Holokamu
Hogy
is van ez a holokauszt, kérem?
Mustafa Kemal Atatürk, a hadvezér |
1924-ben
a görög holokauszt áldozata lett egy egész görög város
Kis-Ázsiában. Smyrna városát felégették a török fegyveresek,
és Törökországban koncentrációs tábort állítottak fel, ahová
a görög és az örmény lakosságot hurcolták el házaikból. (1)
A
korabeli újságok mintegy 700 ezer görög civil áldozatról
számoltak be és a kitelepítésnek olyan embertelen módjáról,
amelyhez képest a német kitelepítések igazán emberségesnek
tűnnének, ha a győztesek nem hamisították volna meg a valós
eseményeket. (2)
Mindez
az atrocitás részben Törökország atyjához és nemzeti hőséhez,
Mustafa Kemal Atatürkhöz köthető, akinek múltját és szerepét
és főleg politikai kapcsolatait nem a Wikipédia(3) stílusában
szeretném röviden bemutatni.
Történetünket
kezdjük 1908-tól, az úgynevezett „Fiatal Török Forradalom”
történetétől. (A Fiatal Török Forradalom nem esemény, hanem
egy szervezet neve.)
A
huszadik század legfontosabb politikai és társadalmi tényezőjévé
a cionista mozgalom vált, amely közvetlen vagy inkább közvetett
hatása révén 110 millió áldozatot eredményezett.
Bár
a cionizmus maga mint politikai mozgalom olyan régi, mint maga
zsidóság, az Európára ható igen hátrányos befolyása aránylag
új keletű. A modern Európában Napóleon volt az első, aki
nagymérvű emancipációs lehetőségeket tálalt a zsidóságnak
egyenlő jogalapok mellett.
Napóleon
példáját sorra követték más európai államok is, szabadjára
engedvén a zsidó etnocentrizmus megveszekedett természetét,
ötvözve a zsidó üzleti immoralitással, amely különösen a
Rothschild gazdasági birodalom felemelkedéséhez vezetett.
Csak
idemutató példának említem a Rothschild ház karriertörténetének
egy részletét.
Lionel Nathan de Rothschild bárói rangot kapott |
Nathan
Rothschild személyes titkára és gyorsfutára 1815. március 15-én
jelen volt a Waterloo csatamezején, és mint szemtanú győződhetett
meg Napóleon csatavesztéséről. A titkár 2 ezer frankot fizetett
egy hajósnak, hogy mindenki előtt szállítsa őt Angliába a
viharos tengeren.
Rothschild
mind az állami, mind a tőzsdei körökben hamisan Wellington
csatavesztéséről számolt be, és részvényeit kezdte eladni a
tőzsdén.
Hamarosan
a teljes londoni tőzsde követte példáját, és a tőzsdei
részvények értéktelen ár alá zuhantak. Az utolsó pillanatban
Rothschild ügynökei felvásárolták az akkor még értéktelennek
tűnő részvényeket.
Június
21-én éjszaka érkezett meg Wellington hadtitkárja, Henry Percy,
akinek első útja az angol hadügyminisztériumba vezetett,
beszámolni Wellington győzelméről. Az igazság kiderülése után
értékükben a részvények ára az égig szökött. (4)
Ahelyett,
hogy az Angol Korona simán börtönbe zárta volna Nathan
Rothschildet úgynevezett „Insider Trading” (belismeretes
tőzsdézés) miatt, amely pl. Amerikában később a „Taft-törvény”
beiktatása után komoly büntetéssel sújtotta az elkövetőket(5),
átadta a Rothschildoknak Anglia teljes gazdasági függetlenségét,
megnyitva a Rothschild uralta „Bank of England” (Angol Bank)
központosított bankot.
Ez
és hasonló történetek sora vezetett különös politikai és
történelmi eseményekhez, meghatározva a mai erőviszonyokat és
erkölcsi szakadékot, amely előtt ma már az egész "globális
falu" áll , hogy kedvenc globalistáink szavajárásával
éljek.
Természetesen
az ugyancsak zsidó maggal megáldott modern szabadkőművesség
minden ágazata, köztük az 1776-ban Adam Weishaupt révén életre
erőlködött Illuminátus is fegyvertársi egységet esküdött a
felemelkedő zsidó bankházakkal az „Új világrend”, értsd:
világhatalom megszerzésére. Jelszavaik a francia forradalom idején
kihirdetett hamis szlogenek lettek: egyenlőség, szabadság,
testvériség.
Ebből
merített rendesen a zsidó rabbi fia, Karl Marx, amikor a Fábián
társaság rendelésére megírta 1848-ban a Kommunista Kiáltványát,
az azt követő európai forradalomhullám felbujtó
forgatókönyveként.
Nem
véletlen, hogy olyan fő kőművesek mint az olasz Giuseppe Mazzini
és Giuseppe Garibaldi segítették többek közt átformálni
Európát a Rothschild és szabadkőműves szájíznek megfelelően.
A
korai rejtett ágendát hamarosan egy nyíltabban színre lépő már
zsidó néven, zsidó csoportosulás követi. Ilyen volt többek közt
a B'nai B'rith és az Alliance Israélite Universelle, amelyek már
kimondottan zsidó érdekeket hirdettek nyíltan, erejük tudatában.
Megtehették,
hiszen ekkor már a világ aranykészleteinek többsége bankjaikban
pihent. A világot behálózó bankrendszerek többsége az ö
kezükben összpontosult, és összpontosul ma is.
Elérkezett
az idő a cionizmus újjáélesztésére, a hírhedt Cion Bölcsei
Jegyzőkönyveinek(6) felszínre juttatására és a
politikai dualitás felállítására, amelynek tősgyökeres
vadhajtása a kommunizmus mint zsidó export Oroszországot gyűrte
maga alá, megcélozva más európai országokat, köztük hazánkat
is.
1872-ben
az amerikai konföderációs szabadkőművesek, vezetőjükkel,
Albert Pike-kal kidolgoztak egy katonai tervezetet, amelynek célja a
globális hatalomátvétel volt. Albert Pike-nak a szobra(7) ma
Washingtonban a főbíróság épülete előtt áll. Szinte minden
évben tüntetnek az amerikaiak az eltávolítása érdekében, de
hiába.
A
tervezet három háborút tűzött ki maga elé a végső
hatalomátvétel megalapozására, amely az első világháború, a
kommunista szovjetforradalom és a második világháború formájában
meg is valósult, utat adva a zsidó "végső megoldásnak"
- a harmadik világháborúnak.
A
tervezet teljhatalmú regionális kormányok felállítását
szorgalmazta mint a később napvilágot látott Jegyzőkönyvek, az
ENSZ és az EU. Mint a történelemből ismerjük, természetesen ez
többlépcsős eljárás keretében vált lehetővé, mint pl. az
ENSZ, amelyet az amerikai nép, mint „Leagues of Nations”
(Népszövetséget) az első fordulóban sikeresen megvétózott.
Természetesen
a tervezet minden pontja ez idáig sikeresen követte megálmodóinak
elképzeléseit, és megalakult Izrael, majd, ahogy a finálé
megköveteli, egy hamarosan bekövetkező harmadik világháború
keretein belül az a végső harc, zsidó megoldás, amely a cionista
keresztények segítségével totális háborút fog indítani a
muzulmán világ és annak támogatói ellen.
A
cionista hatalmi tervezetnek a végrehajtás korai szakaszában
Oroszország állt az útjában. Ekkoriban a legnagyobb keresztény
lakossággal és a legígéretesebb gazdasági mutatókkal a cári
birodalom rendelkezett. Az orosz cár volt a világ leggazdagabb
embere, érthető, hogy a cionistáknak a cár és országa
célpontjává vállt.
1897-ben
a bázeli cionista konferencián Theodor Herzl nyíltan kihirdette a
követendő utat. Ennek megfelelően Angliában a döntési
fontosságú kormánypozíciókat zsidó vagy filoszemita
politikusokra cserélték. Amerikában a cionista lobbi Woodrow
Wilsont segítette a választásokon az elnöki székbe, majd
segítségével elkövették azt a gazdasági puccsot, amely derékba
törte Amerika önrendelkezési jogát, beiktatták a Federal Reserve
Bank-rendszert mint zsidó magánintézményt, államot az állam
felett. (8)
Angol
segítséggel sikerült éket verni a magyar állam által
megálmodott „Dunamenti Népek Ligája” tervezet és az európai
államok közé, csakúgy, mint a németek és a franciák közé is.
Minden kész volt az első világháború kirobbantására.
És
most értünk a történetünk kezdetéhez Törökországhoz és
Mustafa Kemal Atatürk, valamint pártja, a "Fiatal Törökök"
cionista múltjához.
Miután
Oroszországot eltakarították a cionisták a politikai porondról,
„Európa beteg embere” - Törökország került a cionisták
célkeresztjébe.
Törökország
1453-ban kiütötte az akkor már ezeréves múlttal rendelkező
Bizáncot hatalmi helyzetéből, s maga is dominációra törekedett,
több keresztényellenes szent háború (dzsihád) keretében, egy
ízben Bécsig jutva el. Hatalmuk alá vonták Afrika északi részét
és a teljes Közel-Keletet, Nyugat-Ázsiát egészen az iráni
vonalig és a Kaszpi-tenger környékét északon.
Napóleon
idejére a török birodalom észrevehető hatalmi zuhanásba
kezdett, és miután kimaradt az ipari forradalmakból és
katonaságát sem modernizálta kellőképpen, aránylag primitív
szinten vegetálva birtokolta még Európa, Ázsia és Közép-Ázsia
nagy részét.
A
Törökország által bekebelezett területek hatalmas olajmezőkkel
rendelkeztek, amelyet a cionista háttérhatalom által irányított
Nyugat magáénak szeretett volna tudni. Ekkoriban fedezték fel a
hatalmas iraki olajmezőket, és a ma olajáról ismert arab államok
mint Irak, Kuvait, Szaúd-Arábia, Egyesült Arab Emirátus stb. még
török fennhatóság alá tartoztak.
1904-ben
Abd Al-Hamid II Khan Gazi szultán Németországhoz fordult, hogy
közösen építsék meg a Berlin-Bagdad vasútvonalat. Ekkor borult
ki a proverbiális politikai bili. Az eseményekkel egy időben a
cionisták előtt már eldöntött tény volt, hogy bekebelezik
Palesztinát, amely ugyancsak török fennhatóság alatt állt.
Miután
a szultán visszautasította, hogy Palesztinát megvásárolják a
cionisták, a zsidó lobbi az angol birodalomhoz fordult orvoslásért.
Törökországot,
bár már gyenge volt, legjobban belülről tovább rothasztva volt a
leghatásosabb megtámadni. A zsidó fegyverek közt a
leghatásosabbhoz, a forradalom gerjesztéséhez (lásd ma – Líbia,
Szíria, Irán stb.) folyamodtak a cionisták.
Cionista
ihletésre egy forradalmi testület alakult tehát "Young Turk
Revolution" néven. A csoport célja Törökország iparosítása
és modernizációja volt, de a status quo mögött idegen, sötét
érdekek húzódtak meg.
A
„Szociális Darwinizmus” nevében 1895-ben frontszervezetet
hoztak létre Committee of Union and Progress (CUP) néven. A „Fiatal
Török Forradalom” (FTF) 1902-ben, majd 1906-ban a cionisták
egyik fellegvárában tartott összejövetelt, ahol konszolidálták
erejüket és kidolgozták kapcsolataikat főleg az akkor legnagyobb
erőnek számító török hadsereg tisztjeivel.
1908-ban
nevüket simán „Young Türks” - Fiatal Törökök névre
cserélték, és egy új alkotmányt terveztek. A szultán,
felismerve az egyre növekvő, főleg külföldtől anyagilag is
támogatott erejüket, feladta a szervezet elleni harcát, és ezt
kihasználva hamarosan a szultánt megbuktatva a szervezet vette át
az ország irányítását.
Rövidesen
kitörtek a „balkáni háborúk”, amelyeket az első világháború
követett. A háborúk okozta belső káoszt kihasználva Mustafa
Kemál Atatürk forradalmat robbantott ki Törökországban 1918-ban,
amelyet Törökország demokratizálása, modernizálása és emberi
jogainak felállítása követett - írja az ortodox cionista
történelemírás, de valójában ez egy kicsit másként történt.
De
vissza időben a történet megértéséhez!
A
Fiatal Törökök mozgalmának mozgatórugói egy korábbi, valójában
egészen 1600-as évekig vezethetők vissza, egy zsidó, Sabbatai
Zevi (törökül Sabetay Sevi) személyéhez, aki 1626-ban Smyrna
városában Zevi néven ismert kabbalistaként került a közfigyelem
fényébe.
A
lakosság egy része természetfeletti erőt tulajdonított Zevinek,
aki 1666-ban a török Szalonikába utazott, a kabbalisták
fővárosába, ahol tömegek előtt jelentette ki, hogy ö az új
zsidó messiás. Ezrek követték, akiknek kinyilatkozta, hogy a cél
Jeruzsálem felszabadítása és a zsidó otthon megteremtése
A
szultán letartóztatta az újdonsült messiást, és felajánlotta,
hogy megkíméli életét, ha áttér a muzulmán vallásra. Az
ötleten kapva a követői is áttértek, és ettől fogva önmagukat
„Donmeh”-nek nevezték, ami törökül azt jelenti, hogy
„megtért”.
A
történet nem egyedülálló a történelemben, hiszen a spanyol
zsidók még korábban, 1492-ben királyi rendeletre vagy áttértek,
vagy kivándoroltak. Központjuk már ekkor is Konstantinápoly volt,
tehát innen a fő zsidó satrapáktól, rabbiktól kértek tanácsot,
akik az áttérés mellett szavaztak. A levelükben így szólt a
tanács: „Neveld fiaidat tisztviselőknek és egyházi
hatalmasoknak, hogy belülről tudják szétzúzni a
kereszténységet!” (9)
A
spanyol zsidók elfogadták a tanácsot: „Marranos” - disznók –
conversos néven valóban elérték, hogy hatalmi bázisuk Londonba
csoportosításával a spanyol birodalom bukását okozzák.
Ugyanezt
a bevált vonalat követték a török Donmeh-ek is, és ők alkották
később az ötödik zsidó hadoszlopot, amely megásta Törökország
birodalmi sírját.
A
csoport sohasem adta fel Zevi eredeti álmát, a zsidó haza
megteremtését Palesztinában. Jelképük az okkultizmusból ismert
hexagramm volt, amely ma már Dávid-csillagként vált ismertté.
Annak
ellenére, hogy a Dávid-csillag ma Izrael jelképe, nem rendelkezik
bibliai gyökerekkel. A régóta kultikus jelképnek használt
szimbólumot a 12. században élt zsidó, Dávid al Roy, egy
korábban magát messiásnak kikiáltó kazár megszállott használta
zsidó identitás céljára.
Mint
a később élt Zevi, ő is célul tűzte ki Jeruzsálem elfoglalását
és a zsidó haza megteremtését.
Roy
nem lett prominens cionista, mert apósa simán agyonverte az ifjú
messiást, mielőtt az elérte volna Jeruzsálemet. Az ifjú álma
természetesen tovább élt és Zevi is ezt tette magáévá.
A
Zevit követő csoport tanait szerte Európában kezdte terjeszteni,
több helyen átütő sikerrel. Ismertebb tanítványai közé került
pl. a kriptosátánista Jacob Frank (Jakov ben Judah Leibovich)
lengyel-zsidó öndeklarált messiás is Galíciában.
A
csoport ugyancsak nagy sikerrel furakodott be tanításaival a
legfelső nemesi, sőt uralkodói körökbe is. Ez az út vezetett
Adam Weishaupthoz és 1780-ban Amschel Rothschildhoz, és oltotta be
saját kabbalisztikus hitét a modern illuminátusi eszmékbe. Ettől
a ponttól vált Rothschild maga is kabbalistává, sőt messiássá,
egy zsidó birodalom megalkotásának szolgájává. Rothschild maga
is átvette a hexagram jelét, és családi jelképébe illesztette.
Időközben
a donmehs mozgalom a felszín alatt tovább erősödött a török
birodalom testében. A 19. század végére már 100 ezres tagsággal
rendelkeztek. Mint korábban említettem, ez a kripto-zsidó tömb
volt az, amely megalkotta a „Fiatal Törökök” mozgalmat,
megihletve azokat a korábbi cionista célkitűzésekkel.
Központjuk
a szabadkőművességtől átitatott városban Salonikában üzemelt,
és a legnagyobb páholyuk a Macedonia Risorta volt. A páholy
története is megér egy misét. Létrehozói a korábban említett
Guiseppe Mazzini követői voltak. Annak a Mazzininak, aki az angol
Lord Palmerston török-ügyekkel foglalkozó főszabadkőműves
tisztelője és követője volt.
De
az eredeti, szabadkőműves páholyt életre keltő személy a zsidó
Emmanuel Carraso volt, egy nagy befolyással rendelkező bankár.
Carasso nem csak a török titkosszolgálatot vezette, de felelős
volt a török hadélelmezésért is az első világháborúban.
Kollégája ezen a poszton az ugyancsak zsidó Alexander Isreal
Helphant (Parvus) egy gazdag gabonakereskedő volt.
Parvus
kapcsolatai egészen az angol és a velencei titkosszolgálatokig
értek el. Egész Európát rendre átutazta és komoly szerepet
töltött be a kommunista dogma terjesztésében. Magévá tette a
bolsevik célokat és Szentpéterváron Leon Trockijjal újságot
alapítottak Russkaya Gazetta néven. Amikor Trockijt és holdudvarát
1905-ben letartóztatták, Parvus elmenekült és meg sem állt
Konstantinápolyig. Itt azonnal a Fiatal Törökök mozgalomhoz
csapódott, eleinte mint riporter. Munkája az angol és török
birodalom háborúra uszítása volt, persze angol érdekeket is
szolgálva ezzel, előkészítve a terepet az első világháborúhoz.
Munkáját
siker koronázta, és 1916-ban a Sykes-Picot egyezmény keretében a
vesztes Törökországot felosztották. A cionisták belső embere az
angol parlamentben, Lord Balfour rá egy évre, 1917-ben kiadta a
nevéről elnevezett kiáltványt, a jogi alapokat a zsidó haza
igényére Palesztinában, amely ekkor még török kézben volt
hagyva, hátsó gondolatoktól indíttatva.
Parvus
hírhedt kollégája egy ma már Izraelben utcanévvel és szoborral
rendelkező „Fiatal Török” , a zsidó Vladimir Jabotinski mint
angol ügynök látta el a felforgató tevékenységét. Később
Jabotinski a cionizmus egyik főszereplőjévé vált, és Herzl
halálát követően (1904) és jóval később az izraeli katonaság
megszervezésén, majd annak árnyékában született Likud párt
megteremtésén dolgozott.
Természetesen
az egész Fiatal Törökök mozgalom Rothschild-pénzen üzemelt, egy
Aubrey Herbert néven ismert angol arisztokrata közvetítésével.
Mint kevesek által ismert tény volt akkor, Herbert az angol
elhárítás és titkosszolgálat embere volt. Herbert bátyja mint
híres egyiptológus, Tutankhamon sírjának felfedezője Howard
Carter néven ismert. (10)
A
török politikai alvilágnak egy másik „Fiatal Török” - ága,
amely teljes egészében donmeh cypto - zsidókból állt, egyik
vezetőjük Talaat Pasa révén híresült el, aki nem kevesebb
személyiség volt, mint a háború utáni Törökország első
belügyminiszere és az örmény holokauszt kitervelője és
véghezvivője.
Enver
Pasával egészen 1918-ig vezették Törökországot, Mustafa Kemal
hatalomátvételéig.
A
korábbi török-orosz háború után (1878) Törökország
gyakorlatilag elvesztette majd az összes európai területeit. A
veszteség a katonai körökben nagy felfordulást és káoszt
okozott. Ez a káosz volt az, amely jó táptalajt adott a Fiatal
Törököknek és ahonnan komoly közreműködésre számíthattak. A
Fiatal Törökök mozgalom igen sok követőre talált a hadseregen
belül, és a mozgalomhoz csapódott tisztek segítségével tudta a
mozgalom a szultánt 1909-ben trónjáról letaszítani.
Az
elkövetkező két balkáni háború további birodalmi széthullást
eredményezett, és elősegítette a terepet az első világháborúba
lépéshez, amely gyakorlatilag ugyancsak megalapozta az orosz
birodalom bukását s a kommunisták hatalomátvételét Moszkvában.
A
kommunista hatalomátvétel közvetlen módon 25 millió keresztény
lemészárlását eredményezte, és egy gonosz birodalmat eresztett
rá az emberiségre a következő 70 évben.
Talán
nem véletlen, hogy egyszerre alakul két új ország, amely élesen
leválasztotta a vallást a kormányműködésről és a felszín
alatti titkos zsidó vallástól eltekintve, amit támogatott, a régi
vallásokat tűzzel vassal elnyomta. A két ország a Szovjetunió és
Törökország volt, bár Törökországban a muzulmán vallás
megtűrt volt, a politikából száműzték.
A
jelenségekre a magyarázat a most is sok ország által követett
szétválasztása az államnak és a templomnak volt. Gyakorlatilag
Törökországban ez ennél többet jelentett. Különösképpen a
keresztények szenvedtek el üldöztetést és horrort. A sokat
panaszkodó zsidóság gyakorlatilag aranykorát érte mind
Törökországban, mind Szovjetunióban, ahol Sztálin később egy
egész országot jelölt ki azok számára, akik hajlandók lettek
volna azt belakni. (11)
Bár
a Fiatal Törökök a kezdeti időszakukban a kisebbségek nagy
barátja volt (mint pl. ma a zsidó politika cigány támogatása
nálunk) később a hatalom megkaparintását követően gyorsan
színt váltottak. Pl. 1909 előtt a görögöket egyenlő jogokkal
hitegették, csakúgy, mint a kurdokat és az örményeket is. A
görögök és az örmények képezték Törökország
felső-középosztályát, jó anyagi háttérrel rendelkezve. Az
anyagi támogatásuk az Ifjú Törökök számára korábban
létfontosságú volt.
Ahogy
Törökország veszítette erejét, úgy növekedett az Ifjú Törökök
hatalma, és 1913-ra teljesen az irányításuk alá tudták vonni a
török kormányt, meggyilkolva az akkori miniszterelnököt, Mahmout
Sevket Pasát. Ekkor vette át a hatalmat Talaat Pasa, egy Ifjú
Török-vezető. Innen Sevket Pasa Enver és Dejemal Pasával
szolgálták az Ifjú Török-érdekeket.
A
„Három Pasa” - ahogy a nép nevezte a triumvirátust, egészen
1918-ig uralkodott. Az események egy nacionalista tendenciát
termeltek ki, amelyben minden kisebbség közellenségként kapott
csak helyet a társadalomban. Bár a Fiatal Törökök Gavrillo
Princip, a boszniai politikai gyilkos mögött álltak, mégis a
nacionalista hullám révén a német oldalon találták magukat
Anglia ellenében.
A
háborút követően Törökország új vezetői átértékelték a
gazdasági lehetőségeiket, és a modernizálást hirdető Fiatal
Törökök új elhatározásokra jutottak. A cél a Rothschildok
által is irigyelt bakui olajmező megszerése lett nyugati
sugallatra, amelynek útjában az oroszokkal barátságos örmények
álltak.
A
belügyminiszter vezetésével a Fiatal Törökök végzetes
elhatározásra jutottak. Az örmények kiirtására.
1915-ben
három évvel a szovjet tömegpusztítási terv beiktatása előtt a
Fiatal Törökök egy-másfél millió örményt mészároltak le
hidegvérrel a török birodalom határain élő 2 millióból.
Százezrek
lettek Szíriába kitelepítve, vagy kihajtva a sivatagba, hogy ott
pusztuljanak el. Bár a mészárlások zöme Enver és Djamal
vezetése mellett történt, a lemészároltak nagy része Atatatürk
uralkodása alatt, 1920-1922-ben pusztult el.
Örmény népirtás: tömegével akasztottak |
Az
új török vezetésnek ez nem volt elég, a mészárlást
kiterjesztették a görögökre és az asszírokra is. 1915-től a
Fiatal Törökök 500-750 ezer keresztény szírt és 1-másfél
millió ortodox keresztény görögöt mészároltatott le hideg
vérrel. Csak magában Pontusban 350 ezer ember lelte halálát.
Hasonló
sorsra jutott Smyrna is, ahol Kemal Atatürk 100-200 ezer görögöt
gyilkoltatott le, többségüket élve elégetve. A holokauszt szó
görög eredetű a hólos és kaustós szavakból, és mint sok mást,
ezt is simán lenyúlták a zsidó propagandisták saját
használatra, holott pont az általuk insztigált tömegmészárlást
Smyrnában hívták maguk a görögök a saját nyelvükön így.
Míg
a világ ma a zsidók szenvedéseihez köti a holokauszt kifejezést,
ironikusan az pont a kriptozsidók, a Donmeh - Fiatal Törökök
révén válhatott szégyenfoltjává a történelemnek.
A
mészárlást követően az örmény partizánok a Berlinbe szökött
Talaat Pasát kivégezték. Djelmal és Enver Pasa egy rövid időre
bizonyult szerencsésebbnek, mert Szovjetunióba szöktek, ahol a
zsidó testvéreik felhasználták tömegmészárló képességeiket,
de pár év múlva őket is utolérték az örmény partizánok.
Atatürk,
annak ellenére, hogy milliók haláláért volt felelős, a török
nacionalista mozgalom élén irányíthatta Törökországot.
Politikai érdekből megtagadta korábbi kapcsolatait a Fiatal Török
mozgalommal, és a hozzá közel álló elvtársakat a saját szárnya
alá vette, a többségüket kötélre lógattatta.
A
Fiatal Törökök a bolsevista testvéreikkel közel 30 millió ember
haláláért voltak felelősök 1915 és 1923 évek között. Ami
bennük közös volt: a vérszomjas kriptozsidók, titokban a
Rothschild házat szolgálva, mint a világbirodalmi tervek
végrehajtói.
Mustafa Kemal Atatürk, az államfő |
Ma
Törökország szakítani látszik a zsidó szövetségeseivel. A
kérdés csak az, hogy ennek mi lesz az ára.
Talán
a múlt bűneinek újraértékelése?
Aligha,
hiszen a Nyugat csakúgy nyakig véres ebben az ügyben, mint a török
zsidók maguk is. Mert az ügy kirobbanása esetében a törökök
nem fognak habozni ujjal mutogatni a török köntösben bűnöző
elődeikre.
Persze
ez egy nemzeti ikon, Atatürk elvesztésével fog járni, de ez nem
nagy ár milliók életével szemben.
Neményi
Péter - Neményi.net
Dél-Korea
Dél-Korea
1,
http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Fire_of_Smyrna
2,
http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_genocide
3,
http://en.wikipedia.org/wiki/Mustafa_Kemal_Atatürk
4,
http://reality-bytes.hubpages.com/hub/Who-Is-The-Rothschild-Family
5,
http://en.wikipedia.org/wiki/Insider_trading
6,
http://www.biblebelievers.org.au/przion1.htm
7,
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Albert_Pike_statue,_Washington_(558221844).jpg
8,
http://www.realzionistnews.com/?p=537
9,
Silva Curiosa 1608)
http://openlibrary.org/books/OL702819M/La_silva_curiosa_de_Julián_de_Medrano
10,
http://user.online.be/~snelders/gossip/gosherb.htm
11,
http://en.wikipedia.org/wiki/Birobidzhan
Jogász olvasónk írása: Ezért nem lehet büntetni a
holokauszt
"tagadását" a jelenlegi szabályok alapján
2010-es falfirka Balassagyarmaton |
Btk.
269/C. § Aki nagy nyilvánosság előtt a nemzeti szocialista vagy
kommunista rendszerek által elkövetett népirtás és más,
emberiség elleni cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja
vagy jelentéktelen színben tünteti fel, bűntettet követ el, és
három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
A
bűncselekményt az követi el, aki nagy nyilvánosság előtt a
tényállásban szereplő rendszerek közül az egyik rendszer által
elkövetett népirtás és más, emberiség elleni cselekményekre
valósítja meg a tényállást. Tehát a bűncselekmény
elkövetéséhez nagy nyilvánosság szükségeltetik, amely a
Büntető Törvénykönyvről szóló 1978. évi IV. törvény (Btk.)
137. § 12. pontjában foglalt értelmező rendelkezés szerint a
bűncselekménynek a sajtó, egyéb tömegtájékoztatási eszköz,
sokszorosítás, illetőleg elektronikus hírközlő hálózaton való
közzététel útján történő elkövetését jelenti.
A
bírói gyakorlatban a nagy nyilvánosság előtti elkövetésen
olyan legalább 20-30 emberből álló csoportot kell érteni, amely
az elkövető akaratától függetlenül képes érzékelni annak
mondanivalóját. Ezt támasztja alá a Legfelsőbb Bíróság BJD
660. számú állásfoglalása is, amely szerint: „A
töretlen bírói gyakorlatnak megfelelően valamely cselekmény
akkor nagy nyilvánosság előtt elkövetett, ha a bűncselekmény
megvalósításakor nagyobb létszámú személy van jelen, avagy
fennáll annak reális lehetősége, hogy arról, vagy annak az
eredményéről, nagyobb, előre meg nem határozható és egyszerű
ránézéssel meg nem számolható személy, legalább 20-30 fő
szerez tudomást (a Btk. 137. §-ának 12. pontjához fűzött
miniszteri indokolás, valamint BJD 660. és 9103. sz.)”.
A
tényállás megvalósulásához az szükségeltetik, hogy az
elkövető nagy nyilvánosság előtt az egyik totalitárius rendszer
által elkövetett népirtás és más, emberiség elleni
cselekmények tényét tagadja, kétségbe vonja vagy jelentéktelen
színben tünteti fel. A tényállás az „ÉS” szót használja,
tehát a feltételek konjuktívak, azaz minimális követelmény az,
hogy a népirtás tagadása mellett legalább két olyan, emberiség
elleni bűncselekmény ténye is tagadásra vagy kétségbevonásra
kerüljön, amely alapján a bűncselekmény megállapítható. Az
nem tisztázott, hogy mik is azok a „más, emberiség elleni
cselekmények” és az sem, hogy ezek közül a népirtás mellett
minimálisan mennyit is kell tagadni, kétségbe vonni vagy
jelentéktelen színben feltüntetni. Nem érthetjük bele a „más,
emberiség elleni cselekmények” közé a népirtás tényállását,
mivel az külön tényállási eleme a cselekménynek, tehát azt
kétszer a tényálláson belül értékelni nem lehet.
Ezt
meghaladóan hivatkozási alap lehet a Biszku Béla egykori
belügyminiszter ellen hasonló tényállás alapján indított
eljárás, amelyben a 11.B.I.194/2011/2. szám alatt az eljárás
annak okán került felfüggesztésre, mert az eljáró bíró
szerint a tényállás súlyosan alkotmánysértő. A felfüggesztő
végzés szerint kérdésként merül fel a volt belügyminiszter
esetében a következő (amely ugyanúgy felmerül mindkét
totalitárius rendszer esetén):
„Ki
jogosult annak kimondására, hogy ezek a cselekmények népirtásnak,
emberiség elleni bűncselekménynek minősültek-e...”Abban
az esetben, ha a [Biszku Béla]vonatkozásában - a leírtakra
figyelemmel -
az általa tett nyilatkozat csupán személyes véleménynyilvánításnak
minősülne, míg más személyek esetében a kommunista bűnök
tagadása, vagy jelentéktelen színben való feltüntetése a Btk.
269/C §-ba ütköző büntetendő cselekmény volna, egy olyan
helyzet állna elő, amely sértené az Alkotmány 2. § (1)
bekezdésében normatívan meghatározott jogállamiság elvéből
levezethető jogbiztonság követelményét.”
A
"nemzetiszocialista rendszerek által elkövetett népirtás"
és egyéb, emberiség elleni bűncselekmény azért nem vonható a
tényállás körébe, mert az ezt kihirdető 1945. évi VII. törvény
a 81/1945. ME. rendeletben visszaható hatállyal rendelte el a
háborús bűncselekmények büntethetőségét úgy, hogy azok az
elkövetés idején hatályos büntetőjogi kódex szerint nem
minősültek háborús bűncselekménynek, kizárólag más,
életellenes bűncselekménynek. Ez a rendelkezés a jelenleg
hatályos Btk.-ban is megtalálható. A háborús bűncselekmények
nemzetközi jogi alapja a genfi konvenció, amelyet 1949-ben hoztak
meg a részes tagállamok, tehát jóval a második világháború
után. Mindezek szerint tehát a nemzetiszocialista rendszer által
elkövetett emberiség elleni bűncselekmények úgy lettek
visszaható hatállyal utólag bűncselekménnyé minősítve, hogy
figyelmen kívül hagyták a nullum crimen sine lege praevia (nem
lehet utólag bűncselekménnyé nyilvánítani azt, ami az
elkövetéskor nem volt bűncselekmény, azaz a visszaható hatály
tilalma) alapelvét, így olyan cselekményeket minősítettek utólag
bűncselekménnyé, amelyek az elkövetéskor még nem voltak azok.
A
Btk. 269/C. §-ában foglaltak ezen felül nem felelnek meg a
jelenleg hatályos Alaptörvény szellemiségének, ezáltal a
tényállás nem alkalmas büntetőeljárás lefolytatására. Az
Alaptörvény B. cikkének (1) bekezdése szerint Magyarország
független, demokratikus jogállam. A T. cikk (1) bekezdése
alapján általánosan kötelező magatartási szabályt az
Alaptörvényben megjelölt, jogalkotó hatáskörrel rendelkező
szerv által megalkotott, a hivatalos lapban kihirdetett jogszabály
állapíthat meg. A I. cikk szerint AZ EMBER
sérthetetlen és elidegeníthetetlen alapvető jogait tiszteletben
kell tartani. Védelmük az állam elsőrendű kötelezettsége.
(2) Magyarország elismeri az ember alapvető egyéni és közösségi jogait.
(3) Az alapvető jogokra és kötelezettségekre vonatkozó szabályokat törvény állapítja meg. Alapvető jog más alapvető jog érvényesülése vagy valamely alkotmányos érték védelme érdekében, a feltétlenül szükséges mértékben, az elérni kívánt céllal arányosan, az alapvető jog lényeges tartalmának tiszteletben tartásával korlátozható.
(2) Magyarország elismeri az ember alapvető egyéni és közösségi jogait.
(3) Az alapvető jogokra és kötelezettségekre vonatkozó szabályokat törvény állapítja meg. Alapvető jog más alapvető jog érvényesülése vagy valamely alkotmányos érték védelme érdekében, a feltétlenül szükséges mértékben, az elérni kívánt céllal arányosan, az alapvető jog lényeges tartalmának tiszteletben tartásával korlátozható.
A
IX. cikk (1) bekezdése szerint mindenkinek joga van a
véleménynyilvánítás szabadságához. A X. cikk (2) bekezdése
értelmében tudományos igazság kérdésében az állam nem
jogosult dönteni, tudományos kutatások értékelésére kizárólag
a tudomány művelői jogosultak.
A
Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) nevű szervezet
alkotmánybírósági beadványában kifejtette a tényállással
kapcsolatosan, hogy a jogszabály nem felel meg a normavilágosság
követelményének, mivel a jogszabályokkal szembeni alapvető
elvárás a normaszöveg érthetősége és alkalmazhatósága. Az
Alkotmánybíróság töretlen gyakorlata szerint a jogállam
alapelemét képezi a jogbiztonság. „A jogbiztonság megköveteli
az egyes normák egyértelműségét” [30/1992. (V. 26.) AB
határozat] – ez a jogbiztonság fogalmi elemét képező
normavilágosság követelménye. Ez a követelmény különös
súllyal esik latba a büntetőjogi tényállások esetén:
normavilágosság az alkotmányos büntetőjog alapeleme. Amennyiben
egy büntetőjogi tényállás megfogalmazása nem egyértelmű, úgy
a jogalany nem képes a cselekedeteit a jogszabály elvárásaihoz
igazítani, mivel a jogalkalmazó szervek kritériumai nem
kiszámíthatóak. Az Alkotmánybíróság állandó gyakorlata
szerint „az alkotmányos büntetőjog követelményei szerint a
büntetőjogi szankció kilátásba helyezésével tilalmazott
magatartást leíró diszpozíciónak határozottnak,
körülhatároltnak, világosan megfogalmazottnak kell lennie.
Alkotmányossági követelmény a védett jogtárgyra és az
elkövetési magatartásra vonatkozó törvényhozói akarat világos
kifejezésre juttatása. Egyértelmű üzenetet kell tartalmaznia,
hogy az egyén mikor követ el büntetőjogilag szankcionált
jogsértést. Ugyanakkor korlátoznia kell az önkényes
jogértelmezés lehetőségét a jogalkalmazók részéről.”
[30/1992. (V. 26.) AB határozat, idézi: 12/1999. (V. 21.) AB
határozat, 95/2008 (VII. 3.) AB határozat]. Ezeknek a feltételeknek
ez a büntetőtényállás nem felel meg. A Btk. 269/C.§ szövege
olyan összetett, definiálatlan szavakat használ („más emberiség
elleni cselekmény”), amelyek tartalma a jogrendszer más normái
által nem definiáltak. Létező jogi kifejezés az emberiség
elleni bűncselekmény, amelyet a Btk. (háború és béke elleni
bűncselekmények – Btk. XI. fejezet) része tartalmaz; a
büntetőjogi tényállásban szereplő elnevezés a köznapi
szóhasználat szerint ehhez képest feltehetően szélesebben
értelmezhető. A tényállás nem határozza meg, hogy a nemzeti
szocialista és kommunista bűnök pontosan milyen történelmi
időszakokra vonatkoznak, és milyen jellegű események tagadását,
kétségbe vonását vagy jelentéktelen színben való feltüntetését
rendeli büntetni.
A
„világos, érthető és megfelelően értelmezhető normatartalom”
hiánya az önkényes jogalkalmazás veszélyével jár. [11/1992.
(III. 5.) AB-határozat, ld. még: 26/1992. (IV. 30.) AB határozat]
Az Alkotmánybíróság már semmisített meg büntetőjogi
tényállást a diszpozíció határozatlansága miatt: „a
tényállás nem felel meg a büntetőjog alkotmányos kívánalmainak;
a büntetőjogi felelősség alapjait, feltételeit és határait
tekintve olyan mértékben határozatlan, hogy sérti az Alkotmányban
deklarált jogállamiság alapelemét képező jogbiztonság
követelményét.” [2/1994. (I. 14.) AB határozat] A Btk. 269/C. §
tényállásának több eleme határozatlan, így előre nem
definiálható tartalmú magatartást kriminalizál.
Mivel
a Btk. 269/C. § közvádas eljárás, ezért az bűnüldöző (és
vádemelő) szervektől függ, hogy a rendkívül tág mérlegelési
keretek között mely történelmi események értékelése esetén
indul büntetőeljárás. Egy korábbi esetben az 1945-ös
népbírósági törvény egyik rendkívüli büntető tényállásáról
az AB a következőt állapította meg: „valamennyi tényállási
eleme széles körű értelmezést igényel és önkényes, esetleges
politikai célokat, érdekeket érvényre juttató értelmezésre ad
lehetőséget, az abszolút bizonytalanságban oldva fel a
büntetőjogi felelősség pontosan kicövekelendő határait”.
[2/1994. (I. 14.) AB határozat] Összességében tehát
megállapítható, hogy a jogbiztonságot sérti a büntető
törvénykönyv 269/C. § tényállása, mivel olyan tág fogalmakat
használ, amelyek köre meghatározhatatlan.
A
Btk. 269/C. § tényállása súlyosan sérti a véleménynyilvánítás
szabadságát is, mivel öncenzúrához vezet. Az olyan normák,
amelyek a büntetőjog eszközével korlátozzák a
véleménynyilvánítás szabadságát, csak akkor felelhetnek meg az
Alaptörvénynek, ha pontosan meghatározott a tartalmuk. Mint fent
is kifejtésre került, a norma jelen állapotában határozatlan
tartalmú. A jogalkotó pontatlan megfogalmazása megfoghatatlanul
tágra nyitja a kriminalizálandó magatartások körét. Ezzel a
véleményt formálni akarókat jelentős öncenzúrára kényszeríti
a norma.
A
Btk. 269/C. § a véleménynyilvánítási szabadság magyar
alkotmányos rendszerébe nem illeszthető be. Különösen problémás
a büntetőjogi szankció alkalmazása. A büntetőjogi szankció
alkalmazása ugyanis elkerülhetetlenül valamilyen alapjog
legszigorúbb korlátozását jelenti. Ezért vizsgálni kell, hogy a
büntetőjogi szabályozás szükséges-e, arányos-e és megfelel-e
a büntetőjogi célok elérésére. Az Alkotmánybíróság
gyakorlata szerint az állam akkor nyúlhat az alapjog korlátozásának
eszközéhez, ha másik alapvető jog és szabadság védelme vagy
érvényesülése, illetve egyéb alkotmányos érték védelme más
módon nem érhető el. [30/1992. (V.26.) AB határozat] Az alapjog
korlátozásának alkotmányosságához tehát önmagában nem
elegendő, hogy az másik alapjog vagy szabadság védelme vagy egyéb
alkotmányos cél érdekében történik, hanem szükséges, hogy
megfeleljen az arányosság követelményeinek: az elérni kívánt
cél fontossága és az ennek érdekében okozott alapjogsérelem
súlya megfelelő arányban legyen egymással. A törvényhozó a
korlátozás során köteles az adott cél elérésére alkalmas
legenyhébb eszközt alkalmazni. Alkotmányellenes a jog tartalmának
korlátozása, ha az kényszerítő ok nélkül, önkényesen
történik vagy ha a korlátozás súlya az elérni kívánt célhoz
képest aránytalan. [30/1992. (V. 26.) AB határozat, 36/1994. (VI.
24.) AB határozat].
A
tényállás nem közvetlenül másik alanyi alapjog, konkrét
személyiségi jogsérelem védelmét
szolgálja.
Alapvető jogok korlátozásakor a legnagyobb súllyal valamely másik
alapjog védelme esik latba. A Btk. 269/C.§ azonban nem más
alapjogának sérelmét kívánja elkerülni. A védett jogi tárgy
valójában a köznyugalom elvont veszélyeztetése és nem az
áldozatok kegyeleti jogának védelme, amit az is mutat, hogy a
köznyugalom elleni bűncselekmények között került a tényállás
szabályozásra. „A vélemény szabadságával szemben mérlegelendő
korlátozó törvénynek nagyobb a súlya, ha közvetlenül másik
alanyi alapjog érvényesítésére és védelmére szolgál, kisebb,
ha ilyen jogokat csakis mögöttesen, valamely "intézmény"
közvetítésével véd, s legkisebb, ha csupán valamely elvont
érték önmagában a tárgya (pl. a köznyugalom ).” [30/1992. (V.
26.) AB határozat].
Az
eddigi gyűlöletbeszéd büntetőjogi korlátozására irányuló
törvényhozói kísérletek alapján az AB töretlen gyakorlata,
hogy a szólásszabadság korlátozásához nem elég a köznyugalom
vagy mások joginak elvont távoli veszélyeztetése. „A
szélsőséges nézetek esetében sem a vélemény tartalma, hanem a
közlés közvetlen, belátható következménye alapozza meg a
szólásszabadság korlátozását, a polgári jogi, avagy bizonyos
esetekben a büntetőjogi felelősségre vonást. [18/2004. (V. 25.)
AB határozat]”. A Btk. 269/C. § a kommunista vagy a
nemzetiszocialista bűnök tagadását büntetni rendelő tényállása
letér az alkotmányos gyakorlat útjáról. A szóláskorlátozás
egy nagyon elvont köznyugalom sérelemén alapul, amely az AB
töretlen gyakorlata szerint nem elégséges a magyar alapjogi
rendszerben kiemelt védelmet élvező véleménynyilvánítás-szabadság
korlátozásához. Mindennek tükrében a büntetőjogi szankció
kilátásba helyezésével sérül az Alaptörvényben biztosított
szabad véleménynyilvánítás joga. A büntető törvénykönyvi
tényállások megalkotása során a jogalkotónak figyelembe kellett
volna vennie a büntetőjog ultima ratio jellegét, azaz a büntetőjog
csak végső eszközként vehető igénybe akkor, ha az igénybevétel
szükséges és arányos.
A
tényállás ezt meghaladóan nem veszi figyelembe a
véleménynyilvánítás szabadságának tartalomsemleges védelmi
elvét sem. A vélemények tartalmi ítéleten kívüli minősítésének
tilalmát a 30/1992. (V. 26.) AB határozat fektette le. „A szabad
véleménynyilvánításhoz való jog a véleményt annak érték- és
igazságtartalmára tekintet nélkül védi. A véleménynyilvánítás
szabadságának külső korlátai vannak csak; amíg egy ilyen
alkotmányosan meghúzott külső korlátba nem ütközik, maga a
véleménynyilvánítás lehetősége és ténye védett, annak
tartalmára tekintet nélkül. Vagyis az egyéni véleménynyilvánítás,
a saját törvényei szerint kialakuló közvélemény, és ezekkel
kölcsönhatásban a minél szélesebb tájékozottságra épülő
egyéni véleményalkotás lehetősége az, ami alkotmányos védelmet
élvez. Az Alkotmány a szabad kommunikációt - az egyéni
magatartást és a társadalmi folyamatot - biztosítja, s nem annak
tartalmára vonatkozik a szabad véleménynyilvánítás alapjoga.
Ebben a folyamatban helye van minden véleménynek, jónak és
károsnak, kellemesnek és sértőnek egyaránt – különösen
azért, mert maga a vélemény minősítése is e folyamat terméke.”
Ha a jogalkotó pusztán tartalmi alapon különbséget tesz eszmék
között, akkor megsérti azon polgároknak gondolat- és
lelkiismereti szabadságát, akik olyan nézeteket vallanak,
amelyeket a jogalkotó leminősít. Az egyének közötti ilyen
különbségtétellel a jogalkotó már nem kezelné egyenlő
méltóságú embereként polgárait, ezáltal pedig sérti az
egyenlő bánásmód és az emberi méltósághoz való alapvető
jogokat. „Az állam ezért, pusztán azok tartalma alapján nem
tilthatja be bizonyos nézetek kinyilvánítását, terjesztését,
és nem nyilváníthat egyes álláspontokat más álláspontoknál
értékesebbnek, azzal ugyanis sértené az egyének egyenlő
méltóságú személyekként kezelésének követelményét (egy
ilyen tilalom azt eredményezné, hogy az emberek bizonyos csoportjai
nem adhatnak hangot személyes meggyőződésüknek), illetve az
egyes nézetek kizárásával lehetetlenné tenné a minden releváns
véleményt megjelenítő, szabad, eleven és nyitott vita
létrejöttét.” [12/1999. (V. 21.) AB határozat].
A
Btk 269/C. § nem külső korlátot állít (konkrétan szóba jöhető
veszély), hanem valójában a véleményt tartalma alapján minősít.
„Az általa helyesnek tartott véleményeket mindenki – az állam
is – támogathatja, s a helytelennek tartott ellen felléphet,
mindaddig, amíg ezzel valamely más jogot nem sért olyan mértékben,
hogy az előtt a véleményszabadságnak is vissza kell lépnie.”
[30/1992 (V. 26.) AB határozat]. A nemzeti szocialista és
kommunista rezsimek során elkövetett emberiség ellenes
cselekmények, vagy a tényállásban nem nevesített, de
beleértendően a holokauszt tagadása sértheti az érintett
személyek érzékenységét, szörnyű emlékeket idézhet fel ilyen
tartalmú beszédek megismerése, félelemmel töltheti el őket,
hozzátartozóikat vagy akár a demokratikus értékek mellett
elkötelezett embereket, függetlenül személyes érintettségüktől.
Azonban az ilyen érzelmek, bármennyire is érthetőek, önmagukban
nem határozhatják meg a véleménynyilvánítás szabadságának
határait. Külső korlát indokolhatja a szólás-korlátozást,
ilyen például a beszéd erőszakba torkollásának valószínűsége.
A magyar büntetőjog viszont már ma is súlyosabban bünteti a
nemzeti, etnikai, vallási, faji indítékból elkövetett
bűncselekményeket. Az, hogy a büntetőjog ilyen szempontból
semleges, még nem jelenti azt, hogy az állam szervei, a közhatalom
gyakorlók is semlegesek kell, hogy maradjanak olyan helyzetben,
amikor sok embert sért egy beszéd, de nem a büntetőjog
eszközeivel, hanem a fokozatosság elvével élve végső eszközként
használva a büntetőjogot (az ultima ratio jelleg). A kirekesztés,
a rasszizmus vagy éppen a totalitárius eszmék terjesztése elleni
fellépés fontos állami cél. Az alkotmányos értékekkel szemben
álló ideológiák elleni hatékony küzdelem az állam elsőrendű
kötelezettségei közé tartozik. Az állam ebben a küzdelemben nem
eszköztelen: az oktatás fontos eleme ennek a folyamatnak.
A
13/2000. (V. 12.) AB határozat és a 14/2000. (V. 12.) AB határozat
a szimbolikus beszéd egy-egy speciális, jól körülhatárolható
formájától tagadták meg az alkotmányos védelmet: a nemzeti
jelképek megsértésétől és az önkényuralmi jelképek nem
ismeretterjesztő, oktatási, tudományos, művészeti vagy
tájékoztatási célú használatától. Az önkényuralmi
rendszerek elemzése, a történelmi események leírása,
megvitatása, új színben való feltüntetése, az addigi történelmi
diskurzusok átalakításához szükség van a múlt eseményeinek
megvitatására, kétségbe vonására. Szemben a 13/2000. (V. 12.)
AB határozattal és a 14/2000. (V. 12.) AB határozattal a Btk.
269/C. § nem jól körülhatárolt, hanem hosszú évtizedek
történelmi eseményeire vonatkozó álláspontok ütköztetésének
lehetőségét tiltja meg, ezzel pedig sérül az Alaptörvény
szólásszabadságra vonatkozó alapvető védelmi rendelkezésre.
Jelen esetben nem jól körülhatárolt szimbolikus beszédről van
szó. A 14/2000 (V. 12.) AB határozat az önkényuralmi jelképek
meghatározott esetekben történő használatát alkotmányosan
jogszerűnek találta. A Btk. 269/C. § esetén viszont a jogalkotó
sokkal szélesebb körre terjeszti ki büntetőjogi tiltást.
Egyrészt a korábbi döntésekkel ellentétben a jogalkotó
lehatárolhatatlan történelmi események tagadását tiltja, amely
sokkal szélesebb, mint egy jelvény közzététele, nyílt színen
való viselése. Másrészt a jogalkotó a Btk. 269/C.§-ához nem
kapcsolt olyan kivételeket, mint az önkényuralmi jelképek
viselése tekintetében.
A
Btk 269/C. § nem csak egyes általánosan elfogadott történelmi
tragédiák, mint a holokauszt tagadására, hanem annál sokkal
tágabban és bizonytalanul a nemzeti szocialista rendszerek által
elkövetett emberiség elleni cselekményekre vonatkozik. A nemzeti
szocialista rendszer Magyarországon 1944 októberétől, a Szálasi
kormány hatalomra jutásától számítható. Ilyen módon
értelmezhető úgy is, hogy a munkaszolgálattal és koncentrációs
táborokkal kapcsolatban, kizárólag erre az időszakra vonatkozik a
tiltás. A kommunista rendszerek 1917 óta a világ számos
országában a mai napig léteznek. Ezek a rendszerek ma nem mind
ismerhetőek meg teljességükben. Csak egy példával élve: az
észak-koreai kommunista rezsim által működtetett megsemmisítő
táborokról nincsenek pontos és megbízható információink.
Azonban ezek tagadása vagy kétségbevonása is büntetőjogi
felelősséget keletkeztet.
Az
Emberi Jogok Európai Egyezményének (továbbiakban: Egyezmény)
részes államainak van szabadságuk a büntetőpolitika
kialakításában, azonban nem korlátlan a joguk az alapjogi
korlátok felállítására. Az Emberi Jogok Európai Bírósága
(továbbiakban: EJEB) hivatott eldönteni, hogy a korlátozás
megfelel-e az Egyezménynek. Ahhoz, hogy a büntetőjogi korlátozás
megfeleljen az Egyezménynek, a korlátozásnak sürgető társadalmi
igényeket kell kielégítenie és arányosnak kell lennie. Ez pedig
ebben a tényállásban nem kézzelfogható és még inkább nem
bizonyítható.
A
bíróság gyakorlata szerint a történelmi igazságok keresése
során az általánosan elfogadott politikai helyzetértékelésre
vonatkozó közvéleménnyel szemben álló, akár sokkoló és
zavaró tartalmú kijelentéseket is védi az Egyezmény 10. cikke.
Az EJEB szerint a még olyan fájdalmas történelmi események, mint
egy népirtás is legitim történelmi vitákat vonhat maga után. A
vitában az „általánosan elfogadottól eltérő” nézetek, akár
az áldozatokéval ellentétes vélemények is helyet kaphatnak. A
Btk. 269/C. §-ába foglalt tényállás súlyos börtönbüntetés
kiszabását teszi lehetővé, ezzel álláspontom szerint a magyar
bírói jogalkalmazás ellentétbe kerülhet az EJEB gyakorlatával.
Az EJEB a Vajnai kontra Magyarország (3629/06) ügyben megismételte,
hogy az Egyezmény 10. cikk 1. bekezdése szerinti védelemben
részesített „véleménynyilvánítás szabadsága a demokratikus
társadalom egyik alapköve, a társadalmi fejlődés és az egyén
önmegvalósításának egyik alapvető feltétele. E szabadság a
második bekezdésben foglalt feltételek mellett nemcsak azokat az
"információkat" vagy "eszméket" illeti meg,
amelyeket kedvezően fogadnak, vagy amelyeket nem sértő vagy
közömbös természetűnek tartanak, hanem azokat is, amelyek
sértők, megütközést keltőek vagy zavaróak; ez a pluralizmus, a
tolerancia és a nyitottság követelménye, amelyek nélkül nem
létezik "demokratikus társadalom”. Bár a
véleménynyilvánítás szabadsága alól állapíthatók meg
kivételek, e kivételeket "szűken kell értelmezni", s
"bármilyen korlátozás szükségességét meggyőzően kell
bizonyítani". Magyarország 2004 óta az Európai Unió
tagállama. Az EJEB az önkényuralmi jelképek tiltása során is
kimondta, hogy „Magyarország nem bizonyította ilyen fenyegetés
meglétét a szóban forgó tiltás becikkelyezését megelőzően.”
Ugyanez a megállapítás tehető a Btk. 269/C. § szakaszára
vonatkozóan is.
Az
EJEB a Vajnai kontra Magyarország ügyben kimondta, hogy a Btk.
269/B. § alapján a vörös csillag használatának tiltása, a
szimbólum többértelműségére figyelemmel, a „tiltás
túlságosan széles körű. Olyan tevékenységekre és eszmékre is
kiterjed, amelyek egyértelműen a 10. cikk védelme alá esnek, s az
inkriminált szimbólum különböző jelentéseinek a
szétválasztására nincs kielégítő mód. Valójában a releváns
magyar jog kísérletet sem tesz a különbségtételre. Továbbá,
ha ilyen különbségtételre sor is került volna, a
véleménynyilvánítás szabadságára és az öncenzúrára
dermesztő hatással járó bizonytalanságok merülhettek volna
fel.” A magyar büntető törvénykönyv 269/B.§-a nem kívánja
meg annak bizonyítását, hogy a tényleges használat önkényuralmi
propagandának minősül. Ehelyett a puszta használatot is
cáfolhatatlanul önkényuralmi propagandának tekinti, kivéve, ha a
használatra tudományos, művészeti, tájékoztatási vagy oktatási
célból kerül sor. Az EJEB a tiltás e különbségtételt nem
ismerő vonása megerősítette, hogy elfogadhatatlanul széles körű
a törvény megfogalmazása. A differenciált, tág büntetőjogi
tiltás a Btk. 269/C. § esetén hatványozottan igaz, amennyiben itt
nem is egy jelkép viselését, hanem vélemények széles csoportját
kívánja tiltani a jogalkotó. Hasonlóan a vörös csillag
használatához a nemzeti szocialista bűnök alatt az emberiség
ellenes cselekmények megítélésének széles körére kiterjedő
tilalma (tagadás, kétségbe vonás és jelentéktelen színben való
feltüntetés) pusztán spekulatív veszélyen alapul (demokrácia
veszélyeztetése), amely nem tekinthető "nyomós társadalmi
szükségletnek." (ld. Vajnai kontra Magyarország ügy).
A
normaszöveg alkalmazása oda vezethet, hogy a nyomozó hatóságoknak,
a vádhatóságoknak és a büntető bíróságoknak tudományos
kérdésekben kell állást foglalniuk. Annak megítélése, hogy egy
totalitárius rendszer bűneit jelentéktelen színben tünteti-e fel
egy történelmi mű vagy akár egy vitához való hozzászólás,
ahhoz a történettudomány álláspontját kell ismernie és mércéül
alkalmaznia a bíróságnak. Ez pedig ténykérdés és nem
jogkérdés, így ez az Alaptörvényben foglalt tudományos
szabadság alapjogával teljesen ellentétes: tudományos igazságok
kérdésében az állam nem dönthet, kutatások tudományos értékét
megállapítani kizárólag a tudomány művelői jogosultak. A
történészeket is megosztó, vitatott kérdés, hogy a XX. század
legsúlyosabb tragédiáit egymáshoz viszonyítva hogyan lehet
megítélni. A holokausztot sokan annak egyediségében, a magyar
zsidóság szisztematikus és félelmetesen eredményes kiirtása
miatt a hazánkban szám szerint kevesebb áldozattal járó
kommunista diktatúra tombolásaihoz képest kiemelik. Mások a
kommunista diktatúrák összességének hosszabb idejét, nagyobb
térbeli és időbeli kiterjedtségét hangsúlyozzák. Itt vissza
kell utalnom a normavilágosság elvére: azzal, hogy nem
meghatározható mely történelmi korszakokra vonatkozik a
tényállás, azzal a történelem során bármikor létező
nemzetiszocialista és kommunista rendszerekre vonatkozik. A Btk.
269/C. § jelentéktelen színben feltüntetés fordulata alkalmas
lehet arra, hogy vitákba beleszólást engedjen az állam
büntetőhatalmának. A Btk. 269/C. § ellentétben a 14/2000. (V.
12.) AB határozatban alkotmányosnak ítélt, önkényuralmi
rendszerek szimbólumait tiltó tényállással, nem tesz kivételt a
tudomány, művészet és az oktatás szabadságának biztosítása
érdekében.
A
múlt megismerése, az önkényuralmi rendszerek tragédiájának a
nemzeti kultúra részévé tétele az állam feladata. Ugyanakkor a
múlt megismerését gátolja, ha a szakmai viták határát a
büntetőjog szabja meg. Az olyan megkérdőjelezhető értékű
történelmi vélemények, mint amilyen a holokauszt tagadása vagy a
sztálini népirtás relativizálása, sem egyeztethető össze a
szólásszabadság kiemelt védelmével. Amennyiben az ilyen beszédek
gyűlöletet keltenek, közvetlen veszélyt okoznak pl. erőszakot
eredményeznek (véleménynyilvánítás szabadságának külső
korlátja), úgy arra a büntetőjog már ma is megfelelő védelmet
nyújt. Az a jelenleg is zajló vita, hogy a holokausztnak hány
zsidó és roma áldozata volt, nem folytatható le úgy, ha az egyes
álláspontok büntetőjogi felelősségre vonás alapjai lehetnek.
Szintén
nem tisztázott az sem, hogy mi minősül nemzeti szocialista
rendszernek. Kizárólag a német nemzetiszocialista rendszert kell
érteni alatta vagy idetartozik az olasz fasizmus illetve a magyar
hungarizmus is? Elég egy rendszer bűneit tagadni vagy az összes
rendszer bűneinek tagadásával lehet a bűncselekményt
megvalósítani? Mi alapján és főleg ki (nyomozóhatóság,
vádhatóság, bíróság) jogosult megállapítani – értelmező
rendelkezés hiányában -, hogy mik is a nemzeti szocialista
rendszerek bűnei és főleg mik azok a „más, emberiség elleni
cselekmények”? Hol lesz egy történelmi eseménynél
ténykérdésből jogkérdés?
A
bűncselekmény akkor befejezett, ha a tényállás valamennyi elemét
az elkövető kimeríti. A Btk. 269/C. §-ának – annak célzatos
volta miatt – a kísérlete pedig fogalmilag kizárt. A tényállás
megvalósulásához a népirtás ÉS más, emberiség elleni
cselekmények konjuktív tagadása vagy kétségbe vonása
szükségeltetik, azaz a népirtás mellett két, másik tényállási
elemként meghatározott, ún. más emberiség elleni cselekmény
tagadása, kétségbevonása is szükségeltetik, hogy ez a három
cselekményelem együttesen eredményezze azt, hogy a tényállás
megvalósul. Érthetően: a bűncselekmény akkor valósul meg, ha az
alábbi feltételek mindegyike fennáll:
a.)
A cselekményt nagy nyilvánosság előtt követik el ÉS
b.)
az elkövető a tényállásban meghatározott totalitárius
rendszerek közül az egyik rendszer által elkövetett népirtás ÉS
más, emberiség elleni cselekmények tényét (tehát népirtás és
még legalább két másik emberiség elleni cselekmény, azaz
összesen három),
c.)
tagadja, jelentéktelen színben tünteti fel vagy kétségbe vonja
(itt akár több magatartás is megvalósulhat egyszerre).
Összefoglalva
a fent írtakat, a jelenlegi szabályozás hibás. Ezt a jogalkotó
is észlelte, mivel az új Büntető Törvénykönyv tervezetében az
ÉS szó helyett már a VAGY szót használja a tényállásban, így
a jövőben – várhatóan 2013. január 1-től – már maga a
népirtás tagadása, kétségbe vonása vagy jelentéktelen színben
való feltüntetése is megvalósítja a bűncselekményt. Jelen
állapotában azonban a tényállást nem lehet kimeríteni teljesen,
mivel a népirtás mellett nem lehet még két másik tényállást
sem tagadni, ahhoz nagyon elvetemültnek kell lenni. Egy példával
megvilágítva: a holokauszt kétségbe vonása mellett kétségbe
kellene vonni pl. a polgári lakosság elleni erőszakot ÉS pl. a
tiltott fegyverrel való alkalmazását is ahhoz, hogy a tényállás
alapján valakit büntetni lehessen. Ha ez nem valósul meg és az
elkövető csak valamely népirtást tagadja, nem meríti ki a
tényállást, így a büntetőeljárásról szóló 1998. évi XIX.
törvény 196. § (1) bekezdésének a.) pontja alapján
bűncselekmény hiányában az eljárás megszüntetésének van
helye. Ez pedig sem az ügyészségeknek nem jó, mert a
váderedményességüket rontja, sem a bíróságoknak, mert nekik
meg a statisztikájukat. A tényállás jelen formájában aligha
használható, mert nem tölti be azt a rendeltetését, amelyre
megalkották és nem védi azoknak az emlékét, akiknek kellene.
(A
jogelméleti értekezés a TASZ-nak a Btk 269/C. §-a ellen
benyújtott alkotmányjogi panaszának felhasználásával készült.
Köszönet érte.)
(Dr.
No)
Kapcsolódó: Két
tárgyalás az "új országban": egy állítólag
rendőrökre támadó nénié és egy holocáfoló fiatalemberé
Két tárgyalás az "új országban": egy állítólag rendőrökre
támadó nénié és egy holocáfoló fiatalemberé
I. Az
alábbi mellékletben szereplő néni (Forrai Rozália Mária)
állítólag rendőrökre támadt 2009. július 4-én. A holnapi
idézés, a helyszínnel együtt (a néni minden hazafit szeretettel
vár a tárgyalásra):
|
"Hivatalos személy elleni erőszak bűntettét követte el" |
II. Holnap
reggel 8:30-kor bíróság elé állítják azt a fiatalembert, aki
2011. október 23-án a Milla "szólásszabadságért"
rendezett tüntetésén egy "Holokauszt nem volt" feliratú,
héber nyelvű táblát emelt a magasba. A szólás- és
véleménynyilvánítási szabadságot követelő képmutató zsidók
egyből rendőrhöz cibálták a szólásszabadságot gyakorló
férfit. A héber rend éber őrei pedig azonnal (!) lefordították
a feliratot, majd előállították a hazafit, aki holnap már a
"biztosan független bíróság" előtt védekezik. A
kettős mércére jól jellemző, hogy Biszku Béla ügyében
lassabban őrölnek Isten malmai...
A
tárgyalás pontos időpontja és helye: reggel 8 óra 30 perckor,
Budapest V., Markó utca 25., III. emelet, 368-as terem.
2012.04.04. Budaházy - Vendég: Nagy György
- Length: 131:42 minutes (120.57 MB)
- Format: Mono 44kHz 128Kbps (CBR)
Vendég
Nagy György, aki 2012. október 23-án héber feliratú táblán
hirdette a Milla tüntetésén, hogy nem volt holokauszt. A műsorban
szóhoz jut Schiffer András is.
Olvasónk
"kézikönyve": Néhány alapvető bizonyíték a hivatalos
holokauszt-ábrázolás cáfolására
1. Gázkamra-bedobónyílások
|
Valamikor
1945 tavaszán–nyarán rémülten vették tudomásul Auschwitz
orosz megszállói, hogy Höß lágerparancsnok angol-amerikai
kihallgatóinak nemcsak tusolófejeken keresztül történő
gázbevezetésről beszél, hanem bedobónyílásokról is, és ők
semmi ilyesmit nem találnak. Gyorsan véstek a tetőbe néhány
lyukat. Ugyanez történt az amerikai illetékesekkel is; nem
találtak bedobónyílásokat a krematórium épületének tetején
légi felvételeiken. Gyorsan retusáltak néhány pontot
fényképeikre. Ostoba apróság, de az amerikaiak és az oroszok nem
koordinálták egymással a nyílások helyét (éppen feszült volt
a viszony közöttük). Így a légifelvételeken nem láthatók
bedobónyílások ott, ahova azok be vannak vésve, és ott, ahol a
légifelvételek tanúsága szerint lenniük kellene, nem találhatók.
Következtetés: 1945 előtt sem ezen, sem azon a helyen nem voltak
bedobónyílások. (A tusolófejeken át történő gázbevezetés
[Höß-vallomás] kezdettől fogva ostobaságnak bizonyult.)
2. Vas(III)-hexacianoferrát(II)
[köznapi nevén ”berlini kék”, a HCN (hidrogéncianid)
reakcióterméke] a ruhafertőtlenítő kamrákban 800-1000 ppm
nagyságrendben mutatható ki, a „gázkamrákban“ pedig 1-2 ppm
nagyságrendben, éppúgy, mint a lakóbarakkokban. Következtetés:
a krematóriumok ravatalozó helyiségeiben, illetve a tusolókban
nem voltak elgázosítások. Ez még Fritjof Meyer
Spiegel-szerkesztőnek is derengeni kezdett, aki emiatt az
elgázosításokat ma már nem található parasztházakba helyezte
át.
3. Ha
kinyitottak egy Zyklon B-dobozt, akkor a HCN-gáz még órák múlva
is szivárgott a dobozból. Ez azért volt így szerkesztve, hogy a
gáz a ruhafertőtlenítés során a fejtetű lényegesen nagyobb
ellenállóképességű petéit is elpusztítsa. Tehát minden tanú,
aki a gázkamráknak 15-30 percen belüli kinyitásáról beszélt,
hazudott. Mivel mindenki erről az intervallumról beszélt, mindenki
hazudott. Csak egészen mellékesen: ha a nemzetiszocialistáknak
valóban szándékukban állt volna a zsidókat elpusztítani, ennél
sokkal hatékonyabb eszközök álltak volna rendelkezésükre. A
helyi körülmények és a fizikai-kémiai összefüggések
ismeretében ugyancsak képtelenség lett volna a hordozóanyagra
fölitatott HCN-t (Zyklon B) a tanúk által előadott rövid idő
alatt forráspontra vinni és elpárologtatni, majd a helyiség
légterében a halálos dózishoz szükséges koncentrációra
emelni.
4. A
krematóriumok üzemeltetéséhez szükséges szénszállítások
[kb. 20 kg koksz hullánként Auschwitzban] a halottaskönyvek
adatainak felelnek meg, pl. 1942 január – 1943 november kb. 50.000
halott = 1032 t koksz (a súlyos tífuszjárványok időszaka), nem
pedig az erre az időszakra állított holokauszt-számadatoknak.
5. A
Nyiszli Miklós "szemtanú" (Auschwitz) által állított
óriási földalatti gázkamrákat (napi 25.000 halott, azaz 15-20
millió 3 év alatt) a mai napig nem találták meg. Nyiszli további
valótlanságokat is állít: óriási lángok a kéményből,
kristályok bedobása a gázkamrákba, melyek 3 perc alatt mindenkit
megöltek. És mindezt egy orvos mondja, aki ott volt.
6. A
III. Birodalom összeomlásakor kb. 400 t dokumentum jutott a
győztesek kezébe. Ebből egy papírfecni sem volt, amely a
holokausztot támasztaná alá, evvel szemben számos dokumentum,
amely annak ellentmond. Csak mellékesen megjegyezve: A
holokauszt-hívők úgy próbálják magukat menteni, hogy az SS (pl.
Auschwitzban) a terhelő dokumentumokat kiválogatta, és elégette.
Hogy egy átválogatás sohasem lehet olyan gyors és biztos
procedúra, mint az összes dokumentum elégetése, bizonyára
mindenki számára felfogható.
7. A
ma közismert holokauszt-ábrázolás a Höß-vallomások egyik
verzióján alapul. Ezt kínzással érték el vallatói, ahogy azt
Butler, brit vallatóinak egyike visszaemlékezéseiben leírja. (A
másik verziót – gázbevezetés a tusolófejeken – csöndben
elejtették.)
8. Még
a büntetőperek bírái is kételkednek a holokausztban. Lásd
Meinertzhagen bíró csődbejelentését a Zündel-perben: „…az
teljesen mellékes, hogy megtörtént-e a holokauszt vagy sem.
Tagadása tilos Németországban. És csak ez számít a bíróságon.“
Íme, itt van a bizonyítékunk, hogy nem kell hinni a holokausztban
– illetve ha foglalkozik vele az ember nem is tud benne hinni –
elegendő, hogy úgy tegyünk, mintha hinnénk benne.
9. Elie
Wiesel és Primo Levi, mindketten Auschwitz-túlélők, egymástól
függetlenül megerősítik, hogy az SS Auschwitz feladásakor a
betegeknek és rokkantaknak felajánlotta, hogy dönthetnek: bevárják
az oroszokat vagy az SS-szel együtt elvonulnak Nyugat felé. Úgy
Elie Wiesel és apja, mint további 20 ezer fogoly a németekkel
együtt történő elvonulást választotta, sem minthogy bevárja az
oroszokat. Nyilván nem azért, hogy bepótolják Buchenwaldban azt,
ami elmaradt Auschwitzban: az elgázosítást. Auschwitzban ezer
ember maradt (egy részük csak azért, mert túl gyönge volt az
elvonulásra). A világ első húszezer holokauszt-tagadójáról
olvashatunk ebben a történetben!
10. Vrba
koronatanú 1944 áprilisában megszökik Auschwitzból. Hét(!)
hónapon keresztül hallgat, miközben a gázkamrák teljes gőzzel
dolgoznak. Egy nyilvánosan kimondott szóval megmenthette volna az
összes magyarországi zsidót. Vrba csak 44 novemberében riasztja a
világ közvéleményét (ekkor jelenik meg a WRB-Report), amikor már
Németország a padlón van, az elgázosításnak a hivatalos
történetírás szerint vége van, így nem tud védekezni a vádak
ellen. Hát, aki ezt hihetőnek tartja, azon nem lehet segíteni.
11. A
végleges bizonyíték, hogy lehetetlen lett volna egy elgázosítás
után a hullákat a gázkamrákból kicipelni, 2000-ben született
meg, amikor az American Journal of Emergency Medicine szakfolyóirat
tudósított egy hidrogéncianiddal történt mérgezésről
Hong-Kongban. Tűzoltók, akik egyetlen egy HCN-kontaminált asszonyt
mentettek, mérgezést szenvedtek, noha védőöltözetben voltak. És
ez fehéren-feketén bebizonyítja, hogy mindazok, akik a hullákat a
gázkamrákból kicipelő Sonderkommandokról beszéltek, hazudtak.
12. A
zsidók nem hiányoztak a háború után az állítólagos milliós
nagyságrendben.
13. A
dízelmotorok kipufogógázai – a motor szerkezetéből következően
– alkalmatlanok az emberölésre, mivel túl sok oxigént és túl
kevés szénmonoxidot tartalmaznak. Ha pl. benzinmotorokról
beszéltek volna a tanúk… De mindenki határozottan dízelmotorról
beszélt.
14, Húsz
év óta folynak átlátszó ürügyekkel a próbálkozások, hogy
minden érvet elfojtsanak, amelyek a hagyományos ábrázolást
megkérdőjelezik. Már rég nincs arról szó, hogy G. Rudolf vagy
W. Fröhlich izgattak-e bármilyen közösség ellen. A
hisztériakeltés és a rendkívül brutális fellépés oka az, hogy
a holokauszt-állítóknak semmi érvük nincs a revizionisták
tézisei ellen.
15. a,
Eisenhower 1948-ban írta memoárjait, amikor még emlékei egészen
frissek voltak. Több száz oldal, ír a zsidók nehéz sorsáról,
de egy szót sem megsemmisítő táborokról, gázkamrákról stb.
b, De Gaulle 1954-ben adta ki visszaemlékezéseit. 2000 oldal, de egy szó sincs Auschwitzról, krematóriumokról, gázkamrákról.
c, Churchill visszaemlékezései 1948 és 1953 között születtek (4500 oldal). Bár ír a zsidók üldöztetéséről, de – már sejtjük – egy szót sem Auschwitzról, gázkamrákról, holokausztról.
b, De Gaulle 1954-ben adta ki visszaemlékezéseit. 2000 oldal, de egy szó sincs Auschwitzról, krematóriumokról, gázkamrákról.
c, Churchill visszaemlékezései 1948 és 1953 között születtek (4500 oldal). Bár ír a zsidók üldöztetéséről, de – már sejtjük – egy szót sem Auschwitzról, gázkamrákról, holokausztról.
16. És
végül: nincs még egy olyan történelmi esemény, amelyről annyi
hamisat állítottak, hogy ne mondjuk, hazudtak, mint a holokauszt,
még a hivatalos holokauszt-történészek szerint is. Egyikük sem
vitatja ugyanis, hogy a legtöbb beszámoló – gőzkamrák,
elektromos lemezek először árammal való gyilkoláshoz, majd a
hullák elizzításához, kemencékbe vezető elektromos
futószalagok, mérgezés cianid-ampullákkal, úgy, hogy ezeket az
áldozatok orra alá tartották, gázbevezetés a tusolófejeken
keresztül, zöld kristályok bedobása a gázkamrákba, amelyek
nyomtalanul eltűntek – mind a fantázia szülöttei. Nos, ha
valóban léteztek volna olyan gázkamrák, amelyeket ma ismerünk,
nem lett volna szükség mindezekre a mesékre. Idézzük fel Bruno
Baumot: Az (auschwitzi) propaganda legnagyobb részét mi magunk
írtuk.
És
a ráadás: Van Pelt, a világszerte ismert holokauszt-történész
2009. 12. 27-én két figyelemre méltó kijelentést is tett a
Toronto Star c. lapban: Szerinte ismereteink 99 %-át a holokausztról
nem tudjuk bebizonyítani, ezekről csak tanúvallomásokból van
tudomásunk. Másodszor, szerinte Auschwitz-Birkenaut, vagyis ahol a
holokauszt-állítók szerint a tényleges tömeggyilkosságok
történtek, fel kell számolni, és a területet vissza kell adni a
természetnek. (Gondoljunk csak bele, mi történt volna, ha egy
revizionista vagy pl. Williamson püspök javasolt volna ilyesmit!)
Nos, hogy egy elismert zsidó szaktekintély nyilvánosan ilyet
javasol, csak egyre utalhat. Sem van Pelt, sem a többi
holokauszt-állítót mímelő nem hisz a holokausztban. Meg vannak
győződve róla, hogy Birkenauban ott van a bizonyíték, hogy
gázkamrák nem létezhettek. Ettől idegesek, (lehet, hogy álmatlan
éjszakáik vannak), és most keresnek egy átlátszó ürügyet a
holokausztot cáfoló monumentális tárgyi bizonyíték
megsemmisítésére (Lásd Rudolf-tanulmány).
A
fenti pontok természetesen csak a legkirívóbb ellentmondásokat
emelik ki igen tömören. Minden pont mögött több oldalas
tanulmány vagy akár egy-egy könyv áll a tézisek alátámasztására
és kifejtésére. Akit érdekel a téma, nem kerülheti meg, hogy
ezeket a könyveket elolvassa.
Bevezetőként
„Anonymus: A tiltott igazság”-ot ajánljuk. Magyar nyelven
megjelent ezen kívül:
R.
Harwood: Valóban hat milliósan haltak meg?
N.
Finkelstein: A holokauszt-ipar
R.
Lenski: A holokauszt a törvényszéken
L.
Adelskogh: Egy üres zsák nem áll meg magában
Nem
revizionista mű, de feltétlenül érdemes elolvasni Kardos Klára:
Auschwitzi Napló (Budapest 1999) c. könyvét. Kardos Klára zsidó
származású keresztény, így vitték el Auschwitzba 1944
májusában. A mű a holokauszt-mítosz átütő cáfolata.
Világviszonylatban
is egyedülálló a Kuruc.info lapjain nyomonkövethető vita Perge
Ottó revizionista történelemtanár és publicista, valamint
Ungváry Krisztián holokauszt-állító történész között. A
vita Perge Ottó javára dőlt el.
Angolul,
németül hozzáférhető:
G.
Rudolf: Szakértői vélemény az auschwitzi „gázkamrák”
vizsgálatáról (Rudolf-tanulmány)
G.
Rudolf: Előadások a holokausztról
J.
Graf: Az új világrend és a holokauszt
Gerd
Honsik: Felmentés Hitler számára – 36 meg nem hallgatott tanú a
gázkamrák ellenében
A
művek legtöbbje az interneten is megtalálható.
Bálint
József
Amit Orbán Viktor nem tett ki a honlapjára
állambiztonsági
múltjáról
"Orbán
Viktor (Diktátorbán) annyira hozzászokott a párt-és
kormányszintre emelt hazudozáshoz, hogy bárhol, bármikor, bárkit
hülyének tud nézni szemrebbenés nélkül. Valóságellenes
kommunikációja egy közepes képességű vidéki színész hamis
gesztusaival egyre inkább a politikai giccs felé viszi hiteltelen
alakját, nemzetrontó ámokfutását." -
írtuk március 6-án, a "Miért
nem akarja Orbán Viktor az állambiztonsági múlt feltárását?" című
cikkünkben. Nem azt állítottuk, hogy beszervezték ügynöknek,
hanem az általunk közölt dokumentumok - köztük Orbán saját
kézzel felvázolt hálózata - alapján, arra a következtetésre
jutottunk, hogy egy állambiztonsági hálózati személy kapcsolata
volt, akit - akarva-akaratlanul - informált.
„Bárkit hülyének tud nézni!” |
Arra
kértük a pártelnök-miniszterelnököt: adjon magyarázatot némely
dokumentumra, tárja fel egykori kapcsolatrendszerét fedőnevek
nélkül, nézzen szembe kendőzetlenül múltjával, melyről
egy 2009. június 2-án közölt tanulmányban a Fidesz belső
magjához tartozott, , "László" fedőnevű vezető, aki
szigorúan bizalmas állambiztonsági ügyekkel, a párt külföldi
kapcsolataival foglakozott, ezt mondta: "Orbán
Viktornak komoly gondokat okoz az, hogy korábban volt valamilyen
ügye, ami akkor ugyan elsimult, de ha nyilvánosságra kerülne, az
a politikai szereplésének végét jelentené, olyan mértékben
lejáratná őt." A
"László" dosszié rejtélyét dr. Ilkei Csaba írta
meg: "Állambiztonsági
rendszerváltás, 1989: Ez egy életveszélyesen komoly ügy!" címmel.
Cikkünk
után Orbán egy hónapot várt, majd az orbanviktor.hu oldalon
nyilvánosságra hozott néhány dokumentumot, válaszolva egy
szocialista parlamenti képviselő írásbeli kérdésére.
Sajnos,
az akció nem több, mint Orbán parasztvakító porhintése, csak a
félrevezetést szolgálja. (Spindoktora: Habony Árpád, az egykori
hályogkovács egyre inkább leépülve olyan blödli ötletekre
veszi rá Viktort, ami egyenesen a politikai natur blöff
kategóriájába tartozik, s ami miatt ma már nem engednék be egy
rangos szakmai klubba Londonban. Elődje, Wermer András is
naív paraszt festő volt, de némely ravaszul sunyi tanácsa
népművészi szinten bejött Viktornak.)
Viktorunk 1.,
Csak a lényegre nem válaszolt., 2., Nem hozott nyilvánosságra
mindent., 3., Sajnálatot igyekezett kelteni maga iránt olyan
körülmények miatt, melyek nem léteztek.
Összegzés
Minden miniszterelnöknek vaj van a füle mögött, vagy a titkosszolgálatok választatják meg delikvenseket , vagy esetleg a vakolók azok akik összehozzák a műsort ahol a leendő már annyira elkötelezte magát , hogy nincs kibúvó. Mert már szabadkőműves , titkosszolgálati besúgó III/ akárhányas állományú személy , és jobb esetben még egy – két külföldi titkosszolgálatnak is jelent , hogy mindenki támogassa az elképzeléseit. De mi van akkor , ha neki kell alkalmazkodni mondjuk a MOSZAD – hoz – minden évben földalapú kárpótlás hirdetés a cionistáknak , és a többi és a többi. Ugye el tudod képzelni , hogy ez így volt és így is lesz , míg a vakolókat ki nem iktatjuk a hatalomból , vagyis minden szabadkőműves mozgalmat be kell tiltani , mert ténykedésük alatt tűnt el a magyar nemzet nemzeti vagyona , és ez a zsidókhoz vándorolt . A közéletben ahol zsidók is helyet kaptak a közigazgatásba mindenütt csak a rablás és a lopás , zsarolás műveletei lelhetők fel , és teszik ezt büntetlenül . Miért mert ők zsidók és érinthetetlenek . Mik vagyunk mi zsidó gyarmat , és azért hordanak svájci sapkát nagyjaink , vagy ezt palástolva egy kalapot húznak még a fejükre , de attól még ők hazaárulók , mert a földjeinket kiárulták , és csak is zsidóknak orosz hadifogjok véletlenül sem kaptak volna belőle. Az 56 – osak még véletlen sem , a gyerekeik még egyetemre sem mehetnek , de az ÁVH gyerekek , és unokák mind az egyetemeken pöffeszkednek , és szervezkednek , mert a közéletünk is tele van Régi ÁVH – okkal kik azóta már MOSZAD – osok is lettek . Tessék mondani hogy is áll ez a téma nincs elég magyar gyerek , hogy csak zsidók érvényesülnek a tájon , kik így is úgy is de hazaárulók , és akkor azt mondják nincs igazuk a jobbikosoknak , akik ki akarják szűrni a hazaárulókat , és bizony mi is jobban szeretnénk ha a magyar orosz hadifogjos családokból , az 56 – osok gyermekei koptatnák az egyetem padjait , és így válnának elkötelezett hazafiakká , és nem ÁVH zsidók törtetnének a nemzet előtt és terelnék újból a vágóhídra a magyarságot , és ők addig vígan rabolnának a lóvátet gojok megint fizethetnének a holókosztosoknak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése