Marschalkó Lajos: Világterrorviláguralom
Történelmi
tanulmány
Magyar
Rezervátum 1997 (teljes írás)
A
hamu tüzesedni kezd az elfojtott parázsban, a vulkán kráteréből
kitörni készül a lávazuhatag, amely egykor elpusztította
Pompejit és Herculanumot, Sodomát, Gomorhát.
A
földkerekségnek van egy központi problémája, amelyről nem mer
beszélni senki. A keresztény világnak van egy tabuja, amely
érinthetetlen.
Van
“szent-tehén komplexum”, amelyhez éppúgy nem szabad
hozzányúlni, mint India szent majmaihoz. Mindezt úgy hívják,
zsidó kérdés.
Aki
ma ezt említi, azt elsősorban bolondnak tekintik, a pszyhiáter
terrorizmus és sarlatánizmus, vagy az úgynevezett
“igazságszolgáltatás” hatáskörébe utalják. A fehér ember
és az egész kultúr-világ ennek a világterrorizmusnak igájába
nyög, csak éppen nem akarja tudomásul venni, hogy milyen sorsot
szántak neki.
Mint
előző oldalainkon már megírtuk: Hitler, Rosenberg téves úton
keresték a zsidó probléma nyitját, mikor faji alapra helyezték
át a kérdést és Mózes, Ezdrás, Nehémiás isteni
kiválasztottságról szóló elméletével szembe állították az
árja-germán kiválasztottsági dogmát. Negatív és – mint az
eredmény mutatta – háborúvesztő, terméketlen,
negatív-judaizmus volt ez.
De
barna ingben, horogkeresztes karszalaggal is ugyanazt hirdette, mit
Mózes, Ezdrás és Nehémiás 5000 évvel megelőzőleg faji,
nacionalista és nemzetek feletti alapon, mint a zsidó nép számára
kiadott különleges isteni parancsolatot.
A
zsidó-kérdés kulcsa nem a faji, hanem a hatalmi alap. Milyen
méretű e világban egy 13-16 milliós nép politikai, gazdasági,
szellemi hatalma és milyen alapon jöhetett ez létre?
Ostobaság
azt hinni és hirdetni, hogy a zsidó alacsonyabb rendű faj, mint a
germán, kelta, vagy magyar, indus, turáni. Ellenkezőleg! A zsidó,
a maga nézőpontja szerint magas intelligenciájú fajta, amely ma
már semmi esetre sem azonosítható az egykönyvű Talmud-zsidóval,
a koszos kis galiciánerrel.
A
keresztény emberiség, sőt a zsidóság legnagyobb liberálisai és
szabadsághősei azonban világosan látták, hogy a Tan, a Talmud és
a Thóra a világtörténelem legnacionalistább, legsovénebb,
leghatalomratörőbb népét, a legkülönlegesebb népi képletet
nevelték ki a zsidóból. Népet, amely csak akkor tud létezni és
élni, ha kezében tart minden kulcspozíciót, minden hatalmat és
léte, megmaradása érdekében minden népet terrorizálni tud.
Talán
nem érdektelen, hogy Herzl Tivadar a cionizmus apostola a
földkerekség legintelligensebb zsidóságából származott: a
budapestiből. De ugyancsak Magyarországon született egy másik,
meghallgatatlan zsidó próféta is, akinek nevét talán nagyon
kevesen ismerik, Herzl Tivadar tanainak száz százalékos ellentéte,
dr. Fejér Lajos.
Dr.
Fejér Lajos vérrel, szívvel, lélekkel zsidó volt. Azonban mikor
már Magyarország határain is tombolt a hitlerizmus, úgy, mint a
nagy zsidó próféták, akik hiába akarták népüket megváltani
és megmenteni a Jehova, vagy Hitler bosszúja elöl, hatalmas
könyvet írt, amely talán egyetlen tökéletes felismerése a
zsidó-kérdésnek. Miután magyar nyelven jelent meg és Európában
már a második világháború előszelei fújtak, dr. Fejér Lajos
könyve idegen nyelveken nem jutott el a politikusok, az államférfiak
asztalára és természetesen meghallgatatlanul maradt még a
magyarországi zsidóság legmagasabb, legintellektuálisabb köreiben
is.
Dr.
Fejér Lajos, az európai zsidóság tragédiája közeledtén,
valami kísérteties felismerésre bukkant, amely nem volt tetszetős
sem az asszimilánsoknak, sem a cionistáknak és mégkevésbé
hitleristáknak. Ez a felismerés annyiból állott, hogy a hitleri
és rosenbergi nacionálszocializmus és a mózesi, vagy talmudi
cionista zsidó nácizmus között nincs semmiféle különbség.
Adolf Hitler a fajvédo törvények tekintetében szerény epigonja
volt Mózesnek, a zsidó Führernek. A hitlerizmus nem volt más,
mint negatív júdaizmus. A marxizmus és a kapitalizmus pedig
ugyanígy egymás édestestvérei.
A
marxizmus – írja a nagy zsidó tudós és publicista – tökéletes
parafrázisa a zsidó messianisztikus hitnek. Szellemi vigasztalás,
amelyet a gazdasági és politikai elnyomatásban lévő
munkásosztály részére rajzolt meg Marx, a tan apostola.
S
folytatja tovább: “Minden zsidó eszmével foglalkozó cikk, akár
pap, akár profán zsidó írja, par excellence, politikai cikk. A
zsidó eszme nem vallási eszme, hanem a nemzeti, állami
törvényközösség eszméje. A zsidóság az egész világot átfogó
irredenta mozgalom, amelynek szellemi forrása a zsidó vallás,
hivatásos agitátorai a Papok és médiuma a zsidó népi anyag.
Juda
Halevi szerint a népek sorában az isteni kiválasztottság folytán
olyan elsőbbséget élvez, amelyet meg nem oszthat és nem is oszt
meg más népekkel. Ez a felfogás jelentené – érvényesülésében
a népek faji alapon nyugvó hierarchiáját, amelynek élén a
zsidóság állam, o képezné a népek arisztokráciáját. Az így
kialakuló világban olyan kasztrendszer fejlődne ki (de nem
hivatási, hanem faji alapon), ahol az emberek közt a fokozati
rendszer, mint az indusoknál, a nagy tömegnek lealjasításához
vezet: ahol már nem is jön emberszámba és az állat rendfokára
alásüllyedt pária”.
“Iróniája
a sorsnak, amely a népek és fajok történetét igazgatja, hogy a
hitlerizmusban olyan faji politika nyer kíméletlen alkalmazást,
amely árjafaj elnevezés alatt a német fajra ugyanazt a
kiválasztottsági teóriát érvényesíti, – de egyedül és
kizárólag a zsidósággal szemben! – amit a zsidó vallás
alkalmazna a zsidó faj javára, ha fejlődésének irányában
uralomhoz jutott volna. És alkalmazná a világ összes fajtáival
szemben!”
És
olvasván egy zsidó próféta, az eichmanni KZ-ben elpusztult nagy
magyarországi zsidó bölcselő sorait[1], úgy érezzük, hogy
ismét a Mene Tekelt írják a Fehér Ház és a Kreml falára.
Egyetlen faj arisztokratizmusa, vagy plutokráciája fenyegeti az
egész földkerekséget. Egyetlen faj kiválasztottjai ülnek a New
York Times, a Time a német 4 milliós Bild-Zeitung asztalainál, a
televíziók, rádiók szerkesztői szobáiban. Akarunk-e hát a
“népek arisztokráciájának” nyomorult elnyomottjai lenni?
Akarjuk-e amit egy becsületes magyar zsidó, dr. Fejér Lajos jósolt
meg, hogy az állat foka alá süllyedt pária legyünk?
A
zsidóság mindenkor is a terrorizmus népe volt. Josephus Flavius, a
szintén nagy és kiváló zsidó történelemtudós “A zsidó
háborúról” szóló könyvét kell elolvasnunk ahhoz, hogy
meglássuk: a bolsevizmus nem marxi és lenini találmány. Az
ó-korban is volt, a mainál sokkal rosszabb bolsevizmus – annyi
csekélyke különbséggel -, hogy a GPU- és Cseka-módszereket
akkor még nem idegen népek, hanem saját fajtájuk, saját népük
vezetői ellen folytatták a mai “humanisták”.
Josephus
Flavius zsidó volt. Százezres galilei hadsereget vezetett két
római cézár – Titus és Vespasianus vasfegyelmű légiói ellen.
Megverték, legyőzték. Ez még mit sem változtatott zsidó
hazafiságán.
Flavius
József, akkor kezdett lélekben is a rómaiak oldalára állani,
mikor látta, hogy a Templomot, amelynek nagyságáról, szépségéről
senki se adott nálánál szebb és jobb leírást, hirtelen
megszállja a csőcselék, a zsidó mob és Jeruzsálem fölött úrrá
lesz egy olyan terrorista, – ma úgy mondanánk – bolsevista
uralom, amelynél szebbet, véresebbet, kegyetlenebbet nem
álmodhatott se Lenin, se Sztálin, se Derzsinszkij.
A
Titus és Vespasianus légiói által már-már megközelített
Jeruzsálem belállapotairól, az ókori bolsevizmusról így ad hírt
az 1900 év előtti hírnök:
“A
zélóták és idumeusok (két zsidó néptörzs) a köznépet, mint
valami tisztátalan állatok csordáját úton, útfélen
mészárolták. Az összefogdosott előkelő embereket (nobiles) és
a fiatalságot megkötözve börtönbe csukták, arra számítva,
hogy kivégeztetésük halogatásával többeket párthívükül
megnyerhetnek…”
Mik
ezek, ha nem a szovjet-orosz bolsevizmus, az ÁVH, Cseka, GPU 1900 év
előtti módszerei?
Mert
Josephus Flavius folytatja:
“Kivégeztetésük
előtt a legkegyetlenebb megkorbácsolást kellett elszenvedniök;
testük borítva volt sebeiktől, a veréstől és kínzástól, és
amikor már nem volt hely a testükön a kínzásokra, csak akkor
érdemesítették őket – a kardra… A népet pedig olyan félelem,
rettegés szállotta meg, hogy nyilvánosan megsiratni, avagy
eltemetni senki se merte a maga halottját.
Tizenkétezer
nemes ember pusztult el így”.
A
zélóták gyilkolási dühe – írja Flavius – főként bátor és
jeles férfiak ellen irányult, azt tartva, hogyha ezeket irigységből
kipusztítják, ezzel az erényektől való félelemtől is
megszabadulnak. Kivégezték tehát, sok mással együtt, Goriont egy
származásra, mint tekintélyre kiváló, a népuralomért lelkesülő
szellemdús férfit, akinél egyetlen zsidó sem szerette jobban –
a szabadságot!”
A
bolsevizmus lefelé szintező jellegzetessége ott lángolt már a
római légiók által ostromolt Jeruzsálemben is. “A nagy
bűntényekre és a kisebb vétségekre pedig egy és ugyanazon
büntetés volt: tudniillik a – halál, s ez elől csakis az
menekült, aki alacsony származás, vagy szegénységre nézve, a
lehető legsilányabb ember volt”.
Egyenesen
rémítő, ahogy Josephus Flavius leírja a zsidó terroristák
hatalmába tartott Jeruzsálem akkori állapotait: A zsidó
terroristák “ahol a házat bezárva látták, ez gyanújel volt
előttük arra nézve, hogy ott a bennlakók valamit esznek; nyomban
bedöntve hát az ajtókat, és a félig összerágott ételt az
emberek torkából húzták ki, evégből össze-vissza fojtogatva
őket. Öreg embereket, akik nem engedték a maguk falatját,
megdögönyözték; nőket, akik markukban valamit rejtegettek,
megtépázták. Nem volt könyörület sem az ősz fej, sem a
csecsemőkor iránt, hanem a valamit rágcsáló gyereket földhöz
vagdalták… A tekintélyesebb és gazdag embereket maguk a
zsarnokok elé kísérték s egyrészüket aztán hamis vád alapján,
állítólagos gonosz tervek miatt végezték ki, másik részüket
azért, mert a várost elárulni akarták a rómaiaknak”. (Szovjet
kirakat-perek!)
Vajon
nem-e a Szovjetunió és a keleti államok bolsevizmusáról írta
Josephus Flavius?:
“Az
uralom fölött egymással mindkét részről villongásban voltak, a
gazságokban azonban egyetértettek… Nem bírom egyenkint
felsorolni gáztetteiket, s ezért röviden csak annyit mondok, hogy
véleményem szerint, soha egy más város sem szenvedett annyi
mindenfélét és emberemlékezet óta nemzet, nem volt még
féktelenebb a gonoszlelkűségben”. Nem egy útszéli
antiszemitának, vagy “elvadult náci gyilkosnak”, hanem a
galilei hadak “héber főparancsnokának” félelmetes ítélete
ez saját nemzete fölött. Szinte a hátunk borzong tőle, hogy
idézzük Josephus Flavius könyvének egyik fejezetét, “arról az
asszonyról, aki éhségében megsütötte a fiát”.
A
héber hadvezér, későbbi történetíró állításait azonban
1900 éven át tényekként fogadta el a világ és a tárgyilagos
történetírás. Ezek szerint bizonyos Mária nevű asszony, akinek
vagyona legnagyobb részét elrabolták a zsarnokok, legyilkolta és
megsütötte saját fiát. “Te nyomorult kis gyermek, mondá –
írja Josephus Flavius, – kinek tartogassalak én háború, éhség,
lázadás közepette? Ha a rómaiak között fogsz is élni,
rabszolgaság lesz az osztályrészed; az éhség pedig előbb
utolért, mint a rabszolgaság, ezeknél még a lázadók, még
rettenetesebbek. Légy tehát az én eledelem, légy a lázadóknak a
bosszuló szelleme és légy az emberi életnek egy meséje, ami még
csak egyedül hiányzik a zsidók szerencsétlenségéből.
Ezeket
mondva megölte a fiát és miután megsütötte, a felét megette…
Ennek
a szerencsétlen esetnek híre pedig hamar eljutott a rómaiakhoz is;
ezek közül némelyek nem hitték el, mások sajnálkozásuknak
adtak kifejezést, sokan meg most még jobban meggyűlölték ezt a
nemzetet. A cézár pedig azért Isten elott beszámolt magáról;
mert o a zsidóknak békét ajánlott fel s kijelentette nekik, hogy
mindazok, amiket csak elkövettek, feledve lesznek”.
A
türelmes rómaiak számára is betelt végre a mérték. A cézár
rohamra vezényelte légióit, mikor a Templomot a felkelő
bolsevisták felgyújtották és Flavius szerint 1 600 000 zsidó
pusztult el a rómaiak ellen vívott háború idején. Titus cézár
azonban tiszta lelkiismerettel mondhatta:
“Ahányszor
csak győztem, mindig békére szólítottalak fel benneteket, mintha
csak én lettem volna a legyőzött fél. Amidon a templomhoz értem
el, szántszándékkal figyelmen kívül hagytam a hadijogból
kifolyó jogaimat és kértelek benneteket, legyetek kímélettel a
magatok szentélyei iránt s óvjátok meg a Templomot. Ti
visszautasítottátok minden ajánlataimat és a templomot saját
kezeitekkel gyújtottátok fel” – fejezi be Flavius, aki ezután
már csak a cézár római diadalmenetéről ír.
A
divus caesar, aki helyreállította a római birodalom békéjét,
nem sejthette, hogy amikor szétűzi és elhurcolja a zsidókat, 1900
évre terjedő szerencsétlenséget szabadít a világra. Mert, csak
oktalan “antiszemita” mondhatja, hogy a zsidóság okvetlenül a
békétlenség, a héber Flavius szerint “féktelen gonoszlelkűség”
népe.
Azonban,
senki nem tagadhatja, hogy minden nép sorsát, jellemét,
magatartását, az új és újabb nemzedékek gondolkodásmódját a
tradíció, a nevelés határozzák meg. Mikor Titus cézár szétuzte
a zsidókat, akkor a terror és a terrorizmus népét szabadította a
világra.
A
tegnapi és a mai zsidók sem tagadhatják: e népet, nem a fajiság,
nem a vérség nevelték azzá, amivé lett, hanem a Tan, amely ott
van a szentkönyvekben lefektetve. Ott volt már akkor is, amidon
Titus légiói Jeruzsálem falai alatt állottak. Ott volt korábban
is és a lerombolt Templomban olvasták tudós papok és főpapok
“Isten igéjét”, amely soha nem is volt más, mint a zsidóság
állami törvénye, amely a zsidót azonosította Istennel. S ez a
Tan, akárhogy is nézzük és a kereszténység egyik része hiába
vallja magáénak az Ó-szövetség (Tóra) tanait, a minden népek
elleni nacionalizmus, a népgyilkosság és népirtás vallása!!!
Humanitásról,
filantropiáról szóló üres szavak helyett elő kell venni az
Ó-szövetséget, a Tórát, a Talmudot, Sulhán Árukot, amelyek
mind a nemzsidó népek megvetését, a nemzsidó ember szabad
kirablását hirdetik.
A
nagy magyar, katolikus hebreológus, aki tökéletesen tudott
héberül, Huber Lipót kalocsai kanonok, minden úgynevezett
antiszemitizmus nélkül, a héber betűk fotokópiájával
bizonyítja ezt a zsidó terrorizmust. Idézi az Albó, Széfker
ikkarim 1861 Lemberg-i kiadását, amely szerint teste, lelke a
bálványozónak (a nem zsidóknak) szabad, mennyivel inkább vagyona
(pénze), mert helyes megölni a bálványozót. “Öljétek meg
azt, akinek nincs vallása (a vallástalant)”. Így figyelmeztet a
Tóra a bálványozókra, nemzsidókra. És Mózes, a nagy Führer,
kiadja a Jehovától közvetlenül kapott parancsot: “Egyáltalán
senkit se hagyj életben”. (Ó-szövetség, Mózes, V. 20. 16.)
Senki
sem tagadhatja, hogy a zsidóság híven megtartotta a nemzeti és
vallási parancsokat.
Huston
Stewart Chamberlain, “A XIX. évszázad alapjai” (Die Grundlagen
des neunzehnten Jahrhunderts) alapvető művében olvassuk, hogy a
szétűzetés után a zsidók Ciprus-szigetén olyan terrorista
lázadást rendeztek, az akkor már hanyatló római birodalom ellen,
hogy annak 400 000 nem-zsidó, földközi-tengeri ember esett
áldozatául. Említettük azt is, hogy a régi, klasszikus Rómában
Ciceró, a nagy történetíró, római szenátor és a római
hatalom egyik legkiemelkedőbb szellemisége, a bíróság előtt
csak halkan sugdosva mert a bírákhoz szólni, mert – mint
mondotta – a zsidók anyagilag tönkreteszik, ha őszintén beszél.
Miután
a Kr. u. második évszázadban Ciprus-szigetén többségben voltak
és ott meg akartak alapítani egy új zsidó nemzeti államot
egyetlen napon legyilkoltak a sziget lakosságából 220 000-et és
egyedül Cyrene városában 240 000 nem-zsidót pusztítottak el.
(Momsen: Römische Geschichte V. 543. oldal.)
A
terror és népgyilkosság népe Titus cézár jeruzsálemi győzelme
után szétáradt a világ minden részébe. A zsidóság egy
jelentős része a mai Spanyolországban kötött ki. A nyugati gót
királyok – miért, miért nem? – minden kedvezménnyel
elárasztották a zsidó bevándorlókat. A hála az volt, hogy –
Chamberlain szerint – a spanyolok ellen tisztán üzleti érdekből
a nyugati gót királyság, a befogadó állam ellen, szövetségesül
hívták a mórokat.
A
kalifák segítségével aztán, mint a feltétlen zsidóbarát Heman
“Die Weltstellung der Juden” (1882. 24. old.) írja, –
összpontosítottak a maguk kezében minden anyagi és szellemi
hatalmat. A mór állam elpusztult, ami azonban a zsidóknak mindegy
volt. Az időközben felépült spanyol államban ugyanúgy kezükbe
vettek minden hatalmat, pénzt, gazdagságot.
“Az
ország gazdagsága teljesen az o kezeikben volt: a földbirtok az
uzsorások tevékenysége és a spanyol nemesség eladósodása
következtében mindinkább az o birtokukba került. Az
államtitkároktól a pénzügyminiszterig minden hivatal, minden
adó- és pénzügy a zsidók hatalma alatt állott. Egész Aragónia
tulajdonképpen zsidó zálogban volt. Hatalmukat főként
kiváltságok megszerzésére használták fel. Például adósság
követelése esetén egyetlen zsidó esküje a kereszténnyel,
arabbal szemben, elég volt a bizonyításra, míg a keresztény
esküje a zsidóval szemben, egyáltalán nem volt érvényes.
Hatalmukkal oly mértékben visszaéltek, hogy végül is a nép
felkelt ellenük”. (Antiszemitizmus? – A szerző.)
Ugyanilyen
hatalomátvételre készültek azonban Nagy Károly németrómai
birodalmában, amely kegyesen befogadta őket. Nagy Károly az
adóbehajtást, az államigazgatást csaknem átruházta a zsidókra.
Mint adóbérlők és az állami hivatalok vezetői ezek hamarosan a
különféle kiváltságokat szerezték meg a maguk számára. A
zsidó bűnözot mérsékeltebb büntetésre ítélték, mint a
keresztényt, a vásár-napokat, szombatról vasárnapra helyezték
át.
Nagy
Károly, aki a keresztény középkor legnagyobb politikai lángesze
volt, rendelkezett bizonyos célirányos gyengeséggel.
“Engedményeket tett az ügyes zsidó csalásnak és a zsidóság
diplomáciájának”. (Maurice Pinay: Verschwörung gegen die
Kirche”. 463. oldal.)
“Ezekben
az időkben – írja Graetz, a zsidóság neves történetírója –
a zsidók voltak a világkereskedelem főképviselői”.
Az
ugyancsak zsidó Kastein megállapítja, hogy a zsidó kereskedelem
már az évezredfordulón Franciaországtól Indiáig és Kínáig
terjed és a zsidó hitközségek az egész világon úgy működtek,
mint kereskedelmi ügynökségek. A zsidó Schedechias volt a császár
bizalmi orvosa és a zsidók az o segítségével jutottak be az
udvarhoz.
“A
zsidó taktika – írja Maurice Pinay – az volt, hogy hűen
szolgálni a császárt, hogy ekként a keresztény államban minden
hatalmat a maguk számára hódítsanak. Nagy Károly halála után
fia Ludvig került a trónra, aki még jobban áldozatául esett a
zsidó hatalmi törekvéseknek”.
“Ha
új, tetterős keresztény vezetők nem harcoltak volna a zsidó
bestia ellen, a római-germán szent birodalom már 11 évszázadnak
előtte a zsidó imperializmus áldozatává vált volna”. (Maurice
Pinay: Verschwörung gegen die Kirche 467. oldal.)
Ezt
megelőzőleg azonban az egész világkereszténységet fenyegette az
arianizmus, amelynek vezetője a Líbiában született zsidó Arius
volt, aki a keresztény szentháromság tanával a régi zsidó
dogmát, az egyetlen zsidó istenség, a Jehova-tanát igyekezett a
keresztény egyházakba becsempészni, ötödik hadoszlopa útján.
Hány és hány keresztény esett áldozatául e terrorisztikusan
terjesztett tannak. Hány és hány nem-zsidó lett áldozatává a
Julianus apostata által kötött ál-keresztény és zsidó
szövetségnek, amelynek során a császár megígérte a zsidóknak,
hogy saját költségén építteti újra Jeruzsálemet és a
Templomot?
“A
Julián császár kedvezéreitol elkapatott zsidók, a keresztények
iránti fanatikus gyűlöletükben Palesztina és Szíria különböző
városaiban vakmerően elpusztították a keresztény bazilikákat.
Példájukat követték az egyiptomi zsidók is” – írja
Abrosius. (A. d. Theodosium ep 29. 18.)
Amidon
N. Konstantin utóda Konstancius császár az áriánusokhoz pártolt,
Egyiptomban a pogányok és a zsidók karddal, botokkal rohanták meg
a (keresztény) népet a templomokban. Szerzeteseket lábbal tiportak
és így öltek meg. (Athanasius Encycl. ad episc. nr. 3. Közölve,
Huber Lipót által.)
Alexandriában
– a legnagyobb zsidó diaspórában – 418-ban felgyújtották a
keresztények Szt. Alexander templomát; s mikor a keresztények
ennek megmentésére siettek, borzalmas vérfürdőt rendeztek a
keresztények között.
Amikor
Phokas kelet-római császár uralma alatt a perzsa király rátámadt
a kelet-római birodalomra, a kereszténység ellenségeivel
rokonszenvező szíriai zsidók a szíriai Antiokiában “a város
keresztény lakosságának nagyrészét leöldösték és óriási
máglyán elégették”. (Nicephorus. Historia Eccles. XVIII. Cap. –
Huber Lipót.)
Kr.
u. 614-ben a perzsák elfoglalták Jeruzsálemet és ott rengeteg
keresztény foglyot ejtettek. “A zsidók pedig sáskaseregként
özönlöttek a perzsák táborába, és tőlük – kiki tehetsége
szerint potom áron mintegy 90 000 keresztény foglyot vásároltak
meg, akiket aztán kisebb-nagyobb csoportokban kegyetlenül
lemészároltak”.
A
római birodalmon kívül például Perzsiában szintén hatalmas
méretekben folyt a zsidóterror. Kr. u. 343-ban Sapur perzsa király
uralkodásának 35 éve alatt 16 000 keresztény szenvedett
vértanúságot. Csak egyetlen napon 129 apácát végeztek ki a
zsidók. (“Az akkor teljesen zsidó uralom alatt állott
Perzsiában, Sapur zsidói száz püspököt és más egyháziakat
végeztettek ki”.) (Huber Lipót: Zsidóság és kereszténység
63. old.)
Arábiában
a Kr. u. 522-ben hatalomra jutott zsidó király, kegyetlen üldözést
kezdett a keresztények ellen. Negraán városában a zsidó király
4000 keresztényt ölt meg.
“A
vérengző zsarnok Hakim (Hakem egyiptomi kalifa 996-1021) a zsidók
biztatására (a mai Spanyolországban) több ezer keresztény
templomot pusztított el és a keresztények százezreit
mészároltatta le. (Huber Lipót: Zsidóság és kereszténység 71.
old.)
A
terror népe mindig is értett hozzá, hogy mohamedán, vagy
keresztény királyokat, államhatalmakat mint használjon fel,
meghódított népek elnyomására.
Kastiliában
1350-ben, mint 15 éves gyermek került a trónra “Kegyetlen
Péter”, aki a kastiai zsidóvezért Samuel Ha-Levi Abulafia-t
nevezte ki előbb pénzügyminiszterré, majd az ország első
miniszterévé. “Sajnos a történelem bizonyítja, írja Maurice
Pinay, – ha a zsidók valamely keresztény, vagy nem-keresztény
országban a hatalmat kezükbe veszik, akkor a gyilkosságnak és
terrornak olyan hulláma indul meg, amelybett patakokban folyik a
keresztény és pogány vér”. A fiatal királyt zsidó miniszterek
és asztrológusok (a mai pszychiáterek megfeleloi!) vették körül
s mikor a nemesség és a király rokonsága fellázadt a korlátlan
zsidó terror ellen “Péter úgy érkezett Kastiliába, mint egy
vérszomjas, éhes farkas a juhnyájba. És előtte haladt a rémület,
oldalán a Halál és nyomán folytak a vérpatakok”.
A
zsidók Kastiliában elérték “hatalmuk csúcspontját”. A pápa
kiátkozta Pétert és Kastilia keresztény alattvalóit feloldozta
minden, az államnak tett eskü alatti kötelezettségeik alól.
Addig azonban, amíg erre az intézkedésre sor került, ezrek és
tízezrek estek áldozatául a “keresztény” uralkodó lobogói
alatt folytatott zsidó terrornak.
Ma
már tulajdonképpen felesleges beszélni arról a zsidó terrorról,
amely elborította Spanyolországot. A spanyol államot és népet a
végleges leigázás veszélye fenyegette. Zsidók voltak a
földbirtokosok, a király miniszterei, a püspökök. Kialakult az
ál-kereszténnyé vált zsidók arculata, a marannóké, akik kifelé
ugyan keresztények voltak, de befelé a zsidó vallási szokásaikat,
szertartásaikat követték s csupán egyetlen céljuk volt:
meghódítani a keresztény spanyol államot. Spanyolországban már
a nép, sőt az arisztokrácia felkelése fenyegette, mikor
Torquemada, az inkvizíció vezetője azt ajánlotta a királynak és
királynőnek, hogy szólítsa fel a zsidókat: vagy térjenek
keresztény hitre, vagy hagyják el az országot.
Az
1492. március 31-én kelt királyi parancs a spanyol és a
világtörténelemben kiemelkedő fordulópont. A terror népét
kötelezték, hogy négy hónapon belül vagy elhagyja az országot,
vagy keresztény hitre tér. Mikor a kiutasítási rendelet
megjelent, Abarbanel a király zsidó kincstartója a legelőkelőbb
marannókkal megjelent a palotában, hogy 300 000 arany, abban az
időben jelenlegi dollár milliárdokat jelentő összeg
felajánlásával, a rendelet visszavonására bírja. Minderről
tudomást szerzett Torquemada foinkvizítor, aki kezében feszülettel
megjelent az Alhambrában, s így szólt az ingatag királyi párhoz:
“Iskarióti Judás 30 ezüst pénzért árulta el ezt; felségtek
300 000 aranyért akarják elárulni” – és elhagyta a termet.
Erre az uralkodó pár állhatatos maradt.
1492.
augusztus 2.-án 30 000 zsidó család, kb. 150 000 zsidó; mások
szerint 350.000, a király hajóin elhagyta Spanyolországot. Sokan
Navarrába, Olaszországba, a mai Hollandiába, Törökországba, a
Földközi-tenger kikötőibe vándoroltak és lassan felszivárogtak
egészen Budáig.
Portugáliában
4 év múlva, 1496-ban Manuel király szintén elűzte a terror
népét. A “népek arisztokráciája faji alapon” azonban ment és
vándorolt tovább, szerte a világon. Jeruzsálem? Egyiptom,
Perzsia, Róma, Spanyolország, Portugália, Oroszország? Mindenütt
ott maradt nyomukban az országpusztulás. Ott maradtak a kifosztott
népek nyomorban. S ott maradt az, amit a magyarországi származású
zsidó próféta, dr. Fejér Lajos, a művelt, okos és éppezért az
eichmanni KZ-ben elpusztult, modern zsidó látott meg: “A zsidó
faj vonása ma is, hogy véleményét, sőt világnézetét,
ráerőszakolja (helyesen mondva: ráterrorizálja) a világra”.
A
kultúra nem egy nép, vagy egy faj monopóliuma. A keresztény népek
egyike sem tekintheti magát a többivel szemben “kiválasztottnak”,
vagy hivatottabbnak a kultúra ápolásában. Csak éppen a zsidó
faj, amely a keresztény népek kultúrájának ápolásában részt
nem vett és több, mint kétezer évet kizárólag
vallástudományának fejlesztésében töltött – Talmudját és
kabaláját művelte – őrizett meg olyan faji önhittséget, amely
az egyes zsidóban állandóan ébren tartja azt a faji suggestiót,
hogy o is a többi népeknél különb szellemi képességek
birtokában van” – írja Fejér Lajos (Zsidóság: 315. oldal).
“A
népek faji alapon nyugvó arisztokráciája” akkor érte el a
világtörténelem során soha nem élvezett hatalmát, mikor a
hitleri birodalmat amerikai, angol, orosz fegyverek legyőzték.
Az
új, a “demokratikus” Nyugat-Németország az amerikai átnevelők,
zsidó terroristák, OSS és CIA-zsidók uralma alatt elvesztette
minden képességét az önállóságra. Ha a világtörténelem
során van nemzeti szerencsétlenség, az a német tragédia. E
népnek eltörték a gerincét: nürnbergi-perrel, hazugsággal,
terrorral, hamis igazságszolgáltatással, Morgenthautervel,
licenzírozott újságok félrevezetésével, minden erkölcs,
vallás, nemzeti érzés gyalázatos destrukciójával.
Nyugat-Németországban
csak 30 000 zsidó él, de épp itt bizonyosul be, hogy a “népek
arisztokráciájának”, legyen az csak harmincezer fonyi, nagyobb
hatalma lehet, mint magának az ötvenkét milliós nemzetnek és
kormányának.
A
zsidó hatalomnak Nyugat-Németország fölött tényleges alapja: 1.
a nagy Adenauer tévedése, amely abból indult ki, hogy az Izraelnek
nyújtott, egyszer, s mindenkorra szóló 3 és félmilliárd DM-es
“jóvátétellel” megnyerheti a világ-zsidóság szimpátiáját
és Amerika, valamint a világ-zsidóságától hátbiztosítást
kaphat, a bolsevista veszedelemmel szemben. (Élete utolsó
időszakában mondta, a Der Spiegel című nagy magazinnak adott
intervjújában: “Vigyázzunk! A világ-zsidóságnak nagy hatalma
van!”
Mintha
csak Ciceró mondotta volna a legfelsőbb római törvényszék
előtt.) 2. Az adenaueri megalkuvásnak következménye nem az volt,
amit a bölcs kancellár várt; a demokratikus Németország
becsületének, világtekintélyének helyreállítása, hanem a
Nyugat-Németország ellen megindított és a végtelenségig
fokozott zsidó gyűlölet-propaganda Tel-Avivtól New Yorkig és
végestelen végig, a földkerekségen. Az Izrael javára megkötött
3 és félmilliárd márkás “jóvátétellel” Adenauernak nem
sikerült nemzetét kiszabadítani a zsidó terrorizmus nyomása
alól. Ellenkezőleg! Jöttek az újabb és újabb cionista
követelések, zsarolások! Mikor Eichmann Adolfot közönséges
emberrablás és a világ “humanista” közvéleményének
hallgatása mellett elrabolták Buenos Airesbol, J. C. Burg, a
mélységesen kiábrándult és okos zsidó író a “Zsidóság
sorsa hóhérok és csalók között” című könyve szerint,
Adenauer New Yorkban “véletlenül” találkozott az éppen ott
tartózkodó Ben Gurionnal, akinek 500 millió DM-rol szóló csekket
adott át, azzal a kéréssel, hogy az Izraeli bíróság előtt ne
azonosítsák a mai nyugatnémet államot a hitleri Harmadik
Birodalommal. Ben Gurion “a nagy barát” zsebre tette a csekket,
ami azonban nem akadályozta a világ-zsidóságot abban, hogy ne
folytassa a Nyugat-Németország elleni megvadult
gyűlöletpropagandát.
Az
eredmény szörnyű és világ-veszélyes, mert a terror előbb-utóbb
csődbe kergeti a nyugatnémet államot. Jönni fog a munkanélküliség
és annak segítségével a szovjet-bolsevista hatalom özönlik be
majd a Rajnáig és a francia, olasz kommunisták millióinak
segítségével, egészen a spanyol határig.
A
megfélemlített és a demokratikus rendért minden zsarolással
kétségbeesett versenyt futó Nyugat-Németország eddig 35 milliárd
DM-et fizetett ki a zsidók “egyéni kártalanítására”. A
Wiedergutmachung összege el fogja érni az ötven, esetleg
százmilliárd DM-et is. Ha ehhez hozzávesszük, hogy szerte a
világon egész ügyvédkolchozok alakultak hamis tanúk
verbuválására, a kártalanítások hamis eskü alatti
nyilatkozatokkal való igazolására, ha tudjuk, hogy a német
Wiedergutmachung hivatalok számtalan tisztviselőjét kellett
megvesztegetettség miatt elítélni és ha ehhez hozzávesszük,
hogy a többiek – épp ezért? – állandó megfélemlítettségben
élnek, akkor nyugodtan elmondhatjuk, hogy Nyugat-Németország ma a
kétmilliós Izrael gyarmata lett.
Európa
területén különféle terrorista-szervezetek épülnek fel. Ilyen
például a ludwigsburgi “náci bűnöket üldöző hatóság”,
amely egy vörös múltú zsidó, Bauer legfőbb államügyész
hatalma alatt áll. Ilyen a Wiesenthal Simeon által vezetett bécsi
zsidó dokumentációs központ, amely szoros együttműködésben
van a ludwigsburgi, de egyben a moszkvai szovjet-hatóságokkal.
Ezek
működésének “fényében” lehet meglátni, hogy a fehér
emberiség a német nemzeti szocialista hatalom legyőzése után a
világterrorizmus uralma alá jutott. Közel negyedszázaddal a “náci
bűnök” elkövetése után a ludwigsburgi nyugatnémet
államügyészség, szoros egyetértésben az izraeli
titkosszolgálattal, náci “háborús bűnöst” keres. Óriási
költségekkel nyomoznak Martin Borman, Mengele, az auschwitzi orvos
felkutatására.
Auschwitzi
kirakat-perek folynak, amelyek során a földkerekség legtöbb
államából hatalmas költségekkel hajtják fel a tanúkat, akiknek
legnagyobb része – dr. Latenser védoügyvéd szerint, – hamis
tanú. A nyilvánvaló hamis tanút nem esketi meg a bíróság,
nehogy egy zsidónak baja essék. A hamis tanú mehet és futhat,
miután a német munkás adójából felvette a 9000 márkás
tanúdíjat. És a hamis tanúk miatt hányan, de hányan választják
az ártatlanul elítélt kisnácik közül a börtönben az önkéntes
halált, mint az egyetlen kivezető utat a XX.-ik század igazi
győztesei és igazi bűnöseinek terrorja elől való menekvést.
Ennek
a Szovjetnél is rosszabb, hangtalanul gyilkoló terrorizmusnak
legkiválóbb fegyvere, az amerikai zsidók által felépített
nyugatnémet “demokratikus” sajtó, amelynek megteremtésére a
megszállás idején az amerikai-angol zsidó sajtótisztek, a Hans
Habek, a Henry Ormondok, a gyűlölet tűzköréből máig sem
szabadult emigránsok adták a lizenceket és a sok milliós
alaptőkét. A “demokratikus” Nyugat-Németország sajtó cárja
ma Axel Springer, aki négymilliós Bild-Zeitungjával, a
monopolizált sajtókonszernjével a közönyös német munkástömeg
közvélemény-csináló atyaistene.
A
német intelligenciának szánt, kétségtelenül magas nívójú Der
Spiegelt, a nyugatnémet sajtódestrukció magazinját Rudolf
Augstein szerkeszti, aki halovány náci múltja ellenére Challoner
angol sajtó-őrnagy és két zsidó emigráns kezéből kapta a
megbízatást a német lélek, a német ifjúság “felvilágisítására”
mivel szerencsésebb a helyzet a többi jelentős nyugatnémet
lapoknál, ahol a múltjukat titkoló karrierista egykori náci
újságírók versengenek zsidó kollégáikkal a nemzeti és
szellemi, immár az erkölcsi értékek rombolásában, hajdani
bajtársaik kegyetlen üldözésében. Azonban akármilyen mértékben
süllyednek erkölcsileg a zsidó-világterror szolgálatában,
akármilyen lelkesen szolgálják is ki a cionizmust és akármilyen
hévvel magyarázzák, hogy a német újra-egyesítés érdekében
meg kell alkudni a világ-zsidóság hatalmával, a világszerte
folyó Németország elleni külföldi, gyűlölet-hadjárat nem
enyhül egy árnyalatnyival sem.
Nem
is fog enyhülni soha, mert itt nemcsak a Thóra és Talmudból
ismert ötezer éves bosszú folyik, hanem ennél is sokkal több.
Mert minden eichmanni emberrablás, auschwitzi, treblinkai és
sobibori kirakat-per mögött ott áll az igazi nagy cél és az
ó-szövetségi ígéret beváltása utáni világhajsza: adjatok és
fizessetek még több Wiedergutmachungot!
A
sokak által megcsodált Nyugat-Németország és a neo-demokrácia a
satellit-szellem, a régi Landsknecht-mentalitás Amerikánál is
tipikusabb megtestesítője. Ha újabb és újabb jóvátételek
kizsarolása céljából a zsidók merényletet akarnak elkövetni
Ben Gurion nagy barátja, Konrad Adenauer ellen, ha aljas
rágalmakkal, a zsidó-gyilkosság gyanújával “kilövik” a
kormányból prof. Oberlündert, a menekültek nagy, szudéta-német
patrónusát, ha moszkvai, budapesti, prágai segítséggel és egy
Wiesenthal-szeru galiciáner be akarja bizonyítani, hogy Lübke
nyugatnémet köztársasági elnök “koncentrációs lágereket
épített” a hitleri idők alatt; akkor o ellene indul meg hajsza,
nemcsak a kommunista államokban, hanem a moszkvai és –
természetesen – new yorki lapokban.
A
világterror irányítói már beleszólnak abba is, hogy ki legyen a
német kancellár, mint ez George Kiesinger megválasztása után
történt, aki “náci múltja” miatt elsőszámú megzsarolható
alanya lett a cionista-kommunista világterrornak. A világterroristák
ma már ott tartanak, hogy elo akarják írni az ötvenkét milliós
német népnek, ki legyen a következő köztársasági elnök. A new
yorki “Aufbau” című német nyelvű cionista újság már odáig
megy a terrorizmusban, hogy egyenesen Hamburg zsidó
főpolgármesterét, dr. Herbert Weichmannt ajánlja, sot követeli
Nyugat-Németország jövendő köztársasági elnökének, mert
ezzel a választással “a német nép bebizonyítaná, hogy úrrá
lett a hitleri múlt fölött”.
Különös
német végzet, hogy ezt a népet azért gyűlölték Nyugaton, mert
Goetheket, Beethoveneket, Clausewitz-méretű nagy katonákat adott a
világnak, ma pedig azért vetik meg, – mint ezt több angol,
francia, szovjet-orosz, sőt kínai politikus megállapítja, mert
saját fészkébe piszkít, önmagát gyalázza, kisebbíti, a zsidó
világterror hatása alatt. És a világzsidóság kajánul nevet a
német politikusok, államügyészek, bíróságok megdöbbentő
szolgalelkűségén, mellyel meghajlik a “népek arisztokráciája
előtt” és szüntelenül, csak az Ó-szövetségi parancstól
reszket: “Mert a nép és az ország, amely néked nem szolgáland
elvész és a népek mindenestül elpusztulnak. És szopod a népek
tejét és királyok emlőjét szopod!” – jósolta a már idézett
Ézsaiás.
Nyugat-Németország
leigázása, erkölcsi és politikai felbomlasztása nem német és
legkevésbé nemzetiszocialista, hanem európai és világ-tragédia,
a XX. század legsötétebb fejezete, mert az 1945. május 9.-én
támasztott erkölcsi, politikai űrön keresztül mint a tüzes
láva-folyam árad be a bosszú, a terror, a szovjetbefolyás.
A
zsidó világhatalom, amelynek – nagyobbrészt hamis eskü alatti
nyilatkozatokra és hamis izraeli, lengyelországi tanúk vallomására
35 milliárd márkát fizettek ki a nyugatnémetek – olyan terrort
gyakorol, amelyhez hasonló nincs se Vörös Kínában, se a
Szovjetunióban. S ez a terror – a világhódítók hideg terrorja
rosszabb, mint a gépfegyveres, vagy a hajdani tungid-terror. Az csak
a testet tudja megölni. Ez azonban a lelket, az erkölcsi magatartás
tisztességét öli ki Goethe, Schiller, Beethoven, Nietsche, a
feltalálók, orvostudósok egykori nagy nemzetéből.
Adenauertol
kezdve, Ludwig Erhardt és Kiesinger kancellárokig a nyugatnémet
nép mindig úgy szerette magát a világ elott csillogtatni, mint a
nagy német nép egyedüli és kizárólagossági joggal felruházott
képviseletét, arról azonban kevesen tudtak, hogy a német
Bundestag, a bonni parlament, a szövetségi német kormány, a
szövetségi államok kormányai, az igazságszolgáltatás szervei,
a rendőri hatóságok legtöbbje az izraeli és new yorki
parancskiadási központ alantas végrehajtó hatóságaivá váltak.
A
világ-zsidóság ma már úgyszólván minden német ügybe beleüti
az orrát és terrorisztikusan parancsolni akar a 18 milliós
világkisebbség nevében az 52 milliós népnek. Nahum Goldmann, a
World Jewis Congress legfobb terroristája “radikális
változásokat” követel a nyugatnémet iskolák demokratikus
tantervében, a világzsidóság javára. Ugyancsak a World Jewish
Congress az egész világon hecceket rendez Nyugat-Németország
ellen, mert a hesseni Landtagba bevonult néhány National
Demokratische Partei által választott képviselő. Beleszólnak
abba, hogy ki kaphatja meg a Deutsche Stiftung nagydíját. S ha
véletlenül egy olyan nagy szellemi ember kapja meg, mint Armin
Mohler, a konzervatív, elfogultságoktól mentes német író, akkor
rögtön rásütik a bélyeget, hogy “antiszemita”.
Az
újságok, az idegen talpnyalásra berendezett államügyészek és
politikailag megfélemlített bírák, ülnek az államügyészi és
bírói magas pulpitusokon és ítélkeznek nem a németség, hanem a
világzsidóság nevében. Ma már nemcsak Shakespeare Velencei
kalmárját törölték a német színházak műsoráról, hanem már
ott tartanak, hogy ha egy bremeni kávés-cég osztogatja a kávét
hon szerető német vásárlóknak, akkor arra kényszerítik, hogy a
reklámot vonja vissza, mert abban egyetlen egyszer előfordul a
“zsidó” szó.
Ma
már a keresztény egyházak legkitűnőbbjei sem védettek a
sorozatos, és pimaszkodó zsidó támadástól. Köln érseke Frings
kardinális, csak annyit kérdezett egy hozzá belopakodott Nussbaum
nevu amerikai rabbinustól: Biztos-e Ön abban, hogy hatmillió zsidó
pusztult el a hitleri koncentrációs táborokban?”
Huszonnégy
óra múltán Frings kölni kardinális a zsidó világsajtónak
olyan pergotüzébe került, hogy kénytelen volt dementálni,
visszavonulni, magyarázkodni és végül is részt venni a
zsidó-keresztény testvériség hetén. Még ennél is megdöbbentobb
a világ-zsidóság akciója az oberammergaui passió-játékok
ellen. Az európai nagy pestis elmúlása után fogadalmi ajándékként
felajánlották az oberammergauiak, hogy 10 évenként eloadják a
Krisztus szenvedéseirol szóló passiójátékokat. Négyszáz éven
keresztül játszották egyszerű hegyi parasztok, falusi lányok,
asszonyok a hét órás eloadást betölto passiót. Pontosan úgy,
ahogy az, az Új-szövetségben írva van. Nem tettek hozzá egy szót
sem és nem vettek el egyet sem az apostolok megnyilatkozásaiból.
Amikor aztán a cionisták meghirdették a világbojkottot az
oberammergaui játékok ellen, a városi tanács felfogadta Hans
Schwaighofer rendezot, aki átírta a több száz éves szöveg egyes
jeleneteit, hogy abból kiküszöbölje “az antiszemita
megjegyzéseket”. Mert amit az Új-szövetség ír, ami kétezer
éven át érvényes volt a kereszténység számára, íme
antiszemitizmus lett. Schwaighofer a játékban szereplo zsidókat és
keresztényeket “allegorikus figurákkal” helyettesítette. Mi
más ez, mint a világuralom terrorja alatt.
Az
osi cél újra itt látható: dechristianizálni az egyházat,
úgymint az arianusok, a marannusok, vagy a szabadkomívesek akarták.
Összekavarni az eszméket, meghamisítani a Bibliát is, hogy aztán
a Vatikánban egy napon majd ne a Miatyánkot imádkozzák, hanem a
Kol-nidré imádkozása elott, mint a világ minden zsinagógájában
ma is, felhangozzék a Sátán egyházának szörnyu átkozódása:
“Háborúval
sújtsa (Isten) a kutahait (a kereszténységet) és fejedelmét
(értsd Szamaélt az ördögök fejét, aki a rabbinizmus szerint
kormányozza a kereszténységet). Takarja (a kereszténységet)
felho hat hónapon át, hogy fekély csapásával kínoztassék.
Verje meg himlovel és büntesse haraggal és dühvel. Mert az
Örökkévalónak vérontása leszen (Boszrában=Rómában, a
kereszténység országaiban). Rendezd ezt (a vérontást) Boszrában;
buktasd meg a királyt (=a pápát) a Te dühödben és akkor ébreszd
majd üdvöd szeretteidnek (a zsidóknak). Te örökkévaló nem
fogod megtagadni irgalmasságodat.
(Huber
Lipót: Zsidóság és kereszténység 455. oldal.)
A
kereszténység kétezer éves történelmérol két nézet
uralkodik. Az egyik – amit egy nagy magyar szellemi ember, dr. Vágó
Pál hirdet, hogy a Thórában zseniálisan levezetett zsidó
világhódítás csakis a kereszténységet teperte le. Ennek pedig
történelmi oka, az a világosan bizonyítható tény lenne, hogy
Krisztus apostolai egyszeruen nem értették meg mesterüket.
Ezek
lelkében a mózési hit oly mély nyomokat hagyott, hogy az új
vallást el sem tudták képzelni a Thóra nélkül. Ez kiderül
azokból a vitákból, amelyek az Evangéliumnak “Az apostolok
cselekedetei” halálát követo 15.-ik évben tartott zsinatukon
még arról vitatkoztak, hogy szabad-e körülmetéletlen embert
megkeresztelni, ill. bevenni a keresztény közösségbe? Nem tudták
megérteni, hogy a Megváltó univerzális erkölcstana a zsidó
törzsi elzárkózó erkölcstannal összeegyeztethetetlen. Nem
értették meg, hogy Krisztus tanítása egyenesen a zsidó
istenkiválasztottság tana ellen irányult, amelynek megdöntése
logikusan a zsidó közösség felbomlásához vezetett volna. Ha az
apostolok következetesen ezen az úton maradnak és diadalra viszik
Krisztus antijudaista erkölcstanát, csakis ebben az esetben
teljesíthették volna azt a küldetést, amellyel a Megváltó
emlékének tartoztak, mert csakis ebben az esetben válthatta volna
meg Krisztus a világot a sátán zsinagógájától.
A
létet fenyegeto e végveszéllyel a synhedrion tisztában is volt,
amikor a fopap azzal az indoklással mondta ki a halálos ítéletet,
hogy jobb, ha egy ember hal meg, mintsem, hogy egy nép pusztuljon
el. Ezzel szemben az apostolok azzal, hogy az új vallás történelmi
alapjául megtartották a mózesi hitet – amelyet az o jogutóduk a
keresztény Egyház a Biblia ó-szövetségi részével együtt
szentté avatott – és egy önmagának ellentmondó ideológiával
szerencsétlenítették meg híveiket, nem adtak többet annál, mint
amit egy szakadár zsidó szekta adhatott; egy olyan ideológiát,
amely gyakorlati megvalósításában minden tekintetben kedvezett a
zsidó hatalmi törekvéseknek. A zsidók – mert hiszen az
apostolok, ha vérségileg nem is, de világnézetükben ezek voltak
– meghagyták izraeli használatra a harcos politikai messiást, a
keresztényeknek pedig egy jámbor Krisztust adtak, aki azt tanítja,
hogyha jobb képeden pofon ütnek, tartsd oda a balt is, ha hétszer
bocsátottál meg hiába, bocsáss meg hetvenhétszer, ne törodj a
földi javak gyujtésével – bízd ezt a zsidókra – viseld
türelemmel szolgaságodat, mert mindezért a túlvilágon boségesen
jutalmaztatol.
Amennyire
ez igaz, ugyanannyiban igaznak látszik a másik vélemény is, amely
szerint a keresztény egyház kétezer éve nem állott másból,
mint a zsidó beszivárgás és terrorizmus, antiszociális gondolat
elleni elkeseredett harcból. Ezt a harcot árulta el XXIII. János
és VI. Pál pápa, nem nagyon dicsoséges uralma alatt, a Vatikán.
A zsidó világterror behatolt az ökumenikus világ-zsinatra és
megvalósította az ariánusok és marannusok nagy álmát: az
antijudaista keresztény-szellem leigázását.
Hitlert
legyoztük! mondták a második világháború diadalmasai. – Most
következik Jézus Krisztus! És a vatikáni zsinat aláírta a
kereszténység halálos ítéletét. Legalizálta önmaga fölött
is, a zsidó világterrort!
(Hídfő
Könyvtár, 1967. november)
MAGYAR
REZERVÁTUM
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése