk,
mint Galíciát és Magyarországot. E két országnak
mindenképpen a miénknek kell lennie, mert számunkra ott a
legkedvezőbbek a körülmények. Ti zsidó testvérek,
fáradozzatok minden erőtökkel azon, hogy mindkét országot
birtokba vehessétek, hogy minden keresztényt elűzzetek,
hogy mindent, amit ott még a keresztények birtokolnak,
teljesen a kezetekbe vegyetek. Ha erre nem volna elég anyagi
eszközötök, párizsi szövetségünk minden erővel
segíteni fog titeket. Erre a célra szövetségünk máris
gyűjtéseket rendez és az adományok bőséggel folynak be
pénztárunkba azzal a céllal, hogy a galíciai és a
magyarországi területeket kiragadjátok a keresztényektől,
s azok kizárólag zsidó kézbe kerüljenek. Az egész világ
tőkései erre a célra nagy összegeket áldoznak s
egyesülnek, hogy ezt a célt a legrövidebb idő alatt
elérhessétek."
Ahhoz,hogy a Magyarországi
történéseket átlássuk ejtsünk pár szót a mesterségesen
és erőszakosan létrehozott cionista terror államról
Izraelről. Izrael a Közel-Keleten található, mint tudjuk,
szomszédaik pedig arabok. A zsidók az arab népekre akarják
erőltetni felsőbbrendűségüket minden tekintetben,mind ez
komoly feszültségeket szül.A helyzet konkrét oka az,
hogy
Izrael állam 1948-ban alakult meg a palesztin nép
földjén, ahol addig palesztinok éltek, zsidók csak
elenyésző számban. Az állam megalakulása azt
eredményezte, hogy az addig országgal nem rendelkező zsidók
Palesztinába vándoroltak, és számuk ugrásszerűen
megnőtt.
A miértre, és hogyanra most nem térnék
ki, mert ez az írás nem erről szól.A Lényeg az,hogy a
pesztinok kitaszítottak lettek saját otthonukban. Ugyanolyan
ez, mintha pl. Magyarországra széles nemzetközi segítséggel
bantu-négerek milliói települnének be, és kikiáltanák
az Európai Bantu Köztársaságot, magasról téve az őslakos
magyarok jogaira.
Ez az egyik oka a Közel-Keleti
terrornak, háborús helyzetnek, a zsidó és az arab világ
szembenállásának,amellett ,hogy az arcátlan zsidók a
ráadásul politikai és katonai erő fölényre törekszenek
a térségben,az USA segítségével.Ez újabb szembenállást
szül a zsidósággal szemben.Ez a folyamatos hadban állás
semelyik félnek sem jó,de a palesztinok érthető okokból
sohasem fogják feladni hazájukat, a zsidók pedig rájöttek,
hogy soha nem fognak tudni végleg elbánni az összetartó,
temperamentumos palesztinokkal.Ezenkívül Izraelnek hatalmas
anyagi áldozatokba kerül (a hanyatló USA és EU gazdaságtól
lopott pénzből) a kollaboráns arab államok lepénzelése
annak érdekében,hogy ne állhasson össze a muzulmán egység
a Közel Keleten,és ne töröljék el a föld színéről a
terrorista Izraelt.Itt jön képbe Magyarország...Magyarország
Közép-Európai ország, lakóitól külsőleg a zsidók nem
különböznek, emellett a magyar nép nem olyan természetű,
mint a palesztin, sokkal higgadtabb, nyugodtabb, és ami
fontos: befogadóbb. Magyarországon a kis családok a
jellemzőek (legalábbis a magyarság köreiben), és az
emberek közt nincs, vagy csak kis összetartás van.
Magyarországon él a legtöbb zsidó Közép-Európában,
számukat 5-600 000-re becsülik. Túlnyomó többségük
Budapesten él,és az elmúlt harminc év folyamán olyan
szintű befolyásra tettek szert,hogy mára teljes egészében
a ők alkotják a "magyar"politikai és gazdasági
"elitet",ezzel gyakorlatilag kiszorítva a
magyarságot a döntés hozatalból,viszont a világ
zsidóságának számára korlátlan lehetőségeket
biztosítva.Magyarország földrajzi helyzeténél fogva
rendkívül nagy földalatti édesvíz,ásvány,földgáz,olaj
készletekkel és nem utolsó sorban remek termőföldekkel
rendelkezik, mely -- szakértelemmel kihasználva - az ország
népességének legalább a négyszeresét is el tudná
látni.Ezenkívül hazánk több szempontból is stratégiai
területen fekszik,amely nemcsak,hogy kivalló természetes
védelmet biztosít az itt élőknek, az egyre fokozódó
természeti anomáliákkal szemben,hanem geopolitikai
helyzeténél fogva is kiemelt jelentőségű "kapu"
kelet és nyugat között.
Nem utolsó sorban a
cionisták irányította NATO had erő által katonailag is
biztosítva van a hátországuk.Mindezt figyelembe véve
Magyarország igencsak ideálisnak tekinthető a zsidók
számára. Ugyanis erről van szó, Magyarországot
választották új otthonuknak, Magyarország lesz az új
Izrael, ha rajtuk múlik.. A magyarok pedig "palesztinok"
a saját hazájukban. Hogy ne csak a levegőbe beszéljek,
álljon itt Simon Peresz izraeli állam fő
elszólása:
"manapság gyarmatok
létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet
birodalmakat alapítani... Felvásároljuk Manhattant,
Lengyelországot és Magyarországot."
A zsidók
uralják a médiát és a politikát.Nem véletlen volt az,
hogy a médiumok egyszerűen nem hozták le a hírt, miszerint
izraeli állampolgárok felvásárolják Magyarországot. A
zsidóság és a cionista vezetésük tisztában van vele,hogy
még egyszer nem tudják megismételni a zsidó állam
alapítást,zsidó államként,mert a világ KÖZEL
KELETI-ÁZSIAI-OROSZ fele már nem hagyná szó nélkül az
újabb erőszakos ország rablást. Éppen ezért a cél
érdekében inkább lemond hivatalosan zsidó identitásáról
és a gazda testnek használt magyar identitás mögé bújva
apránként foglalja el az új hazáját.
A
zsidó identitás érdekes dolog, náluk nem annyira a
nacionalizmus,a nemzeti büszkeség dívik, hanem a hatalom
vágy, a pénz iránti sóvárgás, pénz éhség. Jól
mutatja mindezt az, hogy a zsidó emberek rendre magyarosítják
a nevüket, ráadásul jól csengő, nemesi nevekre (pl.
Andrássy stb.). Számukra kevésbé fontos a nemzet, az
identitás (bár mint mindenhol, itt is akad kivétel), nekik
mindegy milyen nyelven beszélnek, ők egyszerűen nem
lojálisak ahhoz az országhoz ahova születtek, és ez komoly
veszélyeket rejt magában.Mert a túlélésük érdekében
felveszik az új személyiségüket és magyarrá
vedlenek.Ennek lehetünk szemtanui nap,mint nap.
A
cionista ország vezetés,a keresztény kollaboránsaik
segítségével tömegesen ruházza fel a zsidókat
állampolgári jogokkal és helyezi őket vezető pozíciókba.A
politikai pártok,kivétel nélkül mind a zsidóság kezében
vannak,gyakorlatilag az egész közigazgatás zsidókból
áll!
Különböző pártok különböző néven
nevezik magukat és a magyar érdekek képviseletét
hangsúlyozzák,de valójában azonban az izraeli betelepülést
koordinálják és ténykedéseikkel,segítik a mihamarabbi
exodust a közel keletről még ha ez merész, vakmerő
állításnak is tűnik.
Az ország kifosztása
és a zsidó hatalom átvétel gyakorlatilag 1989-óta
töretlenül zajlik Magyarországon,de most 21 -évvel később
történt meg a ráébredés,hogy a szép új világ ígérete
valójában,csak hazugság volt.
Miközben
egyre növekszik a lakosság és a gazdag elit között a
szakadék,a cionista-zsidó hatalom minden eszközzel
igyekszik rászorítani a cigányságot a magyarságra,ebben
az amúgy is egyre feszültebb légkörben és mindenáron egy
etnikainak beállított ,általuk mesterségesen szított
polgár háborúval akarja leplezett céljait elérni.
Ez
az egész szisztéma a felsőbb körökből származik, a
rendőrséget átszövi a politika, a rendőri vezetők "nekik
dolgoznak", persze nem buzgó baloldaliságuk, vagy
meggyőződéses liberalizmusuk miatt, hanem anyagi okok
állnak a háttérben. Mint tudjuk, a zsidók nagy tőkével
rendelkeznek, kezük bármeddig elér. Ha pedig nem is ilyen
lelkületű, vagy nem megvesztegethető a rendőri vezető,
akkor is vannak még módozatok viselkedésének
megváltoztatására...
Visszatérve, hogy
miért jó, a cigány---Magyar polgár háború a zsidóknak?
Nagyon egyszerű: egy polgár háború nagy elszegényedéssel
jár, minden elértéktelenedik, az emberek rákényszerülnek
értékeik eladására. Egy széthullott, polgár háború
sújtotta ország a legkönnyebb préda a gazdag zsidóknak az
ország teljes bekebelezésére, és mindemellett a háborús
helyzetben,humanitárius katasztrófára hivatkozva,mint
békefentartókt be lehet vonultatni a NATO-IDF-EGF-cionista
testőrséget és fegyveres erőket,mint ahogy ezt a
beavatkozást készítik elő most Líbiában is a cionista
hatalmak.Ezenkívül a világ cionista médiája azt fogja
szajkózni a közvéleménynek,hogy a rasszista-náci magyarok
lemészároltak sok szerencsétlen,szegény ártatlan
cigányt,és,hogy ezt a háborút mi provokáltuk ki az
összeférhetetlenségűnkel.A világ,média által
megtévesztett közvéleménye ennek fényében jogosan fogja
elítélni a Magyar hazafiakat,akiket a cionmédia ilyen
módon,fasisztaként fog ábrázolni.
Így a
zsidóság két legyet üt egy csapásra,mert megszabadul a
tényleges magyar ellenállástól,valamint a cigány
eltartottak nagy részétől,de ami a lényeg hatalmát
végérvényesen bebetonozhatja ezen a számára oly fontos
területen.Nagy vonalakban ez az oka a várható magyar-cigány
polgár háborúnak, melyet a háttérből,a kezüket dörzsölő
zsidók szítanak. Ha a nagy áldozat szám után a háború
lecsengett, a zsidók legálisan áramlanak majd be, egy
megfogyatkozott népességű, végletekig legyengült, de
csodás adottságokkal rendelkező országba.
Ők
viszont már nem fogják támogatni,eltartani a cigányságot.A
háború után megalapítják romanisztánt az autonóm
Erdély,a magyar határhoz legközelebb eső három
megyéjében.Így tetszelegve a humanitárius megmentő,és
egyben egy hazátlan nép csoportnak hazát teremtő és
befogadó új magyarság szerepében.
Mindezen
dolgok a közeljövőben, de nem néhány év múlva
történhetnek. Okai ennek a népesség megoszlásban
keresendők. Jelenleg Magyarország népességének mintegy
10a cigány. A fiatal korú népességet tekintve azonban
sokkal rosszabb a helyzet, egyes felmérések szerint a 8 éven
aluliak fele már cigány származású, országosan. A sokkal
inkább cigányok lakta területeken pedig (pl. Borsod) még
rosszabb a helyzet, egy felmérés szerint Miskolcon 40
újszülöttből 33 cigány. Ennek fényében az izraeli
betelepülés akkor kezdődhet el, ha ezek a gyerekek
"beértek", ugyanis ekkor a felnőtt korú
lakosságnak már nagyon nagy része lesz cigány. És bár az
össznépességen belül még mindig a magyarok lesznek
többségben, azonban ez csak statisztika, a többség az
öregkorú magyarok nagy számának lesz köszönhető.
Mindeközben a magyar fiatalok a katasztrofális helyzet miatt
mind nagyobb és nagyobb számban fognak kivándorolni, ami
még jobban rontani fogja az ország és a magyarság
helyzetét, még inkább elősegíti az
elcigányosodást,elzsidósodást.
Így tehát
a polgárháború, nagyfokú kivándorlás, a média általi
elbutítás, valamint az alacsony születés szám miatt
igencsak megfogyatkozott és megroppant magyarság már
képtelen lesz bármit is tenni a zsidóság teljes
betelepülése ellen. Az új állam (ami papíron persze még
mindig Magyarország lenne) nemzetiségi megoszlása a
mostanihoz képest döbbenetes képet festene (bár csak
fiktív példa): 4-5 millió magyar (ráadásul elöregedett
nemzetiség), 2-3 millió cigány, és a majdani kb. 1-1,5
millió zsidó. Persze ne képzeljük azt, hogy majd serege
élén fehér lovon bevonul az izraeli állam fő, és kitűzi
a Parlament tetejére a Dávid-csillagos izraeli lobogót,
majd pedig kikiáltja az Új Izraeli Köztársaságot. Nem, a
zsidók nem játszanak nyílt lapokkal. Mint az elején
elhangzott zsidóknak nem nemzet állam kell, számukra
kevésbé fontos a nép, a nemzet, a nacionalizmus, nekik élet
tér kell, hatalom, minél nagyobb lehetőségek pénz
szerzésre, profitálásra. És mindezt lehetőleg nyugodt
körülmények közt.
Ezért továbbra is
Magyarország néven tartják fent az országot,sőt
külsőségekben magyarabbak lesznek a magyaroknál,de ennek a
taktikának más globálpolitikai okai is vannak amire most
nem térek ki.
4. Magyarországon
is bevethethető a megszállási joggal felruházott cionista
kivégző osztag.
A történelem
számtalanszor bebizonyította,hogy egy nemzet állam
karhatalma,forradalmak alkalmával,átáll a szabadságért
küzdő saját népe oldalára és szembefordul a tőkés
cionista gazdáikkal.Eppen ezért a globálcionista lobbi
igyekszik olyan törvényesnek tűnő intézkedéseket
hozni,amely a vérrel-vassal fent tartja sátáni hatalmukat a
kizsákmányolt rabszolga tömegek felett.Ebben a
vonatkozásban a fő alapelvük a területi,etnikai kötődések
kiirtása az európai nemzetekből.A mesterségesen és
természetellenesen létrehozott gazdasági szörny szülött
az EU-is kizárólag ezt a célt szolgálja,miközben a
választás,a szabadság és a jobb élet illúziójával
csapja be a szolga népet.Magyarország is,mint EU tagállam
aláírta azt a Lisszaboni Szerződést amely a nemzetek
Európájának halálos ítélete.
Az EU-alkotmány
tartalmaz egy eddig elhallgatott részt is, amely az
elégedetlenkedő hazafiak kordában tartására egy nemzetek
feletti kommandót hozott létre. Az európai alkotmánynak
álcázott kizsigereléssel szinte egyszerre, 2007. október
18-án, Velsen, holland város adott otthont a nemzetek
feletti kivégző osztag létrehozásának utolsó
mozzanatára. Történetesen Spanyolország, Franciaország,
Olaszország, Hollandia és Portugália egy olyan karhatalmi
szerv létrehozásáról határoztak, amely a schengeni karám
adta ?előnyöket" kihasználva bárhol és bármikor
bevetésre küldhető. Az internacionalista hordának a
EuroGendFor (European Gendarmerie Force), tehát Európai
Csöndőri Erő nevet adták. Nem lehet véletlen a
csendőrségre való hivatkozás sem. Történetesen több
EU-s ország karhatalmi feladatait épp a csöndőrök látták
el a múltban és az akkori viszonyoknak megfelelően
megbecsülés övezte őket. Minden bizonnyal az újdonsült
horda is emiatt kaphatta a nevet és ez nem más, mint
figyelem elterelés a valós célokról.
Ennek a
?csendőri" erőnek - egyáltalán nem meglepő módon -
félelmetesen nagy hatáskört adott az Európai Unió
boszorkány konyhája. Az alakulat legfőbb irányítója az
Európai Bizottság. Ez a bizottság, illetékes
intézményeinek támogatásával felhatalmazta az
alakulatot,katonai(!) beavatkozásra, a tagállamokban.
Mindezt csak úgy tudják végrehajtani, hogy az érintett
rebellis tartomány még megmaradt, azonban már elsorvasztott
maradék törvényei felé helyezik az EuroGenFor működését
. Az alakulat jelenleg már háromezer főből áll,
parancsnoksága az észak-itáliai Vicenza városában
trónol.
Az összeurópai karhatalmi
kezdeményezés gall földről származik. Pontosabban az
egykori francia védelmi-miniszter, Michelle Alliot-Marie volt
az, akinek a nevével fémjelezték az elgondolást. Az
említett káder -- és irányítói - azt a nem titkolt cél
tűzték ki, hogy a tagállamok egyre intenzívebben
gondolkodó és ellenálló lakosságának megmozdulásait,
ezen ?csendőri" erő bevetésével, könnyebben
számolhatják majd fel. Minden bizonnyal a legvadabb
összeesküvés-elmélet kategóriába sorolják az előre
megrendelt elemzések az európai pribék összekolompolásának
valós okát. Nem véletlen, hogy az alkotók éppen a néhány
évvel ezelőtti franciaországi zavargások okán tapostak a
gázba. Az sem véletlen, hogy ezek az események mindenki
előtt ismeretesek és jól dokumentáltak, köszönhetően a
világ hódítók egyik legerősebb fegyverének, a médiának.
A nemzet rontók által idiótának bélyegzett francia
radikálisok is megpendítették azt a húrt, mely arról
szólt, hogy a zavargások előre eltervezettek voltak. Ennek
tükrében már az a megállapítás sem a fantázia
szüleménye, hogy a gall kormány és világ uralomra törő
feletteseik több száz ember életét sodorta veszélybe
azáltal, hogy szándékosan hagyták kiteljesedni a káoszt.
Az, hogy a bevándorlók asszisztáltak a tervekhez,
mindenképp ördögi elme szüleménye. Köztudott, hogy a rém
szövetség éppen az euroszkeptikus pártoktól és
mozgalmaktól tart a leginkább. Az ilyen politikai
gondolatokat valló csoportosulások egy jelentős része
pedig nemzetekben gondolkodik és főként Nyugat-Európában,
a társadalmi gondok jelentős részét - teljesen helyesen -
a bevándorlási politika tarthatatlanságával magyarázzák.
Ezt viszont még tetőzi az a tény, hogy az EU szinte
mindenféle ellenőrzés nélkül jöttmentek millióit
igyekszik rátelepíteni az őslakosokra, beláthatatlan
következménnyel az ős honos lakosság életére. Hivatalos
magyarázatként a szépen csengő ?munka erő javítást"
hangoztatják, de nyilvánvalóan egy gyökerét veszített,
multikul-ti, könnyen irányítható társadalom kialakítása
a cél. Ebbe a gyalázatos koncepcióba pedig semmiféle
hazaszeretet nem fér bele. A különböző országokban
meglévő nemzeti erők pedig szemmel láthatóan egyre
dinamikusabban fejlődnek és ami a nagy veszély a világ
hódítók számára, hogy ezeket már nem lehet
ellehetetleníteni az ún. antiszemita-kártyával. Igen ám,
csakhogy bármely patrióta szervezet elleni nyílt karhatalmi
fellépés nem feltétlenül hozná meg a várt eredményt.
Sok nyugat-és észak-európai ország nem vette komolyan a
harmadik világ bevándorlói által jelentett veszélyt. Az
már csak hab a tortán, hogy a bevándorlás
liberalizációjának drasztikus növekedése éppen azokra az
évtizedekre esik, amikor már az EU ősének tagjai voltak. A
jöttmentek pedig egyre több problémát jelentettek és
jelentenek, amely egyenes arányban van a tékozlók számának
növekedésével. Ezeket a gondokat az átlag nyugati is egyre
jobban megérzi saját bőrén, függetlenül politikai
hovatartozásától. Ennek tükrében nem véletlen, hogy
nemzet védő pártok fejlődnek a legintenzívebben. Ez a
növekedés pedig aggasztó a demokratúra urai számára,
tehát valamit lépni kellett. Az egész EuroGendFor
létrehozását pedig éppen az teszi az ördögtől való
cselekedetté, hogy az idegenekre hivatkozva, valójában az
ős lakosság eltiprására hozták létre. Gyakorlatilag
arról lehet beszélni, hogy a tudatlan bevándorlók okozta
kérdés mögé bújva, a jöttmentek ellen fellépő erőket
akarják szétzúzni. Ezek után már könnyedén lehet a
hazafiak ellen futó szalagon gyártani a vádakat és erre
alapozva már rohamozhat is az Európai Csendőrség. Azért,
hogy sátáni tervüket sikerrel hajtsák végre, az
EuroGendFor a jövőben, az EU-tagállamokban semmibe veszi az
adott ország nemzeti törvényeit és önállóságát. A
tagállamokban történő akciókról egy haditanács dönt,
amely az Európai Csendőrségben résztvevő, valamint az
öntudatra ébredt ország gyökértelen kormányának
védelmi-, biztonsági, belügyi (nálunk a rendészeti)
minisztereiből tevődik össze. Mindezt az új -- és már
sokadszor módosított - EU-Rendőrségi Alapító-Okmánya
tételesen tartalmazza.
A lényegi része az
uniós törvénynek, hogy felhatalmazást ad a "csendőrségnek"
arra, hogy bármely tagállamot erőszakosan megszálljon -
akár annak ellenállása ellenére is. Sőt, ha az
EuroGendFor bevetésére már megszületett a döntés a
renitens EU-állammal szemben, akkor a ?csendőrség"
attakja után azok a területek, városok, város részek,
épületek és régiók, melyeket már uralmuk alá hajtottak,
kikerülnek az adott ország illetékeseinek kezeiből és
azon túl már az Európai Csendőri Erők -- közvetetten
Brüsszel - irányítása alá tartoznak. A világ hódítók
szemtelensége azonban itt nem áll meg. Az EuroGendFor az
adott esetben nemcsak karhatalmi-katonai feladatokat lát el,
hanem titkosszolgálati jogokkal is felvértezték, valamint
az adott ország fegyveres erőivel szorosan együttműködve
kell a rendet és nyugalmat helyreállítania. Szükség
esetén a EuroGendFor minden lehetséges eszközt és jogot
megkap, amire csak szüksége van, hogy feladatát teljesítse.
Ez pedig felveti azt a lehetőséget is, hogy ezek az erők
nem kifejezetten rendőri csapatok, hanem katonai
különítmények is lehetnek, katonai felszereléssel. Ezt
erősíti, hogy a bevethető fegyvereinek és módszereinek
egyáltalán nem szabtak határt. Példának okáért, a
nemzetközi fegyveres konfliktusokban -- elvileg - tiltott
dolog az üreges vagy vágott fejű lövedék használata.
Viszont belügyi konfliktusokban már használható, feltéve,
hogy azt az adott állam törvényei megengedik(pl. USA). Az
EU lelketlenségét ismerve nem lehetne azon sem csodálkozni,
hogy ezt a rendelkezést is elfogadják, ha eddig nem tették
még meg. Az európai kormányok az uniós "csendőrségnek"
köszönhetően, kibújhatnak minden felelősség alól. De
nemcsak a hazaáruló vezetés mentesül a felelősségre
vonás alól, hanem maga az akciókat tevőlegesen végrehajtó
szervezet is. Az Európai Csendőri Erő csakis az uniós
haditanácsnak tartozik beszámolással és felelősséggel.
Így akár a jövőben lezajlott tiltakozások, demonstrációk
és tüntetések esetén büntetlenül lövethetnek a hazafiak
közé. Bevezethetik a rendkívüli állapotot, városokat,
akár ország részeket katonai közigazgatás alá
helyezhetnek. A lázadások hangadóit kiemelhetik anélkül,
hogy az illető országok a saját katonaságukkal vagy
rendőrségükkel tennék azt. Megvannak a megfelelő
intézkedések arra az esetre is, ha esetleg a helyi rend
védelmi szervek vagy a katonaság kiáll a lakosság mellett.
Természetesen erről szinte semmi információ nem látott
még napvilágot. Az Európai Csendőri Erőben
pillanatnyilag már aktív csapatok: - A Francia Nemzeti
Csendőrség - Az Olasz "Carabinieri" - A
Holland Királyi Katonai Rendőrség - A Portugál Nemzeti
Köztársasági Gárda - A Román Csendőrség - A
Spanyol Polgári Gárda Partnerként képviselteti magát a
Lengyel Katonai Csendőrség.
5.Izraeli
fegyveres erők Magyarországon a NATO fedezete
alatt.
Először is vessünk
egy pillantást Izrael és a NATO kapcsolatára.Izrael a
Mediterrán Dialógus tagjaként fontos partnere a NATO-nak és
mint ilyen,az együttműködésre hivatkozva szabadon
tevékenykedhet a NATO partner,vagy a megszállt országok
területén.Jó példa erre a 2010-ben egy erdélyi
hadgyakorlaton lezuhant CH 53 típusú izraeli helikopter
esete,amely a Blue Sky 2010 nevű közös (NATO) román-izraeli
légi hadgyakorlaton vett részt Brassó megyében,
vagy
a két darab Náhson Sávít típusú izraeli felderítő gép
amelyek szintén tavaly,mint az Israeli Air Force 005 és 006
-os "védett"játatai végeztek stratégiai
felderítést a Magyar Köztársaság légterében.Az eset
után az Izraeli nagykövet így nyilatkozott: "szokásos
rutin feladat az izraeli légierő gépeinek berepülése
Magyarországra!"RUTIN FELADAT!
Magyarország
már több mint 10 éves NATO tagsága eredményeként számos
olyan szövetségesi programban vesz részt, amely révén
hosszabb időszakra nagyobb létszámú külföldi katonai
állomány állomásozik hazánk területén. Emellett magyar
kezdeményezésre itt állították fel a NATO egyik
kiválósági központját is, amely nemzetközi katonai
parancsnokságnak minősül.
Mit takar pontosan a
Kiválósági Központ elnevezés?
A Kiválósági
Központok létrehozásának ötlete 5 éve merült fel az
amerikaiak és izraeliek részéről, és lényegét tekintve
megegyezik az üzleti életben is megtalálható
feladatkiszervezéssel (outsourcing). A NATO folyamatos
megújulásáért az amerikai parancsnokság a felelős, amely
minden szakmai területet lefed. Ám annak érdekében, hogy
minden téren a legmagasabb szintű szakértelemmel
működhessen, kitalálták a Kiválósági Központok
megalakítását,mint regionális parancsnokságokat.A
kiválósági központokban,mint azt a neve is mutatja a NATO
tagállamok legkiválóbb szakemberei mellett,a NATO kiemelt
stratégiai partnereinek szakember gárdája is
tevékenykedik.Az egyik ilyen stratégiailag kiemelt partner a
cionista Izrael állam hadserege az IDF (Israel Deffend
Forces).Az észak-atlanti szervezet tehát kiszervezi azokat a
feladatait, amelyek nemzeti szinten sokkal hatékonyabban,
gyorsabban és olcsóbban oldhatóak meg. Az ötlet annyira
bevált, hogy jelenleg már 18 Kiválósági Központ van a
világban. Ez a hálózat a terrorizmus elleni harctól kezdve
a hegyi műveletekre történő kiképzésig számos szakmai
területet lefed, A NATO és az IDF pedig úgy tekint erre a
hálózatra, mint a szövetség megújításának egyik
legfőbb motorjára.Azért azt tegyük hozzá,hogy Izrael nem
NATO-tag,ezért nem hangsúlyozzák az izraeli hadsereg
részvételét a NATO műveletekben.Kizárólag ,mint
"független" szakértőket,megfigyelőket emlegetik
a hivatalos nyilatkozatokban.
6.A
Magyar Köztársaság katonai megszállásának jogi
előkészítése.
Az új
honvédelmi törvény javaslatot 2011 február elején
nyújtotta be az országgyűléshez a kormány nevében Dr.
Hende Csaba honvédelmi miniszter,amelyett az országgyűlés
ellenszavazat nélkül elfogadott.Az indoklás szerint az új
törvényre a NATO Magyarországon felállított kiválósági
központjával kapcsolatos szabályozás, illetve egyéb
szabályozási hiányosságok miatt volt szükség. A
törvényjavaslatban szereplő kormányzati tervek nem csupán
emberi méltóságunkat sértik, hanem hazánkat végérvényesen
kiszolgáltatják a megszálló cionista erőknek!
7.Az
intervenció törvényi háttere
2011.
évi 2229. törvény a Magyar Köztársaság területén
szolgálati céllal tartózkodó külföldi fegyveres
erők, valamint a Magyar Köztársaság területén
felállított nemzetközi katonai parancsnokságok és
állományuk nyilvántartásáról, valamint jogállásukhoz
kapcsolódó egyes rendelkezésekről Az Országgyűlés
a Magyar Köztársaság NATO-tagságából eredő
kötelezettségeinek teljesítése, valamint a Magyar
Köztársaság területén szolgálati céllal tartózkodó
külföldi fegyveres erők, és a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai parancsnokságok
és állományuk jogállásának teljes körű biztosítása
érdekében a következő törvényt alkotja:
1.
Általános rendelkezések
1.
§ (1) E törvényben foglaltakat kell alkalmazni a Magyar
Köztársaság területén szolgálati céllal tartózkodó
külföldi fegyveres erőkre, a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai
parancsnokságokra és azok állományának tagjaira, továbbá
a rájuk vonatkozó rendelkezések tekintetében az állomány
tagjainak a Magyar Köztársaság területén tartózkodó
hozzátartozóira. (2) Nem alkalmazandó e törvény
valamely állam Magyar Köztársaság területére akkreditált
diplomáciai képviseletéhez tartozó katonai állomány
tagjára, ideértve a katonai attaséhivatalok tagjait is. (3)
E törvény rendelkezéseit a Magyar Köztársaság területén
székhellyel rendelkező nemzetközi szervezetek
személyzetéhez tartozó külföldi katonai állomány
tagjaira akkor kell alkalmazni, ha arról a szervezet
magyarországi székhelyéről szóló vagy jogállását,
kiváltságait és mentességeit szabályozó nemzetközi
szerződés másként nem rendelkezik. (4) Az e törvényben
foglaltak nem érintik a külföldi fegyveres erőkre és azok
állományára vonatkozó nemzetközi szerződéseket, illetve
a külföldi fegyveres erőknek és azok állományának a
nemzetközi jog általánosan elismert szabályaiból eredő
jogait és kötelezettségeit, és nem jelentenek mentesítést
a külföldi fegyveres erőkre vagy azok állományára a
jogállásukra vonatkozó nemzetközi szerződésekből háruló
kötelezettségek teljesítése alól.
2.
Értelmező rendelkezések 2. § (1) E törvény
alkalmazásában a) külföldi fegyveres erő: valamely
külföldi állam haderejét alkotó
szárazföldi, haditengerészeti és légierő, továbbá a
haderő szervezetéhez kapcsolódó rendfenntartó erők
összessége; b) külföldi fegyveres erő állományának
tagja: az a) pontban foglalt fegyveres erő katonai személyi
állományának és a fegyveres erő alkalmazásában álló
polgári személyzet tagja; c) nemzetközi katonai
parancsnokság: az Észak-atlanti Szerződés alapján
felállított nemzetközi katonai parancsnokságok
jogállásáról, Párizsban, 1952. augusztus 28-án készült
Jegyzőkönyv (a továbbiakban: Párizsi Jegyzőkönyv) I.
cikk b), c) pontjának vagy XIV. cikkének hatálya alá
tartozó, vagy az Egyesült Nemzetek Szervezete, az Európai
Unió döntése alapján, vagy nemzetközi szerződésben
nemzetközi katonai parancsnokság jogállással felállított
nemzetközi katonai szervezet; (2) E törvény
alkalmazásában hozzátartozónak minősül: a) az (1)
bekezdés b) pontban foglalt személynek vagy az (1) bekezdés
c) pontban foglalt nemzetközi katonai parancsnoksághoz
tartozó állomány tagjának házastársa, valamint az általa
eltartott gyermeke, ideértve a vér szerinti, az
örökbefogadott, a nevelt vagy mostohagyermeket is, és b) a
külföldi fegyveres erő állománya tagjának
állampolgársága vagy állandó tartózkodási helye
szerinti állam jogszabályai szerint hozzátartozónak
minősülő személy, amennyiben a külföldi fegyveres erő
állománya tagjával magyarországi közös háztartásban
él. (3) A hozzátartozói minőséget az arra hivatkozó
személynek vagy törvényes képviselőjének kell igazolnia
a külföldi fegyveres erő állománya tagjának
állampolgársága vagy állandó tartózkodási helye
szerinti állam jogszabályainak megfelelő hivatalos
okirattal.
3.
§
(1)
Külföldi fegyveres erőnek a Magyar Köztársaság
területére történő belépését és tartózkodását
szolgálati célúnak kell tekinteni, ha az az Alkotmány 19.
§ (3) bekezdés j) pontja vagy 40/C. § (1) bekezdése
alapján engedélyezett. (2) Szolgálati célúnak minősül
a külföldi fegyveres erő állománya tagjának a
Magyar Köztársaság területére történő belépése, a)
ha az az Alkotmány 19. § (3) bekezdés j) pontja vagy 40/C.
§ (1) bekezdése alapján engedélyezett, vagy b)
amennyiben az nem tartozik az Alkotmány 19. § (3) bekezdés
j) pont vagy 40/C. § (1) bekezdés hatálya alá ha az az
állomány tagjának hivatalos vagy szolgálati
feladatai ellátása érdekében történik, és a
belépésről, valamint a szolgálati célról az
állományt küldő állam illetékes hatósága a
honvédelemért felelős miniszter által
vezetett minisztériumot katonadiplomáciai úton, a
belépés tervezett idejét legalább 3 nappal megelőzően
értesíti. (3) Nemzetközi katonai parancsnokság a Magyar
Köztársaság területén az Egyesült Nemzetek Szervezete,
az Észak-atlanti Szerződés Szervezete, az Európai Unió
döntése vagy kifejezetten erre irányuló nemzetközi
szerződés alapján állítható fel. 3. A külföldi
fegyveres erő, a nemzetközi katonai parancsnokság és
állományának nyilvántartása
4.
§
(1)
A Magyar Honvédség központi adatfeldolgozó szerve
nyilvántartást vezet a) az Észak-atlanti Szerződés
tagállamainak és a Békepartnerségben résztvevő államok
fegyveres erői Magyar Köztársaság területén tervezetten
legalább három hónapig szolgálati céllal tartózkodó
állományának tagjairól (a továbbiakban: NATO- és
PfP-állomány), b) az a) pontban foglalt államoktól
eltérő állam fegyveres erejének a Magyar Köztársaság
területén tervezetten legalább három hónapig szolgálati
céllal tartózkodó katonai és polgári állománya tagjáról
(a továbbiakban: külföldi állomány), c) a Magyar
Köztársaság területén tervezetten legalább három
hónapig szolgálati céllal tartózkodó külföldi fegyveres
erőkről, ideértve azok egyes alakulatait vagy kontingenseit
is, mint szervezetekről, d) a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai
parancsnokságokról és az azokhoz tartozó, és a Magyar
Köztársaság területén szolgálatot teljesítő állomány
tagjairól a nemzetközi katonai parancsnokságnak a Magyar
Köztársaság által nemzetközi szervezetként történő
elismeréséig. (2) Az (1) bekezdés a) és b) pontjában
meghatározott nyilvántartás a NATO- és PfP- állomány,
valamint a külföldi állomány alábbi adatait
tartalmazza: a) a családi és utónevét, születési
helyét és idejét, nemét és állampolgárságát,
rendfokozatát és arcképmását, b) szolgálati
igazolványa vagy útlevele és amennyiben rendelkezésre áll
az Észak-atlanti Szerződés tagállamai közötti, fegyveres
erőik jogállásáról szóló Megállapodás (a
továbbiakban: NATO SOFA) III. cikke 2. bekezdésének b)
pontja szerinti egyéni vagy csoportos menetparancs
sorszámát, c) küldő államának, és katonai állomány
tekintetében a fegyveres erejének, a polgári állomány
tekintetében az alkalmazó megnevezését, d) a
tartózkodás szolgálati céljának megnevezését, e) a
szolgálati célú tartózkodás kezdetének és tervezett
befejezésének időpontját, f) a szolgálati célú
tartózkodás helyét, g) a szolgálati célú tartózkodás
ideje alatti magyarországi elhelyezési helyének címét. (3)
Az (1) bekezdés c) pontjában meghatározott nyilvántartás
a Magyar Köztársaság területén tartózkodó külföldi
fegyveres erő alábbi adatait tartalmazza: a) teljes
megnevezését, b) vezetőjének családi és utónevét,
rendfokozatát, c) teljes, a Magyar Köztársaság
területén tartózkodó létszámát, d) a tartózkodás
szolgálati céljának megnevezését, e) a szolgálati
célú tartózkodás kezdetének és tervezett befejezésének
időpontját, f) a szolgálati célú tartózkodás
helyét, g) a külföldi fegyveres erőt a Magyar
Köztársaság területén történő termék beszerzés vagy
szolgáltatás igénybevétel tekintetében képviselő
személy családi és utónevét, rendfokozatát,
beosztását, állampolgárságát, valamint aláírásának
mintáját, h) az általa termék beszerzéséhez vagy
szolgáltatás igénybevételéhez használandó hivatalos
pecsétjének mintáját, i) amennyiben nemzetközi
szerződés vagy törvény a külföldi fegyveres erő
állományába tartozó személyekre vonatkozó adómentességet
ír elő, a külföldi fegyveres erő állományába tartozás
tényét igazoló személy családi és utónevét,
rendfokozatát, beosztását, állampolgárságát, valamint
aláírásának mintáját. (4) Az (1) bekezdés d)
pontjában meghatározott nyilvántartás a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai parancsnokságok
alábbi adatait tartalmazza: a) teljes megnevezését, b)
vezetőjének családi és utónevét, rendfokozatát, c) a
Magyar Köztársaság területén lévő szervezetének teljes
létszámát, d) magyarországi székhelyének vagy más
képviseletének teljes címét, e) a nemzetközi katonai
parancsnokságot a Magyar Köztársaság területén
történő termékbeszerzés vagy szolgáltatás-igénybevétel
tekintetében képviselő személy családi és utónevét,
rendfokozatát, beosztását, állampolgárságát, valamint
aláírásának mintáját, f) az általa termék
beszerzéséhez vagy szolgáltatás igénybevételéhez
használandó hivatalos pecsétjének mintáját. (5) Az
(1) bekezdés d) pontjában meghatározott nyilvántartás a
Magyar Köztársaság területén felállított nemzetközi
katonai parancsnokságokhoz tartozó és a Magyar Köztársaság
területén szolgálatot teljesítő állomány tagja alábbi
adatait tartalmazza: a) a családi és utónevét,
születési helyét és idejét, nemét és állampolgárságát,
rendfokozatát és arcképmását, b) szolgálati
igazolványa vagy útlevele és amennyiben rendelkezésre áll
a NATO SOFA III. cikke 2. bekezdésének b) pontja szerinti
egyéni vagy csoportos menetparancs sorszámát, c) küldő
államának, és katonai állomány tekintetében a fegyveres
erejének, a polgári állomány tekintetében az alkalmazó
megnevezését, d) a nemzetközi katonai parancsnokság
megnevezését, e) a szolgálati célú tartózkodás
kezdetének és tervezett befejezésének időpontját, f)
a szolgálati célú tartózkodás ideje alatti magyarországi
elhelyezési helyének címét. (6) Amennyiben külföldi
fegyveres erő a Magyar Köztársaság területén szolgálati
céllal tervezetten három hónapnál rövidebb ideig
tartózkodik, a Magyar Honvédség központi adatfeldolgozó
szerve a külföldi fegyveres erő kérelmére nyilvántartást
vezethet a külföldi fegyveres erő (3) bekezdésben foglalt
adatairól, és azokról igazolást állíthat ki. (7) Az
(1) bekezdésben meghatározott nyilvántartás vezetésének
célja: a) az (1) bekezdésben meghatározott külföldi
fegyveres erőkre, nemzetközi katonai parancsnokságokra
és azok állományára vonatkozó nemzetközi szerződésekben
foglalt, illetve a nemzetközi jog általánosan elismert
szabályaiból eredő jogállásának biztosítása, b) az (1)
bekezdésben meghatározott külföldi fegyveres erők,
nemzetközi katonai parancsnokságok és azok állománya
nemzetközi jogi normákban és a magyar jogszabályokban
biztosított kiváltságai és mentességei fennálltának
igazolása, valamint azok érvényesítésének és
végrehajtásának biztosítása, c) a Magyar
Köztársaságnak a külföldi fegyveres erők Magyar
Köztársaság területén történő tartózkodásából
eredő honvédelmi és nemzetbiztonsági védelmének
elősegítése.
5.
§
(1)
A Magyar Honvédség központi adatfeldolgozó szerve a NATO-
és PfP-állomány, a Magyar Köztársaság területén
felállított nemzetközi katonai parancsnoksághoz tartozó
és a Magyar Köztársaság területén szolgálatot teljesítő
állomány tagja részére e jogállásának igazolására,
valamint egyes, a nemzetközi jog és a magyar jogszabályok
által biztosított jogosultságainak és mentességeinek
érvényesítéséhez az állomány tagjának erre vonatkozó
írásbeli kérelmére, a 4. §-ban foglalt nyilvántartás
adatai alapján igazolványt állít ki. Az igazolvány az
abban foglalt adatokat közhitelűen igazolja. (2) Az (1)
bekezdés szerinti igazolvány tartalmazza az igazolvány
jogosultjának: a) arcképmását, b) családi és
utónevét, c) rendfokozatát, d) állampolgárságát, e)
a NATO- és PfP-állomány tekintetében küldő államának
és, katonai állomány tekintetében a fegyveres erejének,
a polgári állomány tekintetében az alkalmazó teljes
megnevezését, a Magyar Köztársaság területén
felállított nemzetközi katonai parancsnokságokhoz
tartozó és a Magyar Köztársaság területén szolgálatot
teljesítő állomány tagja tekintetében a nemzetközi
katonai parancsnokság megnevezését, f) a szolgálati
célú tartózkodás kezdetének és tervezett befejezésének
időpontját, g) a szolgálati célú tartózkodás ideje
alatti magyarországi elhelyezési helyének címét. (3) A
Magyar Honvédség központi adatfeldolgozó szerve a 4. §
(1) bekezdés c) pontja szerinti nyilvántartás alapján a
külföldi fegyveres erő vezetőjének kérelmére a 4. §
(3) bekezdés a), b), f), g), h) és i) pontjában foglalt
adatokról igazolást állít ki. Az igazolás az abban
foglalt adatokat közhitelűen igazolja. (4) A Magyar
Honvédség központi adatfeldolgozó szerve a 4. § (1)
bekezdés d) pontjában meghatározott, a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai
parancsnokságokra vonatkozó nyilvántartás alapján a
nemzetközi katonai parancsnokság vezetőjének kérelmére a
4. § (4) bekezdés a), d), e), és f) pontjában foglalt
adatokról igazolást állít ki. Az igazolás az abban
foglalt adatokat közhitelűen igazolja. (5) Az (1)
bekezdés szerinti igazolvány hatályossági ideje azonos a
(2) bekezdés f) pontjában foglalt, a szolgálati célú
tartózkodás tervezett befejezésének időpontjával.
6.
§
(1)
A 4. § (1) bekezdés a) c) pontjaiban meghatározott
nyilvántartásokban foglalt adatokat a NATO- és PfP-állomány
tagja, a külföldi állomány tagja, valamint a külföldi
fegyveres erő Magyar Köztársaság területén szolgálati
célú tartózkodása befejezésének napjától számított
öt évig kell megőrizni. (2) A 3. § (2) bekezdése
alapján fogadott értesítéseket a külföldi fegyveres erő
állománya tagjának a Magyar Köztársaság területén
szolgálati célú tartózkodása befejezésének napjától
számított egy évig kell megőrizni. (3) A 4. § (1)
bekezdés d) pontjában meghatározott, a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai
parancsnokságokra és azok állományának tagjaira vonatkozó
nyilvántartásokban foglalt adatokat, amennyiben a nemzetközi
katonai parancsnokságot a Magyar Köztársaság nemzetközi
szervezetként nem ismerte el, a) a külpolitikáért
felelős miniszter által vezetett minisztérium által a
Magyar Honvédség központi adatfeldolgozó szerve részére
a nemzetközi katonai parancsnokságnak nemzetközi
szervezetként történő elismeréséről szóló
tájékoztatás kézhezvételéig, vagy b) a Magyar
Köztársaság területén felállított, azonban a Magyar
Köztársaság által nemzetközi szervezetként el nem ismert
nemzetközi katonai parancsnokság vagy annak magyarországi
székhelyének, illetve képviseletének megszűnéséről
szóló, a honvédelemért felelős miniszter által vezetett
minisztérium által kiállított nyilatkozat kézhezvételéig
kell megőrizni. (4) Amennyiben a Magyar Köztársaság
területén felállított nemzetközi katonai parancsnokságot
a Magyar Köztársaság nemzetközi szervezetként ismeri el,
a Magyar Honvédség központi adatfeldolgozó szerve a 4.
§ (1) bekezdés d) pontjában meghatározott
nyilvántartásokban foglalt adatokat a (3) bekezdés a)
pontjában hivatkozott értesítés kézhezvételét követően,
az adatok megsemmisítését megelőzően átadja a
külpolitikáért felelős miniszter által vezetett
minisztérium részére. (5) A Magyar Köztársaság
területén felállított, és a Magyar Köztársaság által
nemzetközi szervezetként elismert nemzetközi katonai
parancsnokságokat a külpolitikáért felelős miniszter
által vezetett minisztérium a Magyar Köztársaságban
képviselettel rendelkező nemzetközi szervezetek
jegyzékében, azok állományának tagjait pedig a Magyar
Köztársaságban képviselettel rendelkező nemzetközi
szervezetek tisztviselőinek jegyzékében tartja nyilván.
7.
§
(1)
A 4. § (1) bekezdésben meghatározott nyilvántartásokban
foglalt adatok a (2) bekezdésben foglaltak kivételével a
Magyar Köztársaság területén szolgálati
céllal tartózkodó külföldi fegyveres erők és azok
állománya, valamint a Magyar Köztársaság területén
felállított nemzetközi katonai parancsnokságok
nemzetbiztonsági védelmének, valamint a Magyar Köztársaság
honvédelmi érdekeinek biztosítása, továbbá a nemzetközi
katonai parancsnokságok felállításában érintett
nemzetközi szervezetekkel történő kapcsolattartásra
tekintettel nem hozhatók nyilvánosságra. (2)
Nyilvánosságra hozható adatnak minősül, amennyiben az nem
képez minősített adatot: a) a Magyar Köztársaság
területén tervezetten legalább három hónapig szolgálati
céllal tartózkodó külföldi fegyveres erők összesített
létszáma a küldő államok szerinti bontásban; b) a
Magyar Köztársaság területén tervezetten legalább három
hónapig szolgálati céllal tartózkodó egyes külföldi
fegyveres erők tartózkodásának szolgálati célja; c) a
Magyar Köztársaság területén felállított, és a Magyar
Köztársaság által nemzetközi szervezetként el nem ismert
egyes nemzetközi katonai parancsnokságok megnevezése; d)
a Magyar Köztársaság területén felállított, és a
Magyar Köztársaság által nemzetközi szervezetként el nem
ismert egyes nemzetközi katonai parancsnokságok Magyar
Köztársaság területén lévő szervezetének teljes
létszáma. (3) A Magyar Honvédség központi
adatfeldolgozó szerve erre vonatkozó írásbeli kérelmére
adatot szolgáltat a) a 4. § (3) bekezdés a), c), d), e)
és f) pontjában és a 4. § (4) bekezdés a), c) és
d) pontjában foglalt adatokról a Magyar Köztársaság
honvédelmi és nemzetbiztonsági politikájára vonatkozó,
az Országgyűlés hatáskörébe tartozó döntések
előkészítése érdekében az Országgyűlés
nemzetbiztonsági és honvédelmi ügyekkel
foglalkozó bizottsága, b) a 4. § (3) bekezdés a),
c), d), e) és f) pontjában és a 4. § (4) bekezdés a), c)
és d) pontjaiban foglalt adatokról a Magyar Köztársaság
honvédelmi politikájára és az országvédelemre,
valamint a Magyar Köztársaság nemzetközi
kötelezettségvállalásaira vonatkozó, a honvédelemért
felelős miniszter feladat- és hatáskörébe tartozó
döntések meghozatalának elősegítése érdekében a
honvédelemért felelős miniszter, c) a 4. § (3) bekezdés
a)-f) pontjaiban és a 4. § (4) bekezdés a)-d) pontjaiban
foglalt adatokról a Magyar Köztársaság országvédelmi
tervének elkészítéséhez és a befogadó nemzeti
támogatás katonai feladatainak tervezéséhez a
honvédelemért felelős miniszter által vezetett
minisztérium hadműveleti és országvédelmi tervezésért
és a befogadó nemzeti támogatás katonai
tervezőrendszerének működtetéséért felelős szerve, d)
a 4. § (2) bekezdés a), b), c), e), f) és g) pontjában és
a 4. § (5) bekezdésben foglalt adatokról az érintett
személyt vagy annak jogos érdekét érintő eljárás
lefolytatása érdekében da) az illetékes bíróság, db)
az eljáró ügyészség, dc) az eljáró nyomozó
hatóság, dd) az eljáró szabálysértési hatóság, de)
a nemperes eljárást lefolytató közjegyző, e) a 4. §
(2) (5) bekezdésben foglalt adatokról az érintett külföldi
fegyveres erő, nemzetközi katonai parancsnokság vagy
azok állománya tagjának nemzetbiztonsági ellenőrzése
vagy védelme biztosítása céljából az eljáró
nemzetbiztonsági szolgálat, f) a 4. § (3) bekezdés a),
b), c) és f) pontjában és a 4. § (4) bekezdés a)-d)
pontjában foglalt adatokról a katasztrófák elleni
védekezés tervezésének és végrehajtásának elősegítése
érdekében a katasztrófavédelemmel kapcsolatos ügyekben
eljáró központi hatóság, g) a 4. §
|
|
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése